Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 26 тамыздағы № 845 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № 624 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 10.08.2015 № 624 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 9) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру қағидалары бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                       С. Ахметов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2013 жылғы 26 тамыздағы
№ 845 қаулысымен  
бекітілген     

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) мемлекеттік қызметтерді көрсету құзыретіне кіретін орталық мемлекеттік органдардың, жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыруы және автоматтандыруы тәртібін айқындайды.
      2. Оңтайландыруға және автоматтандыруға жататын мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің тізбесін (бұдан әрі – тізбе), оларды электрондық нысанға ауыстыру мерзімдерін Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайды.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру мен автоматтандырудың мақсаттары мемлекеттік органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету процесін, оның ішінде:
      1) артық әкімшілік рәсімдерді және мемлекеттік органдардың келісуші бөлімшелерінің санын жою;
      2) мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алу үшін көрсетілетін қызметтерді алушылар ұсынатын қағаз құжаттарының санын қысқарту, не оларды электрондық нысанға көшіру немесе оларды мәліметтер нысанымен алмастыру;
      3) мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінің ведомствоаралық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
      4) көрсетілетін қызметтерді алушылардың мемлекеттік органдардың лауазымды тұлғаларымен мемлекеттік органдарға көрсетілетін қызметті алушының өзі келмей-ақ, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, «бір терезе» қағидаты бойынша өзара іс-қимылы;
      5) мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін қысқарту жолымен жеңілдету және жеделдету болып табылады.
      4. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) жауапты мемлекеттік орган – мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын әзірлейтін және мемлекеттік көрсетілетін қызметті оңтайландыру мен автоматтандыруға, оларды электрондық нысанға ауыстыруға жауапты мемлекеттік орган;
      2) ақпараттық жүйелерді интеграциялау – ақпараттық жүйелер арасындағы ақпараттық өзара іс-қимылды қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар;
      3) мәліметтер нысаны – мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде қойылатын талаптарға сәйкестігі туралы ақпаратты қамтитын, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген электрондық немесе өзге де нысандағы құжат;
      4) сараптамалық комиссия – мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру бойынша ұсыныстар әзірлейтін ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган жанындағы консультативтiк-кеңесшi орган.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру тәртібі

      5. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесін оңтайландыру және автоматтандыру тізбеде белгіленген мерзімдерді ескере отырып, тұрақты негізде жүргізіледі.
      6. Ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) жыл сайын мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландырудың және автоматтандырудың алдағы күнтізбелік жылға арналған жоспар-кестесін (бұдан әрі – жоспар-кесте) әзірлейді, жауапты мемлекеттік органдармен келіседі және бұйрықпен бекітеді.
      7. Мемлекеттік органдар жоспар-кестені уәкілетті орган жіберген сәттен бастап он бес жұмыс күн ішінде келіседі.
      8. Жоспар-кесте тізбеге сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыруды және автоматтандыруды жүргізу жоспарланған күнтізбелік жыл басталғанға дейін тоғыз айдан кешіктірмей бекітіледі.
      2014 жылы оңтайландыруға және автоматтандыруға жататын мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге қатысты жоспар-кесте 2013 жылғы қазаннан кешіктірмей жасалады.
      9. Жауапты мемлекеттік органдар жоспар-кестеде көрсетілген мерзімде өздерінің құзыретіне кіретін мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсетудің қолданыстағы тәртібін тексеруді жүргізеді (бұдан әрі – тексеру).
      10. Тексеру жүргізу үшін жауапты мемлекеттік орган:
      1) өз қызметкерлерінің, мүдделі мемлекеттік органдар, уәкілетті орган, көрсетілетін қызметті берушілер, жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктері өкілдерінің, жауапты мемлекеттік органның қаралып отырған қызмет саласындағы тәуелсіз сарапшыларының қатарынан жұмыс тобын (бұдан әрі – жұмыс тобы) құрады;
      2) әлеуметтік желілердегі өзінің парақтарында, сондай-ақ мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарында «электрондық үкімет» веб-порталы арқылы мемлекеттік органның құзыретіне кіретін көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру жөнінде ұсыныстар жинаудың басталғаны туралы хабарландыруды орналастырады.
      Мүдделі мемлекеттік органдар, уәкілетті орган, көрсетілетін қызметті берушілер, жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктері, тәуелсіз сарапшылар жауапты мемлекеттік органның сұратуы бойынша жеті жұмыс күнінен кешіктірмей жұмыс тобының құрамы жөніндегі ұсыныстарын жібереді.
      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 № 1472 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      11. Тексеру жүргізу басталған сәттен бастап жауапты мемлекеттік орган:
      1) жұмыс тобының мүшелерін мемлекеттік көрсетілетін қызметті тексеру үшін қажетті ақпаратпен, құжаттармен, нормативтік құқықтық актілермен, әдіскерлер, жауапты мемлекеттік органның басқа да құзыретті тұлғалары тарапынан консультациялармен, сондай-ақ жұмыс орындарымен, кеңселік техникамен, байланыспен және басқа да материалдармен;
      2) «электрондық үкімет» веб-порталында қажетті құжаттарды, нормативтік құқықтық актілерді орналастыруды және көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді оңтайландыру мен автоматтандыру жөнінде келіп түскен ұсыныстар бойынша кері байланысты қамтамасыз етеді.
      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 № 1472 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      11-1. Мемлекеттік орган «электрондық үкімет» веб-порталында өз құзыреті шеңберінде көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру жөніндегі халықтың жиналған ұсыныстарына талдау жүргізеді және оны тексеру жүргізу кезінде есепке алады.
      Ескерту. Қағида 11-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 № 1472 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      12. Тексеру кезінде бірінші кезекте мемлекеттік көрсетілетін қызметті автоматтандыру мүмкіндігі белгіленеді, ол үшін мынадай әрекеттер жүзеге асырылады:
      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушылардан талап етілетін қағаз құжаттардың сипаты мен санын айқындау және оларды осы құжаттарды электрондық ақпараттық ресурстармен ауыстыру мәніне мемлекеттік ақпараттық жүйелердің электрондық ақпараттық ресурстарымен салыстырып тексеру.
      Егер мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қағаз құжаттарда қамтылған мәліметтер болмаған жағдайда қағаз құжаттардың сканерленген нұсқаларын пайдалану және/немесе оларды мәліметтер нысанына ауыстыру мүмкіндігі айқындалады;
      2) қағаз құжаттарды осы ақпараттық жүйеде сақталатын, өңделетін электрондық ақпараттық ресурстармен алмастыруға байланысты интеграциялауға жататын ақпараттық жүйелерді айқындау.
      Бұл ретте интеграциялануға және мемлекеттік көрсетілетін қызметті автоматтандыру кезінде ақпараттық алмасуға қатысуға жататын ақпараттық жүйелерді және ақпараттық ресурстарды айқындау кезінде жауапты мемлекеттік органдар www.reginfo.kz мекенжайы бойынша көрсетілген Электрондық ақпараттық ресурстардың және ақпараттық жүйелердің мемлекеттік тіркелімінің мәліметтерін басшылыққа алады;
      3) мемлекеттік қызметті көрсету мерзімін қысқартуға болатын уақыт кезеңін айқындау.
      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімін қысқартуға құжаттарды алу, тексеру, келісу, жеткізу мерзімдерін қысқарту есебінен, сондай-ақ мемлекеттік органның келісетін құрылымдық бөлімшелерінің санын жою және (немесе) құжаттарды мемлекеттік ақпараттық жүйелерде сақталатын электрондық ақпараттық ресурстарға алмастыруға байланысты басқа мемлекеттік органдармен ресми өзара іс-қимылды жою есебінен қол жеткізіледі.
      13. Егер мемлекеттік көрсетілетін қызмет тексеру жүргізу сәтінде автоматтандырыла алмайтын болған немесе автоматтандырудан тыс мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұйымдастырушылық, кадрлық, әкімшілік-шаруашылық, технологиялық және басқа іс-шаралар жолымен оңтайландыру мүмкіндігі болған жағдайда жұмыс тобы, нәтижесінде мемлекеттік қызметті көрсету процесін жеделдетуге және оңайлатуға қол жеткізілетін қосымша іс-шаралардың құрамы мен сипатын айқындайды.
      14. Осы Қағидалардың 13-тармағында көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті оңтайландыру бойынша қосымша іс-шаралар санына мына (бірақ олармен шектелмейді) іс-шаралар жатады:
      1) функцияларын ұтымды бөлу есебінен мемлекеттік органның келісетін құрылымдық бөлімшелерінің, ведомстволық бағынысты ұйымдарының санын алып тастау;
      2) мемлекеттік органдардың қайталанатын функцияларын алып тастау;
      3) мемлекеттік қызметті көрсету кезінде мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшелерінің, ведомстволық бағынысты ұйымдарының ішкі өзара іс-қимылын немесе екі және одан да көп мемлекеттік органдардың сыртқы өзара іс-қимылын регламенттеу;
      4) кадрлық құрамды ұтымды бөлу, оның ішінде мемлекеттік органның, ведомстволық бағынысты ұйымдардың кадрлық құрамын көбейту немесе азайту;
      5) құрылымдық бөлімшелерді, ведомстволық бағынысты ұйымдарды олардың арасындағы коммуникация жылдамдығын ұлғайту және пошталық хат-хабардың ұзақ өтуін жою мақсатында ұтымды аумақтық орналастыру;
      6) құрылымдық бөлімшелерді, ведомстволық бағынысты ұйымдарды уақтылы және сапалы материалдық қамтамасыз ету;
      7) мемлекеттік қызметтерді көрсетудің түпкі нәтижелерін әзірлеу технологияларын өзгерту (сертификаттар, жеке куәліктер және т.б.);
      8) мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алу үшін көрсетілетін қызметті алушылар ұсынатын құжаттар санын, оның ішінде оларды мәліметтер нысанымен алмастыру жолымен қысқарту;
      9) мемлекеттік қызметтерді халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсету.
      15. Тексеру аяқталғаннан кейін жауапты мемлекеттік орган әрбір мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша мыналарды:
      1) осы Қағидаларға 1-қосымшада белгіленген талаптарды ескере отырып жасалған есепті;
      2) осы Қағидаларға 2-қосымшада белгіленген талаптарды ескере отырып жасалған іс-шаралар жоспарын әзірлейді.
      16. Есеп пен іс-шаралар жоспарын жауапты мемлекеттік органдар мемлекеттік көрсетілетін қызметті оңтайландыру мен автоматтандыруға жұмылдырылған мүдделі мемлекеттік органдар мен ұйымдарға келісуге жолдайды.
      17. Мүдделі мемлекеттік органдар мен ұйымдар өз құзыреті шегінде кемшіліктерді жою жөнінде ұсыныстар мен жазбаша түрде негізделген және түбегейлі ескертулер мен ұсыныстар береді, болмаған жағдайда олар есеп пен іс-шаралар жоспарын алған күннен бастап он жұмыс күні ішінде жауапты мемлекеттік органға олардың болмауы туралы хабарлайды.
      18. Алынған ескертулер бойынша қажет болған жағдайда жауапты мемлекеттік орган есеп пен іс-шаралар жоспарын қайта пысықтайды, ал жұмыс тобы қабылданған және бас тартылған ескертулер туралы анықтаманы ескертулерді қабылдамау негіздемелерін көрсете отырып жасайды.
      19. Жауапты мемлекеттік орган мүдделі мемлекеттік органдардың, ұйымдардың хаттары, жұмыс тобының келісу нәтижелері бойынша дайындалған анықтамасы қоса берілген есепті, іс-шаралар жоспарын сараптамалық комиссияның отырысына шығару сәтіне дейін он жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігін тексеру үшін уәкілетті органға жібереді.
      20. Уәкілетті орган есеп пен іс-шаралар жоспарын алған сәттен бастап он жұмыс күні ішінде олардың осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігіне тексеру жүргізеді.
      Олар осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келмеген жағдайда, уәкілетті орган оларды жауапты мемлекеттік органға анықталған кемшіліктерді көрсете отырып, пысықтауға қайтарады. Жауапты мемлекеттік орган жіберілген кемшіліктерді олар түскен сәттен бастап жиырма жұмыс күнінен аспайтын мерзімде түзетеді және уәкілетті органға қайта жібереді.
      Осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келген жағдайда уәкілетті орган оларды сараптамалық комиссияның отырысына шығарады.
      21. Сараптамалық комиссияны уәкілетті орган мемлекеттік органдардың, ғылыми ұйымдардың, жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктерінің өкілдері қатарынан құрады.
      Қажет болған жағдайда сараптамалық комиссияның жұмысына ұйымдар, жоғары оқу орындары, сондай-ақ ғалымдар мен жоғары білікті мамандар тартылады.
      22. Сараптамалық комиссияны уәкілетті орган тағайындайтын сараптамалық комиссияның төрағасы басқарады және оның қызметiне басшылық етедi, отырыстарына төрағалық етедi, жұмысын жоспарлайды, шешiмдердің iске асырылуын жалпы бақылауды жүзеге асырады. Төраға болмаған уақытта оның функцияларын уәкілетті орган тағайындайтын орынбасары орындайды.
      23. Сараптамалық комиссияның жұмысын ұйымдастыруды, тиiстi материалдар, ұсынымдар әзiрлеудi уәкілетті орган өз қызметкерлерінің қатарынан тағайындайтын сараптамалық комиссияның хатшысы жүзеге асырады.
      24. Комиссияның хатшысы:
      1) сараптамалық комиссия отырысының күн тәртiбi бойынша ұсыныстар әзiрлейдi, сараптамалық комиссия шешiмдерiнiң орындалуын қамтамасыз етеді және бақылайды;
      2) сараптамалық комиссия мүшелерiнiң және оның қызметiне тартылған мамандардың жұмысын үйлестiредi.
      25. Сараптамалық комиссияның отырыстары күнтізбелік жыл айының үшiншi дүйсенбiсiнде, қажет болған жағдайда сараптамалық комиссияның төрағасы айқындайтын өзге де күндері өткiзiледі.
      Сараптамалық комиссияның алғашқы отырысы жоспар-кестені бекіткен сәттен бастап екі айдан ерте емес мерзімде өткізіледі.
      26. Отырыстардың күн тәртiбiн, сондай-ақ оларды өткiзу уақыты мен орнын сараптамалық комиссия мүшелерiмен келiсiм бойынша сараптамалық комиссияның төрағасы айқындайды және нақтылайды.
      27. Сараптамалық комиссияның отырысы сараптамалық комиссия мүшелерінің жалпы санының кемінде жартысы қатысқан жағдайда заңды болып саналады. Сараптамалық комиссия мүшесiнің отырысқа қатысу мүмкіндігі болмаған жағдайда сараптамалық комиссия мүшесi өз өкiлеттіліктерiн басқа адамдарға жүктейді.
      28. Сараптамалық комиссияның шешімдері оның мүшелерінің көпшілік даусымен қабылданады, ол төрағалық етуші мен сараптамалық комиссияның хатшысы қол қоятын хаттамамен ресімделеді және ұсынымдық сипатта болады.
      29. Шешiм қабылдау кезiнде сараптамалық комиссияның әр мүшесi бір дауысқа ие болады. Дауыс беру кезінде дауыстар тең болған жағдайда, төрағалық етуші дауыс берген шешім қабылданған болып саналады.
      30. Сараптамалық комиссияның отырысына есеп, мүдделі мемлекеттік органдардың, ұйымдардың хаттары мен келісу нәтижелері бойынша жасалған жұмыс тобының анықтамасы қоса беріле отырып, іс-шаралар жоспары шығарылады.
      Сараптамалық комиссияның мүшелеріне материалдар жіберу сараптамалық комиссияның отырысы басталғанға дейін үш жұмыс күнінен кешіктірілмей жүзеге асырылады.
      31. Сараптамалық комиссия оларды жауапты мемлекеттік орган өкілдерінің қатысуымен болатын отырыста қарайды және мақұлдайды немесе жауапты мемлекеттік органға пысықтауға қайтарады.
      32. Сараптамалық комиссия есепті және іс-шаралар жоспарын қайтарған жағдайда жауапты мемлекеттік орган сараптамалық комиссия шешім шығарған сәттен бастап жиырма жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде көрсетілген құжаттарды осы Қағидалардың 16-20-тармақтарында көзделген тәртіппен пысықтайды және сараптамалық комиссияның қарауына жібереді.
      33. Есеп пен іс-шаралар жоспарын сараптамалық комиссия мақұлдаған жағдайда жауапты мемлекеттік орган сараптамалық комиссия шешім шығарған сәттен бастап он бес жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде іс-шаралар жоспарын мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелеріне жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасарына бекітуге жібереді.
      34. Іс-шаралар жоспары бекітілген соң мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру жөніндегі іс-қимылдарды орындаудың кезектілігі мен мерзімдері іс-шаралар жоспарына сәйкес айқындалады.
      35. Бұл ретте оңтайландыруға және автоматтандыруға жататын әрбір мемлекеттік көрсетілетін қызмет міндетті түрде мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарында, регламенттерінде және мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін реттейтін өзге нормативтік құқықтық актілерде белгіленген жағдайлардан айырмашылығы бар жағдайларда көрсетілуі мүмкін тәжірибелік пайдалану кезеңінен өтеді.
      36. Жауапты мемлекеттік орган бекітілген іс-шаралар жоспарына өзгерістер мен толықтыруларды осы Қағидалардың 16-2032,  33-тармақтарында белгіленген тәртіппен енгізеді.
      37. Уәкілетті орган мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру мерзімдерінің сақталуын бақылауды жүзеге асырады және жауапты мемлекеттік органдар мемлекеттік қызметтерді автоматтандырудың және оңтайландырудың тізбеде, сондай-ақ жоспар-кестеде белгіленген мерзімдерін бұзған жағдайда, Қазақстан Республикасының Үкіметіне жауапты мемлекеттік органдардың лауазымды тұлғаларын тәртіптік жауаптылыққа тарту туралы қолдаухат жібереді.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді
оңтайландыру және автоматтандыру 
қағидаларына            
1-қосымша             

Жүргізілген тексеру туралы есептің құрамы мен мазмұны

      Жүргізілген тексеру туралы есеп мынадай бөлімдерді қамтиды:
      1. Кіріспе
      1) тексерудің мақсаттары мен бағытталуы;
      Бөлім тексеру жүргізудің негізгі мақсаты мен міндеттерінің сипаттамасын қамтиды.
      2) тексеру жүргізу үшін негіз;
      Бөлім тексеру үшін негіз болып табылатын құжаттар тізбесін қамтиды.
      3) негізгі түсініктер мен қысқартулар.
      Есепте пайдаланылатын негізгі түсініктер мен қысқартулар көрсетіледі.
      2. Көрсетілетін қызметтің қысқаша сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті алушылар;
      Кіші бөлімде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көрсетілетін қызметті алушылар санамаланады.
      2) қызмет көрсетуді регламенттейтін нормативтік құқықтық актілер;
      Кіші бөлімде қызмет көрсету процесін регламенттейтін қолданыстағы нормативтік құқықтық актілер санамаланады.
      3) көрсетілетін қызметтің талап етілуі;
      Кіші бөлімде кесте түрінде тексеріліп көрсетілетін қызметтің соңғы төрт жылдағы көрсетілу статистикасы келтіріледі.

Жыл

Саны

1

2









      4) қызмет көрсету нысаны;
      Кіші бөлімде мемлекеттік қызметті көрсету нысаны сипатталады: автоматтандыру деңгейі (ішінара автоматтандырылған, толық автоматтандырылған немесе автоматтандырылмаған) көрсетілген қағаз немесе электрондық нысан.
      Қызмет көрсету ішінара автоматтандырылған немесе толық автоматтандырылған деңгейде болған жағдайда, кіші бөлімде қызмет көрсету қалай және қандай ақпараттық жүйелер арқылы автоматтандырылғандығы сипатталады.
      5) қызмет көрсету талаптары;
      Кіші бөлімде қызмет көрсету бағасы және мерзімдері туралы ақпарат сипатталады.
      6) қызметті көрсетуге жетекшілік ететін жауапты мемлекеттік орган;
      Кіші бөлімде қызмет көрсету мәселелеріне жетекшілік ететін жауапты мемлекеттік орган туралы ақпарат және осы орган тарапынан мүдделі тұлғалар тізбесі санамаланады.

Т.А.Ә.

Лауазымы

Құрылымдық бөлімшенің атауы

Жұмыс телефоны

Электрондық мекенжайы

1

2

3

4

5






      7) көрсетілетін қызметті берушілер.
      Кіші бөлімде көрсетілетін қызметті берушілер, олардың қызметті көрсететін аумақтық бөлімшелері туралы ақпарат, сондай-ақ автоматтандырылған түрде қызмет көрсетуге техникалық дайындығы туралы мәліметтер келтіріледі.
      Жеке ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) бар болған жағдайда кіші бөлімде жүйе туралы мынадай ақпарат келтіріледі:
      - АЖ атауы;
      - пайдаланылатын технологиялар, әзірлеу тілі, деректер қорын басқару жүйесі;
      - АЖ әзірлеуші компания;
      - тексерілетін қызметті көрсету аясында АЖ функциялары;
      - «электрондық үкімет» веб-порталымен (бұдан әрі – ЭҮП) немесе «электрондық лицензиялау» веб-порталымен (бұдан әрі – ЭЛП) интеграциялау қажеттілігі және мүмкіндігі.
      Кіші бөлімде көрсетілетін қызметті беруші тарапынан жауапты тұлғалардың тізбесі мен олардың байланыс деректері көрсетіледі.
      8) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі туралы мәліметтер сұрататын мемлекеттік органдардың тізбесі.
      Кіші бөлім мемлекеттік көрсетілетін қызмет берілген соң оның нәтижесі туралы мәліметтерді алуды қажет ететін мемлекеттік органдардың тізбесін қамтиды. Кіші бөлімде:
      - мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі бойынша сұрау салуды жүзеге асыратын мемлекеттік органның, оның құрылымдық бөлімшесінің толық атауы;
      - аясында мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі туралы сұрау салу жүзеге асырылатын көрсетілетін қызметтің немесе функцияның атауы;
      - мемлекеттік органдар үшін қажетті мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесінен алынған мәліметтер тізбесі көрсетіледі.
      3. «Қазіргі таңда» және «қалай болады» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру процесін тексеру:
      1) өтініштер түрлері;
      Кіші бөлімде тұтынушы тексерілетін қызметті көрсету аясында беретін өтініштер түрлері санамаланады. Санамалау кезінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің барлық өмірлік кезеңін ескеру қажет:
      - мемлекеттік көрсетілетін қызметтің жаңа нәтижесін алу;
      - мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің телнұсқасын алу;
      - мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін қайта ресімдеу;
      - мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін тоқтата тұру (жою).
      2) қызметті көрсету үшін ұсынылатын құжаттар тізбесі.
      Кіші бөлімде қызметті көрсету үшін тұтынушы ұсынатын барлық құжаттар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сипатталады. Қажет болған жағдайда, өтініштің әр түріне құжаттар жеке сипатталады.
      Өтініштің әр түріне арналған құжаттар тізбесі нормативтік құқықтық актілерде айқындалған рет бойынша көрсетіледі. Мемлекеттік және орыс тілдеріндегі құжаттар үлгілері есепке 1-қосымшада көрсетіледі.
      3) қызметтерді көрсету нәтижесінде алынатын құжаттардың тізбесі;
      Кіші бөлімде Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген қызметті көрсету нәтижесінде алынатын барлық құжаттар сипатталады. Қажет болған жағдайда, әр құжат үшін беру талаптары жеке сипатталады (беру талаптары, қолданыс мерзімі, құжат нысаны).
      Мемлекеттік және орыс тілдеріндегі құжаттар үлгілері есепке 2-қосымшада көрсетіледі.
      4) «қазіргі таңда» қызметін көрсету процесінің сипаттамасы;
      Кіші бөлімде «қазіргі таңда» қызметін көрсету процесінің схемалық бейнесі, сонымен қатар схеманы түсіндіретін мәтіндік сипаттама келтіріледі. Қажет болған жағдайда, әр өтініш түрі үшін процесс схемасы жеке сипатталады.
      «Қазіргі таңда» қызмет көрсету процесін схемалық нысандау үшін төмендегілерді айқындау қажет:
      - процестің қатысушылары (көрсетілетін қызметті алушылар, көрсетілетін қызметті берушілер және көрсетілетін қызметті берушілердің қызметкерлері);
      - процестің құжаттары (өтініш, құжаттар пакеті, журналдар, анықтамалар, шарттар, лицензиялар, хаттар);
      - процестің әрекеттері (ақпаратты беру, қабылдау, тіркеу, қарау, жинау, шешім әзірлеу, оны келісу, шешімді бекіту, қабылданған шешім туралы хабарлау, шешімді орындау, мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру);
      - процестің оқиғалары (тестілеу, сараптама, комиссия отырысы, объектіні қарау);
      - қызмет көрсету процесіне қатысатын ақпараттық жүйелер мен деректер қорлары.
      Процестің схемасында барлық санамаланған объектілер мен субъектілердің өзара іс-қимылы, сондай-ақ әр қадамның реттілігі көрініс табады.
      Схеманы құжаттар пакетінің тым егжей-тегжейлі сипаттамасымен, процеске қатысушылар әрекеттерінің толық сипаттамасымен немесе көрсетілетін қызмет туралы есептің басқа бөлімдерінде сипатталған артық ақпаратпен шамадан тыс жүктеу ұсынылмайды.
      Қызмет көрсету процесі күрделі және үлкен өзара іс-қимыл схема түрінде болған жағдайда, оны бірнеше кіші процестерге – кезеңдерге бөлу ұсынылады. Мысалы, «Өтініш беру және оны қабылдау» кіші процесі, «Өтінішті келісу» кіші процесі.
      Бизнес-процестің схемасын нысандау құралы ретінде қарапайым және кең таралған жазу тәртібінің құралын пайдалану ұсынылады.
      5) есеп берудің нысаны және оны берудің мерзімділігі;
      Кіші бөлімде қызмет көрсету аясында мемлекеттік орган, көрсетілетін қызметті беруші қалыптастыратын есеп беру нысанының үлгісі келтіріледі.
      6) «қалай болады» қызмет көрсету процесінің сипаттамасы.
      Кіші бөлімде оңтайландыруды және автоматтандыруды ескере отырып, қызмет көрсетудің нұсқалары «қалай болады» қызметін көрсету процестерінің схемалары және олардың мәтіндік түсіндірмелері түрінде сипатталады. Қызметті көрсетудің бірнеше баламалы нұсқалары болған жағдайда (халыққа қызмет көрсету орталығы, мемлекеттік органның кеңсесі, ЭЛП немесе ЭҮП арқылы) схемалар мен олардың сипаттамасы әр нұсқа үшін жеке құрылады.
      «Қалай болады» қызмет көрсету процесінің схемасын сипаттау және құру қағидаттары «Қазіргі таңда» процесін сипаттауға ұқсас.
      «Қалай болады» процесін сипаттауда мыналар көрініс табады:
      - ішкі және сыртқы порталдарға бөле отырып, ЭҮП пен ЭЛП-тің қатысуы;
      - басқа ақпараттық жүйелермен немесе деректер қорларымен өзара іс-қимыл;
      - процеске барлық қатысушылардың ЭҮП-пен немесе ЭЛП-пен өзара іс-қимылы;
      - барлық мүмкін болатын кіру мен шығулар (өтінішті қабылдау, нәтижесін беру).
      4. Қорытынды.
      Бөлімде көрсетілетін қызметті оңтайландырудан және автоматтандырудан көрсетілетін қызметті алушыларға, сол сияқты мемлекеттік органдарға келетін пайданы көрсете отырып, мемлекеттік көрсетілетін қызметті оңтайландыру және автоматтандыру нәтижесінде алынған негізгі тұжырымдар сипатталады. Мысалы, тапсырылатын құжаттар санының, қызмет көрсету мерзімдерінің қысқаруы, көрсетілетін қызметтің кез келген уақытта қолжетімді болуы, құжаттар телнұсқасына қажеттілікті жою.
      Құжаттар санын және қызмет көрсету мерзімдерін қысқарту жөніндегі нәтижелер салыстырмалы кестелер түрінде беріледі.
      Қызмет көрсету кезеңі қысқартылатын мерзімдерді айқындау кезінде мыналар есепке алынады:
      - көрсетілетін қызметті алушылардан өтініштер қабылдау және оларды тіркеу бір сағатқа дейін қысқартылады (тұтынушының мәліметтер нысанын толтыру және уәкілетті органның алынған өтінішті автоматтандырылған жұмыс орнында қабылдау уақытын ескере отырып);
      - шешім қабылдау және оны келісу ресімдерінде уақыттың қысқаруы құжаттарды қолмен тапсыруға кеткен уақыт кезеңін алып тастау арқылы айқындалады;
      - қарау және шешім қабылдау кезеңін есептеу кезінде тіркелетін құжаттардың көлемі мен саны, өтініштер бойынша көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің, оларды қарауға және шешім қабылдауға жауапты адамның күнделікті жүктемесі, сондай-ақ шешім қабылдау процесімен бірге жүретін рәсімдердің ұзақтығы есепке алынады, мысалы, комиссияны, жиналысты, кеңесті шақыру;
      - ЭҮП немесе ЭЛП аясында мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін (немесе басқа нәтижені) беру көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамы өзінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі бойынша шешімді растаған кезеңнен бастап жедел болып саналады.
      5. 1-қосымша. «Қазіргі таңда» және «қалай болады» қызмет көрсету процестерінің кіріс құжаттарының нысандары.
      Қосымшада кіріс құжаттарының мемлекеттік және орыс тілдеріндегі нысандары (үлгілері) көрсетіледі.
      6. 2-қосымша. «Қазіргі таңда» және «қалай болады» қызмет көрсету процестерінің шығыс құжаттарының нысандары.
      Қосымшада «қазіргі таңда» шығыс құжаттарының мемлекеттік және орыс тілдеріндегі нысандары (үлгілері) көрсетіледі. Сондай-ақ, оңтайландыру және автоматтандыру нәтижесінде мемлекеттік және орыс тілдеріндегі «қалай болады» шығыс құжаттарының нысаны көрсетіледі.
      7. 3-қосымша. Көрсетілетін қызметті берушінің, оның қызметті көрсететін аумақтық бөлімшелерінің байланыс деректері.
      Қосымшада көрсетілетін қызметті берушінің, оның мемлекеттік қызметті көрсететін аумақтық бөлімшелерінің байланыс мәліметтері кесте түрінде көрсетіледі.

Р/с №

Көрсетілетін қызметті берушінің және оның аумақтық бөлімшелерінің атауы

Көрсетілетін қызметті берушінің және оның аумақтық бөлімшелерінің толық заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны, электрондық пошта мекенжайы

1

2

3

4

5






      8. 4-қосымша. Қызмет көрсету процесіне қатысатын мүдделі мемлекеттік органдардың, олардың аумақтық бөлімшелерінің байланыс деректері.
      Қосымшада қызмет көрсету процесіне қатысатын мүдделі мемлекеттік органның, оның аумақтық бөлімшелерінің байланыс деректері кесте түрінде көрсетіледі.

Р/с

Мемлекеттік органның, оның аумақтық бөлімшелерінің атауы

Мемлекеттік органның және оның аумақтық бөлімшелерінің толық заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны, электрондық пошта мекенжайы

1

2

3

4

5






      9. 5-қосымша. ЭҮП-ке немесе ЭЛП-ке қосылу нүктелері бойынша жинақ.

Р/с

Көрсетілетін қызметті берушінің, оның аумақтық бөлімшесінің атауы

МО БТО-ға қосылу нүктелерінің саны

ЭЛП, ЭҮП-тағы автоматтандырылған жұмыс орындарының саны

Бар

Қажет

Бар

Қажет

1

2

3

4

5

6







Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді
оңтайландыру және автоматтандыру 
қағидаларына           
2-қосымша            

Іс-шаралар жоспарының құрамы

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті оңтайландыру және автоматтандыру жөніндегі іс-шаралар жоспарлары мынадай бөлімдерді қамтиды:
      1. Ұйымдық іс-шаралар;
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті оңтайландыру және автоматтандыру жөніндегі басқа да іс-шаралардың мыналарды:
      1) мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын ақпараттық жүйелерді жаңғыртуды (мемлекеттік қызметті көрсету процесін автоматтандырған жағдайда);
      2) мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын ақпараттық жүйелерді (мемлекеттік қызметті көрсету процесін автоматтандырған жағдайда) өзара және «электрондық үкіметтің» веб-порталымен немесе «электрондық лицензиялау» веб-порталымен және (немесе) халыққа қызмет көрсету орталықтарының интеграцияланған ақпараттық жүйесімен интеграциялауды қоса алғандағы мерзімдері мен орындалу тәртібі.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің оңтайландырылған процесін енгізу және тәжірибелік пайдалануды жүргізу;
      4. Нормативтік құқықтық қамтамасыз ету;
      5. Азаматтардың мемлекеттік қызметті көрсетудің оңтайландырылған және автоматтандырылған тәртібі туралы хабардар болуын арттыру;
      6. Қысқартулар мен белгіленулер.
      Іс-шаралар жоспарлары нақты, түсінікті мазмұндалады және оларда жауапты тұлғалар мен аяқталу мерзімдерін көрсете отырып, мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру жөніндегі барлық қажетті іс-шаралар көзделеді.
      Іс-шаралар жоспары уәкілетті органға ілеспе хатпен бірге жіберіледі, онда мыналар көрсетіледі:
      1) ақпараттық жүйелердің электрондық ақпараттық ресурстарына алмастыруға, қағаз нысанынан электрондық нысанға ауыстыруға (қағаз құжаттарының сканерленген көшірмелері) немесе мәліметтер нысанына алмастыруға жататын мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін өтініш берушілерден талап етілетін қағаз құжаттарының түрі мен саны;
      2) мемлекеттік қызметті көрсетудің қысқартылған мерзімі;
      3) автоматтандырылған жағдайда мемлекеттік қызметті көрсету үшін интеграциялануға жататын мемлекеттік органдар мен ұйымдардың ақпараттық жүйелерінің тізбесі;
      4) мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ақпарат алмасу үшін қажетті деректер тізбесі мен құрамы;
      5) мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін оңтайландыру кезінде алынып тасталатын әкімшілік ресімдер мен мемлекеттік органдардың бөлімшелері;
      6) мемлекеттік көрсетілетін қызметке қол жеткізу нүктелері (көрсету орындары);
      7) мемлекеттік қызметті көрсету процесін автоматтандыруға байланысты әзірленуі немесе өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі қажет нормативтік құқықтық актілердің тізбесі.

Об утверждении Правил оптимизации и автоматизации государственных услуг

Постановление Правительства Республики Казахстан от 26 августа 2013 года № 845. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 августа 2015 года № 624

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 10.08.2015 № 624 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 18 февраля 2015 года № 133.



      В соответствии с подпунктом 9) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила оптимизации и автоматизации государственных услуг.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утверждены         
постановлением Правительства
Республики Казахстан    
от 26 августа 2013 года № 845

Правила
оптимизации и автоматизации государственных услуг

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила оптимизации и автоматизации государственных услуг (далее – Правила) определяют порядок оптимизации и автоматизации государственных услуг центральными государственными органами, местными исполнительными органами, в чью компетенцию входит оказание государственных услуг.
      2. Перечень государственных услуг, подлежащих оптимизации и автоматизации, сроки их перевода в электронную форму определяются Правительством Республики Казахстан (далее – перечень).
      3. Целями оптимизации и автоматизации государственных услуг являются упрощение и ускорение процесса оказания государственных услуг, оказываемых государственными органами, в том числе путем:
      1) устранения избыточных административных процедур и количества согласующих подразделений государственных органов;
      2) сокращения количества бумажных документов, представляемых услугополучателями для получения государственных услуг, либо перевода их в электронную форму или их замены формой сведений;
      3) обеспечения межведомственного взаимодействия информационных систем государственных органов;
      4) взаимодействия услугополучателей с должностными лицами государственных органов по принципу «одного окна» с использованием информационно-коммуникационных технологий без личной явки услугополучателя в государственные органы;
      5) сокращения сроков оказания государственных услуг.
      4. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      1) ответственный государственный орган – государственный орган, разрабатывающий стандарт государственной услуги и отвечающий за оптимизацию и автоматизацию государственной услуги, ее перевод в электронную форму;
      2) интеграция информационных систем - мероприятия по обеспечению информационного взаимодействия между информационными системами;
      3) форма сведений - документ в электронной или иной форме, установленной законодательством Республики Казахстан, содержащий информацию о соответствии требованиям, предъявляемым при оказании государственных услуг;
      4) экспертная комиссия – консультативно-совещательный орган при уполномоченном органе в сфере информатизации, вырабатывающий предложения по оптимизации и автоматизации государственных услуг.

2. Порядок оптимизации и автоматизации государственных услуг

      5. Оптимизация и автоматизация процессов оказания государственных услуг проводятся на постоянной основе с учетом сроков, установленных в перечне.
      6. Уполномоченный орган в сфере информатизации (далее – уполномоченный орган) ежегодно разрабатывает, согласовывает с ответственными государственными органами и утверждает приказом план-график оптимизации и автоматизации государственных услуг на предстоящий календарный год (далее – план-график).
      7. Государственные органы согласовывают план-график в течение пятнадцати рабочих дней с момента его направления уполномоченным органом.
      8. План-график утверждается не позднее, чем за девять месяцев до наступления календарного года, в котором запланировано проведение оптимизации и автоматизации государственных услуг согласно перечню.
      В отношении государственных услуг, подлежащих оптимизации и автоматизации в 2014 году, план-график составляется не позднее октября 2013 года.
      9. Ответственные государственные органы в срок, указанный в план-графике, проводят обследование действующего порядка оказания государственных услуг, входящих в их компетенцию (далее – обследование).
      10. Для проведения обследования ответственный государственный орган:
      1) создает рабочую группу из числа своих работников, представителей заинтересованных государственных органов, уполномоченного органа, услугодателей, аккредитованных объединений субъектов частного предпринимательства, независимых экспертов в рассматриваемой сфере деятельности ответственного государственного органа (далее – рабочая группа);
      2) на своей странице в социальных сетях, а также на официальных интернет-ресурсах государственных органов размещает объявление о начале сбора на веб-портале «электронного правительства» предложений по оптимизации и автоматизации государственных услуг, входящих в компетенцию государственного органа.
      Заинтересованные государственные органы, уполномоченный орган, услугодатели, аккредитованные объединения субъектов частного предпринимательства, независимые эксперты не позднее семи рабочих дней по запросу ответственного государственного органа направляют предложения по составу рабочей группы.
      Сноска. Пункт 10 в редакции постановления Правительства РК от 31.12.2013 № 1472 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      11. С момента начала проведения обследования ответственный государственный орган обеспечивает:
      1) членов рабочей группы необходимой информацией, документами, нормативными правовыми актами, консультациями со стороны методологов, других компетентных лиц ответственного государственного органа, а также рабочими местами, офисной техникой, связью и другими материалами, необходимыми для обследования государственной услуги;
      2) размещение на веб-портале «электронного правительства» необходимых документов, нормативных правовых актов и обратную связь по поступившим предложениям по оптимизации и автоматизации государственных услуг.
      Сноска. Пункт 11 в редакции постановления Правительства РК от 31.12.2013 № 1472 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      11-1. Государственный орган проводит анализ собранных предложений населения на веб-портале «электронного правительства» по оптимизации и автоматизации государственных услуг в пределах своей компетенции и учитывает при проведении обследования.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 11-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 31.12.2013 № 1472 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      12. При обследовании в первую очередь устанавливается возможность автоматизации государственной услуги, для чего проводятся следующие действия:
      1) определение характера и количества бумажных документов, требуемых от услуголучателей для получения государственной услуги, и их сверка с электронными информационными ресурсами государственных информационных систем на предмет замены данных документов электронными информационными ресурсами.
      В случае, если в государственных информационных системах отсутствуют сведения, содержащиеся в бумажных документах, то определяется возможность использования сканированных версий бумажных документов и/или замены их формой сведений.
      2) определение информационных систем, подлежащих интеграции, в связи с заменой бумажных документов на электронные информационные ресурсы, которые хранятся, обрабатываются в данных системах.
      При этом при определении информационных систем и информационных ресурсов, которые подлежат интеграции и участию в информационном обмене при автоматизации государственной услуги, ответственные государственные органы руководствуются сведениями Государственного регистра электронных информационных ресурсов и информационных систем, указанными по адресу: www.reginfo.kz.
      3) определение периода времени, на который может быть сокращен срок оказания государственной услуги.
      Сокращение срока оказания государственной услуги достигается за счет сокращения сроков на получение, проверку, согласование, доставку документов, а также исключения количества согласующих структурных подразделений государственного органа и (или) исключения официального взаимодействия с другими государственными органами в связи с заменой документов на электронные информационные ресурсы, содержащиеся в государственных информационных системах.
      13. В случаях, если государственная услуга не может быть автоматизирована на момент проведения обследования или имеется возможность помимо автоматизации оптимизировать государственную услугу путем организационных, кадровых, административно-хозяйственных, технологических и других мероприятий, то рабочей группой определяются состав и характеристика дополнительных мероприятий, в результате которых достигаются ускорение и упрощение процесса оказания государственной услуги.
      14. К числу дополнительных мероприятий по оптимизации государственной услуги, указанных в пункте 13 настоящих Правил, относятся (но не ограничиваются ими) следующие мероприятия:
      1) исключение количества согласующих структурных подразделений, подведомственных организаций государственного органа за счет рационального распределения их функций;
      2) исключение дублирующих функций государственных органов;
      3) регламентация внутреннего взаимодействия структурных подразделений, подведомственных организаций государственного органа или внешнего взаимодействия двух и более государственных органов при оказании государственной услуги;
      4) рациональное деление кадрового состава, в том числе увеличение или уменьшение кадрового состава государственного органа, подведомственных организаций;
      5) рациональное территориальное размещение структурных подразделений, подведомственных организаций с целью увеличения скорости коммуникаций между ними и исключения длительного прохождения почтовой корреспонденции;
      6) своевременное и качественное материальное снабжение структурных подразделений, подведомственных организаций;
      7) изменение технологии изготовления конечных результатов оказания государственных услуг (сертификатов, удостоверений и другое);
      8) сокращение количества документов, представляемых услугополучателями для получения государственных услуг, в том числе путем замены их формой сведений;
      9) оказание государственных услуг через центры обслуживания населения.
      15. По окончании обследования ответственный государственный орган по каждой государственной услуге разрабатывает:
      1) отчет, составленный с учетом требований, установленных в приложении 1 к настоящим Правилам;
      2) план мероприятий, составленный с учетом требований, установленных в приложении 2 к настоящим Правилам.
      16. Отчет и план мероприятий направляются ответственными государственными органами на согласование в заинтересованные государственные органы и организации, задействованные в оптимизации и автоматизации государственной услуги.
      17. Заинтересованными государственными органами и организациями в пределах их компетенции представляются обоснованные и исчерпывающие замечания и предложения в письменной форме с предложениями по устранению недостатков, в противном случае они сообщают об их отсутствии ответственному государственному органу в течение десяти рабочих дней со дня получения отчета и плана мероприятий.
      18. По полученным замечаниям отчет и план мероприятий, при необходимости, дорабатываются ответственным государственным органом, а рабочая группа составляет справку о принятых и отклоненных замечаниях с обоснованиями отклонения замечаний.
      19. Подготовленные отчет, план мероприятий с приложением писем заинтересованных государственных органов, организаций и справки рабочей группы, составленной по результатам согласования, ответственный государственный орган в срок не позднее, чем за десять рабочих дней до момента вынесения на заседание экспертной комиссии, направляет в уполномоченный орган для проведения проверки на соответствие требованиям настоящих Правил.
      20. Уполномоченный орган в течение десяти рабочих дней с момента получения отчета и плана мероприятий проводит проверку их соответствия требованиям настоящих Правил.
      В случае их несоответствия требованиям настоящих Правил, уполномоченный орган возвращает их на доработку ответственному государственному органу с указанием выявленных недостатков. Ответственный государственный орган исправляет допущенные недостатки в срок не более двадцати рабочих дней с момента их поступления и повторно направляет в уполномоченный орган.
      В случае их соответствия требованиям настоящих Правил, уполномоченный орган выносит их на заседание экспертной комиссии.
      21. Экспертная комиссия формируется уполномоченным органом из числа представителей государственных органов, научных организаций, аккредитованных объединений субъектов частного предпринимательства.
      В случае необходимости к работе экспертной комиссии привлекаются организации, высшие учебные заведения, а также ученые и высококвалифицированные специалисты.
      22. Возглавляет экспертную комиссию председатель экспертной комиссии, который назначается уполномоченным органом и руководит ее деятельностью, председательствует на заседаниях, планирует работу, осуществляет общий контроль над реализацией решений. Во время отсутствия председателя его функции выполняет заместитель, назначаемый уполномоченным органом.
      23. Организацию работы, подготовку соответствующих материалов, рекомендаций экспертной комиссии осуществляет секретарь экспертной комиссии, который назначается уполномоченным органом из числа собственных сотрудников.
      24. Секретарь Комиссии:
      1) готовит предложения по повестке дня заседания экспертной комиссии, обеспечивает и контролирует выполнение решений экспертной комиссии;
      2) координирует работу членов экспертной комиссии и привлеченных к ее деятельности специалистов.
      25. Заседания экспертной комиссии проводятся в третий понедельник месяца календарного года, при необходимости, и иные дни, определяемые председателем экспертной комиссии.
      Первое заседание экспертной комиссии проводится не ранее двух месяцев с момента утверждения плана-графика.
      26. Повестка дня заседаний, а также место и время их проведения определяются и уточняются председателем экспертной комиссии по согласованию с членами экспертной комиссии.
      27. Заседание экспертной комиссии считается правомочным, если в нем принимали участие не менее половины от общего числа членов экспертной комиссии. В случае невозможности присутствия члена экспертной комиссии на заседании, член экспертной комиссии делегирует свои полномочия другим лицам.
      28. Решения экспертной комиссии принимаются большинством голосов ее членов, оформляются протоколом, который подписывается председательствующим и секретарем экспертной комиссии, и носят рекомендательный характер.
      29. При принятии решения каждый член экспертной комиссии обладает одним голосом. В случае равенства голосов при голосовании, принятым считается решение, за которое проголосовал председательствующий.
      30. На заседание экспертной комиссии выносится отчет, план мероприятий с приложением писем заинтересованных государственных органов, организаций и справки рабочей группы, составленной по результатам согласования.
      Рассылка материалов членам экспертной комиссии осуществляется не позднее, чем за три рабочих дня до проведения заседания экспертной комиссии.
      31. Экспертная комиссия рассматривает их на заседании с участием представителей ответственного государственного органа и одобряет или возвращает на доработку ответственному государственному органу.
      32. В случае возвращения экспертной комиссией отчета и плана мероприятий, ответственный государственный орган в срок не позднее двадцати рабочих дней с момента вынесения решения экспертной комиссии дорабатывает в порядке, предусмотренном пунктами 16-20 настоящих Правил, и направляет указанные документы на рассмотрение экспертной комиссии.
      33. В случае одобрения экспертной комиссией отчета и плана мероприятий, ответственный государственный орган в срок не позднее пятнадцати календарных дней с момента вынесения решения экспертной комиссией направляет план мероприятий на утверждение Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан, курирующего вопросы оказания государственных услуг.
      34. После утверждения плана мероприятий последовательность и сроки выполнения действий по оптимизации и автоматизации государственной услуги определяются в соответствии с планом мероприятий.
      35. При этом каждая государственная услуга, подлежащая оптимизации и автоматизации, в обязательном порядке проходит этап опытной эксплуатации, на котором она может оказываться на условиях, отличающихся от тех, которые установлены в стандартах, регламентах государственной услуги и иных нормативных правовых актах, регулирующих порядок оказания государственной услуги.
      36. Изменения и дополнения в утвержденный план мероприятий вносятся ответственным государственным органом в порядке, установленном пунктами 16-2032,33 настоящих Правил.
      37. Уполномоченный орган осуществляет контроль за соблюдением сроков оптимизации и автоматизации государственных услуг и направляет в Правительство Республики Казахстан ходатайства о привлечении должностных лиц ответственных государственных органов к дисциплинарной ответственности в случае нарушения ответственными государственными органами сроков оптимизации и автоматизации государственных услуг, установленных в перечне, а также плане-графике.

Приложение 1               
к Правилам оптимизации и автоматизации
государственных услуг         

Состав и содержание отчета о проведенном обследовании

      Отчет о проведенном обследовании содержит следующие разделы:
      1. Введение
      1) цели и назначение обследования.
      Раздел содержит описание основной цели проведения обследования и его задач.
      2) основание для проведения обследования.
      Раздел содержит перечень документов, являющихся основанием для обследования.
      3) основные понятия и сокращения.
      Указываются основные понятия и сокращения, используемые в отчете.
      2. Краткая характеристика услуги:
      1) услугополучатели.
      В подразделе перечисляются услугополучатели в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      2) нормативные правовые акты, регламентирующие оказание услуги.
      В подразделе перечисляются действующие нормативные правовые акты, регламентирующие процесс оказания услуги.
      3) востребованность услуги;
      В подразделе в табличном виде приводится статистика оказания обследуемой услуги за последние четыре года.

Год

Количество

1

2









      4) форма оказания услуги.
      В подразделе описывается форма оказания государственной услуги: бумажная или электронная форма с указанием степени автоматизации (частично автоматизированная, полностью автоматизированная или неавтоматизированная).
      В случае частично автоматизированной или полностью автоматизированной степени оказания услуги, в подразделе описывается как и с помощью каких информационных систем автоматизировано оказание услуги.
      5) условия оказания услуги.
      В подразделе описывается информация о стоимости и сроках оказания услуги.
      6) ответственный государственный орган, курирующий оказание услуги.
      В подразделе содержатся информация об ответственном государственном органе, курирующем вопросы оказания услуги, и список заинтересованных лиц со стороны данного органа.

Ф.И.О.

Должность

Наименование
структурного
подразделения

Рабочий
телефон

Электронный
адрес

1

2

3

4

5






      7) услугодатели.
      В подразделе содержатся информация об услугодателях, их территориальных подразделениях, оказывающих услугу, а также сведения о технической готовности к оказанию услуги в автоматизированном виде.
      В случае наличия собственной информационной системы (далее - ИС) в подразделе приводится следующая информация о системе:
      - наименование ИС;
      - используемые технологии, язык разработки, система управления базами данных;
      - компания–разработчик ИС;
      - функции ИС в рамках оказания обследуемой услуги;
      - необходимость и возможность интеграции с веб-порталом «электронного правительства» (далее – ПЭП) или веб-порталом «электронное лицензирование» (далее – ПЭЛ).
      Также в подразделе указываются перечень ответственных лиц со стороны услугодателя и их контактные данные.
      8) перечень государственных органов, запрашивающих сведения о результате государственной услуги.
      Подраздел содержит перечень государственных органов, у которых есть необходимость в получении сведений о результате государственной услуги после его выдачи. В подразделе указываются:
      - полное наименование государственного органа, его структурного подразделения, осуществляющего запрос по результату государственной услуги;
      - наименование услуги или функции, в рамках которых осуществляется запрос о результате государственной услуги;
      - перечень данных из результата государственной услуги, которые необходимы для государственных органов.
      3. Обследование процесса по выдаче результата государственной услуги «как есть» и «как будет»:
      1) типы заявлений.
      В подразделе перечисляются типы заявлений, которые потребитель может подать в рамках оказания обследуемой услуги. При перечислении необходимо учитывать весь жизненный цикл результата государственной услуги:
      - получение нового результата государственной услуги;
      - получение дубликата результата государственной услуги;
      - переоформление результата государственной услуги;
      - приостановление (аннулирование) результата государственной услуги;
      2) перечень документов, представляемых для оказания услуги.
      В подразделе описываются все представляемые потребителем документы для оказания услуги в соответствии с законодательством Республики Казахстан. В случае необходимости, для каждого типа заявления документы описываются отдельно.
      Перечень документов для каждого типа заявления указывается в той последовательности, в которой он определен в нормативных правовых актах.
      Образцы документов на государственном и русском языках указываются в приложении 1 к отчету.
      3) перечень документов, получаемых в результате оказания услуг.
      В подразделе описываются все получаемые в результате оказания услуги документы, предусмотренные законодательством Республики Казахстан. В случае необходимости, отдельно описываются условия выдачи для каждого документа (условия выдачи, сроки действия, форма документа).
      Образцы документов на государственном и русском языках указываются в приложении 2 к отчету.
      4) описание процесса оказания услуги «как есть».
      В подразделе приводятся схематичное изображение процесса оказания услуги «как есть», а также текстовое описание, поясняющее схему. В случае необходимости, для каждого типа заявления схема процесса описывается отдельно.
      Для схематичной формализации процесса оказания услуги «как есть» необходимо определить:
      - участников процесса (услугополучатели, услугодатели и сотрудники услугодателей);
      - документы процесса (заявление, пакет документов, журналы, справки, договоры, лицензии, письма);
      - действия процесса (подача, прием, регистрация, рассмотрение, сбор информации, подготовка решения, его согласование, утверждение решения, уведомление о принятом решении, исполнение решения, выдача результата государственной услуги);
      - события процесса (тестирование, экспертиза, заседание комиссии, осмотр объекта);
      - информационные системы и базы данных, задействованные в процессе оказания услуги.
      В схеме процесса отражаются взаимодействие всех перечисленных объектов и субъектов, а также последовательность каждого шага.
      Не рекомендуется перегружать схему слишком детализированным описанием пакета документов, подробным описанием действий участников процесса или лишней информацией об услуге, которая описана в других разделах отчета.
      В случае, если процесс оказания услуги представляет собой сложную и громоздкую схему взаимодействия, рекомендуется разбивать ее на подпроцессы – этапы. Например, подпроцесс «Подача и принятие заявки», подпроцесс «Согласование заявки».
      В качестве инструмента схематичной формализации бизнес-процесса рекомендуется использовать простые и распространенные нотации.
      5) форма отчетности и периодичность ее представления;
      В подразделе приводится образец формы отчетности, формируемой государственным органом, услугодателем в рамках оказания услуги.
      6) описание процесса оказания услуги «как будет».
      В подразделе описываются варианты оказания услуги с учетом оптимизации и автоматизации в виде схем процессов оказания услуги «как будет» и их текстового пояснения. В случае наличия нескольких альтернативных вариантов оказания услуги (через центр обслуживания населения, через канцелярию государственного органа, ПЭЛ или ПЭП), схемы и их описание составляются отдельно для каждого варианта.
      Принципы описания и построения схемы процесса оказания услуги «как будет» аналогичны с описанием процесса «как есть».
      - В описании процесса «как будет» отражаются:
      - участие ПЭП или ПЭЛ с разделением на внешний и внутренний порталы;
      - взаимодействие с другими информационными системами или базами данных;
      - взаимодействие всех участников процесса с ПЭП или ПЭЛ;
      - все возможные входы и выходы (прием заявки, выдача результата).
      4. Заключение.
      В разделе описываются основные выводы, полученные в результате оптимизации и автоматизации государственной услуги, с указанием выгод от оптимизации и автоматизации услуги, как для услугополучателей, так и государственных органов. Например, сокращение количества подаваемых документов, сроков оказания услуги, доступность услуги в любое время, исключение необходимости в дубликатах документов.
      Результаты по сокращению количества документов и сроков оказания услуги представляются в виде сравнительных таблиц.
      При определении сроков, на которые сокращается период оказания услуги, учитывается, что:
      - прием и регистрация заявлений от услугополучателей сокращаются до одного часа (с учетом времени заполнения формы сведений потребителем и принятия полученного заявления уполномоченным органом в автоматизированном рабочем месте);
      - в процедурах принятия решения и его согласования сокращение времени определяется с вычетом того периода, который тратился на ручную передачу документов;
      - при расчете периода рассмотрения и принятия решения учитываются объем и количество прикрепляемых документов, ежедневная нагрузка по заявлениям для сотрудника услугодателя, ответственного за их рассмотрение и принятие решений, а также длительность процедур, сопровождающих процесс принятия решений, например, созыв комиссии, собрания, совещания;
      - выдача результата государственной услуги (или другого результата) в рамках ПЭП или ПЭЛ считается моментальной с момента, когда уполномоченное лицо услугодателя удостоверяет решение по результату государственной услуги своей электронной цифровой подписью.
      5. Приложение 1. Формы входных документов процессов оказания услуги «как есть» и «как будет».
      В приложении указываются формы входных документов (образцы) на государственном и русском языках.
      6. Приложение 2. Формы выходных документов процессов оказания услуги «как есть» и «как будет».
      В приложении указываются формы выходных документов (образцы) на государственном и русском языках «как есть». Также указывается форма выходных документов «как будет» в результате оптимизации и автоматизации услуги на государственном и русском языках.
      7. Приложение 3. Контактные данные услугодателя, его территориальных подразделений, оказывающих услугу.
      В приложении в табличном виде указываются контактные сведения услугодателя, его территориальных подразделений, оказывающего государственную услугу.


п/п

Наименование услугодателя и его территориальных подразделений

Полный юридический адрес услугодателя, его территориальных подразделений

График
работы

Контактный телефон,
адрес электронной почты

1

2

3

4

5






      8. Приложение 4. Контактные данные заинтересованных государственных органов, его территориальных подразделений, задействованных в оказании услуги.
      В приложении в табличном виде указываются контактные данные заинтересованного государственного органа, его территориальных подразделений, задействованных в оказании услуги.


п/п

Наименование государственного органа, его территориальных подразделений

Полный юридический адрес государственного органа, его территориальных подразделений

График
работы

Контактный телефон, адрес электронной почты

1

2

3

4

5






      9. Приложение 5. Свод по точкам подключения к ПЭП или ПЭЛ.


п/п

Наименование услугодателя, его территориального подразделения

Количество точек подключения к ЕТС ГО

Количество автоматизированных рабочих мест в ПЭЛ, ПЭП

Имеется

Требуется

Имеется

Требуется

1

2

3

4

5

6







Приложение 2             
к Правилам оптимизации и автоматизации
государственных услуг         

Состав Планов мероприятий

      Планы мероприятий по оптимизации и автоматизации государственной услуги содержат следующие разделы:
      1. Организационные мероприятия;
      2. Сроки и порядок выполнения других мероприятий по оптимизации и автоматизации государственной услуги, включая:
      1) модернизацию информационных систем, задействованных в процессе оказания государственной услуги (в случае автоматизации процесса оказания государственной услуги);
      2) интеграцию информационных систем, задействованных в процессе оказания государственной услуги (в случае автоматизации процесса оказания государственной услуги) между собой и с веб-порталом «электронного правительства» или веб-порталом «электронное лицензирование» и (или) интегрированной информационной системы центров обслуживания населения.
      3. Внедрение оптимизированного процесса оказания государственной услуги и проведение опытной эксплуатации;
      4. Нормативное правовое обеспечение;
      5. Повышение осведомленности граждан об оптимизированном и автоматизированном порядке оказания государственной услуги;
      6. Сокращения и обозначения.
      Планы мероприятий излагаются четко, ясно и в них предусматриваются все необходимые мероприятия по оптимизации и автоматизации государственных услуг с указанием ответственных лиц и сроков завершения.
      План мероприятий направляется в уполномоченный орган вместе с сопроводительным письмом, в котором указываются:
      1) вид и количество бумажных документов, требуемых от заявителей для получения государственной услуги, которые подлежат замене на электронные информационные ресурсы информационных систем либо переводу из бумажной формы в электронную форму (сканированные копии бумажных документов) или замене формой сведений;
      2) сокращенный срок оказания государственной услуги;
      3) перечень информационных систем государственных органов и организаций, подлежащих интеграции для оказания государственной услуги при ее автоматизации;
      4) перечень и состав данных, необходимых для информационного обмена при оказании государственной услуги;
      5) административные процедуры и подразделения государственных органов, исключаемые при оптимизации порядка оказания государственной услуги;
      6) точки доступа к государственной услуге (места оказания);
      7) перечень нормативных правовых актов, которые необходимо разработать или в которые необходимо внести изменения и дополнения в связи с автоматизацией процесса оказания государственной услуги.