Арнайы экономикалық аймақтардың кейбір мәселелері туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 6 қазандағы № 624 қаулысы.

      "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      1. 2041 жылға дейінгі кезеңге "Қорғас" шекара маңы ынтымақтастығы халықаралық орталығы" арнайы экономикалық аймағы (бұдан әрі – АЭА) құрылсын.

      2. Қоса беріліп отырған:

      1) "Ақтау теңіз порты" АЭА туралы ереже және оның нысаналы индикаторлары;

      2) "Оңтүстік" АЭА туралы ереже және оның нысаналы индикаторлары;

      3) "Павлодар" АЭА туралы ереже және оның нысаналы индикаторлары;

      4) "Қорғас" шекара маңы ынтымақтастығының халықаралық орталығы" АЭА туралы ереже және оның нысаналы индикаторлары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 14.08.2021 № 558 қаулысымен.

      3. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 04.12.2018 № 802 қаулысымен

      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 6 қазандағы
№ 624 қаулысымен
бекітілген

"Ақтау теңiз порты" арнайы экономикалық аймағы туралы
ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

      1. "Ақтау теңіз порты" арнайы экономикалық аймағы (бұдан әрі – АЭА) қоса беріліп отырған жоспарға сәйкес Маңғыстау облысының аумағында Маңғыстау облысы Ақтау қаласының, Мұнайлы, Қарақия және Түпқараған аудандарының әкімшілік-аумақтық шекаралары шегінде орналасқан.

      АЭА порттық арнайы экономикалық аймақ болып табылады.

      АЭА аумағы 1926,1719 гектарды құрайды және Қазақстан Республикасы аумағының ажырамас бөлігі болып табылады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 10.02.2023 № 107 қаулысымен; өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      2. АЭА республика экономикасының әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесiне кіруін жандандыру үшін өңірді жедел дамыту, тиiмдiлiгi жоғары, оның iшiнде жоғары технологиялық және бәсекеге қабілетті өндiрiстердi құру, өнiмдердiң жаңа түрлерiн шығаруды игеру, инвестицияларды тарту, нарықтық қатынастардың құқықтық нормаларын жетiлдiру, басқарудың және шаруашылық жүргiзудiң қазiргi заманғы әдiстерiн енгiзу, өңірдің туристік әлеуетін жоғарылату және келетін қазақстандық және шетелдік туристердің қажеттіліктерін қамтамасыз етіп, қанағаттандыра алатын тиімділігі жоғары, бәсекеге қабілетті туристік инфрақұрылымды дамыту, сондай-ақ әлеуметтiк проблемаларды шешу мақсатында құрылады.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 22.01.2020 № 9 қаулысымен.

      3. АЭА-ның қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясымен, "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен, осы Ережемен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      3-1. АЭА құру мақсаттарына сәйкес келетін қызметтің басым түрлерінің тізбесін, сондай-ақ қызметтің басым түрлерін көрсетілген тізбеге енгізу тәртібін арнайы экономикалық және индустриялық аймақтарды құру, олардың жұмыс істеуі және таратылуы саласында мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен және салықтардың және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің түсуін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органмен келісу бойынша айқындайды.

      Ескерту. Ереже 3-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 14.08.2021 № 558 қаулысымен.
      4. Алып тасталды - ҚР Үкіметінің 19.02.2021 № 78 қаулысымен.

2. АЭА-ны басқару

      5. АЭА-ны басқару "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

3. АЭА-ның аумағында салық салу

      6. АЭА-ның аумағында салық салу Қазақстан Республикасының салық заңнамасымен реттеледi.

4. Кедендiк реттеу

      7. АЭА аумағындағы кедендiк реттеу Еуразиялық экономикалық одақ пен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасының ережелерiне сәйкес жүзеге асырылады.

      8. АЭА аумағында немесе оның бір бөлігінде еркін кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылады.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      9. Еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен АЭА-ға қатысушы ретiнде қызметтi жүзеге асыру туралы шартқа сәйкес АЭА аумағында қызметтiң басым түрлерiн жүзеге асыратын тұлғалар АЭА аумағына орналастыруға және (немесе) пайдалануға арналған тауарларды орналастырады.

      10. Еркін кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылатын АЭА аумағы кедендік бақылау аймағы болып табылады. АЭА аумағы кедендік бақылау жүргізу мақсатында жайластырылуға тиіс. АЭА аумағын жайластыруға қойылатын талаптарды, оның ішінде осындай аумақтың периметрін қоршау және бейнебақылау жүйесімен жарақтандыру жөніндегі талаптарды кеден саласындағы уәкілетті орган белгілейді.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      11. АЭА аумағында Еуразиялық экономикалық одақ пен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында айқындалған тәртiппен тауарларды уақытша сақтау орындары құрылуы мүмкiн.

      12. АЭА аумағында еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар, сондай-ақ еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылмаған Еуразиялық экономикалық одақтың тауарлары және өзге де кедендiк рәсiмдермен орналастырылған шетелдiк тауарлар орналастырылуы және пайдаланылуы мүмкiн.

      13. АЭА аумағына әкелiнген және еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар кедендiк баждарды, салықтарды, сондай-ақ тарифтiк емес реттеу шараларын қолдану мақсаттары үшiн Еуразиялық экономикалық одақтың кедендiк аумағынан тыс жерде орналасқан тауарлар ретiнде қаралады.

      14. Тауарларды уақытша сақтауға, кедендiк декларациялауға, кедендiк тазартуға және шығаруға, сондай-ақ АЭА аумағында кедендiк бақылау жүргiзуге байланысты кедендiк операциялар Еуразиялық экономикалық одақ пен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.

5. Қоршаған ортаны қорғау

      15. Экологиялық реттеу бөлiгiнде АЭА қызметі Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады және өмiр сүру сапасын арттырудың экономикалық, әлеуметтiк және экологиялық аспектiлерiнiң теңгерiмi негiзiнде тұрақты дамуға және қоршаған ортаны қорғауға көшу үшiн жағдай жасау арқылы табиғи ресурстарды ұтымды және тиiмдi пайдалануға негiзделедi.

6. Қорытынды ережелер

      16. Осы Ережеде белгiленген шарттар Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен өзгертiлуi мүмкiн.

      17. АЭА-ны мерзiмiнен бұрын тарату "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      18. АЭА-ның осы Ережемен реттелмеген қызметi Қазақстан Республикасы мен Еуразиялық экономикалық одақтың қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.


  "Ақтау теңіз порты"
арнайы экономикалық аймағы
туралы ережеге
қосымша

"Ақтау теңіз порты" арнайы экономикалық аймағы аумағының жоспары

      Ескерту. Жоспар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.



Р/с №

Аймақтар атауы:

Ауданы, гектар

1

Порттық аймақ

371,6719

2

Индустриялық аймақ

1554,5


Жиыны:

1926,1719

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 6 қазандағы
№ 624 қаулысымен
бекітілген

"Ақтау теңіз порты" арнайы экономикалық аймағының нысаналы индикаторлары

      Ескерту. Нысаналы индикаторлар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 29.10.2024 № 903 қаулысымен.

Р/с

Мақсаттары, міндеттері мен көрсеткіштері (атауы)

Өлшем бірлігі

Базалық кезең 2023 жыл

2027 жылға қарай қол жеткізу

2032 жылға қарай қол жеткізу

2037 жылға қарай қол жеткізу

2042 жылға қарай қол жеткізу

2047 жылға қарай қол жеткізу

2052 жылға қарай қол жеткізу

нысаналы индикатор

нысаналы индикатор

нысаналы индикатор

нысаналы индикатор

нысаналы индикатор

нысаналы индикатор

1

2

3

4

6

7

8

9

10

11

1.

Инвестициялардың жалпы көлемі, оның ішінде:

млрд теңге

290

340

390

440

490

540

590

1.1

Шетелдік инвестициялардың көлемі

млрд теңге

170

175

185

200

220

245

275

1.2

Отандық инвестициялардың көлемі

млрд теңге

120

165

205

240

270

295

315

2.

АЭА аумағында тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді (жұмыстарды) өндіру көлемі

млрд теңге

450

490

500

520

550

590

640

3.

Қатысушылар саны

компаниялар

50

55

60

65

70

75

80

4.

АЭА аумағында құрылатын жұмыс орындарының саны

адам

2300

3300

3500

3700

3900

4100

4300

5.

АЭА аумағындағы өндірістің жалпы көлеміндегі қазақстандық қамту үлесінің орташа мәні

%

50

53

58

63

68

73

78

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 6 қазандағы
№ 624 қаулысымен
бекітілген

"Оңтүстік" арнайы экономикалық аймағы туралы ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

      1. "Оңтүстік" арнайы экономикалық аймағы (бұдан әрі – АЭА) қоса беріліп отырған жоспарға сәйкес Шымкент қаласының аумағында орналасқан.

      АЭА-ның аумағы 225,0001 гектарды құрайды және Қазақстан Республикасы аумағының ажырамас бөлігі болып табылады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 19.02.2021 № 78 қаулысымен.

      2. АЭА:

      1) республика экономикасының әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесіне кіруін жандандыру үшін өңірді жедел дамыту, тиімділігі жоғары, оның ішінде жоғары технологиялық және бәсекеге қабілетті өндірістерді құру, өнімдердің жаңа түрлерін шығаруды игеру, инвестициялар тарту, нарықтық қатынастардың құқықтық нормаларын жетілдіру, басқарудың және шаруашылық жүргізудің қазіргі заманғы әдістерін енгізу, сондай-ақ әлеуметтік проблемаларды шешу;

      2) Қазақстан Республикасының мақта өңдеу өндірісі кәсіпорындарын, тоқыма және тігін өнеркәсібін дамыту;

      3) тоқыма өнеркәсібін дамыту;

      4) тоқыма өнімдерін өндіру үшін әлемдік сауда маркалары өндірушілерін тарту;

      5) жоғары технологиялық өндірістер құру, өндірілетін тоқыма өнімдерінің сапасын жақсарту және түр-түрін көбейту;

      6) химия, мұнай-химия саласын дамыту мақсаттарында құрылады.

      3. АЭА-ның қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясымен, "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен, осы Ережемен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.
      4. Алып тасталды - ҚР Үкіметінің 19.02.2021 № 78 қаулысымен.

2. АЭА-ны басқару

      5. АЭА-ны басқару "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

3. АЭА-ның аумағында салық салу

      6. АЭА-ның аумағында салық салу Қазақстан Республикасының салық заңнамасымен реттеледi.

4. Кедендiк реттеу

      7. АЭА аумағындағы кедендiк реттеу Еуразиялық экономикалық одақ пен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасының ережелерiне сәйкес жүзеге асырылады.

      8. АЭА аумағында немесе оның бір бөлігінде еркін кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылады.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      9. Еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен АЭА-ға қатысушы ретiнде қызметтi жүзеге асыру туралы шартқа сәйкес АЭА аумағында қызметтiң басым түрлерiн жүзеге асыратын тұлғалар АЭА аумағына орналастыруға және (немесе) пайдалануға арналған тауарларды орналастырады.

      10. Еркін кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылатын АЭА аумағы кедендік бақылау аймағы болып табылады. АЭА аумағы кедендік бақылау жүргізу мақсатында жайластырылуға тиіс. АЭА аумағын жайластыруға қойылатын талаптарды, оның ішінде осындай аумақтың периметрін қоршау және бейнебақылау жүйесімен жарақтандыру жөніндегі талаптарды кеден саласындағы уәкілетті орган белгілейді.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      11. АЭА аумағында Еуразиялық экономикалық одақ пен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында айқындалған тәртiппен тауарларды уақытша сақтау орындары құрылуы мүмкiн.

      12. АЭА аумағында еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар, сондай-ақ еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылмаған Еуразиялық экономикалық одақтың тауарлары және өзге де кедендiк рәсiмдермен орналастырылған шетелдiк тауарлар орналастырылуы және пайдаланылуы мүмкiн.

      13. АЭА аумағына әкелiнген және еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар кедендiк баждарды, салықтарды, сондай-ақ тарифтiк емес реттеу шараларын қолдану мақсаттары үшiн Еуразиялық экономикалық одақтың кедендiк аумағынан тыс жерде орналасқан тауарлар ретiнде қаралады.

      14. Тауарларды уақытша сақтауға, кедендiк декларациялауға, кедендiк тазартуға және шығаруға, сондай-ақ АЭА аумағында кедендiк бақылау жүргiзуге байланысты кедендiк операциялар Еуразиялық экономикалық одақ пен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.

5. Қоршаған ортаны қорғау

      15. Экологиялық реттеу бөлiгiнде АЭА қызметі Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады және өмiр сүру сапасын арттырудың экономикалық, әлеуметтiк және экологиялық аспектiлерiнiң теңгерiмi негiзiнде тұрақты дамуға және қоршаған ортаны қорғауға көшу үшiн жағдай жасау арқылы табиғи ресурстарды ұтымды және тиiмдi пайдалануға негiзделедi.

6. Қорытынды ережелер


      16. Осы Ережеде белгiленген шарттар Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен өзгертiлуi мүмкiн.

      17. АЭА-ны мерзiмiнен бұрын тарату "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      18. АЭА-ның осы Ережемен реттелмеген қызметi Қазақстан Республикасы мен Еуразиялық экономикалық одақтың қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

  "Оңтүстік" арнайы
экономикалық аймағы
туралы ережеге
қосымша

"Оңтүстік" арнайы экономикалық аймағы аумағының жоспары

      Ескерту. Жоспар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 19.02.2021 № 78 қаулысымен.


"Оңтүстік" арнайы экономикалық аймағының жалпы аумағы S = 225,0001 га

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 6 қазандағы
№ 624 қаулысымен
бекітілген

"Оңтүстік" арнайы экономикалық аймағының нысаналы индикаторлары

      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 14.08.2021 № 558 қаулысымен.
      Ескерту. Нысаналы индикаторлар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 19.02.2021 № 78 қаулысымен.

Р/с
Мақсаттары, міндеттері мен көрсеткіштері (атауы) Өлшем бірлігі Базалық кезең 2019 жыл 2020 жылға қарай қол жеткізу 2025 жылға қарай қол жеткізу 2030 жылға қарай қол жеткізу
нысаналы индикатор нысаналы индикатор нысаналы индикатор
1 2 3 4 5 6 7

1.

Жалпы инвестициялар көлемі, оның ішінде:

млрд. теңге

29,6

38,6

45,5

54,2

1.1

Шетелдік инвестициялар көлемі

млрд. теңге

2,5

4,5

5,1

7,3

1.2

 
Отандық инвестициялар көлемі

 
млрд. теңге

 
27,1

 
28,5

 
40,4

 
46,9

2.

Арнайы экономикалық аймағының аумақ тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді (жұмыстарды) өндіру көлемі

млрд. теңге

53,9

72

147

253

3.

Өңір экономикасының шикізаттық емес секторына инвестициялардың жыл сайынғы өсімі (өңдеуші өнеркәсіп)

%

0,1

0,3

0,3

0,3

4.

Қатысушылар саны

компаниялар

33

40

45

50

5.

Арнайы экономикалық аймақ аумағында құрылатын жұмыс  орындарының саны

адам

1500

3500

4200

5000

6.

Арнайы экономикалық аймақ аумағында өндірістің жалпы көлеміндегі қазақстандық қамту үлесі

%

70

70

70

70

7.

Арнайы экономикалық аймақ аумағында жалпы өндiрiс көлемiндегi өнiм экспортының үлесі

%

50

50

50

50

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 6 қазандағы
№ 624 қаулысымен
бекітілген

"Павлодар" арнайы экономикалық аймағы туралы
ЕРЕЖЕ

Жалпы ережелер

      1. "Павлодар" арнайы экономикалық аймағы (бұдан әрі – АЭА) қоса беріліп отырған жоспарға сәйкес Павлодар қаласының Солтүстік өнеркәсіп ауданының аумағында орналасқан.

      АЭА аумағы 1200 гектарды құрайды және Қазақстан Республикасы аумағының ажырамас бөлігі болып табылады.

      Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Үкіметінің 14.08.2021 № 558; 30.01.2024 № 46 қаулыларымен.

      2. АЭА:

      1) химия, мұнай-химия салаларын, атап айтқанда жоғары технологиялық экологиялық қауіпсіз қазіргі заманғы технологияларды қолдана отырып, қосымша құны жоғары экспортқа бағдарланған өнімдер өндірісін дамыту;

      2) шикізатты тереңдете өңдеу және қосымша құны жоғары бәсекеге кеңінен қабілетті өнімді шығару бойынша химия, мұнай-химия салаларын құру мен дамыту жөніндегі серпінді инвестициялық жобаларды, ғылыми-зерттеу және ғылыми-техникалық инновациялық жобаларды әзірлеу және іске асыру;

      3) өндіру мен өткізудің бүкіләлемдік жүйесіне қазақстандық өнімнің интеграциялануын жүзеге асыру, халықаралық стандарттарға сәйкес инновациялық, бәсекеге қабілетті отандық өнім жасау;

      4) химия және мұнай-химия салаларында тиімділігі жоғары және инновациялық өндірістер, соның ішінде жоғары технологиялық және бәсекеге қабілетті өндірістер құру, өнімнің жаңа түрлерін шығаруды игеру;

      5) қолайлы инвестициялық ахуал құру, инвестициялық жобаларды іске асыру үшін отандық және шетелдік инвестициялар тарту мен мемлекеттік-жекешелік әріптестік тетіктері негізінде химия, мұнай-химия салаларын кешенді дамыту;

      6) республика экономикасының әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесіне енуін жандандыру үшін өңірді жедел дамыту;

      7) басқару мен шаруашылық жүргізудің қазіргі заманғы әдістерін енгізу;

      8) әлеуметтік мәселелерді шешу, халықтың жұмыспен қамтылуын арттыру;

      9) металлургия өнеркәсібін және металл өңдеу саласын дамыту, атап айтқанда, әлемдік сауда таңбаларын өндірушілерді тарту жолымен дайын бұйымдарды өндіру;

      10) тереңдете өңдеу және қосылған құны жоғары бәсекеге қабілетті өнімдерді кеңінен шығару жөніндегі әлемдік деңгейдегі өндіруші өнеркәсіп, оның ішінде металлургия, металл өңдеу, метал емес минералдық өнімдер, резина және пластмасса бұйымдары металлургия өнеркәсібі мен металл өңдеу салаларын құру мен дамыту жөніндегі серпінді инвестициялық жобаларды әзірлеу және іске асыру мақсатында құрылған.

      3. АЭА-ның қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясымен, "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен, осы Ережемен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      3-1. АЭА құру мақсаттарына сәйкес келетін қызметтің басым түрлерінің тізбесін, сондай-ақ қызметтің басым түрлерін көрсетілген тізбеге енгізу тәртібін арнайы экономикалық және индустриялық аймақтарды құру, олардың жұмыс істеуі және таратылуы саласында мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен және салықтардың және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің түсуін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті органмен келісу бойынша айқындайды.

      Ескерту. Ереже 3-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 14.08.2021 № 558 қаулысымен.
      4. Алып тасталды - ҚР Үкіметінің 19.02.2021 № 78 қаулысымен.

2. АЭА-ны басқару

      5. АЭА-ны басқару "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

3. АЭА-ның аумағында салық салу


      6. АЭА-ның аумағында салық салу Қазақстан Республикасының салық заңнамасымен реттеледі.

4. Кедендік реттеу

      7. АЭА аумағындағы кедендік реттеу Еуразиялық экономикалық одақтың және Қазақстан Республикасының кеден заңнамасының ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады.

      8. АЭА аумағында немесе оның бір бөлігінде еркін кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылады.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      9. Еркін кедендік аймақтың кедендік рәсімімен АЭА-ға қатысушы ретінде қызметті жүзеге асыру туралы шартқа сәйкес АЭА аумағында қызметтің басым түрлерін жүзеге асыратын тұлғалар АЭА аумағына орналастыруға және (немесе) пайдалануға арналған тауарларды орналастырады.

      10. Еркін кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылатын АЭА аумағы кедендік бақылау аймағы болып табылады. АЭА аумағы кедендік бақылау жүргізу мақсатында жайластырылуға тиіс. АЭА аумағын жайластыруға қойылатын талаптарды, оның ішінде осындай аумақтың периметрін қоршау және бейнебақылау жүйесімен жарақтандыру жөніндегі талаптарды кеден саласындағы уәкілетті орган белгілейді.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      11. АЭА аумағында Еуразиялық экономикалық одақтың және Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында айқындалған тәртіппен тауарларды уақытша сақтау орындары құрылуы мүмкін.

      12. АЭА аумағында еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар, сондай-ақ еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылмаған Еуразиялық экономикалық одақтың тауарлары және өзге де кедендiк рәсiмдермен орналастырылған шетелдiк тауарлар орналастырылуы және пайдаланылуы мүмкiн.

      13. АЭА аумағына әкелiнген және еркiн кедендік аймақтың кедендiк рәсiмiмен орналастырылған тауарлар кедендiк баждарды, салықтарды, сондай-ақ тарифтiк емес реттеу шараларын қолдану мақсаттары үшiн Еуразиялық экономикалық одақтың кедендiк аумағынан тыс жерде орналасқан тауарлар ретiнде қаралады.

      14. Тауарларды уақытша сақтауға, кедендiк декларациялауға, кедендiк тазартуға және шығаруға, сондай-ақ АЭА аумағында кедендiк бақылау жүргiзуге байланысты кедендiк операциялар Еуразиялық экономикалық одақ пен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.

5. Қоршаған ортаны қорғау

      15. АЭА қызметін экологиялық реттеу бөлігінде жүзеге асыру Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады және өмір сүру сапасын арттырудың экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аспектілерінің теңгерімі негізінде тұрақты даму және қоршаған ортаны қорғауға көшу үшін жағдай жасау арқылы табиғи ресурстарды ұтымды және тиімді пайдалануға негізделеді.

6. Қорытынды ережелер

      16. Осы Ережеде белгіленген шарттар Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен өзгертілуі мүмкін.

      17. АЭА-ны мерзiмiнен бұрын тарату "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      18. АЭА-ның осы Ережемен реттелмеген қызметі Қазақстан Республикасы мен Еуразиялық экономикалық одақтың қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

  "Павлодар" арнайы
экономикалық аймағы
туралы ережеге
қосымша

"Павлодар" арнайы экономикалық аймағы аумағының жоспары

      Ескерту. Жоспар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.


Р/с №

Аймақтар атауы:

Ауданы, гектар

1

"Павлодар" арнайы экономикалық аймағы

1200


Жиыны:

1200

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 6 қазандағы
№ 624 қаулысымен
бекітілген

"Павлодар" арнайы экономикалық аймағының нысаналы индикаторлары

      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 14.08.2021 № 558 қаулысымен.
      Ескерту. Нысаналы индикаторлар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 19.02.2021 № 78 қаулысымен.

Р/с № Мақсаттары, міндеттері мен көрсеткіштері(атауы) Өлшем  бірлігі Базалық кезең2019 жыл 2021 жылға қарай қол жеткізу 2026 жылға қарай қол жеткізу 2031 жылға қарай қол жеткізу 2036 жылға қарай қол жеткізу
Нысаналы индикатор Нысаналы индикатор Нысаналы индикатор  
Нысаналы индикатор
1 2 3 4 6 7 8 9

1.

Инвестициялардың жалпы көлемі, оның ішінде:

млрд. теңге

74,5

 
80

 
156

 
257,3

 
394,1

1.1

Шетелдік инвестициялардың көлемі

млрд. теңге

 
17,3

 
19

 
37

 
61

 
93,4

1.2

Отандық инвестициялардың көлемі

млрд. теңге

 
57,2

 
61

 
119

 
196,3

 
300,7

2.

Арнайы экономикалық аймағы аумағында тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді (жұмыстарды) өндіру
көлемі

млрд. теңге

 
120,2

 
166,5

 
347

 
867,5

 
2071

3.

Өңір экономикасының шикізаттық емес секторына салынатын инвестициялардың жыл сайынғы өсімі (өңдеуші өнеркәсіп)

%

7

7

7

10

10

4.

Қатысушылар саны

компаниялар

20

25

25

28

30

5.

Арнайы экономикалық аймағы аумағында құрылатын жұмыс орындарының саны

адам

500

1350

1670

1885

2000

6.

Арнайы экономикалық аймағы аумағындағы өндірістің жалпы көлеміндегі қазақстандық қамту үлесі

%

 
65

65

70

70

70

7.

Арнайы экономикалық аймағы аумағындағы өндірістің жалпы көлеміндегі өнім экспортының үлесі

%

20

30

40

50

50

8.

Еңбек өнімділігін арттыру

есе

1,6

1,7

1,9

2

2,5

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 6 қазандағы
№ 624 қаулысымен
бекітілген

"Қорғас" шекара маңы ынтымақтастығы халықаралық орталығы" арнайы экономикалық аймағы туралы ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

      1. "Қорғас" шекара маңы ынтымақтастығы халықаралық орталығы" арнайы экономикалық аймағы (бұдан әрі – АЭА) қоса беріліп отырған жоспарға сәйкес Алматы облысының Панфилов ауданының аумағында орналасқан.

      АЭА Еуразиялық экономикалық одақтың Кеден кодексіне сәйкес шегі Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік шекарасының учаскелерімен толық немесе ішінара сәйкес келетін арнайы экономикалық аймақ болып табылады.

      АЭА-ның аумағы 608,56 гектарды құрайды және Қазақстан Республикасы аумағының ажырамас бөлiгi болып табылады.

      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 22.05.2019 № 307 қаулысымен.

      2. АЭА:

      1) шекара маңында сауда-экономикалық ынтымақтастықты дамыту;

      2) экспортқа бағдарланған салаларды дамыту;

      3) кәсіпкерлік және инвестициялық ортаны жандандыру;

      4) көлік инфрақұрылымын, туризмді және мәдени өзара іс-қимылды дамыту;

      5) аумағында АЭА орналасқан Алматы облысының әлеуметтік-экономикалық мәселелерін шешу мақсатында құрылады.

      3. АЭА-ның қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясымен, Астана қаласында 2005 жылғы 4 шілдеде Астана қаласында жасалған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қытай Халық Республикасының Үкіметі арасындағы "Қорғас" шекара маңы ынтымақтастығы халықаралық орталығының қызметін реттеу туралы келісіммен, "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен, осы Ережемен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 22.05.2019 № 307 қаулысымен.
      4. Алып тасталды - ҚР Үкіметінің 19.02.2021 № 78 қаулысымен.

2. АЭА-ны басқару

      5. АЭА-ны басқару "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 22.05.2019 № 307 қаулысымен.

3. АЭА-ның аумағында салық салу

      6. АЭА-ның аумағында салық салу Қазақстан Республикасының салық заңнамасымен реттеледі.

4. Кедендік реттеу

      7. АЭА-ның аумағында кедендік реттеу Еуразиялық экономикалық одақ пен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасының ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады.

      8. АЭА аумағында немесе оның бір бөлігінде еркін кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылады.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      9. Еркiн кеден аймағы кедендік рәсімі қолданылатын АЭА аумағы кедендiк бақылау аймағы болып табылады. Кедендiк бақылау жүргізу мақсатында АЭА шекаралары оның периметрі бойынша Қазақстан Республикасының кеден заңнамасына сәйкес жайластырылады және жабдықталады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 30.01.2024 № 46 қаулысымен.

      10. АЭА-ның аумағында Еуразиялық экономикалық одақ пен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында айқындалған тәртіппен тауарларды уақытша сақтау орындары құрылуы мүмкін.

      АЭА аумағында Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес халықаралық пошта алмасу орындары құрылуы және жұмыс істеуі мүмкін.

      11. АЭА-ның аумағында еркін кедендік аймақтың кедендік рәсімімен орналастырылған тауарлар, сондай-ақ еркін кедендік аймақтың кедендік рәсімімен орналастырылған Еуразиялық экономикалық одақтың тауарлары мен өзге де кедендік рәсімдермен орналастырылған шетелдік тауарлар орналастырылуы және пайдалануы мүмкін.

      12. АЭА аумағына әкелінген және еркін кедендік аймақтың кедендік рәсімімен орналастырылған тауарлар кедендік баждарды, салықтарды, сондай-ақ тарифтік емес реттеу шараларын қолдану мақсаттары үшін Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағынан тыс орналасқан тауарлар ретінде қаралады.

      13. Тауарларды уақытша сақтауға, кедендік декларациялауға, кедендік тазартуға және шығаруға, сондай-ақ АЭА аумағында кедендік бақылау жүргізуге байланысты кедендік операциялар Еуразиялық экономикалық одақ пен Қазақстан Республикасының кеден заңнамасында белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

5. Қоршаған ортаны қорғау

      14. АЭА қызметін жүзеге асыру өмір сүру сапасын арттырудың экономикалық, әлеуметтiк және экологиялық аспектілерінің теңгерімі негiзiнде тұрақты дамуға және қоршаған ортаны қорғауға көшу үшiн жағдай жасау арқылы табиғи ресурстарды ұтымды және тиiмдi пайдалануға негiзделеді.

6. АЭА-ны тарату тәртібі мен мерзімдері

      15. АЭА құрылған мерзімі аяқталған соң таратылады.

      АЭА уәкілетті органның ұсынысы бойынша Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен таратылады.

7. Қорытынды ережелер

      16. АЭА-ны мерзiмiнен бұрын тарату "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 22.05.2019 №307 қаулысымен.

      17. АЭА-ның осы Ережемен реттелген қызметi Қазақстан Республикасының және Евразиялық экономикалық одақтың қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.


  "Қорғас" шекара маңы
ынтымақтастығы
халықаралық орталығы" арнайы
экономикалық аймағы туралы
ережеге қосымша

"Қорғас" шекара маңы ынтымақтастығы халықаралық орталығы" арнайы экономикалық аймағының жоспары

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 22.05.2019 № 307 қаулысымен.



      "Қорғас" шекара маңы ынтымақтастығы халықаралық орталығы" Жалпы ауданы S = 608,56 Га

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 6 қазандағы
№ 624 қаулысымен
бекітілген

"Қорғас" шекара маңы ынтымақтастығы халықаралық орталығы" арнайы экономикалық аймағының нысаналы индикаторлары

      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 14.08.2021 № 558 қаулысымен.
      Ескерту. Нысаналы индикаторлар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 19.02.2021 № 78 қаулысымен.

Р/с № Мақсаттары, міндеттері мен көрсеткіштері (атауы) Өлшем бірлігі Базалық кезең 2019 жыл 2021 жылға қарай қол жеткізу 2026 жылға қарай қол жеткізу 2031 жылға қарай қол жеткізу 2036 жылға қарай қол жеткізу 2041 жылға қарай қол жеткізу
нысаналы индикатор нысаналы
индикатор
нысаналы индикатор нысаналы индикатор нысаналы индикатор
1 2 3 4 5 6 7 8 9

1

Инвестициялардың жалпы көлемі, оның ішінде:

 
млрд. теңге

55,5

196,1

316,1

436,1

490,1

520,1

1.1

Шетелдік инвестициялардың көлемі

млрд. теңге

15,4

124,8

220,8

316,8

360

384

1.2

Отандық инвестициялардың көлемі

млрд. теңге

40,1

71,3

95,3

119,3

130,1

136,1

2

АЭА аумағында тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді (жұмыстарды) өндіру көлемі

млрд. теңге

-

-

46

66

75

80

3

Қызметтің қосымша түрін жүзеге асыратын адамдар саны

бірл.

0

4

7

10

15

17

4

Қатысушылар саны (компаниялар)

адам

33

40

70

90

100

110

5

 
АЭА аумағында құрылатын жұмыс орындарының саны

адам

170

2 086

3 363

4 639

5 214

5 533

6

АЭА аумағындағы өндірістің жалпы көлеміндегі қазақстандық қамту үлесі

%

-

-

14,5

14,5

14,5

14,5

7

Тауар тасымалының көлемі (экспорт, импорт, транзит)

мың тонна

39,4

45,5

67,8

78,3

90,2

100

On some issues of special economic zones

Resolution No. 624 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated October 6, 2017.

      Unofficial translation

      Pursuant to subparagraph 2) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”, the Government of the Republic of Kazakhstan RESOLVES:

      Footnote. Preamble as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      1. The Khorgos International Centre of Boundary Cooperation special economic zone (hereinafter referred to as SEZ) shall be established for the period up to 2041.

      2. To approve the attached:

      1) Regulations on SEZ "Seaport Aktau" and its target indicators;

      2) Regulations on SEZ "Ontustik" and its target indicators;

      3) Regulation on SEZ "Pavlodar" and its target indicators;

      4) Regulations on the SEZ "International Center for Border Cooperation" Khorgos" and its target indicators.

      Footnote. Paragraph 2 - as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 14.08.2021 № 558.
      3. Ceased to be valid by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 04.12.2018 № 802.

      4. This decree is put into effect from the date of its signing.

      Prime Minister
      of the Republic of Kazakhstan B. Sagintayev

  Approved by № 624
Decree of the Government of the
Republic of Kazakhstan
  dated October 6, 2017

PROVISION
on Aktau Seaport special economic zone 1. General regulations

      1. Seaport Aktau special economic zone (hereinafter -SEZ) is located on the territory of Mangistau oblast within the administrative-territorial boundaries of the city of Aktau, Munayly, Karagiye and Tupkaragan districts of Mangistau oblast according to the attached plan.

      The SEZ is a port special economic zone.

      The SEZ area is 1926.1719 hectares and constitutes an integral part of the territory of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      2. SEZ shall be created to accelerate the development of the region to enhance the entry of the republic's economy into the system of world economic relations, the creation of highly efficient, including high-tech and competitive industries, the development of new types of products, attracting investments, improving the legal norms of market relations, introducing modern management methods and management, increasing the tourism potential of the region and developing a highly efficient, competitive tourism infrastructure that can provide and satisfy the needs of arriving Kazakhstani and foreign tourists, as well as solving social problems.

      Footnote. Paragraph 2 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated January 22, 2020 № 9.

      3. The SEZ activity shall be regulated by the Constitution of the Republic of Kazakhstan, the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”, these Regulations and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 3 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      3-1. The list of priority activities of the SEZ, corresponding to the goals of its creation, as well as the procedure for including priority activities in this list, shall be determined by the authorized state body that carries out state regulation in the field of creation, operation and abolition of special economic and industrial zones, in agreement with the authorized body for state planning and the authorized body exercising leadership in the field of ensuring the receipt of taxes and other obligatory payments to the budget.

      Footnote. The Regulation is supplemented by paragraph 3-1, in accordance with the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 14.08.2021 № 558.
      4. Excluded by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2021 № 78.

2. Management of SEZ

      5. SEZ management shall be carried out in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”.

      Footnote. Paragraph 5 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

3. Taxation in the territory of SEZ

      6. Taxation on the territory of SEZ is regulated by the tax legislation of the Republic of Kazakhstan.

4. Customs regulation

      7. Customs regulation in the territory of SEZ is carried out in accordance with the provisions of the customs legislation of the Eurasian economic union and the Republic of Kazakhstan.

      8. The customs procedure of a free customs zone shall operate on the territory of the special economic zone or its part.

      Footnote. Paragraph 8 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      9. Products intended for placement and (or) use in the territory of SEZ by persons carrying out priority types of activity in the territory of SEZ in accordance with the agreement on the implementation of activity as a participant of SEZ are placed under the customs procedure of a free customs zone.

      10. The territory of the SEZ, where the customs procedure of free customs zone is applied, is a customs control zone. The territory of the SEZ shall be equipped for the customs control purposes. Requirements for the development of the SEZ territory, including requirements for fencing and equipping the perimeter of such a territory with a video surveillance system, shall be established by the authorized customs affairs body.

      Footnote. Paragraph 10 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      11. In the territory of SEZ, places of temporary storage of products may be established in the order determined by the customs legislation of the Eurasian economic union and the Republic of Kazakhstan.

      12. In the territory of SEZ products placed under the customs procedure of the free customs zone, as well as products of the Eurasian economic union, not placed under the customs procedure of the free customs zone, and foreign products placed under other customs procedures can be placed and used.

      13. Products imported into the territory of SEZ and placed under the customs procedure of the free customs zone are considered as being outside the customs territory of the Eurasian economic union for the purposes of application of customs duties, taxes, as well as measures of non-tariff regulation.

      14. Customs operations related to temporary storage, customs declaration, customs clearance and release of products, as well as the conduct of customs control in the territory of SEZ, are carried out in the order determined by the customs legislation of the Eurasian economic union and the Republic of Kazakhstan.

5. Protection of the environment

      15. The activity of SEZ in terms of environmental regulation is carried out in accordance with the environmental legislation of the Republic of Kazakhstan and is based on the rational and efficient use of natural resources by creating conditions for the transition to sustainable development and environmental protection based on the balance of economic, social and environmental aspects of improving the quality of life.

6. Final provisions

      16. The terms and conditions set forth in this Provision may be amended by a resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan.

      17. Early abolition of SEZ shall be carried out as required by the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”.

      Footnote. Paragraph 17 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      18. The activity of SEZ, not regulated by this Provision, is carried out in accordance with the current legislation of the Republic of Kazakhstan and the Eurasian economic union.

  Appendix
to the Regulation
on Seaport Aktau
special economic zone

Plan of the Seaport Aktau special economic zone territory

      Footnote. Appendix as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.




Name of the zones:

Area, hectares

1.

Port zone

371,6719

2.

Industrial zone

1554,5


Total:

1926,1719

  ___________________________________________Approved
by Resolution № 624 of the Government
of the Republic of Kazakhstan,
dated October 6, 2017

Target indicators of the special economic zone "Seaport Aktau"

      Footnote. The title - as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated August 14, 2021 № 558.
      Footnote. Target indicators as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2021 № 78.

Goals, objectives and indicators (names)

Unit

Base period 2019

Achievement by 2021

Achievement by 2023

Achievement
by 2025

Achievement by 2027

target indicator

target indicator

target indicator

target indicator

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Total investment, including:

billion tenge

119.3

137.0

155.0

173.0

191.0

1.1

The volume of foreign investments

billion tenge

97.1

114.3

131.0

147.7

164.4

1.2

The volume of domestic investments

billion tenge

22.2

22.7

24.0

25.3

26.6

2.

The volume of production of goods and services

billion tenge

344.1

365.0

390.0

420.0

450.0


(works) on the territory of the special economic zone







3.

Number of participants

companies

30

35

40

45

50

4.

The number of jobs created in the territory of the special economic zone

Persons

1650

1700

2300

3000

3500

5.

The average value of the share of local content in the total volume of production in the territory of the special economic zone

%

50

50

50

50

50


  Approved
by Resolution № 624
of the Government
of the Republic of Kazakhstan,
dated October 6, 2017

REGULATION
on the Ontustik special economic zone
1. General provisions

      1. The special economic zone "Ontustik" (hereinafter referred to as the SEZ) is located on the territory of the city of Shymkent according to the attached plan.

      The territory of the SEZ is 225.0001 hectares and is an integral part of the territory of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2021 № 78.

      2. The SEZ creation is aimed at:

      1) accelerated development of the region for activation of entry of the republic’s economy to the system of world economic networks, creation of high-level production, including high-technological and competitive productions, development of production of new types of products, attraction of investments, improvement of legal norms of market relations, introduction of modern methods of administration and management, as well as solution of social problems;

      2) development of cotton-processing enterprises, textile and clothing industry of the Republic of Kazakhstan;

      3) development of textile industry;

      4) attraction of manufacturers of world trade marks for production of textile products;

      5) creation of high-technological production, improvement of quality and expansion of range of produced textile products;

      6) development of chemical and petrochemical spheres.

      3. The SEZ activities shall be regulated by the Constitution of the Republic of Kazakhstan, the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”, these Regulations and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 3 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

2. Management of the SEZ

      5. SEZ management shall be carried out in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”.

      Footnote. Paragraph 5 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

3. Taxation in the territory of the SEZ

      6. Taxation in the SEZ territory shall be regulated by the tax legislation of the Republic of Kazakhstan.

4. Customs regulation

      7. Customs regulation in the SEZ territory is carried out in accordance with the provision of the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

      8. The customs procedure of a free customs zone shall operate on the territory of the special economic zone or its part.

      Footnote. Paragraph 8 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      9. The products covered by customs procedure of the free customs zone are those intended for placement and (or) use in the territory of the SEZ by persons, carrying out priority kinds of activities in accordance with the agreement on implementation of activities as the SEZ participant.

      10. The territory of SEZ, on which the customs procedure of free customs zone is applied, is a customs control zone. The SEZ territory shall be equipped for the purposes of customs control. Requirements to equipping the SEZ territory, including requirements for fencing and equipping the perimeter of such territory with video surveillance system, shall be established by the authorized customs affairs body.

      Footnote. Paragraph 10 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      11. In the SEZ territory facilities for temporary storage of products can be created in the order specified by the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

      12. The products covered by the customs procedure of the free customs zone, as well as the products of the Eurasian Economic Zone, not covered by the customs procedure of the free customs zone, and foreign products, covered by other customs procedures can be place and used in the SEZ territory.

      13. The products imported into the SEZ territory and covered by the customs procedure of the free customs zone shall be considered as products outside the customs territory of the Eurasian Economic Zone for the purposes of application of customs duties, taxes, as well as non-tariff regulation measures.

      14. Customs operations, related to temporary storage, customs declaration, customs clearance and release of products, as well as implementation of customs control in the SEZ territory, are carried out in the order specified by the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

5. Protection of environment

      15. The activities of the SEZ in terms of ecological regulation are carried in accordance with the ecological legislation of the Republic of Kazakhstan and based on the rational and effective use of nature resources through creation of the conditions for transfer to sustainable development and protection of environment based on the balance of economic, social and ecological aspects of life standards improvement.

6. Final provisions

      16. Terms and conditions, specified in this Regulation can be amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan.

      17. Early abolition of the SEZ shall be carried out as required by the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”.

      Footnote. Paragraph 17 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      18. The activities of the SEZ, not regulated by this Regulation, are carried out in accordance with the current legislation of the Republic of Kazakhstan and the Eurasian Economic Union.

  Annex
to the Regulation on the Ontustik
special economic zone

      Footnote. Annex as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2021 № 78.

Plan of the territory of "Ontustik" special economic zone



      The total territory of the special economic zone "Ontustik" S = 225.0001 ha

  Approved
by Resolution № 624
of the Government
of the Republicof Kazakhstan,
dated October 6, 2017

Target indicators of the "Ontustik" special economic zone

      Footnote. The title - as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated August 14, 2021 № 558.
      Footnote. Target indicators as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2021 № 78.

Goals, objectives and indicators (names)

Unit

Base period (2019)

Achievement
by 2020

Achievement
by 2025

Achievement
by 2030

target indicator

target indicator

target indicator

1

2

3

4

5

6

7

1.

Total investment, including:

billion tenge

29.6

38.6

45.5

54.2

1.1

The volume of foreign investments

billion tenge

2.5

4.5

5.1

7.3

1.2

The volume of domestic investment

billion tenge

27.1

28.5

40.4

46.9

2.

The volume of production of goods and services (works) in the territory of the special economic zone

billion tenge

53.9

72

147

253

3.

The annual increase in investment in non-primary sectors of the region's economy (manufacturing industry)

%

0.1

0.3

0.3

0.3

4.

Number of participants

companies

33

40

45

50

5.

The number of jobs created in the territory of the special economic zone

persons

1500

3500

4200

5000

6.

The share of local content in the total volume of production in the territory of the special economic zone

%

70

70

70

70

7.

The share of exports of products in the total volume of production in the territory of the special economic zone

%

50

50

50

50

 
  Approved
by Resolution № 624
of the Government
of the Republic of Kazakhstan,
dated October 6, 2017

REGULATION on Pavlodar special economic zone 1. General provisions

      1. "Pavlodar" special economic zone (hereinafter referred to as SEZ) is located on the territory of the Northern industrial region of Pavlodar City according to the attached plan.

      The SEZ area is 1200 hectares and constitutes an integral part of the territory of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated August 14, 2021 № 558; dated 30.01.2024 № 46

      2. The SEZ creation is aimed at:

      development of chemical, petrochemical industries, in particular, the production of export-oriented products with high added value, using high-technology environmentally friendly modern technologies;

      development and implementation of breakthrough investment projects, scientific research and scientific technical innovation projects for the creation and development of chemical, petrochemical industries for advanced processing of raw materials and the production of a wide range of competitive products with high added value;

      implementation of integration of Kazakhstan products into the global production and marketing system, creation of innovative, competitive domestic products in accordance with international standards;

      creation of highly effective and innovative productions of chemical and petrochemical industries, including high-technology and competitive productions, development of new types of products;

      creation of a favorable investment climate and attraction of domestic and foreign investments for realization of investment projects and complex development of chemical, petrochemical industries on the basis of mechanisms of public-private partnership;

      accelerated development of the region to activate the entry of the republic's economy into the system of world economic networks;

      introduction of modern administration and management methods;

      solution of social problems, increase of employment;

      development of the metallurgical and metalworking industries, in particular, the production of finished products by attracting manufacturers of world trade marks;

      development and implementation of breakthrough investment projects for the creation and development of manufacturing industries, including metallurgical, metal processing, non-metallic mineral products, world-class rubber and plastic products for advanced processing of raw materials and the production of a wide range of competitive products with high added value.

      3. The SEZ activities shall be regulated by the Constitution of the Republic of Kazakhstan, the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”, these Regulations and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 3 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      3-1. The list of priority activities of the SEZ, corresponding to the goals of its creation, as well as the procedure for including priority activities in this list, shall be determined by the authorized state body that carries out state regulation in the field of creation, operation and abolition of special economic and industrial zones, in agreement with the authorized body for state planning and the authorized body exercising leadership in the field of ensuring the receipt of taxes and other obligatory payments to the budget.

      Footnote. The Regulation is supplemented by paragraph 3-1, in accordance with the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 14.08.2021 № 558.
      4. Excluded by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2021 № 78.

2. Management of the SEZ

      5. SEZ management shall be carried out in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”.

      Footnote. Paragraph 5 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46

3. Taxation in the SEZ territory

      6. Taxation in the SEZ territory shall be regulated by the tax legislation of the Republic of Kazakhstan.

4. Customs regulation

      7. Customs regulation in the SEZ territory is carried out in accordance with the provision of the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

      8. The customs procedure of a free customs zone shall operate on the territory of a special economic zone or its part.

      Footnote. Paragraph 8 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      9. The products covered by customs procedure of the free customs zone are those intended for placement and (or) use in the territory of the SEZ by persons, carrying out priority kinds of activities in accordance with the agreement on implementation of activities as the SEZ participant.

      10. The territory of SEZ, on which the customs procedure of free customs zone is applied, is a customs control zone. The SEZ territory shall be equipped for the purposes of customs control. Requirements to equipping the SEZ territory, including requirements for fencing and equipping the perimeter of such territory with video surveillance system, shall be established by the authorized customs affairs body.

      Footnote. Paragraph 10 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      11. In the SEZ territory facilities for temporary storage of products can be created in the order specified by the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

      12. The products covered by the customs procedure of the free customs zone, as well as the products of the Eurasian Economic Zone, not covered by the customs procedure of the free customs zone, and foreign products, covered by other customs procedures can be place and used in the SEZ territory.

      13. The products imported into the SEZ territory and covered by the customs procedure of the free customs zone shall be considered as products outside the customs territory of the Eurasian Economic Zone for the purposes of application of customs duties, taxes, as well as non-tariff regulation measures.

      14. Customs operations, related to temporary storage, customs declaration, customs clearance and release of products, as well as implementation of customs control in the SEZ territory, are carried out in the order specified by the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

5. Protection of environment

      15. The activities of the SEZ in terms of ecological regulation are carried in accordance with the ecological legislation of the Republic of Kazakhstan and based on the rational and effective use of nature resources through creation of the conditions for transfer to sustainable development and protection of environment based on the balance of economic, social and ecological aspects of life standards improvement.

6. Final provisions

      16. Terms and conditions, specified in this Regulation can be amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan.

      17. Early abolition of the SEZ shall be carried out as required by the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”.

      Footnote. Paragraph 17 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      18. The activities of the SEZ, not regulated by this Regulation, are carried out in accordance with the current legislation of the Republic of Kazakhstan and the Eurasian Economic Union.

  Appendix
to the Regulation
on “Pavlodar” special economic zone

Plan of the territory of “Pavlodar” special economic zone

      Footnote. Plan as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

     


Name of the zones

Area, hectares

1.

Special economic zone “Pavlodar”

1200


Total:

1200

 
  Approved
by Resolution № 624
of the Government
of the Republic of Kazakhstan,
dated October 6, 2017

Target indicators of the special economic zone "Pavlodar"

      Footnote. The title - as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated August 14, 2021 № 558.
      Footnote. Target indicators as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2021 № 78.

Goals, objectives and indicators (names)

Unit

Base period (2019)

Achievement
by 2021

Achievement
by 2026

Achievement
by 2031

Achievement
by 2036

target indicator

target indicator

target indicator

target indicator

1

2

3

4

6

7

8


1.

Total investment, including:

billion tenge

74.5

80

156

257.3

394.1

1.1

The volume of foreign investments

billion tenge

17.3

19

37

61

93.4

1.2

The volume of domestic investments

billion tenge

57.2

61

119

196.3

300.7

2.

The volume of production of goods and services (works) in the territory of the special economic zone

billion tenge

120.2

166.5

347

867.5

2071

3.

The annual increase in investment in non-primary sectors of the region's economy (manufacturing industry)

%

7

7

7

10

10

4.

Number of participants

companies

20

25

25

28

30

5.

The number of jobs created in the territory of the special economic zone

persons

1500

1530

1670

1885

2000

6.

The share of local content in the total volume of production in the territory of the special economic zone

%

65

65

70

70

70

7.

The share of exports of products in the total volume of production in the territory of the special economic zone

%

20

30

40

50

50

8.

Increasing labor productivity

times

1.6

1.7

1.9

2

2.5

  Approved
by Resolution № 624
of the Government of the
Republic of Kazakhstan,
dated October 6, 2017

Regulations
on the Khorgos International Centre of Boundary Cooperation special economic zone
1. General provisions

      1. The special economic zone "International Center for Cross-Border Cooperation "Khorgos" (hereinafter referred to as the SEZ) is located on the territory of the Panfilov district of the Almaty region within the boundaries according to the attached plan.

      The SEZ is a special economic zone, the limits of which completely or partially coincide with sections of the customs border of the Eurasian Economic Union in accordance with the Customs Code of the Eurasian Economic Union.

      The territory of the SEZ is 608.56 hectares and is an integral part of the territory of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated May 22, 2019 № 307.

      2. The SEZ creation is aimed at:

      development of cross-border trade and economic cooperation;

      development of export-oriented industries;

      activation of the business and investment environment;

      development of transport infrastructure, tourism and cultural interaction;

      solution of socio-economic issues of the Almaty oblast, in which the SEZ is located.

      3. The activities of the FEZ shall be regulated by the Constitution of the Republic of Kazakhstan, the Agreement between the Government of the Republic of Kazakhstan and the Government of the People's Republic of China on the establishment and regulation of the activities of the International Center for Border Cooperation "Khorgos", concluded in Astana on July 4, 2005, the Law of the Republic of Kazakhstan "On special economic and industrial zones", these Regulations and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 3 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated May 22, 2019 № 307.
      4. Excluded by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2021 № 78.

2. Management of the SEZ

      5. The SEZ shall be managed in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan "On Special Economic and Industrial Zones".

      Footnote. Paragraph 5 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated May 22, 2019 № 307.

3. Taxation in the territory of SEZ

      6. Taxation in the SEZ territory shall be regulated by the tax legislation of the Republic of Kazakhstan.

4. Customs regulation

      7. Customs regulation in the SEZ territory is carried out in accordance with the provision of the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

      8. The customs procedure of a free customs zone shall operate on the territory of a special economic zone or its part.

      Footnote. Paragraph 8 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      9. The territory of SEZ, on which the customs procedure of free customs zone is applied, is a customs control zone. The SEZ territory shall be equipped for the customs control purposes. Requirements for equipping the SEZ territory, including requirements for fencing and equipping the perimeter of such territory with video surveillance system, shall be established by the authorized customs affairs body.

      Footnote. Paragraph 9 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 30.01.2024 № 46.

      10. In the SEZ territory facilities for temporary storage of products can be created in the order specified by the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

      In the SEZ territory facilities for global post exchange can be created in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      11. The products covered by the customs procedure of the free customs zone, as well as the products of the Eurasian Economic Zone, not covered by the customs procedure of the free customs zone, and foreign products, covered by other customs procedures can be place and used in the SEZ territory.

      12. The products imported into the SEZ territory and covered by the customs procedure of the free customs zone shall be considered as products outside the customs territory of the Eurasian Economic Zone for the purposes of application of customs duties, taxes, as well as non-tariff regulation measures.

      13. Customs operations, related to temporary storage, customs declaration, customs clearance and release of products, as well as implementation of customs control in the SEZ territory, are carried out in the order specified by the customs legislation of the Eurasian Economic Union and the Republic of Kazakhstan.

5. Protection of environment

      14. Implementation of the activities of the SEZ is based on the rational and effective use of nature resources through creation of the conditions for transfer to sustainable development and protection of environment based on the balance of economic, social and ecological aspects of life standards improvement

6. Procedure and terms of the SEZ elimination

      15. The SEZ is eliminated upon the expiry of the term for which it was created.

      The SEZ is eliminated with the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan on the proposal of the authorized body.

7. Final provisions

      16. Early abolition of the SEZ shall be carried out in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan "On Special Economic and Industrial Zones".

      Footnote. Paragraph 16 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated May 22, 2019 № 307.

      17. The activities of the SEZ, not regulated by this Regulation, are carried out in accordance with the current legislation of the Republic of Kazakhstan and the Eurasian Economic Union.

  Annex
to the Regulation on the
Khorgos International Centre of
Boundary Cooperation special
economic zone

Plan of the Khorgos International Centre of Boundary Cooperation special economic zone

      Footnote. Annex as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated May 22, 2019 № 307.


      "International Center for Cross-border Cooperation "Khorgos"

      Total area S = 608.56 ha

  Approved
  by Resolution № 624
of the Government
of the Republic of Kazakhstan,
dated October 6, 2017

Target indicators of the special economic zone
"International Center for Border Cooperation "Khorgos"

      Footnote. The title - as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated August 14, 2021 № 558.
      Footnote. Target indicators as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated February 19, 2021 № 78.

Goals, objectives and indicators (names)

Unit

Base period (2019)

Achievement by 2021, including

Achievement by 2026, including

Achievement by 2031, including

Achievement by 2036, including

Achievement by 2041, including

target indicator

target indicator

target indicator

target indicator

target indicator

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

Total investment, including:

billion tenge

55.5

196.1

316.1

436.1

490.1

520.1

1.1

The volume of foreign investments

billion tenge

15.4

124.8

220.8

316.8

360

384

1.2

The volume of domestic investments

billion tenge

40.1

71.3

95.3

119.3

130.1

136.1

2

The volume of production of goods and services (works) in the territory of the FEZ

billion tenge

-

-

46

66

75

80

3

Number of persons carrying out ancillary activities

units

0

4

7

10

15

17

4

Number of participants (companies)

persons

33

40

70

90

100

110

5

The number of jobs created in the SEZ

persons

170

2086

3 363

4639

5 214

5 533

6

The share of local content in the total volume of production in the territory of the SEZ

%

-

-

14.5

14.5

14.5

14.5

7

The volume of transportation of goods (export, import, transit)

thousand tons

39.4

45.5

67.8

78.3

90.2

100