Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 9 қыркүйектегі № 668 қаулысы.

      "Сауда қызметін реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 22-1-бабының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.03.2023 № 236 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2019 жылғы 9 қыркүйектегі
№ 668 қаулысымен
бекітілген

Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты Еуразиялық экономикалық одаққа (бұдан әрі – ЕАЭО) мүше мемлекеттің өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Сауда қызметін реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 22-1-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және ЕАЭО-ға мүше мемлекеттің Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.03.2023 № 236 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) кәсіпкерлік субъектілері – кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын азаматтар, қандастар және мемлекеттік емес коммерциялық заңды тұлғалар (жеке кәсіпкерлік субъектілері), мемлекеттік кәсіпорындар (мемлекеттік кәсіпкерлік субъектілері);

      2) кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктері – кәсіпкерлік субъектілерінің кәсіпкерлік қызметін үйлестіру, сондай-ақ кәсіпкерлік субъектілерінің ортақ мүдделерін білдіру және қорғау мақсатында кәсіпкерлік субъектілері құратын қауымдастықтар (одақтар);

      3) квазимемлекеттік сектор субъектілері – мемлекеттік кәсіпорындар, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер, акционерлік қоғамдар, оның ішінде құрылтайшысы, қатысушысы немесе акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес олармен аффилиирленген болып табылатын еншілес, тәуелді және өзге де заңды тұлғалар;

      4) құзыретті орган – ЕАЭО мүше мемлекеттің тергеп-тексеру жүргізуге жауапты мемлекеттік билік органы;

      5) мемлекеттік органдар – Қазақстан Республикасының орталық атқарушы мемлекеттік органдары, Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары;

      6) өтемақы шарасы – осы шараны енгізуге өтініш берген ЕАЭО-ға мүше мемлекеттің экономика саласына Қазақстан Республикасының ерекше субсидиясының теріс әсер етуін бейтараптандыру бойынша шара;

      7) тергеп-тексеру – Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 29 мамырдағы ЕАЭО туралы шартқа № 28 қосымша болып табылатын Өнеркәсіптік субсидияларды берудің бірыңғай қағидалары туралы хаттама (бұдан әрі – Өнеркәсіптік субсидиялар туралы хаттама) шарттарының бұзуын және (немесе) Қазақстан Республикасының субсидияларынан ЕАЭО-ға мүше мемлекеттің саласына залал келтіруді анықтау мақсатында құзыретті орган жүзеге асыратын рәсім;

      8) тергеп-тексеру материалдары – тергеп-тексеруге байланысты қабылданатын шешімдер туралы хабарламалар, құзыретті органның сауалнамалары (сұрау салулары), тергеп-тексеру нәтижелері бойынша дайындалған баяндама және тергеп-тексеру шеңберінде сұратылатын және (немесе) ұсынылатын басқа да ақпарат;

      9) уәкiлеттi орган – сауда саясатын қалыптастыратын және сауда қызметі саласында басшылықты, сондай-ақ салааралық үйлестiрудi жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 25.02.2021 № 96 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2-тарау. Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу тәртібі

      3. Уәкілетті орган өз құзыреті шегінде қазақстандық тауарларға қатысты құзыретті орган жүргізетін тергеп-тексеру мәселелері бойынша мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіруді жүзеге асырады, оның ішінде:

      1) мемлекеттік органдарды құзыретті органның қазақстандық тауарларға қатысты тергеп-тексеру жүргізуді бастағаны туралы хабардар етеді;

      2) құзыретті органнан тергеп-тексеру материалдарын алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде тергеп-тексеру материалдарын мемлекеттік органдарға жібереді;

      3) саланың жай-күйіне, субсидиялардың бар болуы туралы ақпаратқа, мемлекеттік органдардың, кәсіпкерлік субъектілерінің, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің субсидиялардың бар болуы туралы ақпаратына, олардың тергеп-тексеруге бастамашылық еткен Қазақстан Республикасының және ЕАЭО-ға мүше мемлекеттердің саласына ықтимал әсер етуін бағалайтын Өнеркәсіптік субсидиялар туралы хаттаманың нормаларына сәйкестігіне және тергеп-тексерудің өзге де материалдарына талдау жүргізеді;

      4) мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп, қазақстандық тараптың шоғырландырылған ұстанымын (түсініктемелерін, дәлелдерін) және құзыретті органның сауалнамаларына жауаптарды қалыптастырады;

      5) Қазақстан Республикасының Сыртқы сауда саясаты және халықаралық экономикалық ұйымдарға қатысу мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссиясының қарауына Қазақстан Республикасының түпкілікті ұстанымын әзірлеу үшін уәкілетті орган қалыптастырған шоғырландырылған ұстаным бойынша мемлекеттік органдардың қағидаттық келіспеушіліктері болған жағдайда, тергеп-тексеру материалдарын шығарады;

      6) құзыретті органға ресми ұсыныстарды және (немесе) сұрау салуларды сыртқы саяси қызметті жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган арқылы жібереді;

      7) тергеп-тексеру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен консультациялар мен кеңестер өткізеді;

      8) мемлекеттік органдар өкілдерінің құзыретті орган жүргізетін тексеру сапарына қатысуын және сыртқы саяси қызметті жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган арқылы ақпаратты, оның ішінде құпия ақпаратты құзыретті органға ұсынуды ұйымдастырады;

      9) жүргізілетін тергеп-тексеру шеңберінде консультацияларға, кездесулерге, келіссөздерге және жария тыңдауларға қатысады;

      10) сыртқы саяси қызметті жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган арқылы жүргізілетін тергеп-тексеру мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерімен шет мемлекеттердің, шет мемлекеттер одақтарының өкілдерімен және халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады.

      4. Мемлекеттік органдар өз құзыреті шегінде уәкілетті органмен өзара іс-қимылды жүзеге асыру кезінде:

      1) тергеп-тексеру жүргізу мәселелері бойынша уәкілетті органмен өзара іс-қимыл жасау мақсатында мемлекеттік органның бірінші басшысының орынбасарынан төмен емес деңгейдегі жауапты лауазымды тұлғаны айқындайды;

      2) өз құзыреті шегінде уәкілетті органнан келіп түскен тергеп-тексеру материалдарын, егер сұрау салуда өзге мерзім көрсетілмесе, онда оларды алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарайды, ақпараттың, қалыптастырылған ұстанымның, сауалнамаға жауаптардың, статистикалық деректердің және өзге де ақпараттың, оның ішінде құпия (таратылуы шектелген) ақпараттың және құзыретті орган жүргізетін тергеп-тексеру бойынша қазақстандық ұстанымды қалыптастыру үшін қажетті өзге де ақпараттың берілуін қамтамасыз етеді;

      3) қажет болған жағдайда уәкілетті органның сұрау салуы бойынша тергеп-тексеру мәселелері жөніндегі тергеп-тексерулерге, тыңдауларға, консультацияларға, кеңестерге, құзыретті орган жүргізетін тексеру сапарларына қатысады;

      4) уәкілетті органның сұрау салуы бойынша өз құзыреті шегінде тергеп-тексеруге жататын мәселелер жөніндегі өзге де қызметті жүзеге асырады.

      5. Егер осы Қағидалардың 4-тармағының 2) тармақшасында көзделген сұратылатын ақпарат таратылуы шектелген қызметтік ақпаратқа жататын болса, мұндай ақпаратты мемлекеттік органдар уәкілетті органға бірінші басшының ақпаратты құзыретті органға толық немесе ішінара беруге келісімін қоса бере отырып, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ұсынады.

      6. Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері:

      1) құзыретті органдардан алынған тергеп-тексеру материалдарын, жұмыс тәртібімен алған күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде ресми тәртіппен 3 (үш) жұмыс күні ішінде уәкілетті органға және Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігіне уақтылы жіберуді;

      2) материалдарды уәкілетті органнан құзыретті органға уәкілетті орган көрсеткен мерзімде уақтылы беруді қамтамасыз етеді.

      7. Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі:

      1) құзыретті органнан дипломатиялық арналар арқылы алынған тергеп-тексеру материалдарын алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде уәкілетті органға жіберуді;

      2) уәкілетті орган көрсеткен мерзімде уәкілетті органның тиісті ресми ұстанымын құзыретті органның атына дипломатиялық арналар арқылы жіберуді қамтамасыз етеді.

      8. Уәкілетті орган кәсіпкерлік субъектілерінің, кәсіпкерлік субъектілері бірлестіктерінің, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің мүдделерін қозғайтын тергеп-тексеру мәселелерін көрсетілген ұйымдарға қарау және сұратылған ақпаратты, оның ішінде құпия ақпаратты (оны құзыретті органға беруге келісімімен) ұсыну үшін уәкілетті орган көрсеткен мерзімде жібереді.

      9. Қазақстан Республикасының Үкіметіне құзыретті органнан тергеп-тексеру материалдары келіп түскен жағдайда көрсетілген материалдарды Қазақстан Республикасы Үкіметінің Аппараты Қазақстан Республикасы Үкіметінің регламентінде белгіленген мерзімдерде уәкілетті органға және жүргізетін салаларына сәйкес мемлекеттік органдарға жібереді.

      Уәкілетті орган осы тармақтың бірінші бөлігіне сәйкес тергеп-тексеру материалдарын алған кезде өз құзыреті шегінде осы Қағидалардың 3-тармағына сәйкес мемлекеттік органдармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 17.03.2023 № 236 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

3-тарау. Өтемақы шарасын қолдану алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, уәкілетті органның Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің құзыретті органымен өзара іс-қимылы

      10. Уәкілетті орган түпкілікті ұстанымды, сауалнамаға жауаптарды және құзыретті органның сұрау салуларын қалыптастырады. Көрсетілген ақпарат, оның ішінде құпия (таратылуы шектелген) ақпарат құзыретті органға ЕАЭО органдарының жұмыс тілінде дипломатиялық арналар бойынша Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі арқылы заңнамада белгіленген тәртіппен беріледі.

      11. Уәкілетті органның құзыретті орган сұратқан ақпаратты беруі, егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарда өзгеше көзделмесе, бұл ақпарат Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік құпияларға немесе өзге де қорғалатын құпияға жатқызылған мәліметтерді қамтымаған жағдайда беріледі.

      12. Егер мемлекеттік органдардан алынған құзыретті орган сұрататын ақпарат таратылуы шектелген қызметтік ақпаратқа жататын болса, мұндай ақпаратты уәкілетті орган құзыретті органның атына Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен "Құпия" деген белгімен береді.

Об утверждении Правил взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследования, предшествующего применению компенсирующей меры государством-членом Евразийского экономического союза в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 9 сентября 2019 года № 668.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 22-1 Закона Республики Казахстан "О регулировании торговой деятельности" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      Сноска. Преамбула - в редакции постановления Правительства РК от 17.03.2023 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследования, предшествующего применению компенсирующей меры государством-членом Евразийского экономического союза в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 9 сентября 2019 года № 668

ПРАВИЛА взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследования, предшествующего применению компенсирующей меры государством-членом Евразийского экономического союза в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследования, предшествующего применению компенсирующей меры государством-членом Евразийского экономического союза (далее – ЕАЭС) в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан (далее – Правила), разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 22-1 Закона Республики Казахстан "О регулировании торговой деятельности" и определяют порядок взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения государством-членом ЕАЭС расследования, предшествующего применению компенсирующей меры в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции постановления Правительства РК от 17.03.2023 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Для целей настоящих Правил используются следующие понятия:

      1) субъекты предпринимательства – граждане, кандасы и негосударственные коммерческие юридические лица, осуществляющие предпринимательскую деятельность (субъекты частного предпринимательства), государственные предприятия (субъекты государственного предпринимательства);

      2) объединения субъектов предпринимательства – ассоциации (союзы), создаваемые субъектами предпринимательства в целях координации их предпринимательской деятельности, а также представления и защиты общих интересов субъектов предпринимательства;

      3) субъекты квазигосударственного сектора – государственные предприятия, товарищества с ограниченной ответственностью, акционерные общества, в том числе национальные управляющие холдинги, национальные холдинги, национальные компании, учредителем, участником или акционером которых является государство, а также дочерние, зависимые и иные юридические лица, являющиеся аффилиированными с ними в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан;

      4) компетентный орган – орган государственной власти государства-члена ЕАЭС, ответственный за проведение расследования;

      5) государственные органы – центральные исполнительные государственные органы Республики Казахстан, государственные органы Республики Казахстан, непосредственно подчиненные и подотчетные Президенту Республики Казахстан;

      6) компенсирующая мера – мера по нейтрализации негативного воздействия специфической субсидии Республики Казахстан на отрасль экономики государства-члена ЕАЭС, подавшего заявление на введение данной меры;

      7) расследование – процедура, осуществляемая компетентным органом, в целях установления нарушения Республикой Казахстан условий Протокола о единых правилах предоставления промышленных субсидий, являющегося приложением № 28 к Договору о ЕАЭС от 29 мая 2014 года (далее – Протокол о промышленных субсидиях), и (или) нанесения ущерба отрасли государства-члена ЕАЭС от субсидий Республики Казахстан;

      8) материалы расследования – уведомления о принимаемых в связи с расследованием решениях, вопросник (запрос) компетентного органа, доклад, подготовленный по результатам расследования, и другая информация, запрашиваемая и (или) представляемая в рамках расследования;

      9) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган, формирующий торговую политику и осуществляющий руководство, а также межотраслевую координацию в сфере торговой деятельности.

      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 25.02.2021 № 96 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследования, предшествующего применению компенсирующей меры государством-членом Евразийского экономического союза в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан

      3. Уполномоченный орган в пределах своей компетенции осуществляет координацию деятельности государственных органов по вопросам расследования, проводимого компетентным органом, в отношении казахстанских товаров, в том числе:

      1) информирует государственные органы о начале проведения компетентным органом расследования в отношении казахстанских товаров;

      2) направляет в государственные органы материалы расследования в течение 3 (три) рабочих дней со дня получения материалов расследования от компетентного органа;

      3) проводит анализ состояния отрасли, информации о наличии субсидий, информации государственных органов, субъектов предпринимательства, субъектов квазигосударственного сектора о наличии субсидий, их соответствия нормам Протокола о промышленных субсидиях, оценивающих возможное влияние на отрасль Республики Казахстан и государства-члена ЕАЭС, которое инициировало расследование, и иных материалов расследования;

      4) формирует совместно с заинтересованными государственными органами консолидированную позицию (комментарии, аргументы) казахстанской стороны и ответы на вопросник компетентного органа;

      5) выносит на рассмотрение Межведомственной комиссии Республики Казахстан по вопросам внешнеторговой политики и участия в международных экономических организациях материалы расследования в случае наличия принципиальных разногласий государственных органов по сформированной уполномоченным органом консолидированной позиции для выработки окончательной позиции Республики Казахстан;

      6) направляет в компетентный орган официальные предложения и (или) запросы через уполномоченный государственный орган, осуществляющий внешнеполитическую деятельность;

      7) проводит консультации и совещания с государственными органами по вопросам расследования;

      8) организует участие представителей государственных органов в проводимом компетентным органом проверочном визите и представление информации, в том числе конфиденциальной, компетентному органу через уполномоченный государственный орган, осуществляющий внешнеполитическую деятельность;

      9) участвует в консультациях, встречах, переговорах и публичных слушаниях в рамках проводимого расследования;

      10) осуществляет взаимодействие с загранучреждениями Республики Казахстан, представителями иностранных государств, союзов иностранных государств и международными организациями по вопросам проводимого расследования через уполномоченный государственный орган, осуществляющий внешнеполитическую деятельность.

      4. Государственные органы при осуществлении взаимодействия с уполномоченным органом в пределах своей компетенции:

      1) определяют ответственное должностное лицо на уровне не ниже заместителя первого руководителя государственного органа в целях взаимодействия с уполномоченным органом по вопросам проведения расследования;

      2) рассматривают в пределах своей компетенции поступившие от уполномоченного органа материалы расследования, если в запросе не указан иной срок, в течение 5 (пять) рабочих дней со дня их получения, обеспечивают представление информации, сформированной позиции, ответов на вопросник, статистических данных и иной информации, в том числе конфиденциальной (ограниченного распространения), необходимой для формирования казахстанской позиции по проводимому компетентным органом расследованию;

      3) участвуют в расследованиях, слушаниях, консультациях, совещаниях по вопросам расследования, проверочных визитах, проводимых компетентным органом, при необходимости, по запросу уполномоченного органа;

      4) осуществляют иную деятельность в рамках своей компетенции по вопросам, относящимся к расследованию, по запросу уполномоченного органа.

      5. В случае, если запрашиваемая информация, предусмотренная подпунктом 2) пункта 4 настоящих Правил, относится к служебной информации ограниченного распространения, такая информация представляется государственными органами в уполномоченный орган с приложением согласия первого руководителя на передачу информации полностью или частично компетентному органу в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      6. Загранучреждения Республики Казахстан обеспечивают:

      1) своевременное направление полученных от компетентного органа материалов расследования в Министерство иностранных дел Республики Казахстан и уполномоченный орган в течение 1 (один) рабочего дня со дня получения в рабочем порядке, в течение 3 (три) рабочих дней в официальном порядке;

      2) своевременную передачу материалов от уполномоченного органа в компетентный орган в сроки, указанные уполномоченным органом.

      7. Министерство иностранных дел Республики Казахстан обеспечивает:

      1) направление полученных по дипломатическим каналам от компетентного органа материалов расследования в уполномоченный орган в течение 3 (три) рабочих дней со дня получения;

      2) направление по дипломатическим каналам в адрес компетентного органа соответствующей официальной позиции уполномоченного органа в сроки, указанные уполномоченным органом.

      8. Вопросы расследования, затрагивающие интересы субъектов предпринимательства, объединений субъектов предпринимательства, субъектов квазигосударственного сектора, направляются уполномоченным органом в указанные организации для рассмотрения и представления запрашиваемой информации, в том числе конфиденциальной (с согласием на ее передачу компетентному органу), в сроки, указанные уполномоченным органом.

      9. В случае поступления от компетентного органа материалов расследования в Правительство Республики Казахстан указанные материалы направляются Аппаратом Правительства Республики Казахстан в уполномоченный орган и государственные органы в соответствии со сферами их ведения в сроки, установленные Регламентом Правительства Республики Казахстан.

      Уполномоченный орган при получении материалов расследования в соответствии с частью первой настоящего пункта осуществляет в пределах своей компетенции взаимодействие с государственными органами в соответствии с пунктом 3 настоящих Правил.

      Сноска. Пункт 9 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 17.03.2023 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Взаимодействие уполномоченного органа с компетентным органом государства-члена Евразийского экономического союза, в случае проведения расследования, предшествующего применению компенсирующей меры

      10. Уполномоченный орган формирует окончательную позицию, ответы на вопросник и запросы компетентного органа. Указанная информация, в том числе конфиденциальная (ограниченного распространения), передается компетентному органу на рабочем языке органов ЕАЭС по дипломатическим каналам через Министерство иностранных дел Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      11. Передача уполномоченным органом информации, запрашиваемой компетентным органом, представляется при условии, что эта информация не содержит сведения, отнесенные к государственным секретам или иной охраняемой тайне в соответствии с законодательством Республики Казахстан, если иное не предусмотрено международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан.

      12. В случае, если полученная от государственных органов информация, запрашиваемая компетентным органом, относится к служебной информации ограниченного распространения, такая информация передается уполномоченным органом в адрес компетентного органа с пометкой "Конфиденциально" в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.