Астана қаласының азық-түлік белдеуін қалыптастыру жөніндегі 2018 – 2021 жылдарға арналған жол картасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 13 қазандағы № 645 қаулысы.

      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 12.11.2018 № 738 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Астана қаласын негізгі отандық азық-түлік тауарларымен қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Астана қаласының азық-түлік белдеуін қалыптастыру жөніндегі 2018 2021 жылдарға арналған жол картасы (бұдан әрі – Жол картасы) бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 12.11.2018 № 738 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Орталық және жергілікті атқарушы органдар мен ұйымдар (келісім бойынша):

      1) Жол картасының тиiсінше және уақтылы орындалуын қамтамасыз етсiн;

      2) тоқсан сайын, есепті кезеңнен кейінгі айдың 10 күнінен кешіктірмей Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігіне Жол картасының iске асырылу барысы туралы ақпарат берсiн.

      3. Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі жыл сайын, 10 ақпанға дейін Қазақстан Республикасының Үкiметiне Жол картасының орындалуы туралы жиынтық ақпарат берсін.

      4. Осы қаулының іске асырылуын бақылау Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігіне жүктелсін.

      5. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 13 қазандағы
№ 645 қаулысымен
бекітілген

Астана қаласының азық-түлік белдеуін қалыптастыру жөніндегі 2018 – 2021 жылдарға арналған жол картасы

      Ескерту. Жол картасы жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 12.11.2018 № 738 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Ағымдағы жағдай

      Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің деректері бойынша 2018 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша Астана қаласының аумағында 1 032,5 мың адам тұрады. Халықтың азық-түлік тауарларының негізгі түрлеріне қажеттілігі ең төменгі нормалар бойынша шамамен 635 мың тоннаны құрайды.

      Қаланың қажеттілігі Астана қаласының айналасындағы азық-түлік белдеуі аймағынан, еліміздің басқа өңірлерінен өндіру және жеткізу, сондай-ақ импорт есебінен өтеледі.

      Азық-түлік белдеуі аймағына Ақмола облысының 17 ауданы (Аршалы, Ақкөл, Атбасар, Астрахан, Бұланды, Егіндікөл, Біржан сал, Ерейментау, Есіл, Жақсы, Жарқайың, Зеренді, Қорғалжын, Целиноград, Сандықтау, Шортанды, Бурабай) және Қарағанды облысының 4 ауданы (Абай, Бұқар жырау, Нұра, Осакаров) кіреді.

1-кесте. Азық-түлік белдеуі аймағы есебінен Астана қаласын азық-түлік тауарларының негізгі түрлерімен қамтамасыз ету теңгерімі

Өнімнің атауы

Жылына 1 адамға ең төменгі норма, кг

Ең төменгі норма бойынша Астана қаласының қажеттілігі, тонна

Өзінің тұтынуын шегергенде азық-түлік белдеуі аймағы есебінен Астана қаласының қамтамасыз етілу әлеуеті, тонна

Астана қаласын қамтамасыз ету үшін қажетті көлем, тонна

Азық-түлік белдеуі аймағы есебінен қамтамасыз етілу, %

1

2

3

4

5

6

Ұн

13

13 422

402 651,00

0

2000

1

2

3

4

5

6

Макарон өнімдері

4,41

4 553

26 461,00

0

581

Нан

70,72

73 017

73 017,00

0

100

Жылқы еті

3,2

3 304

10 634,90

0

236

Сиыр еті

4,15

15 487

32 064,50

0

119

Шошқа еті

9

9 292

18 305,00

0

107

Құс еті

5

5 162

27 097,90

0

437

Жұмыртқа*

142

146 611

1 378 143,70

0

852

Картоп

95

98 085

500 290,50

0

430

Асханалық қызылша

5

5 162

27 033,80

0

438

Қияр

5

5 162

16 935,00

0

259

Қызанақ

5

5 162

16 205,70

0

248

Қышқыл сүт өнімі

3,2

3 304

2 398

865

73

Сәбіз

20

20 650

13 144

7 830

64

Қой еті

6,3

6 505

680

5 799

10

Өңделген сүт

84,5

87 244

34000**

53 244

39

Сары май

7

4 584

1300**

3284

28

Ірімшік және сүзбе

7,23

7 465

4850**

2615

65

Аққауданды қырыққабат

25

25 812

2200**

23 612

8

Шұжық

3

3 097

2000**

1097

64

Балық

8,4

8 400

0

8 387

0

Пияз

20

20 000

0

19 982

0

Алма

25

25 000

0

24 927

0

Күнбағыс майы

7

7 000

0

7 000

0

Күріш

8,5

8 776

0

8 776

0

Қарақұмық жармасы

2

2 065

0

2 065

0

Шай

0,67

692

0

692

0

Қант

18

18585

0

18585

0

      *мың дана

      Дереккөз: ҚР Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті және Ақмола облысының әкімдігі**

      Осылайша, жоғарыда көрсетілген кестеге сүйенсек, Астана қаласы азық-түлік тауарларының 16 түрімен қамтамасыз етілмеген.

      Бұл тауар позицияларын 2 топқа бөлуге болады:

      1-топ, азық-түлік белдеуі аймағында өндіруге болатын тауарлар (қышқыл сүт өнімдері, өңделген сүт, сары май, ірімшік және сүзбе, аққауданды қырыққабат, сәбіз, қой еті, шұжық);

      2-топ, табиғи-климаттық және экономикалық себептерге байланысты азық-түлік белдеуі аймағында өндіру орынсыз тауарлар (пияз, алма, күнбағыс майы, күріш, қарақұмық жармасы, шай, қант).

2. Астананы азық-түлік тауарларының негізгі түрлерімен қамтамасыз ету шаралары

      Ескерту. 2-бөлімге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 31.12.2020 № 952 қаулысымен.

      Азық-түлік белдеуі аймағында бірінші топқа кіретін тауарлар өндірісін дамыту үшін қаланың және Астана қаласынан 300 км радиуста жақын жатқан аудандардың қолда бар өндірістік әлеуеті қолданылатын болады, бұл өңдеуші қуаттарды жүктеуге және астана халқын отандық өніммен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

      Республиканың басқа өңірлерінен екінші топқа кіретін азық-түлік тауарларының негізгі түрлерін тұрақты жеткізуді қамтамасыз етуге жағдай жасау үшін үкіметтік емес ұйым атынан "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы (бұдан әрі – ҰКП) арқылы әр өңірде "Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушыларды" іріктеу тетігі енгізілетін болады. Астананың азық-түлік белдеуін қалыптастыруға қатысушы ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерге "Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушы" мәртебесі берілетін болады, бұл оларға коммуналдық базарларды қоса алғанда, өткізу нарықтарына қол жеткізуде басымдыққа ие болуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, астананың азық-түлік белдеуіне қатысушыларға "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ -ның еншілес акционерлік қоғамдарынан кредит алуға мүмкіндік беріледі. Осылайша, тауар өндірушілер өз өнімдерін астананың нарықтарына жеткізуді жүзеге асыруға мүдделі болады.

      Сауда-логистика инфрақұрылымын дамыту үшін Астана қаласында көтерме-тарату орталығы (бұдан әрі – КТО) құрылатын болады, ол көптеген делдалдар мен олардың алыпсатарлық баға белгілеуі проблемаларының шешімі болмақ. КТО-ның негізгі функциясы жергілікті ауыл шаруашылығы өнімін өндірушілердің көтерме сатып алушылар нарығына тікелей шығуға мүмкіндік беру болып табылады. Бұл тауарларды нарықтық әділ бағамен сатуға жәрдемдесіп қана қоймай, сонымен қатар өндірушінің тауарларды сақтауға жұмсайтын шығындарын азайтады, тауар айналымын ұлғайтады. Бұдан басқа, мұндай орталықтың жұмыс істеуі өндірушінің нарық конъюнктурасы туралы білімін арттыруға мүмкіндік береді және нәтижесінде өндірістің тауарларға арналған сұранысқа тез бейімделуіне ықпал ете алады.

      Нарықты сәйкес келмейтін өнімдерден қорғау бойынша зерттеулер жүргізу көлемін ұлғайту, Қазақстан Республикасы заңнамасы талаптарының бұзылуы анықталған фактілер туралы БАҚ-та жариялай отырып, әкелінетін және өндірілетін өнімдердің қауіпсіздігін мониторингтеу бөлігінде мемлекеттік органдардың өзара іс-қимылын күшейту жөнінде шаралар қабылданатын болады.

3. Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушы

      "Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушы" мәртебесін беру мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

      1. Астана қаласының әкімдігі жыл сайын желтоқсан айының бірінші онкүндігінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігіне Астана қаласының халқын негізгі азық-түлік тауарларымен қамтамасыз ету бойынша ақпарат жолдайды, сондай-ақ оны Астана қаласы әкімдігінің сайтында орналастырады. Аталған ақпарат облыстардың әкімдіктерін және облыстардың, республикалық маңызы бар қалалар мен астананың кәсіпкерлер палаталарын (бұдан әрі – өңірлік палаталар) хабардар ете отырып, азық-түлік тауарларының жетіспейтін көлемін жеткізу үшін олардың жыл сайынғы тапшылығын қамтуы тиіс.

      2. Облыстардың, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері атынан ауыл шаруашылығы басқармасы (бұдан әрі – басқарма) өңірлік палаталармен бірлесіп, Астана қаласы әкімдігінің сайтында ақпарат орналастырылған күннен бастап 5 жұмыс күні ішінде өздерінің ресми сайттарында қажетті азық-түлік тауарларының тізбесін және кейіннен Астана қаласының азық-түлік базарларына жеткізу үшін олардың көлемін орналастырады. Азық-түлік тауарларының тізбесі Астана қаласы әкімдігінің сайтына орналастырылған жетіспейтін азық-түлік тауарлары жөніндегі ақпаратқа сәйкес келуі тиіс.

      3. "Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушы" мәртебесін берудің ашықтығын қамтамасыз ету мақсатында өңірлік палаталар облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының деңгейінде арнайы комиссиялар (бұдан әрі – комиссия) құрады.

      4. Комиссия құрамы тақ болуы және бес адамнан кем болмауы тиіс, сондай-ақ басқарманың, өңірлік палаталардың, агроөнеркәсіптік кешен саласындағы өңірлік қауымдастықтар мен одақтардың өкілдерінен тұруы тиіс. Комиссия хатшысы комиссия мүшесі болып табылмайды.

      5. Комиссияның шешімі оның отырысқа қатысып отырған мүшелерінің жалпы санының көпшілік дауысымен қабылданады және хаттамамен ресімделеді. Бұл ретте, шешім қабылдау үшін кворум комиссияның кемінде бес мүшесінен тұруы тиіс.

      6. Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер "Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушы" мәртебесін алу үшін комиссияға мыналарды ұсынады:

      1) осы Жол картасына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша астананың азық-түлік белдеуіне қатысушылардың тізіліміне қосуға өтініш;

      2) тауарлар жеткізу туралы жасалған шарттардың көшірмелері, олар болмаған жағдайда ниет туралы жасалған шарттардың көшірмелері;

      3) өндірілетін өнімдердің сапасына сәйкестік сертификаттарының, ISO 9001, ISO 22000, ХАССП (HACCP) халықаралық стандарттарын енгізуге сәйкестік сертификаттарының олар болған жағдайда көшірмелері.

      7. Осы бөлімнің 6-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, комиссия өтінішті қабылдамайды.

      8. Құжаттар топтамасы толық ұсынылған жағдайда, комиссия 5 жұмыс күнінен аспайтын мерзімде осы Жол картасына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша астананың азық-түлік белдеуіне қатысушылардың тізіліміне (бұдан әрі – тізілім) ауыл шаруашылығы тауарын өндірушіні қосу туралы шешім қабылдайды.

      9. Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушіні тізілімге қосу оған автоматты түрде "Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушы" мәртебесін береді.

      10. Өңірлік палаталар комиссияның шешімі мен тізілімді қабылданған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде ресми сайттарында орналастырады.

      11. "Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушылар" тауарлар жеткізу туралы және/немесе ниет туралы шарттар бойынша міндеттемелерін бұзған жағдайда, Астана қаласының әкімдігі комиссияға ауыл шаруашылығы тауарын өндірушіні тізілімнен алып тастау туралы ұсынымдары бар хат жолдайды.

      Комиссия 3 жұмыс күнінен аспайтын мерзімде ауыл шаруашылығы тауарын өндірушіні тізілімнен алып тастау туралы шешім қабылдайды.

      Ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші тізілімнен алып тасталған жағдайда, комиссия алып тасталған күннен бастап 2 жұмыс күні ішінде бұл туралы оны жазбаша түрде хабардар етеді.

      4. Астана қаласының азық-түлік белдеуін қалыптастыру жөніндегі 2018 – 2021 жылдарға арналған жол картасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары

      Ескерту. 4-бөлімге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 31.12.2020 № 952 қаулысымен.

Р/с №

Іс-шараның атауы

Аяқталу нысаны

Орындалу мерзімі

Жауапты орындаушылар

Қаржыландыру көздері

1

2

3

4

5

6

Азық-түлік белдеуі аймағында өндірісті дамыту

Астана қаласына жақын жатқан аудандарда сүт өнімдерін өндіруді қамтамасыз ету

1.

Жалпы мал саны 1200 бастан тұратын 4 тауарлық сүт фермасын құру

1200 мал басына арналған 4 тауарлық сүт фермасы

2020 – 2021 жылдары

Ақмола облысының әкімдігі

шаруашылық жүргізуші субъектілердің өз қаражаты мен қарыз қаражаты

2.

Жалпы мал саны 2400 бастан тұратын тауарлық сүт фермасын құру

2400 мал басына арналған тауарлық сүт фермасы

2020 – 2021 жылдары

Ақмола облысының әкімдігі

шаруашылық жүргізуші субъектілердің өз қаражаты мен қарыз қаражаты

3.

Жалпы мал саны 600 бастан тұратын 2 тауарлық сүт фермасын құру

600 мал басына арналған 2 тауарлық сүт фермасы

2020 жылы

Қарағанды облысының әкімдігі

шаруашылық жүргізуші субъектілердің өз қаражаты мен қарыз қаражаты

4.

Жалпы мал саны 400 бастан тұратын 7 тауарлық сүт фермасын құру

400 мал басына арналған 7 тауарлық сүт фермасы

2020 жылы

Қарағанды облысының әкімдігі

шаруашылық жүргізуші субъектілердің өз қаражаты мен қарыз қаражаты

5.

Жалпы мал саны 500 бастан тұратын 2 тауарлық сүт фермасын құру

500 мал басына арналған 2 тауарлық сүт фермасы

2021 жылы

Қарағанды облысының әкімдігі

шаруашылық жүргізуші субъектілердің өз қаражаты мен қарыз қаражаты

Астана қаласына жақын орналасқан аудандарда ет өнімдерін өндіруді қамтамасыз ету

6.

Қуаты жылына 5 мың тонна болатын ет өңдеу кешенін салу

ет өңдеу кешені

2018 – 2019 жылдары

Ақмола облысының әкімдігі

шаруашылық жүргізуші субъектілердің өз қаражаты мен қарыз қаражаты

1.3. Астана қаласына жақын орналасқан аудандарда көкөніс өндіруді қамтамасыз ету

7.

Астана су қоймасы аймағындағы суармалы жерлерді қалпына келтіру

Суармалы жерлер

2019 – 2020 жылдары

Ақмола облысының әкімдігі

талап етілмейді

8.

"Нұра-Есіл" каналы бойынша суармалы жерлерді қалпына келтіру

суармалы жерлер

2019 – 2020 жылдары

Ақмола облысының әкімдігі

талап етілмейді

9.

Қ. Сәтпаев атындағы каналдан Тұзды су қоймасына 10 млн. м3 көлемінде су жіберуді жүзеге асыру

суармалы жерлердің сумен қамтамасыз етілуін жақсарту

2019 – 2020 жылдары

АШМ, Қарағанды облысының әкімдігі

254/102 "Табиғат қорғау мақсатында су жіберуді жүргізу" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде

10.

Көкөніс отырғызылатын алаңдарды 235 гектарға ұлғайту

көкөніс отырғызылатын алаңдарды кеңейту

2019 – 2020 жылдары

Қарағанды облысының әкімдігі

талап етілмейді

11.

Суармалы жерлер алаңын ұлғайту үшін жаңбырлатып суарудың суландыру жүйелерін құру және кеңейту (29 жоба)

жаңбырлатқыш машиналар

2019 – 2021 жылдары

Ақмола облысының әкімдігі

шаруашылық жүргізуші субъектілердің өз қаражаты мен қарыз қаражаты

12.

Суармалы жерлер алаңын ұлғайту үшін жаңбырлатып суарудың суландыру жүйелерін құру және кеңейту (29 жоба)

жаңбырлатқыш машиналар

2019 – 2021 жылдары

Қарағанды облысының әкімдігі

шаруашылық жүргізуші субъектілердің өз қаражаты мен қарыз қаражаты

2. Астана қаласы нарығына өңірлерден келетін азық-түлік тауарларының тұрақты жеткізілімдерімен қамтамасыз ету бойынша жағдайлар жасау

13.

"Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушы" мәртебесі бар ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілерді Астана қаласы базарларына өндірілген өнімді өткізу бойынша міндеттемелерді қарыз алу шартында бекіте отырып, ауыл шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу және өндіру үшін қаржыландыру

ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілердің мақұлданған және қаржыландырылған өтінімдері бойынша есеп

жыл сайын

"Бәйтерек" ҰБХ" АҚ

"Бәйтерек" ҰБХ" АҚ еншілес ұйымдарының өз қаражаты және қарыз қаражаты

14.

Республика өңірлерінің қатысуымен Астана қаласында ауыл шаруашылығы жәрмеңкелерін өткізу

жәрмеңкелер

жыл сайын

Астана қаласының әкімдігі

талап етілмейді

3. Тамақ өнімдерінің негізгі түрлерін дайындау, сақтау және өткізу инфрақұрылымын қалыптастыру

15.

Астана қаласында көтерме-тарату орталығын салу үшін кемінде 20 гектар жер учаскесін бөлу

Астана қаласында көтерме-тарату орталығын салуға арналған жер учаскесі

2018 – 2019 жылдары

Астана қаласының әкімдігі

талап етілмейді

4. Нарықты сәйкес келмейтін өнімдерден қорғау

16.

Астана қаласының сауда желісінде өткізілетін мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығы өнімдерінің әкелінетін және өндірілетін негізгі әлеуметтік маңызы бар топтарының қауіпсіздігін мониторингтеуді күшейту

өнімдерді іріктеу қорытындылары және санитариялық-эпидемиологиялық сараптама жүргізу

2018 – 2019 жылдары

ДСМ ҚДСК, АШМ

талап етілмейді

17.

Облыстардың және қалалардың Астана қаласының сауда желілеріне өндірілетін тамақ өнімдерін жеткізетін тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарын бақылауды жүзеге асыру

ерекше тәртіп бойынша тексерулер қорытындылары

2018 – 2019 жылдары

ДСМ ҚДСК

талап етілмейді

18.

Сәйкес келмейтін тамақ өнімдері анықталған кезде шаралар қабылдау үшін мемлекеттік, жергілікті атқарушы органдар мен ұйымдардың жедел өзара іс-қимылы

құзыреті бойынша уәкілетті органға сәйкес келмейтін өнім анықталғаны туралы ақпарат

жыл сайын

АШМ, ДСМ, ИДМ ТРМК, ІІМ, Астана қаласының, Ақмола және Қарағанды облыстарының әкімдіктері, "Атамекен" ҚР ҰКП (келісім бойынша)

талап етілмейді

19.

Сапасыз және қауіпті өнім анықталған жағдайлар туралы БАҚ-та ұдайы жариялап тұру

БАҚ-қа ақпарат (құзырет жөніндегі уәкілетті орган)

жыл сайын фактілердің анықталуына қарай

АШМ, ДСМ, Астана қаласының әкімдігі

талап етілмейді

5. Мемлекеттік қолдау шаралары

20.

Осы Жоспардың 1-5 және 11-12-тармақтары бойынша Қазақстан Республикасының агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу саласындағы қолданыстағы заңнамасына сәйкес инвестициялар салынған жағдайда агроөнеркәсіптік кешен субъектісі көтерген шығыстардың бөліктерін өтеу бойынша субсидиялау

субсидиялау

2019 – 2021 жылдары

Ақмола және Қарағанды облыстарының әкімдіктері

050 "Инвестициялар салынған жағдайда агроөнеркәсіптік кешен субъектісі көтерген шығыстардың бөліктерін өтеу" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде

21.

Осы Жоспардың 1-5- тармақтары бойынша Қазақстан Республикасының агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу саласындағы қолданыстағы заңнамасына сәйкес агроөнеркәсіптік кешен субъектілеріне ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау

субсидиялау

2020 – 2021 жылдары

Ақмола және Қарағанды облыстарының әкімдіктері

056 "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде

22.

Осы Жоспардың 1-5-тармақтары бойынша Қазақстан Республикасының агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу саласындағы қолданыстағы заңнамасына сәйкес асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды және мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі мен сапасын арттыруға жұмсалатын шығындар құнын субсидиялау

субсидиялау

2020 – 2021 жылдары

Ақмола және Қарағанды облыстарының әкімдіктері

053 "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі мен сапасын арттыруды субсидиялау" бюджеттік бағдарламасы шеңберінде


      Аббревиатуралардың толық жазылуы:

      ІІМ – Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі;

      АШМ – Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі;

      ДСМ ҚДСК - Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігінің Қоғамдық денсаулық сақтау комитеті;

      ИДМ ТРМК – Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрлігі Техникалық реттеу және метрология комитеті;

      "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ – "Бәйтерек" ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамы;

      "Атамекен" ҚР ҰКП – "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы.

      Ескерту. Аббревиатуралардың толық жазылуына өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 31.12.2020 № 952 қаулысымен.

      Астана қаласының азық-түлік
белдеуін қалыптастыру
жөніндегі
2018 – 2021 жылдарға арналған
жол картасына
1-қосымша


      Нысан

      Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушылардың тізіліміне қосуға өтініш

      Кімге: _____________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың өңірлік палатасының атауы)

      _____________________________________________________________________

      ________________________________________________негізінде әрекет ететін,
            (құрылтай құжаттары)

      кімнен______________________________________________________________

      (ауыл шаруашылығы тауарын өндірушінің атауы)

      Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушылардың тізіліміне қосуды сұрайды.

      Ауыл шаруашылығы тауарын өндіруші

      ______________ ________________________________________
            (қолы) (аты, әкесінің аты (бар болса), тегі)


      Мөр орны

      20__ жылғы "__" ____________

      _________________________________________________ ___________________

      (өтінішті қабылдаған жауапты адамның аты, әкесінің аты (бар болса), тегі және қолы)

      Астана қаласының азық-түлік
белдеуін қалыптастыру
жөніндегі
2018 – 2021 жылдарға арналған
жол картасына
2-қосымша
Нысан

      Астананың азық-түлік белдеуіне қатысушылардың тізілімі

Р/с №

Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушінің атауы

Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушінің орналасқан жері

Қызмет түрі

ЭҚЖЖ коды

Жеткізілетін тауарлардың атауы

Жеткізілетін тауарлардың көлемі (мың тонна)

1.







2.







3.








Об утверждении Дорожной карты по формированию продовольственного пояса города Астаны на 2018 – 2021 годы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 13 октября 2017 года № 645.

      Сноска. Заголовок в редакции постановления Правительства РК от 12.11.2018 № 738 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях обеспечения основными отечественными продовольственными товарами города Астаны Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемую Дорожную карту по формированию продовольственного пояса города Астаны на 2018 – 2021 годы (далее – Дорожная карта).

      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления Правительства РК от 12.11.2018 № 738 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Центральным и местным исполнительным органам и организациям (по согласованию):

      1) обеспечить надлежащее и своевременное исполнение Дорожной карты;

      2) ежеквартально не позднее 10 числа месяца, следующего за отчетным периодом, представлять информацию о ходе реализации Дорожной карты в Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан.

      3. Министерству сельского хозяйства Республики Казахстан представлять ежегодно до 10 февраля сводную информацию об исполнении Дорожной карты в Правительство Республики Казахстан.

      4. Контроль за реализацией настоящего постановления возложить на Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан.

      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев

  Утверждена
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 13 октября 2017 года № 645

Дорожная карта
по формированию продовольственного пояса города Астаны на 2018 – 2021 годы

      Сноска. Дорожная карта в редакции постановления Правительства РК от 12.11.2018 № 738 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Текущая ситуация

      По данным Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан по состоянию на 1 января 2018 года на территории города Астаны проживает 1 032,5 тыс. человек. Потребность населения в основных видах продовольственных товаров по минимальным нормам составляет порядка 635 тыс. тонн.

      Потребности города покрываются за счет производства и поставок из зоны продовольственного пояса вокруг города Астаны, других регионов страны, а также импорта.

      В зону продовольственного пояса входят 17 районов Акмолинской области (Аршалынский, Аккольский, Атбасарский, Астраханский, Буландинский, Егиндыкольский, Биржан сал, Ерейментауский, Есильский, Жаксынский, Жаркаинский, Зерендинский, Коргалжинский, Целиноградский, Сандыктауский, Шортандынский, Бурабайский) и 4 района Карагандинской области (Абайский, Бухар-Жырауский, Нуринский, Осакаровский).

      Таблица 1. Баланс обеспеченности г. Астане основными видами продовольственных товаров за счет зоны продовольственного пояса.

Наименование продукции Мин.
нормы кг/год на 1 чел
Потребность г. Астаны по мин. нормам, тонн Потенциал обеспечения г. Астаны за счет зоны продпояса за минусом собственного потребления, тонн Необходимый объем для обеспечения г.Астана,
тонн
Обеспеченность за счет зоны продпояса,
%
1 2 3 4 5 6

Мука

13

13 422

402 651,00

0

2000

Макаронные изделия

4,41

4 553

26 461,00

0

581

Хлеб

70,72

73 017

73 017,00

0

100

1

2

3

4

5

6

Конина

3,2

3 304

10 634,90

0

236

Говядина

4,15

15 487

32 064,50

0

119

Свинина

9

9 292

18 305,00

0

107

Мясо птицы

5

5 162

27 097,90

0

437

Яйца *

142

146 611

1 378 143,70

0

852

Картофель

95

98 085

500 290,50

0

430

Свекла столовая

5

5 162

27 033,80

0

438

Огурцы

5

5 162

16 935,00

0

259

Томаты

5

5 162

16 205,70

0

248

Кисломолочная прод.

3,2

3 304

2 398

865

73

Морковь

20

20 650

13 144

7 830

64

Баранина

6,3

6 505

680

5 799

10

Молоко обработанное

84,5

87 244

34000**

53 244

39

Масло сливочное

7

4 584

1 300**

3 284

28

Сыр и творог

7,23

7 465

4 850**

2 615

65

Капуста белокочанная

25

25 812

2 200**

23 612

8

Колбасы

3

3 097

2 000**

1 097

64

Рыба

8,4

8 400

0

8 387

0

Лук

20

20 000

0

19 982

0

Яблоки

25

25 000

0

24 927

0

Масло подсолн.

7

7 000

0

7 000

0

Рис

8,5

8 776

0

8 776

0

Гречневая крупа

2

2 065

0

2 065

0

Чай

0,67

692

0

692

0

Сахар

18

18585

0

18585

0

      *тыс. штук

      Источник: Комитет по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан и акимат Акмолинской области**

      Таким образом, исходя из вышеуказанной таблицы город Астана не обеспечен 16 видами продовольственных товаров.

      Данные товарные позиции можно разделить на 2 группы:

      группа 1, товары, производство которых возможно в зоне продовольственного пояса (кисломолочная продукция, молоко обработанное, масло сливочное, сыр и творог, капуста белокочанная, морковь, баранина, колбасы);

      группа 2, товары, производство которых в силу природно-климатических и экономических причин в зоне продовольственного пояса нецелесообразно (лук, яблоки, масло подсолнечное, рис, гречневая крупа, чай, сахар).

      2. Меры по обеспечению столицы основными видами продовольственных товаров

      Сноска. Раздел 2 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 31.12.2020 № 952.

      Для развития производства в зоне продовольственного пояса товаров, входящих в первую группу, будет использован имеющийся потенциал производства города и близлежащих районов в радиусе 300 км от города Астаны, что позволит загрузить перерабатывающие мощности и обеспечить население столицы отечественной продукцией.

      Для создания условий по обеспечению стабильных поставок из других регионов республики продовольственных товаров, входящих во вторую группу, будет введен механизм отбора участников продовольственного пояса столицы в каждом регионе через неправительственную организацию в лице Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен" (далее – НПП). Сельскохозяйственным товаропроизводителям, участвующим в формировании продовольственного пояса столицы, будет присвоен статус "Участник продовольственного пояса столицы", который позволит им иметь приоритет в доступе к рынкам сбыта, включая коммунальные рынки. Кроме того, участникам продовольственного пояса столицы предоставляется возможность в кредитовании дочерними акционерными обществами холдинга АО "НУХ "Байтерек". Таким образом, товаропроизводители будут заинтересованы в осуществлении поставок своей продукции на рынки столицы.

      Для развития торгово-логистической инфраструктуры будет создан оптово-распределительный центр (далее – ОРЦ) в городе Астане, который станет решением проблем многочисленных посредников и их спекулятивного ценообразования. Главной функцией ОРЦ будет являться возможность выхода для местных производителей сельхозпродукции на прямой рынок оптовых покупателей. Это не только способствует продаже товаров по рыночным справедливым ценам, но и снижает затраты на хранение товаров, увеличивает товарооборот производителя. Кроме того, функционирование такого центра позволит повысить знание производителем конъюнктуры рынка, и как результат может способствовать быстрой адаптации производства к спросу на товары.

      Для защиты рынка от несоответствующей продукции будут приняты меры по усилению взаимодействия государственных органов по защите рынка от несоответствующей продукции в части увеличения объема проводимых исследований, мониторинга безопасности ввозимой и производимой продукции с освещением в СМИ фактов выявления нарушений требований законодательства Республики Казахстан.

      3. Участник продовольственного пояса столицы

      Присвоение статуса "Участник продовольственного пояса столицы" осуществляется в следующем порядке:

      1. Акимат города Астаны ежегодно в первой декаде декабря месяца направляет в Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан информацию по обеспечению основными продовольственными товарами населения города Астаны, а также размещает еҰ на сайте акимата города Астаны. Данная информация должна содержать ежегодный дефицит продовольственных товаров для поставки недостающих объемов с уведомлением акиматов областей и палат предпринимателей областей, городов республиканского значения и столицы (далее – региональные палаты).

      2. Акиматы областей, городов Алматы и Шымкент в лице управления сельского хозяйства (далее – управление) совместно с региональными палатами в течение 5 рабочих дней со дня размещения информации на сайте акимата города Астана размещают на своих официальных сайтах перечень необходимых продовольственных товаров и их объемы для последующей поставки на продовольственные рынки города Астаны. Перечень продовольственных товаров должен соответствовать размещенной информации по недостающим продовольственным товарам на сайте акимата города Астаны.

      3. В целях обеспечения прозрачности присвоения статуса "Участник продовольственного пояса столицы" региональными палатами создаются специальные комиссии (далее – комиссия) на уровне областей, городов Астаны, Алматы и Шымкент.

      4. Состав комиссии должен быть нечетным и не менее пяти человек, а также состоять из представителей управления, региональных палат, региональных ассоциаций и союзов в области агропромышленного комплекса. Секретарь комиссии не является членом комиссии.

      5. Решение комиссии принимается большинством голосов от общего числа ее членов, присутствующих на заседании, и оформляется протоколом. При этом кворум для принятия решения должен составлять не менее пяти членов комиссии.

      6. Сельскохозяйственные товаропроизводители для получения статуса "Участник продовольственного пояса столицы" представляют в комиссию:

      1) заявление на включение в реестр участников продовольственного пояса столицы по форме согласно приложению 1 к настоящей Дорожной карте;

      2) копии заключенных договоров о поставках товаров, в случае их отсутствия – копии заключенных договоров о намерениях;

      3) копии сертификатов соответствия на качество производимых продуктов, сертификатов соответствия на внедрение международных стандартов ISO 9001, ISO 22000, ХАССП (HACCP) – при их наличии.

      7. В случае представления неполного пакета документов, указанных в пункте 6 настоящего раздела, заявление комиссией не принимается.

      8. В случае представления полного пакета документов, комиссия в срок не более 5 рабочих дней принимает решение о включении сельскохозяйственного товаропроизводителя в реестр участников продовольственного пояса столицы по форме согласно приложению 2 к настоящей Дорожной карте (далее – реестр).

      9. Включение сельскохозяйственного товаропроизводителя в реестр автоматически предоставляет ему статус "Участник продовольственного пояса столицы".

      10. Решение комиссии и реестр в течение двух рабочих дней со дня принятия размещаются региональными палатами на их официальных сайтах.

      11. В случае нарушения участниками продовольственного пояса столицы обязательств по договорам о поставках товаров и/или намерениях, акимат города Астана направляет письмо в комиссию с рекомендациями об исключении сельскохозяйственного товаропроизводителя из реестра.

      Комиссия в срок не более 3 рабочих дней принимает решение об исключении сельскохозяйственного товаропроизводителя из реестра.

      В случае исключения сельскохозяйственного товаропроизводителя из реестра, комиссия в течение 2 рабочих дней со дня исключения письменно уведомляет его об этом.


4. План мероприятий
по реализации Дорожной карты по формированию продовольственного пояса города Астаны на 2018 – 2021 годы

      Сноска. Раздел 4 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 31.12.2020 № 952.


п/п
Наименование мероприятия Форма завершения Срок
исполнения
Ответственные исполнители Источники финансирования
 

1

2

3

4

5

6

1. Развитие производства в зоне продовольственного пояса
1. 1. Обеспечение производства молочных продуктов в близлежащих районах от города Астаны

1.

Создание 4 молочно-товарных ферм с общим поголовьем 1200 голов

4 молочно-товарные фермы на 1200 голов

2020 – 2021 годы

акимат Акмолинской области

собственные и заемные средства хозяйствующих субъектов

2.

Создание молочно-товарной фермы с общим поголовьем 2400 голов

молочно-товарная ферма на 2400 голов

2020 –2021 годы

акимат Акмолинской области

собственные и заемные средства хозяйствующих субъектов

3.

Создание 2 молочно-товарных ферм с общим поголовьем 600 голов

2 молочно-товарные фермы
на 600 голов

2020 год

акимат Карагандинской области
 

собственные и заемные средства хозяйствующих субъектов

4.

Создание 7 молочно-товарных ферм с общим поголовьем 400 голов

7 молочно-товарных ферм
на 400 голов
 

2020 год

акимат Карагандинской области

собственные и заемные средства хозяйствующих субъектов

5.

Создание 2 молочно-товарных ферм с общим поголовьем 500 голов

2 молочно-товарные фермы
на 500 голов

2021 год

акимат Карагандинской области

собственные и заемные средства хозяйствующих субъектов

1.2. Обеспечение производства мясных продуктов в близлежащих районах от города Астаны

6.

Строительство мясоперерабатывающего комплекса с мощностью 5 тыс. тонн в год

мясоперерабатывающий комплекс

2018 – 2019 годы

акимат Акмолинской области

собственные и заемные средства хозяйствующих субъектов

1.3.Обеспечение производства овощей в близлежащих районах от города Астаны

7.

Восстановление орошаемых земель в зоне Астанинского водохранилища

орошаемые
земли

2019 – 2020 годы

акимат Акмолинской области

не требуются

8.

Восстановление орошаемых земель по каналу "Нура-Ишим"

орошаемые
земли

2019 – 2020 годы

акимат Акмолинской области

не требуются

9.

Осуществление попуска воды из канала имени К.Сатпаева в водохранилище Тузды в объеме 10 млн. м3 воды

улучшение водообеспечен ности орошаемых земель

2019 – 2020 годы

МСХ,
акимат Карагандинской области

в рамках бюджетной программы 254/102 "Проведение природоохранных попусков"

10.

Увеличение площади посадки овощей на 235 гектаров

расширение площади посадки овощей

2019 – 2020
годы

акимат Карагандинской области

не требуются

11.

Создание и расширение оросительных систем дождевания для увеличения площади орошаемых земель (29 проектов)

дождевальные машины

2019 – 2021 годы

акимат Акмолинской области

собственные и заемные средства хозяйствующих субъектов

12.

Создание и расширение оросительных систем дождевания для увеличения площади орошаемых земель (29 проектов)

дождевальные машины

2019 – 2021 годы

акимат Карагандинской области

собственные и заемные средства хозяйствующих субъектов

2. Создание условий по обеспечению стабильных поставок продовольственных товаров из регионов на рынок города Астаны

13.

Финансирование сельскохозяйственных товаропроизводителей для производства и переработки сельскохозяйственной продукции с закреплением в договорах займа для имеющих статус "Участник продовольственного пояса столицы" обязательств по сбыту произведенной продукции на рынках города Астаны

отчет по профинансированным и одобренным заявкам сельхозтоваро производителей

ежегодно

АО "НУХ "Байтерек"
(на согласованию)

собственные и заемные средства дочерних организаций
АО "НУХ "Байтерек"

14.

Проведение сельскохозяйственных ярмарок в городе Астане с участием регионов республики

ярмарки

ежегодно

акимат
города Астаны

не требуются

3. Формирование инфраструктуры заготовки, хранения и сбыта основных видов продуктов питания

15.

Выделение земельного участка не менее 20 гектаров для строительства оптово-распределительного центра в городе Астане

земельный участок под строительство оптово-распределительного центра в городе Астане

2018 – 2019 годы

акимат
города Астаны

не требуются

4. Защита рынка от несоответствующей продукции

16.

Усиление мониторинга безопасности ввозимых и производимых основных социально значимых групп животноводческой и растениеводческой продукции, реализуемой в торговой сети городе Астане

итоги отбора продукции и проведение санитарно-эпидемиологической экспертизы

2018-2019 годы

КООЗ МЗ,
МСХ

не требуются

17.

Осуществление контроля за предприятиями пищевой промышленности областей и городов, поставляющих производимую пищевую продукцию в торговые сети города Астаны

итоги проверок по особому порядку

2018-2019 годы

КООЗ МЗ

не требуются

18.

Оперативное взаимодействие государственных, местных исполнительных органов и организаций для принятия мер при выявлении несоответствующей пищевой продукции

информация о выявлении несоответствующей продукции в уполномоченный орган по компетенции

ежегодно

МСХ, МЗ, КТРМ МИР, МВД,
акиматы г.Астана,
Акмолинской и Карагандинской областей,
НПП РК "Атамекен" (по согласованию)

не требуются

19.

Регулярное оповещение в СМИ о случаях выявления некачественной и опасной продукции

информация в СМИ (уполномоченным органом по компетенции)

Ежегодно по мере выявления фактов

МСХ, МЗ, акимат г.Астаны

не требуются

5. Меры государственной поддержки

20.

Субсидирование по возмещению части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса, при инвестиционных вложениях по пунктам 1-5 и 11-12 настоящего Плана в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан в области государственного регулирования развития агропромышленного комплекса и сельских территорий

субсидирование

2019 – 2021 годы

акиматы Акмолинской и Карагандинской областей

в рамках бюджетной программы 050 "Возмещение части расходов, понесенных субъектом агропромышленного комплекса, при инвестиционных вложениях"

21.

Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании субъектов агропромышленного комплекса, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования по пунктам 1-5 настоящего Плана в соответствии с законодательством Республики Казахстан в области государственного регулирования развития агропромышленного комплекса и сельских территорий

субсидирование

2020 – 2021 годы

акиматы Акмолинской и Карагандинской областей

в рамках бюджетной программы 056 "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования"

22.

Субсидирование стоимости затрат на развитие племенного животноводства, повышения продуктивности и качества продукции животноводства, по пунктам 1-5 настоящего Плана в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан в области государственного регулирования развития агропромышленного комплекса и сельских территорий

субсидирование

2020–2021 годы

акиматы Акмолинской и Карагандинской областей

в рамках бюджетной программы 053 "Субсидирование развития племенного животноводства, повышения продуктивности и качества продукции животноводства"


      Расшифровка аббревиатур:
      МВД – Министерство внутренних дел Республики Казахстан;
      МСХ – Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан;
      КООЗ МЗ - Комитет охраны общественного здоровья Министерства здравоохранения
      Республики Казахстан;
      КТРМ МИР – Комитет технического регулирования и метрологии Министерства по
      инвестициям и развитию Республики Казахстан;
      АО "НУХ "Байтерек" – акционерное общество "Национальный управляющий
      холдинг "Байтерек";
      НПП РК "Атамекен" - Национальная палата предпринимателей Республики Казахстан
      "Атамекен".

  Приложение 1
к Дорожной карте по
формированию
продовольственного пояса
города Астаны на 2018-2021 годы
  Форма

                                          Заявление
                  на включение в реестр участников продовольственного пояса столицы
      Кому: _______________________________________________________
                  (наименование региональных палат областей,
      ____________________________________________________________________
                  городов республиканского значения, столицы)
      от __________________________________________________________________
                  (наименование сельскохозяйственного товаропроизводителя)
      действующий на основании ____________________________________________
      ____________________________________________________________________
                              (учредительный документ)
      просит включить в реестр участников продовольственного пояса столицы.
      Сельскохозяйственный товаропроизводитель
      ______________                   ________________________________________
      (подпись)                         (фамилия, имя и отчество (при наличии))
      Место печати
      "__" ____________ 20__ года
      _________________________________________________       ___________________
      (фамилия, имя, отчество (при наличии) и подпись ответственного лица, принявшего
                                          заявление)

  Приложение 2
к Дорожной карте по
формированию
продовольственного пояса
города Астаны на 2018– 2021 годы
  Форма

Реестр участников продовольственного пояса города Астаны


п/п

Наименование сельскохозяйственного товаропроизводителя

Местонахождение
сельскохозяйственного товаропроизводителя

Вид
деятельности

Код ОКЭД

Наименование поставляемых товаров

Объем поставляемых товаров
(тыс.тонн)

1.







2.







3.