"Экономиканы тұрақтандыру жөніндегі одан арғы шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2020 жылғы 16 наурыздағы № 287 Жарлығын iске асыру жөнiндегi шаралар туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 20 наурыздағы № 126 қаулысы. Қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізілді және 2020 жылғы 31 желтоқсанды қоса алғанға дейін қолданылды

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және 31.12.2020 қоса алғанға дейін қолданылды - ҚР Үкіметінің 20.03.2020 № 126 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Қазақстан Республикасында төтенше жағдайды енгізу туралы" 2020 жылғы 15 наурыздағы № 285, "Әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету жөніндегі шаралар туралы" 2020 жылғы 16 наурыздағы № 286 және "Экономиканы тұрақтандыру жөніндегі одан арғы шаралар туралы" 2020 жылғы 16 наурыздағы № 287 жарлықтарына сәйкес салық-бюджет саясатының мәселелерін реттеу мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Қоса беріліп отырған республикалық бюджетті қалыптастырудың, нақтылаудың және атқарудың ерекше тәртібі бекітілсін.

      2. 2020 жылғы 31 желтоқсанды қоса алғандағы кезеңде:

      1) ірі сауда объектілері, сауда-ойын-сауық орталықтары, кинозалдар, театрлар, көрмелер мен дене шынықтыру-сауықтыру және спорт ғимараттары бойынша заңды тұлғалар мен дара кәсіпкерлердің мүлік салығының;

      2) ауыл шаруашылығы өнімін өндірушілердің ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлері бойынша жер салығының;

      3) салық салудың жалпы белгіленген тәртібімен жұмыс істейтін дара кәсіпкерлердің жеке табыс салығының мөлшерлемелеріне "0" түзету коэффициенті енгізілсін.

      3. Мөлшерлемелерге осы қаулының 2-тармағында көрсетілген "0" түзету коэффициентін қолданған кезде салық базасын, салық салу объектілерін, салық кезеңін және салық міндеттемелерін орындауды айқындау "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" 2017 жылғы 25 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Кодексіне (Салық кодексі) сәйкес жүзеге асырылады.

      4. Осы қаулының 2-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көрсетілген салық төлеушілер үшін барлық салықтар бойынша мерзімінде орындалмаған салық міндеттемелері бойынша өсімпұлдарды есептеу 2020 жылғы 15 тамызға дейін тоқтатыла тұрсын және салық есептілігін тапсыру мерзімі 2020 жылғы 3-тоқсанға ауыстырылсын.

      5. Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі ірі қара малды және асыл тұқымды балапандарды қосылған құн салығы есепке алу әдісімен төленетін импортталатын тауарлардың тізбесіне енгізуді қамтамасыз етсін.

      6. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және 2020 жылғы 31 желтоқсанды қоса алғанға дейін қолданылады және ресми жариялануға тиіс.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 02.09.2020 № 549 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрi
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2020 жылғы 20 наурыздағы
№ 126 қаулысымен
бекітілген

Республикалық бюджетті қалыптастырудың, нақтылаудың және атқарудың ерекше тәртібі 1-бөлім. Жалпы ережелер

      1. Осы Ерекше тәртіп дағдарысты жағдайлар кезеңінде республикалық бюджетті қалыптастырудың, нақтылаудың және атқарудың рәсімдерінайқындайды (бұдан әрі – Ерекше тәртіп).

      2. Дағдарысты жағдайлар кезеңінде ағымдағы қаржы жылына арналған нақтыланған республикалық бюджет Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығымен бекітіледі.

      Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Бюджет кодексі) 13-бабында айқындалған құрылымға және Бюджет кодексінің 26-бабына сәйкес әзірленген бірыңғай бюджеттік сыныптамаға сәйкес әзірленеді және тиісті қаржы жылының 1 қаңтарынан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 21.04.2020 № 227 қаулысымен.

      2-1. Дағдарысты жағдайлар кезеңінде Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан ағымдағы қаржы жылына арналған республикалық бюджетке кепілдендірілген трансферттің мөлшерін Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын басқару жөніндегі кеңес мақұлдайды және ол ағымдағы қаржы жылына арналған нақтыланған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығымен бекітіледі.

      Ескерту. Ерекше тәртібі 2-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 21.04.2020 № 227 қаулысымен.

      3. Ағымдағы қаржы жылына арналған нақтыланған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының қабылданғаны туралы Қазақстан Республикасының Парламентіне дереу хабарланады.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 21.04.2020 № 227 қаулысымен.

2-бөлім. Республикалық бюджетті нақтылау

      4. Осы Ерекше тәртіптің ережелерін қолдану арқылы ағымдағы қаржы жылына арналған нақтыланған (түзетілген) республикалық бюджетті қалыптастыру, нақтылау, түзету және атқару дағдарысты жағдайлар кезеңінде жүзеге асырылады.

      Бюджеттік инвестициялар және бюджеттік кредиттер тәсілімен қаржыландырылатын жобалар, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жобалары бойынша республикалық бюджетті қалыптастыру, нақтылау, түзету кезінде тиісті сараптамалар жүргізілмейді және бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдері негізінде нақтыланған (түзетілген) республикалық бюджет жобасына енгізіледі.

      Құрылыс қызметін көздейтін бюджеттік инвестициялық жобалардың, оның ішінде су қауіпсіздігі объектілерінің шығыстары сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметi туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ірілендірілген сметалық нормалар мен бағалар жинақтары негізінде жоспарланады.

      Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің басшысы және бюджеттік инвестициялар не бюджеттік кредит алатын квазимемлекеттік сектор субъектісінің басшысы әлеуметтік-экономикалық орнықтылықты қамтамасыз ету шараларын қабылдауға бағытталған активтер бойынша жобаларда әлеуметтік-экономикалық әсер беретін және дағдарысты жағдайлар тұрақтанғаннан кейін отандық бизнесті (оның ішінде экспортты) қолдауды, тұрақты жұмыс орындарын сақтауды (құруды) көздеуге тиіс.

      Бұл ретте республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға іс-шараларды қаржыландыру жөніндегі бюджеттік өтінімдерді енгізеді.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 28.03.2020 № 154; өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 21.04.2020 № 227; 06.05.2020 № 278 қаулыларымен.

      5. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері төтенше жағдай кезеңінде жүзеге асырылатын іс-шараларды, сондай-ақ экономиканы тұрақтандыру және халықтың тыныс-тіршілігін іркіліссіз қамтамасыз ету үшін қажетті шараларды және басқа іс-шаралардықаржыландыру жөніндегі бюджет қаражатына қажеттілікті айқындайды.

      6. Бюджеттік өтінім осы Ерекше тәртіпке 1 және 2-қосымшаларға сәйкес "Іс-шараларды қаржыландыру бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшісі шығыстарының жиынтық есеп-қисабы"деген 1-нысан және"Іс-шараларды қаржыландыру бойынша мемлекеттік мекеме шығыстарының есепқисабы"деген 2-нысан бойынша шығыстардың әрбір түрі бойынша есепқисаптармен қоса, оңайлатылған түрде жасалады.

      Негіздеуші құжаттар болмаған жағдайда бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің есеп-қисаптары бюджеттік өтінімге бюджеттік инвестициялар және бюджеттік кредиттер арқылы қаржыландырылатын, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жобаларын енгізу үшін негіз болып табылады.

      Бюджеттік өтінімнің негізділігіне, бюджеттік өтінімге есеп-қисаптардың дұрыстығына, бюджеттік өтінімнің толықтығы мен уақтылы ұсынылуына бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің басшысы жауапты болады.

      Ескерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 28.03.2020 № 154 қаулысымен.

      7. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері төтенше жағдай енгізілгеннен кейін бес жұмыс күні ішінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға өзгерістер мен толықтырулар жоспарланатын бюджеттік бағдарламалар мен кіші бағдарламалардың бөлігінде ғана бюджеттік өтінімді ЭҚАБЖ арқылы электрондық түрде және қағаз тасығышта бір данада ұсынады.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 21.04.2020 № 227 қаулысымен.

      8. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган бес жұмыс күні ішінде бюджеттік өтінімдерді қарайды және қолданыстағы "2020 – 2022 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасы Заңының негізінде төтенше жағдай іс-шараларын, сондай-ақ экономиканы тұрақтандыру және халықтың үздіксіз тыныс-тіршілігін қамтамасыз ету үшін қажетті шараларды және басқа да іс-шараларды қаржыландыруға бағытталған өзгерістер мен толықтыруларды ескере отырып, ағымдағы қаржы жылына арналған нақтыланған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасын қалыптастырып, оларды Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 21.04.2020 № 227 қаулысымен.

      9. Республикалық бюджет комиссиясы осы Ерекше тәртіптің 8-тармағында көрсетілген құжаттарды мақұлдағаннан кейін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган ағымдағы қаржы жылына арналған нақтыланған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасын және ағымдағы қаржы жылына арналған нақтыланған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Президенті Жарлығының жобасын Қазақстан Республикасы Президентінің қарауына енгізу туралы Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулысының жобасын Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізеді.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 21.04.2020 № 227 қаулысымен.

      10. Ағымдағы қаржы жылына арналған нақтыланған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығын іске асыру туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы Қазақстан Республикасының Президенті тиісті Жарлыққа қол қойған күннен бастап күнтізбелік жеті күн ішінде қабылданады.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің тиісті қаулысының жобасын бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган әзірлейді.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 21.04.2020 № 227 қаулысымен.

3-бөлім. Республикалық бюджеттің атқарылуы

      11. Бюджеттік инвестициялар және бюджеттік кредиттер тәсілімен қаржыландырылатын, осы Ерекше тәртіп шеңберінде республикалық бюджетте көзделген шығыстар, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінің шығыстары бюджеттік бағдарламалар әкімшілерін қаржыландыру жоспарларында көзделеді және тиісті сараптамалар жүргізілмей бөлінеді.

      Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган осы шығыстар бойынша төлемдерді бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдері және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің тиісті корпоративтік шешімдері негізінде қаржы-экономикалық негіздемені және мемлекеттік инвестициялық ұсынысты ұсынбай жүргізеді.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 22.04.2020 № 235 қаулысымен.

      11-1. Көтерме-тарату орталықтарын жобалау және салу үшін қызметінің негізгі нысанасы Қазақстан Республикасының аумағында халықаралық мамандандырылған көрмені ұйымдастыру және өткізу, сондай-ақ халықаралық мамандандырылған көрменің аумағын көрмеден кейін пайдалану болып табылатын, жарғылық капиталына мемлекет жүз процент қатысатын заңды тұлғаның жарғылық капиталын ұлғайтуға Қазақстан Республикасы Үкіметінің резервінен қаражат бөлуге жол беріледі.

      Бюджеттік бағдарламаның әкімшісі бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органға жиынтық есептеулер мен негіздемелерді қоса бере отырып, ақша бөлу туралы өтінішхат ұсынады.

      Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган өтінішхатты, жиынтық есептеулер мен негіздемелерді қарау нәтижелері бойынша қорытындыны бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне жібереді.

      Қазынашылық органдары көтерме-тарату орталықтарын жобалау және салу бойынша орындалған жұмыстар мен көрсетілген қызметтер үшін төлемдерді орындалған жұмыс актілері мен жергілікті сметалардың негізінде төлем тапсырмасына сәйкес қызметінің негізгі нысанасы Қазақстан Республикасының аумағында халықаралық мамандандырылған көрмені ұйымдастыру және өткізу, сондай-ақ халықаралық мамандандырылған көрменің аумағын көрмеден кейін пайдалану болып табылатын, жарғылық капиталына мемлекет жүз процент қатысатын заңды тұлғаның шотынан жүзеге асырады.

      Ескерту. Ерекше тәртібі 11-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Үкіметінің 04.05.2020 № 264 қаулысымен.

      12. Мемлекеттік мекемелер ағымдағы қаржы жылына арналған міндеттемелер бойынша жеке қаржыландыру жоспарларымен бекітілген сомалар шегінде шығыстардың экономикалық сыныптамасының ерекшеліктері бойынша міндеттемелер қабылдайды. Бюджетті атқару кезінде мемлекеттік мекемелер бюджет қаражатын бірыңғай бюджеттік сыныптамаға, жасалған азаматтық-құқықтық мәмілелерге, бюджет қаражаты бөлінген нормативтік құқықтық актілерге сәйкес пайдалануға міндетті.

      13. Ағымдағы қаржы жылына арналған нақтыланған республикалық бюджетті атқару шеңберінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің тиісті қаулыларын қабылдау жолымен Қазақстан Республикасының Үкіметі бюджет қаражатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламалары мен өңірлер арасында қайта бөлуге құқылы.

      Қаражат қайта бөлінген, сондай-ақ түсімдердің болжамды көлемі жеткіліксіз болған жағдайларда аумақтық қазынашылық бөлімшесі азаматтыққұқықтық мәмілелерді тіркеу және төлемдер мен ақша аударымдарын жүргізу үшін мемлекеттік мекемелердің құжаттарын қабылдауды тоқтата тұрады.

      Қаражатты қайта бөлу қажет болған жағдайда, бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламалары және өңірлер арасында оларды қайта бөлу жөніндегі ұсыныспен республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының тізбесін белгіленген тәртіппен Республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.

      Нақтыланған республикалық бюджет бойынша ағымдағы қаржы жылына бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне бөлінген жалпы көлемнің он процентінен астам көлемдегі қаражатты қайта бөлу Қазақстан Республикасының Президентімен келісу бойынша жүзеге асырылады.

      Республикалық бюджет комиссиясының оң шешімі негізіндебюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган бюджет заңнамасында белгіленген тәртіппен республикалық бюджетті түзету туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы қаулы жобасын әзірлейді.

      Қабылданған нормативтік құқықтық актінің және республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің өтінімі негізінде бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган Бюджетті атқару қағидаларының 2-тарауының 4-параграфында айқындалған тәртіппен түсімдер мен төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына, міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына өзгерістер енгізеді.

      Ескерту. 13-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 21.04.2020 № 227 қаулысымен.

      14. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергiлiктi атқарушы органдарының қарыз алуы республикалық бюджеттен бюджеттік кредиттер алу және республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергiлiктi атқарушы органдарының республикалық маңызы бар қала, астана бюджетiнiң тапшылығын қаржыландыру үшiн iшкi нарықта айналысқа жiберуге мемлекеттiк бағалы қағаздар шығаруы түрiнде, сондай-ақ облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергiлiктi атқарушы органдарының мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру шеңберінде тұрғын үй құрылысын қаржыландыру үшін, Жұмыспен қамту жол картасының шеңберіндегі шараларды қаржыландыру үшін iшкi нарықта айналысқа жiберуге мемлекеттiк бағалы қағаздар шығаруы түрiнде жүзеге асырылады.

      Ескерту. Ерекше тәртібі 14-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 28.03.2020 № 154 қаулысымен.

      15. Төтенше жағдайдың қолданылуы кезеңінде Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасы аясында "Шаңырақ" пилоттық жобасы бойынша кредиттік тұрғын үй құрылысын, Жұмыспен қамту жол картасының жағдайдың қолданылуы кезеңінде айқындалған іс-шараларын қаржыландыру үшін облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарының қарыз алуы республикалық бюджеттен бюджеттік кредиттер алу және жергілікті атқарушы органдардың борыш лимитін белгілемей, ішкі нарықта айналысқа жіберу үшін мемлекеттік бағалы қағаздар шығару түрінде жүзеге асырылады.

      Төтенше жағдайдың қолданылуы кезеңінде Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасы аясында "Шаңырақ" пилоттық жобасы бойынша кредиттік тұрғын үй құрылысын, Жұмыспен қамту жол картасының төтенше жағдай қолданылатын кезеңде айқындалған іс-шараларын қаржыландыру үшін облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының мемлекеттік бағалы қағаздар шығаруының шарттарын, көлемін және нысаналы мақсатын жергілікті атқарушы органдар дербес айқындайды.

      Бұл ретте жергілікті атқарушы органдардың 2020 жылға бекітілген лимит шеңберінде көзделген мемлекеттік бағалы қағаздар шығарылымының шарттарын, көлемін және нысаналы мақсатын бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайды..

      Ескерту. Ерекше тәртібі 15-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 28.03.2020 № 154; жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 22.04.2020 № 235 қаулыларымен.

      16. Қазақстан Республикасының Президенті төтенше немесе соғыс жағдайын енгізген кезде жергілікті атқарушы органдар қажет болған жағдайда резервтің жалпы көлемін трансферттер мен қарыздарды есепке алмай, тиісті жергілікті бюджет түсімдері көлемінің он процентіне дейін ұлғайтуы мүмкін.

      Жергілікті атқарушы органдар резервінің бюджеттік бағдарламасына жергілікті бюджет қаражатын бекітілген (нақтыланған) бюджет бойынша ағымдағы қаржы жылына бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне бөлінген жалпы көлемнің он процентінен аспайтын көлемде қайта бөлу жергілікті атқарушы органдардың қаулысымен бекітілген бюджеттік бағдарламалардың тізбесі мен көлеміне сәйкес бюджет шығыстарының құрылымын өзгертпей, бюджетті түзету арқылы жүзеге асырылады.

      Ескерту. Ерекше тәртібі 16-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 28.03.2020 № 154 қаулысымен.

      17. Өткен қаржы жылында Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан республикалық бюджетке тартылған пайдаланылмаған қаражат қайтаруға жатпайды және төтенше жағдай кезінде бюджетті нақтылау арқылы пайдаланылуы мүмкін.

      Ескерту. Ерекше тәртібі 17-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 28.03.2020 № 154 қаулысымен.

      18. Төтенше жағдай енгізілген кезде жалпы сипаттағы трансферттердің көлемі қандай да бір өңірдің өзіндік ерекшелігіне байланысты нысаналы трасферттерді төменгі бюджеттен жоғарғы бюджетке қайтару арқылы қайта қаралуы мүмкін.

      Ескерту. Ерекше тәртібі 18-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 28.03.2020 № 154 қаулысымен.

  Ерекше тәртіпке 1-қосымша
  Бюджеттік өтінімге 1-нысан

      Іс-шараларды қаржыландыру бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшісі шығыстарының жиынтық есеп-қисабы


Кодтар

Функционалдық топ: _______________________________



Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі: ___________________



Бюджеттік бағдарлама: ___________________________




      мың теңге

Шығыстар атауы


Шығыстардың экономикалық сыныптамасы ерекшелігінің кіші сыныбының коды


Шығыстар сомасы

Шығыстар барлығы:



оның ішінде кіші бағдарламалар бөлінісінде шығыстардың түрлері бойынша



















      Мемлекеттік органның басшысы ___________ ______________

      (қолы) (аты-жөні)

      Қаржы-экономикалық қызметтің басшысы _____________ ________________

      (қолы) (аты-жөні)


      Ескертпе: 1-нысан 2-нысан бойынша жасалған мемлекеттік мекемелер шығыстарының есепқисаптарын жинақтаужолымен жасалады. 1-нысанға экономикалық сыныптауыш ерекшеліктері бөлінісінде қаржы-экономикалық қызмет басшысы қол қойған есеп-қисаптар мен мәлімделетін шығыстардың негіздемелері қоса беріледі.


  Ерекше тәртіпке 2-қосымша
  Бюджеттік нысанға 2-нысан

      Іс-шараларды қаржыландыру бойынша мемлекеттік мекеме шығыстарының есеп-қисабы



Кодтар

Функционалдық топ: _____________________________



Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі: _________________



Бюджеттік бағдарлама: ___________________________




      мың теңге

Шығыстар атауы


Шығыстардың экономикалық сыныптамасы ерекшелігінің коды

Шығыстар сомасы

Шығыстар барлығы:



оның ішінде кіші бағдарламалар бөлінісінде шығыстардың түрлері бойынша



















      Мемлекеттік мекеменің басшысы __________ ________________

      (қолы) (аты-жөні)

      Қаржы-экономикалық қызметтің басшысы ____________ ___________________

      (қолы) (аты-жөні)

      Ескертпе: 2-нысанға шығыстардың әрбір түрі бойынша экономикалық сыныптауыш ерекшеліктері бөлінісінде қаржы-экономикалық қызмет басшысы қол қойған есеп-қисаптармен мәлімделетін шығыстардың негіздемелері қоса беріледі.

О мерах по реализации Указа Президента Республики Казахстан от 16 марта 2020 года № 287 "О дальнейших мерах по стабилизации экономики"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 20 марта 2020 года № 126. Срок действия постановления - до 31 декабря 2020 года

      Примечание ИЗПИ!
      Срок действия постановления - до 31.12.2020 (п.6 постановления).

      В соответствии с указами Президента Республики Казахстан от 15 марта 2020 года № 285 "О введении чрезвычайного положения в Республике Казахстан", от 16 марта 2020 года № 286 "О мерах по обеспечению социально-экономической стабильности" и от 16 марта 2020 года № 287 "О дальнейших мерах по стабилизации экономики", в целях урегулирования вопросов налогово-бюджетной политики Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый особый порядок формирования, уточнения и исполнения республиканского бюджета.

      2. На период до 31 декабря 2020 года включительно ввести поправочный коэффициент "0" к ставкам:

      1) налога на имущество юридических лиц и индивидуальных предпринимателей по крупным торговым объектам, торгово-развлекательным центрам, кинозалам, театрам, выставкам и физкультурно-оздоровительным и спортивным сооружениям;

      2) земельного налога по землям сельскохозяйственного назначения производителей сельскохозяйственной продукции;

      3) индивидуального подоходного налога индивидуальных предпринимателей, работающих в общеустановленном порядке налогообложения.

      3. При применении к ставкам поправочного коэффициента "0", указанного в пункте 2 настоящего постановления, определение налоговой базы, объектов налогообложения, налогового периода и исполнения налоговых обязательств осуществляется в порядке, установленном Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) от 25 декабря 2017 года.

      4. Для налогоплательщиков, указанных в подпунктах 1) и 2) пункта 2 настоящего постановления, по всем налогам приостановить начисление пени по неисполненным в срок налоговым обязательствам до 15 августа 2020 года и перенести сроки сдачи налоговой отчетности на 3 квартал 2020 года.

      5. Министерству национальной экономики Республики Казахстан обеспечить включение крупного рогатого скота и племенных цыплят в перечень импортируемых товаров, по которым налог на добавленную стоимость уплачивается методом зачета.

      6. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания и действует до 31 декабря 2020 года включительно, и подлежит официальному опубликованию.

      Сноска. Пункт 6 - в редакции постановления Правительства РК от 02.09.2020 № 549 .

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Утвержден
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 20 марта 2020 года № 126

Особый порядок
формирования, уточнения и исполнения республиканского бюджета

Раздел 1. Общие положения

      1. Настоящий особый порядок определяет процедуры формирования, уточнения и исполнения республиканского бюджета в период кризисных ситуаций (далее - Особый порядок).

      2. Уточненный республиканский бюджет на текущий финансовый год в период кризисных ситуаций утверждается указом Президента Республики Казахстан.

      Указ Президента Республики Казахстан разрабатывается в соответствии со структурой бюджета, определенной статьей 13 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Бюджетный кодекс), и единой бюджетной классификацией, разработанной в соответствии со статьей 26 Бюджетного кодекса, и вступает в действие с 1 января соответствующего финансового года.

      Сноска. Пункт 2 в редакции постановления Правительства РК от 21.04.2020 № 227.

      2-1. Размер гарантированного трансферта из Национального фонда Республики Казахстан в уточненный республиканский бюджет на текущий финансовый год в период кризисных ситуаций одобряется Советом по управлению Национальным фондом Республики Казахстан и утверждается указом Президента Республики Казахстан об уточненном республиканском бюджете на текущий финансовый год.

      Сноска. Особый порядок дополнен пунктом 2-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 21.04.2020 № 227.

      3. О принятии указа Президента Республики Казахстан об уточненном республиканском бюджете на текущий финансовый год незамедлительно информируется Парламент Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 3 в редакции постановления Правительства РК от 21.04.2020 № 227.

Раздел 2. Уточнение республиканского бюджета

      4. Формирование, уточнение, корректировка и исполнение уточненного (скорректированного) республиканского бюджета на текущий финансовый год с применением положений настоящего Особого порядка осуществляются в период кризисных ситуаций.

      При формировании, уточнении, корректировке республиканского бюджета по проектам, финансируемым способом бюджетных инвестиций и бюджетных кредитов, в том числе субъектов квазигосударственного сектора, соответствующие экспертизы не проводятся и включаются в проект уточненного (скорректированного) республиканского бюджета на основании бюджетных заявок администраторов бюджетных программ.

      Расходы бюджетных инвестиционных проектов, предусматривающих строительную деятельность, в том числе объектов водной безопасности, планируются на основании сборников укрупненных сметных норм и расценок в соответствии с законодательством Республики Казахстан об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности.

      Руководитель администратора бюджетных программ и руководитель субъекта квазигосударственного сектора, получающего бюджетные инвестиции либо бюджетный кредит по активам, направленным на принятие мер для обеспечения социально-экономической стабильности, должны предусмотреть поддержку отечественного бизнеса (в том числе экспорта), сохранение (создание) постоянных рабочих мест, оказывающих социально-экономическую эффективность, и после стабилизации кризисных ситуаций.

      При этом администраторы республиканских бюджетных программ вносят в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию бюджетные заявки по финансированию мероприятий.

      Сноска. Пункт 4 в редакции постановления Правительства РК от 28.03.2020 № 154; с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 21.04.2020 № 227; от 06.05.2020 № 278 .

      5. Администраторы республиканских бюджетных программ определяют потребность в бюджетных средствах по финансированию мероприятий, которые будут осуществляться в период чрезвычайного положения, а также мер, необходимых по стабилизации экономики и бесперебойного жизнеобеспечения населения, и другие мероприятия.

      6. Бюджетная заявка составляется в упрощенном виде с приложением расчетов по каждому виду расходов по форме 1 "Сводный расчет расходов администратора бюджетных программ по финансированию мероприятий" и форме 2 "Расчет расходов государственного учреждения по финансированию мероприятий" согласно приложениям 1 и 2 к настоящему Особому порядку.

      Основанием для включения в бюджетную заявку проектов, финансируемых путем бюджетных инвестиций и бюджетных кредитов, в том числе субъектов квазигосударственного сектора, при отсутствии обосновывающих документов являются расчеты администраторов бюджетных программ.

      Ответственность за обоснованность бюджетной заявки, достоверность расчетов к бюджетной заявке, полноту и своевременность представления бюджетной заявки несет руководитель администратора бюджетных программ.

      Сноска. Пункт 6 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 28.03.2020 № 154.

      7. Администраторы республиканских бюджетных программ после введения чрезвычайного положения в течение пяти рабочих дней представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию бюджетную заявку в электронном виде посредством ЕСЭДО и на бумажном носителе в одном экземпляре, только в части бюджетных программ и подпрограмм, по которым планируются изменения и дополнения.

      Сноска. Пункт 7 в редакции постановления Правительства РК от 21.04.2020 № 227.

      8. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию в течение пяти рабочих дней рассматривает бюджетные заявки и формирует проект Указа Президента Республики Казахстан об уточненном республиканском бюджете на текущий финансовый год на основе действующего Закона Республики Казахстан "О республиканском бюджете на 2020-2022 годы" с учетом изменений и дополнений, направленных на финансирование мероприятий чрезвычайного положения, а также мер, необходимых по стабилизации экономики и бесперебойного жизнеобеспечения населения, и другие мероприятия и вносит их на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии.

      Сноска. Пункт 8 в редакции постановления Правительства РК от 21.04.2020 № 227.

      9. После одобрения Республиканской бюджетной комиссией указанных в пункте 8 настоящего Особого порядка документов центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию вносит в Правительство Республики Казахстан проект Указа Президента Республики Казахстан об уточненном республиканском бюджете на текущий финансовый год и проект постановления Правительства Республики Казахстан о внесении проекта Указа Президента Республики Казахстан об уточненном республиканском бюджете на текущий финансовый год на рассмотрение Президента Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 9 в редакции постановления Правительства РК от 21.04.2020 № 227.

      10. Постановление Правительства Республики Казахстан о реализации Указа Президента Республики Казахстан об уточнененном республиканском бюджете на текущий финансовый год принимается в течение семи календарных дней со дня подписания Президентом Республики Казахстан соответствующего Указа.

      Соответствующий проект постановления Правительства Республики Казахстан разрабатывается центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.

      Сноска. Пункт 10 в редакции постановления Правительства РК от 21.04.2020 № 227.

Раздел 3. Исполнение республиканского бюджета

      11. Исполнение уточненного республиканского бюджета осуществляется в пределах объемов бюджетных средств, предусмотренных на текущий финансовый год.

      Исполнение уточненного республиканского бюджета на текущий финансовый год по расходам осуществляется администраторами бюджетных программ и их подведомственными государственными учреждениями в соответствии с требованиями Бюджетного кодекса, положениями Правил исполнения бюджета и его кассового обслуживания, утвержденных приказом уполномоченного органа по бюджетному планированию (далее – Правила исполнения бюджета) и в целях достижения заданных показателей деятельности государственных органов.

      Расходы, предусмотренные в республиканском бюджете в рамках настоящего Особого порядка, финансируемые способом бюджетных инвестиций и бюджетных кредитов, в том числе субъектов квазигосударственного сектора, предусматриваются в планах финансирования администраторов бюджетных программ и выделяются без проведения соответствующих экспертиз.

      Платежи по данным расходам проводятся центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета без представления финансово-экономического обоснования и государственного инвестиционного предложения на основе бюджетных заявок администраторов бюджетных программ и соответствующих корпоративных решений субъектов квазигосударственного сектора.

      Сноска. Пункт 11 с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 21.04.2020 № 227; от 22.04.2020 № 235.

      11-1. Допускается выделение средств из резерва Правительства Республики Казахстан на увеличение уставного капитала юридического лица со стопроцентным участием государства в уставном капитале, основным предметом деятельности которого является организация и проведение международной специализированной выставки на территории Республики Казахстан, а также послевыставочное использование территории международной специализированной выставки, для проектирования и строительства оптово-распределительных центров.

      Администратор бюджетной программы представляет в уполномоченный орган по исполнению бюджета ходатайство о выделении денег с приложением сводных расчетов и обоснований.

      По итогам рассмотрения ходатайства, сводных расчетов и обоснований уполномоченный орган по исполнению бюджета направляет заключение администратору бюджетной программы.

      Платежи со счета юридического лица со стопроцентным участием государства в уставном капитале, основным предметом деятельности которого является организация и проведение международной специализированной выставки на территории Республики Казахстан, а также послевыставочное использование территории международной специализированной выставки на оплату за выполненные работы, услуги по проектированию и строительству оптово-распределительных центров, органами казначейства проводятся согласно платежному поручению на основании актов выполненных работ и локальных смет.

      Сноска. Особый порядок дополнен пунктом 11-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 04.05.2020 № 264.

      12. Государственные учреждения принимают обязательства по спецификам экономической классификации расходов в пределах сумм, утвержденных индивидуальными планами финансирования по обязательствам на текущий финансовый год.

      При исполнении бюджета государственные учреждения обязаны использовать бюджетные средства в соответствии с единой бюджетной классификацией, заключенными гражданско-правовыми сделками, нормативными правовыми актами, согласно которым выделены бюджетные средства.

      13. В рамках исполнения уточненного республиканского бюджета на текущий финансовый год Правительство Республики Казахстан вправе перераспределять бюджетные средства между администраторами бюджетных программ, бюджетными программами администратора республиканских бюджетных программ и регионами путем принятия соответствующих постановлений Правительства Республики Казахстан.

      В случаях перераспределения средств, а также недостаточности прогнозируемого объема поступлений, территориальное подразделение казначейства приостанавливает прием документов государственных учреждений для регистрации гражданско-правовых сделок и проведения платежей и переводов денег.

      В случае необходимости перераспределения средств, центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию вносит в установленном порядке на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии перечень бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ с предложением по их перераспределению между администраторами республиканских бюджетных программ, бюджетными программами администратора республиканских бюджетных программ и регионами.

      Перераспределение средств в объеме более десяти процентов от общего объема, выделенного администратору бюджетных программ на текущий финансовый год по уточненному республиканскому бюджету, осуществляется по согласованию с Президентом Республики Казахстан.

      На основании положительного решения Республиканской бюджетной комиссии уполномоченный орган по бюджетному планированию разрабатывает проект постановления о внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан о корректировке республиканского бюджета в установленном бюджетным законодательством порядке.

      На основании принятого нормативного правового акта и заявки администратора республиканских бюджетных программ уполномоченный орган по исполнению бюджета вносит изменения в сводный план поступлений по платежам, сводный план финансирования порядке, определенном параграфом 4 главы 2 Правил исполнения бюджета.

      Сноска. Пункт 13 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 21.04.2020 № 227.

      14. Заимствование местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы осуществляется в виде получения бюджетных кредитов из республиканского бюджета и выпуска местными исполнительными органами городов республиканского значения, столицы государственных ценных бумаг для обращения на внутреннем рынке для финансирования дефицита бюджета города республиканского значения, столицы, а также в виде выпуска местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы государственных ценных бумаг для обращения на внутреннем рынке для финансирования строительства жилья в рамках реализации государственных программ, для финансирования мер в рамках Дорожной карты занятости.

      Сноска. Особый порядок дополнен пунктом 14 в соответствии с постановлением Правительства РК от 28.03.2020 № 154.

      15. Для финансирования строительства кредитного жилья по пилотному проекту "Шанырақ" в период действия чрезвычайного положения в рамках реализации Государственной программы жилищно-коммунального развития "Нұрлы жер" на 2020 – 2025 годы, мероприятий Дорожной карты занятости, определенных в период действия чрезвычайного положения, заимствование местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы осуществляется в виде получения бюджетных кредитов из республиканского бюджета и выпуска государственных ценных бумаг для обращения на внутреннем рынке без определения лимита долга местных исполнительных органов.

      Для финансирования строительства кредитного жилья по пилотному проекту "Шанырақ" в период действия чрезвычайного положения в рамках реализации Государственной программы жилищно-коммунального развития "Нұрлы жер" на 2020 – 2025 годы, мероприятий Дорожной карты занятости, определенных в период действия чрезвычайного положения, условия, объем и целевое назначение выпуска государственных ценных бумаг местным исполнительным органом области, города республиканского значения, столицы определяются местными исполнительными органами самостоятельно.

      При этом условия, объем и целевое назначение выпуска государственных ценных бумаг местными исполнительными органами, предусмотренных в рамках утвержденного лимита на 2020 год, определяются центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета.

      Сноска. Особый порядок дополнен пунктом 15 в соответствии с постановлением Правительства РК от 28.03.2020 № 154; в редакции постановления Правительства РК от 22.04.2020 № 235.

      16. При введении Президентом Республики Казахстан чрезвычайного или военного положения местные исполнительные органы при необходимости могут увеличить общий объем резерва до десяти процентов от объема поступлений соответствующего местного бюджета без учета трансфертов и займов.

      Перераспределение средств местного бюджета на бюджетную программу резерва местных исполнительных органов в объеме не более десяти процентов от общего объема, выделенного администратору бюджетных программ на текущий финансовый год по утвержденному (уточненному) бюджету, осуществляется посредством корректировки бюджета согласно перечню и объемам бюджетных программ, утвержденных постановлением местных исполнительных органов, без изменения структуры расходов бюджета.

      Сноска. Особый порядок дополнен пунктом 16 в соответствии с постановлением Правительства РК от 28.03.2020 № 154.

      17. Неиспользованные средства, привлеченные из Национального фонда Республики Казахстан в республиканский бюджет в истекшем финансовом году, не подлежат возврату и могут быть использованы посредством уточнения бюджета в условиях чрезвычайного положения.

      Сноска. Особый порядок дополнен пунктом 17 в соответствии с постановлением Правительства РК от 28.03.2020 № 154.

      18. При введении чрезвычайного положения объемы трансфертов общего характера могут быть пересмотрены в зависимости от специфики того или иного региона путем возврата целевых трансфертов из нижестоящего бюджета в вышестоящий бюджет.

      Сноска. Особый порядок дополнен пунктом 18 в соответствии с постановлением Правительства РК от 28.03.2020 № 154.

  Приложение 1
к Особому порядку
  Форма 1
к бюджетной заявке

Сводный расчет расходов администратора бюджетных программ по
финансированию мероприятий

Функциональная группа:



Администратор бюджетных программ:



Бюджетная программа:




      тыс. тенге

Наименование расходов

Код подкласса специфики экономической классификации расходов

Сумма расходов

1. Всего расходов:



в том числе по видам расходов в разрезе подпрограмм
















      Руководитель государственного органа ___________ __________________
                                          (подпись)       (Ф.И.О.)
      Руководитель финансово-экономической службы _________       _______________
                                                (подпись)      (Ф.И.О.)

      Примечание:

      Форма 1 составляется путем свода расчетов расходов государственных учреждений, составленных по форме 2. К форме 1 прилагаются расчеты в разрезе специфик экономической классификации, подписанные руководителем финансово-экономической службы, и обоснования заявляемых расходов.


  Приложение 2
к Особому порядку
  Форма 2
к бюджетной заявке

Расчет расходов государственного учреждения по финансированию мероприятий

Функциональная группа:



Администратор бюджетных программ:



Государственное учреждение:
Бюджетная программа:




      тыс. тенге

Наименование расходов

Код специфики экономической классификации расходов

Сумма расходов

1. Всего расходов:



в том числе по видам расходов в разрезе подпрограмм
















      Руководитель государственного учреждения _______________       ___________
                                                (подпись)             (Ф.И.О.)
      Руководитель финансово-экономической службы ___________       ___________
                                                (подпись)             (Ф.И.О.)

      Примечание:

      По каждому виду расходов к форме 2 прилагается расчет в разрезе специфик экономической классификации, подписанный руководителем финансово-экономической службы, и обоснование заявляемых расходов.