Үкіметаралық жолшылар кеңесінің жарғысы туралы келісімге қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 30 мамырдағы № 557 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Үкіметаралық жолшылар кеңесінің жарғысы туралы келісімінің жобасы мақұлдансын.
      2. Үкіметаралық жолшылар кеңесінің жарғысы туралы келісімге қол қойылсын.
      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2013 жылғы 30 мамырдағы
№ 557 қаулысымен   
мақұлданған     

Жоба

Үкіметаралық жолшылар кеңесінің жарғысы туралы
КЕЛІСІМ

      Бұдан әрі Тараптар деп аталатын Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттердің үкіметтері
      төмендегілер туралы келісті:

1-бап

      Осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын Үкіметаралық жолшылар кеңесі жарғысының жаңа редакциясы қабылдансын.

2-бап

      Тараптардың келісімі бойынша осы Келісімге оның ажырамас бөлігі болып табылатын, осы Келісімнің күшіне енуі үшін көзделген тәртіппен күшіне енетін тиісті хаттамамен ресімделетін өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін.

3-бап

      Осы Келісім оның күшіне енуі үшін қажетті мемлекетішілік рәсімдерді оған қол қойған Тараптардың орындағаны туралы соңғы хабарламаны депозитарий алған күннен бастап 30 күн өткен соң күшіне енеді.

4-бап

      Осы Келісім күшіне енгенінен кейін ТМД-ға қатысушы кез келген мемлекеттің депозитарийге қосылу туралы құжатты беруі жолымен қосылуы үшін ашық.
      Қосылатын мемлекет үшін Келісім қосылу туралы құжатты депозитарий алған күнінен бастап 30 күн өткен соң күшіне енеді.

5-бап

      Осы Келісім белгіленбеген мерзімге жасалады. Тараптардың әрқайсысы шығуға дейін кемінде алты ай бұрын депозитарийге өзінің осындай ниеті туралы жазбаша хабарлама жіберіп және осы Келісімнің қолданысы кезінде туындаған міндеттемелерді реттеп, осы Келісімнен шығуға құқылы.

      2013 жылғы __________ Минск қаласында орыс тілінде бір түпнұсқа данада жасалды. Түпнұсқа данасы Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Атқарушы комитетінде сақталады, ол осы Келісімге қол қойған әрбір мемлекетке оның расталған көшірмесін жібереді.

Әзербайжан Республикасының
Үкіметі үшін

Ресей Федерациясының
Үкіметі үшін

Армения Республикасының
Үкіметі үшін

Тәжікстан Республикасының
Үкіметі үшін

Беларусь Республикасының
Үкіметі үшін

Түрікменстан Республикасының
Үкіметі үшін

Қазақстан Республикасының
Үкіметі үшін

Өзбекстан Республикасының
Үкіметі үшін

Қырғыз Республикасының
Үкіметі үшін

Украина
Үкіметі үшін

Молдова Республикасының
Үкіметі үшін


Үкіметаралық жолшылар кеңесінің
жарғысы туралы келісімге   
қосымша            

Үкіметаралық жолшылар кеңесінің
ЖАРҒЫСЫ

1. Жалпы ережелер

      Үкіметаралық жолшылар кеңесі (бұдан әрі – ҮЖК) қызметін өз құзыреті шеңберінде жүзеге асыратын ТМД салалық ынтымақтастық органы болып табылады және ТМД Экономикалық кеңесі мен Үкіметтері басшыларының кеңесіне есеп береді.
      Өз қызметінде ҮЖК Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Жарғысын, Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы шеңберінде жасалған халықаралық шарттарды, ТМД Мемлекеттер басшылары кеңесінің, Үкіметтер басшылары кеңесінің және Экономикалық кеңесінің шешімдерін, сондай-ақ осы Жарғыны басшылыққа алады.
      ҮЖК өз құзыреті шеңберінде ТМД Экономикалық кеңесі жанындағы Экономикалық мәселелер жөніндегі комиссиямен, ТМД Атқарушы комитетімен, көлік саласындағы ТМД салалық ынтымақтастық органдарымен (ТМД-ға қатысушы мемлекеттердің көліктік үйлестіру кеңесі, Достастыққа қатысушы мемлекеттердің теміржол көлігі жөніндегі кеңесі, ТМД көліктік дәліздерді үйлестіру комитеті) және өзге де ТМД салалық ынтымақтастық органдарымен өзара іс-қимыл жасайды.

2. ҮЖК мақсаты, қызметінің негізгі бағыттары және функциялары

      2.1. ҮЖК мақсаты – жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының желісін дамыту мен жетілдіруге жәрдем көрсету, ТМД-ға қатысушы мемлекеттердің жол ұйымдарының өндірістік және ғылыми-техникалық әлеуетін толығымен пайдалану үшін жағдай жасау, келісілген жол саясатын жүргізуде және интеграциялық процестерді тереңдетуде үкіметтерге қолдау көрсету, кадрлар даярлау деңгейін арттыру.
      2.2. ҮЖК қызметінің негізгі бағыттары:
      автомобиль жолдары мен жол құрылыстарын жобалау, салу, қайта жаңарту, жөндеу және күтіп-ұстау саласында ҮЖК-ге қатысушы жол әкімшіліктері арасындағы өзара пайдалы қатынасты кеңейтуге жәрдемдесу;
      жол саласындағы, оның ішінде экология және қозғалыс қауіпсіздігі саласындағы ғылыми-техникалық тұжырымдамаларды әзірлеу;
      ТМД халықаралық автомобиль жолдарының тізбесіне жатқызылған автомобиль жолдары мен жол құрылыстарын жобалау, салу, қайта жаңарту, жөндеу мен күтіп ұстау бойынша жол әкімшіліктерінің өзара іс-қимылын үйлестіру;
      ТМД-ға қатысушы мемлекеттердің келісілген жол саясатын жүргізуі бойынша ұсынымдар дайындау;
      кадрлар даярлау, жол бейініндегі оқу орындары мен ғылыми-зерттеу ұйымдарының жұмысы жөніндегі қызметті үйлестіру болып табылады.
      2.3. ҮЖК негізгі функциялары:
      ғылыми-техникалық міндеттерді бірлесіп шешу, жол шаруашылығы саласындағы негіз қалаушы нормативтік құжаттарды жетілдіру бойынша белгіленген тәртіппен ұсыныстар енгізу;
      ТМД-ға қатысушы мемлекеттердің жол салаларын дамыту мәселелері бойынша өзара іс-қимылды үйлестіру;
      автомобиль жолдары мен жол құрылыстарын салу, қайта жаңарту, жөндеу мен күтіп-ұстау, өндірістік, тұрғын үй және азаматтық мақсаттағы объектілерді салу бойынша бірлескен жобаларды іске асыруға жәрдемдесу;
      жүк-жолаушылар тасымалдарының басым бағыттарында ТМД-ға қатысушы мемлекеттердің мемлекеттік шекарасы арқылы өткізу пункттеріне кіреберіс жолдарды дамыту бойынша ұсыныстар дайындау;
      ТМД-ға қатысушы мемлекеттердің мемлекеттік шекарасы арқылы өткізу пункттеріне іргелес автомобиль жолдарын, жол желілерін, халықаралық көлік дәліздерін салу жобаларын, жоспарларын салу (қайта жаңарту) және өткізу пункттерін дамыту құзыретіне жататын мемлекеттік биліктің атқарушы органдарымен үйлестіруге жәрдемдесу;
      жол-құрылыс материалдарын, конструкцияларды, механикаландыру құралдарын, жұмыс сапасын бақылау және жолдар диагностикасын, жол қозғалысын ұйымдастырудың техникалық құралдарын, бағдарламалық өнімдерді бірлесіп өндіруді ұйымдастыру бойынша ұсыныстар дайындау;
      нормативтік және әдістемелік құжаттарды, ұсынымдарды, құрылыс нормалары мен ережелерін, мемлекетаралық стандарттарды әзірлеу, ақпараттық анықтамалық және талдау материалдарын дайындау бойынша ұсыныстар әзірлеу;
      жол шаруашылығын дамыту бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын бірлесіп қаржыландыру және жүргізу бойынша ұсыныстар әзірлеу;
      тиісті халықаралық ұйымдармен байланыстарды дамыту және
ҮЖК-нің халықаралық одақтарға, конгрестерге және басқа да форумдарға қатысуын қамтамасыз ету.
      2.4. ҮЖК өз функцияларын іске асыру үшін:
      ТМД-ға қатысушы мемлекеттердің жол салаларын дамытуға қатысты мәселелер жөніндегі құжаттардың жобаларын дайындайды және ТМД-ның жоғары органдарының қарауына белгіленген тәртіппен енгізеді;
      ҮЖК құзыретіне кіретін мәселелер бойынша екі және көп жақты келісімдердің, ТМД Мемлекеттер басшылары кеңесінің және Үкіметтер басшылары кеңесінің шешімдерін орындау туралы ақпарат алу үшін ТМД-ға қатысушы мемлекеттердің атқарушы билік органдарына жүгінеді;
      жалпы отырыстарды, ал жекелеген мәселелер бойынша – ҮЖК құзыретіне жатқызылған құжаттардың жобаларын дайындау үшін жұмыс кеңестерін немесе жұмыс топтарын шақырады және өткізеді;
      ғылыми-практикалық конференцияларды, семинарларды, кеңестерді, көрмелерді және басқа да іс-шараларды өткізеді;
      ҮЖК қатысушы жол әкімшіліктерінен өзінің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша ақпарат сұратады.

3. ҮЖК жұмысын ұйымдастыру

      3.1. ҮЖК құрамына жол қызметін жүзеге асыруды ұйымдастыру мәселелері құзыретіне жататын ТМД-ға қатысушы мемлекеттердің мемлекеттік билік органдарының басшылары кіреді.
      Бұл ретте ҮЖК-ге қатысушы әрбір мемлекет бір дауысқа ие.
      ҮЖК құрамына кеңесші дауыс беру құқығымен ҮЖК хатшылығының басшысы кіреді, сондай-ақ ҮЖК бекіткен Бақылаушы мәртебесі туралы ереже негізінде ҮЖК мақсаты мен міндеттерін бөлісетін, ТМД-ның қатысушылары болып табылмайтын мемлекеттердің мемлекеттік билік органдарының өкілдері кіруі мүмкін.
      ҮЖК шешімі бойынша оның құрамына дауыс беру құқығымен ТМД-ның салалық ынтымақтастық органдарының басшылары, Халықаралық көлік академиясының басшысы, ТМД-ның Атқарушы комитетінің өкілі кіруі мүмкін.
      ҮЖК мүшелерінің шешімі бойынша оның жұмысына қауымдастырылған мүшелер ретінде жол ұйымдарының, мемлекетаралық, үкіметаралық, өңірлік, қоғамдық және ғылыми-зерттеу ұйымдарының, қауымдастықтардың, акционерлік қоғамдардың, холдингтер мен басқа да ұйымдардың өкілдері қатыса алады. Қауымдастырылған мүшелік туралы ережені ҮЖК бекітеді.
      ҮЖК шеңберінде бекітілген ережелер негізінде құрылымдық бөлімшелер ретінде Сараптамалық-ғылыми кеңес, «Жол шаруашылығы» мемлекетаралық техникалық комитеті, мынадай:
      жол шаруашылығын басқару және дамыту;
      құқықтық проблемалар;
      жол шаруашылығын қаржыландыру;
      техникалық саясат, жолды күтіп-ұстау және қозғалыс қауіпсіздігі;
      қажет болған жағдайда, ТМД-ның жол шаруашылығы қызметінің басқа да бағыттары бойынша тұрақты жұмыс істейтін жұмыс топтары әрекет етеді.
      Көрсетілген жұмыс топтарының басшыларын ҮЖК бекітеді.
      Қажет болған жағдайда, ҮЖК мүшелерінің шешімі бойынша уақытша жұмыс топтары құрылуы мүмкін.
      3.2. ҮЖК өз жұмысының регламентін бекітеді.
      3.3. ҮЖК мүшелерінің ұсынысы бойынша ҮЖК отырысы қажет болуына қарай, бірақ жылына кемінде бір рет өткізіледі.
      Егер отырыстардың жұмысында оның мүшелерінің кемінде үштен екісі қатысқан жағдайда, отырыс заңды деп танылады.
      Отырыс өткізілетін орын мен мерзімі ҮЖК мүшелерінің алдын ала уағдаластығы бойынша белгіленді.
      ҮЖК отырысын өткізуді қаржыландыруға байланысты шығыстарды ТМД-ға қатысушы қабылдайтын мемлекеттің тиісті мемлекеттік билік органдарының есебінен жүзеге асырылады.
      ҮЖК мүшелерін және ҮЖК іс-шараларына қатысушыларды іссапарға жіберу шығыстарын ТМД-ға қатысушы жіберуші мемлекеттердің билік органдары, ұйымдары мен кәсіпорындары жүзеге асырады.
      3.4. ҮЖК-ні Төраға басқарады.
      Егер ҮЖК өзгеше шешімі болмаса, төрағалықты ТМД-ға қатысушы мемлекеттер ТМД-ға әрбір қатысушы мемлекеттің атынан оның өкілі атауларының орыс әліпбиі ретімен бір жыл бойы кезекпен жүзеге асырады.
      ҮЖК-нің алдыңғы және кейінгі төрағалары оның тең төрағасы болып табылады. Төраға уақытша болмаған кезде оның міндеттері тең төрағалардың біреуіне жүктеледі.
      3.5. ҮЖК жыл сайын жұмыс жоспарын бекітеді, мәселелерді қарау тәртібі мен мерзімдерін анықтайды.
      3.6. ҮЖК-нің шешімдері егер ҮЖК-нің шешімімен өзгеше белгіленбесе, оның отырысқа қатысқан мүшелерінің қарапайым көпшілік даусымен қабылданады.
      ҮЖК-нің кез келген мүшесі қандай да бір мәселеде өзінің мүдделілігі туралы мәлімдеуі мүмкін, бұл шешім қабылдау үшін кедергі ретінде қаралмайды.
      Шешіммен келіспеген ҮЖК мүшелері өзінің ерекше пікірін білдіре алады, олар отырыс хаттамасына енгізіледі.
      3.7. ҮЖК қызметін ұйымдастыру-техникалық және ақпараттық қамтамасыз етуді тұрақты жұмыс істейтін ҮЖК-нің атқарушы органы хатшылық жүзеге асырады. ҮЖК хатшылығының функциясы және оның қызметінің тәртібі ҮЖК бекітетін Жарғымен айқындалады.
      Хатшылықты ұстауға жұмсалатын шығыстарды қоса алғанда, ҮЖК-нің қызметіне байланысты шығыстарды қаржыландыру бюджеттен тыс көздерден ҮЖК-ге қатысушылардың жыл сайынғы жарналары, заңды және жеке тұлғалардың ерікті жарналары мен қайырмалдықтарының есебінен жүзеге асырылады.
      ҮЖК-ге қатысушылар аударымдарының мөлшері хатшылықтың шығыстар сметасын бекіткен кезде ҮЖК шешімімен белгіленеді.
      3.8. ҮЖК атқарушы органын ҮЖК шешімімен осы лауазымға бес жылға бекітілетін ҮЖК Хатшылығының басшысы басқарады.
      ҮЖК Хатшылығының басшысы лауазымы бойынша ҮЖК төрағасының орынбасары болып табылады.
      3.9. ҮЖК Хатшылығының орналасқан жері – Ресей Федерациясы, Мәскеу қаласы.

4. Қорытынды ережелер

      4.1. ҮЖК жыл сайын ТМД-ның Атқарушы комитетіне өз қызметі туралы ақпарат береді.
      ҮЖК-нің жұмысы туралы есеп белгіленген тәртіппен ТМД-ның Үкіметтер басшылары кеңесінің отырысында қаралады.
      ҮЖК есебінің кестесін ТМД-ның Экономикалық кеңесі жанындағы Экономикалық мәселелер жөніндегі комиссия бекітеді.
      4.2. ҮЖК-нің жұмыс тілі орыс тілі болып табылады.

О подписании Соглашения об уставе Межправительственного совета дорожников

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 мая 2013 года № 557

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Одобрить прилагаемый проект Соглашения об уставе Межправительственного совета дорожников.
      2. Подписать Соглашение об уставе Межправительственного совета дорожников.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Одобрен             
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 30 мая 2013 года № 557
 

Проект

СОГЛАШЕНИЕ
об уставе Межправительственного совета дорожник

      Правительства государств-участников Содружества Независимых Государств, далее именуемые Сторонами,

      согласились о нижеследующем:

Статья 1

      Принять новую редакцию устава Межправительственного совета дорожников, являющегося неотъемлемой частью настоящего Соглашения.

Статья 2

      По согласию Сторон в настоящее Соглашение могут быть внесены изменения и дополнения, являющиеся его неотъемлемой частью, которые оформляются соответствующим протоколом, вступающим в силу в порядке, предусмотренном для вступления в силу настоящего Соглашения.

Статья 3

      Настоящее Соглашение вступает в силу по истечении 30 дней с даты получения депозитарием последнего уведомления о выполнении подписавшими его Сторонами внутригосударственных процедур, необходимых для его вступления в силу.

Статья 4

      Настоящее Соглашение после его вступления в силу открыто для присоединения любого государства-участника СНГ путем передачи депозитарию документа о присоединении.
      Для присоединяющегося государства Соглашение вступает в силу по истечении 30 дней с даты получения депозитарием документа о присоединении.

Статья 5

      Настоящее Соглашение заключается на неопределенный срок. Каждая из Сторон вправе выйти из настоящего Соглашения, направив депозитарию письменное уведомление о таком своем намерении не позднее чем за шесть месяцев до выхода и урегулировав обязательства, возникшие за время действия настоящего Соглашения.

      Совершено в городе Минск 2013 года в одном подлинном экземпляре на русском языке. Подлинный экземпляр хранится в Исполнительном комитете Содружества Независимых Государств, который направит каждому государству, подписавшему настоящее Соглашение, его заверенную копию.

За Правительство
Азербайджанской Республики

За Правительство
Российской Федерации

За Правительство
Республики Армения

За Правительство
Республики Таджикистан

За Правительство
Республики Беларусь

За Правительство
Туркменистана

За Правительство
Республики Казахстан

За Правительство
Республики Узбекистан

За Правительство
Кыргызской Республики

За Правительство
Украины

За Правительство
Республики Молдова


Приложение          
к Соглашению об уставе   
Межправительственного совета
дорожников          

УСТАВ
Межправительственного совета дорожников

1. Общие положения

      Межправительственный совет дорожников (далее – МСД) является органом отраслевого сотрудничества СНГ, осуществляющим деятельность в рамках своих полномочий, и подотчетен Экономическому совету и Совету глав правительств СНГ.
      В своей деятельности МСД руководствуется уставом Содружества Независимых Государств, международными договорами, заключенными в рамках Содружества Независимых Государств, решениями Совета глав государств, Совета глав правительств и Экономического совета СНГ, а также настоящим уставом.
      МСД в рамках своей компетенции взаимодействует с Комиссией по экономическим вопросам при Экономическом совете СНГ, Исполнительным комитетом СНГ, органами отраслевого сотрудничества СНГ в области транспорта (координационное транспортное совещание государств – участников СНГ, Совет по железнодорожному транспорту государств – участников Содружества, Координационный комитет транспортных коридоров СНГ) и иными органами отраслевого сотрудничества СНГ.

2. Цель, основные направления деятельности и функции МСД

      2.1. Цель МСД – содействие развитию и совершенствованию сети автомобильных дорог общего пользования, создание условий для более полного использования производственного и научно-технического потенциала дорожных организаций государств-участников СНГ, оказание поддержки правительствам в проведении согласованной дорожной политики и углублении интеграционных процессов, повышение уровня подготовки кадров.
      2.2. Основными направлениями деятельности МСД являются:
      содействие расширению взаимовыгодных отношений между дорожными администрациями – участницами МСД в области проектирования, строительства, реконструкции, ремонта и содержания автомобильных дорог и дорожных сооружений;
      разработка концепций научно-технической политики в дорожной отрасли, в том числе в области экологии и безопасности движения;
      координация взаимодействия дорожных администраций по проектированию, строительству, реконструкции, ремонту и содержанию автомобильных дорог и дорожных сооружений, отнесенных к перечню международных автомобильных дорог СНГ;
      подготовка рекомендаций по проведению согласованной дорожной политики государств-участников СНГ;
      координация деятельности по подготовке кадров, работе учебных заведений дорожного профиля и научно-исследовательских организаций.
      2.3. Основные функции МСД:
      совместное решение научно-технических задач, внесение в установленном порядке предложений по совершенствованию основополагающих нормативных документов в области дорожного хозяйства;
      координация взаимодействия по вопросам развития дорожных отраслей государств-участников СНГ;
      содействие реализации совместных проектов по строительству, реконструкции, ремонту и содержанию автомобильных дорог и дорожных сооружений, строительству объектов промышленного, жилищного и гражданского назначения;
      подготовка рекомендаций по развитию подъездных дорог к пунктам пропуска через государственные границы государств-участников СНГ на приоритетных направлениях грузопассажирских перевозок;
      содействие координации проектов, планов строительства автомобильных дорог, дорожных сетей, международных транспортных коридоров, прилегающих к пунктам пропуска через государственные границы государств – участников СНГ, с исполнительными органами государственной власти, в компетенции которых находятся строительство (реконструкция) и развитие пунктов пропуска;
      подготовка рекомендаций по организации совместных производств дорожно-строительных материалов, конструкций, средств механизации, приборов контроля качества работ и диагностики дорог, технических средств организации движения, программных продуктов;
      разработка предложений по подготовке нормативных и методологических документов, рекомендаций, строительных норм и правил, межгосударственных стандартов; подготовка информационных справочных и аналитических материалов;
      разработка предложений по совместному финансированию и проведению научно-исследовательских работ по развитию дорожного хозяйства;
      развитие контактов с соответствующими международными организациями и обеспечение участия МСД в международных союзах, конгрессах и других форумах.
      2.4. МСД для реализации своих функций:
      подготавливает и вносит в установленном порядке на рассмотрение высших органов СНГ проекты документов по вопросам, касающимся развития дорожных отраслей государств-участников СНГ;
      обращается в органы исполнительной власти государств-участников МСД для получения информации о выполнении двух и многосторонних соглашений, решений Совета глав государств и Совета глав правительств СНГ по вопросам, входящим в компетенцию МСД;
      созывает и проводит пленарные заседания, а по отдельным вопросам – рабочие совещания или рабочие группы для подготовки проектов документов, относящихся к компетенции МСД;
      проводит научно-практические конференции, семинары, совещания, выставки и другие мероприятия;
      запрашивает информацию от дорожных администраций – участниц МСД по вопросам, входящим в его компетенцию.

3. Организация работы МСД

      3.1. В состав МСД входят руководители органов государственной власти государств-участников СНГ, в компетенции которых находятся вопросы организации осуществления дорожной деятельности.
      При этом каждое государство-участник МСД имеет один голос.
      В состав МСД с правом совещательного голоса входит руководитель секретариата МСД, а также на основе Положения о статусе наблюдателя, утвержденного МСД, могут входить представители органов государственной власти государств, не являющихся участниками СНГ, разделяющих цели и задачи МСД.
      По решению МСД в его состав с правом совещательного голоса могут входить руководители органов отраслевого сотрудничества СНГ, руководитель Международной академии транспорта, представитель Исполнительного комитета СНГ.
      По решению членов МСД в его работе в качестве ассоциированных членов могут участвовать представители дорожных организаций, межгосударственных, межправительственных, региональных, общественных и научно-исследовательских организаций, ассоциаций, акционерных обществ, холдингов и других организаций. Положение об ассоциированном членстве утверждается МСД.
      В рамках МСД на основе утвержденных положений действуют в качестве структурных подразделений: экспертно-научный совет, межгосударственный технический комитет «Дорожное хозяйство», постоянно действующие рабочие группы:
      по управлению и развитию дорожного хозяйства;
      по правовым проблемам;
      по финансированию дорожного хозяйства;
      по технической политике, содержанию и безопасности дорожного движения;
      при необходимости, по другим направлениям деятельности дорожных хозяйств СНГ.
      Руководители указанных рабочих групп утверждаются МСД.
      В случае необходимости по решению членов МСД могут создаваться временные рабочие группы.
      3.2. МСД утверждает регламент своей работы.
      3.3. Заседания МСД проводятся по мере необходимости по предложению членов МСД, но не реже одного раза в год.
      Заседания признаются правомочными, если в их работе принимают участие не менее двух третей его членов.
      Место и сроки проведения заседаний определяются по предварительной договоренности членов МСД.
      Расходы, связанные с финансированием проведения заседаний МСД, осуществляются за счет соответствующих органов государственной власти принимающего государства-участника СНГ.
      Расходы на командирование членов МСД и участников мероприятий МСД осуществляются направляющими органами государственной власти, организациями и предприятиями государств-участников СНГ.
      3.4. МСД возглавляет председатель.
      Председательство осуществляется поочередно каждым государством – участником СНГ в лице его представителя в порядке русского алфавита названий государств-участников СНГ в течение одного года, если иное не будет решено МСД.
      Предшествующий и последующий председатели МСД являются его сопредседателями. В случае временного отсутствия председателя его обязанности возлагаются на одного из сопредседателей.
      3.5. МСД ежегодно утверждает план работы, определяет порядок и сроки рассмотрения вопросов.
      3.6. Решения МСД принимаются простым большинством голосов его членов, присутствующих на заседании, если иное не определено решением МСД.
      Любой член МСД может заявить о своей незаинтересованности в том или ином вопросе, что не должно рассматриваться как препятствие для принятия решения.
      Члены МСД, не согласные с решением, могут выразить особое мнение, которое вносится в протокол заседания.
      3.7. Организационно-техническое и информационное обеспечение деятельности МСД осуществляется постоянно действующим исполнительным органом МСД – секретариатом. Функции секретариата МСД и порядок его деятельности определяются его Уставом, утверждаемым МСД.
      Финансирование расходов, связанных с деятельностью МСД, включая расходы на содержание его секретариата, осуществляется за счет ежегодных взносов участников МСД из внебюджетных источников, добровольных взносов и пожертвований юридических и физических лиц.
      Размеры отчислений участников МСД устанавливаются решением МСД при утверждении сметы расходов секретариата.
      3.8. Исполнительный орган МСД возглавляет руководитель секретариата МСД, утверждаемый в этой должности решением МСД на пятилетний срок.
      Руководитель Секретариата МСД по должности является заместителем председателя МСД.
      3.9. Место пребывания Секретариата МСД – город Москва, Российская Федерация.

4. Заключительные положения

      4.1. МСД ежегодно представляет в Исполнительный комитет СНГ информацию о своей деятельности.
      Отчет о работе МСД рассматривается в установленном порядке на заседании Совета глав правительств СНГ.
      График отчета МСД утверждается Комиссией по экономическим вопросам при Экономическом совете СНГ.
      4.2. Рабочим языком МСД является русский язык.