"2017 - 2019 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 6 желтоқсандағы № 775 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 12 мамырдағы № 257 қаулысы.

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Осы қаулы 2017 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "2017 - 2019 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 6 желтоқсандағы № 775 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулыға 1-қосымшада:

      "2017 жыл" деген бағанда:

      "III. Нысаналы даму трансферттері" деген бөлімде:

      "Білім беру" деген 4-функционалдық топта:

      225 "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі" деген әкімші бойынша:

      099 "Сапалы мектеп біліміне қолжетімділікті қамтамасыз ету" деген бағдарламада:

      107 "Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне білім беру объектілерін салуға және реконструкциялауға және Алматы облысының облыстық бюджетіне, Алматы қаласының бюджетіне орта білім беру объектілерін сейсмикалық күшейту үшiн республикалық бюджет қаражаты есебінен берілетін нысаналы даму трансферттерi" деген кіші бағдарламада:

      мына:

      "






Ақтөбе облысы

0






Маңғыстау облысы

5 399 404

      "

      деген жолдар мынадай редакцияда жазылсын:

      "






Ақтөбе облысы

976 957






Маңғыстау облысы

4 422 447

      ";

      көрсетілген қаулыға 27-қосымшада:

      реттік нөмірі 12-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

12

Қазақстанның үшінші жаңғыруы аясында әлеуметтік-мәдени процестерді талдау

Зерттеу қазіргі Қазақстандағы әлеуметтік-саяси процестерді: олардың ерекшеліктерін, үрдістері мен перспективасын талдауға, сондай-ақ азаматтық қоғамның даму перспективасын зерделеуге және сараптамалық бағалауға бағытталған. Қазақстанның үшінші жаңғыруы қоғамдық сананы және қоғамның құндылық бағдарларын жаңғырту мәселелерін көздейді. Бұл тұрғыда ЭЫДҰ елдерінің халықаралық практикаларын, Қазақстандағы топтастыру және жаңғырту процестерінің бағытын; мәдениетаралық, оның ішінде дін саласындағы өзара іс-қимылдың жаңа болмысын зерделеу жандандырылады. Күрделі әлеуметтік-мәдени саланы зерттеу түрлі міндеттер қоюды, оның ішінде жаңғырту күн тәртібі бойынша жетекші қазақстандық және халықаралық сарапшыларды тарта отырып, халықтың бұқаралық және элиталық әлеуметтік топтарының санасын және мінез-құлқын зерттеуді талап етеді

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті" РМК

001 "Білім беру және ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру және іске асыру" 103 "Социологиялық, талдамалық зерттеулер жүргізу және консалтингтік қызметтер көрсету"

156 152

      ";

      реттік нөмірі 13-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

13

Қазіргі Қазақстанның жаңғыру процесіндегі жағдайларда мемлекеттің коммуникативтік саясатының кейбір шараларын іске асыруды сараптамалық-талдамалық сүйемелдеу

Зерттеу жобасы мемлекеттің ішкі және сыртқы саясатының өзекті мәселелері бойынша қоғамдық пікірлерге талдау жасауды; халықтың әлеуметтік-саяси реформаларға және жекелеген саяси оқиғаларға көзқарасын зерделеуді; еуразиялық интеграция процесін интеграциялық-коммуникациялық қызмет тұрғысынан бағалауды қамтиды. Зерттеу қорытындысы бойынша халықтың әлеуметтік-мәдени бағдарын, құндылықтарын, Қазақстанның азаматтық қоғамының сақталып келе жатқан дәстүрлерін; қазіргі Қазақстанның жаңғырту процесі жағдайларында мемлекеттің коммуникативтік саясатының стратегияларымен қағидаттарын қалыптастыру; экстремизмге және терроризмге қарсы субмәдениетті қалыптастыру бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірленетін болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті" РМК

001 "Білім беру және ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру және іске асыру" 103 "Социологиялық, талдамалық зерттеулер жүргізу және консалтингтік қызметтер көрсету"

133 280

      ";

      20-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

20

Қазақстан Республикасының әртүрлі өңірлерінен дарынды балаларды республикалық физика-математика мектебінде оқыту

Қазақстан Республикасының дарынды балаларын мамандандырылған жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту жөнінде білім беру қызметтерін ұсыну

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Республикалық физика-математика мектебі" КЕАҚ

099 "Сапалы мектеп біліміне қолжетімділікті қамтамасыз ету" 100 "Дарынды балаларды республикалық білім беру ұйымдарында оқыту және тәрбиелеу"

1057347

      ";

      мынадай мазмұндағы реттік нөмірлері 31-1, 31-2, 31-3, 33-1, 48-1, 52-1, 52-2-жолдармен толықтырылсын:

      "

31-1

Республикалық, халықаралық мектеп олимпиадаларын, конкурстарды және өзге де республикалық маңызы бар мектептен тыс іс-шараларды ұйымдастыру, өткізу және оларға балалардың қатысуы

Республикалық және халықаралық маңызы бар мектептен тыс іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, дарынды оқушыларды анықтау, оқушыларды халықаралық олимпиадаларға, жарыстарға, конкурстарға іріктеу және дайындау, республикалық семинарлар, конкурстар өткізу; ғылыми-практикалық конференциялар өткізу
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық және халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстары балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, теориялық білімі мен практикалық шеберлігін тереңдету, жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуына ықпал ету, дарынды балаларды анықтау, халықаралық олимпиадаларға қатысатын оқушыларды iрiктеу және дайындау үшін жағдай жасау, Қазақстан Республикасында білім берудің беделiн көтеру мақсатында өткізіледі. Сондай-ақ олимпиадалар мен конкурстар оқушылардың ғылыми-зерттеу және оқу-танымдық қызметін ынталандырады, Қазақстан Республикасын ың зияткерлік әлеуетiн қалыптастыруға ықпал етеді

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Дарын" республикалық ғылыми-практикалық орталығы" РМКҚ

099 "Сапалы мектеп біліміне қолжетімділікті қамтамасыз ету" 103 "Республикалық мектеп олимпиадаларын, конкурстар, мектептен тыс республикалық маңызы бар іс-шаралар өткізу"

223 053

31-2

Білім берудің барлық деңгейлерінде адамгершілік-рухани тұлғаны қалыптастыру бойынша білім беру моделін дамыту үшін жағдайды қамтамасыз ету

Білім берудегі жалпы әлемдік үрдістерді ескере отырып, адамгершілік-рухани білім берудің сапасын және тиімділігін арттыру; "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының мазмұнын жаңарту және ұлттық білім беру жүйесінде адамгершілік-рухани негіздердің рөлін және маңыздылығын күшейту, бағдарламаны іске асыру тәжірибесін жинақтау және тарату мақсатында "Өзін-өзі тану: сүйіспеншілік және шығармашылық педагогикасы" халықаралық педагогикалық форумын өткізу.
Жалпы адамгершілік және ұлттық құндылықтарға бағытталған тұлғаны тәрбиелеу үшін бірыңғай адамгершілік-рухани кеңістікті құру мақсатында "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламаларын тұтас білім беру процесіне интеграциялау

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Бөбек" ұлттық ғылыми-практикалық, білім беру және сауықтыру орталығы" РМҚК

099 "Сапалы мектеп біліміне қолжетімділікті қамтамасыз ету" 103 "Республикалық мектеп олимпиадаларын, конкурстар, мектептен тыс республикалық маңызы бар іс-шаралар өткізу"

12 766

31-3

"Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын ел аумағында ғылыми-әдістемелік және ақпараттық-ресурстық қолдау

"Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы бойынша пилоттық білім беру ұйымдарының қызметін ғылыми-әдістемелік қолдау; Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде "Өзін-өзі тану" пәнін оқыту жағдайына мониторинг жүргізу.
Рухани-адамгершілік білім беру бойынша интернет-порталды мазмұндық жағынан қамтамасыз ету (мәтіндік және бейнематериалдар дайындау) және ұйымдастырушылық-техникалық қолдау көрсету

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Бөбек" ұлттық ғылыми-практикалық, білім беру және сауықтыру орталығы" РМКҚ

099 "Сапалы мектеп біліміне қолжетімділікті қамтамасыз ету" 104 "Балалар мен оқушы жастарға адамгершілік-рухани білім беру"

47337

      ";

      "

33-1

Менеджмент және кадрларды даярлау саласындағы үздік халықаралық стандарттар негізінде педагогикалық мамандықтар бойынша отандық және шетелдік мамандардың оқытуы жөніндегі көрсетілетін қызметтер

Отандық және шетел сарапшыларын тарту арқылы білім беру саласында бәсекеге қабілетті мамандар даярлау, педагогика мамандықтарының оқытушыларын оқыту және біліктілігін арттыру сапасын жоғарылату

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Назарбаев Университеті" ДБҰ

204 "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрлармен қамтамасыз ету" 100 "Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар мамандар даярлау және білім алушыларға әлеуметтік қолдау көрсету"

210 271

      ";

      "

48-1

Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыруды гранттық қаржыландыру

Жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен көрсетілетін қызметтерді нарыққа шығару мақсатында зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін практикалық тұрғыда қолдануға гранттарды беру

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Ғылым қоры" АҚ

217 "Ғылымды дамыту" 106 "Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыруды гранттық қаржыландыру"

6 000 000

      ";

      "

52-1

Мектеп мұғалімдері үшін біліктілікті арттыру курстарын ұйымдастыру

Жаратылыстану-математикалық цикл пәндері: информатика, биология, химия, және физика мұғалімдері үшін тілдік курстар ұйымдастыру

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Назарбаев Университеті" ДБҰ

222 "Мемлекеттік орта білім беру ұйымдары кадрларының біліктілігін арттыру және қайта даярлау"

2 697 024

52-2

Сейсмологиялық ақпарат мониторингі

Қазақстан Республикасының аумағында сейсмологиялық мониторинг. Тәулік бойы далалық аспаптық бақылау жүргізу. Қадағалау және материалдарды өңдеу үшін жаңа әдістер мен техникалық құралдарды енгізу

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

"Сейсмологиялық тәжірибелік-әдістемелік экспедиция" ЖШС

024 "Сейсмологиялық ақпарат мониторингі"

418 266

      ".

      2. Осы қаулы 2017 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 6 декабря 2016 года № 775 "О реализации Закона Республики Казахстан "О республиканском бюджете на 2017- 2019 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 мая 2017 года № 257

      Примечание РЦПИ!
Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2017 года.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 6 декабря 2016 года № 775 "О реализации Закона Республики Казахстан "О республиканском бюджете на 2017 - 2019 годы" следующие изменения и дополнения:

      в приложении 1 к указанному постановлению:

      в графе "2017 год":

      в разделе "III. Целевые трансферты на развитие":

      в функциональной группе 4 "Образование":

      по администратору 225 "Министерство образования и науки Республики Казахстан":

      в программе 099 "Обеспечение доступности качественного школьного образования":

      в подпрограмме 107 "Целевые трансферты на развитие областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на строительство и реконструкцию объектов образования и областному бюджету Алматинской области и бюджету города Алматы для сейсмоусиления организаций среднего образования за счет средств республиканского бюджета":

      строки:

      "






Актюбинская область

0






Мангистауская область

5 399 404

      "

      изложить в следующей редакции:

      "






Актюбинская область

976 957






Мангистауская область

4 422 447

      ";

      в приложении 27 к указанному постановлению:

      строку, порядковый номер 12, изложить в следующей редакции:

      "

12

Анализ социокультурных процессов в контексте Третьей модернизации Казахстана

Исследование направлено на анализ социально-политических процессов в современном Казахстане: их особенностей, тенденций и перспектив, а также изучение и экспертную оценку перспектив развития гражданского общества. Третья модернизация Казахстана предполагает вопросы модернизации общественного сознания и ценностных ориентиров социума. В этом контексте актуализируется изучение международных практик стран ОЭСР, вектора консолидационных и модернизационных процессов в Казахстане; новых реалий межкультурного взаимодействия, в том числе в религиозной сфере. Изучение сложной социокультурной сферы требует постановки разноплановых задач, в том числе исследование сознания и поведения массовых и элитных социальных групп населения, с привлечением ведущих казахстанских и международных экспертов по модернизационной повестке.

Министерство образования и науки Республики Казахстан

РГП "Евразийский национальный университет им. Л.Н."

001 "Формирование и реализация государственной политики в области образования и науки"103 "Проведение социологических, аналитических исследований и оказание консалтинговых услуг"

156 152

      ";

      строку, порядковый номер 13, изложить в следующей редакции:

      "

13

Экспертно-аналитическое сопровождение реализации некоторых мер государственной коммуникативной политики в условиях процесса модернизации современного Казахстана

Исследовательский проект включает в себя анализ общественного мнения по актуальным вопросам внутренней и внешней политики государства; изучение реакции населения на социально-политические реформы и отдельные политические события; оценку процесса евразийской интеграции сквозь призму интеграционно-коммуникационной деятельности. По итогам исследования будут выработаны предложения и рекомендации по формированию социокультурных установок, ценностей населения и сохраняющихся традиций гражданского общества Казахстана; стратегии и принципов государственной коммуникативной политики в условиях процесса модернизации современного Казахстана; по формированию антиэкстремистской и антитеррористической субкультуры.

Министерство образования и науки Республики Казахстан (Комитет науки)

РГП "Евразийский национальный университет им. Л.Н. Гумилева"

001 "Формирование и реализация государственной политики в области образования и науки"
103 "Проведение социологических, аналитических исследований и оказание консалтинговых услуг"

133 280

      ";

      строку, порядковый номер 20, изложить в следующей редакции:

      "

20

Обучение в республиканской физико-математической школе одаренных детей из различных регионов Республики Казахстан

Предоставление образовательных услуг по обучению одаренных детей Республики Казахстан по специализированным общеобразовательным учебным программам

Министерство образования и науки Республики Казахстан

НАО "Республиканская физико-математическая школа"

099 "Обеспечение доступности качественного школьного образования"
100 "Обучение и воспитание детей в республиканских организациях образования"

1 057 347

      ";

      дополнить строками, порядковые номера, 31-1, 31-2, 31-3, 33-1, 48-1, 52-1, 52-2, следующего содержания:

      "

31-1

Организация, проведение и участие детей в республиканских и международных школьных олимпиадах, конкурсах и других внешкольных мероприятий республиканского значения.

Организация и проведение внешкольных мероприятий республиканского и международного значения, выявление одаренных обучающихся; подбор и подготовка учащихся к участию в международных олимпиадах, конкурсах, проведение республиканских семинаров, конкурсов; проведение научно-практической конференции.
Республиканские и международные олимпиады и конкурсы научных проектов по общеобразовательным предметам проводятся в целях развития творческих способностей, углубления теоретических знаний и практических умений, содействия самореализации личности, создания условий для выявления одаренных детей, отбора и подготовки обучающихся к участию в международных олимпиадах, повышения престижа образования в Республике Казахстан. Также олимпиады и конкурсы стимулируют научно-исследовательскую и учебно-познавательную деятельность учащихся, содействуют формированию интеллектуального потенциала Республики Казахстан

Министерство образования и науки Республики Казахстан

РГКП "Научно-практический центр "Дарын"

099 "Обеспечение доступности качественного школьного образования"
103 "Проведение республиканских школьных олимпиад, конкурсов, внешкольных мероприятий республиканского значения"

223 053

31-2

Обеспечение условий для развития образовательной модели по формированию нравственно-духовной личности на всех уровнях образования

Проведение Международного педагогического форума "Самопознание: Педагогика любви и творчества" с целью повышения качества и эффективности нравственно-духовного образования с учетом общемировых тенденций в образовании; обновления содержания по программе нравственно-духовного образования "Самопознание" и усиления роли и значимости нравственно-духовных основ в национальной системе образования, обобщения и трансляции опыта реализации программы. Осуществление интеграции программы нравственно-духовного образования "Самопознание" в целостный образовательный процесс с целью создания единого нравственно-духовного пространства для воспитания личности, ориентированной на общечеловеческие и национальные ценности

Министерство образования и науки Республики Казахстан

РГКП "Национальный научно-практический, образовательный и оздоровительный центр "Бобек"

099 "Обеспечение доступности качественного школьного образования"
103 "Проведение республиканских школьных олимпиад, конкурсов, внешкольных мероприятий республиканского значения"

12 766

31-3

Научно-методическое и информационно-ресурсное сопровождение программы нравственно-духовного образования "Самопознание" в масштабе страны

Научно-методическое сопровождение деятельности пилотных организаций образования по программе нравственно-духовного образования "Самопознание"; мониторинг состояния преподавания предмета "Самопознание" в системе образования Республики Казахстан.
Организационно-техническая поддержка, содержательное обеспечение (подготовка текстовых, видеоматериалов) интернет-портала по нравственно-духовному образованию

Министерство образования и науки Республики Казахстан

РГКП "Национальный научно-практический, образовательный и оздоровительный центр "Бобек"

099 "Обеспечение доступности качественного школьного образования" 104 "Нравственно-духовное образование детей и учащейся молодежи"

47 337

      ";

      "

33-1

Услуги по обучению отечественными и иностранными специалистами по педагогическим специальностям на основе лучших международных стандартов в области менеджмента и сфере подготовки кадров

Повышение качества подготовки конкурентноспобных специалистов в области образования, обучения и повышения квалификации преподавателей педагогических специальностей с привлечением отечественных и зарубежных экспертов

Министерство образования и науки Республики Казахстан

АОО "Назарбаев Университет"

204 "Обеспечение кадрами с высшим и послевузовским образованием",
100 "Подготовка специалистов с высшим, послевузовским образованием и оказание социальной поддержки обучающимся"

210 271

      ";

      "

48-1

Грантовое финансирование коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности

Предоставление грантов на практическое применение результатов научной и (или) научно-технической деятельности, включая результаты интеллектуальной деятельности, с целью вывода на рынок новых или усовершенствованных товаров, процессов и услуг

Министерство образования и науки Республики Казахстан

АО "Фонд науки"

217"Развитие науки"
106"Грантовое финансирование коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности"

6 000 000

      ";

      "

52-1

Организации курса повышения квалификации для учителей школ

Организации языковых курсов для учителей общеобразовательных школ предметов естественно-математического цикла: информатики, биологии, химии, физики

Министерство образования и науки Республики Казахстан

АОО "Назарбаев Университет"

222 "Повышение квалификации и переподготовка кадров государственных организаций среднего образования"

2 697 024

52-2

Мониторинг сейсмологической информации

Сейсмологический мониторинг на территории Республики Казахстан. Проведение круглосуточных полевых инструментальных наблюдений. Внедрение новых методов и технических средств для проведения наблюдений и обработки материалов

Министерство образования и науки Республики Казахстан

ТОО "Сейсмологическая опытно-методическая экспедиция"

024 "Мониторинг сейсмологической информации"

418 266

       ".

      2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2017 года.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев