"Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің 2011 - 2015 жылдарға арналған стратегиялық жоспары туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 8 ақпандағы № 94 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 5 тамыздағы № 795 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. «Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің 2011 – 2015 жылдарға арналған стратегиялық жоспары туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 8 ақпандағы № 94 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 18, 211-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің 2011 – 2015 жылдарға арналған стратегиялық жоспарында:
      «2. Ағымдағы ахуалды және қызметтің тиісті салаларын (аяларын) дамыту үрдістерін талдау» деген бөлімде:
      «2. Салықтық және кедендік жүйені жетілдіру» деген стратегиялық бағытта:
      33-бөлік алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы бөліктермен толықтырылсын:
      «Кедендік әкімшілендіруді жақсарту үшін Комитет кеден қызметін дамыту жобасын жүзеге асыруда, ол Қазақстан Республикасының кеден қызметі жұмысының барлық салаларын қамтиды және Қазақстан Республикасы кеден қызметі жұмысының халықаралық стандарттарға сәйкестігін талдауды, халықаралық үздік тәжірибеге сәйкес жаңа әдістер мен технологияларды әзірлеуді және енгізуді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды жаңғыртуды және дамытуды, техникалық жарақтандыруды, сондай-ақ кеден органдарының лауазымды тұлғаларын оқытуды қамтиды.
      Кеден қызметін дамыту жобасы Дүниежүзілік Кеден Ұйымының (ДКҰ) кедендік әлеуетті арттыру жөніндегі әдіснамасы мен құрылымы негізінде әзірленді.
      Қазіргі уақытта консалтингтік келісімшарттарды іске асыру жүргізілуде, олардың нәтижесінде кеден органдары қызметінің негізгі бағыттарын және олардың бизнес-үдерістерін жетілдіру, түрлендіру және қайта құрылымдау жөнінде ұсыныстар әзірленеді.
      Аталған консалтингтік келісімшарттардың нәтижелері бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және кеден органдарының АКТ дамыту үшін әдістемелік негіз болып табылады, кеден органдары ақпараттық-коммуникациялық технологияларының (АКТ) бірыңғай архитектурасы құрылатын болады.
      Көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру үшін қызметкерлерді жергілікті жерлерде оқытуға байланысты мәселелерді шешу үшін тиісті бағдарламалық қамтымы және оқу материалдары бар ақпараттық технологиялар негізінде қашықтан оқыту жүйесі әзірленді. Білім беру инфрақұрылымының деңгейлері, сондай-ақ қажеттіліктері анықталды.
      Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттары мен регламенттерін әзірлеу жұмысы жүргізілуде.
      Бүгінгі күнге 11 мемлекеттік көрсетілетін қызмет Көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізіліміне енгізілді, 5-еуі бойынша регламенттер мен стандарттар әзірленуде. 2013 жылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізбесін 10 қызметке кеңейту жоспарланып отыр (жиыны: 21 мемлекеттік көрсетілетін қызмет).»;
      «3. Стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер, нысаналы индикатор, іс-шаралар мен нәтижелер көрсеткiштерi» деген бөлімде:
      «3.1. Стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер, нысаналы индикатор, іс-шаралар мен нәтижелер көрсеткiштерi» деген кіші бөлімде:
      «1. Республикалық бюджеттің атқарылуын қамтамасыз ету» деген стратегиялық бағытта:
      «1.1. «Бюджеттi орындаудың сапасын, шығыстардың тиiмдiлiгi мен қаржылық тәртiптi арттыру, сондай-ақ мемлекеттiк борышты қауiпсiз деңгейде ұстау» деген мақсат:
      мынадай мазмұндағы жолдармен толықтырылсын:

      «

Шығыстарды орташа республикалық мәннен төмен емес орындаған РББӘ үлес салмағы

«Бюджет үдерісінің мониторингі» АЖ

%

-

-

-

-

60

60

60

10-15 % рұқсат етілетін шекті мәні бар республикалық бюджет кірістеріне үкіметтік және мемлекет кепілдік берген кіріске қызмет көрсету жөніндегі төлемдердің қатынасы

«Бюджет үдерісінің мониторингі» АЖ

%

-

-

-

-

10-15

10-15

10-15

                                                                   »;

      «1.1.1. Республикалық бюджеттің атқарылуын қамтамасыз ету, Ұлттық қордың активтерін 2020 жылға ЖІӨ-нің кемінде 30 %-ы деңгейіне жеткiзу» деген міндетте:
      мына:

      «

Тәуекелді басқарудың автоматтандырылған жүйесі қолданылатын бақылау объектілерінің қамтылуы

«Қаржылық бақылау. Тәуекелдерді басқару жүйесі» кіші жүйесінің есепті деректері

%

-

-

-

-

100

100

100

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Тәуекелдерді басқарудың автоматтандырылған жүйесі қолданылатын бақылау объектілерінің қамтылуы

«Қаржылық бақылау. Тәуекелдерді басқару жүйесі» кіші жүйесінің есепті деректері

%

-

-

-

-

-

100

100

                                                                   »;

      мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

РББӘ бюджеттік бағдарламаларының бюджеттік мониторингпен толық қамтылуы

«Бюджет үдерісінің мониторингі» АЖ

%

-

-

-

-

100

100

100

                                                                   »;

      «Тiкелей нәтижелер көрсеткiштерiне қол жеткiзу үшiн iс-шаралар» мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Бақылау объектілерінің бюджеттік заңнаманы және мемлекеттік сатып алу туралы заңнаманы сақтауын бақылау

х

х

х

х

х

Бұзушылықтарды жою бойынша кінәлі адамдардың жауапкершілігі туралы шаралар қолдану (әкімшілік, тәртіптік жауапкершілікке тарту, талап қою жұмысы, материалдарды құқық қорғау органдарына беру және т.б.)

х

х

х

х

х

Қазақстан Республикасы Қаржымині дебиторлық және кредиторлық берешегін мониторингтеу

-

х

х

х

х

Тәуекелдерді басқарудың автоматтандырылған жүйесін енгізу

х

-

-

х

-

Бюджетті орындау процесін әдіснамалық қамтамасыз ету

х

х

х

х

х

Бюджеттің орындалуы туралы есептілікті уақтылы, сапалы және толық көлемде жинақтауды қамтамасыз ету

х

х

х

х

х

Орталық және жергілікті атқарушы органдар мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі қызметінің тиімділігін бағалау

х

х

х

х

х

Бюджеттің қажеттілігіне сәйкес бюджет тапшылығын қаржыландыруды қамтамасыз ету

х

х

х

х

х

Үкіметтік борышты мониторингтеу

х

х

х

х

х

Үкіметтік қарыздар бойынша сыйақы (мүдделерді) төлеу бойынша қарыз берушілердің алдындағы міндеттемелерді толық және уақтылы орындау

х

х

х

х

х

Үкіметтік және мемлекет кепілдік берген борыш тәуекелін бағалау

х

х

х

х

х

Үкіметтік борыштың қауіпсіз деңгейін қолдау кезінде кірістілік ауытқымасын құру үшін қор нарығында тиісті бағдар белгілеу үшін қажетті Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі шығаратын МБҚ-нің жеткілікті көлемін қолдау

х

х

х

х

х

Мемлекеттік орган қабылдаған шешімдер туралы халықты хабардар етуді қамтамасыз ету

-

х

х

х

х

Қазақстан Республикасы Қаржымині веб-сайтында қаржы саласындағы қабылданған шаралар жөніндегі ақпаратты уақтылы жаңарту

-

х

х

х

х

Бюджеттік кредиттер бойынша міндеттемелерді орындау кезінде қаржылық тәртіпті арттыру жөнінде шаралар қабылдау

х

х

х

х

х

Бюджеттік кредиттерді өтеу мониторингі

х

х

х

х

х

Республикалық бюджеттің атқарылу мониторингі

х

х

х

х

х

Республикалық бюджет шығыстарының атқарылуын талдау

-

-

х

х

х

Электрондық шот-фактураларды қабылдау және өңдеу жөніндегі ақпараттық жүйені әзірлеу

-

-

х

-

-

Республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы трансферттерді іске асыру туралы ай сайынғы талдамалы есептерді қалыптастыру

-

-

х

х

х

Республикалық бюджеттің шығыс бөлігінің, сондай-ақ ағымдағы қаржы жылы тоғыз айының қорытындысынан бастап, өңірлер нысаналы трансферттер есебінен іске асыратын бюджеттік бағдарламалардың күтілетін атқарылуын болжамдау

-

-

х

х

х

Республикалық бюджетті әзірлеу және нақтылау кезінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның есепке алуы үшін республикалық бюджеттің шығыстарын атқару, республикалық бюджеттен бөлінген нысаналы ағымдағы трансферттерді, нысаналы даму трансферттерін және кредиттерді іске асыру мониторингінің нәтижелері туралы талдамалы есептердің нәтижелері жөнінде ұсыныстар қалыптастыру

-

-

х

х

х

Қазақстан Республикасы Үкіметінің төтенше резервінен және шұғыл шығындарға арналған резервінен қаражат бөлу туралы мемлекеттік органдардың қолдаухаттарын қарау, Қазақстан Республикасы Үкіметінің резервінен қаражат бөлу туралы Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулыларының жобаларына қорытындылар даярлау

-

-

х

х

х

                                                                   »;

      «1.2. «Мемлекеттік сатып алу процесінің тиімділігін арттыру» деген мақсатта:
      мына:

      «

Мемлекеттік сатып алудың жалпы көлемінде электрондық мемлекеттік сатып алу үлесін ұлғайту

Мемлекеттік сатып алу веб-порталы

%

1,4

10

12

19

29

30

30

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Электронды мемлекеттік сатып алу жүйесінің жұмысына қанағаттанған пайдаланушылардың үлесі

Мемлекеттік сатып алу Веб-порталы

%

60

70

75

85

85

90

95

                                                                   »;

      «Мемлекеттік сатып алу жүйесінің тиімділігі мен айқындылығын арттыру» деген 1.2.1-міндетте:
      мына:

      «

Электронды мемлекеттік сатып алу жүйесі жұмысымен қанағаттандырылған пайдаланушылар үлесі

Мемлекеттік сатып алу Веб-порталы ақпараттық жүйесінің есептілік деректері

%

60

70

75

85

85

90

95

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Мемлекеттік сатып алудың жалпы көлемінде электрондық мемлекеттік сатып алу үлесін ұлғайту

Мемлекеттік сатып алу Веб-порталы

%

1,4

10

12

19

29

30

30

                                                                   »;

      «1.3. «е-Қаржымині» ықпалдастырылған автоматтандырылған ақпараттық жүйесін құру» деген мақсатта:
      мына:

      «

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2012 жылғы 27 сәуірдегі № 221 бұйрығымен бекітілген функциялардың жалпы көлемінен Қаржыминінің автоматтандырылған функцияларының (бизнес-процестер) үлесі

Есепті деректер

%

-

-

-

30

50

100

-

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2012 жылғы 27 сәуірдегі № 221 бұйрығымен бекітілген функциялардың жалпы көлемінен Қаржыминінің автоматтандырылған функцияларының (бизнес-процестер) үлесі

Есепті деректер

%

-

-

-

30

60

100

-

                                                                   »;

      «1.3.1. Қаржы министрлігінің және оның құрылымдық бөлімшелерінің мемлекеттік функцияларды орындау және мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсыну жөніндегі бизнес үдерістерін автоматтандыру» деген мiндетте:
      мына:

      «

«е-Қаржымині» кіші жүйелерінің жұмысына қанағаттанған тіркелген пайдаланушылардың үлесі

Есепті деректер

%

-

-

-

15

17

19

-

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

«е-Қаржымині» кіші жүйелерінің жұмысына қанағаттанған тіркелген пайдаланушылардың үлесі

Есепті деректер

%

-

-

-

15

25

19

-

                                                                   »;

      «2. Салықтық және кедендік жүйелерді жетілдіру» деген стратегиялық бағытта:
      «2.1. Салықтық әкімшілендіруді жақсарту» деген мақсат мынадай мазмұндағы жолдармен толықтырылсын:

      «

Өндіріп алуға үмітсіз бересіні ескермей шоғырландырылған бюджет кірістерінің жалпы көлеміндегі салықтық түсімдер бойынша бересінің үлесі (жалған кәсіпкерлік белгісі бар салық төлеушілерді салықтық тексерулердің нәтижелері бойынша)

ИСАЖ АЖ (САЭБ)

%

-

-

-

-

1,2

1

0,8

Бизнес субъектілері және халық үшін қызмет көрсету процесінің сапасына қанағаттанған салық төлеушілердің үлесі

Тәуелсіз әлеуметтік сауалнама

%

-

-

-

-

86
86

88
88

90
90

                                                                   »;

      «2.1.1. Салықтардың толық түсуін қамтамасыз ету» деген міндетте:
      мына:

      «

Өндіріп алуға үмітсіз толық төленбеген салықты ескерусіз біріктірілген бюджет кірістерінің жалпы көлеміндегі салықтық түсімдер бойынша толық төленбеген салықтардың үлесі (жалған кәсіпкерлі белгісі бар салық төлеушілерді салықтық тексерулердің нәтижелері бойынша)

ИСАЖ АЖ (САЭБ)

%

1,3

1,8

1,6

1,4

1,2

1

0,8

                                                                    »

      деген жол алынып тасталсын;
      «2.1.2. Ұсынылатын салықтық қызмет көрсетулердiң сапасын арттыру» деген мiндетте:
      мына:

      «

Мына:
- бизнес
- халық субъектілері үшін қызмет көрсету процесі сапасына қанағаттандырылған салық төлеушілердің үлесі

Тәуелсіз әлеуметтік сауалнама

%

85
91

80,4
78,4

82,4
80,4

84
83

86
86

88
88

90
90

                                                                    »

      деген жол алынып тасталсын;
      «Тiкелей нәтижелер көрсеткiштерiне қол жеткiзу үшiн iс-шараларда»
      мына:

      «

Салық қызметтерінің жалпы санында электрондық және ішінара автоматтандырылған салық қызметтерінің үлесін кемінде 20 % деңгейде ұстап тұру

х

х

х

х

х

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Электронды есеп беру тәртібіне ауысу бойынша жұмыс жүргізу (салықтық есеп беру, халыққа түсіндіру жұмыстарын жүргізу және т.б. тәртіп бөлігінде салықтық заңнамаға өзгерістер енгізу)

х

х

х

х

х

                                                                   »;

      «2.2. Кедендiк әкiмшiлендiрудi жақсарту» деген мақсат мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

Кедендік қызмет сапасына қанағаттанған сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардың үлесі

«САНДЖ зерттеу орталығы» қоғамдық қорының деректері

%

-

-

-

-

64

68

70

                                                                   »;

      «3. Банкроттық саласындағы реттеудің тиімділігін арттыру және дағдарыстан кейінгі бәсекеге қабілетті кәсіпорындарды қалпына келтіру (сауықтыру)» деген стратегиялық бағытта:
      «3.1. Банкроттық тетігін жетілдіру» деген мақсат мынадай мазмұндағы жолмен толтырылсын:

      «

Оңалту, банкроттық рәсімдерді өткізу барысында кредит берушілердің талаптарын өтеу коэффициенті (активтері болмаған борышкерлерді ескермей)

Аумақтық бөлімшелер ұсынатын есеп деректері

%

-

-

-

-

5,0

10,0

15,0

                                                                   »;

      «4. Республикалық мемлекеттік меншікті және экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншікті басқару жүйесінің тиімділігін арттыру» деген стратегиялық бағытта:
      «4.1. «Мемлекеттік меншікті және экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншікті басқаруды жетілдіру» деген мақсатта:
      мына:

      «

Мониторинг объектілері мен электрондық аукциондардың олардың жалпы санының қабылданған ұсынымдарының үлес салмағы

Меншiк объектiлерiнiң тәуекелдерді басқару жүйесi

%

-

-

-

-

23

54,3

55,6

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Кәсіпорындардың жалпы санынан тәуекел аймағында орналасқан кәсіпорындардың үлесі (экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншікті және мемлекеттік меншікті басқарудың тиімділігін арттыру)

Мемлекет қатысатын ұйымдардың қаржы шаруашылық қызметін талдау, өткізілген мониторингтің нәтижелері бойынша тәуелсіз консалтингтік фирмалардың есептері

%

-

-

22

21,35

21

20

19,5

                                                                   »;

      «4.1.1 Республикалық мемлекеттік меншікті және экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншікті басқару процестерінің тиімділігін қамтамасыз ету» деген мiндет мынадай редакцияда жазылсын:
      «4.1.1-міндет. Республикалық мемлекеттік меншікті және экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншікті басқару процестерінің тиімділігін қамтамасыз ету:

      «

Тікелей нәтижелер көрсеткіштері

Ақпарат көзі

Өлшем бірлігі

Есепті кезең

Жоспарлы кезең

2009
жыл
(есеп)

2010
жыл (жоспар)

2011
жыл

2012
жыл

2013
жыл

2014
жыл

2015
жыл

Мемлекеттік органдар және мемлекеттік мүлікті басқару тиімділігі мониторингіленетін объектілер қабылдаған ұсынымдар пайызы

Мемлекет қатысатын ұйымдардың қаржы-шаруашылық қызметін талдау, өткізілген мониторингтің нәтижелері бойынша тәуелсіз консалтингтік фирмалардың есептері

%

-

-

-

25

27

29

31

Мемлекеттік органдар және экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларында меншiктiң мемлекеттiк мониторингi жүзеге асырылатын объектілер қабылдаған ұсынымдардың пайызы

Тексеруді жүзеге асыратын тәуелсіз консалтингтік фирмалардың есептері

%

-

-

28

30

32

34

36

Республикалық меншік объектілерін сату бойынша өткізілетін аукциондардың жалпы көлемінде электронды аукциондар үлесін ұлғайту

«АЕО» АҚ есепті деректері

%

-

-

-

-

10

100

100

«Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген Мемлекеттік мүлік тізіліміне енгізілген мүлікті есепке алу пайызы

Мемлекеттік мүлік тізілімі

%

-

-

-

-

66,7

66,7

66,7

Тiкелей нәтижелер көрсеткiштерiне қол жеткiзу үшiн iс-шаралар

іске асыру мерзімі

2011
жыл

2012
жыл

2013
жыл

2014
жыл

2015
жыл

Мемлекеттік мүлікті, оның ішінде мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың басқару тиімділігінің мониторингі объектілерінің тізбесін жасау

х

х

х

х

х

Экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншiктің мемлекеттiк мониторингi жүзеге асырылатын объектілерiнiң тізбесін жасау

х

х

х

х

х

Мемлекеттік мүлікті, оның ішінде мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың басқару тиімділігінің мониторингін өткізу

х

х

х

х

х

Экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншiктің мемлекеттiк мониторингiн өткізу

х

х

х

х

х

Мониторинг объектілеріне мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың басқару тиімділігін арттыру жөніндегі ұсынымдар әзірлеу

х

х

х

х

х

Экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншiктің мемлекеттiк мониторингi объектілер қызметінің тиімділігін арттыруға бағытталған ұсынымдар әзірлеу

х

х

х

х

х

«Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 30 шілдедегі № 810 және 2012 жылғы 4 желтоқсандағы № 1546 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасын әзірлеу

-

-

-

х

х

Кешенді мониторинг объектілерін зерттеу және мемлекеттiк меншiк және экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншiк объектілерінің мониторингі нәтижелері туралы есептерді қалыптастыру және Электронды мониторинг деректер базасына енгізу

х

х

х

х

х

«Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Мемлекеттік мүлік тізілімін құру

-

-

х

-

-

Мемлекеттік мүлік тізілімінің мемлекеттік органдардың «Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген Тізілім объектілері жөніндегі қолданыстағы ақпараттық жүйелерімен өзара іс-қимылын қамтамасыз ету

-

х

-

-

-

«Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген мемлекеттік мүлікті есепке алу объектілерін Мемлекеттік мүлік тізіліміне енгізу

-

х

-

-

-

Электрондық аукциондарда жекешелендіру объектілерін сатуды көздейтін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі қабылданғаннан кейін ММЖК 3 аумақтық бөлімшесінде (Астана қ., Алматы қ., Қарағанды обл.) республикалық меншіктегі жекешелендіру объектілерін сату бойынша электрондық аукциондарды пилоттық режимде өткізу

-

-

х

х

х

                                                                   »;

      «6. Тәуекелдерді басқару» деген бөлімде:
      «Сыртқы тәуекелдер» деген кіші бөлімде:
      мына:

      «

Салалық мемлекеттік органдарда «Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған мемлекеттік мүлік объектілерін автоматтандырылған есепке алудың, мемлекеттік мүлік тізіліміне ұсынылатын мәліметтердің болмауы

Мемлекеттік мүлік тізілімінде есепке алудың жеке объектілері бойынша ақпараттың болмауы

Мемлекеттік мүлік тізілімін құру шеңберінде салалық ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимылы бойынша ұсыныстар әзірлеу үшін ведомствоаралық Жұмыс тобын құру

                                                                    »

      деген жол алынып тасталсын;
      мына:

      «

Кеден ісі мәселелері бойынша құқық қорғау және өзге де мемлекеттік органдармен ведомствоаралық іс-қимыл деңгейінің төмен болуы

Қылмыстық өндірістер сапасының төмендігі

Кеден ісі мәселелері бойынша құқық қорғау және өзге де мемлекеттік органдармен ведомствоаралық іс-қимылды және ақпараттық алмасуды арттыру

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Кедендік ісі саласында құқық бұзушылықпен күрес желісі бойынша басқа құқық қорғау органдармен өзара іс-қимыл жасаудың қажетті деңгейіне қол жеткізбеу

Кеден ісі саласында құқық бұзушылықпен күрес желісі бойынша кеден органдары өткізетін іс-шаралар сапасының төмендеуі

Жедел сипаттағы деректер алмасу бойынша құқық қорғау органдарының бірыңғай ақпараттық порталын құру бойынша Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасымен бірыңғай позицияны әзірлеу

                                                                   »;

      мына:

      «

Ақшаны жылыстатуға, терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жөніндегі халықаралық стандарттарды және Ақшаны жылыстатуға қарсы күрестің қаржылық шараларын әзiрлеу тобының (ФАТФ) бағалау әдістемесін қабылдау

Қазақстан Республикасының ақшаны жылыстатуға, терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жөніндегі халықаралық стандарттарына және ақшаны жылыстатуға қарсы күрестің қаржылық шараларын әзiрлеу тобының (ФАТФ) бағалау әдістемесіне сәйкестігі позициясының және Қылмыстық кірістерді заңдастыруға және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жөніндегі еуразиялық топтың бағалаушылары позициясының төмендеуі

Қылмыстық кірістерді заңдастыруға және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жөніндегі еуразиялық топпен өзара іс-қимыл және заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы объективті деректерді ұсыну

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Ақшаны жылыстатуға, терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жөніндегі халықаралық стандарттарды және Ақшаны жылыстатуға қарсы күрестің қаржылық шараларын әзiрлеу тобының (ФАТФ) бағалау әдістемесін қабылдау

Қазақстан Республикасының ақшаны жылыстатуға, терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жөніндегі халықаралық стандарттарына және ақшаны жылыстатуға қарсы күрестің қаржылық шараларын әзiрлеу тобының (ФАТФ) бағалау әдістемесіне сәйкестігі позициясының және Қылмыстық кірістерді заңдастыруға және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жөніндегі еуразиялық топтың бағалаушылары позициясының төмендеуі

Мүдделі мемлекеттік органдардың Үкіметтік ұйым – Еуразия қылмыстық кірістерді заңдастыруға және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл жөніндегі тобының жалпы отырыстарына, сондай-ақ заңсыз жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға), терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып-жою қаруын таратуды қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында қажет деректерді бере отырып, жұмыс топтарының отырыстарына қатысуын қамтамасыз ету

                                                                   »;

      мына:

      «

Тау-кен өндіру саласындағы өнімге (феррахром, алюминий, мырыш, мыс және т.б.) әлемдік бағаның құлдырауы, сондай-ақ «0» ставка бойынша ҚҚС автоқайтарулар

РБ жоспарының орындалмауы

Салық қызметі органдарының құзыретіне жататын республикалық және жергілікті бюджеттердің кірістері бойынша болжамның орындалуын қамтамасыз ету

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Тау-кен өндіру саласындағы өнімге (феррахром, алюминий, мырыш, мыс және т.б.) әлемдік бағаның құлдырауы, сондай-ақ «0» ставка бойынша ҚҚС автоқайтарулар

РБ жоспарының орындалмауы

Салықтық әкімшілендіруді жетілдіру

                                                                   »;

      мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

Әлеуетті өнім берушінің «Электрондық шот-фактураларды қабылдау мен өңдеу бойынша ақпараттық жүйе құру» жобасын іске асыру мерзімін бұзуы

«Электрондық шот-фактураларды қабылдау мен өңдеу бойынша ақпараттық жүйе құру» жобасын іске асыру мерзімінің бұзылуы

Шартта көзделген талаптардың сақталуын мониторингілеу

                                                                   »;

      «Ішкі тәуекелдер» деген кіші бөлімде:
      мына:

      «

Ақшаны жылыстатуға, терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып жою қаруын таратуға қарсы іс-қимыл бойынша тиісті мемлекеттік органдардың (БП, ҰҚК, ЭҚСКА, ІІМ, ЖС, ҰБ, СДШІА, ЭДСМ, Әділетмині, ККМ) халықаралық стандарттарды іске асырмауы

Ақшаны жылыстатумен күресуге арналған қаржылық шараларды шығару тобының халықаралық стандарттарының сәйкестік көрсеткіштері бойынша рейтингісінде позициялардың төмендеуі (ФАТФ)

Заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы заңнаманы және институционалдық шараларды жетілдіру бойынша мемлекеттік органдардың өзара іс-қимылы

                                                                    »

      деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      «

Ақшаны жылыстатуға, терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып жою қаруын таратуға қарсы іс-қимыл жөніндегі халықаралық стандарттарды тиісті мемлекеттік органдардың (БП, ҰҚК, ЭҚСКА, ІІМ, ЖС, ҰБ, СДШІА, ЭБЖМ, Әділетмині, ККМ) іске асырмауы

Ақшаны жылыстатуға қарсы күрестің қаржылық шараларын әзірлеу тобының (ФАТФ) халықаралық стандарттарына сәйкестік көрсеткіштері бойынша рейтингтегі позициялардың төмендеуі

Қолданыстағы заңдарға және басқа да нормативтік-құқықтық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізу жолымен заңсыз жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға және жаппай қырып жою қаруын таратуға қарсы іс-қимыл жөніндегі негізгі және базалық халықаралық стандарттардың іске асырылуын қамтамасыз ету

                                                                   »;

      «7. Бюджеттік бағдарламалар» деген бөлімде:
      «Мемлекеттік бюджеттің атқарылуын және оның атқарылуын бақылауды қамтамасыз ету» деген 001 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      тікелей нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі орталық аппаратының, комитеттерінің және олардың аумақтық органдарының штат санын ұстау» деген жолдағы «20 159» деген сандар «18 397» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Әлеуметтік, сараптамалық зерттеулер жүргізу және консалтинг қызметтерін көрсетудің болжамды саны» деген жолдағы «1» деген сан алынып тасталсын;
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «52 122 784» деген сандар «51 327 450» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Халықаралық қаржы ұйымдарының акцияларын сатып алу» деген 006 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «2 276 632» деген сандар «2 300 391» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Қазақстан Республикасы Үкіметінің резерві» деген 010 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «58 834 270» деген сандар «53 291 686» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң бюджеттер бойынша қолма-қол ақша тапшылығын жабуға арналған резерві» деген 012 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      тікелей нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімдері болған кезде қолма-қол ақша тапшылығын жабуға төмен тұрған бюджеттерге кредиттер беру» деген жолдағы «100» деген сандар алынып тасталсын;
      түпкілікті нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Төменде тұрған бюджеттер бойынша қолма-қол ақша тапшылығын 100 % жабу» деген жолдағы «100» деген сандар алынып тасталсын;
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «600 000» деген сандар алынып тасталсын;
      «Үкіметтік борышқа қызмет көрсету» деген 013 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «214 241 318» деген сандар «199 511 631» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Жеңілдікті тұрғын үй кредиттері бойынша бағамдық айырманы төлеу» деген 019 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «12 657» деген сандар «12 890» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Кедендік бақылау және кедендік инфрақұрылым объектілерін салу» деген 026 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      тікелей нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Бақты» кеден бекетінің және «Майқапшагай» бірыңғай бақылау-өткізу пунктінің құрылыстарының аяқталуы» деген жол «2» деген санмен толықтырылсын;
      «Кеден бекеттерінің қызметкерлері үшін қызметтік тұрғын үйлер мен жатақханалар салуды аяқтау» деген жол «17» деген санмен толықтырылсын;
      түпкілікті нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Кеден бекеттеріндегі жаңа бақылау-өткізу пункттерін пайдалануға енгізу және қолданыстағыларын қайта жаңарту» деген жол «2» деген санмен толықтырылсын;
      «Шекара маңындағы аудандарда кеден органдары қызметкерлерін тұрғын үймен қамтамасыз ету» деген жол «17» деген сандармен толықтырылсын;
      «бюджет шығыстарының көлемі» «0» деген жол «1 307 107» деген сандармен толықтырылсын;
      «Электрондық мемлекеттік сатып алу» автоматтандырылған интеграцияланған ақпараттық жүйесін дамыту» деген 033 бюджеттік бағдарламада:
      тақырыбындағы «дамыту» деген сөз «жаңғырту» деген сөзбен ауыстырылсын;
      «2013 жыл» деген бағанда:
      түпкілікті нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Электрондық мемлекеттік сатып алу» автоматтандырылған интеграцияланған ақпараттық жүйесінің бағдарламалық-аппараттық кешенін жете жарақтандыру» деген жол алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы жолдармен толықтырылсын:

      «

Жүйеде 24 000 клиентке дейін бір мезгілде жұмыс істеудің шарықтау шегіндегі жүктемеде Жүйенің 5 секунд уақытта дыбыс беруін қамтамасыз ету

%





100



Көлемі 115 Tb кем емес мемлекеттік сатып алуды өткізу туралы мұрағаттық ақпаратты сақтаудың техникалық мүмкіндігін қамтамасыз ету

%





100



                                                                   »;

      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «1 824 679» деген сандар «1 805 805» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Дағдарыстан кейінгі қалпына келтіру бағдарламасы (бәсекеге қабілетті кәсіпорындарды сауықтыру)» шеңберінде сыйақының пайыздық ставкасын субсидиялау» деген 038 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      тікелей нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Субсидияланатын кредиттердің саны» деген жолдағы «30» деген сан алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасына (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) қатысушылардың саны

бірлік





30



                                                                   »;

      түпкілікті нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Субсидияландырылған кредиттер саны» деген жолдағы «30» деген сан алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

Қарыздар (кредиттер) және/немесе лизингтік операциялар бойынша пайыздық мөлшерлемені, Қазақстан қор биржасында орналастырылған облигациялар бойынша купонды субсидиялау қамтамасыз етілген Дағдарыстан кейiн қалпына келтiру бағдарламасына (бәсекеге қабiлеттi кәсiпорындарды сауықтыру) қатысушылардың саны

бірлік





30



                                                                   »;

      «Салық органдарының ақпаратты қабылдау және өңдеу орталықтарын құру» деген 040 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «160 300» деген сандар «144 001» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Жай вексельдерді өтеу» деген 044 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «5 222 469» деген сандар «5 047 313» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Қазақстан Республикасының «ЕврАзЭҚ Дағдарысқа қарсы қорына» бастапқы жарнасын төлеу» деген 045 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «60 000 000» деген сандар «30 032 409» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Дағдарыстан кейін қалпына келтіру бағдарламасы (бәсекеге қабілетті кәсіпорындарды сауықтыру)» қатысушыларының сауықтыру жоспарларын іске асыру мониторингі» деген 046 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «217 962» деген сандар «106 757» деген сандармен ауыстырылсын;
      «е-Қаржымині» интеграцияланған автоматтандырылған ақпараттық жүйесін жасау» деген 061 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      тікелей нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2012 жылғы 27-ші сәуірдегі № 221 бұйрығымен бекітілген функциялардың жалпы көлемінен Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің автоматтандырылған функцияларының (бизнесс-процестер) үлесі» деген жолдағы «50» деген сандар «60» деген сандармен ауыстырылсын;
      түпкілікті нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «е-Қаржымині» кіші жүйелерінің жұмысымен қанағаттанған тіркелген тұтынушылардың үлесі» деген жолдағы «17» деген сандар «25» деген сандармен ауыстырылсын;
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «1 000 000» деген сандар «1 447 829» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Кеден органдарының ақпараттық жүйелерін құру, енгізу және дамыту» деген 063 бюджеттік бағдарламасында:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      тікелей нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Пилотты мемлекеттік органдар үшін «Экспорттық-импорттық операциялар бойынша бірыңғай терезе» интеграциялық ақпараттық жүйесін құру» деген жолдағы «1» деген сан алынып тасталсын;
      «Телекоммуникациялық және ақпараттық-техникалық жабдықтарды иемдену» деген жолдағы «2» деген сан алынып тасталсын;
      «Лицензиялық бағдарламалық қамтамасыз ету» деген жолдағы «1» деген сан алынып тасталсын;
      түпкілікті нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Экспорттық-импорттық операциялар бойынша бірыңғай терезесі» интеграциялық ақпараттық жүйесін пилоттық пайдалануға беру» деген жолдағы «1» деген сан алынып тасталсын;
      «Экспорттық-импорттық операциялар бойынша бірыңғай терезе» интеграциялық ақпараттық жүйесін мемлекеттік органдарға кезең-кезеңмен енгізу» деген жолдағы «3» деген сан алынып тасталсын;
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «2 576 297» деген сандар алынып тасталсын;
      «Электрондық шот-фактуралар» ақпараттық жүйесін құру» деген 064 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      түпкілікті нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Пилоттық аймаққа тартылған бизнес субъектілері мен салық органдары арасында құжат айналымының шығыстарын төмендету» деген жол алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

«Самұрық-Қазына» ұлттық әл-ауқат қоры» акционерлік қоғамының құрамына кіретін компанияларды пилоттық аймақтың ЭШФ АЖ қосу

бірлік





5



                                                                   »;

      «тиімділік көрсеткiштері» деген жол:
      мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

Пилоттық аймаққа тартылған бизнес субъектілері мен салық органдары арасындағы құжат айналымының шығыстарын азайту

%





100



                                                                   »;

      «Байқоңыр» кешенінің жалға алынған мүлігін есепке алу» деген 070 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «22 015» деген сандар «24 609» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Салық әкімшілігін жүргізуді реформалау» деген 072 бюджеттік бағдарламада:
      «2013 жыл» деген бағанда:
      тікелей нәтиже көрсеткiштерiнде:
      «Халықаралық тәжірибені зерделеу (оқыту турлары, танысу сапарлары, семинарлар)» деген жолдағы «40» деген сандар алынып тасталсын;
      «Негізгі қаражатқа қатысты тауарларды сатып алу (арнайы жабдықтау)» деген жолдағы «1 653» деген сандар алынып тасталсын;
      «Қолданылатын ақпараттық жүйелерді жаңарту үшін материалдық емес активтерді сатып алу» деген жолдағы «571» деген сандар алынып тасталсын;
      мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:

      «

Консалтингтік қызмет көрсетулер кезеңдерінің аяқталуы бойынша берілген салықтық әкімшілік етуді жетілдіру бойынша талдау, бағалау, ұсынымдар (техникалық есептер)

есеп





8



Консалтингтік қызмет көрсетулерді сатып алу (жаңа келісімшартар жасасу)

Келісім шарт





10



                                                                   »;

      «бюджет шығыстарының көлемі» деген жолдағы «1 829 961» деген сандар «1 084 078» деген сандармен ауыстырылсын;
      «Бюджет шығыстарының жиынтығы» деген кестеде:
      «2013 жыл» деген бағандағы «1 309 149 656», «1 295 022 413», «14 127 243» деген сандар тиісінше «1 255 652 268», «1 242 357 800», «13 294 468» деген сандармен ауыстырылсын.
      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2011 года № 94 "О Стратегическом плане Министерства финансов Республики Казахстан на 2011 - 2015 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 5 августа 2013 года № 795

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2011 года № 94 «О Стратегическом плане Министерства финансов Республики Казахстан на 2011 – 2015 годы» (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 18, ст. 211) следующие изменения и дополнения:
      в Стратегическом плане Министерства финансов Республики Казахстан на 2011 – 2015 годы, утвержденном указанным постановлением:
      в разделе «2. Анализ текущей ситуации и тенденции развития соответствующих отраслей (сфер) деятельности»:
      в cтратегическом направлении «2. Совершенствование налоговой и таможенной систем»:
      часть 33 исключить;
      дополнить частями следующего содержания:
      «Для улучшения таможенного администрирования Комитетом осуществляется проект развития таможенной службы, который охватывает все сферы деятельности таможенной службы Республики Казахстан и включает в себя анализ соответствия деятельности таможенной службы Республики Казахстан международным стандартам, разработку и внедрение новых методов и технологий в соответствии с лучшей международной практикой, модернизацию и развитие информационно-коммуникационных технологий, техническое оснащение, а также обучение должностных лиц таможенных органов.
      Проект развития таможенной службы разрабатывался на основе методологии и структуры Всемирной Таможенной Организации (ВТамО) по наращиванию таможенного потенциала.
      В настоящее время идет реализация консалтинговых контрактов, в результате которых будут выработаны рекомендации по совершенствованию, преобразованию и реструктуризации всех основных направлений деятельности таможенных органов и их бизнес-процессов.
      Результаты данных консалтинговых контрактов будут служить методологической основой для разработки программных продуктов и развития информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) таможенных органов, будет выстроена единая архитектура ИКТ таможенных органов.
      Для повышения качества оказываемых услуг разработана система дистанционного обучения на основе информационных технологий с соответствующим программным обеспечением и учебными материалами для решения вопросов, связанных с обучением сотрудников на местах. Определены уровни, а также потребности в образовательной инфраструктуре.
      С целью повышения эффективности и качества предоставляемых государственных услуг ведется работа по разработке стандартов и регламентов государственных услуг.
      На сегодняшний день 11 государственных услуг включены в реестр государственных услуг, по 5 разрабатываются регламенты и стандарты. В 2013 году планируется расширение перечня государственных услуг на 10 услуг (итого: 21 государственная услуга).»;
      в разделе «3. Стратегические направления, цели, задачи, целевые индикаторы, мероприятия и показатели результатов»:
      в подразделе «3.1. Стратегические направления, цели, задачи, целевые индикаторы, мероприятия и показатели результатов»:
      в «Стратегическом направление 1. Обеспечение исполнения республиканского бюджета»:
      цель «1.1. Повышение качества исполнения бюджета, эффективности расходов и финансовой дисциплины, а также удержание государственного долга на безопасном уровне»:
      дополнить строками следующего содержания:
      «

Удельный вес АРБП с исполнением расходов не ниже среднереспубликанского значения

ИС «Мониторинг бюджетного процесса»

%

-

-

-

-

60

60

60

Отношение платежей по обслуживанию правительственного и гарантированного государством долга к доходам республиканского бюджета с допустимым предельным значением 10-15 %

ИС «Мониторинг бюджетного процесса»

%

-

-

10-15

10-15

10-15

10-15

10-15

                                                                  »;
      в задаче «1.1.1. Обеспечение исполнения республиканского бюджета, доведение активов Национального фонда к 2020 году до уровня не менее 30 % ВВП»:
      строку:
      «

Охват объектов
контроля, к которым
применяется
автоматизированная
система управления
рисками

Отчетные
данные
подсистемы «Финансовый
контроль.
Система
управления
рисками»

%

-

-

-

-

100

100

100

                                                                »
      изложить в следующей редакции:
      «

Охват объектов
контроля, к которым
применяется
автоматизированная
система управления
рисками

Отчетные
данные
подсистемы  «Финансовый контроль. Система управления
рисками»

%

-

-

-

-

-

100

100

                                                               »;
      дополнить строкой следующего содержания:
      «

Полнота охвата бюджетным мониторингом бюджетных программ АРБП

ИС «Мониторинг бюджетного процесса»


-

-

-

-

100

100

100

                                                                »;
      «Мероприятия для достижения показателей прямых результатов» изложить в следующей редакции:
      «

Контроль за соблюдением бюджетного
законодательства и законодательства о
государственных закупках объектами контроля

х

х

х

х

х

Принятие мер об ответственности виновных лиц по устранению нарушений (привлечение к
административной, дисциплинарной ответственности, исковая работа, передача материалов в правоохранительные органы и др.)

х

х

х

х

х

Мониторинг дебиторской и кредиторской задолженности МФ РК

-

х

х

х

х

Внедрение автоматизированной системы управления рисками

х

х

-

х

-

Методологическое обеспечение процесса исполнения бюджета

х

х

х

х

х

Обеспечение сбора своевременной, качественной и в полном объеме отчетности об исполнении бюджета

х

х

х

х

х

Оценка эффективности деятельности центральных и местных исполнительных органов и Национального банка Республики Казахстан

х

х

х

х

х

Обеспечение финансирования дефицита бюджета в соответствии с потребностью бюджета

х

х

х

х

х

Мониторинг правительственного долга

х

х

х

х

х

Полное и своевременное выполнение обязательств перед заимодателями по выплате вознаграждения (интересов) по правительственным займам

х

х

х

х

х

Оценка рисков правительственного и
гарантированного государством долга

х

х

х

х

х

Поддержание достаточного объема ГЦБ, эмитируемых Министерством финансов Республики Казахстан, необходимого для установления соответствующего ориентира на фондовом рынке для построения кривой доходности при поддержании безопасного уровня правительственного долга

х

х

х

х

х

Обеспечение информирования населения о принимаемых решениях государственного органа

-

х

х

х

х

Своевременное обновление информации на веб-сайте МФ РК по принимаемым мерам в области финансов

-

х

х

х

х

Принятие мер по повышению финансовой дисциплины при исполнении обязательств по бюджетным кредитам

х

х

х

х

х

Мониторинг погашения бюджетных кредитов

х

х

х

х

х

Мониторинг исполнения республиканского бюджета

х

х

х

х

х

Анализ исполнения расходов республиканского бюджета

-

-

х

х

х

Разработка информационной системы по приему и обработке электронных счетов-фактур

-

-

х

-

-

Формирование ежемесячных аналитических отчетов о реализации целевых трансфертов, выделенных из республиканского бюджета

-

-

х

х

х

Прогнозирование ожидаемого исполнения расходной части республиканского бюджета, а также бюджетных программ, реализуемых регионами за счет целевых трансфертов, начиная с итогов девяти месяцев текущего финансового года

-

-

х

х

х

Формирование предложений по результатам аналитических отчетов об исполнении расходов республиканского бюджета, результатах мониторинга реализации целевых текущих трансфертов, целевых трансфертов на развитие и кредитов, выделенных из республиканского бюджета, для учета уполномоченным органом по бюджетному планированию при разработке и уточнении республиканского бюджета

-

-

х

х

х

Рассмотрение ходатайств государственных органов о выделении средств из чрезвычайного резерва и из резерва на неотложные затраты Правительства Республики Казахстан, подготовка заключений к проектам постановлений Правительства Республики Казахстан о выделении средств из резерва Правительства Республики Казахстан

-

-

х

х

х

                                                               »;
      в цели «1.2. Повышение эффективности процесса государственных закупок»:
      строку:
      «

Увеличение доли электронных государственных закупок в общем объеме государственных закупок

Веб-портал государственных закупок

%

1,4

10

12

19

29

30

30

                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

Доля пользователей, удовлетворенных работой системы электронных государственных закупок

Веб-портал государственных закупок

%

60

70

75

85

85

90

95

                                                                   »;
      в задаче «1.2.1. Повышение эффективности и прозрачности системы государственных закупок»:
      строку:
      «

Доля пользователей, удовлетворенных работой системы электронных государственных закупок

Отчетные данные информационной системы Веб-портал государственных закупок

%

60

70

75

85

85

90

95

                                                                    »
      изложить в следующей редакции:
      «

Увеличение доли электронных государственных закупок в общем объеме государственных закупок

Веб-портал государственных закупок

%

1,4

10

12

19

29

30

30

                                                                   »;
      в цели «1.3. Создание интегрированной автоматизированной информационной системы «е-Минфин»:
      строку:
      «

Доля автоматизированных функций (бизнес-процессов) МФ из общего объема функций, утвержденных приказом Министра финансов РК от 27 апреля 2012 года № 221

Отчетные данные

%

-

-

-

30

50

100

-

                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

Доля автоматизированных функций (бизнес-процессов) МФ из общего объема функций, утвержденных приказом Министра финансов РК от 27 апреля 2012 года № 221

Отчетные данные

%

-

-

-

30

60

100

-

                                                                  »;
      в задаче «1.3.1. Автоматизация бизнес-процессов по исполнению Министерством финансов и его структурными подразделениями государственных функций и предоставлению государственных услуг»:
      строку:
      «

Доля зарегистрированных пользователей, удовлетворенных работой подсистем «е-Минфин»

Отчетные данные

%

-

-

-

15

17

19

-

                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

Доля зарегистрированных пользователей, удовлетворенных работой подсистем «е-Минфин»

Отчетные данные

%

-

-

-

15

25

19

-

                                                                   »;
      в стратегическом направлении «2. Совершенствование налоговой и таможенной систем»:
      цель «2.1. Улучшение налогового администрирования» дополнить строками следующего содержания:
      «

Доля недоимки по налоговым поступлениям в общем объеме доходов консолидированного бюджета без учета недоимки, безнадежной к взысканию (по результатам налоговых проверок налогоплательщиков, имеющих признаки лжепредпринимательства)

ИС ИНИС (ЭКНА)

%

1,3

1,8

1,6

1,4

1,2

1

0,8

Доля налогоплательщиков, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги для: субъектов бизнеса и населения

Независимый
социологический
опрос


%


85
91


80,4
78,4


82,4
80,4


84
83


86
86


88
88


90
90

                                                                   »;
      в задаче «2.1.1. Обеспечение полноты поступлений налогов»:
      строку:
      «

Доля недоимки по налоговым поступлениям в общем объеме доходов консолидированного бюджета без учета недоимки, безнадежной к взысканию (по результатам налоговых проверок налогоплательщиков, имеющих признаки лжепредпринимательства)

ИС ИНИС  (ЭКНА)

%

1,3

1,8

1,6

1,4

1,2

1

0,8

                                                                   »
      исключить;
      в задаче «2.1.2. Повышение качества предоставляемых налоговых услуг»:
      строку:
      «

Доля налогоплательщиков,
удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги для:
- субъектов бизнеса
- населения

Независимый социологический
опрос

%

85
91

80,4
78,4

82,4
80,4

84
83

86
86

88
88

90
90

                                                                   »
      исключить;
      в «Мероприятиях для достижения показателей прямых результатов»:
      строку:
      «

Поддержание доли электронных и частично автоматизированных налоговых услуг в общем количестве налоговых услуг, на уровне не менее 20 %

х

х

х

х

х

                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

Проведение работ по переходу на режим электронной отчетности (внесение изменений в налоговое законодательство в части порядка представления налоговой отчетности, проведение разъяснительных работ с населением и т.д.)

х

х

х

х

х

                                                                   »;
      цель «2.2. Улучшение таможенного администрирования» дополнить строкой следующего содержания:
      «

Доля участников внешнеэкономической деятельности, удовлетворенных качеством таможенных услуг

Данные общественного фонда «Центр исследований САНДЖ»

%

-

-

-

-

64

68

70

                                                                   »;
      в стратегическом направлении «3. Повышение эффективности регулирования в сфере банкротства и посткризисное восстановление (оздоровление) конкурентоспособных предприятий)»:
      цель «3.1. Усовершенствование механизма банкротства» дополнить строкой следующего содержания:
      «

Коэффициент погашения требований кредиторов в ходе проведения процедур реабилитации, банкротства (без учета должников, не имеющих активов)

Отчетные данные, предоставляемые территориальными подразделениями

%

-

-

-

-

5,0

10,0

15,0

                                                                   »;
      в стратегическом направлении «4. Повышение эффективности системы управления республиканской государственной собственностью и собственностью в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение»;
      в цели «4.1. Совершенствование управления государственной собственностью и собственностью в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение»:
      строку:
      «

Удельный вес принятых рекомендаций объектами мониторинга и электронных аукционов от общего их количества

Анализ финхоздеятельности
организаций с госучастием, отчеты консалтинговых фирм

%

-

-

-

-

23

54,3

55,6

                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

Доля предприятий, находящихся в зоне риска, от общего количества предприятий (повышение эффективности управления государственной собственностью и собственностью в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение)

Анализ финхоздеятельности организаций с госучастием, отчеты консалтинговых фирм по результатам проведенного мониторинга

%

-

-

22

21,35

21

20

19,5

                                                                   »;
      задачу «4.1.1. Обеспечение эффективности процессов управления республиканской государственной собственностью и собственностью в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение» изложить в следующей редакции:
      «Задача 4.1.1. Обеспечение эффективности процессов управления республиканской государственной собственностью и собственностью в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение

Показатели прямых
результатов

Источник
информации

Ед.
изм.

Отчетный
период

Плановый период

2009
год
(отчет)

2010
год
(план)

2011
год

2012
год

2013
год

2014
год

2015
год

Процент рекомендаций, принятых государственными органами и объектами мониторинга эффективности управления государственным имуществом

Анализ финхоздеятельности организаций с госучастием, отчеты консалтинговых фирм по результатам проведенного мониторинга

%

-

-

-

25

27

29

31

Процент рекомендаций, принятых государственными органами и объектами государственного мониторинга собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение

Отчеты независимых консалтинговых фирм, осуществляющих обследования

%

-

-

28

30

32

34

36

Увеличение доли электронных аукционов в общем объеме проводимых аукционов по продаже объектов республиканской собственности

Отчетные данные АО «ИУЦ»

%

-

-

-

-

10

100

100

Процент внедренных в Реестр государственного имущества объектов учета, определенных Законом Республики Казахстан «О государственном имуществе»

Реестр государственного имущества

%

-

-

-

-

66,7

66,7

66,7

Мероприятия для достижения показателей прямых
результатов

срок реализации

2011
год

2012
год

2013
год

2014
год

2015
год

Формирование перечня объектов мониторинга эффективности управления государственным имуществом, в том числе государственными предприятиями и юридическими лицами с участием государства

х

х

х

х

х

Формирование перечня объектов государственного мониторинга собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение на текущий период

х

х

х

х

х

Проведение мониторинга эффективности управления государственным имуществом, в том числе государственными предприятиями и юридическими лицами с участием государства

х

х

х

х

х

Проведение государственного мониторинга собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение

х

х

х

х

х

Выработка рекомендаций по повышению эффективности управления государственными предприятиями и юридическими лицами с участием государства, объектам мониторинга

х

х

х

х

х

Выработка рекомендаций, направленных на повышение эффективности деятельности объектов государственного мониторинга собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение

х

х

х

х

х

Разработка проекта постановления Правительства Республики Казахстан «О внесении изменений и дополнений в постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июля 2004 года № 810 и от 4 декабря 2012 года № 1546

-

-

-

х

х

Формирование и включение в Электронную базу данных комплексного мониторинга отчеты о результатах обследования объектов комплексного мониторинга и мониторинга объектов государственной собственности и собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение

х

х

х

х

х

Создание Реестра государственного имущества в соответствии с Законом Республики Казахстан «О государственном имуществе»

-

-

х

-

-

Обеспечение взаимодействия Реестра государственного имущества с существующими информационными системами государственных органов по объектам Реестра, определенным Законом Республики Казахстан «О государственном имуществе»

-

х

-

-

-

Внедрение в Реестр государственного имущества объектов учета государственного имущества, определенных Законом Республики Казахстан «О государственном имуществе»

-

х

-

-

-

Проведение в пилотном режиме электронных аукционов по продаже объектов приватизации республиканской собственности в 3 территориальных подразделениях КГИП (гг. Астана, Алматы, Карагандинская область) после принятия решения Правительства Республики Казахстан, предусматривающего продажу объектов приватизации на электронных аукционах

-

-

х

х

х

                                                                   »;
      в разделе «6. Управление рисками»:
      в подразделе «Внешние риски»:
      строку:
      «

Отсутствие у отраслевых
государственных органов
автоматизированного учета объектов государственного
имущества, определенных
Законом Республики Казахстан «О государственном
имуществе», сведения по которым представляются в Реестр государственного имущества

Отсутствие информации по отдельным объектам учета в Реестре государственного
имущества

Создание межведомственной
Рабочей группы для
выработки предложений по взаимодействию отраслевых
информационных систем в рамках создания Реестра
государственного
имущества

                                                                   »
      исключить;
      строку:
      «

Низкий уровень
межведомственного
взаимодействия с
правоохранительными и иными государственными органами по вопросам таможенного дела

Низкие качества уголовного
производства

Повышение
межведомственного
взаимодействия и
информационного обмена с
правоохранительными органами и иными
государственными
органами по вопросам таможенного дела

                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

Недостижение должного уровня взаимодействия с другими правоохранительными органами по линии борьбы с правонарушениями в сфере таможенного дела

Снижение качества мероприятий, проводимых таможенными органами по линии борьбы с правонарушениями в сфере таможенного дела

Выработка единой позиции с Генеральной прокуратурой Республики Казахстан по созданию единого информационного портала право-хранительных органов по обмену данных оперативного характера

                                                                   »;
      строку:
      «

Принятие Международных
стандартов по противодействию
отмыванию денег,
финансированию терроризма и
финансированию
распространения оружия
массового уничтожения и
методики оценки Группы
разработки финансовых мер
борьбы с отмыванием денег (ФАТФ)

Снижение позиции рейтинга соответствия Республики Казахстан Международным
стандартам по противодействию
отмыванию денег,
финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения и
методики оценки Группы разработки финансовых мер борьбы с отмыванием денег (ФАТФ) и позиции оценщиков Евразийской группы по противодействию легализации преступных доходов и финансированию терроризма (ЕАГ)

Взаимодействие с
Евразийской группой по
противодействию
легализации преступных
доходов и финансированию
терроризма и
предоставление
объективных данных в
сфере противодействия
легализации (отмыванию)
доходов, полученных
незаконным путем, и
финансированию терроризма

                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

Принятие Международных стандартов по противодействию отмыванию денег, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения и методики оценки Группы разработки финансовых мер борьбы с отмыванием денег (ФАТФ)

Снижение позиции рейтинга соответствия Республики Казахстан Международным стандартам по противодействию отмыванию денег, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения Группы разработки финансовых мер борьбы с отмыванием денег (ФАТФ) и позиции оценщиков Евразийской группы по противодействию легализации преступных доходов и финансированию терроризма (ЕАГ)

Обеспечение участия заинтересованных государственных органов в пленарных заседаниях Межправительственной организации - Евразийской группы по противодействию легализации преступных доходов и финансированию терроризма, а также в заседаниях рабочих групп с предоставлением необходимых данных в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения

                                                                   »;
      строку:
      «

Падение мировых цен на продукцию горнодобывающей
отрасли (феррахром, алюминий, цинк, медь и т.д.), а также автовозвраты НДС по «0» ставке

Неисполнение плана РБ

Обеспечение исполнения
прогноза по доходам
республиканского и
местных бюджетов,
относящихся к компетенции
органов налоговой службы

                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

Падение мировых цен на
продукцию горнодобывающей
отрасли (феррахром, алюминий, цинк, медь и т.д.), а также автовозвраты НДС по «0» ставке

Неисполнение плана РБ

Совершенствование налогового администрирования

                                                                   »;
      дополнить строкой следующего содержания:
      «

Срыв сроков реализации проекта «Создание информационной системы по приему и обработке электронных счетов-фактур» потенциальным поставщиком

Нарушение срока реализации проекта «Создание информационной системы по приему и обработке электронных счетов-фактур»

Проведение мониторинга за соблюдением условий предусмотренных договором

                                                                   »;
      в подразделе «Внутренние риски»:
      строку:
      «

Нереализация Международных
стандартов по противодействию
отмыванию денег,
финансированию терроризма и финансированию
распространения оружия
массового уничтожения
соответствующими
государственными органами
(ГП, КНБ, АБЭКП, МВД, ВС, НБ, АСФК, МЭРТ, МЮ, МТК)

Ухудшение позиций в рейтинге
по показателям соответствия
международным стандартам
Группы разработки финансовых
мер борьбы с отмыванием денег
(ФАТФ)

Взаимодействие
государственных органов по совершенствованию
законодательства и
институциональных мер в сфере противодействия
легализации (отмывания)
доходов, полученных
незаконным путем, и
финансированию терроризма

                                                                   »
      изложить в следующей редакции:
      «

Нереализация Международных стандартов по противодействию отмыванию денег, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения соответствующими государственными органами (ГП, КНБ, АБЭКП, МВД, ВС, НБ, АСФК, МЭБП, МЮ, МТК)

Ухудшение позиций в рейтинге по показателям соответствия международным стандартам Группы разработки финансовых мер борьбы с отмыванием денег (ФАТФ)

Обеспечение реализации ключевых и базовых Международных стандартов по противодействию легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения путем внесения изменений и дополнений в действующие законы и другие нормативно-правовые акты

                                                                   »;
      в разделе 7. «Бюджетные программы»:
      в бюджетной программе 001 «Услуги по обеспечению исполнения и контроля за исполнением государственного бюджета»:
      в графе «2013 год»:
      в показателях прямого результата:
      в строке «Содержание штатной численности центрального аппарата Министерства финансов Республики Казахстан, комитетов и их территориальных органов» цифру «20 159» заменить цифрой «18 397»;
      в строке «Ориентировочное количество проведения социологических, аналитических исследований и оказание консалтинговых услуг» цифру «1» исключить;
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «52 122 784» заменить цифрой «51 327 450»;
      в бюджетной программе 006 «Приобретение акций международных финансовых организаций»:
      в графе «2013 год»:
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «2 276 632» заменить цифрой «2 300 391»;
      в бюджетной программе 010 «Резерв Правительства Республики Казахстан»:
      в графе «2013 год»:
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «58 834 270» заменить цифрой «53 291 686»;
      в бюджетной программе 012 «Резерв Правительства Республики Казахстан на покрытие дефицита наличности по бюджетам»:
      в графе «2013 год»:
      в показателях прямого результата:
      в строке «Предоставление кредитов нижестоящим бюджетам на покрытие дефицита наличности при наличии решений Правительства Республики Казахстан» цифру «100» исключить;
      в показателях конечного результата:
      в строке «100 % покрытие дефицита наличности по нижестоящим бюджетам» цифру «100» исключить;
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «600 000» исключить;
      в бюджетной программе 013 «Обслуживание правительственного долга»:
      в графе «2013 год»:
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «214 241 318» заменить цифрой «199 511 631»;
      в бюджетной программе 019 «Выплата курсовой разницы по льготным жилищным кредитам»:
      в графе «2013 год»:
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «12 657» заменить цифрой «12 890»;
      в бюджетной программе 026 «Строительство объектов таможенного контроля и таможенной инфраструктуры»:
      в графе «2013 год»:
      в показателях прямого результата:
      в строке «Завершение строительства таможенного поста «Бахты» и единого контрольно-пропускного пункта Майкапчагай» дополнить цифрой «2»;
      в строке «Завершение строительства служебных жилых домов и общежитий для сотрудников таможенных постов» дополнить цифрой «17»;
      в показателях конечного результата:
      в строке «Ввод в эксплуатацию новых и реконструкция действующих контрольно-пропускных пунктов на таможенных постах» дополнить цифрой «2»;
      в строке «Обеспечение жильем сотрудников таможенных органов в приграничных районах» дополнить цифрой «17»;
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «0» дополнить цифрой «1 307 107»;
      в бюджетной программе 033 «Развитие автоматизированной интегрированной информационной системы «Электронные государственные закупки»:
      в заголовке слово «Развитие» заменить словом «Модернизация»;
      в графе «2013 год»:
      в показателях конечного результата:
      строку «Дооснащение программно-аппаратного комплекса автоматизированной интегрированной информационной системы «Электронные государственные закупки» исключить;
      дополнить строкой следующего содержания:
      «

Обеспечение времени отклика Системы 5 секунд при пиковой нагрузке-одновременной работы в Системе до 24 000 клиентов

%





100



Обеспечение технической возможности хранения архивной информации о проведенных государственных закупках объемом не менее 115 Tb

%





100



                                                                   »;
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «1 824 679» заменить цифрой «1 805 805»;
      в бюджетной программе 038 «Субсидирование процентной ставки вознаграждения в рамках «Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий)»:
      в графе «2013 год»:
      в показателях прямого результата:
      в строке «Количество субсидируемых кредитов» цифру «30» исключить;
      дополнить строкой следующего содержания:
      «

Количество участников Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий)

ед.





30



                                                                   »;
      в показателях конечного результата:
      в строке «Количество просубсидированных кредитов» цифру «30» исключить;
      дополнить строкой следующего содержания:
      «

Количество участников Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий), в отношении которых обеспечено субсидирование процентной ставки по уже имеющимся займам (кредитам) и/или лизинговым операциям, купона по облигациям, размещенным на Казахстанской фондовой бирже

ед.





30



                                                                   »;
      в бюджетной программе 040 «Строительство центров приема и обработки информации налоговых органов»:
      в графе «2013 год»:
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «160 300» заменить цифрой «144 001»;
      в бюджетной программе 044 «Погашение простых векселей»:
      в графе «2013 год»:
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «5 222 469» заменить цифрой «5 047 313»;
      в бюджетной программе 045 «Оплата первоначального взноса Республики Казахстан в «Антикризисный фонд ЕврАзЭС»:
      в графе «2013 год»:
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «60 000 000» заменить цифрой «30 032 409»;
      в бюджетной программе 046 «Мониторинг реализации планов оздоровлений участников «Программы посткризисного восстановления (оздоровление конкурентоспособных предприятий)»:
      в графе «2013 год»:
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «217 962» заменить цифрой «106 757»;
      в бюджетной программе 061 «Создание интегрированной автоматизированной информационной системы «е-Минфин»:
      графе «2013 год»:
      в показателях прямого результата:
      в строке «Доля автоматизированных функций (бизнес-процессов) Министерства финансов Республики Казахстан из общего объема функций, утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан
от 27 апреля 2012 года № 221» цифру «50» заменить цифрой «60»;
      в показателях конечного результата:
      в строке «Доля зарегистрированных пользователей, удовлетворенных работой подсистем «е-Минфин» цифру «17» заменить цифрой «25»;
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «1 000 000» заменить цифрой «1 447 829»;
      в бюджетной программе 063 «Создание, внедрение и развитие информационных систем таможенных органов»:
      в графе «2013 год»:
      в показателях прямого результата:
      в строке «Создание Интеграционной информационной системы «Единое окно по экспортно-импортным операциям» для пилотных государственных органов» цифру «1» исключить;
      в строке «Приобретение аппаратно-технического и телекоммуникационного оборудования» цифру «2» исключить;
      в строке «Лицензионное программное обеспечение» цифру «1» исключить;
      в показателях конечного результата:
      в строке «Ввод в пилотную эксплуатацию Интеграционной информационной системы «Единое окно по экспортно-импортным операциям» цифру «1» исключить;
      в строке «Поэтапное подключение государственных органов к Интеграционной информационной системе «Единое окно по экспортно-импортным операциям» цифру «3» исключить;
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «2 576 297» исключить;
      в бюджетной программе 064 «Создание информационной системы «Электронные счета-фактуры»:
      в графе «2013 год»:
      в показателях конечного результата:
      строку «Снижение расходов документооборота между субъектами бизнеса, привлеченными в пилотную зону и налоговыми органами» исключить;
      дополнить строкой следующего содержания:
      «

Подключение компаний, входящих в состав акционерного общества «Фонд национального благосостояния «Самрук-Казына», к ИС ЭСФ пилотной зоны

ед.





5



                                                                   »;
      строку «показатели эффективности»:
      дополнить строкой следующего содержания:
      «

Снижение расходов документооборота между субъектами бизнеса, привлеченными в пилотную зону, и налоговыми органами

%





4



                                                                   »;
      в бюджетной программе 070 «Учет арендованного имущества комплекса «Байконур»:
      в графе «2013 год»:
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «22 015» заменить цифрой «24 609»;
      в бюджетной программе 072 «Реформирование системы налогового администрирования»:
      в графе «2013 год»:
      в показателях прямого результата:
      в строке «Изучение международного опыта (учебные туры, ознакомительные поездки, семинары)» цифру «40» исключить;
      в строке «Приобретение товаров относящихся к основным средствам (спецоборудование)» цифру «1 653» исключить;
      в строке «Приобретение нематериальных активов для модернизации существующих информационных систем» цифру «571» исключить;
      дополнить строкой следующего содержания:
      «

Анализ, оценка, рекомендации по совершенствованию налогового администрирования, предоставленные по этапам завершения консалтинговых услуг (технические отчеты)

отчет





8



Приобретение консалтинговых услуг (заключение новых контрактов)

контракт





10



                                                                   »;
      в строке «объем бюджетных расходов» цифру «1 829 961» заменить цифрой «1 084 078»;
      в таблице «Свод бюджетных расходов»:
      в графе «2013 год» цифры «1 309 149 656», «1 295 022 413», «14 127 243» заменить соответственно цифрами «1 255 652 268», «1 242 357 800», «13 24 468».
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов