Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Ұлттық шоттар 2008 жүйесін енгізу (ҰШЖ08)" жобасын іске асыру туралы келісімге қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 340 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Ұлттық шоттар 2008 жүйесін енгізу (ҰШЖ08)» жобасын іске асыру туралы келісімнің жобасы мақұлдансын.
      2. Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрі Ерболат Асқарбекұлы Досаевқа Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Ұлттық шоттар 2008 жүйесін енгізу (ҰШЖ08)» жобасын іске асыру туралы келісімге қағидаттық сипаты жоқ өзгерістер мен толықтырулар енгізуге рұқсат бере отырып, Қазақстан Республикасының Үкіметі атынан қол қоюға өкілеттік берілсін.
      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К.Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2015 жылғы 27 сәуірдегі
№ 340 қаулысымен   
мақұлданған     

Жоба

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Ұлттық шоттар 2008 жүйесін (ҰШЖ08) енгізу» жобасын іске асыру туралы келісім

      Осы жерде және бұдан әрі жеке-жеке «Тарап» немесе бірге «Тараптар» деп аталатын Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы төмендегілер туралы келісті:

1. Келісімнің нысанасы

      1. Осы Келісім шеңберінде Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының Статистика және статистикалық саясат комитеті (бұдан әрі - ЭЫДҰ) «Ұлттық шоттар 2008 жүйесін (ҰШЖ08) енгізу» жобасын (бұдан әрі - жоба) іске асырады.
      2. Қазақстан Республикасының Үкіметі жоба шеңберінде ЭЫДҰ орындайтын жұмысты қаржыландыруға келіседі.
      3. Жобаның ұзақтығы осы Келісімге қол қойылған күнінен бастап 18 айды құрайды.

2. Бюджет және қаржыландыру тетіктері

      1. Қазақстан Республикасының Үкіметі жобаны іске асыруға жұмсалатын шығыстарды өтеуге ЭЫДҰ-ға 43000 (қырық үш мың) евро сомасында жарна ұсынуға міндеттенеді. Бюджетті қолдану бойынша есеп осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын I қосымшада баяндалған.
      2. Төлем екі бөлікпен жүргізіледі:
      жарнаның 34400 (отыз төрт мың төрт жүз) евро сомасындағы бірінші бөлігі осы Келісімге қол қойылғаннан және ЭЫДҰ-дан тиісті шотты алынғаннан кейін 2015 жылдың соңына дейінгі мерзімде төленеді;
      8600 (сегіз мың алты жүз) евро сомасындағы екінші бөлігі ЭЫДҰ-дан тиісті шот алынғаннан кейін 2016 жылғы маусымға дейінгі мерзімде төленеді.
      3. ЭЫДҰ қаржы ережелеріне және басқа да тиісті қағидаларға, ЭЫДҰ саясатына және қазіргі уақытта жарнаның жалпы сомасының 6,3 %-ы1 әкімшілік шығындарды өтеудің төлемін көздейтін рәсімдеріне сәйкес осы қаражатқа иелік етеді. Шығыс бухгалтерлік есептіліктің жалпыға бірдей қағидаттарына сәйкес ЭЫДҰ шоттарында көрсетілетін болады және ЭЫДҰ стандартты аудит қағидаларына сәйкес аудит кезінде тексерілуі мүмкін.

3. Жұмыстардың сипаты және есептілік

      1. ЭЫДҰ жобаны осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын II қосымшада сипатталғандай жүзеге асырады.
      2. Жобаның бірінші жылы аяқталғаннан кейін үш ай ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне баяндау нысанында жобаны іске асыру барысы туралы есеп береді.
      3. Жоба аяқталғаннан кейін алты ай ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне баяндау нысанында қорытынды есеп береді.
      4. Жобаның бірінші жылы аяқталғаннан кейін үш ай ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне шығыстар туралы жылдық есеп береді.
      5. Жоба аяқталғаннан кейін алты ай ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне шығыстар туралы қорытынды есеп береді.
      6. ЭЫДҰ есептілігінің стандартты форматына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі шығындар туралы есепте қаржылық есептілікке қойылатын талаптар сақталатынымен келіседі.

4. Ақпарат алмасу

      1. Тараптар бір-біріне жобаны жүзеге асыру үшін қажетті өзара көмек пен ақпарат береді.
      2. Тараптар арасындағы кез келген ақпарат мына мекенжайларға жіберіледі:
      Қазақстан Республикасының Үкіметі үшін: 010000, Қазақстан Республикасы, Астана, Сол жағалау, Министрліктер үйі, 4-кіреберіс, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті, тел.: +7 (7172) 74-90-16, факс: +7 (7172) 74 93 38, эл.мекенжайы: statistika@stat.kz:
      ЭЫДҰ үшін: ЭЫДҰ Статистика жөніндегі директораты, Андрэ-Паскаль к-сі 2, 75116 Париж, Франция, эл.мекенжай: David.Brackfield@oecd.org.

5. Жобаның нәтижелерін қолдану

      1. Жобаның кез келген нысандағы нәтижелері тек ЭЫДҰ-ның меншігі болып қалады.
      2. Құжаттардың жіктелуіне және жіктеуден шығарылуына қатысты үшінші тараптардың құқықтары, сондай-ақ ЭЫДҰ қағидалары мен саясаты сақталатын болса ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне кез келген мемлекеттік коммерциялық емес мақсаттар үшін жоба бойынша қорытынды есептің қағаз көшірмелерін қолдануға, көшіруге және таратуға айрықша емес, қайтарып алынбайтын құқық береді. Қазақстан Республикасының Үкіметі де жарияланымның толық редакциясын өз веб-сайтында орналастыра және тарата алады.
      3. Қазақстан Республикасының Үкіметі қажет болған жерде ЭЫДҰ-ның авторлық құқығын үнемі тиісті түрде мойындайды.
      4. ЭЫДҰ осындай жарияланымның тілі мен нысанына қарамастан, қорытынды есепті алғашқы болып жариялау құқығын өзіне қалдырады.
      5. Қорытынды есеп Қазақстан Республикасы Үкіметінің жобаға қосқан үлесін тануды қамтиды және жарияланым мұқабасының артқы бетінде немесе жарияланымның ішінде жоғарыда көрсетілген танумен қатар Қазақстан Республикасы Үкіметінің рәмізі орналастырылады.
      6. Жоба барысында ЭЫДҰ-ға ұсынылған Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып табылатын кез келген деректер немесе ақпарат Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып табылады. ЭЫДҰ көрсетілген деректер мен ақпаратты жобаны жүзеге асыру үшін өз есебін дайындау мақсатында қолдануға және/немесе енгізуге құқылы.

6. Дауларды шешу

      Осы Келісімді түсіндіруден, қолданудан немесе орындаудан немесе оның болуын, жарамдылығын немесе бұзылуын қоса алғанда, осыларға қатысты туындайтын және келіссөздер жолымен шешу мүмкін емес кез келген дау, келіспеушілік немесе наразылық аралық соттың тұрақты палатасының осы Келісім жасалған күні қолданыстағы мемлекеттер мен халықаралық ұйымдар үшін төрелік сотының факультативтік қағидаларына сәйкес міндетті күші бар соңғы төрелік талқылауымен шешіледі. Төрешілердің саны - біреу. Төреші Тараптар арасындағы уағдаластық арқылы таңдалады. Егер төрелік талап еткеннен кейін үш айдың ішінде мұндай уағдаластыққа қол жеткізілмесе, төреші Тараптардың бірінің талабы бойынша жоғарыда көрсетілген қағидаларға сәйкес тағайындалады. Төрелік сот Франция, Парижде өтеді, барлық іс жүргізу және ұсынылатын түсініктемелер ағылшын тілінде болуы тиіс.

7. Артықшылықтар мен иммунитеттер

      Осы Келісімде ештеңе халықаралық ұйым ретінде ЭЫДҰ иммунитеттері мен артықшылықтарынан бас тарту ретінде түсіндірілмеуі тиіс.

8. Өзгерістер мен толықтырулар

      Осы Келісімге Тараптардың өзара келісімі бойынша жекелеген хаттамалармен ресімделетін және оның ажырамас бөлігі болып табылатын өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін.

9. Күшіне енуі

      1. Осы Келісім қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді. Ол екі Тарап та одан туындайтын барлық міндеттемелерді орындағанға дейін қолданыста болады.
      2. Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде екі төлнұсқа данада жасалды. Қазақ, орыс және ағылшын тілдеріндегі мәтіндерде сәйкессіздік болған жағдайда, ағылшын тіліндегі нұсқасы жалғыз төлнұсқа болып табылады.

      Қазақстан Республикасының    Экономикалық ынтымақтастық
             Үкіметінен                және даму ұйымынан

      Ерболат Досаев                      Мартин Дуран
Қазақстан Республикасының         Бас статистик және Статистика
Ұлттық экономика министрі           директоратының директоры

      Қолы:................         Қолы:................

      Күні:................         Күні:................

Энтони Дж. Роттьер
Атқарушы директор

Қолы:.....................

Күні:.....................

1-қосымша

Бюджетті пайдалану бойынша есеп

Болжанатын шығыстар

EUR

Персоналға жұмсалатын шығыстар

11,364

Бір адамға арналған қайтару төлемі

1,101

Консультанттар

8,523

Миссия шығындары (ЭЫДҰ штаты мен сарапшылар)

18,750

Әртүрлі (мысалы, басып шығару, фотокөшірмелер, жарияланымдар)


553

ЭЫДҰ әкімшілік шығындары

2,709

Толық болжанатын сома

43,000

      Ескертпе: Бюджеттің бір жолындағы кез келген артық шығыс толық бюджет шеңберінде қала отырып, бюджеттің басқа жолындағы жетіспеушілікті өтеуі мүмкін.

2-қосымша

«Ұлттық шоттар 2008 жүйесін (ҮШЖ08) енгізу» жобасы

      Тақырыптар:
      Экономиканың секторлары (кіші сектор) бойынша институционалдың бірліктерді жіктеу;
      Жүргізілмеген активтерді бағалау;
      FISIM қаржы делдалдығының жанама өлшенетін көрсетілетін қызметтерін есептеудегі ЭЫДҰ-ға мүше елдердің тәжірибесі.

1. Ағымдағы жағдай

      2009 жылы Біріккен Ұлттар Ұйымының Статистикалық комиссиясы ұлттық шоттарды құруға арналған халықаралық стандарттардың қайта қаралған жиынтығын: 1993 жылғы нұсқаны ауыстыратын Ұлттық шоттар 2008 жүйесін (ҰШЖ) бекітті. 2014 жылғы желтоқсанға ЭЫДҰ-ға мүше елдердің көбі жаңа стандарттарды енгізді.
      Сонымен қатар Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті (бұдан әрі - СК) осы қайта қарастырылған халықаралық стандарттарды өзінің ұлттық шоттар құрылымына енгізу үшін қарқынды күш салды, оларды одан әрі пысықтауға қажеттілік бар.

2. Қажеттіліктердің сипаты

      СК осы ұлттық шоттардың халықаралық салыстырмалы деңгейге сәйкес келуі үшін ҮШЖ08-ді өзінің ұлттық шоттар жүйесіне енгізу бойынша көмекке мұқтаж. Атап айтқанда, СК жаңа халықаралық стандарттарға сәйкестік деңгейіне қол жеткізу үшін талап етілетін жұмыстардың үш саласын айқындады, нақты айтқанда:
      белгілі бір секторлардың белгіленген секторларын (кіші сектор) жіктеу;
      жүргізілмеген активтерді бағалау;
      қаржы делдалдығының жанама өлшенетін көрсетілетін қызметтері.
      ЭЫДҰ-ға мүше елдердің басым көпшілігінің ҰШЖ08 статистикасын жинайтынын және тарататынын ескере отырып және ЭЫДҰ-ның өзі жаңа халықаралық стандарттарды қайта қарастыруға тікелей қатысқандығын ескере отырып, ЭЫДҰ ұстанымы СК-ға көмек көрсетуге мүмкіндік береді.

3. Ұсыныс

      СК қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін ЭЫДҰ Қазақстанда 2015 жылғы қыркүйек/қарашада 3-4 күн ұзақтығымен аталған тақырыптарды ЭЫДҰ таныстыруы нысанында шақырылған халықаралық сарапшылармен және СК сарапшыларымен талқыланатын семинар өткізуді ұсынады.
      Семинардың барлық аспектілері, мысалы, күн тәртібі мен уақытын белгілеуді қоса алғанда, ЭЫДҰ мен Статистика комитетінің арасында талқыланатын және келісілетін болады. ЭЫДҰ халықаралық сарапшылар мен барлық тиісті материалды ұсынады.

1. Күтілетін нәтиже

      Күтілетін нәтиже СК-нің аталған үш тақырып бойынша ағымдағы халықаралық әдіснаманы және бұл халықаралық жаңа әдіснаманың қалай енгізілетінін толық түсінуіне сайып келеді.
      СК ұлттық шоттарды қалыптастыруға және оларды аталған тақырыптар бойынша халықаралық деңгейге сәйкес келтіруге арналған талаптарды дұрыс түсінетін болады, сондай-ақ ЭЫДҰ халықаралық сарапшылары ұсынатын барлық ресурстарға ие болады.

      РҚАО-ның ескертесі!
      Бұдан әрі тақырып ағылшын тілінде.



О подписании Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Внедрение системы национальных счетов 2008 (СНС08)"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 340

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Одобрить прилагаемый проект Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта «Внедрение системы национальных счетов 2008 (СНС08)».
      2. Уполномочить Министра национальной экономики Республики Казахстан Досаева Ерболата Аскарбековича подписать от имени Правительства Республики Казахстан Соглашение между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта «Внедрение системы национальных счетов 2008 (СНС08)», разрешив вносить в него изменения и дополнения, не имеющие принципиального характера.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Одобрен            
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 27 апреля 2015 года № 340

Проект 

Cоглашение между Правительством Республики Казахстан и
Организацией экономического сотрудничества и развития о
реализации проекта «Внедрение системы
национальных счетов 2008 (СНС08)» 

      Правительство Республики Казахстан и Организация экономического сотрудничества и развития, здесь и далее по отдельности именуемые «Сторона» или вместе именуемые «Стороны», согласились о нижеследующем:

1. Предмет Соглашения  

      1. Комитет по статистике и статистической политике Организации экономического сотрудничества и развития (далее – ОЭСР) реализует проект «Внедрение системы национальных счетов 2008 (СНС08)» (далее - проект) в рамках настоящего Соглашения.
      2. Правительство Республики Казахстан соглашается финансировать работу, которую ОЭСР выполняет в рамках проекта.
      3. Длительность проекта составляет 18 месяцев со дня подписания настоящего Соглашения.  

2. Бюджет и механизмы финансирования 

      1. Правительство Республики Казахстан обязуется предоставить ОЭСР взнос в сумме 43 000 (сорок три тысячи) евро в счет покрытия расходов на реализацию проекта. Расчет по использованию бюджета изложен в приложении I к настоящему Соглашению, являющемся его неотъемлемой частью.
      2. Оплата будет произведена двумя частями:
      первая часть в сумме взноса 34 400 (тридцать четыре тысячи четыреста) евро будет выплачена после подписания настоящего Соглашения и получения соответствующего счета от ОЭСР в срок до конца 2015 года;
      вторая часть на сумму 8 600 (восемь тысяч шестьсот) евро будет выплачена в срок до июня 2016 года, после получения соответствующего счета от ОЭСР.
      3. ОЭСР будет распоряжаться данными средствами в соответствии с финансовым положением и другими соответствующими правилами, политикой и процедурами ОЭСР, которые в настоящий момент предусматривают оплату возмещения административных затрат 6.3 %1 от общей суммы взноса. Расход будет отражен в счетах ОЭСР согласно общепринятым принципам бухгалтерского учета, и может быть проверен во время аудита в соответствии со стандартными правилами аудита ОЭСР.
      _______________________
      1Данная сумма может изменяться

3. Описание работ и отчетности 

      1. ОЭСР осуществляет проект, как описано в приложении II к настоящему Соглашению, являющемся его неотъемлемой частью.
      2. В течение трех месяцев после завершения первого года проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан отчет о ходе реализации проекта в повествовательной форме.
      3. В течение шести месяцев после завершения проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан заключительный отчет в повествовательной форме.
      4. В течение трех месяцев после завершения первого года проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан годовой отчет о расходах.
      5. В течение шести месяцев после завершения проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан заключительный отчет о расходах.
      6. Правительство Республики Казахстан соглашается, что требования к финансовой отчетности соблюдены в отчете о затратах в соответствии со стандартным форматом отчетности ОЭСР.  

4. Обмен информацией

      1. Стороны предоставляют друг другу взаимную помощь и информацию, необходимую для осуществления проекта.
      2. Любой обмен информацией между Сторонами адресуется:
      для Правительства Республики Казахстан: 010000 Казахстан, Астана, Левый берег, Дом министерств, 4 подъезд, Комитет по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан, тел.: +7 (7172) 74-90-16, факс: + 7 (7172) 74 94-94, эл. адрес: statistika@stat.kz;
      для ОЭСР: Директорат по статистике ОЭСР, ул. Андрэ-Паскаля 2, 75116 Париж, Франция, эл. адрес: David.Brackfield@oecd.org. 

5. Использование результатов проекта

      1. Результаты проекта в любой форме остаются исключительной собственностью ОЭСР.
      2. При соблюдении прав третьих сторон, а также правил и политик ОЭСР относительно классификации и исключения из классификации документов, если применимо, ОЭСР передает Правительству Республики Казахстан неисключительное, безотзывное право на использование, копирование и распространение бумажных копий заключительного отчета по проекту для любых государственных некоммерческих целей. Правительство Республики Казахстан также может размещать на своем веб-сайте и распространять полную редакцию публикаций.
      3. Правительство Республики Казахстан всегда должным образом признает авторское право ОЭСР, где это необходимо.
      4. ОЭСР оставляет за собой право первой публикации заключительного отчета, независимо от языка и формы такой публикации.
      5. Заключительный отчет будет включать в себя признание вклада Правительства Республики Казахстан в проект, и символ Правительства Республики Казахстан будет размещен на оборотной стороне обложки публикации или внутри публикации рядом с указанным выше признанием.
      6. Любые данные или информация, являющиеся собственностью Правительства Республики Казахстан, предоставленные ОЭСР в ходе проекта, остаются собственностью Правительства Республики Казахстан. ОЭСР имеет право использовать и/или включать указанные данные и информацию с целью подготовки своего отчета для осуществления проекта.  

6. Разрешение споров

      Любой спор, разногласие или претензия, возникающие из или в отношении толкования, применения или выполнения настоящего Соглашения, включая существование, действительность или расторжение, которые не могут быть разрешены путем переговоров, разрешаются окончательным арбитражным разбирательством, имеющим обязательную силу, в соответствии с факультативными правилами арбитражного суда для международных организаций и государств постоянной палаты третейского суда, действительных на дату заключения настоящего Соглашения. Количество судей – один. Судья выбирается путем договоренности между Сторонами. Если такая договоренность не достигнута в течение трех месяцев после требования арбитража, судья назначается в соответствии с указанными выше правилами по требованию одной из Сторон. Арбитражный суд проходит в Париже, Франция, все производство и подаваемые объяснения должны быть на английском языке.

7. Привилегии и иммунитеты

      Ничто в настоящем Соглашении не должно трактоваться как отказ от иммунитетов и привилегий ОЭСР в качестве международной организации.

8. Изменения и дополнения

      В настоящее Соглашение по взаимному согласию Сторон могут вноситься изменения и дополнения, которые оформляются отдельными протоколами и являются его неотъемлемыми частями.

9. Вступление в силу

      1. Настоящее Соглашение вступает в силу с даты подписания. Оно остается действительным до тех пор, пока обе Стороны не выполнят все обязательства, вытекающие из него.
      2. Совершено в двух подлинных экземплярах, на казахском, русском и английском языках. В случае расхождений между казахским, русским и английским текстами, вариант на английском языке является единственной подлинной версией.

От Правительства Республики Казахстан

От Организации экономического сотрудничества и развития

Ерболат Досаев

Министр национальной экономики Республики Казахстан

Подпись: ...................

Дата: .....................

Мартин Дуран

Главный статистик и директор Директората по статистике

Подпись: ..................

Дата: .....................


От Организации экономического сотрудничества и развития 

Энтони Дж. Роттьер

Исполнительный директор

Подпись: .....................

Дата: .....................

Приложение 1

                 Расчет по использованию бюджета

Предполагаемые расходы

EUR

Расходы на персонал

11,364

Возвратный платеж на человека

1,101

Консультанты

8,523

Затраты миссии (Штат ОЭСР и эксперты)

18,750

Разное (например, печать, фотокопии, публикации)

553

ОЭСР административные затраты

2,709

Полная предполагаемая сумма

43,000

      Примечание: любой перерасход на одной строке бюджета может быть компенсирован недостачей на другой строке бюджета, оставаясь в рамках полного бюджета. 

Приложение 2

Проект «Внедрение системы национальных счетов 2008 (СНС08)»

      Темы:
      Классификация институциональных единиц по секторам экономики (подсектор);
      Оценка не произведенных активов;
      Практика стран-членов ОЭСР в вычислении косвенно измеряемых услуг финансового посредничества FISIM.

1. Текущая ситуация

      В 2009 году Статистическая комиссия Организации Объединенных Наций утвердила пересмотренный набор международных стандартов для составления национальных счетов: Система национальных счетов (СНС) 2008, заменяющая версию СНС 1993 года. К декабрю 2014 года большинство стран-членов ОЭСР внедрило новые стандарты.
      В то время как Комитет по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан (далее – КС) предпринял интенсивные усилия для ввода этих пересмотренных международных стандартов в свою национальную структуру счетов, существует необходимость их дальнейшей доработки.

2. Описание потребностей

      КС рассчитывает на помощь по внедрению СНС08 в свою национальную систему счетов для того, чтобы эти национальные счета соответствовали уровню международной сопоставимости. В частности КС были определены три области, требующие работы для достижения уровня соответствия новым международным стандартам, а именно:
      классификация установленных единиц определенным сектором (подсектор);
      оценка не произведенных активов;
      косвенно измеряемые услуги финансового посредничества.
      Учитывая, что большинство стран-членов ОЭСР собирает и распространяет статистику СНС08, и сама ОЭСР принимала непосредственное участие в пересмотре новых международных стандартов, позиция ОЭСР позволяет оказать помощь КС.

3. Предложение

      Для удовлетворения потребностей КС ОЭСР предлагает провести семинар длительностью 3-4 дня в сентябре/ноябре 2015 года в Казахстане, где перечисленные темы будут обсуждаться в форме презентаций ОЭСР приглашенными международными экспертами и экспертами КС.
      Все аспекты семинара будут обсуждены и согласованы между ОЭСР и КС, включая, например, повестку дня и выбор времени. ОЭСР предоставит международных экспертов и весь соответствующий материал.

4. Ожидаемый результат

      Ожидаемый результат состоит в том, что по трем перечисленным темам у КС будет полное понимание текущей международной методологии и того как эти новые международные методологии были внедрены.
      КС будет иметь лучшее понимание требований для формирования национальных счетов и приведения их в соответствие международному уровню по указанным темам, а также будет иметь все ресурсы, предоставляемые международными экспертами ОЭСР.

      Примечание РЦПИ!
      Далее следует текст Соглашения на английском языке.