Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы "Мемлекеттік басқаруды толық шолуға алып келетін қосымша шолу (функционалдық шолу)" жобасын іске асыру туралы гранттық келісімге қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 356 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса берiліп отырған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Мемлекеттік басқаруды толық шолуға алып келетін қосымша шолу (функционалдық шолу)» жобасын іске асыру туралы гранттық келісімнің жобасы мақұлдансын.
      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрі Ерболат Асқарбекұлы Досаевқа Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Мемлекеттік басқаруды толық шолуға алып келетін қосымша шолу (функционалдық шолу)» жобасын іске асыру туралы гранттық келісімге қағидаттық сипаты жоқ өзгерiстер мен толықтырулар енгiзуге рұқсат бере отырып, Қазақстан Республикасының Үкіметі атынан қол қоюға өкiлеттiк берiлсiн.
       3. Осы қаулы қол қойылған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.
      

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К. Мәсімов

      Қазақстан Республикасы
      Үкіметінің     
      2015 жылғы 27 сәуірдегі
      № 356 қаулысымен   
      мақұлданған    
 

       Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Мемлекеттік басқаруды толық шолуға алып келетін қосымша шолу (функционалдық шолу)» жобасын іске асыру туралы гранттық келісім
 

      Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы (бұдан әрі – ЭЫДҰ) бұдан әрі жеке-жеке алғанда «Тарап» және бірге «Тараптар» деп аталатындар төмендегілер туралы келісті:

      
1-бап. Келісімнің нысанасы

      1. Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы, жобаны, осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын І қосымшасында көрсетілгендей, «Мемлекеттік басқаруды толық шолуға алып келетін қосымша шолу (Функционалдық шолу)» (бұдан әрі – Жоба) шеңберінде жүзеге асырады.
      2. Осы Келісімде қамтылатын нәтижелер ЭЫДҰ-ның 2015-2016 жылдарға арналған жұмыстар бағдарламасына және бюджетіне (ЖББ) енгізілді.
      3. Қазақстан Республикасының Үкіметі осы құжатпен Жоба бойынша ЭЫДҰ жүзеге асыратын қызметті қаржыландыруға келіседі.
      4. Осы Келісімге қол қойылған күннен бастап жобаның ұзақтығы 19 айды құрайды.
      5. ЭЫДҰ жобаларын орындауды жалғастыру ЭЫДҰ Кеңесінің осы жобаларды ЖББ-ге қосуына байланысты болады. Ағымдағы Келісіммен көзделген жобалар қазіргі уақытта ЭЫДҰ ЖББ-не қосылған және ЭЫДҰ-ның Мемлекеттік басқару және аумақтық даму жөніндегі директораты осы жобаларды кейінгі ЖББ-ге де қосуды ұсынуға ниеттенуде. Алайда, нәтижесінде осы жобалар кейінгі ЖББ-ге қосылмайтын болса, ЭЫДҰ осы жарнамен қаржыландырылып отырған жұмысты және осы Келісімнің қолданысын тоқтатуға құқылы болады. Бұл жағдайда Қазақстан Республикасының Үкіметі қолданысқа енгізілген күнге дейін шеккен шығыстарын және ЭЫДҰ-ның қаржылық міндеттемелерін төлеуге тиіс.

2-бап. Бюджет және қаржыландыру тетіктері

      1. Қазақстан Республикасының Үкіметі осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын ІІ қосымшасында көрсетілгендей, жобаны іске асырумен байланысты шығыстарды өтеуге ЭЫДҰ-ға 670 501 евро (алты жүз жетпіс мың бес жүз бір) мөлшерінде жарна беруге міндеттенеді.
      2. Жарна мынадай кестеге сәйкес:
      1) 335 251 (үш жүз отыз бес мың екі жүз елу бір) евро мөлшеріндегі сома осы Келісімге қол қойылып, ЭЫДҰ-дан тиісті инвойс алынғаннан күннен бастап;
      2) 335 250 (үш жүз отыз бес мың екі жүз елу) евро мөлшеріндегі сома 2016 жылғы 15 сәуірден кешіктірілмей, ЭЫДҰ-дан тиісті инвойс алынғаннан кейін төленеді.
      3. ЭЫДҰ бұл жарнаны қазіргі уақытта жарнаның жалпы сомасының 5,3% әкімшілік шығындардың өтелуін төлеуді көздейтін ЭЫДҰ-ның қаржылық ережелеріне және басқа да тиісті қағидаларына, саясаттары мен рәсімдеріне сәйкес әкімшілендіретін болады. Бухгалтерлік есептің жалпы қабылданған қағидаттарына сәйкес шығыс ЭЫДҰ-ның шоттарында көрсетілетін болады және ол ЭЫДҰ-ның стандартты аудит қағидаларына сәйкес аудит кезінде тексерілуі мүмкін.

3-бап. Жұмыстар сипаты және есептіліктер

      1. ЭЫДҰ жобаны осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын 1-қосымшасына сәйкес орындауға міндеттенеді.
      2. Жобаның бірінші жылы аяқталғаннан кейін үш айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне баяндау түрінде жобаның барысы туралы есеп береді.
      3. Жоба аяқталғаннан кейін алты айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне баяндау түрінде қорытынды есеп береді.
      4. Жобаның бірінші жылы аяқталғаннан кейін үш айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне шығыстар туралы жылдық есеп береді.
      5. Жоба аяқталғаннан кейін алты айдың ішінде ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне шығыстар туралы қорытынды қаржылық есеп береді.
      6. Қазақстан Республикасының Үкіметі шығындар туралы есепте қаржылық есептілікке қойылатын талаптар осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын ІІІ қосымшасында көрсетілгендей, ЭЫДҰ есептілігінің форматына сәйкес сақталатынымен келіседі

4-бап. Ақпарат алмасу

      Тараптар бір-біріне жобаны орындау үшін қажетті көмек пен ақпаратты ұсынады.
      Тараптар арасындағы кез келген ақпарат алмасу мына мекенжайларға жіберіледі:
      Қазақстан Республикасының Үкіметі үшін: Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі, (эл. мекенжай: A.Makitov@economy.gov.kz; +7(7172) 74-31-95; пошталық мекенжайы: 010000 Астана қаласы, Орынбор көшесі 8).
      ЭЫДҰ үшін: ЭЫДҰ-ның Мемлекеттік басқару және аумақтық даму жөніндегі директораты, Мемлекеттік басқаруды шолулар мен әріптестіктер бөлімі, 75775, Франция, Париж Cedex 16, Андре Паскаль көшісі, эл.пошта: Tatyana.Teplova@oecd.org.

5-бап. Жобаның нәтижелерін пайдалану

      1. Жобаның кез келген нысандағы нәтижелері ЭЫДҰ-ның айрықша меншігі болып қалады.
      2. ЭЫДҰ үшінші тараптардың құқықтарын, сондай-ақ осындай қолданылса, құжаттарды жіктеуге және жіктемеден алып тастауға қатысты ЭЫДҰ қағидалары мен саясаты сақталатын болса, ЭЫДҰ Қазақстан Республикасының Үкіметіне кез келген мемлекеттік коммерциялық емес мақсаттар үшін жоба бойынша қорытынды есепті пайдалануға, көшірмесін жасауға және қағаз көшірмелерін таратуға айрықша емес, қайтарып алынбайтын құқық береді. Қазақстан Республикасының Үкіметі сондай-ақ толықтай қорытынды есеп ретінде өз веб-сайтында орналастыруға және таратуға уәкілетті.
      3. Қазақстан Республикасының Үкіметі қажет болған жерде үнемі ЭЫДҰ-ның авторлық құқығын тиісті түрде мойындайды.
      4. ЭЫДҰ осындай жарияланымның тілі мен нысанына қарамастан, қорытынды есепті бірінші жариялау құқығын өзіне қалдырады.
      5. Қорытынды есепте Қазақстан Республикасы Үкіметінің жобаға қосқан үлесін тану қамтылатын болады және Қазақстан Республикасы Үкіметінің рәмізі жарияланым мұқабасының артқы бетінде немесе жарияланымның ішінде жоғарыда көрсетілген танудың жанында орналастырылады.
      6. Жоба барысында ЭЫДҰ-ға ұсынған Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып табылатын кез келген деректер немесе ақпарат Қазақстан Республикасы Үкіметінің меншігі болып табылады. ЭЫДҰ көрсетілген деректер мен ақпаратты өз есебін дайындау мақсатында және жобаны жүзеге асыруға қолдану үшін пайдалануға және/немесе енгізуге құқылы.

6-бап. Дауларды шешу

      Осы Келісімнің болуын, жарамдылығын немесе бұзылуын қоса алғанда, оны түсіндіруден, қолданудан немесе орындаудан немесе осыларға қатысты туындайтын келіссөздер жүргізу жолымен шешілуі мүмкін емес кез келген дау, келіспеушілік немесе наразылық осы Келісімді жасасу күні қолданыстағы аралық соттың тұрақты палатасының халықаралық ұйымдар мен мемлекеттер үшін төрелік сотының факультативтік қағидаларына сәйкес міндетті күші бар түпкілікті төрелік талқылауымен шешіледі. Судьялардың саны – біреу. Судья Тараптар арасындағы уағдаластық жолымен таңдалады, егер төрелік талап еткеннен кейін үш айдың ішінде осындай қол жеткізілмесе, Судья жоғарыда көрсетілген қағидаларға сәйкес Тараптардың бірінің талабы бойынша тағайындалады. Төрелік сот Парижде, Францияда қаласында өтеді, барлық іс жүргізу мен берілетін түсініктемелер ағылшын тілінде болуға тиіс.

7-бап. Артықшылықтар мен иммунитеттер

      Осы Келісімде ешнәрсе халықаралық ұйым ретінде ЭЫДҰ артықшылықтары мен иммунитеттерінен бас тарту деп түсіндірілмеуге тиіс.

8-бап. Өзгерістер мен толықтырулар

      Осы Келісімге Тараптардың өзара келісімі бойынша жекелеген хаттамалармен рәсімделетін және оның ажырамас бөлігі болып табылатын өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін.

9-бап. Күшіне енуі

       Осы Келісім оған екі Тарап та қол қойған кейін күшіне енеді және қолданыста болады. Ол екі Тарап та одан туындайтын барлық міндеттемелерді орындағанға дейін қолданылады және қолданыста болады.
      Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде екі данадан алты төлнұсқа данаға қол қойылды. Қазақ, орыс және ағылшын тілдеріндегі мәтіндердің арасында сәйкессіздік болған жағдайда, ағылшын тіліндегі нұсқасы жалғыз төлнұсқа болып табылады.

      Қазақстан Республикасының     Экономикалық ынтымақтастық
            Үкіметінен                  және даму ұйымынан

           Досаев Ерболат                    Рольф Альтер
Қазақстан Республикасының Ұлттық  Мемлекеттік басқару және аумақтық
         экономика министрі           даму жөніндегі директораттың
                                                директоры

Қолы:...................        Қолы:.......................

Күні:...................        Күні:.......................

Энтони Дж. Ротье
Атқарушы директор

Қолы:.......................

Күні:.......................

І қосымша

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы арасындағы «Мемлекеттік басқаруды толық шолуға алып қосымша шолу (функционалдық шолу)» жобасы

Техникалық ескерту

       Контекст

      Қазақстан соңғы уақытта реттелетін салық-бюджет жүйесін дамытуды, мемлекеттік басқаруды нығайту мен бизнес-ахуалды жақсартуды, сондай-ақ тұрақты өсу мүддесі үшін әлеуметтік сала мен инфрақұрылымды жетілдіруге ресурстар бөлуді қоса алғанда, бірқатар маңызды реформалар қабылдады. Өз стратегиялық пайымы шеңберінде мемлекет 2050 жылға қарай әлемнің ең дамыған елдерінің 30-на кіруге ұмтылады.
      Қазақстанның мемлекеттік секторын дамыту жолында әртүрлі салаларда, оның ішінде мемлекеттік басқаруда бірқатар кедергілер бар. Қойылған мақсаттарға жетудің міндетті шарты осы кедергілерді еңсеру болып табылатынын мемлекет сезінеді. Демократияны және мемлекеттік секторды дамыту «Қазақстан 2050»: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясындағы шешуші секторлар ретінде аталды.
      ЭЫДҰ 2014 жылы жүргізген Орталық деңгейдегі билік шолуының («Шолу») барысында басталған жұмыстың жалғасы Мемлекеттік басқару жөніндегі елдік бағдарлама болып табылады және ЭЫДҰ құралдарына сәйкестікті және ЭЫДҰ-ның озық стандарттары мен практикасының тиімді іске асырылуын қамтамасыз етуде Қазақстанға жәрдемдесу, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі мен ЭЫДҰ арасындағы 2015 жылғы 22 ақпанда қол қойылған Өзара түсіністік туралы меморандумға сәйкес бірқатар облыстарда қазақстандық реформалар бағдарламасын жалғастыруға ықпал ету оның мақсаты болып табылады.

       Араласу салалары және әдіснама

      ЭЫДҰ-ның Мемлекеттік басқару жөніндегі елдік бағдарламасы шолудан туындайтын жекелеген үш компоненттен тұрады. Осы Бағдарлама арқылы ЭЫДҰ мынадай негізгі үш бағыт бойынша Үкіметке жәрдем көрсету жолымен Қазақстандағы әкімшілік реформаға бастап жүргізілген талдауға өз үлесін қосады:
      1. Қазақстан Республикасының Үкіметі құрастырған іске асыру жол картасына сәйкес шолуда қамтылған ұсынымдарды орындауға жәрдемдесу.
      2. Құқықтық базаны, Қазақстанның мемлекеттік жоспарлау жүйесін және институционалдық жүйесін ЭЫДҰ-ға қатысушы елдердің үрдістері мен озық практикасы және Қазақстанның мемлекеттік басқаруын жаңғырту үшін әлеуеті неғұрлым жоғары салаларға қатысты мемлекеттік жоспарлау бойынша ұсынымдар контексінде өзіндік бағалаулар жүргізу. Мемлекеттік жоспарлаудың бағалаулары мынадай тақырыпқа шоғырланатын болады (қосымша есепке алынады) (А қосымшасын қараңыз):
      . Сайланған мемлекеттік органдарда тиісінше мемлекеттік басқару қағидаттарын және корпоративтік басқару қағидаттарын енгізу
      . Көп деңгейлі басқару және биліктің суб-ұлттық деңгейлеріндегі басқару схемаларын жетілдіру
      . Тиімді мемлекеттік сатып алу, бюджетті жоспарлау, мемлекеттік-жекешелік әріптестіктер, ақпаратқа рұқсат және азаматтардың қатысуы есебінен айқындық пен тұтастықты арттыру.
      . Шешім қабылдау процесіне гендерлік теңдік қағидаттарын енгізу жолымен мемлекеттік басқарудың және мемлекеттік билік органдары жұмысының тиімділігін арттыру
      3. ЭЫДҰ-ның құқықтық құжаттарына сәйкес (Б қосымшасын қараңыз) ЭЫДҰ тұжырымдаған тиісінше мемлекеттік басқару қағидаттарына сәйкестікті қамтамасыз ету процесінде Қазақстанға жәрдемдесу.
      Семинарлар, тренингтер мен дөңгелек үстелдер өткізу арқылы бағдарлама мемлекеттік жоспарлау бойынша кеңес беру, саяси диалог және үздік практикамен алмасу тандемінде іске асырылатын болады. Қатысушы шенеуніктер, ғалымдар, сарапшылар және ЭЫДҰ мен Қазақстанның азаматтық қоғамы өкілдерінің қатарынан таңдалады.
      Үш негізгі ақпарат дереккөзін шоғырландырудан Бағдарламаның әдіснамасы қалыптастырылады: фактілерді анықтау миссиясы, тірек мәліметтерді алдын ала жинау, сондай-ақ ЭЫДҰ-ның басқа елдерінің тәжірибесі негізіндегі сараптамалық бағалаулар. Осы әдіснаманы іске асыру нәтижелері жоба бойынша алдын ала және қорытынды есеп түрінде жазылатын болады.

        Жоспарлау

      Жоба миссиялардың, тексерулердің және құжаттама мен есептер талдауларының сериясы түрінде 2015 жылғы 1 маусымнан бастап 2016 жылғы 31 желтоқсанға дейін 19 ай бойы жүзеге асырылады. Жоба бойынша қызмет мыналарды қамтиды:

Іс-шара

Сипаттама

Кіріспе миссия — Астана

Қазақстандық лауазымдық тұлғалармен бірге, басты байланыс жасайтын тұлғаларды, мерзімдер мен әдіснаманы келісуді қоса алғанда, Бағдарлама шеңберінде жұмыс жоспары мен жоспарланған іс-шараларды растау мен келісу Кіріспе миссияның мақсаты болып табылады. Сондай-ақ алдын ала деректерді жинау бойынша талқылаулар болуы мүмкін

Іске асыруға жәрдемдесу миссиялары — Астана

Миссиялар ЭЫДҰ ұсынымдарын орындауға жәрдемдесу шеңберінде қазақстандық лауазымды тұлғалармен бірқатар тақырыптық кездесулерді қамтитын болады. Бұл кездесулер жоғары лауазымды тұлғалар мен негізгі мүдделі тараптар өкілдерінің қатысуымен қазақстандық биліктің және азаматтық қоғамның әлеуетін өсіру мақсатында семинарлар, тренингтер, дөңгелек үстелдер мен көшпелі семинарлар форматында өтуі мүмкін

Дайындық зерттеулерінің кезеңі

Осы кезең Бағдарламаның шеңберінде фактілерді анықтау кезеңін жүргізу үшін тірек мәліметтер мен материалдарды дайындауды қамтитын болады

Фактілерді анықтау — Астана

Фактілерді анықтау кезеңі қазақстандық лауазымды тұлғалармен, азаматтық қоғам ұйымдарының өкілдерімен және басқа да мүдделі тараптармен күтілетін нәтижелерге қатысты және дайындық зерттеулерінің кезеңіне сүйене көп жақты және жеке кездесулер сериясын қамтитын болады.

Алдын ала есептер

Аралық есептерді және шолудың шешуші салалары бойынша ықтимал бағдарларды қамтитын алдын ала есептердің жиынтығы дайындалады. Алдын ала есептердің көмегімен алдын ала зерттеулер мен фактілерді анықтау миссияларының нәтижелері расталады, сондай-ақ шолудың ықтимал бағыттары бойынша қазақстандық әріптестерден алдын ала пікірлер қабылданады.

Қорытынды есептер

Қазақстандық тарап үшін жиынтығында Мемлекеттік басқарудың толық шолуын құрайтын тақырыптық қорытынды есептер кешені дайындалады. Есептерде зерттеулердің шешуші нәтижелері және мемлекеттік жоспарлаудың бір қатарында Қазақстанмен бағдарлама жүргізуге әсер ету үшін әзірленген кепілдемелер қарастырылады.

Консультативтік қызмет және ақпаратты тарату

Қазақстанға ЭЫДҰ-ның мемлекеттік басқару жөніндегі ұсынымдарын орындауға көмектесу үшін ЭЫДҰ консультациялық қызмет көрсетеді.
ЭЫДҰ Бағдарлама нәтижелерін көрсететін ақпаратты тарату жұмысына, мысалы, шолуларды шығаруға қатысады. Ол қазақстандық мүдделі тараптардың арасында, оның ішінде биліктің барлық деңгейіндегі мемлекеттік шенеуніктер, азаматтық қоғамдастық пен ғылыми орталықтардың өкілдері, меншіктік сезім мен реформаларды түсінудің туындауына ықпал етуі мүмкін

      Баяндалған қызмет мынадай алдын ала жасалған кестеге сәйкес орындалуға тиіс (барлық көрсетілген күндер нақтылауға жатады):

Іс-шара

Шамамен алынған күндер

Кіріспе миссия мен фактілерді алдын ала анықтау

маусым 2015

Ұсынымдарды орындауда қолдау көрсету – таңдалған мемлекеттік органдардағы басқару практикасын қайта өзгерту

Іске асыру қызметі, оның ішінде ұсынымдарды іске асыру жол картасы бойынша жұмысты аяқтау және функционалдық және стратегиялық шолулар бойынша сарапшылық кеңестер

Ұйымдастырушылық кездесу және мемлекеттік жоспарлаудың бағалаулары жөніндегі есептер үшін фактілерді анықтау (1,2)

Екінші миссия — іске асыру қызметі және мүдделі тараптармен кездесулер

қазан 2015

Іске асыру семинарлары – мемлекеттік жоспарлау мен саясатқа қатысты талдау, бағалау және тәуекелдерді басқару. ЭЫДҰ қатысушы елдердің сарапшыларымен және әріптестермен тәжірибе алмасу

Жоғары лауазымды шенеуніктердің көшпелі кездесулері – министрліктің есеп берушілігі мен икемділігін, орталық органдардың функциялары мен рөлін арттыру. ЭЫДҰ қатысушы мемлекеттердің сарапшылары мен әріптестерімен тәжірибе алмасу

Фактілерді анықтау және ЭЫДҰ есептерінің алдын ала нәтижелерін тексеру (1,2)

Ұйымдастырушылық кездесу және мемлекеттік жоспарлаудың бағалаулары жөніндегі есептер үшін фактілерді анықтау (3,4)

Үшінші миссия — іске асыру қызметі

ақпан 2016

Дөңгелек үстел — Әкімшілік процессуалдық құқық және мүдделі тараптарды тарту: ЭЫДҰ-ның тәжірибесі мен озық практикасы

Дөңгелек үстел — «Үкіметтің әртүрлі деңгейлерінің өзара іс-қимылы мен үйлестірілуін кеңейту»

Төртінші миссия — іске асыру қызметі және мүдделі тараптармен кездесулер

сәуір 2016
 

Есептердің шығарылымы (1,2) және іске асырудың жол карталарын әзірлеу

Фактілерді анықтау және ЭЫДҰ есептерінің алдын ала нәтижелерін тексеру (3,4)

Ұсынымдарды орындауды қолдау - таңдалған мемлекеттік органдарда басқарушылық практиканы өзгерту

Бесінші миссия — іске асыру қызметі және мүдделі тараптармен кездесулер

маусым 2016

Қазақстандағы нәтижеге бағытталған бюджеттеу және жоспарлау және ЭЫДҰ елдерінің тәжірибесінен алынған сабақтар бойынша дөңгелек үстел

Дөңгелек үстел – Қазақстанның мемлекеттік ұйымдарының қызметін бағалау: ЭЫДҰ-ның тәжірибесі мен озық практикасы

Есептердің шығарылымы (3,4) және іске асырудың жол карталарын әзірлеу

Қорытынды миссия – кіріспе миссияны, нәтижелерді жоғары деңгейде талқылау және одан арғы қызметті жоспарлау

қазан 2016

ЭЫДҰ-ның мемлекеттік жоспарлауды бағалау нәтижелері бойынша жоғары лауазымды шенеуніктермен және мүдделі тараптармен кездесулер
ЭЫДҰ есептерінің шығарылымы

        Күтілетін нәтижелер

      Осы Бағдарлама Қазақстан Республикасы Үкіметінің басты шенеуніктерінің және тиісті мүдделі тараптардың құзыреттерін дамыту арқылы Қазақстан бойынша Елдік бағдарламаның ортақ мақсаттарына қол жеткізуге ықпал етуге тиіс. Осы құзыреттер, өз кезегінде, Қазақстан Республикасы Үкіметінде ЭЫДҰ-ның мемлекеттік басқару қағидаттарына сәйкес келетін әлемдік деңгейдегі мемлекеттік басқару жүйесін дамыту үшін озық тәсілдерді одан әрі енгізу үшін қаланған іргетас болуы және Қазақстанның ЭЫДҰ-ның Мемлекеттік басқару жөніндегі комитетіне қатысуын кеңейтуге және ЭЫДҰ құқықтық құжаттарына сәйкестігін қамтамасыз етуге ықпал етуі мүмкін.

А-қосымшасы: Мемлекеттік басқаруды жекелеген бағалалаудын қысқаша баяндау

        Таңдалған мемлекеттік органдарда тиісті деңгейде мемлекеттік басқару қағидаттарын және корпоративтік басқару қағидаттарын енгізу:

      Мемлекеттік секторды басқарудың және корпоративтік басқарудың дүниежүзілік қабылданған қағидаттарын қолданылуы үкіметтің тиімді жұмыс істеуіне ықпал етеді және жалпы қоғамға пайдалы. Мемлекеттік жоспарлауды бағалаудың мақсаты басқа да ұқсас мекемелер мен ЭЫДҰ мүше елдердің озық практикасының призмасы арқылы жекелеген басты қазақстандық мемлекеттік мекемелерде мемлекеттік және корпоративтік басқарудың жағдайына көз жүгірту болып табады. Осы практикалар айқындықты, есеп беруді, қызметті бағалалауды және функцияларды бөлудің маңыздылығын қамтиды – бұның бәрі Қазақстанның Бес қайта құрылымына сәйкес келеді. Бұдан басқа, Қазақстанның мемлекеттік аппаратын бағалалауды жүргізумен қатар осы процестің нәтижесінде пайда болатын институттарда басқарудың озық практикасын қолдану мүмкіндігін қарастыру қажеттігі туындайды. Мемлекеттік жоспарлауды бағалалау Қазақстанға одан әрі дамуға жәрдемдесу мақсатында қазіргі қолданыстағы мемлекеттік басқару жүйесін айқындайтын, сондай-ақ контексттік және институционалдық-ерекше нәтижелерді анықтайтын құрылымы қарастыратын болады. Шолудың нәтижелері бойынша ұсынымдар шеңберінде мемлекеттік жоспарлауды бағалалау объектілері ретінде бір немесе екі министрлікті, мемелкеттік мекемелерді немесе министрліктерге жапайтын мемлекеттік органдарды (мысалы, агенттіктер, кеңестер, білім беру мен денсаулық сақтау саласындағы мекемелер) таңдау ұсынылады.

        Көп деңгейлі басқарудың және биліктің суб-ұлттық деңгейлеріндегі басқарудың схемаларын жетілдіру

      Қазақстандықтардың өмірінде жергілікті биліктің деңгейі аса маңызды болып келеді, және елдің экономикалық дамуында негізгі рөлді атқарады. Бұл биліктің ұлттықтан суб-ұлттық деңгейге орталықсыздануы нәтижесінде орын алуда. Қазақстанның өз үкіметін функционалдық бағалауды жүргізуіне қарай рөлдер мен міндеттерді қайта құру нәтижесінде мемлекеттік басқару органдарын өзгерту қажеттігі туралы мәселе туындайды. Бұл контексттегі мемлекеттік жоспарлауды бағалау жергілікті билік органдарының әртүрлі институттары үшін ортақ мемлекеттік басқару жүйесін және ұқсас салалардағы және ЭЫДҰ-ға мүше елдердегі мемлекеттік басқару жүйелеріне қаншалықты сәйкестігін келгенше қарастырады. Сондай-ақ орталық және жергілікті биліктің өзара байланыс мәселелері өзекті болуы мүмкін.

       Тиімді мемлекеттік сатып алу, бюджетті жоспарлау, мемлекеттік-жеке меншік айқындық пен кәсіби этиканы әріптестік, ақпаратқа қолжетілділік және азаматтардың қатысуы есебінен арттыру:

      Барлық қызмет саласындағы ашықтық пен айқындықты арттыру жалпы қоғамға ғана пайдалы емес (яғни, азаматтарға, кәсіпорындарға және азаматтық қоғамға), сонымен қатар билік жұмысын анағұрлым кеңінен түсінуді жақсартуға ықпал етеді: ашықтық пен айқындық анағұрлым тиімді және ұтымды мемлекеттік басқарумен және түпкілікті нәтижелерді жақсартумен байланысты деген идеяны жақтаушылар көбеюде. Ашық үкімет сондай-ақ сыбайлас жемқорлық пен адал басқармаудан қорғайды. Осы мемлекеттік жоспарлауды бағалауда қажет болған жағдайда, жеке сектормен әріптестік және мемлекеттік-жеке меншік әріптестік сияқты мемлекеттік қызметтер көрсетудің баламалы схемасын қоса алғанда, ЭЫДҰ ұсынған мемлекеттік ашықтықтың көрсеткіші аясында үкіметтің орталық басқару рәсімдерін қарау ұсынылады.

      Гендерлік теңдік қағидаттарын шешім қабылдау процесіне енгізу жолымен мемлекеттік басқарудың және мемлекеттік билік органдары жұмысының тиімділігін арттыру:

      Барлық дүниежүзіндегі биліктер біртіндеп қоғамда гендерлік теңдік және әртүрлілік қағидаттарының дамуы, әдетте мемлекеттік басқаруда және мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласында барынша инклюзивті саясатты әзірлеуге және нәтижесінде ең жақсы түпкілікті нәтижелерге апарады деген тұжырымға келеді. Осыған байланысты, мемлекеттік жоспарлау мен басқаруда «әртүрлілік және гендерлік теңдік призмасы» тәсілін қолдану ЭЫДҰ елдеріндегі тұрақты практика ретінде бекітілді және басқа елдерге көмектесе алатын тәжірибе көптеп жинақталады. Осы мемлекеттік жоспарлау бағалалауының шеңберінде ЭЫДҰ қазақстандық мемлекеттік органдар шешім қабылдауындағы фактор ретінде гендерлік инклюзивтік саласында бүгінгі жағдайды қарастырады. Осы практикалар Қазақстанға іске асыруға дайын іс-қимыл жоспарын әзірлеу мақсатында ұқсас мемлекеттермен, сондай-ақ ЭЫДҰ ел-мүшелерімен салыстыра отырып бағалады.

Б-қосымшасы: ЭЫДҰ-ның мемлекеттік басқару саласындағы ұсынымдары

      1. Мемлекеттік-жекешелік әріптестіктерді мемлекеттік басқару қағидаттары бойынша Кеңестің ұсынымы [C(2012)86]

      Сипаттамасы: Осы ұсынымға сәйкес: 1) құзыретті және жақсы дайындалған биліктерге сүйенетін нақты, болжанылатын және заңды институционалдық база қалыптастыру; 2) қаражатты ұтымды жұмсау мүддесінде мемлекеттік-жекешелік әріптестіктерді таңдау; 3) фискалдық тәуекелдерді қысқарту және сатып алу процесінің біртұтастығын қамтамасыз ету мақсатында бюджеттік жоспарлау процесінің ашықтығын қамтамасыз ету бөлігінде мемлекеттік-жекешелік әріптестіктерді мемлекеттік басқару қағидаттарын тиісінше ескеру қажет.

      2. ЭЫДҰ-ның Мемлекеттік қызметтегі мүдделер дауын шешу жөніндегі нұсқаулығына қатысты Кеңестің ұсынымы [C(2003)107]

      Сипаттамасы: Мемлекеттік шенеуніктердің жеке мүдделерінің лауазымдық шешімдерді қабылдауға ықпал ету проблемасы өте өткір мәселе болып отыр. Осы проблеманы шешу үшін мемлекеттік сектордағы мүдделер дауын тексеру және ол бойынша өз саясаттарын жаңғыртуға үкіметтерге жәрдемдесетін бірінші халықаралық стандарт ұсынымға қосылды. Саясаттарды тұжырымдау мен іске асырудың кешенді стандарттары көзделеді, сондай-ақ бизнес-ортаның біртұтастығын жақсарту мен нығайту бойынша әрбір сектордың жауапкершілігін тұжырымдау арқылы мемлекеттік сектордың, жеке және коммерциялық емес секторлардың ынтымақтастығы құпталады.

      3. Мемлекеттік қызметтегі этиканы басқару қағидаттарын қоса алғанда мемлекеттік қызметтегі этикалық мінез-құлықты жақсарту бойынша Кеңестің ұсынымы [C(98)70/FINAL]

      Сипаттамасы: Осы ұсыным ұсыным алушыларға өздерінің этиканы басқару жүйелеріне талдау жүргізуге көмектесу мақсатымен Мемлекеттік басқару комитетімен келісілген мемлекеттік қызметтегі этиканы басқару қағидаттары кешенінен тұрады.

      4. Үкіметтің қызметін реттеу сапасын жақсарту бойынша Кеңестің ұсынымдары [C(95)21/FINAL]

      Сипаттамасы: осы ұсынымға сәйкес елдер үкіметтің қызметін реттеу сапасы мен ашықтығын қамтамасыз ету бойынша: 1) осы ұсынымның ажырамас бөлігі болып табылатын реттеушілік шешімдер қабылдау үшін анықтамалық бақылау тізбесінде жазылған қағидаттарға сүйене отырып, реттеу нормаларын әзірлеу, іске асыру, бағалау мен қайта қарау үшін басқару мен жоспарлау процестерінің сапасы мен нәтижелерін бағалау, 2) әкімшілік және басқарушылық жүйелердің құқықтық қағидаттары мен басты дәстүрлеріне тиянақтылықпен қарау және оларға сәйкестік мүддесінде – әкімшілік және басқарушылық жүйелері арқылы шешімдерді тиісінше қабылдау қағидаттары реттеулік шешімдер түрінде көрініс табатын болады; 3) биліктің барлық сатыларындағы реттеушілік процестерге ұтымды, икемді және ашық түрде енгізу мақсатында шешімдер қабылдау қағидаттарының интеграциясы; 4) басқа елдерді қозғауы немесе халықаралық саудаға, инвестицияларға немесе халықаралық қатынастардың басқа да аспектілеріне ықпал етуі мүмкін реттеу нормаларына қатысты реттеу сапасын және оның ашықтығын мұқият бақылау бойынша тиімді шаралар қабылдаулары тиіс.

      5. Реттеушілік саясат және басқару бойынша Кеңестің ұсынымы [C(2012)37]

      Сипаттамасы: Осы ұсыным жоғары сапа стандарттарына дейін реттеушілік жүйенің жобалануын, орындалуын және бағалануын жақсарту үшін қажетті қағидаттар, механизмдер мен институционалдық база бойынша нақты және уақтылы сүйемелдеуді ұсынады. Ұсыным үкіметтерге әлеуметтік, экологиялық және экономикалық аралық үздік нәтижелерге қол жеткізу үшін реттеуді тиімдірек пайдалануға көмектеседі, сондай-ақ секторлар мен экономикалардың өзара тәуелдігімен байланысты консультациялардың, келісудің, өзара іс-қимыл жасау ынтымақтастықтың маңыздылығына баса назар аудара отырып реттеушілік реформаға «жалпы үкіметтік» тәсілді қолдайды.

      6. Электронды үкіметтің стратегиялары бойынша ЭЫДҰ-ның ұсынымы.

      Сипаттамасы: Үкіметті азаматтар мен бизнеске жақындастыратын электрондық үкіметтің стратегияларын дамыту мен енгізуді қолдау осы ұсынымның мақсаты болып табылады. Ұсынымға сәйкес заманауи технологиялар мемлекеттік сектордың ұтымдылығын арттыратын стратегиялық драйвер ғана болып табылмайды, сонымен қатар олар мемлекеттік жоспарлаудың нәтижелілігін арттырады және неғұрлым ашық, айқын, инновациялық, ұжымдық және сенімді үкіметтердің қалыптасуына алып келеді. Бұл ретте, жаңа технологиялық мүмкіндіктердің пайда болуы жаңа тәуекелдердің және үкіметтер әрдайым қанағаттандыра алмайтын қоғам тарапынан едәуір маңызды үміттенулердің пайда болуымен байланысты екенін түсіну қажет. Көптеген үкіметтер осы күнге дейін технологияны мемлекеттік басқарудың түпкілікті нәтижелерін қалыптастыру үшін ынтымақтастық құралдары ретінде пайдаланбайды. Мемлекеттік басқарудың қазіргі ішкі процестерін бекітетін технологияға «бәрі әдеттегідей» деген көзқарас жобалардың шықпай қалуына және халық тарапынан сынға ұшырауға ғана алып келеді.
      
      7. Мүдделік қолдау процесіндегі ашықтық пен біртұтастық қағидаттары бойынша Кеңестің ұсынымы [C(2010)16]

      Сипаттамасы: Мүдделік қолдау практикасы мен шешімдер қабылдаудың ашықтығын қамтамасыз ету қажеттігінің айналасында көп даулар туындауда. Мүдделік қолдау құнды деректер ұсыну және консультация беру есебінен үздік мемлекеттік жоспарлауға ықпал етуі мүмкін. Дегенмен де, мүдделік қолдау ашықтығының жақсы жасалған схемасы қоғамдық мүддені қорғаудың, бизнес үшін бірдей жағдайды қамтамасыз ету мен ықпалды топтар тарапынан толық қамтитын бақылауға жол бермеу маңызды шарт болып табылады. Осы ұсынымда қамтылған мүдделік қолдаудың ашықтығы мен біртұтастығының қағидаттары саясаткерлерге мүдделік қолдау практикасымен байланысты проблемаларды шешуге көмек беруге арналған. Осы ұсыным ағымдағы дағдарыс контексінде, сондай-ақ тұтас секторлар үшін нормаларды қайта қарауды бастаған елдер үшін ерекше өзекті. Ол - күшті, әділ және таза экономиканы дамыту үшін ЭЫДҰ стратегиясының құрамдас бөліктерінің бірі.

       8. Сыни тәуекелдерді басқару бойынша ЭЫДҰ-ның ұсынымы [MIN(2014)/8]

      Сипаттамасы: осы ұсыным төтенше жағдайлардың нәтижесінде өсіп келе жатқан залалға жауап ретінде әзірленді. Онда тәуекелдерді басқаруға қатысты бүкіл қоғам деңгейінде қызметке толықтай өтуді жүзеге асыру ұсынылады. Неғұрлым сапалы бағалау, төтенше жағдайлардың алдын алу және оларға ден қою және төтенше жағдайлардан кейін қалпына келтіру мақсатында, сондай-ақ күтпеген жағдайларға тұрақтылықты дамыту мақсатында жеке сектормен және басқа да билік органдарымен өзара іс-қимыл жасау кезінде биліктің барлық деңгейлерінде үкіметтер шара қолдануы мүмкін шаралар ұсынылады.

       Әзірлеу кезеңіндегі ұсынымдарды орындау

       Мемлекеттік сатып алу бойынша Кеңес ұсынымының жобасы
      
      Сипаттамасы: осы ұсыным жобасы мемлекеттік сатып алу жүйелерін іске асыру мен реформалау мәселелері бойынша шенеуніктерді сүйемелдеуді қамтамасыз етеді. Осы ұсыным қазіргі Мемлекеттік сатып алуда ізгілікті арттыру бойынша Кеңестің ұсынымын өзектілендіруге және алмастыруға тиіс [C(2008)105]. Инклюзивтік өсуді ынталандыратын мемлекеттік сатып алуға барлығын қамтитын тәсілді әзірлеуде елдерге жәрдем көрсету үшін мемлекеттік сатып алумен байланысты мәселелерді жан-жақты және ауқымды түрде шеше алатын құқықтық құралға деген қажеттілік пайда болды. Бұл тәсіл ұтымдылықты және үнемдеуді қамтамасыз етеді, бірақ мемлекеттік сатып алуды стратегиялық мемлекеттік басқарудың маңызды бағаны ретінде жайғастырады. Ұсыным жобасы ЭЫДҰ, Біріккен Ұлттар Ұйымы, Дүниежүзілік сауда ұйымы мен Еуропалық одақ сияқты басқа да ұйымдар шеңберінде әзірленген халықаралық құқықтық құралдардың іске асырылуын қолдайды. Қазақстанның Мемлекеттік басқару комитетінің шақыртылған қатысушы мәртебесі бар екендігін республиканың осы ұсынымды жасау және бекіту бойынша талқылауларға қатысуын ескере отырып жан-жақты құпталады.
      

ІІ-қосымша
Смета, евромен

Санаты

Жалпы құны, евро

Персонал

259 031

Операциялық шығыстар (АТ, жұмыс орны)

38 136

Консультанттар

130 000

Миссияның құны

169 000

Өзге де шығыстар (жариялау, аудару)

39 798

ЭЫДҰ, грантты жүргізгені үшін әкімшілік алым

35 537

Жалпы тікелей шығындар

670 501

      Ескертпе: бір бап бойынша қаражаттың артық жұмсалуы бұл
      ретте жалпы бюджет шеңберінде қала отырып, басқа бап
      бойынша толық жұмсалмау есебінен өтелуі мүмкін.

      Сметада ЭЫДҰ Шолуын дайындаумен байланысты шығындар есепке алынады.
      Осы смета мынадарды қамтымайтынын атап өту қажет:
      жергілікті топты ұйымдастыру мен оның жұмысын қаржыландыру
      миссиялардың жұмысы барысында ел ішіндегі логистикалық және ұйымдастыру шығындары (тұруды, Қазақстанға/Қазақстаннан авиаұшуларды, Қазақстанның ішіндегі ішкі ұшуларды қоспағанда, ЭЫДҰ тобын тамақтандыру – мұның барлығы сметаға кіреді).
      іске қосуға қатысатын ЭЫДҰ персоналы үшін миссия жүргізу шығындарын қоспағанда, Қазақстандағы кез келген кіріспе іс-шараның құны (таныстырылымдар немесе шолудан кейінгі конференциялар).
      қазақстандық өкілдердің ЭЫДҰ-дағы кездесулерге шығулары.
      шолуды, егер қажет болған жағдайда қазақ немесе орыс тілдеріне аудару және басып шығару.
      Жоба ағылшын тілінде жүргізіледі. Зерттеу нәтижелерін қатысушы тараптар талқылайды. ЭЫДҰ өз зерттеулерінің нәтижелерімен Қазақстан Республикасының Үкіметімен бөліседі.

ІІІ-қосымша

ШЫҒЫСТАР ТУРАЛЫ ҮЛГІЛІК ЕСЕП

ЭЫДҰ
Экономикалық ынтымақтастық
және даму ұйымы
 

Сіздің деректемелеріңіз: донор және сілтеме:ХХХ
Біздің деректемелер: xxx
Сала: XXX

Сілтеме: шығыстар саалсын сипаттау

Жарнаның сомасы: XXX евро

КК/АА/ЖЖ-дан КК/АА/ЖЖ дейінгі кезең

_____________________________________________________________________

      Шығындардың атауы                               Сомасы, евромен
_____________________________________________________________________

Персонал                                                          XXX

Операциялық шығыстар (АТ, жұмыс орны)                             XXX

Көліктік шығыстар                                                 XXX

Консультанттар                                                    XXX

Өзге де шығыстар (жариялау, аудару)                               XXX

ЭЫДҰ, грантты жүргізгені үшін әкімшілік алым (5,3%)               XXX
_____________________________________________________________________

      Тікелей шығыстар бойынша жиыны                        XXX
_____________________________________________________________________

Директор                              Бухгалтерлік бөлімнің басшысы
ЭЫДҰ                                                             ЭЫДҰ
Шығындар саласы

О подписании Грантового соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта "Дополнительный обзор, ведущий к полному обзору государственного управления (функциональный обзор)"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 апреля 2015 года № 356

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Одобрить прилагаемый проект Грантового соглашения между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта «Дополнительный обзор, ведущий к полному обзору государственного управления (функциональный обзор)».
      2. Уполномочить Министра национальной экономики Республики Казахстан Досаева Ерболата Аскарбековича подписать от имени Правительства Республики Казахстан Грантовое соглашение между Правительством Республики Казахстан и Организацией экономического сотрудничества и развития о реализации проекта «Дополнительный обзор, ведущий к полному обзору государственного управления (функциональный обзор)», разрешив вносить в него изменения и дополнения, не имеющие принципиального характера.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                     К. Масимов

Одобрен          
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 27 апреля 2015 года № 356

Проект

Грантовое соглашение
между Правительством Республики Казахстан и
Организацией экономического сотрудничества и развития о
реализации проекта «Дополнительный обзор, ведущий к полному
обзору государственного управления (функциональный обзор)»

      Правительство Республики Казахстан и Организация экономического сотрудничества и развития (далее – ОЭСР), в дальнейшем по отдельности именуемые «Сторона» и вместе именуемые «Стороны»,
      согласились о нижеследующем:

Статья 1. Предмет Соглашения

      1. Организация экономического сотрудничества и развития осуществляет проект в рамках «Дополнительного обзора, ведущего к полному обзору государственного управления (функциональный обзор)» (далее — проект), как указано в приложении I к настоящему Соглашению, являющемся его неотъемлемой частью.
      2. Результаты, охватываемые настоящим Соглашением, включены в Программу работ и бюджета ОЭСР на 2015-2016 годы (далее – ПРБ).
      3. Правительство Республики Казахстан настоящим соглашается финансировать деятельность, которую ОЭСР осуществляет по проекту.
      4. Продолжительность проекта составляет 19 месяцев с даты подписания настоящего Соглашения.
      5. Продолжение выполнения проектов ОЭСР зависит от включения этих проектов в ПРБ Советом ОЭСР. Проекты, предусмотренные текущим Соглашением, на данный момент включены в ПРБ ОЭСР, и Директорат ОЭСР по государственному управлению и территориальному развитию намеревается предложить включать эти проекты в последующие ПРБ. Однако, если в итоге эти проекты не будут включены в последующие ПРБ, ОЭСР будет иметь право остановить работу, финансируемую данным взносом, и прекратить действие Соглашения. В этом случае Правительство Республики Казахстан должно будет оплатить расходы или финансовые обязательства ОЭСР, понесенные до даты прекращения действия.

Статья 2. Бюджет и механизмы финансирования 

      1. Правительство Республики Казахстан настоящим обязуется предоставить ОЭСР взнос в размере 670 501 (шестьсот семьдесят тысяч пятьсот один) евро для покрытия расходов, связанных с реализацией проекта, как указано в приложении II к настоящему Соглашению, являющемся его неотъемлемой частью.
      2. Взнос будет выплачен согласно следующему графику:
      1) сумма в размере 335 251 (триста тридцать пять тысяч двести пятьдесят один) евро с даты подписания настоящего Соглашения и получения соответствующего инвойса от ОЭСР;
      2) сумма в размере 335 250 (триста тридцать пять тысяч двести пятьдесят) евро не позднее 15 апреля 2016 года, после получения соответствующего инвойса от ОЭСР.
      3. ОЭСР будет администрировать этот взнос в соответствии с финансовыми положениями и другими соответствующими правилами, политиками и процедурами ОЭСР, которые в настоящий момент предусматривают оплату возмещения административных затрат 5,3 % от общей суммы взноса. Расход будет отражен на счетах ОЭСР согласно общепринятым принципам бухгалтерского учета, и он может проверяться во время аудита в соответствии со стандартными правилами аудита ОЭСР.

Статья 3. Описание работ и отчетности 

      1. ОЭСР обязуется выполнять проект в соответствии с приложением I к настоящему Соглашению, являющемся его неотъемлемой частью.
      2. В течение трех месяцев после завершения первого года проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан отчет о ходе проекта в повествовательной форме.
      3. В течение шести месяцев после завершения проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан заключительный отчет в повествовательной форме.
      4. В течение трех месяцев после завершения первого года проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан годовой отчет о расходах.
      5. В течение шести месяцев после завершения проекта ОЭСР представит Правительству Республики Казахстан заключительный финансовый отчет о расходах.
      6. Правительство Республики Казахстан соглашается, что требования к финансовой отчетности соблюдены в отчете о затратах в соответствии со стандартным форматом отчетности ОЭСР. 

Статья 4. Обмен информацией

      Стороны предоставляют друг другу помощь и информацию, необходимую для осуществления проекта.
      Любой обмен информацией между Сторонами адресуется:
      для Правительства Республики Казахстан: Министерство национальной экономики Республики Казахстан (эл. почта: A.Makitov@economy.gov.kz; +7(7172) 74-31-95; почтовый адрес: 010000 г. Астана, ул. Орынбор, 8);
      для ОЭСР: Директорат ОЭСР по государственному управлению и территориальному развитию, Отдел обзоров государственного управления и партнерств, ул. Андре Паскаля, 2, 75775, Париж Седекс 16, Франция, эл. почта: Tatyana.Teplova@oecd.org. 

Статья 5. Использование результатов проекта

      1. Результаты проекта в любой форме остаются исключительной собственностью ОЭСР.
      2. При соблюдении прав третьих сторон, а также правил и политик ОЭСР относительно классификации и исключения из классификации документов, если применимо, ОЭСР передает Правительству Республики Казахстан неисключительное, безотзывное право на использование, копирование и распространение бумажных копий заключительного отчета по проекту для любых государственных некоммерческих целей. Правительство Республики Казахстан также уполномочено размещать на своем веб-сайте и распространять как полностью заключительный отчет.
      3. Правительство Республики Казахстан всегда должным образом признает авторское право ОЭСР, где это необходимо.
      4. ОЭСР оставляет за собой право первой публикации заключительного отчета, независимо от языка и формы такой публикации.
      5. Заключительный отчет будет включать в себя признание вклада Правительства Республики Казахстан в проект, и символ Правительства Республики Казахстан будет размещен на задней стороне обложки публикации или внутри публикации рядом с указанным выше признанием.
      6. Любые данные или информация, являющиеся собственностью Правительства Республики Казахстан, предоставленные ОЭСР в ходе проекта, остаются собственностью Правительства Республики Казахстан. ОЭСР имеет право использовать и/или включать указанные данные и информацию с целью подготовки своего отчета и более широко для осуществления проекта.

Статья 6. Разрешение споров

      Любой спор, разногласие или претензия, возникающие из или в отношении толкования, применения или выполнения данного Договора, включая существование, действительность или расторжение, которые не могут быть разрешены путем переговоров, разрешаются окончательным арбитражным разбирательством, имеющим обязательную силу, в соответствии с факультативными правилами арбитражного суда для международных организаций и государств постоянной палаты третейского суда, действительных на дату заключения данного Соглашения. Количество судей - один. Судья выбирается путем договоренности между Сторонами. Если такая договоренность не достигнута в течение трех месяцев после требования арбитража, судья назначается в соответствии с указанными выше правилами по требованию одной из Сторон. Арбитражный суд проходит в Париже, Франция, все производство и подаваемые объяснения должны быть на английском языке.

Статья 7. Привилегии и иммунитеты

      Ничто в данном Соглашении не должно трактоваться как отказ от иммунитетов и привилегий ОЭСР как международной организации.

Статья 8. Изменения и дополнения

      По взаимному согласию Сторон данное Соглашение может быть изменено и дополнено посредством отдельных поправок, которые составляют неотъемлемую часть данного Соглашения. 

Статья 9. Вступление в силу

      Настоящее Соглашение вступает в силу и действует после его подписания обеими Сторонами. Оно остается действительным и действующим до тех пор, пока обе Стороны не выполнят все обязательства, вытекающие из него.
      Подписано в шести оригинальных экземплярах, по два экземпляра на казахском, русском и английском языках. В случае расхождений между казахским, русским английским текстами, вариант на английском языке является единственной подлинной версией.

От Правительства Республики Казахстан

От Организации экономического сотрудничества и развития

Ерболат Досаев

Министр национальной экономики Республики Казахстан

Подпись: ..................

Дата: ....................

Рольф Альтер

Директор Директората по государственному управлению и территориальному развитию

Подпись: .................

Дата: ...................


Энтони Дж. Ротье

Исполнительный директор

Подпись: .................

Дата: ....................

Приложение I

Страновая программа Казахстана
Проект «Дополнительный обзор, ведущий к полному обзору
государственного управления (функциональный обзор)» 

Техническое задание 

      Контекст 

      Казахстан за последнее время принял ряд значимых реформ, включая развитие регулируемой налогово-бюджетной системы, укрепление государственного управления и улучшение бизнес-климата, а также выделение ресурсов на совершенствование социальной сферы и инфраструктуры в интересах устойчивого роста. В рамках своего стратегического видения, государство также стремится войти в 30-ку самых развитых стран мира к 2050 году.
      На пути развития государственного сектора Казахстана стоит ряд преград в различных сферах, в том числе в государственном управлении. Государство осознает, что преодоление этих преград является обязательным условием достижения поставленных целей. Развитие демократии и государственного сектора были названы в качестве ключевых в Стратегии «Казахстан-2050»: новый политический курс состоявшегося государства.
      Страновая программа по государственному управлению являет собой продолжение работы, начатой в ходе обзора центрального уровня власти, проведенного ОЭСР в 2014 году (далее – обзор), и имеет целью содействовать Казахстану в обеспечении соответствия инструментам ОЭСР и эффективной реализации передовых стандартов и практики ОЭСР, а также способствовать продолжению казахстанской программы реформ в ряде областей, в соответствии с Меморандумом о взаимопонимании, подписанным 22 февраля 2015 года Правительством Республики Казахстан и ОЭСР.

      Области вмешательства и методология 

      Страновая программа ОЭСР по государственному управлению состоит из трех отдельных компонентов, вытекающих из обзора. Посредством этой Программы ОЭСР внесет свой вклад в уже начатый анализ административной реформы в Казахстане путем оказания содействия Правительству по следующим трем основным направлениям:
      1. Содействие в выполнении рекомендаций, содержащихся в обзоре, в соответствии с дорожной картой реализации, составленной Правительством Республики Казахстан.
      2. Проведение самостоятельных оценок правовой базы, системы государственного планирования и институциональной системы Казахстана в контексте тенденций и передовой практики стран-участниц ОЭСР и рекомендаций по государственному планированию в отношении сфер с наиболее высоким потенциалом для модернизации государственного управления Казахстана. Оценки государственного планирования будут сосредоточены на следующей тематике (будет уточнена дополнительно) (смотреть приложение А):
      внедрение принципов надлежащего государственного управления и принципов корпоративного управления в выбранных государственных органах;
      совершенствование схем многоуровневого управления и управления на местных уровнях власти;
      повышение прозрачности и целостности за счет эффективных государственных закупок, планирования бюджета, государственно-частных партнерств, доступа к информации и участия граждан;
      повышение эффективности государственного управления и работы органов государственной власти путем внедрения принципов гендерного равенства в процесс принятия решений.
      3. Содействие Казахстану в процессе обеспечения соответствия сформулированным ОЭСР принципам надлежащего государственного управления, в соответствии с правовыми документами ОЭСР (смотреть приложение Б).
      Программа будет реализована за счет семинаров, тренингов и круглых столов, вместе с консультированием по государственному планированию, политическим диалогом и обменом передовой практикой. Участники будут выбираться из числа чиновников, ученых, экспертов и представителей гражданского общества ОЭСР и Казахстана.
      Методология Программы будет формироваться из сосредоточения трех основных источников информации: миссии по установлению фактов, предварительный сбор опорных сведений, а также экспертные оценки на основе опыта других стран ОЭСР. Результаты реализации этой методологии будут изложены в виде предварительного и итогового отчета по проекту.

      Планирование

      Проект будет осуществляться в виде серии миссий, проверок и анализов документации и отчетов, в течение 19 месяцев, начиная с 1 июня 2015 года по 31 декабря 2016 года. Деятельность по проекту включает: 

Мероприятие

Описание

Вводная миссия — Астана

Назначение вводной миссии состоит в подтверждении и согласования рабочего плана и запланированных мероприятий в рамках Программы с казахстанскими должностными лицами, включая окончательное согласование ключевых контактных лиц, сроков и методологии. Также могут состояться обсуждения по предварительному сбору данных.

Миссии по содействию в реализации — Астана

Миссии будут включать в себя ряд тематических встреч с казахстанскими должностными лицами в рамках содействия в выполнении рекомендаций ОЭСР. Эти встречи могут проходить в формате семинаров, тренингов, круглых столов и выездных семинаров, с участием высокопоставленных чиновников и представителей основных заинтересованных сторон с целью наращивания потенциала казахстанских властей и гражданского общества.

Этап подготовительных исследований

Данный этап будет включать подготовку опорных сведений и материалов для проведения этапа установления фактов в рамках Программы.

Установление фактов — Астана

Этап установления фактов будет включать в себя серию многосторонних и индивидуальных встреч с казахстанскими должностными лицами, представителями организаций гражданского общества и другими заинтересованными сторонами, касательно ожидаемых результатов Программы и с опорой на этап подготовительных исследований.

Предварительные отчеты

Будет подготовлен комплекс предварительных отчетов, излагающих промежуточные результаты и возможные ориентиры по ключевым областям обзора. С помощью предварительных отчетов будут подтверждаться результаты миссий по предварительному исследованию и установлению фактов, а также будут приниматься предварительные отзывы от казахстанских партнеров по возможным направлениям обзора.

Итоговые отчеты

Для казахстанской стороны будет подготовлен комплекс тематических итоговых отчетов, в совокупности составляющих полный обзор государственного управления. В отчетах будут отражаться ключевые результаты исследований и выработанные рекомендации для содействия в проведении Казахстаном программы реформ в ряде областей государственного планирования.

Консультативная деятельность и распространение информации

ОЭСР будет оказывать консультационные услуги с тем чтобы помочь Казахстану выполнить рекомендации ОЭСР по государственному управлению.
ОЭСР также примет участие в деятельности по распространению информации, отражающей результаты Программы, как, например, выпуск обзоров. Это может способствовать возникновению чувства собственности и понимания реформ среди казахстанских заинтересованных сторон, в том числе государственных чиновников всех уровней власти, представителей гражданского общества и научных кругов.

      Описанная деятельность должна быть выполнена согласно следующему предварительному графику (все даты подлежат уточнению): 

Мероприятие

Ориентировочные даты

Вводная миссия и предварительное установление фактов

июнь 2015 года

Поддержка в выполнении рекомендаций — преобразование управленческой практики в выбранных государственных органах

Деятельность по реализации, в том числе завершение работы по дорожной карте реализации рекомендаций и экспертные совещания по функциональным и стратегическим обзорам

Организационная встреча и установление фактов для отчетов (1,2) по оценкам государственного планирования

Вторая миссия — деятельность по реализации рекомендаций и встречи с заинтересованными сторонами

октябрь 2015 года

Семинары по вопросам реализации — анализ, оценка и управление рисками по государственному планированию: Обмен опытом с экспертами и коллегами из стран-членов ОЭСР

Выездная встреча высокопоставленных чиновников — Повышение министерской подотчетности и гибкости, функции и роль центральных органов: Обмен опытом с экспертами и коллегами из стран-членов ОЭСР

Установление фактов и проверка предварительных результатов отчетов ОЭСР (1,2)

Организационная встреча и установление фактов для отчетов (3,4) по оценкам государственного планирования

Третья миссия — деятельность по реализации

февраль 2016 года

Круглый стол — «Административно-процессуальное право и вовлечение заинтересованных сторон: Опыт и передовая практика ОЭСР»

Круглый стол — «Расширение взаимодействия и координации различных уровней правительства»

Четвертая миссия — деятельность по реализации и встречи с заинтересованными сторонами

апрель 2016 года

Выпуск отчетов (1,2) и выработка дорожных карт реализации

Установление фактов и проверка предварительных результатов отчетов ОЭСР (3,4)

Поддержка в выполнении рекомендаций — преобразование управленческой практики в выбранных государственных органах

Пятая миссия — деятельность по реализации и встречи с заинтересованными сторонами

июнь 2016 года

Круглый стол по бюджетированию, ориентированному на результат, и планированию в Казахстане и урокам из опыта стран ОЭСР

Круглый стол — «Оценка деятельности государственных организаций Казахстана: Опыт и передовая практика ОЭСР»

Выпуск отчетов (3,4) и выработка дорожных карт по реализации

Заключительная миссия — Обсуждение вводной миссии, результатов на высоком уровне и планирование дальнейшей деятельности

октябрь 2016 года

Встречи с высокопоставленными чиновниками и заинтересованными сторонами по результатам оценки ОЭСР государственного планирования.
Выпуск отчетов ОЭСР

      Ожидаемые результаты

      Данная Программа должна способствовать достижению общих целей Страновой программы по Казахстану посредством развития компетенций ключевых чиновников Правительства Республики Казахстан и соответствующих заинтересованных сторон. Эти компетенции, в свою очередь, могут послужить фундаментом для дальнейшего внедрения в Правительстве Республики Казахстан передовой практики и подходов для развития системы государственного управления мирового уровня, соответствующей принципам государственного управления ОЭСР, и способствовать расширению участия Казахстана в Комитете ОЭСР по государственному управлению и возможному обеспечению соответствия правовым документам ОЭСР.

      Приложение А: Краткое изложение отдельных оценок государственного управления

      Внедрение принципов надлежащего государственного управления и принципов корпоративного управления в выбранных государственных органах: 

      Применение всемирно принятых принципов управления государственным сектором и корпоративного управления способствует эффективной работе правительства и идет на пользу обществу в целом. Оценка государственного планирования имеет целью взглянуть на состояние государственного и корпоративного управления в отдельных ключевых казахстанских государственных учреждениях через призму передовой практики других аналогичных учреждений и стран-членов ОЭСР. Эти практики включают в себя прозрачность, подотчетность, оценку деятельности и важность разделения функций. Все это совпадает с пятью преобразованиями Казахстана. Кроме того, параллельно с проведением оценки государственного аппарата Казахстана, назревает необходимость рассмотреть возможность применения передовой практики управления в институтах, которые возникнут в результате этого процесса. Оценка государственного планирования будет рассматривать устройство, которое определяет ныне действующую систему государственного управления, а также выявляет контекстный и институционально-специфичный результаты, в целях содействия Казахстану в дальнейшем развитии. В рамках рекомендаций по результатам обзора в качестве объектов оценки государственного планирования предлагается выбрать одно или два министерства, государственные предприятия или неминистерские государственные органы (например, агентства, советы, учреждения сферы образования и здравоохранения).

      Совершенствование схем многоуровневого управления и управления на суб-национальных уровнях власти:

      Уровень местных властей приобретает все большую важность в жизни казахстанцев и играет ключевую роль в экономическом развитии страны. Это происходит в результате децентрализации власти с национального на суб-национальный уровень. По мере того, как Казахстан проводит функциональные оценки своего правительства, встает вопрос о необходимости изменения органов государственного управления в результате преобразования ролей и обязанностей. Оценка государственного планирования в этом контексте будет рассматривать систему государственного управления, общую для различных институтов местных органов власти, и насколько это соответствует системам государственного управления в аналогичных сферах и странах-членах ОЭСР. Также актуальными могут представиться вопросы взаимосвязи центральной и местной власти.

      Повышение прозрачности и профессиональной этики за счет эффективных государственных закупок, планирования бюджета, государственно-частных партнерств, доступа к информации и участия граждан:

      Все больше сторонников находит идея, согласно которой повышение открытости и прозрачности власти во всех областях ее деятельности не только идет на пользу обществу в целом (т.е., гражданам, предприятиям и гражданскому обществу), но и способствует улучшению работы власти в более широком понимании: прозрачность и открытость связаны с более эффективным и рациональным государственным управлением и улучшением конечных результатов. Открытое правительство также предоставляет защиту от коррупции и недобросовестного управления. В настоящей оценке государственного планирования предлагается рассмотреть центральные управленческие процедуры правительства в свете рекомендуемых ОЭСР показателей государственной открытости, включая, при необходимости, альтернативные схемы оказания государственных услуг, такие как партнерство с частным сектором и государственно-частные партнерства.

      Повышение эффективности государственного управления и работы органов государственной власти путем внедрения принципов гендерного равенства в процесс принятия решений:

      Власти по всему миру постепенно приходят к выводу, что развитие в обществе принципов гендерного равенства и многообразия, как правило, приводит к выработке более инклюзивной политики в государственном управлении и сфере государственных услуг, и, как следствие, к лучшим конечным результатам. В этой связи применение подхода «призмы многообразия и гендерного равенства» в государственном планировании и управлении уже закрепилось в качестве устойчивой практики в странах ОЭСР, и накапливается все больше опыта, который может помочь другим странам. В рамках этой оценки государственного планирования ОЭСР рассмотрит настоящую ситуацию в области гендерной инклюзивности, как фактор в принятии решений казахстанскими государственными органами. Эти практики будут проходить оценку в сопоставлении с аналогичными государствами, а также странами-членами ОЭСР, с целью выработки для Казахстана плана действий, готового к реализации.

      Приложение Б: Рекомендации ОЭСР в области государственного управления

      1. Рекомендация Совета по принципам государственного управления государственно-частными партнерствами [C(2012)86]
      Описание: Согласно данной рекомендации необходимо должным образом учитывать принципы государственного управления государственно-частными партнерствами, в части: 1) формирования четкой, прогнозируемой и легитимной институциональной базы, опирающейся на компетентные и хорошо подготовленные власти; 2) выбора государственно-частных партнерств в интересах рационального расходования средств; 3) обеспечения прозрачности процесса бюджетного планирования с целью сокращения фискальных рисков и обеспечения целостности процесса закупок.
      2. Рекомендация Совета в отношении Руководства ОЭСР по разрешению конфликтов интересов на государственной службе [C(2003)107]
      Описание: Проблема влияния личных интересов государственных чиновников на принятие должностных решений стоит все более остро. Чтобы решить эту проблему, в рекомендацию включен первый международный стандарт, содействующий правительствам в проверке и модернизации своих политик по конфликтам интересов в государственном секторе. Предусматриваются комплексные стандарты выработки и реализации политик, а также поощряется сотрудничество государственного сектора, частного и некоммерческих секторов путем формулировки ответственностей каждого сектора по улучшению целостности и укреплению бизнес-среды.
      3. Рекомендация Совета по улучшению этического поведения на государственной службе, включая принципы управления этикой на государственной службе [C(98)70/FINAL]
      Описание: Данная рекомендация состоит из комплекса принципов управления этикой на государственной службе, согласованных Комитетом по государственному управлению, с целью помочь получателям рекомендации провести анализ своих систем управления этикой.
      4. Рекомендации Совета по улучшению качества регулирования деятельности правительства [C(95)21/FINAL]
      Описание: Согласно данной рекомендации страны должны предпринимать эффективные меры по обеспечению качества и прозрачности регулирования деятельности правительства за счет: 1) оценки качества и результатов процессов управления и планирования для выработки, реализации, оценки и пересмотра норм регулирования, опираясь на принципы, изложенные в справочном контрольном перечне для регулятивного принятия решений, являющемся неотъемлемой частью данной рекомендации; 2) выработка в интересах практичности и соответствия с правовыми принципами и руководящими традициями административных и управленческих систем, через которые принципы надлежащего принятия решений будут отражаться в виде регулятивных решений; 3) интеграция принципов принятия решений в целях рационального, гибкого и прозрачного встраивания в регулятивные процессы на всех ступенях власти; 4) внимательный контроль качества регулирования и его прозрачности в отношении норм регулирования, которые могут затронуть другие страны, или повлиять на международную торговлю, инвестиции или другие аспекты международных отношений.
      5. Рекомендация Совета по регулятивной политике и управлению [C(2012)37]
      Описание: Данная рекомендация предоставляет четкое и своевременное сопровождение по принципам, механизмам и институциональной базе, необходимой для улучшения проектирования, исполнения и оценки регулятивной системы до высших стандартов качества. Рекомендация помогает правительствам эффективнее использовать регулирование для достижения лучших социальных, экологических и экономических промежуточных результатов, а также поощряет «всеправительственный» подход к регулятивной реформе, с акцентом на важности консультации, согласования, взаимодействия и сотрудничества для преодоления преград, связанных со взаимозависимостью секторов и экономик.
      6. Рекомендация ОЭСР по стратегиям электронного правительства
      Описание: Данная рекомендация имеет целью поддержать развитие и внедрение стратегий электронного правительства, которые приближают правительства к гражданам и бизнесу. Согласно рекомендации современные технологии являются не только стратегическим драйвером повышения рациональности государственного сектора, но и могут повысить результативность государственного планирования и привести к становлению более открытых, прозрачных, инновационных, коллективных и благонадежных правительств. При этом важно понимать, что появление все новых технологических возможностей сопряжено с появлением новых рисков и более значительных ожиданий со стороны общества, которые не всегда могут быть удовлетворены правительствами. Многие правительства до сих пор не используют технологию в качестве средства сотрудничества для формирования конечных результатов государственного управления. Подход к технологии типа «все как обычно», который закрепляет уже существующие внутренние процессы государственного управления, приводит лишь к проваленным проектам и критике со стороны населения.
      7. Рекомендация Совета по принципам прозрачности и целостности в процесс лоббирования [C(2010)16]
      Описание: Все больше споров возникает вокруг практики лоббирования и необходимости в обеспечении прозрачности принятия решений. Лоббирование может способствовать лучшему государственному планированию за счет предоставления ценных данных и консультирования. Тем не менее, хорошая схема прозрачности лоббирования является важнейшим условием защиты общественных интересов, обеспечения равных условий для бизнеса и недопущения тотального контроля со стороны влиятельных групп. Принципы прозрачности и целостности лоббирования, содержащиеся в данной рекомендации, призваны помочь политикам решить проблемы, связанные с практикой лоббирования. Эта рекомендация особенно актуальна в контексте текущего кризиса, а также для стран, начавших пересмотр норм для целых секторов. Это одна из составляющих стратегии ОЭСР для развития сильной, справедливой и чистой экономики.
      8. Рекомендация ОЭСР по управлению критическими рисками [MIN(2014)/8]
      Описание: Данная рекомендация выработана в ответ на растущий ущерб в результате чрезвычайных ситуаций. В ней предлагается осуществить в отношении управления рисками фундаментальный переход к деятельности на уровне всего общества. Предлагаются меры, которые правительства смогут предпринять на всех уровнях власти, при взаимодействии с частным сектором и другими органами власти, с целью более качественной оценки, профилактики и реагирования на чрезвычайные ситуации и восстановления после чрезвычайных ситуаций, а также с целью развития устойчивости к неожиданным ситуациям.

      Выполнение рекомендаций, находящихся на этапе выработки

      Проект рекомендации Совета по государственным закупкам.
      Описание: Этот проект рекомендации обеспечит сопровождение чиновников по вопросам реализации и реформирования систем государственных закупок. Данная рекомендация должна актуализировать и заменить уже существующую рекомендацию Совета по повышению добросовестности в государственных закупках [C(2008)105]. Назрела потребность в правовом инструменте, способном разрешать вопросы, связанные с государственными закупками, более всесторонне и масштабно, чтобы содействовать странам в выработке всеохватывающего подхода к государственным закупкам, который бы стимулировал инклюзивный рост. Этот подход обеспечивает рациональность и экономию, но также позиционирует государственные закупки в качестве важного столпа стратегического государственного управления. Проект рекомендации поддерживает реализацию международных правовых инструментов, выработанных в рамках ОЭСР, равно как и других организаций, таких как Организация Объединенных Наций, Всемирная торговая организация и Европейский союз. Учитывая наличие у Казахстана статуса приглашенного участника Комитета по государственному управлению, участие республики в обсуждениях по составлению и утверждению этой рекомендации всецело приветствуется.

Приложение II

                              Смета, в евро

Категория

Общая стоимость евро

Персонал

259 031

Операционные расходы (ИТ, рабочее место)

38 136

Консультанты

130 000

Стоимость миссии

169 000

Иные расходы (публикация, перевод)

38 798

ОЭСР, административный сбор за ведение гранта

35 537



ОБЩИЕ ПРЯМЫЕ ЗАТРАТЫ

670 501

      Примечание: Перерасход средств по одной статье может быть компенсирован за счет недорасхода по другой статье, оставаясь при этом в рамках общего бюджета.

      В смете учитываются затраты, связанные с подготовкой обзора ОЭСР.
      Необходимо отметить, что данная смета не охватывает следующее:
      финансирование организации и работы местной группы;
      логистические и организационные затраты внутри страны в ходе работы миссий (кроме проживания, авиаперелетов в/из Казахстана, внутренних перелетов внутри Казахстана, и питание группы ОЭСР — все это входит в смету);
      стоимость любого вводного мероприятия в Казахстане (презентации или конференции после обзора), за исключением затрат на проведение миссии для персонала ОЭСР, участвующего в запуске;
      выезды казахстанских представителей на встречи в ОЭСР;
      перевод и издание обзора на казахском или русском языках, если необходимо.
      Проект будет вестись на английском языке. Результаты исследования будут обсуждены участвующими сторонами. ОЭСР поделится результатами своих исследований с Правительством Республики Казахстан.

Приложение III

ТИПОВОЙ ОТЧЕТ О РАСХОДАХ

ОЭСР
Организация экономического
сотрудничества и развития

Ваши реквизиты: донор и ссылка: ХХХ
Наши реквизиты: xxx
Область: XXX

Ссылка: описание области расходов

Сумма взноса: XXX евро

Период с ДД/ММ/ГГ по ДД/ММ/ГГ

Наименование затрат                                      Сумма в евро

Персонал                                                       XXX

Операционные расходы (ИТ, рабочее место)                       ХХХ

Транспортные расходы                                           XXX

Консультанты                                                   XXX

Иные расходы (публикация, перевод)                             XXX

ОЭСР, сбор за ведение гранта                                   XXX

Итого по прямым расходам                                     XXX

Директор                       Глава бухгалтерского отдела
ОЭСР                                                  ОЭСР
Область затрат