"Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 31 мамырдағы № 599 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 30 қыркүйектегі № 806 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 30.09.2015 № 806 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.
      2. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 13.03.2015 № 140 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-министрі                                     К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы  
Үкіметінің        
2014 жылғы 31 мамырдағы
№ 599 қаулысымен     
бекітілген       

«Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін
ұйымдарға құжаттар қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) әзірледі.
      3. Мемлекеттік қызметті техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орындары (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орнының базасында жүргізіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мыналарға түсетін көрсетілетін қызметті алушылар үшін көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап:
      күндізгі оқу нысанына - 20 тамыздан кешіктірмей;
      1) кешкі және сырттай оқу нысанына-20 қыркүйектен кешіктірмей;
      2) көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты -15 минуттан аспайды;
      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 15 минуттан аспайды.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орнына құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі - жұма аралығында, көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      9. Көрсетілетін қызметті алушының өзі немесе заңды өкілі өтініш берген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) қабылдау туралы еркін нысандағы өтініш;
      2) білімі туралы құжаттың түпнұсқасы;
      3) 3x4 см көлеміндегі 4 дана фотосурет;
      4) флюросуреті қоса берілген 086-У нысанындағы медициналық анықтама (I және II топтағы мүгедектер мен бала жасынан мүгедектер үшін медициналық-әлеуметтік сараптаманың қорытындысы);
      5) ұлттық бірыңғай тестілеудің немесе кешенді тестілеудің сертификаты (бар болса).
      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттарды жеке өзі немесе заңды өкілдері ұсынады.
      Көрсетілетін қызметті алушылар - шетелдіктер және азаматтығы жоқ адамдар олардың мәртебесін айқындайтын, тұрғылықты жері бойынша тіркелгендігі туралы белгісі бар құжатты ұсынады:
      1) шетелдік - шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхаты;
      2) азаматтығы жоқ тұлға — азаматтығы жоқ тұлғаның куәлігі;
      3) босқын - босқын куәлігі;
      4) пана іздеуші тұлға — пана іздеуші тұлғаның куәлігі;
      5) оралман - оралман куәлігі.
      Көрсетілетін қызметті алушыға осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) тапсырылған құжаттардың тізбесі;
      2) құжаттарды қабылдап алған қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы, сондай-ақ байланыс деректері көрсетіледі.

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша
орталық мемлекеттік органның, сондай-ақ көрсетілетін қызметті
берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының
шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану кезінде шағым жазбаша түрде:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Министрлік басшысының не оны алмастыратын адамның атына;
      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.
      Шағымды қабылдаған адамның аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетіле отырып Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады. Тіркелгеннен кейін шағым жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына, басшыға жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктерін ескере отырып
қойылатын өзге де талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.
      13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметі, мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz. интернет-ресурсында орналастырылған, Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы 8-800-080-7777, 1414.

«Техникалық және кәсіптік, орта 
білімнен кейінгі білім беретін  
ұйымдарға құжаттар қабылдау»   
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына қосымша      

Көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттардың алынғаны туралы қолхат

Оқу орны ____________________________________________________________
                           (оқу орнының атауы)
_____________________________________________________________________
              (елді мекен, аудан, қала және облыс атауы)
Құжаттардың қабылданғаны туралы № _______________ қолхат
____________________________________________ мынадай құжаттар алынды:
(көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә. (бар болса)
1. Өтініш
2. Басқа ____________________________________________________________
         ____________________________________________________________
         ____________________________________________________________

Қабылдады Т.А.Ә. (бар болса) _________________________________ (қолы)

20_______ "_______" _______________ ж.

Об утверждении стандарта государственной услуги "Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 мая 2014 года № 599. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 сентября 2015 года № 806

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 30.09.2015 № 806 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 3) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги «Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования».
      2. Утратил силу постановлением Правительства РК от 13.03.2015 № 140 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утвержден         
постановлением Правительства
Республики Казахстан    
от 31 мая 2014 года № 599

Стандарт государственной услуги «Прием документов в организации
технического и профессионального, послесреднего образования»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования» (далее - государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее - Министерство).
      3. Государственная услуга оказывается организациями технического и профессионального, послесреднего образования (далее - услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются на базе учебного заведения технического и профессионального, послесреднего образования.

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю для услугополучателей, поступающих:
      на очную форму обучения - не позднее 20 августа;
      на вечернюю и заочную формы обучения - не позднее 20 сентября;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю - не более 15 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя - не более 15 минут.
      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      6. Результатом оказания государственной услуги является расписка о приеме документов в учебное заведение технического и профессионального, послесреднего образования.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. График работы услугодателя: с понедельника по пятницу включительно, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому  законодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы услугодателя с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      Прием осуществляется без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при личном обращении услугополучателя или его законного представителя:
      1) заявление о приеме в произвольной форме;
      2) подлинник документа об образовании;
      3) фотографии размером 3x4 см в количестве 4-х штук;
      4) медицинская справка формы 086-У с приложением флюроснимка (для инвалидов I и II группы и инвалидов с детства заключение медико-социальной экспертизы);
      5) сертификат единого национального тестирования или комплексного тестирования (при наличии).
      Документы, удостоверяющие личность услугополучателя, предъявляются лично или законными представителями.
      Услугополучатели - иностранцы и лица без гражданства также представляют документ, определяющий их статус, с отметкой о регистрации по месту проживания:
      1) иностранец - вид на жительство иностранца в Республике Казахстан;
      2) лицо без гражданства - удостоверение лица без гражданства;
      3) беженец - удостоверение беженца;
      4) лицо, ищущее убежище, свидетельство лица, ищущего убежище;
      5) оралман - удостоверение оралмана.
      Услугополучателю выдается расписка о приеме документов по форме, согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги, с указанием:
      1) перечня сданных документов;
      2) фамилии, имени, отчества (при наличии), должности сотрудника, принявшего документы, а также его контактных данных.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействий)
центрального государственного органа, а также услугодателей и
(или) их должностных лиц по вопросам оказания государственных
услуг

      10. При обжаловании решений, действий (бездействий) Министерства, услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается в письменном виде:
      1) на имя руководителя Министерства либо лица, его замещающего, по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги;
      2) на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.
      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии Министерства, услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя, руководителю для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственной услуги, поступившая в адрес услугодателя, Министерства, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz.
      13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
      14. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz., единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

Приложение         
к стандарту государственной 
услуги «Прием документов  
в организации технического и 
профессионального, послесреднего
образования»        

Расписка о получении документов у услугополучателя

Учебное заведение ___________________________________________________
                       (наименование учебного заведения)
_____________________________________________________________________
      (наименование населенного пункта, района, города и области)
      Расписка в приеме документов № ________
Получены от ____________________________________ следующие документы:
          (Ф.И.О. (при наличии) услугополучателя)
1. Заявление
2. Другие ___________________________________________________________
      _______________________________________________________________
      _______________________________________________________________

Принял Ф.И.О. (при наличии) ______________ (подпись)
____ ___________ 20__ г.