"Бюджеттік инвестициялық жобаларды қарау, іріктеу, іске асыруды мониторингілеу және бағалау ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 17 сәуірдегі № 545 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 27 ақпандағы № 188 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 мамырдағы № 541 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 26.05.2014 № 541 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Бюджеттік инвестициялық жобаларды қарау, іріктеу, іске асыруды мониторингілеу және бағалау ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 17 сәуірдегі № 545 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2009 ж., № 20, 175-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Бюджеттік инвестициялық жобаларды қарау, іріктеу, іске асыруды мониторингілеу және бағалау ережесінде:
      50-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Объектіні пайдалануға беру шығындары болған жағдайда салалық уәкілетті мемлекеттік органның және ведомстволық нормативтерге сәйкес объектіні пайдалануға беру (қосу-қалыпқа келтіру жұмыстары) шығыстары бойынша мемлекеттік ведомстводан тыс құрылыс сараптамасының қорытындысы талап етіледі.»;
      53-тармақ мынадай мазмұндағы 10) тармақшамен толықтырылсын:
      «10) салалық уәкілетті мемлекеттік орган бекітетін ведомстволық нормативтерге сәйкес объектіні пайдалануға беру шығындарының негізділігі.»;
      74-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:
      «Жергілікті бюджетте қаражат жеткіліксіз болған жағдайда стратегиялық және (немесе) әлеуметтік маңызы бар, республикалық бюджеттен берілетін нысаналы даму трансферттері есебінен астанада іске асырылатын, жобалау-сметалық құжаттаманы түзетуге немесе оған техникалық-экономикалық негiздемеде немесе үлгiлiк жобада көзделмеген қосымша компоненттерді енгiзуге байланысты жергілікті бюджеттік инвестициялық жобаның сметалық құнының ұлғаюы бойынша, республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің 1000000 еселенген мөлшерінен астамын құрайтын шығыстар республикалық бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.»;
      77 және 78-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «77. Сметалық құнын ұлғайтуды көздейтін республикалық БИЖ-ді және стратегиялық және (немесе) әлеуметтік маңызы бар, республикалық бюджеттің нысаналы даму трансфеттері есебінен астанада іске асырылатын, сметалық құнын ұлғайту жобалау-сметалық құжаттаманы түзетумен немесе оған техникалық-экономикалық негіздемеде немесе үлгі жобада көзделмеген қосымша компоненттерді қосумен байланысты республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің 1000000 астам еселенген мөлшерін құрайтын жергілікті бюджеттік инвестициялық жобаларды қарауды бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган жүзеге асырады.
      78. Стратегиялық және (немесе) әлеуметтік маңызы бар, республикалық бюджеттің нысаналы даму трансфеттері есебінен астанада іске асырылатын, сметалық құнын ұлғайту жобалау-сметалық құжаттаманы түзетуге немесе оған техникалық-экономикалық негіздемеде немесе үлгі жобада көзделмеген қосымша компоненттерді қосуға байланысты республикалық бюджет туралы заңда белгіленген айлық есептік көрсеткіштің 1000000 еселенген мөлшерінен астамын құрайтын жергілікті БИЖ-ді қоспағанда, жергілікті БИЖ-ді, сондай-ақ нысаналы даму трансферттері мен жоғары тұрған бюджеттің сметалық құнды ұлғайтуды болжайтын кредиттері есебінен қаржыландыруға жоспарланатын жергілікті БИЖ-ді қарауды мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган жүзеге асырады.»;
      85 және 86-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «85. Екінші кезеңде бюджеттік бағдарлама әкімшісі БИЖ-дің сметалық құнының ұлғаю себептерінің негіздемесімен түзетілген құнға ЖСҚ-ның мемлекеттік ведомстводан тыс құрылыс сараптамасының, ведомстволық нормативке сәйкес объектіні пайдалануға беру бойынша мемлекеттік ведомстводан тыс құрылыс сараптамасы мен салалық сараптамасының қорытындысын бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға енгізеді.
      86. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган түзетілген жобалық құжаттамалар бойынша БИЖ құнының ұлғаюын және/немесе ведомстволық нормативтерге сәйкес салалық уәкілетті мемлекеттік органның қорытындысы және объектіні пайдалануға беру шығыстары бойынша мемлекеттік ведомстводан тыс құрылыс сараптамасының қорытындысын тиісті бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.».
      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 17 апреля 2009 года № 545 "Об утверждении Правил рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиционных проектов"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 февраля 2013 года № 188. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 мая 2014 года № 541

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 26.05.2014 № 541 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 17 апреля 2009 года № 545 «Об утверждении Правил рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиционных проектов» (САПП Республики Казахстан, 2009 г., № 20, ст. 175) следующие изменения и дополнения:
      в Правилах рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиционных проектов, утвержденных указанным постановлением:
      пункт 50 дополнить частью второй следующего содержания:
      «В случае наличия затрат на ввод объекта в эксплуатацию требуются заключения отраслевого уполномоченного государственного органа и государственной вневедомственной строительной экспертизы по расходам на ввод объекта в эксплуатацию (пусконаладочные работы) согласно ведомственным нормативам.»;
      пункт 53 дополнить подпунктом 10) следующего содержания:
      «10) обоснованности затрат на ввод объекта в эксплуатацию согласно ведомственным нормативам, утверждаемым отраслевым уполномоченным государственным органом.»;
      пункт 74 дополнить частью второй следующего содержания:
      «При недостаточности средств в местном бюджете расходы по увеличению сметной стоимости местного БИП, имеющего стратегическое и (или) социально важное значение, реализуемого за счет целевых трансфертов на развитие из республиканского бюджета в столице, в связи с корректировкой проектно-сметной документации или включением в нее дополнительных компонентов, не предусмотренных в технико-экономическом обосновании или типовом проекте, составляющие свыше 1000000 – кратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете, осуществляются за счет средств республиканского бюджета.»;
      пункты 77 и 78 изложить в следующей редакции:
      «77. Рассмотрение республиканских БИП, предполагающих увеличение сметной стоимости, и местных БИП, имеющих стратегическое и (или) социально важное значение, реализуемых за счет целевых трансфертов на развитие республиканского бюджета в столице, увеличение сметной стоимости которых связано с корректировкой проектно-сметной документации или включением в нее дополнительных компонентов, не предусмотренных в технико-экономическом обосновании или типовом проекте, составляет свыше 1000000 – кратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете, осуществляется центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.
      78. Рассмотрение местных БИП, а также местных БИП, планируемых к финансированию за счет целевых трансфертов на развитие и кредитов из вышестоящего бюджета, предполагающих увеличение сметной стоимости, осуществляется местным уполномоченным органом по государственному планированию, за исключением местных БИП, имеющих стратегическое и (или) социально важное значение, реализуемых за счет целевых трансфертов на развитие республиканского бюджета в столице, увеличение сметной стоимости которых связано с корректировкой проектно-сметной документации или включением в нее дополнительных компонентов, не предусмотренных в технико-экономическом обосновании или типовом проекте, составляет свыше 1000000 – кратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете.»;
      пункты 85 и 86 изложить в следующей редакции:
      «85. Администратор бюджетной программы на втором этапе вносит заключение государственной вневедомственной строительной экспертизы ПСД, государственной вневедомственной строительной экспертизы и отраслевой экспертизы по вводу объекта в эксплуатацию согласно ведомственных нормативов на скорректированную стоимость с обоснованием причин увеличения сметной стоимости БИП в уполномоченный орган по бюджетному планированию.
      86. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию или местный уполномоченный орган по государственному планированию вносят на рассмотрение соответствующей бюджетной комиссии увеличение стоимости БИП по скорректированной проектной документации и/или заключение отраслевого уполномоченного государственного органа и заключение государственной вневедомственной строительной экспертизы по затратам на ввод объекта в эксплуатацию согласно ведомственным нормативам.».
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов