Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының күтпеген шығыстарды жабуға арналған резервін қалыптастыру және пайдалану қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 желтоқсандағы № 915 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 29 тамыздағы № 731 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 29.08.2023 № 731 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы" 2015 жылғы 16 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 5-1) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының күтпеген шығыстарды жабуға арналған резервін қалыптастыру және пайдалану қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2017 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 915 қаулысымен
бекітілген

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының күтпеген шығыстарды жабуға арналған резервін қалыптастыру және пайдалану
ҚАҒИДАЛАРЫ

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 14.10.2020 № 661 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі).

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының күтпеген шығыстарды жабуға арналған резервін қалыптастыру және пайдалану қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы" 2015 жылғы 16 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 10-бабының 5-1) тармақшасына сәйкес әзірленді және әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының күтпеген шығыстарды жабуға бағытталатын резервін қалыптастыру және пайдалану тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры (бұдан әрі – қор) – аударымдар мен жарналарды шоғырландыруды жүргізетін, сондай-ақ медициналық көрсетілетін қызметтерді сатып алу шартында көзделген көлемдерде және талаптарда медициналық көмек көрсететін денсаулық сақтау субъектілері көрсететін қызметтерді сатып алу мен оларға ақы төлеуді және Қазақстан Республикасының заңдарында айқындалған өзге де функцияларды жүзеге асыратын коммерциялық емес ұйым;

      2) күтпеген шығыстарды жабу кезеңі (бұдан әрі – жабу кезеңі) – Қазақстан Республикасының аумағында "Төтенше жағдай туралы" 2003 жылғы 8 ақпандағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес төтенше жағдай немесе "Азаматтық қорғау туралы" 2014 жылғы 11 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдай тоқтатылған немесе күші жойылған күннен бастап 6 айдан аспайтын кезең;

      3) денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – азаматтардың денсаулығын сақтау, медицина және фармацевтика ғылымы, медициналық және фармацевтикалық білім беру, дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы, медициналық көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау саласында басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      4) денсаулық сақтау субъектілері – денсаулық сақтау ұйымдары, сондай-ақ жеке медициналық практикамен және фармацевтикалық қызметпен айналысатын жеке тұлғалар;

      5) күтпеген шығыстар – Қазақстан Республикасында төтенше жағдай қолданылған кезеңде және Қазақстан Республикасының аумағында төтенше жағдай тоқтатылған немесе жойылған күннен басталатын және (немесе) әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың салдары жойылғаннан кейінгі жабу кезеңінде халықтың медициналық көрсетілетін қызметтерге қажеттілігінің өсуіне байланысты міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде медициналық көмек көрсету жөніндегі қызметтердің ақысын төлеуге жұмсалатын, кенеттен туындауына байланысты тиісті қаржы жылына арналған шығыстарды қалыптастыру кезінде жоспарлау мүмкін болмаған және тиісті қаржы жылында тез арада қаржыландыруды талап ететін шығыстар;

      6) қордың резерві – қор жабу кезеңінде күтпеген шығыстарды қаржыландыру үшін ағымдағы қаржы жылына көздеген, ай сайынғы негізде қалыптастырылатын қаражат.

2-тарау. Қордың күтпеген шығыстарды жабуға арналған резервін қалыптастыру

      3. Күтпеген шығыстарды жабу үшін қор резервін есептеуді қор ай сайын әр айдың бірінші күні мынадай формула бойынша жүзеге асырады:

      RRF = (OT + VZ) х R,

      мұнда:

      RRF – есепті күнге қор резерві;

      OT – міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіндегі аударымдар түсімдерінің көлемі;

      VZ – міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіндегі жарналар түсімдерінің көлемі;

      R – "Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының күтпеген шығыстарды жабуға арналған резервінің мөлшерін белгілеу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 желтоқсандағы № 914 қаулысымен орнатылатын қор резервінің пайыздық мөлшерлемесі.

      OT, VZ есепті күннің алдындағы соңғы 12 (он екі) айға есептеледі.

      Резервтің ай сайын есепке жатқызылатын сомасы есепті күнгі резервтің және алдыңғы күнгі резервтің есептік мәндерінің арасындағы айырмаға тең.

      Қордың резервін есептеу жүргізілетін айдың бiрiнші күні есепті күн болып табылады. Қордың резервін есептеу жүргізілетін айдың алдындағы айдың бірінші күні алдыңғы күн болып табылады.

      4. Күтпеген шығыстарды жабу үшін қор резервінің пайдаланылған сомасы осы Қағидалардың 3-тармағына сәйкес ай сайын есепке аудару арқылы Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілейтін мөлшерге дейін толтырылады және ол пайдаланылған айдан кейiнгi айдан бастап аударылады.

      5. Ағымдағы қаржы жылы ішінде пайдаланылмаған күтпеген шығыстарға арналған резерв қаражаты келесі қаржы жылына ауысады.

3-тарау. Әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың күші жойылған, төтенше жағдайдың күші жойылған немесе тоқтатылған жағдайларда қор резервін пайдалану

      6. Әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайдың күші жойылғаннан, төтенше жағдай тоқтатылғаннан немесе оның күші жойылғаннан кейін міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіндегі (бұдан әрі – МӘМС) көрсетілетін қызметтерге ақы төлеуге арналған резервті пайдалану туралы шешімді қор уәкілетті органмен келісім бойынша қабылдайды.

      Уәкілетті орган қордың резервті пайдалану қажеттілігі туралы ұсынысын ол келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде қарайды және қорды оны қарау қорытындылары туралы хабардар етеді.

      Қор МӘМС жүйесіндегі медициналық көмектің түрлерін көрсете отырып, шешім қабылданған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде денсаулық сақтау субъектілерін резервті пайдалану туралы қабылданған шешім туралы хабардар етеді.

      Әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайдың күші жойылғаннан, төтенше жағдай тоқтатылғаннан немесе оның күші жойылғаннан кейін резервті пайдалану қажеттігі туралы шешімді уәкілетті орган келіскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде денсаулық сақтау субъектілері осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жабу кезеңіне халықтың медициналық көрсетілетін қызметтерге қажеттілігінің өсуіне байланысты медициналық көрсетілетін қызметтердің қосымша көлемдерінің ақысын төлеуге өтінім (бұдан әрі – өтінім) қалыптастырады және оны облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарына келісуге жібереді. Өтінімге МӘМС жүйесіндегі медициналық көмектің түрлері мен көлемдері бойынша көрсетілетін қызметтерге қажеттілік сомасының есеп-қисабы қоса беріледі.

      7. Жергілікті атқарушы органдар өтінім түскен күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде оны келіседі немесе медициналық көмектің түрлері мен көлемі бойынша келісуден бас тарту негіздерін көрсете отырып, келіспей қайтарады.

      Денсаулық сақтау субъектілері ескертулерді жойғаннан кейін облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарына өтінімді келісуге қайта жібереді.

      8. Денсаулық сақтау субъектілері облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарымен келіскеннен кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде, бірақ әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдай тоқтатылған немесе төтенше жағдайдың күші жойылған немесе оның күші жойылған күннен бастап үш ай мерзімнен кешіктірмей өтінімді қорға жібереді.

      9. Қор осы Қағидалардың 8-тармағында көрсетілген өтінімдер беру мерзімі аяқталған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде қор резервін пайдалану туралы шешім қабылдайды.

      Қор резервін пайдалану туралы шешім мынадай жағдайда қабылданады:

      төтенше ахуал немесе төтенше жағдай енгізілген мерзімнің аяқталуы;

      денсаулық сақтау субъектілері өтінімінің/өтінімдерінің болуы;

      медициналық көмектің өтінім берілетін түрлері мен көлемдерінің әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдаймен себептік байланысының негізделуі;

      әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың салдары жойылғаннан, төтенше жағдай тоқтатылғаннан немесе оның күші жойылғаннан кейін халықтың медициналық көрсетілетін қызметтерге қажеттілігінің өсуі.

      10. Қор тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және /немесе МӘМС жүйесінде медициналық көмек көрсету үшін денсаулық сақтау субъектілерінен көрсетілген қызметтерді сатып алудың уәкілетті орган бекітетін қағидаларында көзделген тәртіппен қор резервінің қаражатын денсаулық сақтау субъектілерінің арасында бөледі.

      Денсаулық сақтау субъектілері күтпеген шығыстарды жабу үшін бөлінген қор резервінің қаражатын МӘМС жүйесінде жабу кезеңінде медициналық қызметтер көрсетумен байланысты шығыстарды жабуға ғана пайдаланады.

4-тарау. Резервті төтенше жағдай қолданылатын кезеңде пайдалану

      11. Төтенше жағдай кезеңінде МӘМС жүйесінде көрсетілетін қызметтерге ақы төлеуге арналған резервті пайдалану туралы шешімді қор уәкілетті органның келісімі бойынша қабылдайды.

      Уәкілетті орган қордың резервті пайдалану қажеттігі туралы ұсынысын ол келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде қарайды және қорды оны қарау қорытындылары туралы хабардар етеді.

      Қор МӘМС жүйесіндегі медициналық көмектің түрлерін көрсете отырып, шешім қабылданған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде денсаулық сақтау субъектілерін резервті пайдалану туралы қабылданған шешім туралы хабардар етеді.

      Төтенше жағдай қолданылатын кезеңде резервті пайдалану қажеттігі туралы шешімді уәкілетті орган келіскен күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде денсаулық сақтау субъектілері осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінімді қалыптастырады және оны облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарына келісуге жібереді. Өтінімге МӘМС жүйесіндегі медициналық көмектің түрлері мен көлемдері бойынша көрсетілетін қызметтерге қажеттілік сомасының есеп-қисабы қоса беріледі.

      12. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары өтінім келіп түскен күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде оны келіседі және денсаулық сақтау субъектілеріне жібереді немесе медициналық көмектің түрлері мен көлемдері бойынша келісуден бас тарту негіздерін көрсете отырып, өтінімді келіспей қайтарады.

      Денсаулық сақтау субъектілері ескертулерді жойғаннан кейін өтінімді келісуге облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарына қайта жолдайды.

      13. Денсаулық сақтау субъектісі облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары келіскеннен кейін 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтінімді қорға жібереді.

      14. Қор осы Қағидалардың 13-тармағында көрсетілген денсаулық сақтау субъектілерінен өтінім берілген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде қор резервінен пайдалануға берілетін қаражат көлемі туралы шешім қабылдайды.

      Қор резервін пайдалану туралы шешім мынадай жағдайда қабылданады:

      төтенше жағдай жариялау туралы актіні қабылдау;

      денсаулық сақтау субъектілері өтінімінің/өтінімдердің болуы;

      медициналық көмектің мәлімделген түрлері мен көлемдерінің төтенше жағдаймен себептік байланысының негіздемесі;

      төтенше жағдай кезінде халықтың медициналық қызметтерге қажеттілігінің өсуі.

      15. Қор резервінен берілетін қаражатты қор сатып алу қағидаларында көзделген тәртіппен денсаулық сақтау субъектілері арасында бөледі.

      Төтенше жағдай қолданылатын кезеңде күтпеген шығыстарды жабу үшін қор резервінен бөлінген қаражатты денсаулық сақтау субъектілері МӘМС жүйесінде медициналық қызметтер көрсетуге байланысты шығыстарды жабуға ғана пайдаланады.

  Әлеуметтік медициналық
сақтандыру қорының күтпеген
шығыстарды жабуға арналған
резервін қалыптастыру және
пайдалану қағидаларына
1-қосымша
Нысан

Жабу кезеңіне халықтың медициналық көрсетілетін қызметтерге қажеттілігінің өсуіне байланысты медициналық көрсетілетін қызметтердің қосымша көлемдерінің ақысын төлеуге өтінім

Жабу кезеңі:

басталатын және аяқталатын күні

Төтенше жағдайды енгізу туралы нормативтік құқықтық акт:

атауы, күні және нөмірі

Төтенше жағдайдың тоқтатылғаны немесе күші жойылғаны туралы нормативтік құқықтық акт:

атауы, күні және нөмірі

Күтпеген шығыстардың сомасы:

теңгедегі сома жазумен

 
Қосымша:

1) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органының келісуі;
2) міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіндегі медициналық көмектің түрлері мен көлемдері бойынша қосымша қажеттілік сомасының есебі - __ парақ.

      Денсаулық сақтау субъектісінің басшысы: _____________________________

      (қолы, Т.А.Ә. (бар болса), күні)

      М.О. (бар болған жағдайда)

  Әлеуметтік медициналық
сақтандыру қорының күтпеген
шығыстарды жабуға арналған
резервін қалыптастыру және
пайдалану қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Жабу кезеңіне халықтың медициналық көрсетілетін қызметтерге қажеттілігінің өсуіне байланысты медициналық көрсетілетін қызметтердің қосымша көлемдерін сатып алуға өтінім

Жабу кезеңі:

басталатын және аяқталатын күні

Төтенше жағдайды енгізу туралы нормативтік құқықтық акт:

атауы, күні және нөмірі

Қаржы шығыстардың сомасы:

теңгедегі сома жазумен

 
Қосымша:

1) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органының келісуі;
2) міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесіндегі медициналық көмектің түрлері мен көлемдері бойынша қосымша қажеттілік сомасының есебі - __ парақ.

      Денсаулық сақтау субъектісінің басшысы: ___________________________

      (қолы, Т.А.Ә. (бар болса), күні)

      М.О. (бар болған жағдайда)

On approval of the Rules for the formation and use of the reserve of the social health insurance fund to cover unforeseen expenses

Resolution No. 915 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 29, 2017. Abolished by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 08/29/2023 No. 731

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 08/29/2023 No. 731 (effective after ten calendar days after the date of its first official publication).

      In accordance with subparagraph 5-1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated November 16, 2015 "On Compulsory Social Medical Insurance", the Government of the Republic of Kazakhstan HEREBY RESOLVES to:

      1. Approve the attached Rules for the formation and use of the reserve of the social health insurance fund to cover unforeseen expenses.

      2. This Resolution shall be enforced ten calendar days after the date of its first official publication.

      Prime Minister
of the Republic of Kazakhstan
B. Sagintayev

  Approved
by Resolution No.915
of the Government of the
Republic of Kazakhstan
dated December 29, 2017

RULES
for the formation and use of the reserve of the social health insurance fund to cover unforeseen expenses

      Footnote. The Rules as amended by Resolution No. 661 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 14.10.2020 (shall be enforced after the date of its first official publication).

Chapter1. General provisions

      1. These Rules for the formation and use of the reserve of the social health insurance fund to cover unforeseen expenses (hereinafter - the Rules) have been developed in accordance with subparagraph 5-1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated November 16, 2015 “On Compulsory Social Medical Insurance” (hereinafter – the Law) and define the procedure for the formation and use of the reserve of the social health insurance fund directed to cover unforeseen expenses.

      2. The following concepts shall be used in these Rules:

      1) social health insurance fund (hereinafter referred to as the fund) - a non-profit organization that accumulates deductions and contributions, and also purchases and pays for the services of healthcare entities that provide medical care in the volume and on the terms provided for in the contract for medical services procurement, and other functions, determined by the laws of the Republic of Kazakhstan;

      2) the period of unforeseen expenses coverage (hereinafter referred to as the coverage period) - a period of no more than 6 months from the date of termination or cancellation of the state of emergency in the territory of the Republic of Kazakhstan in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated February 8, 2003 “On the state of emergency” or a social, natural and man-made emergency in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan dated April 11, 2014 “On civil protection”;

      3) the authorized healthcare body (hereinafter - the authorized body) - the central executive body that exercises management and cross-sector coordination in public health protection, medical and pharmaceutical science, medical and pharmaceutical education, circulation of medicines and medical devices, quality control of medical services;

      4) healthcare entities - healthcare organizations, as well as individuals engaged in private medical practice and pharmaceutical activities;

      5) unforeseen expenses - expenses directed to pay for medical care services in the system of compulsory social health insurance in connection with the population’s growing need in medical services during the state of emergency time in the Republic of Kazakhstan and coverage period from the date of termination or cancellation in the territory of the Republic of Kazakhstan of the state of emergency and (or) after the liquidation of the social, natural and man-made emergency consequences, which could not be planned in the formation of expenses for the corresponding financial year due to their unforeseen nature, and requiring urgent financing in the corresponding financial year;

      6) fund reserve – the means provided by the fund for the current financial year to finance unforeseen expenses during the coverage period, formed on a monthly basis.

Chapter 2. Formation of the fund reserve to cover unforeseen expenses

      3. Calculation of the fund's reserve to cover unforeseen expenses on a monthly basis on the first day of each month shall be made by the fund according to the following formula:

      RRF = (OT + VZ) x R,

      where:

      RRF – is the fund’s reserve as of the reporting date;

      OT -is the amount of deductions in the system of compulsory social health insurance;

      VZ - is the amount of contributions received in the system of compulsory social health insurance;

      R - the interest rate of the fund’s reserve, established by Resolution No. 914 of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 29, 2017 “On establishing the size of the reserve of the social health insurance fund to cover unforeseen expenses.”

      OT, VZ are calculated over the last 12 (twelve) months preceding the reporting date.

      The amount of the monthly accrual of the reserve is equal to the difference between the calculated values ​​of the reserve on the reporting date and the reserve on the previous date.

      The reporting date is the first day of the month for which the fund's reserve calculation is made. The previous date is the first day of the month preceding the month for which the fund’s reserve is calculated.

      4. The used amount of the fund's reserve to cover unforeseen expenses shall be replenished by the fund to the amount established by the Government of the Republic of Kazakhstan, by monthly calculation, in accordance with paragraph 3 of these Rules, and transferred starting from the month following the month in which it was used.

      5. Unused during the current financial year funds of the reserve for unforeseen expenses shall be transferred to the next financial year.

Chapter 3. The use of the fund's reserve in the conditions of social, natural and man-made emergency situations cancellation, termination or withdrawal of the state of emergency

      6. The decision to use the reserve to pay for services in the system of compulsory social health insurance (hereinafter referred to as CSHI) after the cancellation of the social, natural and man-made emergency situation, termination or cancellation of the state of emergency shall be taken by the fund in agreement with the authorized body.

      The authorized body shall consider the fund’s proposal on the need to use the reserve within 3 (three) business days from the date of its receipt and notify the fund of the decision taken.

      The fund shall inform healthcare entities about the decision made when using the reserve within 2 (two) business days from the date of the decision, indicating the types of medical care in the CSHI system.

      The healthcare entities within 10 (ten) business days from the date of approval by the authorized body of the decision on the need to use the reserve after the cancellation of the social, natural and man-made emergency, termination or cancellation of the state of emergency, shall form an application for payment for additional volumes of medical services given the population’s growing need in medical services for the coverage period (hereinafter - the application), in accordance with the form of Appendix 1 to these Rules, and direct it for approval to the local executive bodies of regions, cities of republican status and the capital. Calculation of the amount of the need for services by medical care types and volumes in the compulsory health insurance system shall be attached to the application.

      7. Local executive bodies, within 5 (five) working days from the date of the application receipt, shall coordinate or return it without coordination, indicating the grounds for refusing to agree on the medical care types and volumes.

      After elimination of objections the healthcare entities shall re-send an application for approval to the local executive bodies of regions, cities of republican status and the capital.

      8. The healthcare subjects, within 3 (three) business days after agreement with local executive bodies of regions, cities of republican status and the capital, but no later than three months from the date of social, natural and man-made emergency situation cancellation, termination or cancellation of the state of emergency, shall apply to the fund.

      9. The fund, within 10 (ten) business days from the date of the ended deadline for applications referred to in paragraph 8 of these Rules, shall make a decision on using the fund's reserve.

      The decision to use the fund's reserve shall be made on the following conditions:

      expired period for which the emergency situation or state of emergency was introduced;

      presence of an application/applications of healthcare entities;

      substantiation of the causal connection of the declared types and volumes of medical care with the social, natural and man-made emergency situation, the state of emergency;

      a rise in the population's need for medical services after the liquidation of the social, natural and man-made emergency consequences, termination or cancellation of the state of emergency.

      10. The fund shall distribute the fund's reserve means among the healthcare entities as prescribed by the rules for the procurement of services from healthcare entities for the provision of medical care within the guaranteed volume of free medical care and (or) within compulsory health insurance system, approved by the authorized body (hereinafter - the procurement rules).

      The allocated means from the fund's reserve to cover unforeseen expenses shall be used by healthcare entities exclusively to cover the costs associated with the provision of medical services in the compulsory health insurance system during the coverage period.

Chapter 4. The use of the reserve during the state of emergency

      11. The decision to use the reserve to pay for services in the compulsory medical insurance system during the state of emergency shall be taken by the fund in agreement with the authorized body.

      The authorized body shall consider the fund’s proposal on the need to use the reserve within 3 (three) business days from the date of its receipt and notify the fund of the decision made.

      The fund shall inform the healthcare entities about the decision made in the use of the reserve within 2 (two) business days from the date of the decision, indicating the types of medical care in the CSHI system.

      The health care subjects shall, within 2 (two) business days from the date of approval by the authorized body of the decision on the need to use the reserve during the state of emergency, draw an application in accordance with the form of Appendix 2 to these Rules, and direct it for approval to the local executive bodies of regions, cities of republican status ​​and the capital. The application shall be supplemented by calculation of the amount of the need for services by medical care types and volumes in the compulsory health insurance system.

      12. Local executive bodies of regions, cities of republican status and the capital, within 2 (two) business days from the date of the application receipt, shall coordinate it and send it to the healthcare entities or return the application without approval, indicating the grounds for refusing to agree on the medical care types and volumes.

      After elimination of the objections the health care entities shall re-send an application for approval to the local executive bodies of regions, cities of republican status and the capital.

      13. The healthcare entities, within 2 (two) working days after coordination with the local executive bodies of regions, cities of republican status and the capital, shall direct the application to the fund.

      14. The fund, within 2 (two) working days from the date of filing the application from the healthcare entities referred to in paragraph 13 of these Rules, shall decide on the amount of the means from the fund's reserve for use.

      The decision to use the fund's reserve shall be made on the following conditions:

      adopted regulation declaring a state of emergency;

      presence of an application/applications of healthcare subjects;

      substantiation of the causal connection of the declared medical care types and volumes in a state of emergency;

      the growing need of the population for medical services during the state of emergency.

      15. The fund shall distribute the means from the fund's reserve among healthcare entities in the manner prescribed by the procurement rules.

      The allocated funds from the fund's reserve to cover unforeseen expenses during the state of emergency shall be used by healthcare entities exclusively to cover the costs associated with the provision of medical services in the compulsory medical insurance system.

  Appendix1
to the Rules for the formation
and use of the reserve of the
social health insurance fund
to cover unforeseen expenses
  The form

Application for payment of additional volumes of medical services associated with increase in the population's need for medical services for the coverage period

Coverage period:

date of start and end

Regulatory legal act on introducing emergency situation/state of emergency:

name, date and number

Regulatory legal act on cancellation of the state of emergency / termination or cancellation of the state of emergency:

name, date and number

Amount of unforeseen expenses:

amount in KZT in words

Attachment:

1)approval of the local executive body of the region, the city of republican status and the capital;
2) calculation of amount of additional need for services by types and volumes of medical care in compulsory social health insurance system - on – ___________sheet (s).

      The head of the healthcare entity: _________________________________

      (signature, full name, date)

      Seal (if any)

  Appendix 2
to the Rules for the formation
and use of the reserve of the
social health insurance fund
to cover unforeseen expenses
  The form

Application for procuring additional medical services volumes associated with increase in the population's need for medical services for the coverage period

Coverage period:

date of start and end

Regulatory legal act on introducing emergency situation/state of emergency:

name, date and number

Amount of unforeseen expenses:

amount in KZT in words

Attachment:

1)approval of the local executive body of the region, the city of republican status and the capital;
2) calculation of amount of the need by types and volumes of medical care in compulsory social health insurance system – on ______ sheet (s).

      The head of the healthcare entity: _________________________________

      (signature, full name, date)

      Seal (if any)