Сыртқы (көрнекі) жарнаманы аудандық маңызы бар қалалардағы, ауылдардағы, кенттердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерлерде орналастырғаны үшін төлемақыны есептеу және төлеу қағидаларын, сондай-ақ оның мөлшерлемелерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 4 қазандағы № 1055 қаулысы.

      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 19.04.2019 № 213 (халық саны екі мың адам және одан аз аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер үшін 11.04.2019 бастап қолданысқа енгізіледі және 01.01.2020 дейін қолданыста болады) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы 3-бабының 3-тармағына және "Жарнама туралы" 2003 жылғы 19 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңы 11-бабының 3-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) Сыртқы (көрнекі) жарнаманы аудандық маңызы бар қалалардағы, ауылдардағы, кенттердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерлерде орналастырғаны үшін төлемақыны есептеу және төлеу қағидалары;

      2) сыртқы (көрнекі) жарнаманы аудандық маңызы бар қалалардағы, ауылдардағы, кенттердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерлерде орналастырғаны үшін төлемақы мөлшерлемелері бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 19.04.2019 № 213 (халық саны екі мың адам және одан аз аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер үшін 11.04.2019 бастап қолданысқа енгізіледі және 01.01.2020 дейін қолданыста болады) қаулысымен.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі C. Ахметов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2013 жылғы 4 қазандағы
№ 1055 қаулысымен
бекітілген

Сыртқы (көрнекі) жарнаманы аудандық маңызы бар қалалардағы, ауылдардағы, кенттердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерлерде орналастырғаны үшін төлемақыны есептеу және төлеу қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 19.04.2019 № 213 (халық саны екі мың адам және одан аз аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер үшін 11.04.2019 бастап қолданысқа енгізіледі және 01.01.2020 дейін қолданыста болады) қаулысымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сыртқы (көрнекі) жарнаманы аудандық маңызы бар қалалардағы, ауылдардағы, кенттердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерлерде орналастырғаны үшін төлемақыны есептеу және төлеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 3-бабының 3-тармағына және "Жарнама туралы" 2003 жылғы 19 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді.

      2. Қағидалар сыртқы (көрнекі) жарнаманы аудандық маңызы бар қалалардағы, ауылдардағы, кенттердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерлерде орналастырғаны үшін төлемақыны есептеу және төлеу тәртібін (бұдан әрі – төлемақы) белгілейді.

2-тарау. Сыртқы (көрнекі) жарнаманы аудандық маңызы бар қалалардағы, ауылдардағы, кенттердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерлерде орналастырғаны үшін төлемақыны есептеу және төлеу тәртібі

      3. Төлемақы мөлшері төлемақы мөлшерлемелері және сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастырудың:

      1) хабарламада көрсетілген;

      2) сыртқы (көрнекі) жарнама хабарлама жіберілмей орналастырылған жағдайда, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, облыстық маңызы бар қаланың және ауданның жергілікті атқарушы органы белгілеген нақты мерзімі негізге алына отырып есептеледі.

      Сыртқы (көрнекі) жарнама күнтізбелік бір айдан аз мерзімге орналастырылған кезде төлемақы мөлшері күнтізбелік бір ай үшін айқындалады.

      4. Төлемақыны төлеу сыртқы (көрнекі) жарнаманы ауылдардағы, кенттердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерлерде орналастырған кезде республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ал сыртқы (көрнекі) жарнама хабарлама жіберілмей орналастырылған жағдайда облыстық маңызы бар қаланың және ауданның жергiлiктi атқарушы органдарының сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыру туралы хабарламасы немесе мәліметі орналасқан кезде жүргізіледі.

      5. Төлемақы сомасы сыртқы (көрнекі) жарнаманы аудандық маңызы бар қалалардағы, ауылдардағы, кенттердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерлерде орналастыру орны бойынша жергілікті өзін-өзі басқарудың қолма-қол ақшаны бақылау шотына есепке алынады.

      6. Жергілікті өзін-өзі басқарудың қолма-қол ақшаны бақылау шотына енгізілуге жататын төлемақы сомасы ай сайын, ағымдағы айдың 25-күнінен кешіктірілмейтін мерзімде төленеді.

      Төленген төлемақы сомалары қайтаруға жатпайды.

      Бұл ретте сыртқы (көрнекі) жарнама хабарлама негізінде орналастырылған жағдайда, жарнаманы орналастырудың бірінші айы үшін төлемақы төлеу хабарлама жіберілгенге дейін жүргізілуге тиіс.

      7. Тиісті хабарлама болмаған жағдайда жергілікті өзін-өзі басқарудың қолма-қол ақшаны бақылау шотына төлемақы сомасын өндіру және есепке салу үшін сыртқы (көрнекі) жарнаманы нақты орналастыруы негіз болып табылады.

      Бұл ретте төлемақы төлеушілер сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыру фактісі анықталған кезден бастап 5 жұмыс күні ішінде хабарламасыз Қазақстан Республикасының Үкіметі анықтаған мөлшерлемелер бойынша бір күнтізбелік ай ішінде төлемақы төлейді.

      8. Республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, облыстық маңызы бар қалалардың және аудандардың жергілікті атқарушы органдарына хабарлама жіберілген кезде төлемақы төлеушілер сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастырудың бірінші айы үшін төлемақы сомасының жергілікті өзін-өзі басқарудың қолма-қол ақшаны бақылау шотына енгізілгенін растайтын құжатты қоса береді.

      Төлемақы сомасы сыртқы (көрнекі) жарнаманың орналасқан жері бойынша жергілікті өзін-өзі басқарудың қолма-қол ақшаны бақылау шотына төленеді.

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2013 жылғы 4 қазандағы
№ 1055 қаулысымен
бекітілген

Сыртқы (көрнекі) жарнаманы аудандық маңызы бар қалалардағы, ауылдардағы, кенттердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер аумағы арқылы өтетін жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерлерде орналастырғаны үшін төлемақы мөлшерлемелері

      Ескерту. Мөлшерлеме жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 19.04.2019 № 213 (халық саны екі мың адам және одан аз аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер үшін 11.04.2019 бастап қолданысқа енгізіледі және 01.01.2020 дейін қолданыста болады) қаулысымен.

      1. Төлемақы мөлшерлемелері республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыру жүзеге асырылатын тиісті күнтізбелік айдың бірінші күні қолданыста болған айлық есептік көрсеткіш (бұдан әрі – АЕК) мөлшеріне қарай айқындалады.

      2. Сыртқы (көрнекі) жарнаманы елді мекендердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, облыстық және аудандық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың сыртында ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінен тыс жерлерде орналастырғаны үшін базалық ай сайынғы төлемақы мөлшерлемелері сыртқы (көрнекі) жарнаманың орналасқан жері және оны орналастыру жағының ауданына қарай белгіленеді:


Р/с

Сыртқы (көрнекі) жарнаманың түрлері

Аудандық маңызы бар қалада, ауылда, кентте, аудандық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде, елді мекендерден тыс жерлерде және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінен тыс жерлерде сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастырудың бір тарапы үшін төлемақы мөлшерлемелері (АЕК)

1

2

3

1.

Бейнекөрініс арқылы таратылатын сыртқы (көрнекі) жарнаманы қоспағанда, 2 ш.м-ге дейінгі сыртқы (көрнекі) жарнама

0,5

2.

Лайтбокстар (сити-форматтағы)

1

3.

Бейнекөрініс арқылы таратылатын сыртқы (көрнекі) жарнаманы қоспағанда, ауданы мынадай болатын сыртқы (көрнекі) жарнама:


3.1.

2-ден 5 ш.м-ге дейін

1

3.2.

5-тен 10 ш.м-ге дейін

2

3.3.

10-нан 20 ш.м-ге дейін

3

3.4.

20-дан 30 ш.м-ге дейін

5

3.5.

30-дан 50 ш.м-ге дейін

7

3.6.

50-ден 70 ш.м-ге дейін

12

3.7.

70 ш.м-ден жоғары

25

4.

Шатырүсті жарықты сыртқы (көрнекі) жарнама (жарық-динамикалық панно немесе көлемді неонды әріптер):


4.1.

30 ш.м-ге дейін

6

4.2.

30 ш.м-ден жоғары

8

5.

Бейнекөрініс арқылы таратылатын сыртқы (көрнекi) жарнаманы қоспағанда, палаткалардағы, тенттердегі, шатырлардағы, бастырмалардағы, қалқа-шатырлардағы, тулардағы, жалаушалардағы, штандарттардағы, көше жиһаздарындағы (жабдықтарындағы) сыртқы (көрнекі) жарнама:


5.1.

5 ш.м-ге дейін

0

5.2.

5-тен 10 ш.м-ге дейін

0

5.3.

10 ш.м-ден жоғары

1

6.

Бейнекөрініс арқылы таратылатын сыртқы (көрнекi) жарнаманы қоспағанда, уақытша типтегі дүңгіршектердегі сыртқы (көрнекі) жарнама:


6.1.

2 ш.м-ге дейін

0

6.2.

2-ден 5 ш.м-ге дейін

0

6.3.

5-тен 10 ш.м-ге дейін

1

6.4.

10 ш.м-ден жоғары

2

7.

Жылжымалы жайма жарнама

1

8.

Бейнекөрініс арқылы таратылатын, ауданы мынадай сыртқы (көрнекі) жарнама:


8.1.

20 ш.м-ге дейін

3

8.2.

20 ш.м-ден жоғары

8

9.

Жүгіртпе жол арқылы таратылатын сыртқы (көрнекі) жарнама

1

     

On approval of the Rules for calculating and paying fees, as well as rates for outdoor (visual) advertising in open space outside premises in cities of regional significance, villages, settlements, in the right of way of public roads passing through the territories of cities of regional significance, villages, settlements, rural districts, in open space outside premises outside settlements and outside the right of way of public roads

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan № 1055 dated October 4, 2013

      Unofficial translation

      Footnote. The Heading of Decree is in the wording of the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 213 dated 19.04.2019 (enforced for cities of regional significance, villages, settlements, rural districts with population of two thousand or less people from 11.04.2019 and shall remain in force 01.01.2020).

      In accordance with Paragraph 3 of Article 3 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated January 23, 2001 "On Local State Administration and Self-Government in the Republic of Kazakhstan" and Paragraph 3 of Article 11 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December 19, 2003 "On Advertising", the Government of the Republic of Kazakhstan hereby DECREES AS FOLLOWS:

      1. Approve attached:

      1) Rules for calculating and paying fees for outdoor (visual) advertising in the open space outside premises in cities of regional significance, villages, settlements, in the right of way of public roads passing through the territories of cities of regional significance, villages, settlements, rural districts, in open space outside premises outside settlements and outside the right of way of public roads;

      2) Rates for outdoor (visual) advertising in the open space outside premises in cities of regional significance, villages, settlements, in the right of way of public roads passing through the territories of cities of regional significance, villages, settlements, rural districts, in open space for outside premises outside settlements and outside the right of way of public roads.

      Footnote. Paragraph 1 is in the wording of the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 213 dated 19.04.2019 (enforced for cities of regional significance, villages, settlements, rural districts with population of two thousand or less people from 11.04.2019 and shall remain in force 01.01.2020).

      2. This Decree shall be enforced from the day of the first official publication.

      The Prime Minister of the Republic of Kazakhstan S. Akhmetov

  Approved by
the Decree of the Government
  of the Republic of Kazakhstan
No. 1055 dated October 4, 2013

The Rules for calculating and paying fees for outdoor (visual) advertising in open space outside premises in cities of regional significance, villages, settlements, in the right of way of public roads passing through the territories of cities of regional significance, villages, settlements, rural districts, in open space outside premises outside settlements and outside the right of way of public roads

      Footnote. The Rules is in the wording of the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 213 dated 19.04.2019 (enforced for cities of regional significance, villages, settlements, rural districts with population of two thousand or less people from 11.04.2019 and shall remain in force 01.01.2020).

Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules for calculating and paying fees for outdoor (visual) advertising in open space outside premises in cities of regional significance, villages, settlements, in the right of way of public roads passing through the territories of cities of regional significance, villages, settlements, rural districts, in open space outside premises outside settlements and outside the right of way of public roads (hereinafter referred to as - the Rules) shall be developed in accordance with Paragraph 3 of Article 3 of the Law of the Republic Kazakhstan dated January 23, 2001 "On local government and self-government in the Republic of Kazakhstan" and Paragraph 3 of Article 11 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated December, 19, 2003 "On Advertising".

      2. The Rules shall establish the procedure for calculating and paying fees for placement of outdoor (visual) advertising (hereinafter referred to as - the fee) in open space outside premises in cities of regional significance, villages, settlements, in the right of way of public roads passing through the territory of cities of regional significance, villages, settlements, rural districts, in open space outside of premises outside of settlements and outside the right of way of public roads.

Chapter 2. The procedure for calculating and paying fees for outdoor (visual) advertising in open space outside premises in cities of regional significance, villages, settlements, in the right of way of public roads passing through the territories of cities of regional significance, villages, settlements, rural districts, in open space outside premises outside settlements and outside the right of way of public roads

      3. The size of fee shall be calculated based on the rates of fee and actual period of placement of outdoor (visual) advertising:

      1) as specified in a notice;

      2) established by the local executive authority of city of republican significance, capital, city of regional significance and district, in the case of placement of outdoor (visual) advertising without filing of notification.

      When placing outdoor (visual) advertising for a period of less than one calendar month, the size of the fee shall be determined for one calendar month.

      4. Payment of the fee shall be made when placing outdoor (visual) advertising in open space outside premises in villages, settlements, in the right of way of public roads passing through the territories of villages, towns, rural districts, in open space outside premises outside settlements and outside the right of way of public roads on the basis of a notice of outdoor (visual) advertising or information from local executive authorities of villages, settlements, rural districts - in the case of placement outdoor (visual) advertising without filing of notification.

      5. The paid amount shall be credited to cash control account of local government at the place of outdoor (visual) advertising in open space outside premises in cities of regional significance, villages, settlements, in the right of way of public roads passing through the territory of cities of regional significance, villages, settlements, rural districts, in open space outside premises outside of settlements and outside the right of way of public roads.

      6. The paid amount to be credited to cash control account of local government for one calendar month shall be paid no later than the 25 day of the current month.

      Amounts paid shall be non-refundable.

      In this case, if outdoor (visual) advertising on the basis of a notification, payment of fee for the first month of advertising should be made before filing of notification.

      7. In the absence of a corresponding notification, the basis for collecting and crediting to cash control account of local government of the paid amount shall be the actual placement of outdoor (visual) advertising.

      At the same time, payers of the payment, within 5 working days from the moment of the fact detection of outdoor (visual) advertising without notification, shall pay the fee at the rates determined by the Government of the Republic of Kazakhstan for one calendar month.

      8. When filing of notification to local executive authorities of cities of republican significance, capital, cities of regional significance and districts, fee payers shall attach a document confirming the paid amount for the first month of outdoor (visual) advertising to cash control account of local government.

      The paid amount shall be paid to cash control account of local government at the place of placement of outdoor (visual) advertising.

  Approved by
the Decree of the Government
  of the Republic of Kazakhstan
No. 1055 dated October 4, 2013

Fee rates for placement of outdoor (visual) advertising in open space outside premises in cities of regional significance, villages, settlements, in the right of way of public roads passing through the territories of cities of regional significance, villages, settlements, rural districts, in open space outside premises outside settlements and outside the right of way of public roads

      Footnote. Fee rates is in the wording of the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 213 dated 19.04.2019 (enforced for cities of regional significance, villages, settlements, rural districts with population of two thousand or less people from 11.04.2019 and shall remain in force 01.01.2020).

      1. Fee rates shall be determined based on the size of the Monthly Calculation Index established by the law on the republican budget (hereinafter referred to as - MCI) and effective on the first day of the corresponding calendar month in which outdoor (visual) advertising shall be placed.

      2. The basic monthly fee rates for placement of outdoor (visual) advertising in open space outside premises in settlements, in the right of way of public roads of regional and district significance, in open space outside premises outside of settlements and outside the right of way of public roads shall be set up based on the location and area of the side of outdoor (visual) advertising:

No

Types of outdoor (visual) advertising

Fee rates for one side of outdoor (visual) advertising (MCI) in a city of district significance, village, settlement, in the right of way of public roads of regional significance, outside settlements and outside the right of way of public roads

1

2

3

1.

Outdoor (visual) advertising up to 2 sq.m, except for outdoor (visual) advertising distributed through video picture

0,5

2.

Light boxes (city format)

1

3.

Outdoor (visual) advertising, except for outdoor (visual) advertising distributed through video picture with the area:


3.1.

from 2 up to 5 sq.m

1

3.2.

from 5 up to 10 sq.m

2

3.3.

from 10 up to 20 sq.m

3

3.4.

from 20 up to 30 sq.m

5

3.5.

from 30 up to 50 sq.m

7

3.6.

from 50 up to 70 sq.m

12

3.7.

over 70 sq.m

25

4.

Rooftop illuminated outdoor (visual) advertising (dynamic LED light panels or neon volumetric letters):


4.1.

up to 30 sq.m

6

4.2.

over 30 sq.m

8

5.

Outdoor (visual) advertising on stall, awnings, tents, sheds, umbrellas, flags, pennants, standards, outdoor furniture (equipment), except for outdoor (visual) advertising, distributed through video picture:


5.1.

up to 5 sq.m

0

5.2.

from 5 up to 10 sq.m

0

5.3.

over 10 sq.m

1

6.

Outdoor (visual) advertising on temporary kiosks except for outdoor (visual) advertising, distributed through video picture:


6.1.

up to 2 sq.m

0

6.2.

from 2 up to 5 sq.m

0

6.3.

from 5 up to 10 sq.m

1

6.4.

over 10 sq.m

2

7.

Portable mobile advertising

1

8.

Outdoor (visual) advertising, distributed through video picture:


8.1.

up to 20 sq.m

3

8.2.

over 20 sq.m

8

9.

Outdoor (visual) advertising distributed through a scrolling line

1