"Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметі" республикалық мемлекеттік мекемесінің жарғысын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 6 тамыздағы № 581 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      "Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы "Орталық коммуникациялар қызметі" республикалық мемлекеттік мекемесінің жарғысын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасы Қазақстан Республикасы Президентінің қарауына енгізілсін.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы "Орталық коммуникациялар қызметі" республикалық мемлекеттік мекемесінің жарғысынбекіту туралы

      "Қазақстан Республикасының Президенті туралы" 1995 жылғы 26 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Конституциялық заңының 33-бабына және "Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы "Орталық коммуникациялар қызметі" республикалық мемлекеттік мекемесін құру және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2019 жылғы 22 шілдедегі № 75 Жарлығына сәйкес ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы "Орталық коммуникациялар қызметі" республикалық мемлекеттік мекемесінің жарғысы бекітілсін.

      2. Осы жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Президенті
Қ.Тоқаев

  Қазақстан Республикасы
Президентінің
2019 жылғы " "
№ Жарлығымен
БЕКІТІЛГЕН

Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы "Орталық коммуникациялар қызметі" республикалық мемлекеттік мекемесінің жарғысы

      1-тарау. Жалпы ережелер

      1.Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы "Орталық коммуникациялар қызметі" республикалық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – мемлекеттік мекеме) Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдар үшінақпараттық күн тәртібін медиа-жоспарлау және болжау, медиа-сценарийлер мен медиа-хабарлар әзірлеу,өңірлік коммуникация қызметтерінің іс-қимылынағымдағы жедел және дағдарысқа қарсы ақпараттық басқару, үйлестіру мен сүйемелдеу тетіктерін енгізу, дағдарыстық жағдайлардағы практикалық ұсынымдар мен технологиялық шешімдер әзірлеу жөніндегі функцияларды жүзеге асыру үшін мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанында құрылған, заңды тұлға мәртебесібар коммерциялық емес ұйым болып табылады.

      2. Мемлекеттік мекеменің түрі:республикалық.

      3. Мемлекеттік мекеме "Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы "Орталық коммуникациялар қызметі" республикалық мемлекеттік мекемесін құру және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2019 жылғы 22 шілдедегі № 75 Жарлығымен құрылған.

      4. Қазақстан Республикасының Президенті мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы болып табылады.

      5. Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі мемлекеттік мекемеге қатысты уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) болып табылады.

      Мемлекеттік мекеменің мүлкіне қатысты республикалық меншік субъектісініңқұқығын Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті(бұдан әрі – мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган) жүзеге асырады.

      6. Мемлекеттік мекеменің атауы:

      мемлекеттік тілде:

      толық – Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы "Орталық коммуникациялар қызметі" республикалық мемлекеттік мекемесі;

      қысқаша– Қазақстан РеспубликасыныңПрезиденті жанындағы "Орталық коммуникациялар кызметі" РММ;

      орыс тілінде:

      толық– республиканское государственное учреждение
"Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан";

      қысқаша– РГУ "Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан".

      7. Мемлекеттік мекеменіңорналасқанжері: 010000, Қазақстан Республикасы, Нұр-Сұлтан қаласы, Есілауданы, Д. Қонаевкөшесі, № 4 үй.

      2-тарау. Мемлекеттік мекеменің заңдық мәртебесі

      8. Мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес балансы, банктерде шоттары, бланкілері, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы жазылған мөрлері болады.

      9. Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда мемлекеттік мекеме басқа заңды тұлғақұра алмайды, сондай-ақ оның құрылтайшысы (қатысушысы) бола алмайды.

      10. Мемлекеттік мекеме өзiнiңмiндеттемелерi бойынша өз иелігіндегі ақшамен жауап бередi. Мемлекеттік мекемеде ақша жеткіліксіз болған кезде оның міндеттемелері бойынша Қазақстан Республикасы немесе әкімшілік-аумақтық бірлік тиісті бюджет қаражатымен субсидиарлық жауапты болады.

      11. Мемлекеттік мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілелері Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде міндетті тіркелгеннен кейін күшіне енеді.

      3-тарау. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен мақсаттары

      12. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні:

      1) мемлекеттік ақпараттық саясатты ілгерілету үшін мемлекеттік органдар мен мекемелер, квазимемлекеттік секторсубъектілері және бұқаралық ақпарат құралдары коммуникацияларының бірыңғай ұлттық медиа-алаңын қалыптастыру;

      2) өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының Президенті және Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі қатысатын ақпараттық күн тәртібін медиа-жоспарлау және болжау;

      3)өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдар үшін медиа-сценарийлер мен ақпараттық хабарларды әзірлеуге қатысу;

      4) дағдарыстық жағдайларды болдырмау және оқшаулау үшін практикалық ұсынымдар мен технологиялық шешімдер әзірлеу;

      5) мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізуге қатысу;

      6) бұқаралық ақпарат құралдары және коммуникациялар мәселелері бойынша халықаралық тәжірибені зерделеу болып табылады.

      13. Мемлекеттік мекеме қызметінің мақсаттары ақпараттық салада мемлекеттік билік органдарының және қоғамның өзара ic-қимылының тиімді тетігін құру, сондай-ақ мемлекеттік органдар мен бұқаралық ақпарат құралдарының (бұдан әрі – БАҚ) өзара ic-қимылыболып табылады.

      14. Өз мақсаттарына қол жеткізу үшін мемлекеттік мекеме мынадай қызмет түрлерін жүзеге асырады:

      1) мемлекеттік органдар үшін қысқа мерзімді, орта мерзімді және ұзақ мерзімді кезеңдерге арналған ақпараттық іс-шаралардың оқиғалар қатарын дайындауға қатысу;

      2) өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының Президенті және Қазақстан РеспубликасыПрезидентінің Әкімшілігі қатысатын ұзақ мерзімді және ағымдағы медиа-жоспарларды әзірлеу;

      3) елдегі және шетелдегі ақпараттық өрістің ағымдағы жай-күйін, сондай-ақ түрлі салалар бойынша ақпараттық деректер базасын жинақтап және тұрақты шолулар, анықтамалар мен есептер жасай отырып, келіп түсетін ақпаратты талдау;

      4) жиналған материалдар негізінде талдамалық және болжамдық құжаттарды, ақпараттық және желілік өрісті дамытудың сценарийлік жоспарларын дайындау;

      5) елде жүргізіліп жатқан реформаларды және өзге де стратегиялық бастамаларды ақпараттық сүйемелдеу бойынша әртүрлі форматта брифингтер, баспасөз іс-шараларын ұйымдастыру;

      6) мемлекеттік ақпараттық саясат мәселелері бойынша күн сайынғы, ай сайынғы және жылдық кезеңдерге мемлекеттік органдар үшін ұсынымдар әзірлеуге қатысу;

      7) мемлекеттік органдар үшін түрлі ақпараттық оқиғалар бойынша ақпараттық-анықтамалық материалдарды (топиктерді), әдістемелік ұсынымдар мен материалдарды дайындауға қатысу;

      8) бұқаралық ақпарат құралдары үшін ақпараттық-талдамалық материалдарды дайындау;

      9) орталық мемлекеттік органдардың және жергілікті атқарушы органдардың спикерлері үшін оқыту семинарларын, бұқаралық ақпарат құралдары үшін тренингтер өткізу;

      10) интернет-ресурстарда мемлекеттік ақпараттық саясатты ілгерілетуге қатысу, әлеуметтік желілерде және өзге де медиалық коммуникациялық форматтарда жұмысты жүзеге асыру;

      11) сараптамалық іс-шараларды, консалтингтік әлеуметтанушылық зерттеулерді және т. б. ұйымдастыру арқылы зерттеулерді жүзеге асыру;

      12) өңірлік коммуникация қызметтерінің қызметін үйлестіру және ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету;

      13) халықаралық БАҚ-пен өзара іс-қимыл жасау, өзінің жарғылық қызметі мәселелері бойынша халықаралық конференциялардың жұмысына, семинарларға, көрмелерге және басқа да іс-шараларға қатысу, баспасөз турларын ұйымдастыру арқылы халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру;

      14) мемлекеттік мекеме қызметінің бағыттары бойынша анықтамалық және ақпараттық материалдарды мемлекеттік, орыс, ағылшын және басқа тілдерге аударуды ұйымдастыру;

      15) мемлекеттік мекеме атынан және өз құзыреті шеңберінде сауалдарды жүзеге асыру, мемлекеттік органдармен, оның ішінде арнайы мемлекеттік органдарымен, мемлекеттік емес ұйымдармен және шетелдік мекемелермен хат алмасуды жүргізу;

      16) Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сай келетін және мемлекеттік мекеменің осы жарғысына қайшы келмейтін өзге де қызмет түрлерін жүзеге асыру.

      15. Мемлекеттік мекеме осы жарғыда бекітілген өз қызметінің мәні мен мақсаттарына сай келмейтін қызметті жүзеге асыруға, сондай-ақ мәмілелер жасауға құқылы емес.

      16. Мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының заңдарымен немесе құрылтай құжаттарымен белгілі бір түрде шектелген қызмет мақсаттарына қарама-қайшы не мемлекеттік мекемедиректорының жарғылық құзыретін бұза отырып жасаған мәміле уәкілетті органның немесе мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның не прокурордың талабы бойынша жарамсыз деп танылуы мүмкін.

      17. Мемлекеттік мекеме директорының мемлекеттік мекеменің жарғылық емес қызметті жүзеге асыруына бағытталған әрекеті еңбек міндеттерін бұзу болып табылады және тәртіптік және материалдық жауапкершілік шараларын қолдануға әкеп соғады.

      4-тарау. Мемлекеттік мекемені басқару

      18.Мемлекеттік мекемені жалпы басқаруды уәкілетті орган жүзеге асырады.

      19. Уәкілетті орган Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:

      1) мемлекеттік мекемеге мүлікті бекітіп береді;

      2) мемлекеттік мекеменің қаржыландыру жоспарын бекітеді;

      3) мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      4) мемлекеттік мекеме жарғысын, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізуді бекітеді;

      5) мемлекеттік мекеменің басқару органдарының құрылымын, құрылу тәртібі мен өкілеттік мерзімін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін айқындайды;

      6) мемлекеттік мекеме басшысының құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, оны атқарып отырған қызметінен босату негіздерін айқындайды;

      7) мемлекеттік мекеменің құрылымы мен шекті штат санын бекітеді;

      8) мемлекеттік мекеме басшысының ұсынымы бойынша оның орынбасарларын қызметке тағайындауды және қызметтен босатуды келіседі;

      9) мемлекеттік мекеменің жылдық қаржылық есептілігін бекітеді;

      10) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға мемлекеттік мекемеге берілген немесе ол өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде алған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге жазбаша келісім береді;

      11) мемлекеттік мекеменің филиалдар мен өкілдіктер құруына келісім береді;

      12) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органмен келісім бойынша мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыруды және таратуды жүзеге асырады;

      13) өзіне осы жарғымен және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамасымен жүктелген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      20. Мемлекеттік мекеменің директоры мемлекеттік саяси қызметші болып табылады, оны Қазақстан Республикасының Президенті қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      21. Мемлекеттік мекеменің директоры мемлекеттік мекеменің жұмысын ұйымдастырады және басқарады, уәкілетті органға тікелей бағынады және мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз функцияларын жүзеге асыруына дербес жауапты болады.

      22. Мемлекеттік мекеменің директоры дара басшылық қағидаттарында әрекет етеді және мемлекеттік мекеме қызметінің мәселелерін Қазақстан Республикасының заңнамасымен және осы жарғымен айқындалатын өз құзыретіне сәйкес дербес шешеді.

      23. Мемлекеттік мекеменің директоры Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;

      2) мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда мемлекеттік мекеменің мүддесін білдіреді;

      3) шарттар жасасады;

      4) сенімхаттар береді;

      5) мемлекеттік мекеменің іссапарлар, тағылымдамалар, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарында оқыту және қызметкерлердің біліктілігін жоғарылатудың өзге де түрлері жөніндегі жоспарларын бекітеді;

      6) банк шоттарын ашады;

      7) барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;

      8) уәкілетті органмен келісім бойынша өз орынбасарларын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      9) мемлекеттік мекеменің қызметкерлерін жұмысқа қабылдауды, тағайындауды және жұмыстан босатуды жүзеге асырады;

      10) мемлекеттік мекеме қызметкерлеріне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен көтермелеу шараларын және тәртіптік жазалауды қолданады;

      11) өз орынбасарларының және мемлекеттік мекеменің өзге де басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктер шеңберін айқындайды;

      12) өзіне Қазақстан Республикасының заңнамасымен, осы жарғымен жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      24.Уәкілетті органның шешімі бойынша мемлекеттік мекеме құрылымында Мемлекеттік мекеменің үйлестіру кеңесі ұйымдастырылуы мүмкін.

      Мемлекеттік мекеменің үйлестіру кеңесі мемлекеттік мекеме қызметінің негізгі бағыттарын келісуді жүзеге асырады, сондай-ақ уәкілетті орган айқындайтын өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      5-тарау. Мемлекеттік мекеме мүлкінің құрылу тәртібі

      25. Мемлекеттік мекеменің мүлкін құны оның балансында көрсетілетін заңды тұлғаның активтер құрайды. Мемлекеттік мекеменің мүлкі:

      1) оған меншік иесі берген мүлік;

      2) өз қызметі барысында алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      26. Мемлекеттік мекеменің өзіне бекітіп берілген мүлікті және өзіне смета бойынша бөлінген қаражат есебінен алынған мүлікті өз бетінше иеліктен шығаруға немесе оған өзге тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

      27. Мемлекеттік мекеменің қызметін уәкілетті орган республикалық бюджеттен қаржыландырады.

      28. Мемлекеттік мекеме бухгалтерлік есеп жүргізеді және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес есеп береді.

      29. Мемлекеттік мекеменің қаржы-шаруашылық қызметін тексеруді және ревизиялауды Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен уәкілетті орган жүзеге асырады.

      6-тарау. Мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі

      30. Мемлекеттік мекеменің жұмыс тәртібі ішкі еңбек тәртібінің қағидаларымен белгіленеді және Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуге тиіс.

      7-тарау. Құрылтай құжаттарынаөзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

      31. Мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу Қазақстан Республикасы Президентінің шешімі бойынша жүргізіледі.

      32. Мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына енгізілген өзгерістер мен толықтырулар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тіркеледі.

      8-тарау. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары

      33. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасы Президентінің шешіміне сәйкес жүргізіледі.

      9-тарау. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері туралы мәліметтер

      34. Мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының аумағында филиалдары мен өкілдіктерін иеленуге құқылы.

О проекте Указа Президента Республики Казахстан "Об утверждении устава республиканского государственного учреждения "Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 6 августа 2019 года № 581

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      внести на рассмотрение Президента Республики Казахстан проект Указа Президента Республики Казахстан "Об утверждении устава республиканского государственного учреждения "Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан".

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

Об утверждении устава республиканского государственного учреждения "Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан

      В соответствии со статьей 33 Конституционного закона Республики Казахстан от 26 декабря 1995 года "О Президенте Республики Казахстан" и Указом Президента Республики Казахстан от 22 июля 2019 года № 75 "О создании республиканского государственного учреждения "Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан и внесении изменения и дополнений в некоторые указы Президента Республики Казахстан" ПОСТАНОВЛЯЮ:

      1. Утвердить прилагаемый устав республиканского государственного учреждения "Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан.

      2. Настоящий указ вводится в действие со дня его подписания.

      Президент
Республики Казахстан
К.Токаев

  УТВЕРЖДЕН
Указом Президента
Республики Казахстан
от 6 августа 2019 года № 581

УСТАВ
республиканского государственного учреждения "Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Республиканское государственное учреждение "Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан (далее - государственное учреждение) является некоммерческой организацией, обладающей статусом юридического лица, созданной в организационно-правовой форме государственного учреждения для осуществления функций по медиа-планированию и прогнозированию информационной повестки дня, разработке медиа-сценариев и медиа-сообщений для Президента Республики Казахстан и государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Президенту Республики Казахстан, внедрению механизмов оперативного текущего и антикризисного информационного управления, координации и сопровождению действий региональных служб коммуникаций, разработке практических рекомендаций и технологических решений в кризисных ситуациях.

      2. Вид государственного учреждения: республиканское.

      3. Государственное учреждение создано в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 22 июля 2019 года № 75 "О создании республиканского государственного учреждения "Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан и внесении изменения и дополнений в некоторые указы Президента Республики Казахстан".

      4.Учредителем государственного учреждения является Президент Республики Казахстан.

      5. Уполномоченным органом в отношении государственного учреждения является Администрация Президента Республики Казахстан (далее - уполномоченный орган).

      Права субъекта республиканской собственности в отношении имущества государственного учреждения осуществляет Комитет государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан (далее - уполномоченный орган по государственному имуществу).

      6. Наименование государственного учреждения:

      на государственном языке:

      полное - Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы "Орталық коммуникациялар қызметі" республикалық мемлекеттік мекемесі;

      сокращенное - Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы "Орталық коммуникациялар кызметі" РММ;

      на русском языке:

      полное - республиканское государственное учреждение "Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан";

      сокращенное - РГУ "Служба центральных коммуникаций" при Президенте Республики Казахстан".

      7. Местонахождение государственного учреждения: 010000, Республика Казахстан, город Нур-Султан, район Есиль, улица Д. Кунаева, дом № 4.

Глава 2. Юридический статус государственного учреждения

      8. Государственное учреждение имеет самостоятельный баланс, счета в банках в соответствии с законодательством Республики Казахстан, бланки, печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и наименованием государственного учреждения.

      9. Государственное учреждение не может создавать, а также выступать учредителем (участником) другого юридического лица, за исключением случаев, предусмотренных законами Республики Казахстан.

      10. Государственное учреждение отвечает по своим обязательствам находящимися в его распоряжении деньгами. При недостаточности у государственного учреждения денег субсидиарную ответственность по его обязательствам несут Республика Казахстан или административно-территориальная единица средствами соответствующего бюджета.

      11. Гражданско-правовые сделки государственных учреждений вступают в силу после их обязательной регистрации в территориальных подразделениях казначейства Министерства финансов Республики Казахстан.

Глава 3. Предмет и цели деятельности государственного учреждения

      12. Предметами деятельности государственного учреждения являются:

      1) формирование единой национальной медиа-площадки коммуникаций государственных органов и учреждений, субъектов квазигосударственного сектора и средств массовой информации для продвижения государственной информационной политики;

      2) медиа-планирование и прогнозирование информационной повестки дня с участием Президента Республики Казахстан и Администрации Президента Республики Казахстан в пределах своей компетенции;

      3) участие в разработке медиа-сценариев и информационных сообщений для Президента Республики Казахстан и государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Президенту Республики Казахстан, в пределах своей компетенции;

      4) разработка практических рекомендаций и технологических решений для предотвращения и локализации кризисных ситуаций;

      5) участие в проведении государственной информационной политики;

      6) изучение международного опыта по вопросам средств массовой информации и коммуникаций.

      13. Целями деятельности государственного учреждения являются создание эффективного механизма взаимодействия органов государственной власти и общества, а также взаимодействие государственных органов и средств массовой информации (далее - СМИ) в информационной сфере.

      14. Для достижения своих целей государственное учреждение осуществляет следующие виды деятельности:

      1) участие в подготовке событийного ряда информационных мероприятий для государственных органов на краткосрочные, среднесрочные и долгосрочные периоды;

      2) разработка долгосрочных и текущих медиа-планов с участием Президента Республики Казахстан и Администрации Президента Республики Казахстан в пределах своей компетенции;

      3) анализ текущего состояния информационного поля в стране и за рубежом, а также поступающей информации с накоплением информационной базы данных по различным отраслям и составлением регулярных обзоров, справок и отчетов;

      4) подготовка аналитических и прогнозных документов, сценарных планов развития информационного и сетевого поля на основе собранных материалов;

      5) организация брифингов, пресс-мероприятий различных форматов по информационному сопровождению проводимых реформ в стране и иных стратегических инициатив;

      6) участие в выработке рекомендаций для государственных органов на ежедневный, ежемесячный и годовой периоды по вопросам государственной информационной политики;

      7) участие в подготовке для государственных органов информационно-справочных материалов (топиков) по различным информационным событиям, методических рекомендаций и материалов;

      8) подготовка информационно-аналитических материалов для средств массовой информации;

      9) проведение обучающих семинаров для спикеров центральных государственных органов и местных исполнительных органов, тренингов для средств массовой информации;

      10) участие в продвижении государственной информационной политики на интернет-ресурсах, осуществление работы в социальных сетях и иных медийных коммуникационных форматах;

      11) осуществление исследований посредством организации экспертных мероприятий, консалтинговых социологических исследований и т.д.;

      12) координация деятельности и информационно-методическое обеспечение региональных служб коммуникаций;

      13) осуществление международного сотрудничества посредством взаимодействия с международными СМИ, участия в работе международных конференциях, семинарах, выставках и других мероприятиях по вопросам своей уставной деятельности, организации пресс-туров;

      14) организация переводов справочных и информационных материалов по направлениям деятельности государственного учреждения на государственный, русский, английский и другие языки;

      15) осуществление запросов, ведение переписки с государственными органами, в том числе со специальными государственными органами, негосударственными организациями и зарубежными учреждениями, от имени государственного учреждения и в рамках своей компетенции;

      16) осуществление иных видов деятельности, отвечающих требованиям законодательства Республики Казахстан и не противоречащих настоящему уставу государственного учреждения.

      15. Государственное учреждение не вправе осуществлять деятельность, а также совершать сделки, не отвечающие предмету и целям его деятельности, закрепленным в настоящем уставе.

      16. Сделка, совершенная государственным учреждением в противоречии с целями деятельности, определенно ограниченными законами Республики Казахстан или учредительными документами, либо с нарушением уставной компетенции директора государственного учреждения, может быть признана недействительной по иску уполномоченного органа или уполномоченного органа по государственному имуществу либо прокурора.

      17. Действия директора государственного учреждения, направленные на осуществление государственным учреждением неуставной деятельности, являются нарушением трудовых обязанностей и влекут применение мер дисциплинарной и материальной ответственности.

Глава 4. Управление государственным учреждением

      18. Общее управление государственным учреждением осуществляет уполномоченный орган.

      19. Уполномоченный орган в установленном законодательством Республики Казахстан порядке осуществляет следующие функции:

      1) закрепляет за государственным учреждением имущество;

      2) утверждает план финансирования государственного учреждения;

      3) осуществляет контроль за сохранностью имущества государственного учреждения;

      4) утверждает устав государственного учреждения, внесение в него изменений и дополнений;

      5) определяет структуру, порядок формирования и срок полномочий органов управления государственным учреждением, порядок принятия государственным учреждением решений;

      6) определяет права, обязанности и ответственность руководителя государственного учреждения, основания освобождения его от занимаемой должности;

      7) утверждает структуру и предельную штатную численность государственного учреждения;

      8) по представлению руководителя государственного учреждения согласовывает назначение на должность и освобождение от должности его заместителей;

      9) утверждает годовую финансовую отчетность государственного учреждения;

      10) дает письменное согласие уполномоченному органу по государственному имуществу на изъятие или перераспределение имущества, переданного государственному учреждению или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;

      11) дает согласие на создание государственным учреждением филиалов и представительств;

      12) по согласованию с уполномоченным органом по государственному имуществу осуществляет реорганизацию и ликвидацию государственного учреждения;

      13) осуществляет иные полномочия, возложенные на него настоящим уставом и иным законодательством Республики Казахстан.

      20. Директор государственного учреждения является политическим государственным служащим, назначается на должность и освобождается от должности Президентом Республики Казахстан.

      21. Директор государственного учреждения организует и руководит работой государственного учреждения, непосредственно подчиняется уполномоченному органу и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение задач и осуществление им своих функций.

      22. Директор государственного учреждения действует на принципах единоначалия и самостоятельно решает вопросы деятельности государственного учреждения в соответствии с его компетенцией, определяемой законодательством Республики Казахстан и настоящим уставом.

      23. Директор государственного учреждения в установленном законодательством Республики Казахстан порядке:

      1) без доверенности действует от имени государственного учреждения;

      2) представляет интересы государственного учреждения в государственных органах, иных организациях;

      3) заключает договоры;

      4) выдает доверенности;

      5) утверждает планы государственного учреждения по командировкам, стажировкам, обучению сотрудников в казахстанских и зарубежных учебных центрах и иным видам повышения квалификации сотрудников;

      6) открывает банковские счета;

      7) издает приказы и дает указания, обязательные для всех работников;

      8) по согласованию с уполномоченным органом назначает на должности и освобождает от должностей своих заместителей;

      9) осуществляет прием, назначение на работу и увольнение с работы сотрудников государственного учреждения;

      10) применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников государственного учреждения в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      11) определяет обязанности и круг полномочий своих заместителей и иных руководящих сотрудников государственного учреждения;

      12) осуществляет иные функции, возложенные на него законодательством Республики Казахстан, настоящим уставом.

      24. По решению уполномоченного органа в структуре государственного учреждения может быть организован Координационный совет государственного учреждения.

      Координационный совет государственного учреждения осуществляет согласование основных направлений деятельности государственного учреждения, а также осуществляет иные функции, определяемые уполномоченным органом.

Глава 5. Порядок образования имущества государственного учреждения

      25. Имущество государственного учреждения составляют активы юридического лица, стоимость которых отражается на его балансе. Имущество государственного учреждения формируется за счет:

      1) имущества, переданного ему собственником;

      2) имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности;

      3) иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      26. Государственное учреждение не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выделенных ему по смете.

      27. Деятельность государственного учреждения финансируется из республиканского бюджета уполномоченным органом.

      28. Государственное учреждение ведет бухгалтерский учет и представляет отчетность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      29. Проверка и ревизия финансово-хозяйственной деятельности государственного учреждения осуществляются уполномоченным органом в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 6. Режим работы в государственном учреждении

      30. Режим работы государственного учреждения устанавливается правилами внутреннего трудового распорядка и не должен противоречить нормам трудового законодательства Республики Казахстан.

Глава 7. Порядок внесения изменений и дополнений в учредительные документы

      31. Внесение изменений и дополнений в учредительные документы государственного учреждения производится по решению Президента Республики Казахстан.

      32. Внесенные изменения и дополнения в учредительные документы государственного учреждения регистрируются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Глава 8. Условия реорганизации и ликвидации государственного учреждения

      33. Реорганизация и ликвидация государственного учреждения производятся в соответствии с решением Президента Республики Казахстан.

Глава 9. Сведения о филиалах и представительствах государственного учреждения

      34. Государственное учреждение вправе иметь филиалы и представительства на территории Республики Казахстан.