Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 4 желтоқсандағы № 806 қаулысы. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 17 қазандағы № 915 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 17.10.2023 № 915 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" 2015 жылғы 18 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 4 желтоқсандағы
№ 806 қаулысымен
бекітілген

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" 2015 жылғы 18 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және арнаулы мемлекеттік органдарды қоспағанда, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің (бұдан әрі – сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдаудың объектілері) қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидалар мынадай салалардағы қатынастарға қолданылмайды:

      1) прокуратура жүзеге асыратын жоғары қадағалау;

      2) қылмыстық істер бойынша сотқа дейінгі іс жүргізу;

      3) әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер бойынша іс жүргізу;

      4) сот төрелігі;

      5) жедел-іздестіру қызметі;

      6) қылмыстық-атқару қызметі;

      7) Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпиялар туралы заңнамасы талаптарының сақталуын бақылау.

2-тарау. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу

      3. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) және сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу объектісінің бірінші басшыларының, олар болмаған жағдайда олардың міндеттерін атқаратын немесе олардың лауазымдарын алмастыратын адамдардың мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу туралы бірлескен шешімі (бұдан әрі – бірлескен шешім) сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу үшін негіздеме болып табылады.

      4. Бірлескен шешім:

      1) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг, оның ішінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін зерделеу нәтижелерінің;

      2) сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау объектісінің бастамашылық өтінішінің және оны өткізу туралы уәкілетті органның шешімі;

      3) Қазақстан Республикасының Президенті, Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі, Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігі тапсырмаларының, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы консультативтік-кеңесші органдардың шешімдері мен ұсынымдарының негізінде қабылданады.

      5. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдауды 30 жұмыс күнінен аспайтын кезеңде, уәкілетті органның және сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу объектісінің бірінші басшыларының бірлескен шешімімен құрылатын жұмыс тобы жүргізеді.

      6. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу мынадай кезеңдерді:

      1) осы Қағидалардың 7-тармағында көзделген бағыттарға сәйкес сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау объектісіне қатысты ақпаратты жинауды, қорытуды және талдауды;

      2) осы Қағидалардың 10, 11, 12-тармақтарына сәйкес талдау анықтамасын жасауды, келісуді және қол қоюды қамтиды.

      7. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау мынадай бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

      1) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің қызметіне қатысты нормативтік құқықтық актілердегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау;

      2) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау.

      8. Сыртқы талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау мынадай:

      1) персоналды басқару;

      2) мүдделер қақтығысын реттеу;

      3) мемлекеттік қызметтер көрсету;

      4) рұқсат беру функцияларын орындау;

      5) бақылау-қадағалау функцияларын іске асыру;

      6) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметінен туындайтын өзге де мәселелерді зерделеуді қамтиды.

      9. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау жүргізу үшін ақпарат көздері:

      1) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің қызметіне қатысты нормативтік құқықтық актілер;

      2) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісі ұсынатын оның бағыттары бойынша мәліметтер;

      3) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау бағыттарына сәйкес Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекеттік және құқық қорғау органдарының ақпарат жүйелерінен алынған деректер;

      4) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісіне қатысты мемлекеттік органдардың бұрын жүргізген тексерулерінің нәтижелері;

      5) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау бағыттарына сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы мониторинг нәтижелері;

      6) бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар;

      7) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісіне қатысты жеке және заңды тұлғалардың өтініштері;

      8) сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің лауазымды адамдарының сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылығын анықтау және оны жасағаны үшін жауаптылыққа тарту туралы мәліметтер;

      9) Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де мәліметтер болып табылады.

3-тарау. Сыртқы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдау қорытындылары

      10. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша:

      1) анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдері туралы ақпаратты;

      2) анықталған сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жою бойынша ұсынымдарды қамтитын талдамалық анықтама әзірленеді.

      11. Талдамалық анықтама жұмыс тобының барлық мүшелерімен келісіледі және оған бірлескен шешіммен белгіленген уәкілетті органның және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің лауазымды адамдары қол қояды.

      12. Талдамалық анықтама уәкілетті органға және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісіне екі данада әзірленеді және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау аяқталғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде олардың бірінші басшыларына ұсынылады.

      13. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері талдамалық анықтамаға қол қойылған күннен бастап он жұмыс күні ішінде оны жүргізудің негізіне қарай:

      1) Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы консультативтік-кеңесші органдардың қарауына беріледі;

      2) уәкілетті органның және сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектісінің интернет-ресурсында оны жүргізуге өтініштері негіз болған жеке және заңды тұлғалардың назарына жеткізіле отырып, орналастырылады.

      14. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне сыртқы талдау объектісі сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша талдамалық анықтамаға қол қойылған күннен бастап он жұмыс күн ішінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша шығарылған, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою бойынша іс-шаралар жоспарын әзірлейді және уәкілетті органмен келіседі.

      15. Уәкілетті орган сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша анықтамаға қол қойылған күннен бастап алты ай ішінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектілерінің сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау нәтижелері бойынша шығарылған, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою бойынша ұсынымдарды орындауына мониторинг жүргізеді.

      16. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сыртқы талдау объектілерінің сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою бойынша ұсынымдарды орындауына мониторинг нәтижелері туралы ақпарат уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастырылады.

On approval of the Rules of conducting external analysis of corruption risks

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 4, 2017 No. 806. Abolished by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 17.10.2023 No. 915

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 17.10.2023 No. 915 (effective from the date of its first official publication).

      In accordance with paragraph 2 of Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated November 18, 2015 On Combating Corruption, the Government of the Republic of Kazakhstan hereby RESOLVES:

      1. To approve the attached Rules for conducting external analysis of corruption risks.

      2. This resolution shall take effect from the date of its first official publication.

      Prime Minister
      of the Republic of Kazakhstan B. Sagintayev

  Approved
by Order No. 806
of the Government
of the Republic of Kazakhstan
dated December 4, 2017

Rules of conducting external analysis of corruption risks

Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules for conducting external analysis of corruption risks (hereinafter - the Rules) are developed in accordance with paragraph 2 of Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated November 18, 2015 On Combating Corruption and govern the procedure for conducting external analysis of corruption risks in the activities of state bodies and organizations, quasi-public sector entities, with the exception of special state bodies (hereinafter - objects of external analysis of corruption risks).

      2. These Rules shall not apply to relations in the areas of:

      1) supreme supervision exercised by the prosecutor's office;

      2) pre-trial criminal proceedings;

      3) proceedings on administrative infractions;

      4) justice;

      5) operational investigative activities;

      6) penal enforcement activities;

      7) monitoring of compliance with requirements of the legislation of the Republic of Kazakhstan on state secrets.

Chapter 2. Conducting external analysis of corruption risks

      3. The ground for external analysis of corruption risks shall be a joint decision of the senior executives of the authorized body on combating corruption (hereinafter- the authorized body) and the object of external analysis of corruption risks on conducting an external analysis of corruption risks in the activities of state bodies and organizations, quasi-public sector entities (hereinafter - joint decision), in the event of their absence, of persons performing their duties or replacing their positions.4. The joint decision shall be made on the basis of:

      1) results of anti-corruption monitoring, including examination of applications of individuals and legal entities;

      2) initiative application of the object of external analysis of corruption risks and decision of the authorized body on conducting it;

      3) instructions of the President of the Republic of Kazakhstan, the Prime Minister of the Republic of Kazakhstan, the Administration of the President of the Republic of Kazakhstan, decisions and recommendations of consultative-advisory bodies under the President of the Republic of Kazakhstan.

      5. External analysis of corruption risks shall be carried out in a period not exceeding 30 working days by a task group established by joint decision of the senior executives of the authorized body and the object of external analysis of corruption risks.

      6. External analysis of corruption risks shall be comprised of the following steps:

      1) collection, summarizing and analysis of information regarding the external analysis object of corruption risks in accordance with the directions provided for in paragraph 7 of these Rules;

      2) preparation, approval and signing of an analytical report in accordance with paragraphs 10, 11, 12 of these Rules.

      7. External analysis of corruption risks shall be carried out in the following areas:

      1) identification of corruption risks in regulatory legal acts affecting activities of the external analysis object of corruption risks;

      2) identification of corruption risks in the organizational and managerial activities of the external analysis object of corruption risks.

      8. Identification of corruption risks in the organizational and managerial activities of the external analysis object shall include examination of the following areas:

      1) human resources management;

      2) settlement of conflicts of interest;

      3) provision of public services;

      4) performance of licensing functions;

      5) implementation of oversight functions;

      6) other issues arising from the organizational and managerial activities of the external analysis object of corruption risks.

      9. The information sources for conducting an external analysis of corruption risks shall be:

      1) regulatory legal acts affecting the activities of the external analysis object of corruption risks;

      2) information on directions of the external analysis of corruption risks provided by its object;

      3) data of information systems of state and law enforcement bodies in accordance with directions of the external analysis of corruption risks, obtained in the order established by the legislation of the Republic of Kazakhstan;

      4) results of inspections previously conducted by state authorities in relation to the object of external analysis of corruption risks;

      5) results of anti-corruption monitoring in accordance with directions of the external analysis of corruption risks;

      6) publications in the media;

      7) applications of individuals and legal entities regarding the object of external analysis of corruption risks;

      8) information on identification and prosecution of officials of the object of external analysis of corruption risks for committing corruption offenses;

      9) other information, the provision of which is not prohibited by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

Chapter 3. Results of external analysis of corruption risks

      10. On the basis of results of corruption risks external analysis, an analytical report shall be prepared containing:

      1) information on identified corruption risks;

      2) recommendations for eliminating the identified corruption risks.

      11. The analytical report shall be agreed by all the task group members and signed by officials of the authorized body and the object of the external analysis of corruption risks defined by the joint decision.

      12. The analytical report shall be drawn in two copies - for the authorized body and the object of the external analysis of corruption risks and shall be presented to their senior executives within three working days after completion of the external analysis of corruption risks.

      13. Within ten working days from the date of signing the analytical report, the results of external analysis of corruption risks, depending on the ground for conducting it shall be:

      1) submitted for consideration by the President of the Republic of Kazakhstan, the Prime Minister of the Republic of Kazakhstan, the Administration of the President of the Republic of Kazakhstan, consultative-advisory bodies under the President of the Republic of Kazakhstan;

      2) posted on the Internet resources of the authorized body and the object of external analysis of corruption risks, communicated to the individuals and legal entities, on whose applications it was conducted.

      14. Within ten working days from the date of analytical report signing on the external corruption risk analysis results, the object of corruption risk external analysis shall develop and harmonize with the authorized body an action plan for eliminating the causes and conditions conducive to the commission of corruption offenses identified by the results of the external corruption risk analysis.

      15. During six months from the date of signing the analytical report on results of the external corruption risks analysis, the authorized body shall monitor performance by the objects of corruption risks external analysis of recommendations on addressing the causes and conditions conducive to the commission of corruption offenses identified by the corruption risks external analysis results.

      16. Information on the monitoring results of performance by the objects of corruption risks external analysis of recommendations on addressing the causes and conditions conducive to the commission of corruption offenses shall be available on the Internet resource of the authorized body.