Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 13 мамырдағы № 274 қаулысы.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар бекітілсін.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2019 жылғы 13 мамырдағы
№ 274 қаулысымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар

      1. "Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібіндегі шағын және орта кәсіпкерлік жобаларын қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 14 сәуірдегі № 354 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2014 ж., № 28, 231-құжат):

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібіндегі шағын және орта кәсіпкерлік жобаларын қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарында:

      "Қаражатты екінші деңгейдегі банктерге шартты түрде орналастырудың шарттары мен тетіктері" деген 3-бөлімде:

      он үшінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "ЕДБ есептерін ұсыну тәртібі, нысаны мен кезеңділігі, сондай-ақ ЕДБ-ге кредит берудің осы Жоспарда көзделмеген өзге де, оның ішінде: экспорттық түсімнің бар болуын анықтау үшін ковенанттарды белгілеу шарттары тиісті кредиттік келісімде белгіленеді. Экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыру және/немесе экспортқа бағдарланған жобаларды қаржыландыру үшін іріктеу кезінде басымдық осындай жобаны қаржыландыру басталған күннен бастап 1 (бір) қаржы жылынан кейін экспорттық түсімнің жыл сайын кемінде 5 % өсуін қамтамасыз ететін жобаларға берілуі тиіс. Мұндай жобаны қаржыландыру туралы шешім қабылданғанға дейін алдыңғы 2 (екі) жыл ішінде ШОК субъектілерінің экспорттық түсімінің көлемін экспорттық түсімнің орташа жылдық көлемі деңгейінде сақтауды қамтамасыз ететін экспортқа бағытталған жобаларды экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыруға және/немесе қаржыландыруға жол беріледі.";

      он бесінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Соңғы қарыз алушылардың осы Жоспарға 1-1-қосымша мен техникалық реттеу және метрология саласындағы уәкілетті орган бекіткен экономикалық қызмет түрлерінің жалпы жіктеушінің С секциясы (Өңдеу өнеркәсібі) 11-бөлімінің (Сусындар өндірісі) 11.06. және 11.07-сыныбына сәйкес келетін тамақ өнеркәсібі саласында іске асырылатын жаңа жобаларын қаржыландыру мақсатына ЕДБ бағыттайтын қарыздардың үлесі - кредит сомасының кемінде 25 %-ы.

      2019 жылдан бастап ШОК субъектілерін қаржыландырудан қайтарылған қаражат есебінен 50 млрд. теңге Ұлттық қор қаражатының айналым мерзімінің соңына дейін қайтарылатын негізде экспорттау алдындағы/экспорттық қаржыландыруға және/немесе экспортқа бағдарланған жобаларды қаржыландыруға жолданатын болады.

      Экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыру - өнімді өндіруге және экспортқа өткізуге байланысты айналым қаражатын толықтыруға ШОК субъектілерінің жобасын қаржыландыру. Экспортқа бағдарланған жобаларды қаржыландыру – кейіннен экспорт үшін өнім өндіру мақсатында инвестициялық шығындарды жүзеге асыруға ШОК субъектілеріне қаражат беру.

      14 және 15-бөліктерде көзделген пропорцияларды сақтау ЕДБ-нің қаражатын екінші рет орналастыруға қолданылмайды.";

      он жетінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "ЕДБ орналастырылатын қаражатты мақсатына сай пайдаланбаған, толықтай немесе ішінара игермеген жағдайларда, сондай-ақ кредиттік келісімде көзделген өзге де жағдайлар туындаған кезде "Даму" КДҚ" АҚ ЕДБ-ге қатысты кредиттік келісімнің талаптарына сәйкес шаралар қолданады, оның ішінде кредиттік келісімдерді мерзімінен бұрын бұзу, және/немесе орналастырылған қаражатты, кейін оларды басқа ЕДБ-лер арасында қайта бөле отырып кері қайтарып алу, және/немесе ЕДБ портфелін (ШОК субъектілеріне банктік қарыздар шарттары бойынша құқықтарды (талаптарды) басқа ЕДБ-ге беру мәселесіне бастама көтеру. Кері қайтарып алынған, ЕДБ мерзімінен бұрын өтеген қаражатты қайта бөлу, сондай-ақ ЕДБ портфелін (ШОК субъектілеріне банктік қарыздар шарты бойынша құқықтарды (талаптарды) басқа ЕДБ-ге беру ЕДБ арасында Мемлекеттік комиссияның тиісті шешімі негізінде жүзеге асырылады.";

      "Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыру шарттары" деген 4-бөлімде:

      екінші бөліктің 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) акцияларының (жарғылық капиталдағы қатысу үлестерінің) елу және одан көп пайызы тікелей мемлекеттік кәсіпорындарға/мекемелерге, ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға тиесілі;";

      алтыншы бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "ШОК субъектілеріне кредит беру мақсаты:

      1) негізгі құралдардың түпкілікті қарыз алушылар үшін жаңаларын (яғни түпкілікті қарыз алушылар алғаш пайдаланатын) сатып алу, құру және жаңғырту;

      2) әрбір ЕДБ-ге кредит қаражаты сомасының 50 %-ына дейін қолданыстағы инвестициялық кредиттерді қайта қаржыландыру;

      3) экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыру және/немесе экспортқа бағдарланған жобаларды қаржыландыру мақсаттары үшін айналым қаражатын толықтыру және/немесе инвестициялық жобаларды қаржыландыру".

      2. "Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібінде кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 желтоқсандағы № 1276 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2014 ж., № 76-77, 675-құжат):

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібінде кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарында:

      "Жалпы ережелер" деген бөлімде:

      "Қаражатты екінші деңгейдегі банктерге шартты түрде орналастырудың шарттары мен тетіктері" деген кіші бөлімде:

      4-тармақтың 7) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7) "Даму" КДҚ" АҚ мен ЕДБ арасында жасалған кредиттік келісім шеңберінде:

      Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің кемінде 50 %-ын Жоспарға 1-қосымшаға сәйкес өңдеу өнеркәсібінде және өңдеу өнеркәсібіне қызмет көрсетуге қатысты көрсетілетін қызметтер саласындағы ШОКС-тың инвестициялық жобаларын қаржыландыру мақсатына ЕДБ бағыттайтын қарыздардың үлесі құрайды;

      Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің кемінде 50 %-ын Жоспарға 1-қосымшаға сәйкес өңдеу өнеркәсібінде ШОКС-тың айналым қаражатын толықтыру мақсатына ЕДБ бағыттайтын қарыздардың үлесі құрайды, оның ішінде ЕДБ лимитінің кемінде 25 %-ы тамақ өнеркәсібіндегі жобаларды іске асыратын ШОКС-тың айналым қаражатын толықтыру мақсатына жұмсалады.

      Бұл ретте, Жоспарға 1-қосымшаға сәйкес өңдеу өнеркәсібіне қатысты көрсетілетін қызметтер саласындағы жобаларды іске асыратын ШОКС-қа айналым қаражаты берілмейді.

      2019 жылдан бастап ШОКС-ті қаржыландырудан қайтарылған қаражат есебінен 25 млрд. теңге Ұлттық қор қаражатының айналым мерзімінің соңына дейін қайтарылатын негізде экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыруға және/немесе экспортқа бағдарланған жобаларды қаржыландыруға жолданатын болады. Экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыру – өнімді өндіруге және экспортқа өткізуге байланысты айналым қаражатын толықтыруға ШОКС жобасын қаржыландыру. Экспортқа бағдарланған жобаларды қаржыландыру – кейіннен экспорт үшін өнім өндіру мақсатында инвестициялық шығындарды жүзеге асыруға ШОКС қаражатын беру.

      4-тармақтың 7) тармақшасында көзделген пропорцияларды сақтау ЕДБ қаражатын екінші рет орналастыруға қолданылмайды.";

      6-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "ЕДБ есептерін ұсыну тәртібі, нысаны мен кезеңділігі, сондай-ақ ЕДБ-ге кредит берудің осы Жоспарда көзделмеген өзге де, оның ішінде: экспорттық түсімнің бар болуын анықтау үшін ковенанттарды белгілеу шарттары тиісті кредиттік келісіммен, банктік қарыз шартымен белгіленеді. Экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыру және/немесе экспортқа бағдарланған жобаларды қаржыландыру үшін іріктеу кезінде басымдық осындай жобаны қаржыландыру басталған күннен бастап 1 (бір) қаржы жылынан кейін экспорттық түсімнің жыл сайын кемінде 5 % өсуін қамтамасыз ететін жобаларға берілуі тиіс. Мұндай жобаны қаржыландыру туралы шешім қабылданғанға дейін алдыңғы 2 (екі) жыл ішінде ШОКС субъектілерінің экспорттық түсімінің көлемін экспорттық түсімнің орташа жылдық көлемі деңгейінде сақтауды қамтамасыз ететін экспортқа бағытталған жобаларды экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыруға және/немесе қаржыландыруға жол беріледі.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. ЕДБ орналастырылатын қаражатты мақсатына сай пайдаланбаған, толықтай немесе ішінара игермеген жағдайларда, сондай-ақ кредиттік келісімде немесе банктік қарыз шартында көзделген өзге де жағдайлар туындаған кезде "Даму" КДҚ" АҚ, "ҚДБ" АҚ ЕДБ-ге қатысты кредиттік келісімнің, банктік қарыз шартының талаптарына сәйкес шаралар қолданады, оның ішінде кредиттік келісімдерді, банктік қарыз шартын мерзімінен бұрын бұзу және/немесе кейін басқа ЕДБ-лер арасында қайта бөле отырып, орналастырылған қаражатты оларды кері қайтарып алу, және/немесе ЕДБ портфелін (банктік қарыз шарттары бойынша ШОКС/ІКС-ке құқықтар (талаптар) беру мәселесіне бастама көтеруге құқылы. Кері қайтарып алынған, ЕДБ мерзімінен бұрын өтеген қаражатты ЕДБ арасында қайта бөлу, сондай-ақ ЕДБ портфелін (банктік қарыз шарттары бойынша ШОКС/ІКС-ке құқықтарды (талаптарды) басқа ЕДБ-ге беру Мемлекеттік комиссияның тиісті шешімі негізінде жүзеге асырылады.";

      "Өңдеу өнеркәсібінде шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыру шарттары" деген кіші бөлімнің 2-тармағының 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) акцияларының (жарғылық капиталдағы қатысу үлестерінің) елу және одан көп пайызы тікелей мемлекеттік кәсіпорындарға/мекемелерге, ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға тиесілі ШОКС қатысушылар бола алмайды.";

      "Өңдеу өнеркәсібінде ірі кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыру шарттары" деген кіші бөлімнің 2-тармағының 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) акцияларының (жарғылық капиталдағы қатысу үлестерінің) елу және одан көп пайызы мемлекеттік кәсіпорындарға/мекемелерге, ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға тиесілі ІҚС қатысушылар бола алмайды.".

      3. "Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібінде кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 11 наурыздағы № 124 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2015 ж., № 13, 71-құжат):

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің өңдеу өнеркәсібінде кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарында:

      "Жалпы ережелер" деген бөлімде:

      "Қаражатты екінші деңгейдегі банктерге шартты түрде орналастырудың шарттары мен тетіктері" деген кіші бөлімде:

      4-тармақтың 7) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7) "Даму" КДҚ" АҚ мен ЕДБ арасында жасалған кредиттік келісім шеңберінде:

      Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің 25 %-нан аспайтын бөлігін ЕДБ өңдеуші өнеркәсіпте ШОКС-ке берген қарыздарды қайта қаржыландыруға бағыттаған қарыздар үлесі құрайды;

      Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің 25 %-нан аспайтын бөлігін ЕДБ өңдеуші өнеркәсіпте ШОКС-тің айналым қаражатын толықтыру мақсатына бағыттаған қарыздар үлесі құрайды;

      Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің кемінде 50 %-ын өңдеуші өнеркәсіпте ЕДБ ШОКС-тің жаңа жобаларын қаржыландыруға бағыттаған қарыздар үлесі құрайды.

      Бұл ретте, Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің кемінде 25 %-ын ЕДБ ШОКС-тің тамақ өнеркәсібіндегі жобаларын қаржыландыру және қайта қаржыландыру үшін бағыттайтын қарыздарының үлесі құрайды.

      2019 жылдан бастап ШОКС-ті қаржыландырудан қайтарылған қаражат есебінен 25 млрд. теңге Ұлттық қор қаражатының айналым мерзімінің соңына дейін қайтарылатын негізде экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыруға және/немесе экспортқа бағдарланған жобаларды қаржыландыруға жолданатын болады.

      Экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыру - өнімді өндіруге және экспортқа өткізуге байланысты айналым қаражатын толықтыруға ШОКС жобасын қаржыландыру. Экспортқа бағдарланған жобаларды қаржыландыру – кейіннен экспорт үшін өнім өндіру мақсатында инвестициялық шығындарды жүзеге асыруға ШОКС қаражатын беру.

      4-тармақтың 7) тармақшасында көзделген пропорцияларды сақтау ЕДБ қаражатын екінші рет орналастыруға қолданылмайды.";

      5-тармақтың 7) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7) "ҚДБ" АҚ мен ЕДБ арасында жасалған банктік қарыз шартының шеңберінде:

      Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің 50 %-ынан аспайтын бөлігін ЕДБ ІКС-ге берілген қарыздарды қайта қаржыландыруға бағыттаған қарыздар үлесі құрайды;

      Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің 25 %-ынан аспайтын бөлігін ЕДБ ІКС-нің айналым қаражатын толықтыру мақсатына бағыттаған қарыздар үлесі құрайды;

      Мемлекеттік комиссия мақұлдаған ЕДБ лимитінің кемінде 25 %-ын ЕДБ ІКС-нің жаңа жобаларын қаржыландыруға бағыттаған қарыздар үлесі құрайды.

      2019 жылдан бастап ІКС-нің қолданыстағы кредиттік желілерінің жабылуына қарай босайтын қаражат есебінен 25 млрд. теңге Ұлттық қор қаражатының айналым мерзімінің соңына дейін қайтарылатын негізде ІКС-нің экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыруға және/немесе экспортқа бағдарланған жобаларын қаржыландыруға жолданатын болады.

      Экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыру – өнімді өндіруге және экспортқа өткізуге байланысты айналым қаражатын толықтыруға ІКС жобасын қаржыландыру. Экспортқа бағдарланған жобаларды қаржыландыру – кейіннен экспорт үшін өнім өндіру мақсатында инвестициялық шығындарды жүзеге асыруға ІКС қаражатын беру.

      Пропорцияларды сақтау ЕДБ қаражатын екінші рет орналастыруға қолданылмайды.";

      6-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "ЕДБ есептерін ұсыну тәртібі, нысаны мен кезеңділігі, сондай-ақ ЕДБ-ге кредит берудің осы Жоспарда көзделмеген өзге де, оның ішінде: экспорттық түсімнің бар болуын анықтау үшін ковенанттарды белгілеу шарттары тиісті кредиттік келісіммен, банктік қарыз шартымен белгіленеді. Экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыру және/немесе экспортқа бағдарланған жобаларды қаржыландыру үшін іріктеу кезінде басымдық осындай жобаны қаржыландыру басталған күннен бастап 1 (бір) қаржы жылынан кейін экспорттық түсімнің жыл сайын кемінде 5 % өсуін қамтамасыз ететін жобаларға берілуі тиіс. Мұндай жобаны қаржыландыру туралы шешім қабылданғанға дейін алдыңғы 2 (екі) жыл ішінде ІКС/ШОКС субъектілерінің экспорттық түсімінің көлемін экспорттық түсімнің орташа жылдық көлемі деңгейінде сақтауды қамтамасыз ететін экспортқа бағытталған жобаларды экспорт алдындағы/экспорттық қаржыландыруға және/немесе қаржыландыруға жол беріледі.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. ЕДБ орналастырылатын қаражатты мақсатына сай пайдаланбаған, толықтай немесе ішінара игермеген жағдайларда, сондай-ақ кредиттік келісімде немесе банктік қарыз шартында көзделген өзге де жағдайлар туындаған кезде "Даму" КДҚ" АҚ, "ҚДБ" АҚ ЕДБ-ге қатысты кредиттік келісімнің, банктік қарыз шартының талаптарына сәйкес шаралар қолданады, оның ішінде кредиттік келісімдерді, банктік қарыз шартын мерзімінен бұрын бұзу және/немесе кейін басқа ЕДБ-лер арасында қайта бөле отырып, орналастырылған қаражатты оларды кері қайтарып алу, және/немесе ЕДБ портфелін (банктік қарыз шарттары бойынша ШОКС/ІКС-ке құқықтар (талаптар) беру мәселесіне бастама көтеруге құқылы. Кері қайтарып алынған, ЕДБ мерзімінен бұрын өтеген қаражатты ЕДБ арасында қайта бөлу, сондай-ақ ЕДБ портфелін (банктік қарыз шарттары бойынша ШОКС/ІКС-ке құқықтарды (талаптарды) басқа ЕДБ-ге беру Мемлекеттік комиссияның тиісті шешімі негізінде жүзеге асырылады.";

      "Өңдеу өнеркәсібінде шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыру шарттары" деген кіші бөлімнің 2-тармағының 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) акцияларының (жарғылық капиталдағы қатысу үлестерінің) елу және одан көп пайызы тікелей түрде мемлекеттік кәсіпорындарға/мекемелерге, ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға тиесілі ШОКС қатысушылары бола алмайды.";

      "Өңдеу өнеркәсібінде ірі кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландыру шарттары" деген кіші бөлімнің 2-тармағының 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) акцияларының (жарғылық капиталдағы қатысу үлестерінің) елу және одан көп пайызы тікелей мемлекеттік кәсіпорындарға/мекемелерге, ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға тиесілі ІҚС қатысушылары бола алмайды".

      4. "Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің отандық өндірушілер мен экспорттаушыларды қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 271 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2015 ж., № 23, 142-құжат):

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің отандық өндірушілер мен экспорттаушыларды қаржыландыруды қамтамасыз ету жөніндегі бірлескен іс-қимыл жоспарында:

      "Қаржыландыру тетіктері мен шарттары" деген бөлімде:

      "4. Отандық экпорттаушыларды қолдау" деген тарауда:

      "Отандық экспорттаушыларды қолдау шеңберінде тікелей кредит беру, негізделген және лизингтік қаржыландыру" деген кіші бөлім мынадай мазмұндағы 4-тармақпен толықтырылсын:

      "4. Бейрезидент-импорттаушыларға/бейрезидент-импорттаушылардың қаржы институттарына (ұйымдарына) шетелдік валютада кредит беру мақсатында бейрезидент-импорттаушыларға/отандық өнімнің бейрезидент-импорттаушыларының қаржы институттарына (ұйымдарына) кейіннен кредит беру мақсатында осы ұйымдардан шетелдік валютада қаражат тарту үшін "ҚДБ" АҚ ішкі қағидаларына сәйкес "ҚДБ" АҚ-ға халықаралық қаржы институттарына және басқа ұйымдарға ұлттық валютада қарыз беру мүмкіндігіне рұқсат етіледі.".

О внесении изменений и дополнения в некоторые решения Правительства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 13 мая 2019 года № 274.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые изменения и дополнение, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 13 мая 2019 года № 274

Изменения и дополнение, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан

      1. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2014 года № 354 "Об утверждении Плана совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования проектов малого и среднего предпринимательства в обрабатывающей промышленности" (САПП Республики Казахстан, 2014 г., № 28, ст. 231):

      в Плане совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования проектов малого и среднего предпринимательства в обрабатывающей промышленности, утвержденном указанным постановлением:

      в разделе 3. "Условия и механизмы обусловленного размещения средств в банках второго уровня":

      часть тринадцатую изложить в следующей редакции:

      "Порядок, форма и периодичность представления отчетов БВУ, а также иные условия предоставления кредитов БВУ, в том числе: установление ковенантов для определения наличия экспортной выручки, не предусмотренные настоящим Планом, устанавливаются соответствующим кредитным соглашением. При отборе для предэкспортного/экспортного финансирования и/или финансирования экспортоориентированных проектов приоритет должен отдаваться проектам, обеспечивающим ежегодный рост экспортной выручки, не менее 5 % после 1 (одного) финансового года с даты начала финансирования такого проекта. Допускается предэкспортное/экспортное финансирование и/или финансирование экспортоориентированных проектов, обеспечивающих сохранение объемов экспортной выручки субъектов МСП на уровне среднегодового объема экспортной выручки за предыдущие 2 (два) года до принятия решения о финансировании такого проекта.";

      часть пятнадцатую изложить в следующей редакции:

      "Доля займов, направленных БВУ на цели финансирования новых проектов конечных заемщиков, реализуемых в сфере пищевой промышленности, соответствующей приложению 1-1 к настоящему Плану и классу 11.06. и 11.07. раздела 11 (Производство напитков) секции С (Обрабатывающая промышленность) общего классификатора видов экономической деятельности, утвержденного уполномоченным органом по техническому регулированию и метрологии, – не менее 25 % от суммы кредита.

      С 2019 года 50 млрд. тенге за счет возвратных средств от финансирования субъектов МСП будут направлены на предэкспортное/экспортное финансирование и/или финансирование экспортоориентированных проектов на револьверной основе до конца срока обращения средств Национального фонда.

      Предэкспортное/экспортное финансирование – финансирование проекта субъектов МСП на пополнение оборотных средств, связанных с производством и реализацией продукции на экспорт. Финансирование экспортоориентированных проектов – предоставление средств субъектам МСП на осуществление инвестиционных затрат с целью последующего производства продукции для экспорта.

      Соблюдение пропорций, предусмотренных частями 14 и 15, не распространяется на вторичное размещение средств БВУ.";

      часть семнадцатую изложить в следующей редакции:

      "В случаях нецелевого использования, полного или частичного неосвоения БВУ размещаемых средств, а также при наступлении иных случаев, предусмотренных кредитным соглашением, АО "ФРП "Даму" применяет в отношении БВУ меры согласно условиям кредитного соглашения, в том числе инициирование вопроса досрочного расторжения кредитных соглашений и/или отзыва размещенных средств с дальнейшим их перераспределением среди других БВУ, и/или уступки портфеля БВУ (прав (требований) к субъектам МСП по договорам банковского займа) другому БВУ. Перераспределение отозванных, досрочно погашенных БВУ средств, а также уступка портфеля БВУ (прав (требований) к субъектам МСП по договорам банковского займа) другому БВУ осуществляются среди БВУ на основании соответствующего решения Госкомиссии.";

      в разделе 4. "Условия финансирования субъектов малого и среднего предпринимательства":

      подпункт 2) части второй изложить в следующей редакции:

      "2) пятьдесят и более процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо принадлежит государственным предприятиям/учреждениям, национальным управляющим холдингам, национальным холдингам, национальным компаниям;";

      часть шестую изложить в следующей редакции:

      "Цели кредитования субъектов МСП:

      1) приобретение новых для конечного заемщика (то есть впервые используемых конечным заемщиком), создание и модернизация основных средств;

      2) рефинансирование действующих инвестиционных кредитов до 50 % от суммы кредитных средств на каждый БВУ;

      3) пополнение оборотных средств и (или) финансирование инвестиционных проектов для целей предэкспортного/экспортного финансирования и/или финансирования экспортоориентированных проектов".

      2. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 5 декабря 2014 года № 1276 "Об утверждении Плана совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности" (САПП Республики Казахстан, 2014 г., № 76-77, ст. 675):

      в Плане совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности, утвержденном указанным постановлением:

      в разделе "Общие положения":

      в подразделе "Условия и механизмы обусловленного размещения средств в банках второго уровня":

      подпункт 7) пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "7) в рамках кредитного соглашения, заключенного между АО "ФРП "Даму" и БВУ:

      не менее 50 % от лимита на БВУ, одобренных Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на цели финансирования инвестиционных проектов СМСП в обрабатывающей промышленности и сфере услуг, относящихся к обслуживанию обрабатывающей промышленности, в соответствии с приложением 1 к Плану;

      не более 50 % от лимита на БВУ, одобренных Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на цели пополнения оборотных средств СМСП в обрабатывающей промышленности, в соответствии с приложением 1 к Плану, в том числе не менее 25 % от лимита на БВУ направляется на цели пополнения оборотных средств СМСП, реализующих проекты в пищевой промышленности.

      При этом, оборотные средства не предоставляются СМСП, реализующим проекты в сфере услуг, относящихся к обрабатывающей промышленности, в соответствии с приложением 1 к Плану.

      С 2019 года 25 млрд. тенге за счет возвратных средств от финансирования СМСП будут направлены на предэкспортное/экспортное финансирование и/или финансирование экспортоориентированных проектов на револьверной основе до конца срока обращения средств Национального фонда. Предэкспортное/экспортное финансирование – финансирование проекта СМСП на пополнение оборотных средств, связанных с производством и реализацией продукции на экспорт. Финансирование экспортоориентированных проектов – предоставление средств СМСП на осуществление инвестиционных затрат с целью последующего производства продукции для экспорта.

      Соблюдение пропорций, предусмотренных подпунктом 7) пункта 4, не распространяется на вторичное размещение средств БВУ.";

      часть вторую пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "Порядок, форма и периодичность представления отчетов БВУ, а также иные условия предоставления кредитов БВУ, в том числе: установление ковенантов для определения наличия экспортной выручки, не предусмотренные настоящим Планом, устанавливаются соответствующим кредитным соглашением, договором банковского займа. При отборе для предэкспортного/экспортного финансирования и/или финансирования экспортоориентированных проектов приоритет должен отдаваться проектам, обеспечивающим ежегодный рост экспортной выручки не менее 5 % после 1 (одного) финансового года с даты начала финансирования такого проекта. Допускается предэкспортное/экспортное финансирование и/или финансирование экспортоориентированных проектов, обеспечивающих сохранение объемов экспортной выручки СМСП на уровне среднегодового объема экспортной выручки за предыдущие 2 (два) года, до принятия решения о финансировании такого проекта.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. В случаях нецелевого использования, полного или частичного неосвоения БВУ размещаемых средств, а также при наступлении иных случаев, предусмотренных кредитным соглашением или договором банковского займа, АО "ФРП "Даму", АО "БРК" применяют в отношении БВУ меры согласно условиям кредитного соглашения, договора банковского займа, в том числе вправе инициировать вопрос досрочного расторжения кредитных соглашений, договора банковского займа и/или отзыва размещенных средств с дальнейшим их перераспределением среди других БВУ, и/или уступки портфеля БВУ (прав (требований) к СМСП/СКП по договорам банковского займа). Перераспределение отозванных, досрочно погашенных БВУ средств, а также уступка портфеля БВУ (прав (требований) к СМСП/СКП по договорам банковского займа) другому БВУ осуществляются среди БВУ на основании соответствующего решения Госкомиссии.";

      подпункт 2) пункта 2 подраздела "Условия финансирования субъектов малого и среднего предпринимательства в обрабатывающей промышленности" изложить в следующей редакции:

      "2) пятьдесят и более процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо принадлежит государственным предприятиям/учреждениям, национальным управляющим холдингам, национальным холдингам, национальным компаниям.";

      подпункт 2) пункта 2 подраздела "Условия финансирования субъектов крупного предпринимательства в обрабатывающей промышленности" изложить в следующей редакции:

      "2) пятьдесят и более процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо принадлежит государственным предприятиям/учреждениям, национальным управляющим холдингам, национальным холдингам, национальным компаниям.".

      3. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 11 марта 2015 года № 124 "Об утверждении Плана совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности" (САПП Республики Казахстан, 2015 г., № 13, ст. 71):

      в Плане совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования субъектов предпринимательства в обрабатывающей промышленности, утвержденном указанным постановлением:

      в разделе "Общие положения":

      в подразделе "Условия и механизмы обусловленного размещения средств в банках второго уровня":

      подпункт 7) пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "7) в рамках кредитного соглашения, заключенного между АО "ФРП "Даму" и БВУ:

      не более 25 % от лимита на БВУ, одобренных Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на рефинансирование займов, выданных СМСП в обрабатывающей промышленности;

      не более 25 % от лимита на БВУ, одобренных Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на цели пополнения оборотных средств СМСП в обрабатывающей промышленности;

      не менее 50 % от лимита на БВУ, одобренных Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на финансирование новых проектов СМСП в обрабатывающей промышленности.

      При этом, не менее 25 % от лимита на БВУ, одобренных Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на финансирование и рефинансирование проектов СМСП в пищевой промышленности.

      С 2019 года 25 млрд. тенге за счет возвратных средств от финансирования СМСП будут направлены на предэкспортное/экспортное финансирование и/или финансирование экспортоориентированных проектов на револьверной основе до конца срока обращения средств Национального фонда.

      Предэкспортное/экспортное финансирование – финансирование проекта СМСП на пополнение оборотных средств, связанных с производством и реализацией продукции на экспорт. Финансирование экспортоориентированных проектов – предоставление средств СМСП на осуществление инвестиционных затрат с целью последующего производства продукции для экспорта.

      Соблюдение пропорций, предусмотренных подпунктом 7) пункта 4, не распространяется на вторичное размещение средств БВУ.";

      подпункт 7) пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "7) в рамках договора банковского займа, заключенного между АО "БРК" и БВУ:

      не более 50% от лимита на БВУ, одобренного Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на рефинансирование займов, выданных СКП;

      не более 25% от лимита на БВУ, одобренного Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на цели пополнения оборотных средств СКП;

      не менее 25% от лимита на БВУ, одобренного Госкомиссией, составляет доля займов, направляемых БВУ на финансирование новых проектов СКП.

      С 2019 года 25 млрд. тенге за счет средств, высвобождаемых по мере закрытия действующих кредитных линий СКП, будут направлены на предэкспортное/экспортное финансирование и/или финансирование экспортоориентированных проектов СКП на револьверной основе до конца срока обращения средств Национального фонда.

      Предэкспортное/экспортное финансирование – финансирование проекта СКП на пополнение оборотных средств, связанных с производством и реализацией продукции на экспорт. Финансирование экспортоориентированных проектов – предоставление средств СКП на осуществление инвестиционных затрат с целью последующего производства продукции для экспорта.

      Соблюдение пропорций не распространяется на вторичное размещение средств БВУ.";

      часть вторую пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "Порядок, форма и периодичность представления отчетов БВУ, а также иные условия предоставления кредитов БВУ, в том числе: установление ковенантов для определения наличия экспортной выручки, не предусмотренные настоящим Планом, устанавливаются соответствующим кредитным соглашением, договором банковского займа. При отборе для предэкспортного/экспортного финансирования и/или финансирования экспортоориентированных проектов приоритет должен отдаваться проектам, обеспечивающим ежегодный рост экспортной выручки не менее 5 % после 1 (одного) финансового года с даты начала финансирования такого проекта. Допускается предэкспортное/экспортное финансирование и/или финансирование экспортоориентированных проектов, обеспечивающих сохранение объемов экспортной выручки СКП/СМСП на уровне среднегодового объема экспортной выручки за предыдущие 2 (два) года до принятия решения о финансировании такого проекта.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. В случаях нецелевого использования, полного или частичного неосвоения БВУ размещаемых средств, а также при наступлении иных случаев, предусмотренных кредитным соглашением или договором банковского займа, АО "ФРП "Даму", АО "БРК" применяют в отношении БВУ меры согласно условиям кредитного соглашения, договора банковского займа, в том числе вправе инициировать вопрос досрочного расторжения кредитных соглашений, договора банковского займа и/или отзыва размещенных средств с дальнейшим их перераспределением среди других БВУ, и/или уступки портфеля БВУ (прав (требований) к СМСП/СКП по договорам банковского займа). Перераспределение отозванных, досрочно погашенных БВУ средств, а также уступка портфеля БВУ (прав (требований) к СМСП/СКП по договорам банковского займа) другому БВУ осуществляются среди БВУ на основании соответствующего решения Госкомиссии.";

      подпункт 2) пункта 2 подраздела "Условия финансирования субъектов малого и среднего предпринимательства в обрабатывающей промышленности" изложить в следующей редакции:

      "2) пятьдесят и более процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо принадлежит государственным предприятиям/учреждениям, национальным управляющим холдингам, национальным холдингам, национальным компаниям".

      подпункт 2) пункта 2 подраздела "Условия финансирования субъектов крупного предпринимательства в обрабатывающей промышленности" изложить в следующей редакции:

      "2) пятьдесят и более процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо принадлежит государственным предприятиям/учреждениям, национальным управляющим холдингам, национальным холдингам, национальным компаниям".

      4. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 271 "Об утверждении Плана совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования отечественных производителей и экспортеров" (САПП Республики Казахстан, 2015г., № 23, ст.142):

      В Плане совместных действий Правительства Республики Казахстан и Национального Банка Республики Казахстан по обеспечению финансирования отечественных производителей и экспортеров, утвержденном указанным постановлением:

      в разделе "Механизмы и условия финансирования":

      в главе "4. Поддержка экспортеров":

      подраздел "Прямое кредитование, обусловленное и лизинговое финансирование в рамках поддержки отечественных экспортеров" дополнить пунктом 4 следующего содержания:

      "4. В целях кредитования нерезидентов-импортеров/финансовых институтов (организаций) нерезидентов-импортеров в иностранной валюте допускается возможность АО "БРК" предоставлять займы в национальной валюте международным финансовым институтам и другим организациям в соответствии с внутренними правилами АО "БРК" для привлечения средств от данных организаций в иностранной валюте, с целью последующего кредитования нерезидентов-импортеров/финансовых институтов (организаций) нерезидентов-импортеров отечественной продукции.".