"Ішкі су көлігіндегі кеме құжаттарының нысандарын, оларды беру және жүргізу қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 8 шілдедегі № 781 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 4 желтоқсандағы № 1315 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № 622 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 10.08.2015 № 622 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Ішкі су көлігіндегі кеме құжаттарының нысандарын, оларды беру және жүргізу қағидасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 8 шілдедегі № 781 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 46, 620-құжат) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Ішкі су көлігіндегі кеме құжаттарын беру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы»;
      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «1. Қоса беріліп отырған Ішкі су көлігіндегі кеме құжаттарын беру және жүргізу қағидалары бекітілсін.»;
      көрсетілген қаулымен бекітілген Ішкі су көлігіндегі кеме құжаттарын беру және жүргізу қағидасында:
      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Кеме журналы Қазақстан Республикасының Мемлекеттік кеме тізілімінде немесе Жалға алынған шетелдік кемелер тізілімінде тіркелген өздігінен жүретін әрбір кемеде жүргізіледі.»;
      2122 және 23-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «21. Екінші жолда кеме тұрағының орны (рейд, порт, жағалау атауы), ал жүзіп жүрген кемеде – жүзу ауданы (өзен, канал, су қоймасының, көл, теңіз, олардың шығанағының немесе бөлігінің атауы) көрсетіледі. Бұдан әрі жолда сол бойынша жүзу жүргізілетін немесе кеме тұрағының орны көрсетілген карта нөмірі көрсетілуі мүмкін.
      22. Кеме журналында кеменің тәулік бойғы жұмысы; гидрометеорологиялық деректер; жүзіп өткен қашықтық; навигациялық ахуалдың жай-күйі, оқиғалар мен іс-қимылдар; бас қозғалтқыштардың жұмысы; көмекші қозғалтқыштардың жұмысы туралы мәліметтер қамтылуы тиіс.
      23. Кеменің тәулік бойғы жұмысы туралы мәліметтерді толтыру кезінде:
      1) рейс нөмірі (ол өзгерген кезде жазылып отырады);
      2) іс жүзіндегі дәйектілікпен кеме аялдамаларының пункттері;
      3) кеменің осы аялдама пунктіне жүзіп келген уақыты;
      4) осы пункттен жүзіп кеткен уақыты;
      5) жолаушылар саны (экипажды есепке алу немесе жағалау деректері бойынша), осы аялдама пунктінен жөнелтiлген сәттегi кемедегi жүктiң саны мен атауы;
      6) осы жөнелту пунктінен жөнелтілген сәттегi кеменiң (құрамның) ең үлкен шөгуі көрсетіледі.»;
      2425 және 26-тармақтар алынып тасталсын;
      27-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «27. Гидрометеорологиялық деректер туралы мәліметтерді толтыру кезінде мыналар көрсетіледі:
      1) ауа райы мен теңіз (су тоғаны) жай-күйі туралы деректер;
      2) желдің нақты бағыты (100 аралықпен градуспен) және оның секундына метр жылдамдығы;
      3) толқындану бағыты (толқындану келетiн бағыт) 100 аралықпен және баллмен көрсетiлген теңiз бетiнiң (көл, су қоймасы) жай-күйі. Өзенде және порт суларында тиiсiнше «өзен», «порт» деп жазылады;
      4) егер су бетiнде мұз болса, онда «М» белгiсi және мұздың тығыздығы баллмен жазылады;
      5) ауа райының жағдайы шартты белгiмен (А-ашық, Б-бұлтты, Тү-түтiн, Тк-түнек, Т-тұман, Ж-жаңбыр, Қ-қар, Бұ-бұршақ, Н-найзағай) және көрiну ұзақтығы километрмен жазылады;
      6) миллиметрмен атмосфералық қысым және сыртқы ауаның температурасы.»;
      282930 және 31-тармақтар алынып тасталсын;
      32 және 33-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «32. Өткен қашықтықтар туралы мәліметтерді толтыру кезінде кеменің тұтастай тәулік iшiнде өткен арақашықтығы (километрмен) көрсетіледі.
      33. Навигациялық ахуалдың жай-күйі, оқиғалар мен іс-қимылдар туралы мәліметтерді толтыру кезінде навигациялық ахуалдың жалпы тәулік ішіндегі жай-күйі туралы деректер жазылады.»;
      34-тармақ алынып тасталсын;
      35-тармақтың бірінші бөлігі алынып тасталсын;
      36-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «36. Бас қозғалтқыштардың жұмысы туралы мәліметтерді толтыру кезінде бас қозғалтқыштар іске қосылған және тоқтататылған сәттер, сондай-ақ олардың жұмысының ұзақтығы тіркеледі. Қозғалтқыштардың қысқа уақытқа тоқтатылуы тіркелмейді.»;
      37 және 38-тармақтар алынып тасталсын;
      39-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «39. Бас қозғалтқыштардың жұмыс тәртібі туралы мәліметтерді толтыру кезінде:
      1) кеменің бас қозғалтқыштарының бақылау аспаптарының көрсетулері, бүтін сағатқа еселенген жазбалар төрт сағаттан сиретпей орындалады;
      2) қозғалтқыштардың айналу жиiлiгi (айн./мин);
      3) майдың сүзгіге дейiнгi қысымы (аспаптарды бөлiктеу бiрлiктерінде);
      4) майдың сүзгіден кейiнгi қысымы (аспаптарды бөлiктеу бiрлiктерінде);
      5) майдың қозғалтқыштан кейінгі температурасы (оС-та);
      6) судың шығудағы температурасы (оС-та);
      7) шығатын газдардың температурасы (жалпы) (оС-та) жазылады.»;
      40 және 41-тармақтар алынып тасталсын;
      42-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «42. Көмекші қозғалтқыштардың жұмысы туралы мәліметтерді толтыру кезінде көмекші қозғалтқыштар іске қосылған және тоқтатылған жағдайлар, сондай-ақ олардың жұмысының ұзақтығы тіркеледі.»;
      4344 және 45-тармақтар алынып тасталсын;
      46-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «46. Кеме рөлі (өздiгiнен жүзетiн кемелер үшiн) – кеме капитаны жасайтын кеме экипажы мүшелерiнiң тiзiмi»;
      47-тармақ алынып тасталсын;
      55-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «55. Кеме рөлі былайша толтырылатын мәліметтерді қамтиды:
      1) «тегі, аты және әкесінің аты», «туған күні мен жері», «азаматтығы» – теңізшінің жеке куәлігінде немесе жеке басын куәландыратын өзге де құжатта келтірілген деректер бойынша;
      2) «лауазымы» – халықаралық тасымалдарды жүзеге асыратын кемелерде – кемедегі қызметтік жағдайы туралы теңізшінің жеке куәлігіндегі жазбаға сәйкес.
      Басқа кемелерде – кеме иесінің тұлғаны кеме экипажының мүшесі етіп тағайындау туралы бұйрығына (өкіміне) сәйкес;
      3) «атағы және диплом нөмірі» – біліктілігін растайтын дипломда көрсетілген деректер бойынша;
      4) «теңізшінің жеке куәлігінің немесе жеке басын куәландыратын өзге де құжаттың сериясы мен нөмірі» – теңізшінің жеке куәлігінде немесе жеке басын куәландыратын тиісті құжатта көрсетілген деректер бойынша толтырылады.»;
      57-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «57. Радиожурнал ҚТ диапазонындағы радиобайланысқа қатысты мәліметтер тіркелетін құжат болып табылады.»;
      66-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «66. Машина журналы, машиналық үй-жайда вахта атқарусыз пайдаланылатын кемелерді қоспағанда, механикалық қозғалтқышы бар кемелерде жүргізіледі.»;
      75-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «75. Машина журналында қалыпты параметрлерден ауытқу кезіндегі мәліметтер тіркеледі.»;
      76777879 және 80-тармақтар алынып тасталсын;
      81-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «81. Мәліметтер екіұдай түсінік бермейтін мағынада қысқа әрі түсінікті етіп жазылады.»;
      91-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «91. Кемені қарап шығудың бірыңғай кітабын кеме иесі кеме капитанына қол қойғызып береді.»;
      95-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «95. Кемені қарап тексеру нәтижелері бойынша аумақтық бөлiмшенiң қызметкері кеменің атауын (нөмірін) және тіркеу нөмiрiн, кеме иесін, қарап тексеру күнін көрсете отырып, кемені қарап тексеру актісін жасайды. Қазақстан Республикасының ішкі су көлігі туралы заңнамасын бұзушылықтар анықталған жағдайда, аумақтық бөлімшенің қызметкері анықталған бұзушылықтардың тiзбесiн және оларды жою мерзiмдерiн көрсете отырып, нұсқама шығарады. Кеме құжаттары болмаған кезде және жүзу қауіпсіздігіне қатер төнген жағдайларда, аумақтық бөлімшенің қызметкері кеменің (құрамның) қозғалысына тыйым салу туралы шешім қабылдайды, бұл жөнінде кеме капитаны кеме иесіне хабарлайды.
      Кемені қарап тексеру актісі мен нұсқама екі данада жасалады және оларға аумақтық бөлімшенің қызметкері мен капитан (бірінші штурман немесе капитанның аға көмекшісі) қол қояды. Капитан (бірінші штурман немесе капитанның аға көмекшісі) кемені қарап тексеру актісіне немесе нұсқамаға қол қоюдан бас тартқан жағдайда, бас тартудың мәлімделген себептері көрсетіле отырып жазба жасалады.
      Кемені қарап тексеру актісінің және нұсқаманың бірінші данасы кемеде, екіншісі аумақтық бөлімшеде кеме ісінде сақталады.»;
      100-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «100. Кеме экипажы құрамының Кемелер экипаждарының ең аз құрамына қойылатын талаптарға сәйкестігі кеме экипажының ең аз құрамы туралы куәлікпен куәландырылады.».
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 8 июля 2011 года № 781 "Об утверждении форм, Правил выдачи и ведения судовых документов на внутреннем водном транспорте"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 декабря 2013 года № 1315. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 августа 2015 года № 622

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 10.08.2015 № 622 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 8 июля 2011 года № 781 «Об утверждении форм, Правил выдачи и ведения судовых документов на внутреннем водном транспорте» (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 46, ст. 620) следующие изменения:
      заголовок изложить в следующей редакции:
      «Об утверждении Правил выдачи и ведения судовых документов на внутреннем водном транспорте»;
      пункт 1 изложить в следующей редакции:
      «1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи и ведения судовых документов на внутреннем водном транспорте»;
      в Правилах выдачи и ведения судовых документов на внутреннем водном транспорте, утвержденных указанным постановлением:
      пункт 2 изложить в следующей редакции:
      «2. Судовой журнал ведется на каждом самоходном судне, зарегистрированном в Государственном судовом реестре Республики Казахстан или Реестре арендованных иностранных судов.»;
      пункты 2122 и 23 изложить в следующей редакции:
      «21. Во второй строке указывается место стоянки судна (название рейда, порта, пристани), а на ходу – район плавания (название реки, канала, водохранилища, озера, моря, их залива или части). Далее в строке может быть указан номер карты, по которой совершается плавание или на которой изображено место стоянки судна.
      22. Судовой журнал должен содержать сведения о работе судна за сутки; гидрометеорологические данные; пройденные расстояния; состоянии навигационной обстановки, событии и действии; работе главных двигателей; режим работы главных двигателей; работе вспомогательных двигателей.
      23. При заполнении сведений о работе судна за сутки, отражаются:
      1) номер рейса (записывается при его изменении);
      2) пункты остановок судна в фактической их последовательности;
      3) время прибытия судна в данный пункт остановки;
      4) время отправления из данного пункта;
      5) число пассажиров (по учету экипажа или данным берега), количество и наименование груза на судне на момент отправления из данного пункта остановки;
      6) максимальная осадка судна (состава) на момент отправления из данного пункта отхода.»;
      пункты 2425 и 26 исключить;
      пункт 27 изложить в следующей редакции:
      «27. При заполнении сведений о гидрометеорологических данных, отражаются:
      1) данные о погоде и состоянии моря (водоема);
      2) истинное направление ветра (в градусах с разрядностью 10о) и его скорость в метрах в секунду;
      3) направление волнения (направление, откуда идет волнение) с разрядностью 10о и состояние поверхности моря (озера, водохранилища) в баллах. На реке и портовых водах записываются соответственно «река», «порт»;
      4) если на поверхности воды есть лед, то записывается признак «Л» и сплоченность льда в баллах;
      5) состояние погоды записывается условным обозначением: Я - ясно, П - пасмурно, Дм - дымка, Мг - мгла, Т - туман, Д - дождь, С - снег, Гр - град, Г - гроза и дальность видимости в километрах;
      6) атмосферное давление в миллиметрах, и температура наружного воздуха.»;
      пункты 282930 и 31 исключить;
      пункты 32 и 33 изложить в следующей редакции:
      «32. При заполнении сведений о пройденных расстояниях, указывается расстояние (в километрах), фактически пройденное судном за сутки в целом.
      33. При заполнении сведений о состоянии навигационной обстановки, событиях и действиях записываются данные о состоянии навигационной обстановки за сутки в целом.»;
      пункт 34 исключить;
      часть первую пункта 35 исключить;
      пункт 36 изложить в следующей редакции:
      «36. При заполнении сведений о работе главных двигателей фиксируются моменты пуска и остановки главных двигателей, а также продолжительность их работы. Кратковременные остановки двигателей не фиксируются.»;
      пункты 37 и 38 исключить;
      пункт 39 изложить в следующей редакции:
      «39. При заполнении сведений о режиме работы главных двигателей записываются:
      1) показания контрольных приборов главных двигателей судна, записи выполняются не реже чем через 4 часа, вписываемые кратно целому часу;
      2) частота вращения двигателей (в об/мин);
      3) давление масла (в единицах градуировки приборов) до фильтра;
      4) давление масла (в единицах градуировки приборов) после фильтра;
      5) температура (в Со) масла после двигателя;
      6) температура (в Со) воды на выходе;
      7) температура (в Со) отходящих газов (общая).»;
      пункт 40 и 41 исключить;
      пункт 42 изложить в следующей редакции:
      «42. При заполнении сведений о работе вспомогательных двигателей фиксируются случаи пуска и остановки вспомогательных двигателей, а также продолжительность их работы.»;
      пункты 4344 и 45 исключить;
      пункт 46 изложить в следующей редакции:
      «46. Судовая роль (для самоходных судов) – список членов экипажа судна, составляемый капитаном судна.»;
      пункт 47 исключить;
      пункт 55 изложить в следующей редакции:
      «55. Судовая роль содержит сведения, которые заполняются следующим образом:
      1) «фамилия, имя и отчество», «дата и место рождения», «гражданство» – по данным, приведенным в удостоверении личности моряка или ином документе, удостоверяющем личность;
      2) «должность» – на судах, осуществляющих международные перевозки, - в соответствии с записью о служебном положении на судне в удостоверении личности моряка.
      На остальных судах – в соответствии с приказом (распоряжением) судовладельца о назначении лица членом экипажа судна;
      3) «звание и номер диплома» – по данным, указанным в дипломе, подтверждающем квалификацию;
      4) «серия и номер удостоверения личности моряка или иного документа, удостоверяющего личность» – по данным, указанным в удостоверении личности моряка или в соответствующем документе, удостоверяющем личность.»;
      пункт 57 изложить в следующей редакции:
      «57. Радиожурнал является документом, в котором регистрируются сведения, касающиеся радиосвязи в диапазоне КВ.»;
      пункт 66 изложить в следующей редакции:
      «66. Машинный журнал ведется на судах с механическим двигателем, за исключением судов эксплуатируемых без вахты в машинном помещении.»;
      пункт 75 изложить в следующей редакции:
      «75. В машинном журнале фиксируются сведения при отклонениях от нормальных параметров.»;
      пункты 76777879 и 80 исключить;
      пункт 81 изложить в следующей редакции:
      «81. Сведения записываются кратко и понятно, исключая двойственное толкование.»;
      пункт 91 изложить в следующей редакции:
      «91. Единая книга осмотра судна выдается судовладельцем под расписку капитану судна.»;
      пункт 95 изложить в следующей редакции:
      «95. По результатам осмотра судна работник территориального подразделения составляет акт осмотра судна с указанием названия (номера) и регистрационного номера судна, судовладельца, даты осмотра. В случае выявления нарушений законодательства Республики Казахстан о внутреннем водном транспорте работник территориального подразделения выносит предписание с указанием перечня выявленных нарушений и сроков их устранения. При отсутствии судовых документов и в случаях, угрожающих безопасности плавания, работник территориального подразделения принимает решение о запрещении движения судна (состава), о чем капитан судна информирует судовладельца.
      Акт осмотра судна и предписание составляются в двух экземплярах и подписываются работником территориального подразделения и капитаном (первым штурманом или старшим помощником капитана). В случае отказа капитана (первого штурмана или старшего помощника капитана) от подписи в акте осмотра судна или предписании делается запись с указанием заявленных мотивов отказа.
      Первый экземпляр акта осмотра судна и предписания хранятся на судне, второй – в территориальном подразделении в судовом деле.»;
      пункт 100 изложить в следующей редакции:
      «100. Соответствие состава экипажа судна Требованиям к минимальному составу экипажей судов удостоверяется свидетельством о минимальном составе экипажей судов.».
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов