"Қазақстан Республикасының азаматтық және эксперименттік авиациясы әуе кемелерінің экипаж мүшелерінің жұмыс уақыты мен демалысын ұйымдастыру қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 22 сәуірдегі № 437 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 30 желтоқсандағы № 1425 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 1 қыркүйектегі № 728 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 01.09.2015 № 728 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. «Қазақстан Республикасының азаматтық және эксперименттік авиациясы әуе кемелерінің экипаж мүшелерінің жұмыс уақыты мен демалысын ұйымдастыру қағидасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 22 сәуірдегі № 437 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2011 ж., № 34, 409-құжат) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының азаматтық және эксперименттік авиациясы әуе кемелерінің экипаж мүшелерінің жұмыс уақыты мен демалысын ұйымдастыру қағидасында:
      2-тармақта:
      1)16) және 20) тармақшалар алынып тасталсын;
      4)6) және 13) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:
      «4) әуе кемесінің бортындағы демалу орны – күшейтілген ұшу экипажының мүшесі үшін бизнес-салонның соңғы қатарындағы кресло, күшейтілген экипаждың қызмет көрсететін персоналы үшін экономикалық сынып салонының соңғы қатарындағы кресло. Ұшатын жұмыс уақыты 13 сағаттан асқан жағдайда, күшейтілген ұшу экипажының мүшелеріне арналған демалу орны тігінен 800 (сексен) және одан артық бұрышқа шалқаятын, экипаж кабинасынан және жолаушылардан оқшауланған, желдеткішпен қамтамасыз етілген жиналмалы ыңғайлы креслолармен жабдықталуға тиіс. Қос экипажға арналған демалу орны, экипаж кабинасынан және жолаушылардан оқшауланған, желдеткішпен қамтамасыз етілген жатып демалу орындарымен жабдықталуға тиіс;»;
      «6) ең көп жұмыс уақыты – көрсетілген кезеңдердегі жұмыс уақытының жиынтығын құрайтын тізбекті кез келген 7 (жеті) тәулікте (апта), тізбекті кез келген 28 (жиырма сегіз) тәулікте (ай), тізбекті кез келген 365 (үш жүз алпыс бес) тәулікте (жыл) сенімді кәсіптік қызмет үшін экипаждың (экипаж мүшесінің) психофизиологиялық функцияларының қажетті деңгейі сақталатын жалпы жұмыс кезеңі;»;
      «13) демалыс күні – негізгі әуежайда немесе оның шегінен тысқары жерде демалу уақыты, ол жергілікті уақыт бойынша 2 (екі) түнді қамтиды және кемінде тізбекті 36 (отыз алты) демалыс сағатын құрайды;»;
      17) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «17) күшейтілген ұшу экипажы – мүшелерінің саны әуе кемесін басқару үшін ең төменгі қажеттіліктен асатын және ұшу экипажының әрбір мүшесі ұшу кезінде демалу мақсатында өзіне белгіленген жұмыс орнын тастап, ұшу экипажының әуе кемесін басқару кезіндегі лауазымдық міндеттерге сәйкес келетін біліктілігі бар басқа мүшесімен ауыса алатын ұшу экипажы;»;
      25)26)27)29)30) және 35) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:
      «25) ұшу алдындағы демалу уақыты – лауазымдық міндеттерін атқарғанға дейінгі үзіліссіз және белгілі бір уақыт кезеңі, онда ұшу экипажының немесе кабина экипажының мүшелері барлық лауазымдық міндеттерін атқарудан босатылады, ұшу алдындағы демалу уақыты ұшудан кейінгі демалу уақытымен сәйкес келуі немесе оның бір бөлігі болуы мүмкін;
      26) ұшу арасындағы демалу уақыты – лауазымдық міндеттерін атқару кезеңінен кейінгі және оған дейінгі үзіліссіз және белгілі бір уақыт кезеңі, онда ұшу экипажының немесе кабина экипажының мүшелері барлық лауазымдық міндеттерін атқарудан босатылады;
      27) ұшатын жұмыс уақыты – экипаж мүшесі өзінің ұшуды немесе ұшулар сериясын орындауды қамтитын лауазымдық міндеттерін атқару үшін келген кезде басталатын және өзі экипаж мүшесі болып табылатын ұшу аяқталғаннан кейін әуе кемесі толықтай тоқтаған кезде аяқталатын уақыт кезеңі;»;
      «29) ұшу уақыты: ұшақтар үшін – ұшып көтерілу мақсатында қалып жиналып, әуе кемесі қозғала бастаған сәттен бастап ұшу аяқталғаннан кейін ұшақ толықтай тоқтап, қалыптар орнатылған және барлық қозғалтқыштар немесе әуе бұрандаларының айналуы ажыратылған сәтке дейінгі жалпы уақыт;
      тікұшақтар үшін – ұшып көтерілу мақсатында тікұшақтың тірек бұрандаларының қалағы айнала бастаған және қозғала бастаған сәттен бастап ұшу аяқталғаннан кейін тікұшақ толықтай тоқтаған және тірек бұрандаларының айналуы тоқтаған сәтке дейінгі жалпы уақыт;
      30) ұшудан кейінгі демалу уақыты – лауазымдық міндеттер атқарылған кезеңнен кейінгі үзіліссіз және белгілі бір уақыт кезеңі, онда ұшу экипажының немесе кабина экипажының мүшелері барлық лауазымдық міндеттерін атқарудан босатылады, ұшудан кейінгі демалу уақыты ұшу алдындағы демалу уақытымен сәйкес келуі немесе оның бір бөлігі болуы мүмкін;»;
      «35) пайдаланудағы болжанбаған мән-жайлар – жоспарлауға болмайтын оқиғалар, мысалы пайдаланушыға байланысты болмайтын алдын ала болжанбаған ауа райы жағдайы, жабдықтардың бұзылуы немесе әуе қозғалысының кідіруі;»;
      мынадай мазмұндағы 36) тармақшамен толықтырылсын:
      «36) қолайлы үй-жай – ұшу экипажының және кабина экипажының қанағаттанарлықтай демалу мүмкіндігін қамтамасыз ететін жиһаздалған бөлме.»;
      7-тармақта:
      5) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «5) резервте кезекшілікте болған, ұшып кетуді күту кезінде қолайлы үй-жайларда өткізілген уақыт;»;
      11) тармақшадағы «уақыты ретінде айқындалады.» деген сөздер «уақыты;» деген сөзбен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 12) тармақшамен толықтырылсын:
      «12) экипаж (экипаж мүшесі) тікелей тренажер кабинасында әуе кемесінің кешенді тренажеры пайдаланылатын жұмысқа жұмсаған уақыты ретінде айқындалады.»;
      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «8. Экипаж мүшесінің жұмыс уақытының ең көп ұзақтығы осы Қағидаға 1-қосымшаға сәйкес белгіленеді.»;
      9 және 10-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «9. Экипаждың (экипаж мүшесінің) ұшу уақытына:
      1) ұшақтар үшін – ұшып көтерілу мақсатында қалып жиналып, әуе кемесі қозғала бастаған сәттен бастап ұшу аяқталғаннан кейін ұшақ толықтай тоқтап, қалыптар орнатылған және барлық қозғалтқыштар немесе әуе бұрандаларының айналуы ажыратылған сәтке дейінгі жалпы уақыт;
      2) тікұшақтар үшін – ұшып көтерілу мақсатында тікұшақтың тірек бұрандаларының қалағы айнала бастаған және қозғала бастаған сәттен бастап ұшу аяқталғаннан кейін тікұшақ толықтай тоқтаған және тірек бұрандаларының айналуы тоқтаған сәтке дейінгі жалпы уақыт.
      10. Коммерциялық әуе тасымалын орындау кезінде экипаж мүшесінің айына және жылына ұшу уақытының ең көп ұзақтығы осы Қағидаға 2-қосымшаға сәйкес белгіленеді.
      Коммерциялық әуе тасымалын орындау кезінде экипаж мүшесінің айына және жылына ұшу уақытының ең көп ұзақтығы экипаж мүшесінің жазбаша келісімімен тізбекті кез келген 365 (үш жүз алпыс бес) тәулік үшін 900 (тоғыз жүз) сағат және тізбекті кез келген 28 (жиырма сегіз) тәулік үшін 100 (жүз) сағат болып белгіленеді.»;
      мынадай мазмұндағы 12-1-тармақпен толықтырылсын:
      «12-1. Экипаж мүшесінің ұшатын жұмыс уақытына:
      1) кемінде 1 (бір) сағат ұшу алдындағы дайындық уақыты;
      2) экипаж мүшесінің ұшатын уақыты;
      3) ұзақтығы 2 (екі) сағаттан аспайтын демалуға және ас ішуге арналған үзіліс уақытын қоспағанда, әуежайларда (аралық және базалық) тұру уақыты;
      4) қандай да бір себептер бойынша кешіккен жағдайда, ұшып шығуды күту уақыты;
      5) пайдаланушының нұсқауы бойынша кейіннен аралық демалыссыз ұшуды орындай отырып, экипаждың лауазымдық міндеттерін орындау орнына баруына жұмсалған уақыт кіреді.
      Коммерциялық әуе тасымалын орындау кезінде экипаж құрамын ескере отырып, экипаж мүшесінің ұшу уақытының ең көп ұзақтығы осы Қағидаға 5-қосымшаға сәйкес белгіленеді.»;
      131415 және 22-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «13. Ұшатын жұмыс уақыты қолайсыз кезеңде басталатын, аяқталатын немесе оны тұтастай қамтитын жағдайларда, ұшатын жұмыс уақытының ең көп ұзақтығы экипаж мүшесінің қолайсыз кезеңде болу уақытының мөлшеріне азайтылады, бірақ 2 (екі) сағаттан аспайды.
      Ұшатын жұмыс уақыты қолайсыз кезеңнің 50 %-дан астамын қамтитын жағдайларда, ұшудан кейінгі демалу уақытының ұзақтығы ұшатын жұмыс уақытының екі еселенген мөлшерінен кем болмауға тиіс.
      14. Пайдалануда болжанбаған мән-жайлар туындаған кезде пайдаланушы әуе кемесі және экипаж командирімен келісім бойынша ұшатын тәуліктік жұмыс уақытының ең көп ұзақтығын 1 (бір) сағатқа ұзарта алады.
      15. Пайдаланушының шешімі бойынша ұшатын ең көп жұмыс уақытын ұзарту жүргізілгені туралы пайдаланушы мұндай шешім қабылдаудың себептерін көрсетіп, ұзартқаннан кейін 28 (жиырма сегіз) күнтізбелік күннен кешіктірмей уәкілетті органды хабардар етеді.»;
      «22. Ұшу кестесі ұшудың жоспарланатын уақыты рұқсат етілген ең көп ұшатын жұмыс уақытынан аспайтындай түрде жасалуға тиіс. Осы мақсатта пайдаланушы жоспарланатын ұшу кестесін өзгерту не экипажды жоспарлауды өзгерту бойынша дереу шаралар қабылдайды.
      Егер ұшу экипажы мүшесінің ұшу қауіпсіздігіне кері әсер ететіндей шамада шаршап тұрғаны белгілі болса немесе болжанса, пайдаланушы ұшу экипажының бұл мүшесіне әуе кемесін басқаруды тапсырмайды.»;
      30 және 31-тармақтар алынып тасталсын;
      3435 және 37-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «34. Базалық әуежайда ұшу алдындағы демалудың ең аз уақыты, ұзақтығы жағынан қайсысы неғұрлым ұзағырақ болғанына байланысты алдыңғы жұмыс уақытына немесе 12 (он екі) сағатқа тең болуға тиіс.
      35. Базалық әуежайдан тыс жерде ұшу алдындағы демалудың ең аз уақыты, ұзақтығы жағынан қайсысы неғұрлым ұзағырақ болғанына байланысты алдыңғы жұмыс уақытына немесе 10 (он) сағатқа тең болуға тиіс.»;
      «37. Экипаж мүшелеріне аптасына бір демалыс күні беріледі, ол кемінде 36 (отыз алты) тізбекті демалыс сағатын құрайды және 2 (екі) түнді қамтуға тиіс, әрбір түн жергілікті уақыт бойынша сағат 22.00-ден 08.00-ге дейінгі аралықтағы 8 (сегіз) сағаттан тұратын кезеңді білдіреді.
      Демалыс күні демалыс күнінің аяқталуы мен келесі демалыс күнінің басталуының арасындағы кезең 168 (жүз алпыс сегіз) сағаттан аспайтындай түрде беріледі. Ұшу алдындағы және ұшудан кейінгі демалу кезеңі демалыс күнінің бір бөлігі болуы мүмкін.»;
      42-тармақ алынып тасталсын;
      4445495355 және 63-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «44. Экипаж мүшесінің демалыс уақыты экипаждың алдыңғы қызметіне тікелей жұмсалған жұмыс уақыты аяқталған және барлық лауазымдық міндеттерін атқарудан босатылған сәттен бастап есептеледі.
      45. Пайдаланушы экипаж (экипаж мүшесі) үшін әдеттегі кестеге сәйкес салыстырмалы түрде ұзақ күту кезеңдері көзделген әуеайлақтардағы, межеленген пункттердің әуежайларындағы және аралық аялдама пункттеріндегі қолайлы үй-жайларда демалуды қамтамасыз етеді.»;
      «49. Пайдаланудағы болжанбаған мән-жайлар кезінде әуе кемесі командирінің шешімімен ұшатын жұмыс уақытының ең көп ұзақтығы 2 (екі) сағаттан аспайтын, ал күшейтілген ұшу экипажы пайдаланылған жағдайда, 3 (үш) сағаттан аспайтын уақытқа ұзартылуы мүмкін.»;
      «53. Егер ұшатын жұмыс уақытының ұлғайтылуы немесе экипаж мүшелерінің демалу уақытының қысқартылуы 1 (бір) сағаттан асып кетсе, пайдаланушы әуе кемесі командирі есебінің көшірмесін қоса беріп және қабылданған шешімнің себептерін көрсетіп, көрсетілген оқиғалар орын алған күннен бастап 28 (жиырма сегіз) күнтізбелік күннен кешіктірілмейтін мерзімде бұл туралы уәкілетті органды хабардар етеді.»;
      «55. Үй резервіндегі кезекшілік уақыты ұзақтығы 12 (он екі) сағат болатын үзіліссіз бір кезеңнен аспауы тиіс. Үй резервтерінің саны шектелмейді.
      Ұшу тапсырмасын орындау үшін экипаж (экипаж мүшесі) үй резервіндегі кезекшіліктен шақырылып алынған жағдайда, үй резервінде өткізілген уақыт жұмыс уақыты болып есептеледі, бірақ алдағы ұшатын жұмыс уақытына қосылмайды, бір ай үшін жеке есептеледі және үстеме жұмысқа жатқызылмайды.»;
      «63. Оқу және (немесе) жаттығу ұшуларын орындау кезінде ұшатын жұмыс уақытының ұзақтығы, ұшу уақыты және қонуға бет алу саны бойынша мынадай шектеулер белгіленеді:
      1) ұшатын жұмыс уақытының ұзақтығы 10 (он) сағаттан аспайды;
      2) ұшатын жұмыс уақытындағы ұшу уақыты 6 (алты) сағаттан аспайды;
      3) қонуға бет алу саны 25 (жиырма бес) реттен аспайды;
      4) сертификатталған ең ауыр ұшып көтерілу салмағы бес мың жеті жүз килограмнан аз ұшақтар мен сертификатталған ең ауыр ұшып көтерілу салмағына қарамастан тікұшақтар үшін қонуға бет алу саны 40 (қырық) реттен аспайды.»;
      мынадай мазмұндағы 66-1-тармақпен толықтырылсын:
      «66-1. Авиациялық жұмыстарды орындау кезінде ұшу экипажының мүшелері үшін ұшатын жұмыс уақыты ішінде қонудың мынадай шекті саны белгіленеді:
      1) ұшақта – 45 қону;
      2) тікұшақта – 55 қону.»;
      71-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «4) сертификатталған ең ауыр ұшып көтерілу салмағы 5 700 (бес мың жеті жүз) килограмм және одан жоғары ұшақтардың экипаждары үшін – жұмыс уақытының 13 (он үш) сағат 00 (нөл нөл) минутқа дейінгі ұзақтығымен 11 (он бір) сағатқа дейін.
      1 (бір) тәулікте ұшу уақытын белгіленген нормадан тыс арттыруға 1 (бір) жылдың ішінде 3 (үш) айдан артық жол берілмейді.
      Бір ай ішіндегі ұшу уақытының ұзақтығы авиациялық жұмыстарды орындайтын экипаждың жазбаша келісімімен 100 сағатқа дейін, бірақ бір жыл ішіндегі ұшу уақытының жалпы ұзақтығы осы Қағидаға 4-қосымшада белгіленген нормалардан асып кетпеуі үшін жылына үш реттен асырмай ұзартылуы мүмкін.»;
      72-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «72. Еңбекті ұйымдастырудың вахталық әдісі кезінде әуе кемесінің экипаждары жұмысының ұзақтығы экипаждың барлық мүшелерінің пікірлері мен денсаулық жағдайларын ескере отырып және жұмыс уақыты мен демалу уақыты нормалары сақталған кезде 28 (жиырма сегіз) күнтізбелік күн ішінде 15 (он бес) күннен аспауға тиіс.
      Вахталық әдіс кезінде әуе кемесінің экипаждары жұмысының ұзақтығы экипаж мүшелерінің жазбаша келісімімен күнтізбелік отыз күнге дейін ұзартылуы мүмкін.»;
      көрсетілген Қағидаға 12 және 4-қосымшалар осы қаулыға 12 және 3-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
      осы қаулыға 4-қосымшаға сәйкес көрсетілген Қағидаға 5-қосымшамен толықтырылсын.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2013 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1425 қаулысына     
1-қосымша         

Қазақстан Республикасының азаматтық
және эксперименттік авиациясы әуе
кемелерінің экипаж мүшелерінің 
жұмыс уақыты мен демалысын   
ұйымдастыру қағидасына     
1-қосымша           

Экипаж мүшесінің жұмыс уақытының ең көп ұзақтығы

Уақыт кезеңі

Сағаттар

Апта

60 сағат

Ай

190 сағат

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2013 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1425 қаулысына     
2-қосымша         

Қазақстан Республикасының азаматтық
және эксперименттік авиациясы әуе
кемелерінің экипаж мүшелерінің 
жұмыс уақыты мен демалысын   
ұйымдастыру қағидасына     
2-қосымша           

Коммерциялық әуе тасымалдарын орындау кезінде экипаж мүшесінің
айына және жылына ұшу уақытының ең көп
ұзақтығы

Әуе кемелері

Ұшу уақыты (сағат)

28 (жиырма сегіз) тізбекті тәулік

365 (үш жүз алпыс бес) тізбекті тәулік

Ұшақтар үшін

90 сағат
100 сағат (экипаж мүшесінің келісімімен)

800 сағат
900 сағат (экипаж мүшесінің келісімімен)

Тікұшақтар үшін

80 сағат
90 сағат (экипаж мүшесінің келісімімен)

800 сағат

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2013 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1425 қаулысына     
3-қосымша         

Қазақстан Республикасының азаматтық
және эксперименттік авиациясы әуе
кемелерінің экипаж мүшелерінің 
жұмыс уақыты мен демалысын   
ұйымдастыру қағидасына     
4-қосымша           

Авиациялық жұмыстарды орындау кезінде жұмыс және ұшу уақытының
рұқсат етілетін ең көп нормалары (сағат)

Әуе кемесінің түрі

Жұмыс уақыты

Ұшу уақыты

тәулік

ай

жыл

тәулік

ай

жыл

1 пилоты бар ұшақты пайдалану

10

190

1470

7

80

700

2 пилоты бар ұшақты пайдалану

10

190

1470

8

90

800

1 пилоты бар тікұштақты пайдалану

10

190

1470

7

80

700

Бортоператорларға арналған 2 пилоты бар тікұшақты пайдалану

10

190

1470

8

90

800

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2013 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1425 қаулысына     
4-қосымша         

Қазақстан Республикасының азаматтық
және эксперименттік авиациясы әуе
кемелерінің экипаж мүшелерінің 
жұмыс уақыты мен демалысын   
ұйымдастыру қағидасына     
5-қосымша           

Коммерциялық әуе тасымалдарын орындау кезінде экипаж құрамын
ескере отырып, экипаж мүшесінің ұшатын жұмыс уақытының ең көп
ұзақтығы

Экипаж құрамы

Бір экипаж

Күшейтілген экипаж

Қос экипаж

Уақыты

13 сағат

15 сағат

17 сағат

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 22 апреля 2011 года № 437 "Об утверждении Правил организации рабочего времени и отдыха членов экипажей воздушных судов гражданской и экспериментальной авиации Республики Казахстан"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2013 года № 1425. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2015 года № 728

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 01.09.2015 № 728 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 22 апреля 2011 года № 437 «Об утверждении Правил организации рабочего времени и отдыха членов экипажей воздушных судов гражданской и экспериментальной авиации Республики Казахстан» (САПП Республики Казахстан, 2011 г., № 34, ст. 409) следующие изменения и дополнения:
      в Правилах организации рабочего времени и отдыха членов экипажей воздушных судов гражданской и экспериментальной авиации Республики Казахстан, утвержденных указанным постановлением:
      в пункте 2:
      подпункты 1)16) и 20) исключить;
      подпункты 4)6) и 13) изложить в следующей редакции:
      «4) место отдыха на борту воздушного судна – кресло последнего ряда бизнес-салона для члена усиленного летного экипажа, кресло последнего ряда салона экономического класса для обслуживающего персонала усиленного экипажа. Места отдыха для членов усиленного летного экипажа, когда рабочее полетное время составляет более 13 часов, должны быть оборудованы удобными раскладными креслами, отклоняющимися на угол 800 (восемьдесят) и более от вертикали, изолированными от кабины экипажа и пассажиров, где обеспечивается вентиляция. Места отдыха для двойного экипажа должны быть оборудованы спальными местами, изолированными от кабины экипажа и пассажиров, где обеспечивается вентиляция;»;
      «6) максимальное рабочее время – общий период времени за любые 7 (семь) последовательных суток (неделя), за любые 28 (двадцать восемь) последовательных суток (месяц), за любые 365 (триста шестьдесят пять) последовательных суток (год), которые составляют сумму рабочего времени за указанные периоды, в течение которого у экипажа (члена экипажа) сохраняется необходимый уровень психофизиологических функций, для надежной профессиональной деятельности;»;
      «13) выходной день – время отдыха на земле в базовом аэропорту или за его пределами, которое включает в себя 2 (две) ночи по местному времени и составляет не менее 36 (тридцати шести) последовательных часов отдыха;»;
      подпункт 17) изложить в следующей редакции:
      «17) усиленный летный экипаж – летный экипаж, число членов которого превышает минимально необходимое для управления воздушным судном, и в котором каждый член летного экипажа может с целью отдыха в полете покинуть назначенное ему рабочее место и быть заменен другим членом летного экипажа, имеющим квалификацию, соответствующую должностным обязанностям при управлении воздушным судном;»;
      подпункты 25)26)27)29)30) и 35) изложить в следующей редакции:
      «25) время предполетного отдыха – непрерывный и определенный период времени до исполнения должностных обязанностей, в течение которого члены летного или кабинного экипажа освобождены от исполнения всех должностных обязанностей, время предполетного отдыха может совпадать или быть частью времени послеполетного отдыха;
      26) время межполетного отдыха – непрерывный и определенный период времени после периода исполнения должностных обязанностей и до него, в течение которого члены летного или кабинного экипажа освобождены от исполнения всех должностных обязанностей;
      27) полетное рабочее время – период времени, который начинается в момент, когда член экипажа прибыл для исполнения своих должностных обязанностей, включающих выполнение полета или серии полетов, и заканчивается в момент полной остановки воздушного судна по завершении полета, в котором он/она является членом экипажа;»;
      «29) полетное время: для самолетов – общее время с момента уборки колодок и начала движения воздушного судна с целью взлета до момента полной остановки самолета по окончании полета с установкой колодок и выключения всех двигателей или вращения воздушных винтов;
      для вертолетов – общее время с момента начала вращения лопастей несущих винтов вертолета и начала движения с целью взлета до момента полной остановки вертолета по окончании полета и прекращения вращения несущих винтов;
      30) время послеполетного отдыха – непрерывный и определенный период времени после периода исполнения должностных обязанностей, в течение которого члены летного или кабинного экипажа освобождены от исполнения всех должностных обязанностей, время послеполетного отдыха может совпадать или быть частью времени предполетного отдыха;»;
      «35) непредвиденные эксплуатационные обстоятельства – неподдающиеся планированию события, например непредсказуемые погодные условия, неисправность оборудования или задержка воздушного движения, которые не зависят от эксплуатанта;»;
      дополнить подпунктом 36) следующего содержания:
      «36) подходящее помещение – меблированная комната, которая обеспечивает возможность удовлетворительного отдыха членов летного и кабинного экипажей.»;
      в пункте 7:
      подпункт 5) изложить в следующей редакции:
      «5) время нахождения на дежурстве в резерве, проведенное в подходящих помещениях при ожидании вылета;»;
      дополнить подпунктом 12) следующего содержания:
      «12) время, которое экипаж (член экипажа) затрачивает на работу с использованием комплексного тренажера воздушного судна непосредственно в кабине тренажера.»;
      пункт 8 изложить в следующей редакции:
      «8. Максимальная продолжительность рабочего времени члена экипажа устанавливается в соответствии с приложением 1 к настоящим Правилам.»;
      пункты 9 и 10 изложить в следующей редакции:
      «9. В полетное время члена экипажа включается:
      1) для самолетов – общее время с момента уборки колодок и начала движения воздушного судна с целью взлета до момента полной остановки самолета по окончании полета и установки колодок, выключения всех двигателей или вращения воздушных винтов;
      2) для вертолетов – общее время с момента начала вращения лопастей несущих винтов вертолета и начала движения с целью взлета до момента полной остановки вертолета по окончании полета и прекращения вращения несущих винтов.
      10. Максимальная продолжительность полетного времени члена экипажа в месяц и в год при выполнении коммерческих воздушных перевозок устанавливается в соответствии с приложением 2 к настоящим Правилам.
      Максимальная продолжительность полетного времени члена экипажа при выполнении коммерческих воздушных перевозок устанавливается с письменного согласия члена экипажа 900 (девятьсот) часов за любые 365 (триста шестьдесят пять) последовательных суток и 100 (сто) часов за любые 28 (двадцать восемь) последовательных суток.»;
      дополнить пунктом 12-1 следующего содержания:
      «12-1. В полетное рабочее время члена экипажа включается:
      1) время предполетной подготовки, не менее 1 (одного) часа;
      2) полетное время члена экипажа;
      3) время стоянки в аэропортах (промежуточных и базовых), за исключением времени перерыва для отдыха и приема пищи продолжительностью не более 2 (двух) часов;
      4) время ожидания вылета в случае задержки по каким-либо причинам;
      5) время, затраченное на перемещение экипажа по указанию эксплуатанта к месту исполнения должностных обязанностей с последующим выполнением полета без промежуточного отдыха.
      Максимальная продолжительность полетного рабочего времени члена экипажа с учетом состава экипажа при выполнении коммерческих воздушных перевозок устанавливается согласно приложению 5 к настоящим Правилам.»;
      пункты 131415 и 22 изложить в следующей редакции:
      «13. В случаях, когда полетное рабочее время начинается, заканчивается или полностью охватывает неблагоприятный период, максимальная продолжительность полетного рабочего времени уменьшается на количество времени пребывания члена экипажа в неблагоприятном периоде, но не более чем на 2 (два) часа.
      В случаях, когда полетное рабочее время охватывает более 50 % неблагоприятного периода, продолжительность времени отдыха после полета должна составлять не менее двойного полетного рабочего времени.
      14. Максимальная продолжительность суточного полетного рабочего времени может быть продлена эксплуатантом на 1 (один) час при возникновении непредвиденных эксплуатационных обстоятельств, с согласия командира воздушного судна и экипажа.
      15. Эксплуатант в срок не позднее 28 (двадцати восьми) календарных дней после продления, уведомляет уполномоченный орган о произведенном по решению эксплуатанта продлении максимального суточного полетного рабочего времени, с указанием причин принятия такого решения.»;
      «22. График полетов должен составляться таким образом, чтобы планируемое время полетов не превышало максимально допустимого полетного рабочего времени. В этих целях эксплуатант незамедлительно принимает меры по изменению планируемого графика полетов либо изменению планирования экипажей.
      Эксплуатант не поручает члену летного экипажа управлять воздушным судном, если известно или предполагается, что этот член летного экипажа утомлен в такой мере, что это может неблагоприятно повлиять на безопасность полета.»;
      пункты 30 и 31 исключить;
      пункты 3435 и 37 изложить в следующей редакции:
      «34. Минимальное время предполетного отдыха в базовом аэропорту должно быть равным по продолжительности предыдущему рабочему времени или 12 (двенадцати) часам, в зависимости от того, что является более длительным.
      35. Минимальное время предполетного отдыха вне базового аэропорта должно быть равным по продолжительности предыдущему рабочему времени или 10 (десяти) часам, в зависимости от того, что является более длительным.»;
      «37. Членам экипажа предоставляется один выходной день в неделю, который составляет не менее 36 (тридцати шести) последовательных часов отдыха и должен включать 2 (две) ночи, каждая ночь представляет собой период из 8 (восьми) часов, между 22.00 и 08.00 часами местного времени.
      Выходной день предоставляется таким образом, чтобы период между окончанием выходного дня и началом следующего выходного дня не превышал 168 (сто шестьдесят восемь) часов. Предполетный и послеполетный период отдыха может быть частью выходного дня.»;
      пункт 42 исключить;
      пункты 4445495355 и 63 изложить в следующей редакции:
      «44. Время отдыха члена экипажа рассчитывается с момента завершения рабочего времени затраченного на непосредственно предшествующую деятельность экипажа и исчисляется с момента освобождения от исполнения всех должностных обязанностей.
      45. Эксплуатант обеспечивает отдых для экипажа (члена экипажа) в подходящих помещениях для отдыха на аэродромах, в аэропортах пунктов назначения и в пунктах промежуточных остановок, где согласно обычному графику предусматриваются сравнительно продолжительные периоды ожидания.»;
      «49. Решением командира воздушного судна максимальная продолжительность полетного рабочего времени может быть увеличена не более чем на 2 (два) часа, а в случае использования усиленного летного экипажа не более чем на 3 (три) часа при непредвиденных эксплуатационных обстоятельствах.»;
      «53. Если увеличение полетного рабочего времени или сокращение времени отдыха членов экипажа превышает 1 (один) час, эксплуатант с приложением копии отчета командира воздушного судна и указанием причин принятого решения уведомляет об этом уполномоченный орган в срок не позднее 28 (двадцати восьми) календарных дней со дня наступления указанных событий.»;
      «55. Время дежурства в домашнем резерве не должно превышать одного непрерывного периода продолжительностью 12 (двенадцать) часов. Количество домашних резервов не ограничивается.
      В случае вызова экипажа (члена экипажа) из дежурства в домашнем резерве для выполнения полетного задания время, проведенное в домашнем резерве, учитывается как рабочее, но с рабочим временем предстоящего полета не суммируется, а учитывается отдельно за месяц и к сверхурочному не относится.»;
      «63. При выполнении учебных и (или) тренировочных полетов устанавливаются следующие ограничения по продолжительности полетного рабочего времени, полетному времени и количеству заходов на посадку:
      1) продолжительность полетного рабочего времени не может превышать 10 (десяти) часов;
      2) полетное время в полетном рабочем времени не может превышать 6 (шести) часов;
      3) количество заходов на посадку не может превышать 25 (двадцати пяти);
      4) количество заходов на посадку для самолетов с максимальной сертифицированной взлетной массой менее пяти тысяч семисот килограммов и вертолетов независимо от максимальной сертифицированной взлетной массы не может превышать 40 (сорока).»;
      дополнить пунктом 66-1 следующего содержания:
      «66-1. Для членов летного экипажа при выполнении авиационных работ устанавливается следующее предельное количество посадок в течение полетного рабочего времени:
      1) на самолете – 45 посадок;
      2) на вертолете – 55 посадок.»;
      подпункт 4) пункта 71 изложить в следующей редакции:
      «4) для экипажей самолетов с максимальной сертифицированной взлетной массой 5 700 (пяти тысяч семисот) килограммов и более до 11 (одиннадцати) часов с продолжительностью рабочего времени до 13 (тринадцати) часов 00 (ноль ноль) минут.
      Увеличение полетного времени за 1 (одни) сутки сверхустановленных норм допускается на срок не более чем в 3 (трех) месяцах в течение 1 (одного) года.
      Продолжительность полетного времени в течение месяца, может быть увеличена до 100 часов с письменного согласия экипажа, выполняющего авиационные работы, но не более трех раз в год с тем, чтобы общая продолжительность полетного времени в течение года не превышала нормы, установленной в приложении 4 к настоящим Правилам.»;
      пункт 72 изложить в следующей редакции:
      «72. Длительность работы экипажей воздушного судна при вахтовом методе организации труда не должна превышать 15 (пятнадцати) календарных дней в течение 28 (двадцати восьми) последовательных календарных дней, с учетом мнения и состояния здоровья всех членов экипажа и при соблюдении норм рабочего времени и времени отдыха.
      Длительность работы экипажей воздушного судна при вахтовом методе с письменного согласия членов экипажа воздушного судна может быть увеличена до тридцати календарных дней.»;
      приложения 12 и 4 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложениям 12 и 3 к настоящему постановлению;
      дополнить приложением 5 к указанным Правилам согласно приложению 4 к настоящему постановлению.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Приложение 1        
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 30 декабря 2013 года № 1425

Приложение 1            
к Правилам организации рабочего
времени и отдыха членов экипажей
воздушных судов гражданской  
и экспериментальной авиации  
Республики Казахстан     

                Максимальная продолжительность
                рабочего времени члена экипажа

Период времени

Часы

Неделя

Месяц

60 часов

190 часов

Приложение 2        
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 30 декабря 2013 года № 1425

Приложение 2            
к Правилам организации рабочего
времени и отдыха членов экипажей
воздушных судов гражданской  
и экспериментальной авиации  
Республики Казахстан       

          Максимальная продолжительность полетного
         времени члена экипажа в месяц и в год при
        выполнении коммерческих воздушных перевозок

Воздушные суда

Полетное время, (часов)

28 (двадцать восемь) последовательных суток

365 (триста шестьдесят пять) последовательных суток

Для самолетов

90 часов 100 часов (с согласия члена экипажа)

800 часов

900 часов (с согласия члена экипажа)

Для вертолетов

80 часов

90 часов (с согласия члена экипажа)

800 часов

Приложение 3        
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 30 декабря 2013 года № 1425

Приложение 4            
к Правилам организации рабочего
времени и отдыха членов экипажей
воздушных судов гражданской  
и экспериментальной авиации  
Республики Казахстан         

               Максимально допустимые нормы
       рабочего и полетного времени при выполнении
                 авиационных работ (часов)

Тип воздушного судна

Рабочее время

Полетное время

сутки

месяц

год

сутки

месяц

год

с использованием самолета 1 пилот

10

190

1470

7

80

700

с использованием самолета 2 пилота

10

190

1470

8

90

800

с использованием вертолета 1 пилот

10

190

1470

7

80

700

с использованием вертолета 2 пилота для бортоператоров

10

190

1470

8

90

800

Приложение 4        
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 30 декабря 2013 года № 1425

Приложение 5            
к Правилам организации рабочего
времени и отдыха членов экипажей
воздушных судов гражданской  
и экспериментальной авиации  
Республики Казахстан      

         Максимальная продолжительность полетного
      рабочего времени члена экипажа с учетом состава
  экипажа при выполнении коммерческих воздушных перевозок

Состав экипажа

Один
экипаж

Усиленный
экипаж

Двойной
экипаж

Время

13 часов

15 часов

17 часов