Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 4 желтоқсандағы № 806 қаулысы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 17 қазандағы № 915 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 17.10.2023 № 915 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" 2015 жылғы 18 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 4 желтоқсандағы
№ 806 қаулысымен
бекітілген

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" 2015 жылғы 18 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және арнаулы мемлекеттік органдарды қоспағанда, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің (бұдан әрі – сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдаудың объектілері) қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидалар мынадай салалардағы қатынастарға қолданылмайды:

      1) прокуратура жүзеге асыратын жоғары қадағалау;

      2) қылмыстық істер бойынша сотқа дейінгі іс жүргізу;

      3) әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер бойынша іс жүргізу;

      4) сот төрелігі;

      5) жедел-іздестіру қызметі;

      6) қылмыстық-атқару қызметі;

      7) Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпиялар туралы заңнамасы талаптарының сақталуын бақылау.

2-тарау. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу

      3. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) және сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу объектісінің бірінші басшыларының, олар болмаған жағдайда олардың міндеттерін атқаратын немесе олардың лауазымдарын алмастыратын адамдардың мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу туралы бірлескен шешімі (бұдан әрі – бірлескен шешім) сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу үшін негіздеме болып табылады.

      4. Бірлескен шешім:

      1) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг, оның ішінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін зерделеу нәтижелерінің;

      2) сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау объектісінің бастамашылық өтінішінің және оны өткізу туралы уәкілетті органның шешімі;

      3) Қазақстан Республикасының Президенті, Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі, Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігі тапсырмаларының, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы консультативтік-кеңесші органдардың шешімдері мен ұсынымдарының негізінде қабылданады.

      5. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдауды 30 жұмыс күнінен аспайтын кезеңде, уәкілетті органның және сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу объектісінің бірінші басшыларының бірлескен шешімімен құрылатын жұмыс тобы жүргізеді.

      6. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу мынадай кезеңдерді:

      1) осы Қағидалардың 7-тармағында көзделген бағыттарға сәйкес сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау объектісіне қатысты ақпаратты жинауды, қорытуды және талдауды;

      2) осы Қағидалардың 10, 11, 12-тармақтарына сәйкес талдау анықтамасын жасауды, келісуді және қол қоюды қамтиды.

      7. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау мынадай бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

      1) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің қызметіне қатысты нормативтік құқықтық актілердегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;

      2) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау.

      8. Сыртқы талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау мынадай:

      1) персоналды басқару;

      2) мүдделер қақтығысын реттеу;

      3) мемлекеттік қызметтер көрсету;

      4) рұқсат беру функцияларын орындау;

      5) бақылау-қадағалау функцияларын іске асыру;

      6) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінен туындайтын өзге де мәселелерді зерделеуді қамтиды.

      9. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу үшін ақпарат көздері:

      1) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің қызметіне қатысты нормативтік құқықтық актілер;

      2) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісі ұсынатын оның бағыттары бойынша мәліметтер;

      3) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау бағыттарына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекеттік және құқық қорғау органдарының ақпарат жүйелерінен алынған деректер;

      4) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісіне қатысты мемлекеттік органдардың бұрын жүргізген тексерулерінің нәтижелері;

      5) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау бағыттарына сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг нәтижелері;

      6) бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар;

      7) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісіне қатысты жеке және заңды тұлғалардың өтініштері;

      8) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің лауазымды адамдарының сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылығын анықтау және оны жасағаны үшін жауаптылыққа тарту туралы мәліметтер;

      9) Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де мәліметтер болып табылады.

3-тарау. Сыртқы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдау қорытындылары

      10. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша:

      1) анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдері туралы ақпаратты;

      2) анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жою бойынша ұсынымдарды қамтитын талдамалық анықтама әзірленеді.

      11. Талдамалық анықтама жұмыс тобының барлық мүшелерімен келісіледі және оған бірлескен шешіммен белгіленген уәкілетті органның және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің лауазымды адамдары қол қояды.

      12. Талдамалық анықтама уәкілетті органға және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісіне екі данада әзірленеді және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау аяқталғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде олардың бірінші басшыларына ұсынылады.

      13. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері талдамалық анықтамаға қол қойылған күннен бастап он жұмыс күні ішінде оны жүргізудің негізіне қарай:

      1) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы консультативтік-кеңесші органдардың қарауына беріледі;

      2) уәкілетті органның және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің интернет-ресурсында оны жүргізуге өтініштері негіз болған жеке және заңды тұлғалардың назарына жеткізіле отырып, орналастырылады.

      14. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау объектісі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша талдамалық анықтамаға қол қойылған күннен бастап он жұмыс күн ішінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша шығарылған, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою бойынша іс-шаралар жоспарын әзірлейді және уәкілетті органмен келіседі.

      15. Уәкілетті орган сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша анықтамаға қол қойылған күннен бастап алты ай ішінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектілерінің сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша шығарылған, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою бойынша ұсынымдарды орындауына мониторинг жүргізеді.

      16. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектілерінің сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою бойынша ұсынымдарды орындауына мониторинг нәтижелері туралы ақпарат уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастырылады.

Об утверждении Правил проведения внешнего анализа коррупционных рисков

Постановление Правительства Республики Казахстан от 4 декабря 2017 года № 806. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 октября 2023 года № 915.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 17.10.2023 № 915 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 18 ноября 2015 года "О противодействии коррупции" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения внешнего анализа коррупционных рисков.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 4 декабря 2017 года № 806

Правила проведения внешнего анализа коррупционных рисков

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения внешнего анализа коррупционных рисков (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 18 ноября 2015 года "О противодействии коррупции" и определяют порядок проведения внешнего анализа коррупционных рисков в деятельности государственных органов и организаций, субъектов квазигосударственного сектора, за исключением специальных государственных органов (далее – объекты внешнего анализа коррупционных рисков).

      2. Действие настоящих Правил не распространяется на отношения в сферах:

      1) высшего надзора, осуществляемого прокуратурой;

      2) досудебного производства по уголовным делам;

      3) производства по делам об административных правонарушениях;

      4) правосудия;

      5) оперативно-розыскной деятельности;

      6) уголовно-исполнительной деятельности;

      7) контроля за соблюдением требований законодательства Республики Казахстан о государственных секретах.

Глава 2. Проведение внешнего анализа коррупционных рисков

      3. Основанием для проведения внешнего анализа коррупционных рисков является совместное решение первых руководителей уполномоченного органа по противодействию коррупции (далее – уполномоченный орган) и объекта внешнего анализа коррупционных рисков о проведении внешнего анализа коррупционных рисков в деятельности государственных органов и организаций, субъектов квазигосударственного сектора (далее – совместное решение), в случае их отсутствия лиц, исполняющих их обязанности либо замещающих их должности.

      4. Совместное решение принимается на основании:

      1) результатов антикоррупционного мониторинга, в том числе изучения обращений физических и юридических лиц;

      2) инициативного обращения объекта внешнего анализа коррупционных рисков и решения уполномоченного органа о его проведении;

      3) поручений Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, решений и рекомендаций консультативно-совещательных органов при Президенте Республики Казахстан.

      5. Внешний анализ коррупционных рисков проводится в период, не превышающий 30 рабочих дней, рабочей группой, созданной совместным решением первых руководителей уполномоченного органа и объекта внешнего анализа коррупционных рисков.

      6. Проведение внешнего анализа коррупционных рисков включает в себя следующие этапы:

      1) сбор, обобщение и анализ информации относительно объекта внешнего анализа коррупционных рисков в соответствии с направлениями, предусмотренными пунктом 7 настоящих Правил;

      2) составление, согласование и подписание аналитической справки в соответствии с пунктами 10, 11, 12 настоящих Правил.

      7. Внешний анализ коррупционных рисков осуществляется по следующим направлениям:

      1) выявление коррупционных рисков в нормативных правовых актах, затрагивающих деятельность объекта внешнего анализа коррупционных рисков;

      2) выявление коррупционных рисков в организационно-управленческой деятельности объекта внешнего анализа коррупционных рисков.

      8. Выявление коррупционных рисков в организационно-управленческой деятельности объекта внешнего анализа включает в себя изучение следующих вопросов:

      1) управление персоналом;

      2) урегулирование конфликта интересов;

      3) оказание государственных услуг;

      4) выполнение разрешительных функций;

      5) реализация контрольно-надзорных функций;

      6) иные вопросы, вытекающие из организационно-управленческой деятельности объекта внешнего анализа коррупционных рисков.

      9. Источниками информации для проведения внешнего анализа коррупционных рисков являются:

      1) нормативные правовые акты, затрагивающие деятельность объекта внешнего анализа коррупционных рисков;

      2) сведения по направлениям внешнего анализа коррупционных рисков, предоставляемые его объектом;

      3) данные информационных систем государственных и правоохранительных органов согласно направлениям внешнего анализа коррупционных рисков, полученные в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      4) результаты проверок, ранее проведенных государственными органами в отношении объекта внешнего анализа коррупционных рисков;

      5) результаты антикоррупционного мониторинга в соответствии с направлениями внешнего анализа коррупционных рисков;

      6) публикации в средствах массовой информации;

      7) обращения физических и юридических лиц в отношении объекта внешнего анализа коррупционных рисков;

      8) сведения о выявлении и привлечении к ответственности должностных лиц объекта внешнего анализа коррупционных рисков за совершение коррупционных правонарушений;

      9) иные сведения, представление которых не запрещено законодательством Республики Казахстан.

Глава 3. Итоги внешнего анализа коррупционных рисков

      10. По результатам внешнего анализа коррупционных рисков готовится аналитическая справка, содержащая:

      1) информацию о выявленных коррупционных рисках;

      2) рекомендации по устранению выявленных коррупционных рисков.

      11. Аналитическая справка согласовывается всеми членами рабочей группы и подписывается должностными лицами уполномоченного органа и объекта внешнего анализа коррупционных рисков, определенными в совместном решении.

      12. Аналитическая справка составляется в двух экземплярах – для уполномоченного органа и объекта внешнего анализа коррупционных рисков и представляется их первым руководителям в течение трех рабочих дней после завершения внешнего анализа коррупционных рисков.

      13. Результаты внешнего анализа коррупционных рисков в течение десяти рабочих дней со дня подписания аналитической справки в зависимости от основания его проведения:

      1) представляются на рассмотрение Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, консультативно-совещательных органов при Президенте Республики Казахстан;

      2) размещаются на интернет-ресурсах уполномоченного органа и объекта внешнего анализа коррупционных рисков с доведением до сведения физических и юридических лиц, на основании обращений которых он проведен.

      14. Объект внешнего анализа коррупционных рисков в течение десяти рабочих дней со дня подписания аналитической справки по результатам внешнего анализа коррупционных рисков разрабатывает и согласовывает с уполномоченным органом план мероприятий по устранению причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений, выявленных по результатам внешнего анализа коррупционных рисков.

      15. Уполномоченный орган в течение шести месяцев со дня подписания аналитической справки по результатам внешнего анализа коррупционных рисков проводит мониторинг исполнения объектами внешнего анализа коррупционных рисков рекомендаций по устранению причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений, выявленных по результатам внешнего анализа коррупционных рисков.

      16. Информация о результатах мониторинга исполнения объектами внешнего анализа коррупционных рисков рекомендаций по устранению причин и условий, способствующих совершению коррупционных правонарушений, размещается на интернет-ресурсе уполномоченного органа.