"Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № 1054 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 18 тамыздағы № 520 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 23 қыркүйектегі № 736 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 23.09.2022 № 736 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № 1054 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Тұрғын үй-коммуналдық дамудың 2020 – 2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" мемлекеттік бағдарламасында:

      "Мемлекеттік бағдарламаның паспорты" деген 1-бөлімде:

      "Қаржыландыру көздері мен көлемдері" деген жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

Қаржыландыру көздері мен көлемдері

Мемлекеттік бағдарламаны қаржыландыру республикалық және жергілікті бюджеттердің қаражаты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен және шегінде жүзеге асырылатын болады.
Мемлекеттік бағдарламаны қаржыландыру көлемдері:
 

млрд теңге


2020
жыл

2021
жыл

2022
жыл

2023
жыл

2024
жыл

2025
жыл

Барлығы

РБ*

652,6

637,2

592,5

505,6

394,2

388,3

3 170,4

ЖБ*

32,6

32,6

32,2

28,9

29,1

28,9

184,3

Бюджеттен тыс қаражат

704,5

322,9

280,9

200,4

200,2

202,0

1910,9

Барлығы

1389,7

992,7

905,6

734,9

623,5

619,2

5 265,6

*Қаражат көлемі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тиісті қаржы жылдарына арналған республикалық және жергілікті бюджеттерді бекіту және нақтылау шамасына қарай нақтыланады.
 

      ";


      5.1.1-кіші бөлімде

      2-тармақтың сегізінші және тоғызыншы бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:

      "Уәкілетті орган ҚТҚЖБ-ға өңірлер бойынша кредит беру лимиттерін көзделген санаттағы кезекте тұрғандардың санына қарай барабар бөлуді жеткізеді.

      ҚТҚЖБ көзделген санаттағы кезекте тұрғандардың төлем қабілеттілігін бағалауға өтініштер қабылдау туралы хабарландыру жариялайды және кезектілікке сәйкес тізімдерді қалыптастырады. Кезекте тұрған адамның тұрғын үйге мұқтаждар есебіне қойылғанын растау және ҚТҚЖБ-ның тиісті мәртебесінің болуы Кезекте тұрғандарды есепке алудың бірыңғай ұлттық ақпараттық жүйесіне интеграциялау арқылы анықталады.";

      3-тармақта:

      бесінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "ЖАО-да кезекте тұрған адамдарды тұрғын үйге мұқтаждар есебіне қоюды және тиісті мәртебесінің болуын растауды ҚТҚЖБ Кезекте тұрғандарды есепке алудың бірыңғай ұлттық ақпараттық жүйесімен интеграциялау арқылы айқындайды.";

      алтыншы бөлік алып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 3-1-тармақпен толықтырылсын:

      "3-1. "Шаңырақ" пилоттық жобасына қатысушыларға кредит беру

      "Шаңырақ" пилоттық жобасына қатысушыларға кредит беру үшін "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ ҚР ҰБ-ның еншілес ұйымынан алынған облигациялық қарыздың шеңберінде ҚТҚЖБ-ға 210 млрд теңге бөледі.

      "Шаңырақ" пилоттық жобасын іске асыру кезеңі: 2020 – 2022 жылдар.

      "Шаңырақ" пилоттық жобасына қатысушылар "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес тұрғын үйге мұқтаждар есебінде тұрған азаматтар (бұдан әрі ЖАО-да кезекте тұрған адамдар) бола алады.

      Қатысуға қойылатын негізгі талаптар:

      1) Қазақстан Республикасының азаматтығы;

      2) отбасының әрбір мүшесіне соңғы 6 (алты) ай үшін еңбек және (немесе) кәсіпкерлік қызметтен (зейнетақы аударымдарын, жеке табыс салығын және өзге де міндетті аударымдарды есепке алмағанда) тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда бекітілген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 3,1 еселенген мөлшеріне дейін табыстың болуы;

      3) төлем қабілеттілігін растау;

      4) "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес тұрғын үйге мұқтаж мәртебесін және тұрғын үйге мұқтаж ретінде есепке қойылғанын растау болып табылады.

      ЖАО-да кезекте тұрған адамдарды тұрғын үйге мұқтаждар есебіне қоюды және тиісті мәртебесінің болуын растауды ҚТҚЖБ Кезекте тұрғандарды есепке алудың бірыңғай ұлттық ақпараттық жүйесімен интеграциялау арқылы айқындайды.

      ҚТҚЖБ төлем қабілеттілігін бағалауға өтініштер қабылдау туралы хабарландыру жариялайды және тұрғын үйге мұқтаждар есебіне қойылған күні бойынша кезекте тұрғандардың тізімін қалыптастырады.

      Осы кіші бөлімнің 3-тармағында көзделген кредиттеу шарттарында балдық жүйе бойынша бұрын қалыптастырылған пулдар шеңберінде ЖАО-ның кредиттік тұрғын үйін сатып алатын Бағдарламаға қатысушыларды кредиттеуге жол беріледі.

      Тұрғын үйді өткізу тәртібі мен шарттары және бөлу осы Бағдарламаға және ҚТҚЖБ ішкі құжаттарына сәйкес белгіленеді.

      Қажетті құжаттар тізбесі ҚТҚЖБ ішкі құжаттарымен белгіленеді.

      Кредит беру шарттары:

      1) қарыздың мақсаты – бастапқы нарықтан тұрғын үй сатып алу (жеке құрылыс салушылардың тұрғын үйі, оның ішінде "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ-ның еншілес ұйымының кепілдігімен қамтамасыз етілген тұрғын үй құрылысы объектілерінде, ЖАО-ның кредиттік тұрғын үйі);

      2) сыйақы мөлшерлемесі жылдық – 5 % (бес пайыз);

      3) кредит беру мерзімі – 20 (жиырма) жылға дейін;

      4) ҚТҚЖБ-ның шотында бастапқы жарнаның болуы:

      алдын ала тұрғын үй қарыздары бойынша қарыз сомасының кемінде 10 % (он пайыз) мөлшерінде;

      аралық тұрғын үй қарыздары бойынша "Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылыс жинақ ақшасы туралы" 2000 жылғы 7 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген мөлшерде;

      5) кепілдікпен қамтамасыз ету – сатып алынатын тұрғын үй. Қамтамасыз ету жеткіліксіз болған жағдайда ҚТҚЖБ талаптарына сәйкес келетін өзге мүлікті кепілге беруге жол беріледі;

      6) тұрғын үй жеке құрылыс салушылардан сатып алынған кезде қарыздың ең жоғары сомасы Нұр-Сұлтан, Алматы қалаларында және олардың қала маңы аймақтарында – 18 млн теңгеден аспайды; Атырау, Ақтау, Ақтөбе, Шымкент, Түркістан қалаларында және Қарағанды облысында – 15 млн теңгеден аспайды; басқа өңірлерде – 12 млн теңгеден аспайды;

      7) ЖАО-ның кредиттік тұрғын үйі бойынша қарыздың ең жоғары сомасы осы Бағдарламаның 5.1.2-кіші бөлімінде көзделген 1 шаршы метр құнының шекті мөлшерімен белгіленеді.

      ЖАО осы Бағдарламаның 5.1.3-кіші бөлімінде белгіленген шаралар шеңберінде ЖАО-да кезекте тұрған адамдарға бастапқы тұрғын үйдің белгіленген көлемін өткізуді жеке құрылыс салушылармен ынтымақтастық туралы келісімге сәйкес келісуге құқылы.";

      5.1.3-кіші бөлімде:

      2.4-тармақ мынадай редакциядағы бөліктермен толықтырылсын:

      "ҚР ҰБ басқармасының 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 69 қаулысымен бекітілген Ипотекалық тұрғын үй қарыздарын (ипотекалық қарыздарды) қайта қаржыландыру бағдарламасы (бұдан әрі – Қайта қаржыландыру бағдарламасы) ЕДБ-ның, "БТА Банкі" АҚ-ның тарату комиссияларынан жеке тұлғалардың, бұрынғы тұрғын үй иелерінің (бұдан әрі – жеке тұлғалар) қарыздары бойынша берешекті өндіріп алу кезінде теңгерімге қабылданған кепіл тұрғын үйді "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ еншілес ұйымының сатып алуы тетігін қарастырады.

      "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ еншілес ұйымы сатып алған тұрғын үй Жеке тұлғаларға Қайта қаржыландыру бағдарламасы мен осы Бағдарлама шарттарында сатып алу құқығымен ұзақ мерзімді жалға беріледі.";

      5.5.4-кіші бөлім мынадай мазмұндағы бөлікпен толықтырылсын:

      "Құрылыс материалдарының нарығын дамыту шеңберінде "Самұрық-Қазына" ҰӘҚ" АҚ ірі құрылыс компанияларымен бірлесіп жаңа негізгі өндірісті құруды, сондай-ақ қолданыстағы өндірістік кәсіпорындарды жаңғыртуды жоспарлайды.";

      "6. Қажетті ресурстар" деген бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Қажетті ресурстар

      Мемлекеттік бағдарламаны қаржыландыру республикалық және жергілікті бюджеттердің қаражаты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен және шегінде жүзеге асырылатын болады.

      Мемлекеттік бағдарламаны қаржыландыру көлемдері:

  млрд теңге


2020
жыл

2021
жыл

2022
жыл

2023
жыл

2024
жыл

2025
жыл

Барлығы

РБ*

652,6

637,2

592,5

505,6

394,2

388,3

3 170,4

ЖБ*

32,6

32,6

32,2

28,9

29,1

28,9

184,3

Бюджеттен тыс қаражат

704,5

322,9

280,9

200,4

200,2

202,0

1910,9

Барлығы

1389,7

992,7

905,6

734,9

623,5

619,2

5 265,6

      *Қаражат көлемі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тиісті қаржы жылдарына арналған республикалық және жергілікті бюджеттердің бекітуіне және нақтылануына қарай нақтыланатын болады.".

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі А. Мамин

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2019 года № 1054 "Об утверждении Государственной программы жилищно-коммунального развития "Нұрлы жер" на 2020 - 2025 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 18 августа 2020 года № 520. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 сентября 2022 года № 736.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 23.09.2022 № 736.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2019 года № 1054 "Об утверждении Государственной программы жилищно-коммунального развития "Нұрлы жер" на 2020 - 2025 годы" следующие изменения и дополнения:

      в Государственной программе жилищно-коммунального развития "Нұрлы жер" на 2020 - 2025 годы, утвержденной указанным постановлением:

      в разделе "1. Паспорт Государственной программы":

      строку "Источники и объемы финансирования" изложить в следующей редакции:

      "

Источники и объемы финансирования

Финансирование Государственной программы будет осуществляться за счет и в пределах средств республиканского и местных бюджетов, а также иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
Объемы финансирования Государственной программы составляют:
млрд тенге


2020
год

2021
год

2022
год

2023
год

2024
год

2025
год

Всего

РБ*

652,6

637,2

592,5

505,6

394,2

388,3

3 170,4

МБ*

32,6

32,6

32,2

28,9

29,1

28,9

184,3

Внебюджетные средства

704,5

322,9

280,9

200,4

200,2

202,0

1910,9

Всего

1389,7

992,7

905,6

734,9

623,5

619,2

5 265,6

*Объем средств будет уточняться по мере утверждения и уточнения республиканского и местных бюджетов на соответствующие финансовые годы в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      ";

      в подразделе 5.1.1:

      части восьмую и девятую пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "Уполномоченный орган доводит до ЖССБК распределение лимитов кредитования по регионам пропорционально количеству очередников предусмотренных категорий.

      ЖССБК публикует объявление о приеме заявлений на оценку платежеспособности от предусмотренных категорий очередников, информирует списки соответственно очередности. Подтверждение постановки очередника на учет нуждающихся в жилье и наличие соответствующего статуса ЖССБК определяются посредством интеграции с Единой национальной информационной системой учета очередников.";

      в пункте 3:

      часть пятую изложить в следующей редакции:

      "Подтверждение постановки очередника МИО на учет нуждающихся в жилье и наличие соответствующего статуса ЖССБК определяются посредством интеграции с Единой национальной информационной системой учета очередников.";

      часть шестую исключить;

      дополнить пунктом 3-1 следующего содержания:

      "3-1. Кредитование участников пилотного проекта "Шаңырақ"

      Для кредитования участников пилотного проекта "Шаңырак" АО "НУХ "Байтерек" выделяет ЖССБК 210 млрд. тенге в рамках облигационного займа, полученного от дочерней организации НБ РК.

      Период реализации пилотного проекта "Шаңырак": 2020 - 2022 годы.

      Участниками пилотного проекта "Шаңырак" могут быть граждане, состоящие на учете нуждающихся в жилище в соответствии с Законом Республики Казахстан "О жилищных отношениях" (далее - очередники МИО).

      Основные требования к участию:

      1) гражданство Республики Казахстан;

      2) наличие дохода от трудовой и (или) предпринимательской деятельности (без учета пенсионных отчислений, индивидуального подоходного налога и иных обязательных отчислений) за последние 6 (шесть) месяцев на каждого члена семьи до 3,1-кратной величины прожиточного минимума включительно, утвержденного законом о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год;

      3) подтверждение платежеспособности;

      4) подтверждение постановки на учет, нуждающегося в жилище и статуса, нуждающегося в жилище в соответствии с Законом Республики Казахстан "О жилищных отношениях".

      Подтверждение постановки очередника на учет нуждающихся в жилье и наличие соответствующего статуса ЖССБК определяются посредством интеграции с Единой национальной информационной системой учета очередников.

      ЖССБК публикует объявление о приеме заявлений на оценку платежеспособности и формирует списки очередников по дате постановки на учет нуждающихся в жилье.

      Допускается кредитование участников Программы, приобретающих кредитное жилье МИО в рамках ранее сформированных пулов по балльной системе на условиях кредитования, предусмотренных пунктом 3 настоящего подраздела.

      Порядок и условия реализации и распределения жилья определяются в соответствии с настоящей Программой и внутренними документами ЖССБК.

      Перечень необходимых документов определяется внутренними документами ЖССБК.

      Условия кредитования:

      1) цель займа - приобретение жилья на первичном рынке (жилье частных застройщиков, в том числе в объектах жилищного строительства, обеспеченных гарантией дочерней организации АО "НУХ "Байтерек", кредитное жилье МИО);

      2) ставка вознаграждения - 5 % (пять процентов) годовых;

      3) срок кредитования - до 20 (двадцати) лет;

      4) наличие первоначального взноса на счете в ЖССБК:

      по предварительным жилищным займам в размере не менее 10% (десяти процентов) от суммы займа;

      по промежуточным жилищным займам в размере, определенном Законом Республики Казахстан от 7 декабря 2000 года "О жилищных строительных сбережениях в Республике Казахстан";

      5) залоговое обеспечение - приобретаемое жилье. При недостаточности обеспечения, допускается предоставление в залог иного имущества, соответствующего требованиям ЖССБК;

      6) максимальная сумма займа при приобретении жилья у частных застройщиков в городах Нур-Султане, Алматы и их пригородных зонах - не более 18 млн. тенге; в городах Атырау, Актау, Актобе, Шымкенте, Туркестане и Карагандинской области - не более 15 млн. тенге; в иных регионах - не более 12 млн. тенге;

      7) максимальная сумма займа по кредитному жилью МИО определяется предельным размером стоимости за 1 кв.м., предусмотренным подразделом 5.1.2. настоящей Программы.

      МИО в рамках мер, определенных подразделом 5.1.3 настоящей Программы, вправе согласовать с частными застройщиками на основании соглашений о сотрудничестве реализацию определенного объема первичного жилья очередникам МИО.";

      в подразделе 5.1.3:

      пункт 2.4 дополнить частями следующего содержания:

      "Программа рефинансирования ипотечных жилищных займов (ипотечных займов), утвержденная постановлением правления НБ РК от 24 апреля 2015 года № 69 (далее - Программа рефинансирования), предусматривает механизм приобретения дочерней организацией АО "НУХ "Байтерек" у ликвидационных комиссий БВУ, АО "БТА Банк" залогового жилья, принятого на баланс при взыскании задолженности по займам физических лиц, бывших собственников жилья (далее - физические лица).

      Приобретенное дочерней организацией АО "НУХ "Байтерек" жилье предоставляется физическим лицам в долгосрочную аренду с правом выкупа на условиях Программы рефинансирования и настоящей Программы.";

      подраздел 5.5.4 дополнить частью следующего содержания:

      "В рамках развития рынка строительных материалов АО "ФНБ "Самрук-Қазына" совместно с крупными строительными компаниями планирует создание новых профильных производств, а также модернизацию существующих производственных предприятий.";

      раздел "6. Необходимые ресурсы" изложить в следующей редакции:

      "6. Необходимые ресурсы

      Финансирование Государственной программы будет осуществляться за счет и в пределах средств республиканского и местных бюджетов, а также иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      Объемы финансирования Государственной программы составляют:

      млрд тенге


2020
год

2021
год

2022
год

2023
год

2024
год

2025
год

Всего

РБ*

652,6

637,2

592,5

505,6

394,2

388,3

3 170,4

МБ*

32,6

32,6

32,2

28,9

29,1

28,9

184,3

Внебюджетные средства

704,5

322,9

280,9

200,4

200,2

202,0

1910,9

Всего

1389,7

992,7

905,6

734,9

623,5

619,2

5 265,6

      *Объем средств будет уточняться по мере утверждения и уточнения республиканского и местных бюджетов на соответствующие финансовые годы в соответствии с законодательством Республики Казахстан".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин