Экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру лимитінің сомасын айқындау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 9 шілдедегі № 489 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 21 маусымдағы № 492 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 21.06.2023 № 492 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі 225-2-бабының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру лимитінің сомасын айқындау қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2019 жылғы 9 шілдедегі
№ 489 қаулысымен
бекітілген

Экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру лимитінің сомасын айқындау қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 08.04.2021 № 223 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру лимитінің сомасын айқындау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі 225-2-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру лимитінің сомасын айқындау тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 31.03.2022 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру лимитінің мөлшері мың теңгеге дейінгі дәлдікпен дөңгелектенеді.

      3. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) Қазақстан Республикасының экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдігі – Қазақстан Республикасы Үкіметінің кепілдік шартының талаптарына сәйкес экспортты қолдау функцияларын жүзеге асыратын ұлттық компания алдындағы оның сақтандыру төлемдері бойынша берешегін толық немесе ішінара өтеу міндеттемесі;

      2) салалық қорытынды – сыртқы сауда қызметін реттеу саласындағы уәкілетті органның экспортты қолдау функцияларын жүзеге асыратын тиісті ұлттық компанияның экспортын қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік берудің саланы дамыту басымдықтарына сәйкестігі тұрғысынан қорытындысы;

      3) сыртқы сауда қызметін реттеу саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – шикізаттан басқа тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің экспортын дамыту және ілгерілету саласында басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шектерде сыртқы сауда қызметін реттеу саласында салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

2-тарау. Экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру лимитінің сомасын айқындау тәртібі

      4. Тиісті жылға арналған экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру лимитінің сомасы:

      жоспарланатын қаржы жылына арналған республикалық бюджет шығыстарының көлемін;

      бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган ұсынған жоспарланатын қаржы жылына арналған үкіметтік борышқа қызмет көрсетуге арналған шығындарды;

      уәкілетті органның экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру туралы ұсынысын негізге ала отырып қалыптастырылады.

      5. Уәкілетті орган жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 15 сәуіріне дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру туралы ұсыныс береді.

      Уәкілетті органның ұсынысына оның оң салалық қорытындысы және экспортты қолдау функцияларын жүзеге асыратын ұлттық компанияның мынадай құжаттары:

      1) құрылтай құжаттарының көшірмелері, сондай-ақ экспортты қолдау функцияларын жүзеге асыратын ұлттық компанияның мәртебесін растайтын құжаттар;

      2) экспортты қолдау функцияларын жүзеге асыратын ұлттық компанияның соңғы үш жылдағы аудиттелген қаржылық есептілігі;

      3) экспортты қолдау функцияларын жүзеге асыратын ұлттық компанияның даму жоспары;

      4) рейтингтік есеп қоса беріледі.

      Ескерту. 5-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 31.03.2022 № 184 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      6. Салалық қорытынды:

      1) шикізаттан басқа экспортын осындай мемлекеттік қолдаудың мүмкіндігі мен орындылығын;

      2) саланың жай-күйі мен оның дамуына әсер ететін проблемаларды;

      3) экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру мақсаттарының салада орын алып отырған проблемаларды шешуге сәйкес келуін;

      4) экспортты қолдау функцияларын жүзеге асыратын ұлттық компанияға экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік берудің негізділігін және жетекшілік ететін сала мен экономиканың аралас салаларындағы (аяларындағы) болжамды әсерді (негізгі қатысушылар, олардың өзара іс-қимыл схемасы, экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік жөніндегі міндеттемелерді орындауға бөлінген қаражатты пайдалану және қайтару схемасы);

      5) экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік жөніндегі міндеттемелердің орындалуын талап етуі мүмкін болжамды тәуекелдерді (сақтандыру, саяси, қаржылық тұрақтылық тәуекелдері) және оларды барынша азайту жөніндегі іс-шараларды;

      6) ұлттық компания жүзеге асыратын қызметтің Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының мақсаттарына сәйкестігін, оның ішінде тиісті салада көрсетілетін қызметтерге сұраныстың бар-жоғын, сондай-ақ экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік берудің болжамды түпкілікті нәтиженің болуын, экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беруді ұсынудың Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің тапсырмаларына не актілеріне сәйкестігін;

      7) экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдіктің мөлшері мен қолданылу мерзімінің негізділігін;

      8) экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдікті қолданудан түсетін пайданың бөлінуін;

      9) экономиканың аралас салаларына (аяларына) экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдікті қолданудың болжамды мультипликативтік әсерін бағалауды қамтиды.

      Салалық қорытындыға уәкілетті органның бірінші басшысы не оны алмастыратын адам қол қояды және ресми құжаттар үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ресімделеді.

      7. Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 1 мамырына дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жоспарланатын қаржы жылына арналған үкіметтік борышқа қызмет көрсетуге арналған шығындар, мемлекеттік кепілдіктер мен мемлекет кепілгерліктері бойынша міндеттемелерді орындауға байланысты шығындар туралы ақпарат береді.

      8. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган тиісті қаржы жылына арналған экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру лимитінің сомасын төмендегі формула бойынша айқындайды және тиісті қаржы жылына арналған экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру лимитінің сомасы жөніндегі тиісті ұсыныстарды Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді:

      В2 < (ExGB * 0,15) – В1, мұнда

      В2 – жоспарланатын қаржы жылына арналған мемлекеттік кепілдіктер мен мемлекет кепілгерліктері бойынша міндеттемелерді орындауға байланысты шығындардың көлемі;

      ExGB – жоспарланатын қаржы жылына арналған республикалық бюджет шығыстарының көлемі;

      В1 – жоспарланатын қаржы жылына арналған үкіметтік борышқа қызмет көрсетуге арналған шығындардың көлемі.

      9. Экспортты қолдау бойынша мемлекеттік кепілдік беру лимитінің сомасын нақтылау Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бюджет параметрлері өзгерген жағдайда, ағымдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджет нақтыланған кезде жүргізіледі.

      Бұл ретте, осы Қағидалардың 7-тармағында көзделген ақпарат ағымдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджетті нақтылау туралы Республикалық бюджет комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде беріледі.


Об утверждении Правил определения суммы лимита предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта

Постановление Правительства Республики Казахстан от 9 июля 2019 года № 489. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 июня 2023 года № 492.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 21.06.2023 № 492 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 225-2 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила определения суммы лимита предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 9 июля 2019 года № 489

Правила определения суммы лимита предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта

      Сноска. Правила в редакции постановления Правительства РК от 08.04.2021 № 223 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определения суммы лимита предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 225-2 Бюджетного кодекса Республики Казахстан и определяют порядок определения суммы лимита предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта.

      Сноска. Пункт 1 – в редакции постановления Правительства РК от 31.03.2022 № 184 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      2. Размер лимита предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта округляется с точностью до тысячи тенге.

      3. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) государственная гарантия Республики Казахстан по поддержке экспорта – обязательство Правительства Республики Казахстан перед национальной компанией, осуществляющей функции по поддержке экспорта, в соответствии с условиями договора гарантии полностью или частично погасить ее задолженность по страховым выплатам;

      2) отраслевое заключение – заключение уполномоченного органа в области регулирования внешнеторговой деятельности на предмет соответствия приоритетам развития отрасли предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта соответствующей национальной компании, осуществляющей функции по поддержке экспорта;

      3) уполномоченный орган в области регулирования внешнеторговой деятельности (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере развития и продвижения экспорта несырьевых товаров и услуг, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, межотраслевую координацию в области регулирования внешнеторговой деятельности.

Глава 2. Порядок определения суммы лимита предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта

      4. Сумма лимита предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта на соответствующий год формируется исходя из:

      объемов расходов республиканского бюджета на планируемый финансовый период;

      затрат на обслуживание правительственного долга на планируемый финансовый год, представленных центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета;

      предложения уполномоченного органа о предоставлении государственной гарантии по поддержке экспорта.

      5. Уполномоченный орган в срок до 15 апреля года, предшествующего планируемому, представляет в центральный уполномоченный орган по государственному планированию предложение о предоставлении государственной гарантии по поддержке экспорта.

      К предложению уполномоченного органа прилагаются его положительное отраслевое заключение и следующие документы национальной компании, осуществляющей функции по поддержке экспорта:

      1) копии учредительных документов, а также документы, подтверждающие статус национальной компании, осуществляющей функции по поддержке экспорта;

      2) аудированная финансовая отчетность национальной компании, осуществляющей функции по поддержке экспорта, за последние три года;

      3) план развития национальной компании, осуществляющей функции по поддержке экспорта;

      4) рейтинговый отчет.

      Сноска. Пункт 5 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 31.03.2022 № 184 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      6. Отраслевое заключение содержит оценку:     

      1) возможности и целесообразности предоставления такой меры государственной поддержки несырьевого экспорта;

      2) состояния отрасли и проблем, которые влияют на ее развитие;

      3) соответствия целей предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта решению существующих проблем в отрасли;

      4) обоснованности предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта национальной компании, осуществляющей функции по поддержке экспорта, и предполагаемого эффекта в курируемой отрасли и смежных отраслях (сферах) экономики (основные участники, схема их взаимодействия, схема использования и возврата средств, отвлеченных на исполнение обязательств по государственной гарантии по поддержке экспорта);

      5) предполагаемых рисков, которые могут потребовать исполнения обязательств по государственной гарантии по поддержке экспорта (страховые, политические, риски финансовой устойчивости) и мероприятий по их минимизации;

      6) соответствия осуществляемой национальной компании деятельности целям документов Системы государственного планирования Республики Казахстан, в том числе потребностям в оказании услуг в соответствующей отрасли, а также предполагаемому конечному результату от предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта, соответствия предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта поручениям либо актам Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан;

      7) обоснованности размера и срока действия государственной гарантии по поддержке экспорта;

      8) распределения выгод от применения государственной гарантии по поддержке экспорта;

      9) предполагаемого мультипликативного эффекта от применения государственной гарантии по поддержке экспорта на смежные отрасли (сферы) экономики.

      Отраслевое заключение подписывается первым руководителем уполномоченного органа либо лицом, его замещающим, и оформляется в установленном законодательством Республики Казахстан порядке для официальных документов.

      7. Центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета в срок до 1 мая года, предшествующего планируемому, представляет в центральный уполномоченный орган по государственному планированию информацию о затратах на обслуживание правительственного долга, затратах, связанных с выполнением обязательств по государственным гарантиям и поручительствам государства, на планируемый финансовый год.

      8. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию устанавливает сумму для определения лимита предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта на соответствующий финансовый год с учетом соблюдения следующей формулы и вносит на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии соответствующее предложение по сумме лимита предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта на соответствующий финансовый год:

      B2 < (ExGB * 0,15) - В1, где:

      В2 – объем затрат, связанных с выполнением обязательств по государственным гарантиям и поручительствам государства, на планируемый финансовый год;

      ExGB – объем расходов республиканского бюджета на планируемый финансовый год;

      В1 – объем затрат на обслуживание правительственного долга на планируемый финансовый год.

      9. Уточнение суммы лимита предоставления государственной гарантии по поддержке экспорта производится в случае изменения бюджетных параметров, при уточнении республиканского бюджета на текущий финансовый год в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      При этом, информация, предусмотренная пунктом 7 настоящих Правил, представляется в течение 5 (пять) рабочих дней со дня принятия решения Республиканской бюджетной комиссией об уточнении республиканского бюджета на текущий финансовый год.