"Төтенше жағдайлар кезінде медициналық көмек ұсыну ережесін, оның түрлері мен көлемін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 17 маусымдағы № 608 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 14 қарашадағы № 1226 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 26 қарашадағы № 796 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 26.11.2020 № 796 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Төтенше жағдайлар кезінде медициналық көмек ұсыну ережесін, оның түрлері мен көлемін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 17 маусымдағы № 608 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2010 ж., № 39, 341-құжат) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кезде медициналық көмек ұсыну қағидаларын, оның түрлері мен көлемін бекіту туралы";

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының Кодексі 6-бабының 9) тармақшасына, 51-бабының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған Төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кезде медициналық көмек ұсыну қағидалары, оның түрлері мен көлемі бекітілсін.";

      көрсетілген қаулымен бекітілген Төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кезде медициналық көмек ұсыну ережесі, оның түрлері мен көлемі осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

С. Ахметов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2013 жылғы 14 қарашадағы
№ 1226 қаулысына
қосымша
Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2010 жылғы 17 маусымдағы
№ 608 қаулысымен
бекітілген

Төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кезде
медициналық көмек ұсыну қағидалары, оның түрлері мен көлемі
1. Жалпы ережелер

      1. Төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кезде медициналық көмек ұсыну қағидалары, оның түрлері мен көлемі (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының Кодексіне, Қазақстан Республикасының "Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туралы" 1996 жылғы 5 шілдедегі, "Авариялық-құтқару қызметі және құтқарушылардың мәртебесі туралы" 1997 жылғы 27 наурыздағы және "Төтенше жағдайлар туралы" 2003 жылғы 8 ақпандағы заңдарына сәйкес әзірленді.

      2. Осы Қағидалар төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кезде медициналық көмек ұсыну тәртібін, оның түрлері мен көлемін айқындайды.

      3. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) апаттар медицинасы қызметі – зардап шеккендерге шұғыл медициналық көмек көрсету жолымен әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың медициналық-санитариялық салдарының алдын алуға және оларды жоюға және төтенше жағдайлар аймағында, төтенше жағдай енгізілген аумақта санитариялық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шараларды өткізу, төтенше жағдайларды жоюға қатысқандардың денсаулығын сақтау мен қалпына келтіруге арналған күштер мен құралдардың жиынтығы; медициналық-санитариялық жағдайды қадағалау және бақылау бөлімшелері (апаттар медицинасының кезекші – диспетчерлік пункттері), төтенше жағдайлар саласындағы уәкілетті органның шұғыл медициналық көмек қызметі, денсаулық сақтау жүйесінің шұғыл медициналық көмек ұйымдары, зардап шеккендерге консультациялық-диагностикалық, стационарлық көмек көрсетуге, қалпына келтіру мен медициналық оңалтуға арналған медициналық ұйымдар, қан қызметі, мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қызмет ұйымдары, Азаматтық қорғаныс медициналық қызметінің мекемелері мен құрамалары, сондай-ақ төтенше жағдайлар салдарын жоюға арналған өзге де күштер мен құралдар кіреді;

      2) апаттар медицинасының құрамалары – төтенше жағдайлар аймақтарында, төтенше жағдай енгізілген аумақта жұмыс істеуге арналған жасақтар, топтар, бригадалар және шұғыл медициналық көмек көрсету мен медициналық эвакуациялау үшін құрылатын басқа да бөлімшелер;

      3) төтенше жағдайлар кезінде халыққа шұғыл медициналық көмек – төтенше жағдайлар кезінде тікелей төтенше жағдай аймағында және/немесе оның төтенше жағдай режимі енгізілген шекараларында жүзеге асырылатын мақсаты бойынша эвакуациялауды ұштастыра отырып, емдеу-алдын алу іс-шараларының кешенін ұсыну нысаны;

      4) төтенше жағдайлардың медициналық-санитариялық салдары – төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимін енгізу кезінде туындаған жағдайды сипаттайтын және халыққа медициналық көмектің мазмұнын, көлемі мен ұйымдастырылуын айқындайтын факторлар мен шарттардың жиынтығы. Оның негізгі элементтері: халықтың санитариялық шығындарының шамасы мен құрылымы, олардың қалыптасу заңдылықтары; зақымданғандардың (науқастардың) медициналық көмекке мұқтаждығы, төтенше жағдайлар аймағының (ауданының), төтенше жағдай режимі енгізілген аумақтың санитариялық-гигиеналық және санитариялық-эпидемиялық жай-күйі, медициналық-санитариялық қамтамасыз етуге арналған күштер мен құралдардың қажеттілігі және олардың болуы; медициналық күштер мен құралдардың жай-күйі; төтенше жағдайларды жою кезінде медициналық және авариялық-құтқару құрамаларының жұмыс жағдайы, халықтың тіршілігін қамтамасыз ету жағдайы және басқалар болып табылады;

      5) төтенше жағдайлар кезіндегі медициналық көмектің түрі – медициналық көмек көрсететін тұлғалардың біліктілігімен өткізілетін орны және қолда бар медициналық жарақтардың болуымен айқындалатын емдеу–алдын алу іс-шараларының тізбесі;

      6) шұғыл медициналық көмектің көлемі – тіршілік көрсеткіштері бойынша төтенше жағдай аймағындағы, төтенше жағдай режимі енгізілген аумақтағы жағдайдың шарттарына және медициналық эвакуациялау кезеңінің мүмкіндіктеріне байланысты медициналық көмек түрінің шеңберінде орындалатын толық немесе қысқартылған емдеу-алдын алу іс-шараларының жиынтығы.

2. Төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кезде
медициналық көмек ұсыну тәртібі

      4. Төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кезде халыққа медициналық көмек төтенше жағдайдың санатына, сондай-ақ олардың медициналық-санитариялық салдарының сипаты мен ауқымына байланысты ұсынылады.

      5. Объектілік төтенше жағдайлар кезінде зақымданғандарға (науқастарға) медициналық көмек көрсетуді күнделікті қызмет режимінде денсаулық сақтау ұйымдары жүзеге асырады.

      6. Жергілікті, өңірлік және жаһандық төтенше жағдайлар туындаған кезде, сондай-ақ төтенше жағдай режимі енгізілген кезде апаттар медицинасы қызметінің күштері мен құралдары қолданысқа енгізіледі.

      7. Төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кездегі медициналық көмек тағайындалуы бойынша медициналық эвакуациялауды үйлестіре отырып, зақымданушыларды (науқастарды) зақымдану сипатына, ауырлық дәрежесіне қарай кезеңдік емдеу әдісімен ұсынылады.

      8. Бірінші кезеңде тікелей төтенше жағдай аймағында және/немесе оның шекараларында, төтенше жағдай режимі енгізілген аумақта шұғыл медициналық көмекті шұғыл медициналық көмек қызметінің, авариялық-құтқару бөлімшелерінің, апаттар медицинасының құрамалары мен Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлардың медициналық қызметі, сондай-ақ өзінің жұмысқа қабілеттілігін сақтап қалған аумақтық медициналық ұйымдардың күштері көрсетеді.

      9. Екінші кезеңде медициналық көмек төтенше жағдай аймағынан тыс жерде, төтенше жағдай режимі енгізілген аумақта орналасқан денсаулық сақтау ұйымдарында көрсетіледі.

      10. Төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кезде медициналық көмек көрсету үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен денсаулық сақтау ұйымдарының, медициналық және фармацевтикалық қызметпен айналысатын заңды және жеке тұлғалардың, сондай-ақ көлік ұйымдарының персоналы мен материалдық-техникалық құралдары тартылуы және пайдаланылуы мүмкін.

      11. Денсаулық сақтау ұйымдарында шұғыл медициналық көмек іс-шараларын жүргізу үшін алдын ала ұдайы әзірліктегі апаттар медицинасының құрамалары құрылады және ұсталады. Апаттар медицинасының құрамаларын құру тәртібін және жұмыс ережесін денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті органның келісімі бойынша төтенше жағдайлар саласындағы уәкілетті орган айқындайды.

      12. Төтенше жағдай аймағынан, төтенше жағдай режимі енгізілген аумақтан зақымданғандарды (науқастарды) қабылдауды, одан әрі медициналық көмек көрсетуді, емдеу мен медициналық оңалтуды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес денсаулық сақтау ұйымдары жүзеге асырады.

      13. Апаттар медицинасы саласындағы мемлекеттік органдар мен денсаулық сақтау ұйымдарын үйлестіруді және олардың өзара іс-қимылын төтенше жағдайлар саласындағы уәкілетті орган жүзеге асырады.

3. Төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кездегі
медициналық көмектің түрлері мен көлемі

      14. Төтенше жағдайлар, төтенше жағдай режимі енгізілген кезде зақымданушыларға (науқастарға) медициналық көмек оны көрсету орнына, оны көрсететін тұлғалардың біліктілігіне және медициналық мүлікпен қамтамасыз етілуіне байланысты дәрігерге дейінгі, білікті және мамандандырылған медициналық көмек түрінде ұсынылады.

      15. Төтенше жағдайлар кезіндегі медициналық көмектің көлемі, төтенше жағдай режимін енгізу төтенше жағдай аймағында қалыптасқан медициналық-санитариялық және дағдарысты жағдайға байланысты белгіленген медициналық көмек түрлері шеңберінде көмектің көлемі тиімділігі мейлінше дәлелденген профилактикалық, диагностикалық және емдік іс-шаралардың негізінде медициналық айғақтар бойынша айқындалады.

      16. Тікелей төтенше жағдай аймағында және/немесе оның шекараларында, төтенше жағдай режимі енгізілген аумақта мынадай медициналық көмек көрсетіледі:

      1) дәрігерге дейінгі – орта медициналық білімі бар медицина қызметкерлері, парамедиктер, құтқарушылар, шұғыл қызметтің басқа да қызметкерлері, сондай-ақ өзіндік және өзара көмек көрсету тәртібінде өзге де тұлғалар;

      2) білікті – жедел медициналық көмек бөлімшелерінің, Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлардың апаттар медицинасы мен медициналық қызметтерінің құрамаларының күштері, далалық жылжымалы медициналық әскери бөлімдер мен бөлімшелер, сондай-ақ өздерінің жұмысқа қабілеттілігін сақтап қалған денсаулық сақтау ұйымдары;

      3) мамандандырылған – апаттар медицинасының мамандандырылған құрамалары, сондай-ақ көп бейінді денсаулық сақтау ұйымдары.

О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2010 года № 608 "Об утверждении Правил предоставления, видов и объема медицинской помощи при чрезвычайных ситуациях"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 14 ноября 2013 года № 1226. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 ноября 2020 года № 796 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 26.11.2020 № 796 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2010 года № 608 "Об утверждении Правил предоставления, видов и объема медицинской помощи при чрезвычайных ситуациях" (САПП Республики Казахстан, 2010 г., № 39, ст. 341) следующие изменения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Правил предоставления, видов и объема медицинской помощи при чрезвычайных ситуациях, введении режима чрезвычайного положения";

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 9) статьи 6, пунктом 2 статьи 51 Кодекса Республики Казахстан от 18 сентября 2009 года "О здоровье народа и системе здравоохранения" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила предоставления, виды и объем медицинской помощи при чрезвычайных ситуациях, введении режима чрезвычайного положения.";

      Правила предоставления, виды и объем медицинской помощи при чрезвычайных ситуациях, утвержденные указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

С. Ахметов


  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 14 ноября 2013 года № 1226
Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 17 июня 2010 года № 608

Правила
предоставления, виды и объем медицинской помощи при
чрезвычайных ситуациях, введении режима чрезвычайного положения
1. Общие положения

      1. Правила предоставления, виды и объем медицинской помощи при чрезвычайных ситуациях, введении режима чрезвычайного положения (далее – Правила) разработаны в соответствии с Кодексом Республики Казахстан от 18 сентября 2009 года "О здоровье народа и системе здравоохранения", законами Республики Казахстан от 5 июля 1996 года "О чрезвычайных ситуациях природного и техногенного характера", от 27 марта 1997 года "Об аварийно-спасательных службах и статусе спасателей" и от 8 февраля 2003 года "О чрезвычайном положении".

      2. Настоящие Правила определяют порядок предоставления, виды и объем медицинской помощи при чрезвычайных ситуациях, введении режима чрезвычайного положения.

      3. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) служба медицины катастроф – совокупность сил и средств, предназначенных для предупреждения и ликвидации медико-санитарных последствий чрезвычайных ситуаций социального, природного и техногенного характера путем оказания экстренной медицинской помощи пострадавшим и проведения санитарно-противоэпидемических (профилактических) мероприятий в зоне чрезвычайных ситуаций, на территории, где введен режим чрезвычайного положения, сохранения и восстановления здоровья участников ликвидации чрезвычайных ситуаций; включает подразделения наблюдения и контроля медико-санитарной обстановки (дежурно-диспетчерские пункты медицины катастроф), службу экстренной медицинской помощи уполномоченного органа в области чрезвычайных ситуаций, организации скорой медицинской помощи системы здравоохранения, медицинские организации для оказания консультативно-диагностической, стационарной помощи, восстановительного лечения и медицинской реабилитации пострадавших, службы крови, организации государственной санитарно-эпидемиологической службы, учреждения и формирования медицинской службы Гражданской обороны, а также иные силы и средства для ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций;

      2) формирования медицины катастроф – предназначенные для работы в зонах чрезвычайных ситуаций, на территории, где введен режим чрезвычайного положения, отряды, группы, бригады и другие подразделения, создаваемые для оказания экстренной медицинской помощи и медицинской эвакуации;

      3) экстренная медицинская помощь населению при чрезвычайных ситуациях – форма предоставления комплекса лечебно-профилактических мероприятий в сочетании с эвакуацией по назначению, осуществляемых при чрезвычайных ситуациях непосредственно в зоне чрезвычайной ситуации и/или на ее границах, на территории, где введен режим чрезвычайного положения;

      4) медико-санитарные последствия чрезвычайных ситуаций – совокупность факторов и условий, характеризующих обстановку, сложившуюся при чрезвычайных ситуациях, введении режима чрезвычайного положения, и определяющих содержание, объем и организацию медицинской помощи населению. Основными ее элементами являются: величина и структура санитарных потерь населения, закономерности их формирования; нуждаемость пораженных (больных) в медицинской помощи, санитарно-гигиеническое и санитарно-эпидемическое состояние зоны (района) чрезвычайной ситуации, территории, где введен режим чрезвычайного положения, потребность в силах и средствах для медико-санитарного обеспечения и их наличие; состояние медицинских сил и средств; условия работы медицинских и аварийно-спасательных формирований при ликвидации чрезвычайной ситуации, условия жизнеобеспечения населения и другие;

      5) вид медицинской помощи при чрезвычайных ситуациях – перечень лечебно-профилактических мероприятий, определяемый местом их проведения, квалификацией лиц, оказывающих медицинскую помощь, и наличием медицинского оснащения;

      6) объем экстренной медицинской помощи – полная или сокращенная по жизненным показаниям совокупность лечебно-профилактических мероприятий, выполняемых в рамках вида медицинской помощи в зависимости от условий обстановки в зоне чрезвычайной ситуации, территории, где введен режим чрезвычайного положения, и возможностей этапа медицинской эвакуации.

2. Порядок предоставления медицинской помощи при
чрезвычайных ситуациях, введении чрезвычайного положения

      4. Медицинская помощь населению при чрезвычайных ситуациях, введении режима чрезвычайного положения предоставляется в зависимости от категории чрезвычайной ситуации, а также характера и масштабов их медико-санитарных последствий.

      5. При объектовых чрезвычайных ситуациях оказание медицинской помощи пораженным (больным) осуществляется организациями здравоохранения в режиме повседневной деятельности.

      6. При возникновении местных, региональных и глобальных чрезвычайных ситуаций, а также введении режима чрезвычайного положения вводятся в действие силы и средства службы медицины катастроф.

      7. Медицинская помощь при чрезвычайных ситуациях, введении режима чрезвычайного положения предоставляется методом этапного лечения пораженных (больных) в соответствии с характером поражения, степенью тяжести в сочетании с медицинской эвакуацией по назначению.

      8. На первом этапе, непосредственно в зоне чрезвычайной ситуации и/или на ее границах, на территории, где введен режим чрезвычайного положения, экстренная медицинская помощь оказывается силами службы экстренной медицинской помощи, аварийно-спасательных подразделений, формирований медицины катастроф и медицинской службы Гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций, а также территориальных медицинских организаций, сохранивших свою работоспособность.

      9. На втором этапе медицинская помощь оказывается в организациях здравоохранения, находящихся за пределами зоны чрезвычайной ситуации, территории, где введен режим чрезвычайного положения.

      10. Для оказания медицинской помощи при чрезвычайных ситуациях, введении режима чрезвычайного положения могут быть привлечены и использованы персонал и материально-технические средства организаций здравоохранения, юридических и физических лиц, занимающихся медицинской и фармацевтической деятельностью, а также транспортных организаций в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан и настоящими Правилами.

      11. Для проведения мероприятий экстренной медицинской помощи в организациях здравоохранения заблаговременно создаются и содержатся формирования медицины катастроф постоянной готовности. Порядок создания и правила работы формирований медицины катастроф определяются уполномоченным органом в области чрезвычайных ситуаций по согласованию с уполномоченным органом в области здравоохранения.

      12. Прием пораженных (больных) из зоны чрезвычайной ситуации, территории, где введен режим чрезвычайного положения, дальнейшее оказание медицинской помощи, лечение и медицинская реабилитация осуществляются организациями здравоохранения в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      13. Координация и взаимодействие государственных органов и организаций здравоохранения в сфере медицины катастроф осуществляются уполномоченным органом в области чрезвычайных ситуаций.

3. Виды и объем медицинской помощи при чрезвычайных
ситуациях, введении чрезвычайного положения

      14. Медицинская помощь пораженным (больным) при чрезвычайных ситуациях, введении режима чрезвычайного положения в зависимости от места ее оказания, квалификации лиц, ее оказывающих, и обеспеченности медицинским имуществом предоставляется в виде доврачебной, квалифицированной и специализированной медицинской помощи.

      15. Объем медицинской помощи при чрезвычайных ситуациях, введении режима чрезвычайного положения в зависимости от складывающейся медико-санитарной и кризисной обстановки в зоне чрезвычайной ситуации, на территории, где введен режим чрезвычайного положения, в рамках установленных видов медицинской помощи определяется по медицинским показаниям на основе профилактических, диагностических и лечебных мероприятий, обладающих наибольшей доказанной эффективностью.

      16. Непосредственно в зоне чрезвычайной ситуации и/или на ее границах, на территории, где введен режим чрезвычайного положения, оказывается следующая медицинская помощь:

      1) доврачебная – медицинскими работниками со средним медицинским образованием, парамедиками, спасателями, другими сотрудниками экстренных служб, а также иными лицами в порядке само- и взаимопомощи;

      2) квалифицированная – силами подразделений скорой медицинской помощи, формирований медицины катастроф и медицинской службы Гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций, полевыми подвижными медицинскими воинскими частями и подразделениями, а также организациями здравоохранения, сохранившими свою работоспособность;

      3) специализированная – специализированными формированиями медицины катастроф, а также многопрофильными организациями здравоохранения.