Инвестициялық субсидия беру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 1120 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 25 қазандағы № 764 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 25.10.2021 № 764 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
     
      2016 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі 291-бабының 7-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Қоса беріліп отырған Инвестициялық субсидия беру қағидалары бекітілсін.

      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:

      1) "Инвестициялық субсидия беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 4 қарашадағы № 1175 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2014 ж., № 68, 626-құжат);

      2) "Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Инвестициялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асырудың кейбір мәселелері туралы" 2003 жылғы 8 мамырдағы № 436 және "Инвестициялық субсидия беру қағидаларын бекіту туралы" 2014 жылғы 4 қарашадағы № 1175 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 210 қаулысының 1-тармағының 2) тармақшасы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2015 ж., № 21, 115-құжат).

      3. Осы қаулы 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К.Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2015 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 1120 қаулысымен
бекітілген

Инвестициялық субсидия беру қағидаларын бекіту туралы
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Инвестициялық субсидия беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі (бұдан әрі – Кодекс) 291-бабының 7-тармағына сәйкес әзірленді және инвестициялық субсидия беру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын терминдер мен анықтамалар:

      1) инвестициялық субсидия – республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және инвестициялық преференцияларды беруге және инвестициялық басым жобаны іске асыруға арналған өтінім (бұдан әрі – өтінім) берілген күнге қолданыста болатын айлық есептік көрсеткіштің бес миллион еселенген мөлшерінен кем емес мөлшердегі инвестициялардың жүзеге асырылуын көздейтін инвестициялық келісімшарт жасасқан Қазақстан Республикасының заңды тұлғасына өтеусіз және қайтарымсыз негізде инвестициялық преференция ретінде берілетін бюджеттік субсидияның түрі;

      2) Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы – Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен құрылған заңды тұлға, оның ішінде шетелдік қатысумен құрылған заңды тұлға;

      3) инвестициялар жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын, инвестициялық келісімшарттар жасасу және олардың орындалуын бақылау жөніндегі мемлекеттік орган;

      4) инвестициялық субсидия берілетін инвестициялық басым жоба –заңды тұлғаның жаңа өндірістік объектілердің (фабрика, зауыт, цех) құрылысына республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және өтінім берілген күнге қолданыста болатын айлық есептік көрсеткіштің бес миллион еселенген мөлшерінен кем емес мөлшердегі инвестицияларды жүзеге асыруын көздейтін жаңа өндірістерді құру бойынша инвестициялық жоба;

      5) инвестициялық келісімшарт – инвестицияларды жүзеге асыруды және инвестициялық преференциялар беруді көздейтін инвестициялық жобаны іске асыруға арналған шарт.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 27.07.2018 № 468 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      3. Инвестициялық субсидия инвестициялық басым жоба бойынша мынадай шарттар сақталған кезде беріледі:

      1) Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы алушы болып табылады;

      2) заңды тұлға республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және өтінім берілген күнге қолданыста болатын айлық есептік көрсеткіштің бес миллион еселенген (жаңа өндірістерді құру бойынша) мөлшерінен кем емес мөлшердегі инвестицияларды жүзеге асырады;

      3) заңды тұлға инвестициялық басым жобаларды iске асыру үшiн айқындалған басым қызмет түрлерiнiң тiзбесiне енгiзiлген қызмет түрлерiн жүзеге асырады;

      4) заңды тұлға:

      Қазақстан Республикасының салық заңнамасына және Қазақстан Республикасының білім туралы заңнамасына сәйкес дербес білім беру ұйымы;

      Қазақстан Республикасының салық заңнамасына және Қазақстан Республикасының арнайы экономикалық аймақтар туралы заңнамасына сәйкес арнайы экономикалық аймақтың аумағында қызметін жүзеге асыратын ұйым болып табылмайды;

      5) Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының құрылтайшысы және (немесе) қатысушысы (акционері) ретінде мемлекеттің және (немесе) Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы болып табылатын квазимемлекеттік сектор субъектісінің үлесі жиырма алты пайыздан аспайды.

      Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының құрылтайшысы және (немесе) қатысушысы (акционері) ретінде мемлекеттің және (немесе) Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы болып табылатын квазимемлекеттік сектор субъектісінің қатысуы инвестициялық келісімшарт тіркелген күннен бастап бес жылдан аспайтын мерзімді құрайды. Бес жыл ішінде мемлекет және (немесе) квазимемлекеттік сектор субъектісі Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының құрылтайшылары және (немесе) қатысушылары (акционерлері) құрамынан шығуға міндетті. Бұл талап орындалмаған жағдайда инвестициялық преференцияларды қолдану ол (олар) Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының құрылтайшылары және (немесе) қатысушылары (акционерлері) құрамынан толық шыққанға дейін, бірақ бір жылдан аспайтын мерзімге тоқтатыла тұрады.

      Тоқтатыла тұрған кезең ішінде Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының құрылтайшылары және (немесе) қатысушылары (акционерлері) құрамынан шығу туралы шартты орындамау инвестициялық келісімшартты мерзімінен бұрын тоқтатуға және бұрын берілген инвестициялық преференцияларды қайтаруға әкеледі.

      Осы тармақшаның ережелері Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының құрылтайшысы және (немесе) қатысушысы (акционері) ретінде мемлекеттің және (немесе) квазимемлекеттік сектор субъектісінің үлесі елу пайыздан кем болатын квазимемлекеттік сектор субъектісі өз қызметін көмір қаттарындағы метанды өндіру жөніндегі инвестициялық басым жобаны іске асыру шеңберінде жүзеге асырған жағдайда қолданылмайды;

      6) қаржы институттары арқылы лизингтік қаржыландыруды және кредит беруді қоса алғанда, қайтарымдылық, мерзімділік және ақылылық шарттарымен бөлінетін ақшаны қоспағанда, инвестициялық басым жобаны iске асыру үшiн қаржыландыру көздерi не кепiлдiктерi ретiнде бюджет қаражаты тартылмайды;

      7) инвестициялық қызмет мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарты, оның ішінде концессия шарты шеңберiнен тыс жүзеге асырылады.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 27.07.2018 № 468 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      4. алып тасталды - ҚР Үкіметінің 27.07.2018 № 468 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2. Инвестициялық субсидия беру тәртібі

      5. Инвестициялық субсидия алу үшін Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы уәкілетті орган белгілеген нысан бойынша өтінімді уәкілетті органға жібереді.

      Инвестициялық субсидияны көздейтін өтінім:

      1) заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтама;

      2) басшының қолымен және заңды тұлғаның мөрімен (бар болса) расталған заңды тұлға жарғысының көшірмесі;

      3) уәкілетті орган белгілейтін талаптарға сәйкес жасалған инвестициялық жобаның бизнес-жоспары;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жобалау алдындағы және (немесе) жобалау құжаттамасына заңды тұлға басшысының қолтаңбасымен, мөрімен (ол болған кезде) куәландырылған мемлекеттік сараптаманың қорытындысы болған жағдайда қабылданады және тіркеледі.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 27.07.2018 № 468 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      6. Уәкілетті орган өтінім берілген сәттен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде:

      1) Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген инвестициялық субсидия беру талаптарына сәйкестігін тексереді;

      2) инвестициялық жоба бойынша құжаттарды талдауды жүргізеді.

      7. Өтінімді қарағаннан кейін уәкілетті орган 3 (үш) жұмыс күні ішінде инвесторға жазбаша дәлелді жауап жібереді.

      8. Осы Қағидалардың 3-тармағының талаптарына сәйкес келген жағдайда, уәкілетті орган Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының заңды тұлғасына инвестициялық субсидия беру туралы Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасын әзірлейді және Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізеді.

      9. Инвестициялық субсидия Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі негізінде беріледі.

      10. Инвестициялық субсидия беру туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі қолданысқа енгізілген күнінен бастап уәкілетті орган өтінімді тіркеу журналында тіркейді және өтінім тіркелген сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде өтінім берушіге жазбаша нысанда жауап жібереді.

      11. Уәкілетті орган инвестициялық субсидия беру туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі қабылданған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде модельдік келісімшарт ережелерін ескере отырып, инвестициялық келісімшартты келісімді қол қоюға дайындайды.

      12. Уәкілетті орган инвестициялық келісімшартты қол қойылған күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде тіркейді және ол тіркелген күнінен бастап күшіне енеді.

      Уәкілетті органның тіркеген күні инвестициялық келісімшартты жасасу күні болып табылады.

      13. Инвестициялық субсидия инвестициялық келісімшарттың жұмыс бағдарламасында көзделген қосылған құн салығы мен акциздер есепке алынбай, құрылыс-монтаждау жұмыстары және жабдықты сатып алу құнының отыз пайызына дейін өтеу арқылы беріледі.

      Құрылыс-монтаждау жұмыстарының және жабдықты сатып алудың іс жүзіндегі шығындары бойынша инвестициялық субсидияны төлеу растайтын құжаттар негізінде жүзеге асырылады, бірақ Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалған тәртіппен мемлекеттік сараптаманың қорытындысы бар жобалау алдындағы құжаттамада көзделген шығындардың құнынан аспайды.

      Инвестициялық субсидия берудің шекті мөлшері Қазақстан Республикасының инвестициялар және даму, мемлекеттік және бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органдарының бірлескен бұйрығымен құрылыс-монтаждау жұмыстарына және жабдық сатып алуға арналған нақты шығындарды өтеуге республикалық бюджетте көзделген қаражат шегінде белгіленеді және өзгереді.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 27.07.2018 № 468 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      14. Инвестициялық субсидияны төлеу инвестициялық келісімшартта белгіленген өндірістік көрсеткіштер орындалған жағдайда өндіріс толық көлемде пайдалануға берілгеннен кейін жобаның іске асырылу орны бойынша облыстың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органымен келісу бойынша жүзеге асырылады.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 27.07.2018 № 468 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      15. Инвестициялық субсидияны төлеу кестесі мен жылдық көлемдері инвестициялық келісімшарт шеңберінде кемінде үш жыл, бірақ инвестициялық келісімшарттың қолданылу мерзімінен аспайтын кезеңге инвестициялық субсидияны тең үлестермен бөлу арқылы белгіленеді.

      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 27.07.2018 № 468 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      16. Инвестициялық келісімшарт жасасқан Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы жұмыс бағдарламасын іске асыруды аяқтағаннан кейін екі ай ішінде инвестициялар жөніндегі уәкілетті органға аудиторлық есепті ұсынады, онда мыналар қамтылуы тиіс:

      1) жұмыс бағдарламасына сәйкес инвестициялық міндеттемелердің орындалуы туралы ақпарат;

      2) жұмыс бағдарламасына сәйкес сатып алынған тіркелген активтер бойынша таратып жазу;

      3) жұмыс бағдарламасының орындалғанын растайтын құжаттардың жиынтық тізілімі;

      4) инвестициялық келісімшарт талаптарының орындалуы туралы мәліметтер.

      Аудиторлық есепті аудиторлық қызмет саласындағы уәкілетті орган белгілеген ең төменгі талаптарға сәйкес келетін аудиторлық ұйым жасауға тиіс.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 27.07.2018 № 468 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      17. Уәкілетті орган төленетін инвестициялық субсидия сомасы бойынша шешім қабылданғаннан кейін 2 (екі) жұмыс күні ішінде инвесторға жазбаша хабарлама жібереді.

      18. Уәкілетті орган инвестициялық субсидия төлеуді Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджетте көзделген қаражат шегінде жүзеге асырады.

On approval of Rules for investment grant

Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No.1120 dated December 29, 2015. It became invalid by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.10.2021 No. 764 (effective from the date of its first official publication).

      Unofficial translation

      Footnote. It became invalid by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.10.2021 No. 764 (effective from the date of its first official publication).

      In compliance with paragraph 7 of Article 291 of the Entrepreneur Code of the Republic of Kazakhstan dated October 29, 2015, the Government of the Republic of Kazakhstan DECREES:

      1. Attached hereto regulations for the provision of investment grant shall be approved.

      The following shall be deemed of no longer in effect:

      1) Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 1175 dated November 4, 2014 "On approval of the Rules for investment grant" (Collected Acts of the President and the Government of the Republic of Kazakhstan, 2014, No. 68, Art. 626);

      2) subparagraph 2) of paragraph 1 of the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 210 dated April 9, 2015 "On Amendments and Addenda to the Resolutions of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 436 dated May 8, 2003 "On some Issues of Implementation of the Law of the Republic of Kazakhstan "On Investments" and No. 1175 dated November 4, 2014 "On Approving the Rules for Investment Grants " (Collected Acts of the President and the Government of the Republic of Kazakhstan of the Republic of Kazakhstan, 2015, No. 21, Art. 115).

      3. This resolution enters into force on January 1, 2016 and is subject to official publication.

      Prime Minister
      of the Republic of Kazakhstan K. Massimov

  Approved
by the Decree of the Government
of the Republic of Kazakhstan
No. 1120 dated
December 29, 2015

Rules for investment grant 1. General provisions

      1. Present Rules for investment grant (hereinafter referred to as the Rules) are developed in accordance with paragraph 7 of Article 291 of the Entrepreneur Code of the Republic of Kazakhstan dated October 29, 2015 and determine the procedure for investment grant.

      2. Terms and definitions used in present Rules:

      1) investment grant - a type of budget grant provided as investment preference on non reimbursable and non repayable basis to a legal entity of the Republic of Kazakhstan who has entered into an investment contract providing for investments in the amount not less than five million times the monthly calculated indicator established by the law on the republican budget and valid on the date application for the provision of investment preferences (hereinafter - the application) and the implementation of the investment priority project;

      2) a legal entity of the Republic of Kazakhstan - a legal entity, including a legal entity with foreign participation, established in the manner state by the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      3) an authorized investment body (hereinafter referred to as an authorized body) is a state body determined by the Government of the Republic of Kazakhstan to conclude investment contracts and monitor their performance;

      4) investment priority project with the provision of investment grant - an investment project to create new industries, providing for a legal entity to invest in the construction of new production facilities (mill, factory, workshop) in the amount of at least five million times the monthly calculated indicator established by the law on the republican budget and valid on the filing date of the Application;

      5) investment contract - an agreement for the implementation of an investment project, providing for the implementation of investments and the provision of investment preferences.

      Footnote. Paragraph 2 as amended by the Government of the Republic of Kazakhstan No. 468 dated July 27, 2018 (comes into effect from the date of its first official publication).

      3. An investment grant shall be provided for an investment priority project subject to the following conditions:

      1) the recipient shall be a legal entity of the Republic of Kazakhstan;

      2) a legal entity shall make investments in an amount not less than five millionth (to create new industries) of the size of the monthly calculation index established by the law on the republican budget and valid at the date of filing the application;

      3) a legal entity shall carry out the activities included in the list of priority activities identified for the implementation of investment priority projects;

      4) a legal entity shall not be:

      an autonomous educational organization in accordance with the tax legislation of the Republic of Kazakhstan and the educational legislation of the Republic of Kazakhstan;

      an organization carrying out activities on the territory of special economic zone in accordance with the tax legislation of the Republic of Kazakhstan and the legislation of the Republic of Kazakhstan on special economic zones;

      5) the share of the state and (or) subject of the quasi-public sector, which is a legal entity of the Republic of Kazakhstan, as the founder and (or) participant (shareholder) of a legal entity of the Republic of Kazakhstan, shall not exceed twenty-six percent.

      The participation of the state and (or) subject of the quasi-state sector, which is a legal entity of the Republic of Kazakhstan, as the founder and (or) participant (shareholder) of a legal entity of the Republic of Kazakhstan is not more than five years from the date of registration of the investment contract. Within five years, the state and (or) the quasi-state sector entity shall be required to withdraw from the composition of founders and (or) participants (shareholders) of the legal entity of the Republic of Kazakhstan. If this condition is not fulfilled, the application of investment preferences is suspended until its (their) full withdrawal from the founders and (or) participants (shareholders) of a legal entity of the Republic of Kazakhstan, but not more than one year.

      Breach of condition of withdrawal from the founders and (or) participants (shareholders) of a legal entity of the Republic of Kazakhstan during the suspension period shall entail the early termination of the investment contract and the return of previously granted investment preferences.

      The provisions of this subparagraph shall not apply when a quasi-state sector entity in which the share of the state and (or) quasi-state sector entity as a founder and (or) participant (shareholder) of the legal entity of the Republic of Kazakhstan is less than fifty percent, operates within the framework of the implementation of the investment priority project for the coalbed methane extraction;

      6) for the realization of an investment priority project, budgetary funds are not attracted as sources or guarantees of financing, with the exception of money allocated under conditions of repayment, maturity and payment, including leasing financing and lending through financial institutions;

      7) investment activity shall not carry out within the framework of a public-private partnership contract, including concession contract.

      Footnote. Paragraph 3 as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 468 dated July 27, 2018 (comes into effect from the date of its first official publication).

      4. Excluded by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 468 dated July 27, 2018 (shall be enforced from the date of its first official publication).

2. The procedure for investment grant

      5. To receive an investment grant, a legal entity of the Republic of Kazakhstan sends an application to the authorized body in the form established by the authorized body.

      An application for investment grant is accepted and registered when available:

      2) certificate of state registration (re-registration) of the legal entity;

      2) a copy of the charter of the legal entity, certified by the signature of the head and the seal of the legal entity (if any);

      3) business plan of the investment project, drawn up in accordance with the requirements established by the authorized body.

      4) the state examination review of pre-project and (or) project documentation in the manner prescribed by the legislation of the Republic of Kazakhstan, certified by the signature of the head, the seal of the legal entity (if any).

      Footnote. Paragraph 5 as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 468 dated July 27, 2018 (comes into effect from the date of its first official publication).

      6. Authorized body within 10 (ten) working days from the moment of filing the application shall:

      1) check the compliance of a legal entity of the Republic of Kazakhstan with the conditions for investment grant specified in paragraph 3 of these Rules;

      2) analyze the documents on the investment project.

      7. After consideration of the application, the authorized body within 3 (three) working days shall send a written reasoned response to the investor.

      8. If the requirements of paragraph 3 of these Rules are met, the authorized body shall, in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, develop and submit to the Government of the Republic of Kazakhstan a draft resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan on the provision of investment grant to legal entity of the Republic of Kazakhstan.

      9. Investment grant is given on the basis of decision of the Government of the Republic of Kazakhstan

      10. The authorized body from the date of introduction of the decision of the Government of the Republic of Kazakhstan on the provision of investment grant registers the application in the registration log and shall send the applicant a response in writing within 3 (three) working days from the date of registration of the application.

      11. The authorized body within 10 (ten) working days from the date of the decision of the Government of the Republic of Kazakhstan on the provision of investment grant shall prepare investment contract for signing, taking into account the provisions of the model contract.

      12. The investment contract shall be registered by the authorized body within 5 (five) working days from the date of signing and shall come into effect from the date of its registration.

      The date of the investment contract shall be the date of registration by the authorized body.

      13. An investment grant shall be provided by reimbursing up to thirty percent of the cost of construction and installation work and purchase of equipment without value-added tax and excise taxes provided in the work program of the investment contract.

      The payment of investment grant at the actual costs of construction and installation works and the purchase of equipment shall be carried out on the basis of supporting documents, but shall not exceed the cost stipulated by the pre-project documentation having a state expert opinion in the manner prescribed by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Maximum amount of investment grant shall be established and modified by a joint order of the authorized bodies for investment and development, state and budget planning of the Republic of Kazakhstan within the funds provided in the republican budget for reimbursement of the actual costs of construction and installation works and purchase of equipment.

      Footnote. Paragraph 13 as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 468 dated July 27, 2018 (comes into effect from the date of its first official publication).

      14. The payment of an investment grant shall be made on agreement with the local executive body of the region, cities of republican significance and the capital at the place of project implementation after production shall be fully commissioned, subject to the performance indicators set by the investment contract.

      Footnote. Paragraph 14 as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 468 dated July 27, 2018 (comes into effect from the date of its first official publication).

      15. The schedule and annual payments of investment grant shall be established within the framework of an investment contract by distributing an investment grant in equal shares for a period not less than three years, but not more than the duration of the investment contract.

      Footnote. Paragraph 15 as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 468 dated July 27, 2018 (comes into effect from the date of its first official publication).

      7. After completion of the implementation of the work program, legal entity of the Republic of Kazakhstan that has entered into an investment contract, within two months, submits to the authorized investment body an audit report, which shall contain:

      1) information on the performance of investment obligations under the work program;

      2) interpretation of fixed assets acquired in accordance with the work program;

      3) consolidated register of documents confirming the implementation of the work program;

      4) information on the performance of the conditions of investment contract.

      The audit report should be compiled by an audit organization that meets the minimum requirements established by the authorized body in the field of auditing activities.

      Footnote. Paragraph 16 as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 468 dated July 27, 2018 (comes into effect from the date of its first official publication).

      17. The authorized body within 2 (two) working days after taking a decision on the payable amount of the investment grant, sends a written notification to the investor.

      18. The authorized body shall pay investment grant within the limits of funds provided for in the republican budget for relevant financial year in accordance with the budget legislation of the Republic of Kazakhstan.