Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 9 қыркүйектегі № 668 қаулысы.

      "Сауда қызметін реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 22-1-бабының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.03.2023 № 236 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2019 жылғы 9 қыркүйектегі
№ 668 қаулысымен
бекітілген

Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты Еуразиялық экономикалық одаққа (бұдан әрі – ЕАЭО) мүше мемлекеттің өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Сауда қызметін реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 22-1-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және ЕАЭО-ға мүше мемлекеттің Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 17.03.2023 № 236 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) кәсіпкерлік субъектілері – кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын азаматтар, қандастар және мемлекеттік емес коммерциялық заңды тұлғалар (жеке кәсіпкерлік субъектілері), мемлекеттік кәсіпорындар (мемлекеттік кәсіпкерлік субъектілері);

      2) кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктері – кәсіпкерлік субъектілерінің кәсіпкерлік қызметін үйлестіру, сондай-ақ кәсіпкерлік субъектілерінің ортақ мүдделерін білдіру және қорғау мақсатында кәсіпкерлік субъектілері құратын қауымдастықтар (одақтар);

      3) квазимемлекеттік сектор субъектілері – мемлекеттік кәсіпорындар, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер, акционерлік қоғамдар, оның ішінде құрылтайшысы, қатысушысы немесе акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес олармен аффилиирленген болып табылатын еншілес, тәуелді және өзге де заңды тұлғалар;

      4) құзыретті орган – ЕАЭО мүше мемлекеттің тергеп-тексеру жүргізуге жауапты мемлекеттік билік органы;

      5) мемлекеттік органдар – Қазақстан Республикасының орталық атқарушы мемлекеттік органдары, Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары;

      6) өтемақы шарасы – осы шараны енгізуге өтініш берген ЕАЭО-ға мүше мемлекеттің экономика саласына Қазақстан Республикасының ерекше субсидиясының теріс әсер етуін бейтараптандыру бойынша шара;

      7) тергеп-тексеру – Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 29 мамырдағы ЕАЭО туралы шартқа № 28 қосымша болып табылатын Өнеркәсіптік субсидияларды берудің бірыңғай қағидалары туралы хаттама (бұдан әрі – Өнеркәсіптік субсидиялар туралы хаттама) шарттарының бұзуын және (немесе) Қазақстан Республикасының субсидияларынан ЕАЭО-ға мүше мемлекеттің саласына залал келтіруді анықтау мақсатында құзыретті орган жүзеге асыратын рәсім;

      8) тергеп-тексеру материалдары – тергеп-тексеруге байланысты қабылданатын шешімдер туралы хабарламалар, құзыретті органның сауалнамалары (сұрау салулары), тергеп-тексеру нәтижелері бойынша дайындалған баяндама және тергеп-тексеру шеңберінде сұратылатын және (немесе) ұсынылатын басқа да ақпарат;

      9) уәкiлеттi орган – сауда саясатын қалыптастыратын және сауда қызметі саласында басшылықты, сондай-ақ салааралық үйлестiрудi жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 25.02.2021 № 96 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2-тарау. Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің өтемақы шарасын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасасу тәртібі

      3. Уәкілетті орган өз құзыреті шегінде қазақстандық тауарларға қатысты құзыретті орган жүргізетін тергеп-тексеру мәселелері бойынша мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіруді жүзеге асырады, оның ішінде:

      1) мемлекеттік органдарды құзыретті органның қазақстандық тауарларға қатысты тергеп-тексеру жүргізуді бастағаны туралы хабардар етеді;

      2) құзыретті органнан тергеп-тексеру материалдарын алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде тергеп-тексеру материалдарын мемлекеттік органдарға жібереді;

      3) саланың жай-күйіне, субсидиялардың бар болуы туралы ақпаратқа, мемлекеттік органдардың, кәсіпкерлік субъектілерінің, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің субсидиялардың бар болуы туралы ақпаратына, олардың тергеп-тексеруге бастамашылық еткен Қазақстан Республикасының және ЕАЭО-ға мүше мемлекеттердің саласына ықтимал әсер етуін бағалайтын Өнеркәсіптік субсидиялар туралы хаттаманың нормаларына сәйкестігіне және тергеп-тексерудің өзге де материалдарына талдау жүргізеді;

      4) мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп, қазақстандық тараптың шоғырландырылған ұстанымын (түсініктемелерін, дәлелдерін) және құзыретті органның сауалнамаларына жауаптарды қалыптастырады;

      5) Қазақстан Республикасының Сыртқы сауда саясаты және халықаралық экономикалық ұйымдарға қатысу мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссиясының қарауына Қазақстан Республикасының түпкілікті ұстанымын әзірлеу үшін уәкілетті орган қалыптастырған шоғырландырылған ұстаным бойынша мемлекеттік органдардың қағидаттық келіспеушіліктері болған жағдайда, тергеп-тексеру материалдарын шығарады;

      6) құзыретті органға ресми ұсыныстарды және (немесе) сұрау салуларды сыртқы саяси қызметті жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган арқылы жібереді;

      7) тергеп-тексеру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен консультациялар мен кеңестер өткізеді;

      8) мемлекеттік органдар өкілдерінің құзыретті орган жүргізетін тексеру сапарына қатысуын және сыртқы саяси қызметті жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган арқылы ақпаратты, оның ішінде құпия ақпаратты құзыретті органға ұсынуды ұйымдастырады;

      9) жүргізілетін тергеп-тексеру шеңберінде консультацияларға, кездесулерге, келіссөздерге және жария тыңдауларға қатысады;

      10) сыртқы саяси қызметті жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган арқылы жүргізілетін тергеп-тексеру мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерімен шет мемлекеттердің, шет мемлекеттер одақтарының өкілдерімен және халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады.

      4. Мемлекеттік органдар өз құзыреті шегінде уәкілетті органмен өзара іс-қимылды жүзеге асыру кезінде:

      1) тергеп-тексеру жүргізу мәселелері бойынша уәкілетті органмен өзара іс-қимыл жасау мақсатында мемлекеттік органның бірінші басшысының орынбасарынан төмен емес деңгейдегі жауапты лауазымды тұлғаны айқындайды;

      2) өз құзыреті шегінде уәкілетті органнан келіп түскен тергеп-тексеру материалдарын, егер сұрау салуда өзге мерзім көрсетілмесе, онда оларды алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарайды, ақпараттың, қалыптастырылған ұстанымның, сауалнамаға жауаптардың, статистикалық деректердің және өзге де ақпараттың, оның ішінде құпия (таратылуы шектелген) ақпараттың және құзыретті орган жүргізетін тергеп-тексеру бойынша қазақстандық ұстанымды қалыптастыру үшін қажетті өзге де ақпараттың берілуін қамтамасыз етеді;

      3) қажет болған жағдайда уәкілетті органның сұрау салуы бойынша тергеп-тексеру мәселелері жөніндегі тергеп-тексерулерге, тыңдауларға, консультацияларға, кеңестерге, құзыретті орган жүргізетін тексеру сапарларына қатысады;

      4) уәкілетті органның сұрау салуы бойынша өз құзыреті шегінде тергеп-тексеруге жататын мәселелер жөніндегі өзге де қызметті жүзеге асырады.

      5. Егер осы Қағидалардың 4-тармағының 2) тармақшасында көзделген сұратылатын ақпарат таратылуы шектелген қызметтік ақпаратқа жататын болса, мұндай ақпаратты мемлекеттік органдар уәкілетті органға бірінші басшының ақпаратты құзыретті органға толық немесе ішінара беруге келісімін қоса бере отырып, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ұсынады.

      6. Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері:

      1) құзыретті органдардан алынған тергеп-тексеру материалдарын, жұмыс тәртібімен алған күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде ресми тәртіппен 3 (үш) жұмыс күні ішінде уәкілетті органға және Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігіне уақтылы жіберуді;

      2) материалдарды уәкілетті органнан құзыретті органға уәкілетті орган көрсеткен мерзімде уақтылы беруді қамтамасыз етеді.

      7. Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі:

      1) құзыретті органнан дипломатиялық арналар арқылы алынған тергеп-тексеру материалдарын алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде уәкілетті органға жіберуді;

      2) уәкілетті орган көрсеткен мерзімде уәкілетті органның тиісті ресми ұстанымын құзыретті органның атына дипломатиялық арналар арқылы жіберуді қамтамасыз етеді.

      8. Уәкілетті орган кәсіпкерлік субъектілерінің, кәсіпкерлік субъектілері бірлестіктерінің, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің мүдделерін қозғайтын тергеп-тексеру мәселелерін көрсетілген ұйымдарға қарау және сұратылған ақпаратты, оның ішінде құпия ақпаратты (оны құзыретті органға беруге келісімімен) ұсыну үшін уәкілетті орган көрсеткен мерзімде жібереді.

      9. Қазақстан Республикасының Үкіметіне құзыретті органнан тергеп-тексеру материалдары келіп түскен жағдайда көрсетілген материалдарды Қазақстан Республикасы Үкіметінің Аппараты Қазақстан Республикасы Үкіметінің регламентінде белгіленген мерзімдерде уәкілетті органға және жүргізетін салаларына сәйкес мемлекеттік органдарға жібереді.

      Уәкілетті орган осы тармақтың бірінші бөлігіне сәйкес тергеп-тексеру материалдарын алған кезде өз құзыреті шегінде осы Қағидалардың 3-тармағына сәйкес мемлекеттік органдармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 17.03.2023 № 236 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

3-тарау. Өтемақы шарасын қолдану алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, уәкілетті органның Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттің құзыретті органымен өзара іс-қимылы

      10. Уәкілетті орган түпкілікті ұстанымды, сауалнамаға жауаптарды және құзыретті органның сұрау салуларын қалыптастырады. Көрсетілген ақпарат, оның ішінде құпия (таратылуы шектелген) ақпарат құзыретті органға ЕАЭО органдарының жұмыс тілінде дипломатиялық арналар бойынша Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі арқылы заңнамада белгіленген тәртіппен беріледі.

      11. Уәкілетті органның құзыретті орган сұратқан ақпаратты беруі, егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарда өзгеше көзделмесе, бұл ақпарат Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік құпияларға немесе өзге де қорғалатын құпияға жатқызылған мәліметтерді қамтымаған жағдайда беріледі.

      12. Егер мемлекеттік органдардан алынған құзыретті орган сұрататын ақпарат таратылуы шектелген қызметтік ақпаратқа жататын болса, мұндай ақпаратты уәкілетті орган құзыретті органның атына Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен "Құпия" деген белгімен береді.

On approval of the Rules of interaction between state bodies of the Republic of Kazakhstan in the event of an investigation prior to the application of compensatory measures by a member state of the Eurasian Economic Union in relation to goods originating from the Republic of Kazakhstan

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated September 9, 2019 No. 668.

      Unofficial translation

      In accordance with paragraph 2 of Article 22-1 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On regulation of trade activities," the Government of the Republic of Kazakhstan hereby RESOLVED as follows:

      Footnote. The preamble - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 17.03.2023 No. 236 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      1. To approve the attached Rules for the interaction of state bodies of the Republic of Kazakhstan in the event of an investigation prior to the application of compensatory measures by a member state of the Eurasian Economic Union in relation to goods originating from the Republic of Kazakhstan.

      2. This resolution shall be enforced after ten calendar days after the day its first official publication.

      Prime Minister of the Republic of Kazakhstan A. Mamin

  Approved by the
Decree of the Government of the
Republic of Kazakhstan
dated September 9, 2019 No. 668

RULES
of interaction between state bodies of the Republic of Kazakhstan in the event of an investigation prior to the
application of compensatory measures by a member state of the Eurasian Economic Union in relation to goods
originating from the Republic of Kazakhstan Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules of interaction of state bodies of the Republic of Kazakhstan in case of investigation preceding application of compensatory measure by a member state of the Eurasian Economic Union (hereinafter referred to as the EEU) in relation to goods originating from the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Rules), have been developed in accordance with paragraph 2 of Article 22-1 of the Law of the Republic of Kazakhstan " On regulation of trade activities" and shall determine the procedure for interaction of state bodies of the Republic of Kazakhstan in the event of an investigation by a member state of the EEU preceding the application of a compensatory measure in relation to goods originating from the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 1 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 17.03.2023 No. 236 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      2. For the purposes of these Rules, the following concepts are used:

      1) business entities - citizens, kandases and non-state commercial legal entities engaged in entrepreneurial activity (private businesses), state enterprises (state businesses);

      2) associations of business entities - associations (unions) created by business entities in order to coordinate their business activities, as well as represent and protect the common interests of business entities;

      3) subjects of the quasi-public sector - state enterprises, limited liability partnerships, joint-stock companies, including national management holdings, national holdings, national companies, the founder, participant or shareholder of which is the state, as well as subsidiary, dependent and other legal entities that are affiliated with them in accordance with the legislative acts of the Republic of Kazakhstan;

      4) the competent authority is the state authority of the EAEU Member State responsible for conducting the investigation;

      5) state bodies - the central executive state bodies of the Republic of Kazakhstan, state bodies of the Republic of Kazakhstan directly subordinate and accountable to the President of the Republic of Kazakhstan;

      6) compensatory measure - a measure to neutralize the negative impact of a specific subsidy of the Republic of Kazakhstan on the economy of the EAEU Member State that has submitted an application for the introduction of this measure;

      7) investigation - a procedure carried out by a competent authority in order to establish a violation by the Republic of Kazakhstan of the Protocol on the unified rules for the provision of industrial subsidies, which is Appendix No. 28 to the EAEU Agreement of May 29, 2014 (hereinafter - the Protocol on Industrial Subsidies), and (or ) damage to the industry of a member state of the EAEU from subsidies of the Republic of Kazakhstan;

      8) investigation materials - notifications of decisions taken in connection with the investigation, a questionnaire (request) of the competent authority, a report prepared based on the results of the investigation, and other information requested and (or) submitted as part of the investigation;

      9) authorized body - the central executive body that shapes trade policy and carries out management, as well as intersectoral coordination in the field of trade.

      Footnote. Paragraph 2 as amended by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 25.02.2021 No. 96 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after the date of its first official publication).

Chapter 2. The procedure for interaction between state bodies of the Republic of Kazakhstan
in the event of an investigation prior to the application of compensatory measures by a member state of the
Eurasian Economic Union in respect of goods originating from the Republic of Kazakhstan

      3. The authorized body, within its competence, coordinates the activities of state bodies on issues of investigation conducted by the competent authority in relation to Kazakhstan goods, including:

      1) inform the state authorities about the beginning of the investigation by the competent authority in relation to Kazakhstan goods;

      2) sends investigation materials to state bodies within 3 (three) business days from the date of receipt of the investigation materials from the competent authority;

      3) analyzes the state of the industry, information on the availability of subsidies, information on state subsidies, business entities, quasi-public sector entities on their subsidies, their compliance with the provisions of the Protocol on Industrial Subsidies, assessing the possible impact on the industry of the Republic of Kazakhstan and the EAEU Member State that initiated the investigation , and other investigation materials;

      4) forms together with interested state bodies a consolidated position (comments, arguments) of the Kazakhstan side and answers to the questionnaire of the competent authority;

      5) submits for consideration by the Interdepartmental Commission of the Republic of Kazakhstan on foreign trade policy and participation in international economic organizations investigation materials in the event of fundamental disagreements of state bodies on the consolidated position formed by the authorized body to develop the final position of the Republic of Kazakhstan;

      6) sends official proposals and (or) requests to the competent authority through an authorized state body engaged in foreign policy activities;

      7) holds consultations and meetings with state bodies on the issues of investigation;

      8) organize the participation of representatives of state bodies in the inspection visit conducted by the competent authority and the submission of information, including confidential information, to the competent authority through an authorized state body engaged in foreign policy activities;

      9) participates in consultations, meetings, negotiations and public hearings as part of the ongoing investigation;

      10) interacts with foreign institutions of the Republic of Kazakhstan, representatives of foreign states, unions of foreign states and international organizations on issues of the ongoing investigation through an authorized state body engaged in foreign policy activities.

      4. State bodies, when interacting with the authorized body, within their competence:

      1) determine the responsible official at a level not lower than the deputy first head of the state body in order to interact with the authorized body on matters of investigation;

      2) within the limits of their competence, consider the investigation materials received from the authorized body, unless a different time period is indicated in the request, within 5 (five) business days from the day they are received, ensure the presentation of information, formed position, answers to the questionnaire, statistical data and other information, including confidential (limited distribution), necessary for the formation of the Kazakhstani position on the investigation conducted by the competent authority;

      3) participate in investigations, hearings, consultations, meetings on investigation matters, test visits conducted by the competent authority, if necessary, at the request of the authorized body;

      4) carry out other activities within their competence on issues related to the investigation, at the request of the authorized body.

      5. In the event that the requested information provided for by subparagraph 2) of paragraph 4 of these Rules relates to proprietary information of limited distribution, such information is submitted by state bodies to the authorized body with the consent of the first head to transmit information to the full or partially competent authority in the manner established the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      6. Overseas institutions of the Republic of Kazakhstan provide:

      1) timely sending of investigation materials received from the competent authority to the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan and the authorized body within 1 (one) business day from the day of receipt in the working order, within 3 (three) business days in the official manner;

      2) timely transfer of materials from the authorized body to the competent authority within the time specified by the authorized body.

      7. The Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan provides:

      1) sending investigation materials received through diplomatic channels from the competent authority to the authorized body within 3 (three) business days from the date of receipt;

      2) sending through diplomatic channels to the competent authority the corresponding official position of the authorized body within the time specified by the authorized body.

      8. Investigation issues affecting the interests of business entities, associations of business entities, entities of the quasi-public sector are sent by the authorized body to these organizations for consideration and submission of the requested information, including confidential (with the consent to transmit it to the competent authority), within the time periods specified by the authorized body.

      9. In case of receipt of investigation materials from the competent authority to the Government of the Republic of Kazakhstan, these materials shall be sent by the Apparatus of the Government of the Republic of Kazakhstan to the authorized body and state bodies in accordance with the spheres of their jurisdiction within the time limits established by the Regulations of the Government of the Republic of Kazakhstan.

      Upon receipt of investigation materials in accordance with the first part of this paragraph, the authorized body shall, within its competence, interact with state bodies in accordance with paragraph 3 of these Rules.

      Footnote. Paragraph 9 as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 17.03.2023 No. 236 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 3. Interaction of the authorized body with the competent authority of a member state
of the Eurasian Economic Union, in the event of an investigation prior to the application
of compensatory measures

      10. The authorized body forms the final position, answers to the questionnaire and requests of the competent authority. The specified information, including confidential (limited distribution), is transmitted to the competent authority in the working language of the EAEU bodies through diplomatic channels through the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan in the manner prescribed by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      11. The transfer by the authorized body of the information requested by the competent authority is provided provided that this information does not contain information classified as state secrets or other protected secrets in accordance with the legislation of the Republic of Kazakhstan, unless otherwise provided by international treaties ratified by the Republic of Kazakhstan.

      12. In the event that the information requested from the state bodies requested by the competent authority refers to official information of limited distribution, such information shall be transmitted by the authorized body to the competent authority marked “Confidential” in the manner established by the legislation of the Republic of Kazakhstan.