"Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 30 желтоқсандағы № 919 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      "Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Парламенті Мәжілісінің қарауына енгізілсін.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Жоба

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢЫ Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы 1-тарау. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1-бап. Осы Заңның қолданылу саласы

      1. Осы Заң кейіннен сатып алу құқығымен жеке немесе мемлекеттік емес заңды тұлғаларға сенімгерлік басқаруға берілген дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы ұлттық басқарушы холдингке, ұлттық холдингке, ұлттық компанияларға тікелей немесе жанама тиесілі заңды тұлғаларды қоспағанда, ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға тікелей немесе жанама тиесілі ұйымдардың, сондай-ақ әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациялардың жұмыс істеуін қамтамасыз ету, жарғылық қызметін орындау үшін қажетті тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуға байланысты қатынастарды реттейді.

      2. Осы Заң мынадай:

      1) жеке тұлғалардан еңбек шарттары бойынша не кәсіпкерлік қызмет субъектілері болып табылмайтын жеке тұлғалардан өтелетін қызметтер көрсету шарттары бойынша көрсетілетін қызметтерді, оның ішінде жекеше нотариустар мен жекеше адвокаттар көрсететін қызметтерді сатып алу;

      2) мүшелік жарналар (салымдар), оның ішінде заңды тұлғалардың жарғылық капиталына енгізу;

      3) заңды тұлғалардың жарғылық капиталындағы акциялар пакеттерін (қатысу үлестерін) сатып алу;

      4) басқару органы мен бақылау кеңесінің мүшелеріне сыйақы төлеу;

      5) Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарына сәйкес, сондай-ақ Қазақстан Республикасы мүше болып табылатын халықаралық ұйымдар қаржыландыратын инвестициялық жобаларды іске асыру шеңберінде жүзеге асырылатын тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес алынған лицензиялар негізінде Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі, банктер мен банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар жүзеге асыратын банк операцияларын жүргізуге байланысты қаржылық көрсетілетін қызметтерді сатып алу, сондай-ақ бағалы қағаздар нарығында брокерлік және (немесе) дилерлік көрсетілетін қызметтерді, кастодиандық қызмет көрсетуді және өзге қатысушыларды сатып алу, "ФАСТИ", "S.W.І.F.T" көлік (телекоммуникация) жүйелерін қосу, оларға қызмет көрсету және пайдалану жөніндегі, оның ішінде көрсететін банктік үзінді көшірмелерді алумен байланысты қызметтерді және "Қазақстан қор биржасы" акционерлік қоғамы көрсететін ақпараттық қызметтерді, Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінің және (немесе) халықаралық (шетелдік) банктердің, заң консультанттарының, қаржы консультанттарының, қолайлы хаттарды шығару жөніндегі сыртқы аудиторлық және (немесе) бағалау компанияларының, сенімгерлік басқарушы инвестордың, төлем трансфер-агенттерінің, тіркеушілердің көрсетілетін қызметін, процестік және төрелік және тапсырыс берушінің қарыз алуды, оның ішінде бағалы қағаздарды шығаруды және оларды ақысын төлеп сатып алуды ұйымдастыруы, борышты және Refinitiv және (немесе) Bloomberg L.P. инвестициялық (қазынашылық) портфелін басқару үшін, сондай-ақ "Жобалық қаржыландыру және секьюритилендiру туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес оригинатор және (немесе) кредитор ретінде секьюритилендіру мәмілелерін жүзеге асыру кезінде жоғарыда көрсетілген көрсетілетін қызметтерді сатып алу;

      7) теңіз портында алынатын алымдар мен төлемдерді төлеу;

      8) өкілдік шығыстар, іссапар шығыстары және іссапар шығыстарына байланысты көрсетілетін қызметтерді сатып алу;

      9) ұлттық басқарушы холдингтің экспорттық кредиттерді сақтандыруға маманданған халықаралық сақтандыру компаниясының көрсетілетін қызметтерін сатып алуы;

      10) бағалы қағаздарды бірыңғай тіркеуші көрсететін қызметтерді және бағалы қағаздармен операциялар бойынша көрсетілетін қызметтерді сатып алу;

      11) уақытша бос ақшаны орналастырумен байланысты қазынашылық операцияларды жүзеге асыру кезінде қаржы құралдарын, оның ішінде бағалы қағаздарды сатып алу;

      12) мемлекеттік кепілдік беру, Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес мемлекеттік кепілдік бойынша міндеттемелер орындалған жағдайда оқшауландырылған республикалық бюджет қаражатын қайтару жөніндегі құқықтық қатынастар шеңберінде сенім білдірілген өкілдің (агенттің) көрсетілетін қызметтерін сатып алу жағдайларына;

      13) сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделген өзге де жағдайларға қолданылмайды.


2-бап. Қазақстан Республикасының квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы заңнамасы

      1. Қазақстан Республикасының жекелеген квазимемлекеттік сектор субъектілерінің сатып алуы туралы заңнамасы Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді, Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің нормаларынан, осы Заңнан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінен тұрады.

      2. Егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шартта Қазақстан Республикасының квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы заңнамасында көзделгеннен өзгеше қағидалар белгіленсе, онда халықаралық шарттың қағидалары қолданылады.

3-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негізгі ұғымдар

      Осы Заңда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) анық емес ақпарат – әлеуетті өнім берушінің тендер, бір көзден және баға ұсыныстарын сұрату тәсілдері сатып алуға қатысуға арналған өтінімінде қамтылған, сол сияқты әлеуетті өнім берушінің ұсынылған өтінімінің шынайы мазмұнын бұрмалайтын және шындыққа сәйкес келмейтін түзетулер арқылы енгізілген жалған мәліметтер;

      2) әлеуетті өнім беруші – сатып алу туралы шарт жасасуға үміткер, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке тұлға, заңды тұлға (егер Қазақстан Республикасының заңдарында олар үшін өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік мекемелерді қоспағанда), заңды тұлғалардың уақытша бірлестігі (консорциум);

      3) біртекті тауарлардың түрлері – бірін-бірі алмастырмайтын біртекті тауарлар;

      4) біртекті тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер – бірдей болмаса да, ұқсас сипаттамалары бар және дәл сол функцияларды орындауға мүмкіндік беретін ұқсас құрауыштардан тұратын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер;

      5) жұмыстар – заттық нәтижесі бар қызмет, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жұмыстарға жатқызылған өзге де қызмет;

      6) көрсетілетін қызметтер – тапсырыс берушінің қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған, заттық нәтижесі жоқ қызмет;

      7) сатып алу – тапсырыс берушілердің осы Заңда, сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында белгіленген тәртіппен тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді ақылы негізде сатып алуы;

      8) қор – "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамы;

      9) холдинг – қордың және дауыс беретін акцияларының (қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы меншік немесе сенімгерлік басқару құқығымен Қорға тікелей немесе жанама түрде тиесілі заңды тұлғалардың жиынтығы (жанама тиесілілік – өзге заңды тұлғаның меншік немесе сенімгерлік басқару құқығындағы дауыс беретін акцияларының (қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы әрбір келесі заңды тұлғаға тиесілілігі);

      10) сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет – акционері ұлттық басқарушы холдинг немесе ұлттық холдинг болып табылатын ұлттық компанияны қоспағанда, ұлттық басқарушы холдинг, ұлттық холдинг, ұлттық компания құратын, осы Заңда айқындалған тәртіппен ұлттық басқарушы холдингтерде, ұлттық холдингтерде, ұлттық компанияларда және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы тікелей немесе жанама түрде ұлттық басқарушы холдингке, ұлттық холдингке, ұлттық компанияға тиесілі ұйымдарда осы Заң нормаларының және сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының сақталуына ішкі бақылауды жүзеге асыратын қызмет;

      11) сатып алуды жүзеге асыру қағидалары – реттелетін қатынастар саласына қарай:

      квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілері үшін – сатып алу саласындағы уәкілетті орган бекітетін квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыру тәртібі;

      қор және холдингке кіретін ұйымдар үшін – сатып алу саласындағы уәкілетті органмен келісу бойынша қордың директорлар кеңесінің шешімімен бекітілетін қордың және дауыс беретін акцияларының (қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызын тікелей немесе жанама түрде қор иеленетін ұйымдардың тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алуын жүзеге асыру тәртібі (бұдан әрі – қордың сатып алуды жүзеге асыру тәртібі);

      12) алдын ала біліктілік іріктеу – әлеуетті жеткізушілерді сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделген біліктілік өлшемшарттарының талаптарына сәйкестігі тұрғысынан бағалау процесі;

      13) сатып алу жөніндегі сараптама комиссиясы – сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің техникалық тапсырмасын және (немесе) техникалық өзіндік ерекшелігін әзірлеуге және (немесе) әлеуетті өнім берушілер ұсыныстарының сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің техникалық өзіндік ерекшелігіне сәйкестігіне қатысты сараптамалық қорытынды дайындауға қатысу үшін сарапшыларды тарта отырып, сатып алуды ұйымдастырушы не тапсырыс беруші құратын алқалы орган;

      14) сатып алу жөніндегі сарапшы – сатып алуды ұйымдастырушы не тапсырыс беруші сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің техникалық тапсырмасын және (немесе) техникалық өзіндік ерекшелігін әзірлеуге және (немесе) әлеуетті өнім берушілер ұсыныстарының сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің техникалық өзіндік ерекшелігіне сәйкестігіне қатысты сараптамалық қорытынды дайындауға қатысу үшін тартатын, өткізілетін сатып алу саласында тиісті құжаттармен (дипломдармен, сертификаттармен, куәліктермен және басқа да құжаттармен) расталатын арнайы және (немесе) техникалық білімі, тәжірибесі және біліктілігі бар жеке тұлға;

      15) сатып алу саласындағы уәкілетті орган – ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы ұлттық басқарушы холдингке, ұлттық холдингке, ұлттық компанияға тікелей немесе жанама түрде тиесілі ұйымдардың тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуы саласындағы басшылықты, сондай-ақ салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      16) сатып алу туралы шарт (бұдан әрі – шарт) – осы Заңда және сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделген жағдайларды қоспағанда, тапсырыс беруші мен өнім беруші арасында сатып алудың веб-порталы арқылы жасалған, электрондық цифрлық қолтаңбалармен куәландырылған азаматтық-құқықтық шарт;

      17) сатып алуға қатысушы – тапсырыс беруші, сатып алуды ұйымдастырушы, әлеуетті өнім беруші, өнім беруші және электрондық сатып алу ақпараттық жүйесінің операторы;

      18) сатып алу веб-порталы – қарым-қатынас саласына байланысты:

      квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілері үшін – сатып алу саласындағы уәкілетті орган айқындаған, осы Заңға және сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес сатып алудың электрондық форматта жүргізілуін қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе;

      қор мен холдингке кіретін ұйымдар үшін – қор айқындаған, осы Заңға және сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес сатып алудың электрондық форматта жүргізілуін қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе;

      19) тапсырыс берушілер – кейіннен сатып алу құқығымен жеке немесе мемлекеттік емес заңды тұлғаларға сенімгерлік басқаруға берілген, дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталдағы қатысу үлестерінің) елу және одан көп пайызы ұлттық басқарушы холдингке, ұлттық холдингке, ұлттық компанияларға тікелей немесе жанама түрде тиесілі заңды тұлғаларды қоспағанда, ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталдағы қатысу үлестерінің) елу және одан көп пайызы ұлттық басқарушы холдингке, ұлттық холдингке, ұлттық компанияға тікелей немесе жанама түрде тиесілі ұйымдар, сондай-ақ әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациялар;

      20) тауарлар – заттар (нәрселер), оның ішінде жартылай фабрикаттар немесе қатты, сұйық немесе газ тәріздес күйдегі шикізат, электр және жылу энергиясы, зияткерлік меншік құқығы объектілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес сатып алу-сату мәмілелерін жасауға болатын заттық құқықтар;

      21) тендерлік комиссия (аукциондық комиссия) – тендер (аукцион) тәсілімен сатып алуды өткізу рәсімін орындау үшін сатып алуды ұйымдастырушы құратын алқалы орган ("Қоғамдық кеңестер туралы" 2015 жылғы 2 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес қоғамдық кеңестердің мүшелері тендерлік комиссияның (аукциондық комиссия) жұмысына қатысуға құқығы бар);

      22) электрондық сатып алу ақпараттық жүйесінің операторы – қарым-қатынас саласына байланысты:

      квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілері үшін – сатып алу саласындағы уәкілетті орган айқындаған талаптар мен өлшемшарттарға сәйкес сатып алу саласындағы уәкілетті орган айқындаған заңды тұлға (тұлғалар) (квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі операторының өкілеттіктері сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында айқындалады);

      қор мен холдингке кіретін ұйымдар үшін – қор айқындаған заңды тұлға (қор мен холдингке кіретін ұйымдардың электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі операторының өкілеттіктері сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында айқындалады).

4-бап. Сатып алуды жүзеге асыру қағидаттары

      Тапсырыс берушілердің тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алуы:

      1) сатып алу үшін пайдаланылатын ақшаны оңтайлы және тиімді жұмсау;

      2) сатып алу процесінің ашықтығы мен айқындығы;

      3) әлеуетті өнім берушілер арасындағы адал бәсекелестік;

      4) сатып алуға қатысушылардың жауапкершілігі;

      5) сыбайлас жемқорлық көріністеріне жол бермеу;

      6) отандық тауар өндірушілерге, сондай-ақ жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің отандық өнім берушілеріне Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарға қайшы келмейтін шамада қолдау көрсету;

      7) инновациялық және жоғары технологиялық тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу қағидаттарына негізделеді.

5-бап. Сатып алу процесі

      1. Сатып алу процесі өзіне:

      1) сатып алуды жоспарлауды;

      2) өнім берушіні таңдауды;

      3) шарттар мен жеткізілімдерді басқаруды қамтиды.

      2. Сатып алу процесі сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес сатып алу санаттарын, өнім берушілерді және қорларды басқару рәсімдерін де қамтуы мүмкін.

      3. Сатып алу сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделген жағдайларды қоспағанда, осы Заңда көзделген сатып алу веб-порталын қолдана отырып жүзеге асырылады.

6-бап. Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жоспарлау

      1 Сатып алуды жоспарлау тиісті бизнес-жоспарлар және (немесе) бюджеттер, және (немесе) даму жоспарлары, және (немесе) жөндеу жұмыстарын жүргізу жоспарлары, және (немесе) өндірістік бағдарламалар, және (немесе) инвестициялық бағдарламалар, және (немесе) мемлекеттік тапсырманы орындау шарттары негізінде жүзеге асырылады.

      2. Сатып алу жоспары (жоспарлары) (алдын ала, жылдық, ұзақ мерзімді) сатып алу веб-порталында жарияланады.

      3. Тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыру кезінде тапсырыс беруші сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделген жағдайларды қоспағанда, оларды біртектес түрлері мен жеткізу (орындау, ұсыну) орны бойынша лоттарға бөлуге міндетті.

      4. Сатып алу жоспарын (жоспарларын) әзірлеу және бекіту, оған өзгерістер енгізу тәртібі мен мерзімі сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында айқындалады.

7-бап. Сатып алуға қатысуға байланысты шектеулер

      1. Әлеуетті өнім беруші, егер:

      1) әлеуетті өнім беруші не оның қосалқы мердігері (бірлесіп орындаушысы) не консорциумға кіретін заңды тұлғасы Мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімінде және (немесе) сатып алуға жосықсыз қатысушылардың тізілімінде және (немесе) қордың сенімсіз әлеуетті өнім берушілерінің (өнім берушілерінің) тізбесінде және (немесе) оларға қатысты соттың банкрот деп тану туралы шешімі күшіне енген Борышкерлер тізімінде тұрса;

      2) әлеуетті өнім беруші және (немесе) ол тартып отырған қосалқы мердігер (бірлесіп орындаушы) және (немесе) олардың басшысы және (немесе) құрылтайшылары (акционерлері) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен терроризм мен экстремизмді қаржыландырумен байланысты ұйымдар мен тұлғалардың тізбесіне енгізілген болса;

      3) әлеуетті өнім беруші тіркелген жері салық және бюджетке төленетін төлемдердің түсуін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті орган бекітетін жеңілдікті салық салынатын мемлекеттер (офшорлық аймақтар) тізбесіне енгізілген мемлекет немесе аумақ болатын заңды тұлға болып табылса, өткізілетін сатып алуға қатысуға құқылы емес.

      2. Осы баптың 1-тармағында көрсетілген әлеуетті өнім берушілермен сатып алу туралы шарт жасасуға жол берілмейді.

      3. Сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында сатып алуға қатысуға байланысты өзге де шектеулер көзделуі мүмкін.

8-бап. Әлеуетті өнім берушіге қойылатын біліктілік талаптары

      1. Әлеуетті өнім берушілерге қойылатын біліктілік талаптары сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында айқындалады.

      2. Әлеуетті өнім беруші біліктілік талаптарына өзінің сәйкестігін растау үшін сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделген тиісті құжаттарды ұсынады.

      3. Қазақстан Республикасының бейрезиденті – әлеуетті өнім беруші сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында белгіленген біліктілік талаптарына өзінің сәйкестігін растау үшін Қазақстан Республикасының резиденттері ұсынатын нақ сондай құжаттарды не Қазақстан Республикасының бейрезиденті – әлеуетті өнім берушінің біліктілігі туралы ұқсас мәліметтерді растайтын құжаттарды ұсынады.

      4. Осы бапта, сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделмеген өзге біліктілік талаптарын белгілеуге жол берілмейді.

9-бап. Әлеуетті өнім берушінің анық емес ақпарат беруінің салдары

      1. Тендерге қатысуға өтінім құрамында немесе баға ұсынысында анық емес ақпарат және (немесе) жалған мәліметтер берген әлеуетті өнім берушілер немесе өнім берушілер сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында белгіленген тәртіппен сатып алудың жосықсыз қатысушылары тізіліміне және қордың сенімсіз әлеуетті өнім берушілері (өнім берушілер) тізбесіне енгізіледі.

      2. Әлеуетті өнім беруші ұсынған ақпараттың анықтығын тапсырыс беруші, сатып алуды ұйымдастырушы, сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет, уәкілетті орган не мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары сатып алуды жүзеге асырудың кез келген сатысында белгілей алады.

      3. Әлеуетті өнім берушінің тендерге қатысуға өтінім құрамында немесе баға ұсынысында анық емес ақпарат беру фактісін белгілеген сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет, уәкілетті орган не мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдары осындай факт белгіленген күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей бұл туралы:

      1) егер мұндай факт сатып алу қорытындылары шығарылғаннан кейін белгіленсе, тапсырыс берушіні;

      2) егер мұндай факт сатып алу қорытындылары шығарылғанға дейін белгіленсе, сатып алуды ұйымдастырушыны жазбаша хабардар етеді.

      Бұл ретте жазбаша хабарламаға осы фактіні растайтын құжаттардың көшірмелері қоса берілуге тиіс.

10-бап. Сатып алуды жүзеге асыру тәсілдері

      1. Сатып алу:

      1) тендер;

      2) аукцион;

      3) баға ұсыныстарын сұрату;

      4) бір көзден;

      5) тауар биржасы;

      6) электрондық дүкен тәсілдерімен;

      7) холдингішілік кооперация шеңберінде жүзеге асырылады.

      2. Осы баптың 1-тармағында көзделген тәсілдермен сатып алуды жүзеге асыру тәртібі сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында айқындалады.

      3. Осы баптың 1-тармағының 1) және 3) тармақшаларында көзделген тәсілдермен сатып алу сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделген жағдайларда бағаны төмендету сауда-саттығын қолдану арқылы жүргізілуі мүмкін.

      4. Осы баптың 1-тармағының 1) және 3) тармақшаларында көзделген тәсілдермен сатып алу сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес алдын ала біліктілік іріктеуін қолдана отырып жүргізілуі мүмкін.

      5. Осы баптың 1-тармағының 2) тармақшасында көзделген тәсілмен сатып алу қордың және холдингке кіретін ұйымдардың сатып алуын жүзеге асыру кезінде қолданылмайды.

      6. Осы баптың 1-тармағының 7) тармақшасында көзделген сатып алу тәсілі қордың және холдингке кіретін ұйымдардың сатып алуына ғана қолданылады.

      7. Сатып алуды жүзеге асыру тәсілін тапсырыс беруші осы Заңға, сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес айқындайды.

      8. Тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыру кезінде:

      1) сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделген жағдайларды қоспағанда, тендерлік құжаттамада (аукциондық құжаттамада) әлеуетті өнім берушілерге сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделмеген біліктілік талаптарын белгілеуге не тендерлік құжаттамада (аукциондық құжаттамада) не баға ұсынысын сұрату тәсілімен сатып алуды жүзеге асыру кезінде орналастырылатын ақпаратта, сатып алынатын тауарлардың, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің жекелеген әлеуетті өнім берушілерге тиесілілігін айқындайтын сипаттамаларын көрсетуге;

      2) сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделмеген жағдайларда сатып алуды жүзеге асырудан бас тартуға;

      3) сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделмеген негіздер бойынша әлеуетті өнім берушіні және (немесе) ол тартатын жұмыстардың не көрсетілетін қызметтердің қосалқы мердігерлерін (бірлесіп орындаушыларды) біліктілік талаптарына және (немесе) тендерлік құжаттаманың (аукциондық құжаттаманың) талаптарына сай емес деп тануға;

      4) сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделген жағдайларды қоспағанда, тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыру кезінде олардың біртекті түрі және оларды жеткізу (орындау, көрсету) орны бойынша лоттарға бөлуге;

      5) сатып алу бойынша сараптамалық комиссияның не сатып алу жөніндегі сарапшының тендерлік комиссияның (аукциондық комиссияның) заңсыз шешім қабылдануына негіз болатын көрінеу жалған сараптамалық қорытынды дайындауына;

      6) сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделмеген жағдайларда бір көзден тәсілімен сатып алуды жүзеге асыруға жол берілмейді.

11-бап. Сатып алу туралы шартты жасасу және орындау


      1. Сатып алу туралы шартты жасасу және орындау осы Заңға, Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына, сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      2. Сатып алу туралы шарттарда шарт тараптарына қатысты сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелердің орындалуы үшін паритетті жауапкершілік көзделуге тиіс.

      3. Сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделген жағдайларда тараптардың өзара келісімі бойынша шарт жобасына немесе жасалған шартқа өзгеріс енгізуге жол беріледі.

      4. Сатып алу туралы шарт жобасына немесе жасалған шартқа өткізілетін (өткізілген) сатып алу шарттарының мазмұнын өзгертуі мүмкін өзгерістер енгізуге жол берілмейді.

      5. Сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында көзделмеген өзге де негіздер бойынша жобаға не сатып алу туралы жасалған шартқа өзгерістер енгізуге жол берілмейді.


2-тарау. САТЫП АЛУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫ РЕТТЕУ

12-бап. Сатып алу саласындағы уәкілетті органның құзыреті

      1. Сатып алу саласындағы уәкілетті орган басшылықты, сондай-ақ қор және холдингке кіретін ұйымдардың сатып алуларын қоспағанда, квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алуы саласында салааралық үйлестіруді жүзеге асырады.

      2. Сатып алу саласындағы уәкілетті орган мына функцияларды жүзеге асырады:

      1) сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бекітеді;

      2) қордың сатып алуды жүзеге асыру тәртібі және оған өзгерістер енгізуді келіседі;

      3) квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алу
веб-порталын айқындайды;

      4) квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алу
веб-порталының, оның ішінде веб-портал жұмысының техникалық ақаулары пайда болған жағдайда, жұмыс қағидаларын бекітеді;

      5) сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес сатып алуға қатысушылардан қажетті ақпарат пен материалдарды сұратады;

      6) сараптамалар жүргізу және консультациялар беру үшін мемлекеттік органдармен өзге де ұйымдардың мамандарын тартады;

      7) квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілері үшін сатып алу мәселелері бойынша, оның ішінде тиісті саланың уәкілетті органдарымен келісім бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлейді және бекітеді;

      8) квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы саласында тізілімдерді қалыптастыру және жүргізу қағидаларын бекітеді;

      9) сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет жүзеге асыратын бақылау жүргізу қағидаларын әзірлейді және бекітеді;

      10) Осы Заңда, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

13-бап. Сатып алу саласындағы квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің құзыреті

      1. Ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің құрамына кірмейтін ұлттық компаниялар, әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациялар сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметтің жұмыс тәртібін айқындайды.

      2. Қор қордың және холдингке кіретін ұйымдардың тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алу мәселелері бойынша бақылау, әдістемелік жетекшілік, мониторингті және талдауды жүзеге асырады.

      3. Қор холдингке кіретін ұйымдарға қатысты мынадай функцияларды жүзеге асырады:

      1) қордың және холдингке кіретін ұйымдардың сатып алу веб-порталын айқындайды;

      2) қордың және холдингке кіретін ұйымдардың сатып алу веб-порталының, оның ішінде веб-портал жұмысының техникалық ақаулары туындаған жағдайда, жұмыс қағидаларын бекітеді;

      3) қордың және холдингке кіретін ұйымдардың сатып алу саласындағы тізілімдер мен тізбелерді қалыптастыру және жүргізу қағидаларын бекітеді;

      4) қордың және холдингке кіретін ұйымдардың сатып алуын бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметтің функциясын жүзеге асыратын қордың құрылымдық бөлімшесін айқындайды;

      5) қордың сатып алуды жүзеге асыру тәртібінде айқындалған өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      4. Қордың Директорлар кеңесі:

      1) қордың сатып алуды жүзеге асыру тәртібін бекітеді;

      2) қордың сатып алуды жүзеге асыруын бақылау қағидаларын бекітеді.

3-тарау. САТЫП АЛУДЫ ӨТКІЗУДІ БАҚЫЛАУ

14-бап. Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы заңнаманың сақталуын бақылау

      1. Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің осы Заңды және сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын сақтауын бақылауды сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет жүзеге асырады.

      2. Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуын бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметтің сандық құрамын, өкілеттік мерзімін, жұмыс тәртібін, оның басшысын тағайындауды және оның өкілеттігін тоқтатуды, оның қызметкерлеріне еңбекақы төлеудің мөлшері мен өзге де шарттарын айқындайтын квазимемлекеттік сектор субъектілерінің директорлар кеңесіне тікелей бағынады және оған өзінің жұмысы туралы есеп береді.

      Қордың және холдингке кіретін ұйымдардың сатып алуын бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет тікелей қор басқармасына бағынады. Бақылауды жүзеге асыру тәртібі қордың Директорлар кеңесі бекіткен қордың сатып алуын жүзеге асыруды бақылау қағидаларында айқындалады.

      3. Мыналар:

      1) тапсырыс беруші, сатып алуды ұйымдастырушы, тендерлік комиссия (аукциондық комиссия), сатып алу жөніндегі сараптама комиссиясы, сатып алу жөніндегі сарапшы;

      2) өткізілетін сатып алу нысанасы шегінде әлеуетті өнім беруші, өнім беруші, сондай-ақ олар жұмыстарды орындау бойынша қосалқы мердігерлер не қызметтер көрсету бойынша бірлесіп орындаушылар ретінде тартатын тұлғалар;

      3) электрондық сатып алу ақпараттық жүйесінің операторы бақылау объектілері болып табылады.

      4. Сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының сақталуына бақылау жүргізу үшін:

      1) тапсырыс берушінің, сатып алуды ұйымдастырушының не тендерлік комиссияның (аукциондық комиссияның), сатып алу жөніндегі
сараптама комиссиясының, сатып алу жөніндегі сарапшының, электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі операторының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне),
шешімдеріне қатысты шағымы бар әлеуетті өнім берушінің немесе тендерге не аукционға қатысатын (қатысқан) өнім берушінің не оның уәкілетті өкілінің жазбаша өтініші не жалпыға қолжетімді ақпараттық жүйелер арқылы келіп түскен және Қазақстан Республикасының электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы заңнамасының талаптарына сәйкес келетін өтініші (мұндай шағымды қарау осы Заңның 15-бабында көзделген талаптар сақталған кезде жүзеге асырылады);

      2) құқық қорғау органдарының келіп түскен қаулылары;

      3) сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметтің тексеру жүргізу жоспары негіз болып табылады.

      5. Сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет бақылау нәтижелері бойынша сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бұзушылықтар анықталған кезде бақылау объектісіне:

      1) бұзушылықтар анықталған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей, бұзушылықтарды жою туралы орындалуы міндетті хабарлама;

      2) анықталған бұзушылықтарды және олардың туындау себептерін жою туралы ұсынымдарды қамтитын, орындалуы міндетті жоспарлы тексеру актісін жібереді.

      6. Бақылау нәтижелері бойынша бақылау объектісінің қылмыстық құқық бұзушылық құрамының белгілері бар әрекетті (әрекетсіздікті) жасау фактісі анықталған кезде сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет осындай факт анықталған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде көрсетілген әрекеттің (әрекетсіздіктің) жасалғаны туралы ақпаратты және осындай фактіні растайтын құжаттарды құқық қорғау органдарына беруге міндетті.

      7. Бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар бақылау объектісіне бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама тапсырылған күннен кейінгі күннен бастап он жұмыс күні ішінде дербес жойылған жағдайда, лауазымды адам әкімшілік жауапкершілікке тартылмайды.

      8. Бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы хабарлама осы баптың 7-тармағында көрсетілген мерзімде орындалмаған жағдайда, сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет материалдарды сатып алу саласындағы уәкілетті органға береді.

4-тарау. ШАҒЫМ ЖАСАУ

15-бап. Тапсырыс берушінің, сатып алуды ұйымдастырушының, комиссиялардың, сарапшының, электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі операторының, сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметтің әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне шағым жасау

      1. Әлеуетті өнім беруші осы бапта көрсетілген ерекшеліктерді ескере отырып, тапсырыс берушінің, сатып алуды ұйымдастырушының, тендерлік комиссияның (аукциондық комиссияның), сатып алу жөніндегі сарапшының, электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі операторының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне, егер олардың әрекеттері (әрекетсіздігі), шешімдері әлеуетті өнім берушінің құқықтарын және (немесе) заңды мүдделерін бұзса, шағым жасауға құқылы.

      2. Әлеуетті өнім беруші өтінімдерді, баға ұсыныстарын ашу күніне дейін тапсырыс берушінің, сатып алуды ұйымдастырушының, тендерлік комиссияның (аукциондық комиссияның), сатып алу жөніндегі сарапшының, электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі операторының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне, егер олардың әрекеттері (әрекетсіздігі), шешімдері әлеуетті өнім берушінің құқықтары мен заңды мүдделерін бұзса, шағым жасауға құқылы.

      3. Сатып алуға қатысқан әлеуетті өнім беруші тапсырыс берушінің, сатып алуды ұйымдастырушының, тендерлік комиссияның (аукциондық комиссияның), сатып алу жөніндегі сарапшының, электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі операторының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне қорытындылар хаттамасы жарияланған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде, егер олардың әрекеттері (әрекетсіздігі), шешімдері сатып алуға қатысқан әлеуетті өнім берушінің құқықтары мен заңды мүдделерін бұзса, шағым жасауға құқылы.

      4. Осы баптың 2 және 3-тармақтарында көзделген жағдайларда сатып алу туралы шарт жасасу мерзімі шағымды қарау мерзімі аяқталғанға дейін тоқтатыла тұрады.

      5. Осы баптың 2 және 3-тармақтарында белгіленген мерзімдер өткен соң тапсырыс берушінің, сатып алуды ұйымдастырушының, тендерлік комиссияның (аукциондық комиссияның), сатып алу жөніндегі сарапшының, электрондық сатып алу ақпараттық жүйесі операторының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), шешімдеріне сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметке шағым жасау Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жүзеге асырылады.

      6. Әлеуетті өнім берушінің шағымы Қазақстан Республикасының электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы заңнамасына сәйкес сатып алу веб-порталы арқылы берілуі мүмкін.

      7. Осы баптың 2 және 3-тармақтарында белгіленген мерзімдерде келіп түскен шағымды қарау нәтижелері бойынша сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет сатып алу қорытындыларының күшін жою және (немесе) оларды қайта қарау не күшін жоюдан және (немесе) оларды қайта қараудан бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      8. Осы баптың 7-тармағына сәйкес қабылданған сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметтің шешімімен келіспеген жағдайда, әлеуетті өнім беруші оған сот тәртібімен шағым жасауға құқылы.

5-тарау. АРНАЙЫ ЖӘНЕ ҚОРЫТЫНДЫ ЕРЕЖЕЛЕР


16-бап. Қазақстан Республикасының квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы заңнамасын бұзғаны үшін жауапкершілік

      Қазақстан Республикасының квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы заңнамасын бұзу Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жауапкершілікке әкеп соғады.

17-бап. Сатып алуды жүзеге асырудың ерекше тәртібі

      1. Ерекше тәртіп қолданылатын сатып алу осы Заңға және сатып алуды жүзеге асыру қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      2. Ерекше тәртіп қолданылатын сатып алу олар туралы мәліметтер мемлекеттік құпияларды құрайтын және (немесе) мемлекеттік қорғаныс тапсырысы туралы заңнамаға сәйкес мемлекеттік қорғаныс тапсырысын құрайтын және (немесе) Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындаған таралуы шектеулі қызметтік ақпаратты қамтитын тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алған жағдайларда ерекше тәртіп қолданыла отырып жүзеге асырылады.

      3. Ерекше тәртіпті қолдана отырып сатып алуды жүзеге асыру тәртібі сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында айқындалады.

      4. Ерекше тәртіпті қолдана отырып сатып алу сатып алу веб-порталында орналастырылмай жүзеге асырылады.


18-бап. Осы Заңды қолданысқа енгізу тәртібі

      Осы Заң 2022 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Президенті

О проекте Закона Республики Казахстан "О закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2020 года № 919

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан "О закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора".

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Проект

ЗАКОН РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
О закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора

Глава 1. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ

Статья 1. Сфера применения настоящего Закона

      1. Настоящий Закон регулирует отношения, связанные с приобретением товаров, работ, услуг, необходимых для обеспечения функционирования, а также выполнения уставной деятельности национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний и организаций, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно принадлежат национальным управляющим холдингам, национальным холдингам, национальным компаниям, а также социально-предпринимательских корпораций, за исключением юридических лиц, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно принадлежат национальному управляющему холдингу, национальному холдингу, национальным компаниям, переданных в доверительное управление физическим или негосударственным юридическим лицам, с правом последующего выкупа.

      2. Настоящий Закон не распространяется на случаи:

      1) приобретения услуг у физических лиц по трудовым договорам либо у физических лиц, не являющихся субъектами предпринимательской деятельности, по договорам возмездного оказания услуг, в том числе услуг частных нотариусов и частных адвокатов;

      2) внесения членских взносов (вкладов), в том числе в уставный капитал юридических лиц;

      3) приобретения пакетов акций (долей участия) в уставном капитале юридических лиц;

      4) выплаты вознаграждений членам органа управления и наблюдательного совета;

      5) приобретения товаров, работ, услуг, осуществляемых в соответствии с международными договорами Республики Казахстан, а также в рамках реализации инвестиционных проектов, финансируемых международными организациями, членом которых является Республика Казахстан;

      6) приобретения финансовых услуг, связанных с проведением банковских операций, осуществляемых Национальным Банком Республики Казахстан, банками и организациями, осуществляющими отдельные виды банковских операций на основании лицензий, полученных в соответствии с законодательством Республики Казахстан, а также приобретения брокерских и (или) дилерских услуг, кастодиального обслуживания и иных участников на рынке ценных бумаг, приобретения услуг по подключению, обслуживанию и использованию транспортных (телекоммуникационных) систем "ФАСТИ", "S.W.I.F.T", в том числе связанных с получением банковских выписок и информационных услуг, оказываемых акционерным обществом "Казахстанская фондовая биржа", услуги банков второго уровня Республики Казахстан и (или) международных (зарубежных) банков, юридических консультантов, финансовых консультантов, внешних аудиторских и (или) оценочных компаний по выпуску комфортных писем, доверительного управляющего инвестора, платежных трансферов-агентов, регистраторов, процессуальных и арбитражных и иных услуг, необходимых для организации заказчиком заимствования, в том числе выпуска ценных бумаг и их выкупа, управления долгом и инвестиционным (казначейским) портфелем Refinitiv и (или) Bloomberg L.P., а также приобретения вышеуказанных услуг при осуществлении сделок секьюритизации в качестве оригинатора и (или) кредитора согласно Закону Республики Казахстан "О проектном финансировании и секьюритизации;

      7) оплаты сборов и платежей, взимаемых в морском порту;

      8) представительских расходов, командировочных расходов и приобретения услуг, связанных с командировочными расходами;

      9) приобретения национальным управляющим холдингом услуг международной страховой компании, специализирующейся на страховании экспортных кредитов;

      10) приобретения услуг единого регистратора ценных бумаг и услуг по операциям с ценными бумагами;

      11) приобретения финансовых инструментов, в том числе ценных бумаг, при осуществлении казначейских операций, связанных с размещением временно свободных денег;

      12) приобретения услуг поверенного (агента) в рамках правоотношений по предоставлению государственной гарантии, возврату средств республиканского бюджета, отвлеченных в случае исполнения обязательств по государственной гарантии в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан;

      13) иные, предусмотренные правилами осуществления закупок.

Статья 2. Законодательство Республики Казахстан о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора

      1. Законодательство Республики Казахстан о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора основывается на Конституции Республики Казахстан, состоит из норм Гражданского кодекса Республики Казахстан, настоящего Закона и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан.

      2. Если международным договором, ратифицированным Республикой Казахстан, установлены иные правила, чем те, которые предусмотрены законодательством Республики Казахстан о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора, то применяются правила международного договора.

Статья 3. Основные понятия, используемые в настоящем Законе

      В настоящем Законе используются следующие основные понятия:

      1) недостоверная информация – ложные сведения, содержащиеся в заявке потенциального поставщика на участие в закупках способами тендера, из одного источника и запроса ценовых предложений, а равно внесенные путем исправлений, искажающих действительное содержание и не соответствующих действительности представленной заявки потенциального поставщика;

      2) потенциальный поставщик – физическое лицо, осуществляющее предпринимательскую деятельность, юридическое лицо (за исключением государственных учреждений, если иное не установлено для них законами Республики Казахстан), временное объединение юридических лиц (консорциум), претендующие на заключение договора о закупках;

      3) виды однородных товаров – не взаимозаменяемые однородные товары;

      4) однородные товары, работы, услуги – товары, работы, услуги, которые, не являясь идентичными, имеют сходные характеристики и состоят из схожих компонентов, что позволяет им выполнять одни и те же функции;

      5) работы – деятельность, имеющая вещественный результат, а также иная деятельность, отнесенная к работам в соответствии с законами Республики Казахстан;

      6) услуги – деятельность, направленная на удовлетворение потребностей заказчика, не имеющая вещественного результата;

      7) закупки – приобретение заказчиками на платной основе товаров, работ, услуг в порядке, установленном настоящим Законом, правилами осуществления закупок;

      8) фонд – акционерное общество "Фонд национального благосостояния "Самрук-Қазына";

      9) холдинг – совокупность фонда и юридических лиц, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия) которых прямо или косвенно принадлежат фонду на праве собственности или доверительного управления (косвенная принадлежность – принадлежность каждому последующему юридическому лицу пятидесяти и более процентов голосующих акций (долей участия) иного юридического лица на праве собственности или доверительного управления);

      10) централизованная служба по контролю за закупками – служба, создаваемая национальным управляющим холдингом, национальным холдингом, национальной компанией, за исключением национальной компании, акционером которой являются национальный управляющий холдинг или национальный холдинг, осуществляющие внутренний контроль за соблюдением норм настоящего Закона и правил осуществления закупок в национальных управляющих холдингах, национальных холдингах, национальных компаниях и организациях, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно принадлежат национальному управляющему холдингу, национальному холдингу, национальной компании, в порядке, определенном настоящим Законом;

      11) правила осуществления закупок – в зависимости от сферы регулируемых отношений:

      для отдельных субъектов квазигосударственного сектора – порядок осуществления закупок товаров, работ, услуг отдельными субъектами квазигосударственного сектора, утверждаемый уполномоченным органом в сфере закупок;

      для фонда и организаций, входящих в холдинг – порядок осуществления закупок товаров, работ и услуг фондом и организациями, пятьюдесятью и более процентами голосующих акций (долей участия) которых прямо или косвенно владеет фонд, утверждаемый решением совета директоров фонда по согласованию с уполномоченным органом в сфере закупок (далее – порядок осуществления закупок фонда);

      12) предварительный квалификационный отбор – процесс оценки потенциальных поставщиков на предмет соответствия требованиям квалификационных критериев, предусмотренных Правилами осуществления закупок;

      13) экспертная комиссия по закупкам – коллегиальный орган, создаваемый организатором закупок либо заказчиком с привлечением экспертов для участия в разработке технического задания и (или) технической спецификации закупаемых товаров, работ, услуг и (или) подготовке экспертного заключения в отношении соответствия предложений потенциальных поставщиков технической спецификации закупаемых товаров, работ, услуг;

      14) эксперт по закупкам – физическое лицо, обладающее специальными и (или) техническими познаниями, опытом и квалификацией в области проводимых закупок, подтверждаемыми соответствующими документами (дипломы, сертификаты, свидетельства и другие документы), привлекаемое организатором закупок либо заказчиком для участия в разработке технического задания и (или) технической спецификации закупаемых товаров, работ, услуг и (или) подготовке экспертного заключения в отношении соответствия предложений потенциальных поставщиков технической спецификации закупаемых товаров, работ, услуг;

      15) уполномоченный орган в сфере закупок – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство, а также межотраслевую координацию в сфере закупок товаров, работ, услуг национальными управляющими холдингами, национальными холдингами, национальными компаниями и организациями, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно принадлежат национальному управляющему холдингу, национальному холдингу, национальной компании;

      16) договор о закупках (далее – договор) – гражданско-правовой договор, заключенный посредством веб-портала закупок между заказчиком и поставщиком, удостоверенный электронными цифровыми подписями, за исключением случаев, предусмотренных настоящим Законом и правилами осуществления закупок;

      17) участник закупок – заказчик, организатор закупок, потенциальный поставщик, поставщик и оператор информационной системы электронных закупок;

      18) веб-портал закупок – в зависимости от сферы отношений:

      для отдельных субъектов квазигосударственного сектора – информационная система, определенная уполномоченным органом в сфере закупок, обеспечивающая проведение закупок в электронном формате в соответствии с настоящим Законом и правилами осуществления закупок;

      для фонда и организаций, входящих в холдинг – информационная система, определенная фондом, обеспечивающая проведение закупок в электронном формате в соответствии с настоящим Законом и правилами осуществления закупок;

      19) заказчики – национальные управляющие холдинги, национальные холдинги, национальные компании и организации, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно принадлежат национальному управляющему холдингу, национальному холдингу, национальной компании, а также социально-предпринимательские корпорации, за исключением юридических лиц, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых прямо или косвенно принадлежат национальному управляющему холдингу, национальному холдингу, национальным компаниям, переданных в доверительное управление физическим или негосударственным юридическим лицам с правом последующего выкупа;

      20) товары – предметы (вещи), в том числе полуфабрикаты или сырье в твердом, жидком или газообразном состоянии, электрическая и тепловая энергия, объекты права интеллектуальной собственности, а также вещные права, с которыми можно совершать сделки купли-продажи в соответствии с законами Республики Казахстан;

      21) тендерная комиссия (аукционная комиссия) – коллегиальный орган, создаваемый организатором закупок либо заказчиком для выполнения процедуры проведения закупок способом тендера (аукциона) (тендерной комиссии (аукционная комиссия) имеют права участвовать члены общественных советов в соответствии с Законом Республики Казахстан от 2 ноября 2015 года "Об общественных советах");

      22) оператор информационной системы электронных закупок – в зависимости от сферы отношений:

      для отдельных субъектов квазигосударственного сектора – юридическое(ие) лицо(а), определенное(ые) уполномоченным органом в сфере закупок в соответствии с требованиями и критериями, определенными уполномоченным органом в сфере закупок (полномочия оператора информационной системы электронных закупок отдельных субъектов квазигосударственного сектора определяются правилами осуществления закупок);

      для фонда и организаций, входящих в холдинг, – юридическое лицо, определенное фондом (полномочия оператора информационной системы электронных закупок фонда и организаций, входящих в холдинг, определяются правилами осуществления закупок).

Статья 4. Принципы осуществления закупок

      Закупки товаров, работ и услуг заказчиками основываются на принципах:

      1) оптимального и эффективного расходования денег, используемых для закупок;

      2) открытости и прозрачности процесса закупок;

      3) добросовестной конкуренции среди потенциальных поставщиков;

      4) ответственности участников закупок;

      5) недопущения коррупционных проявлений;

      6) оказания поддержки отечественным производителям товаров, а также отечественным поставщикам работ и услуг в той мере, в которой это не противоречит международным договорам, ратифицированным Республикой Казахстан;

      7) приобретения инновационных и высокотехнологичных товаров, работ, услуг.

Статья 5. Процесс закупок

      1. Процесс закупок включает в себя:

      1) планирование закупок;

      2) выбор поставщика;

      3) управление договорами и поставками.

      2. Процесс закупок также может включать в себя процедуры управления категориями закупок, поставщиками и управления запасами в соответствии с Правилами осуществления закупок.

      3. Закупки осуществляются с применением веб-портала закупок, предусмотренного настоящим Законом, за исключением случаев, предусмотренных правилами осуществления закупок.

Статья 6. Планирование закупок товаров, работ и услуг

      1. Планирование закупок осуществляется на основе соответствующих бизнес-планов и (или) бюджетов, и (или) планов развития, и (или) планов проведения ремонта, и (или) производственных программ, и (или) инвестиционных программ, и (или) договоров на выполнение государственного задания.

      2. План(-ы) закупок (предварительный, годовой, долгосрочный) публикуется на веб-портале закупок.

      3. При осуществлении закупок товаров, работ, услуг заказчик обязан разделить их на лоты по однородным видам и месту их поставки (выполнение, оказание), за исключением случаев, предусмотренных правилами осуществления закупок.

      4. Порядок, сроки разработки и утверждения, внесения изменений в план(-ы) закупок определяются правилами осуществления закупок.

Статья 7. Ограничения, связанные с участием в закупках

      1. Потенциальный поставщик не вправе участвовать в проводимых закупках, если:

      1) потенциальный поставщик либо его субподрядчик (соисполнитель) либо юридическое лицо, входящее в консорциум, состоят в реестре недобросовестных участников государственных закупок и (или) в реестре недобросовестных участников закупок, и (или) в перечне ненадежных потенциальных поставщиков (поставщиков) Фонда, и (или) в списке должников, в отношении которых вступило в законную силу решение суда о признании их банкротами;

      2) потенциальный поставщик и (или) привлекаемый им субподрядчик (соисполнитель), и (или) их руководитель, и (или) учредители (акционеры) включены в перечень организаций и лиц, связанных с финансированием терроризма и экстремизма, в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      3) потенциальный поставщик является юридическим лицом, местом регистрации которого являются государство или территория, включенные в утверждаемый уполномоченным органом, осуществляющим руководство в сфере обеспечения поступлений налогов и платежей в бюджет, перечень государств с льготным налогообложением (офшорные зоны).

      2. Не допускается заключение договора о закупках с потенциальными поставщиками, указанными в пункте 1 настоящей статьи.

      3. Правилами осуществления закупок могут предусматриваться иные ограничения, связанные с участием в закупках.

Статья 8. Квалификационные требования, предъявляемые к потенциальному поставщику

      1. Квалификационные требования, предъявляемые к потенциальным поставщикам, определяются в соответствии с правилами осуществления закупок.

      2. Потенциальный поставщик в подтверждение его соответствия квалификационным требованиям представляет соответствующие документы, предусмотренные правилами осуществления закупок.

      3. Потенциальный поставщик-нерезидент Республики Казахстан в подтверждение его соответствия квалификационным требованиям, установленным Правилами осуществления закупок, представляет те же документы, что и резиденты Республики Казахстан, либо документы, подтверждающие аналогичные сведения о квалификации потенциального поставщика-нерезидента Республики Казахстан.

      4. Не допускается установление иных квалификационных требований, не предусмотренных настоящей статьей, правилами осуществления закупок.

Статья 9. Последствия представления потенциальным поставщиком недостоверной информации.

      1. Потенциальные поставщики или поставщики, представившие недостоверную информацию в составе заявки на участие в тендере или ценовом предложении и (или) ложные сведения, включаются в реестр недобросовестных участников закупок и перечень ненадежных потенциальных поставщиков (поставщиков) фонда в порядке, установленном правилами осуществления закупок.

      2. Достоверность информации, представляемой потенциальным поставщиком, может быть установлена заказчиком, организатором закупок, централизованной службой по контролю за закупками, уполномоченным органом либо органами государственного аудита и финансового контроля на любой стадии осуществления закупок.

      3. Централизованная служба по контролю за закупками, уполномоченный орган либо органы государственного аудита и финансового контроля, установившие факт представления потенциальным поставщиком недостоверной информации в составе заявки на участие в тендере или ценовом предложении, не позднее пяти рабочих дней со дня установления такого факта письменно уведомляют об этом:

      1) заказчика, если такой факт установлен после подведения итогов закупок;

      2) организатора закупок, если такой факт установлен до подведения итогов закупок.

      При этом к письменному уведомлению должны быть приложены копии документов, подтверждающих данный факт.

Статья 10. Способы осуществления закупок

      1. Закупки осуществляются способами:

      1) тендера;

      2) аукциона;

      3) запроса ценовых предложений;

      4) из одного источника;

      5) товарной биржи;

      6) электронного магазина;

      7) в рамках внутрихолдинговой кооперации.

      2. Порядок осуществления закупок способами, предусмотренными в пункте 1 настоящей статьи, определяется правилами осуществления закупок.

      3. Закупки способами, предусмотренными в подпунктах 1) и 3) пункта 1 настоящей статьи, могут проводиться с применением торгов на понижение в случаях, предусмотренных правилами осуществления закупок.

      4. Закупки способами, предусмотренными подпунктами 1) и 3) пункта 1 настоящей статьи, могут проводиться с применением предварительного квалификационного отбора в соответствии с правилами осуществления закупок.

      5. Закупки способом, предусмотренным подпунктом 2) пункта 1 настоящей статьи, не применяются при осуществлении закупок Фондом и организациями, входящими в холдинг.

      6. Способ закупок, предусмотренный подпунктом 7) пункта 1 настоящей статьи, распространяется только на закупки фонда и организаций, входящих в холдинг.

      7. Способ осуществления закупок определяется заказчиком в соответствии с настоящим Законом, правилами осуществления закупок.

      8. При осуществлении закупок товаров, работ и услуг не допускаются:

      1) установление в тендерной документации (аукционной документации) к потенциальным поставщикам квалификационных требований, не предусмотренных правилами осуществления закупок, либо указание в тендерной документации (аукционной документации) либо в размещаемой информации при осуществлении закупок способом запроса ценовых предложений на характеристики, определяющие принадлежность приобретаемых товаров, работ, услуг отдельным потенциальным поставщикам, за исключением случаев, предусмотренных правилами осуществления закупок;

      2) отказ от осуществления закупок в случаях, не предусмотренных правилами осуществления закупок;

      3) признание потенциального поставщика и (или) привлекаемых им субподрядчиков (соисполнителей) работ либо услуг несоответствующими квалификационным требованиям и (или) требованиям тендерной документации (аукционной документации) по основаниям, не предусмотренным правилами осуществления закупок;

      4) неразделение при осуществлении закупок товаров, работ, услуг на лоты по их однородным видам и по месту их поставки (выполнения, оказания), за исключением случаев, предусмотренных правилами осуществления закупок;

      5) подготовка экспертной комиссией по закупкам либо экспертом по закупкам заведомо ложного экспертного заключения, на основании которого принято незаконное решение тендерной комиссией (аукционной комиссией);

      6) осуществление закупок способом из одного источника в случаях, не предусмотренных правилами осуществления закупок.

Статья 11. Заключение и исполнение договора о закупках

      1. Заключение и исполнение договора о закупках осуществляются в соответствии с настоящим Законом, гражданским законодательством Республики Казахстан, правилами осуществления закупок.

      2. Договорами о закупках должна быть предусмотрена паритетная ответственность за исполнение обязательств по договору о закупках в отношении сторон договора.

      3. Внесение изменений в проект либо заключенный договор о закупках допускается по взаимному согласию сторон в случаях, предусмотренных правилами осуществления закупок.

      4. Не допускается вносить в проект либо заключенный договор о закупках изменения, которые могут изменить содержание условий, проводимых (проведенных) закупок.

      5. Внесение изменений в проект либо заключенный договор о закупках по иным основаниям, не предусмотренным правилами осуществления закупок, не допускается.

Глава 2. РЕГУЛИРОВАНИЕ ОСУЩЕСТВЛЕНИЯ ЗАКУПОК

Статья 12. Компетенция уполномоченного органа в сфере закупок

      1. Уполномоченный орган в сфере закупок осуществляет руководство, а также межотраслевую координацию в сфере закупок товаров, работ и услуг отдельных субъектов квазигосударственного сектора, за исключением закупок Фонда и организаций, входящих в холдинг.

      2. Уполномоченный орган в сфере закупок осуществляет следующие функции:

      1) утверждает правила осуществления закупок;

      2) согласовывает порядок осуществления закупок Фонда и изменения в него;

      3) определяет веб-портал закупок отдельных субъектов квазигосударственного сектора;

      4) утверждает правила работы веб-портала закупок отдельных субъектов квазигосударственного сектора, в том числе в случае возникновения технических сбоев работы веб-портала;

      5) запрашивает необходимую информацию и материалы от участников закупок в соответствии с правилами осуществления закупок;

      6) привлекает для проведения экспертиз и консультаций специалистов государственных органов и иных организаций;

      7) разрабатывает и утверждает методические рекомендации по вопросам закупок для отдельных субъектов квазигосударственного сектора, в том числе по согласованию с уполномоченными органами соответствующей отрасли;

      8) утверждает правила формирования и ведения реестров в сфере закупок отдельных субъектов квазигосударственного сектора;

      9) разрабатывает и утверждает правила проведения контроля, осуществляемого централизованной службой по контролю за закупками;

      10) осуществляет иные полномочия, предусмотренные настоящим Законом, иными законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.

Статья 13. Компетенция отдельных субъектов квазигосударственного сектора в сфере закупок

      1. Национальные управляющие холдинги, национальные холдинги, национальные компании, не входящие в состав национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, социально-предпринимательские корпорации определяют порядок работы централизованной службы по контролю за закупками.

      2. Фонд осуществляет контроль и методологическое руководство, мониторинг и анализ по вопросам закупок товаров, работ и услуг фонда и организаций, входящих в холдинг.

      3. Фонд осуществляет следующие функции в отношении организаций, входящих в холдинг:

      1) определяет веб-портал закупок фонда и организаций, входящих в холдинг;

      2) утверждает правила работы веб-портала закупок Фонда и организаций, входящих в холдинг, в том числе в случае возникновения технических сбоев работы веб-портала;

      3) утверждает правила формирования и ведения реестров, перечней в сфере закупок фонда и организаций, входящих в холдинг;

      4) определяет структурное подразделение фонда, осуществляющее функции централизованной службы по контролю за закупками фонда, и организаций, входящих в холдинг;

      5) осуществляет иные полномочия, определенные порядком осуществления закупок фонда.

      4. Совет директоров фонда:

      1) утверждает порядок осуществления закупок фонда;

      2) утверждает правила контроля осуществления закупок фонда.

Глава 3. КОНТРОЛЬ ПРОВЕДЕНИЯ ЗАКУПОК

Статья 14. Контроль за соблюдением законодательства о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора

      1. Контроль за соблюдением отдельными субъектами квазигосударственного сектора настоящего Закона и правил осуществления закупок осуществляется централизованной службой по контролю за закупками.

      2. Централизованная служба по контролю за закупками отдельных субъектов квазигосударственного сектора подчиняется непосредственно совету директоров субъектов квазигосударственного сектора и отчитывается перед ним о своей работе, который определяет количественный состав, срок полномочий, порядок работы централизованной службы по контролю за закупками, назначению и прекращению полномочий ее руководителя, определению размера и иных условий оплаты труда ее работников.

      Централизованная служба по контролю за закупками фонда и организаций, входящих в холдинг, подчиняется непосредственно правлению фонда. Порядок осуществления контроля определяется правилами контроля осуществления закупок фонда, утвержденными советом директоров фонда.

      3. Объектами контроля являются:

      1) заказчик, организатор закупок, тендерная комиссия (аукционная комиссия), экспертная комиссия по закупкам, эксперт по закупкам;

      2) потенциальный поставщик, поставщик, а также лица, привлекаемые ими в качестве субподрядчиков по выполнению работ либо соисполнителей по оказанию услуг, в пределах предмета проводимых закупок;

      3) оператор информационной системы электронных закупок.

      4. Основаниями для проведения контроля за соблюдением правил осуществления закупок являются:

      1) письменное обращение либо обращение, поступившее по общедоступным информационным системам и соответствующее требованиям законодательства Республики Казахстан об электронном документе и электронной цифровой подписи, потенциального поставщика или поставщика, принимающего (принявшего) участие в тендере либо аукционе, либо его уполномоченного представителя с жалобой на действия (бездействие), решения заказчика, организатора закупок либо тендерной комиссии (аукционная комиссия), экспертной комиссии по закупкам, эксперта по закупкам, оператора информационной системы электронных закупок (рассмотрение такой жалобы осуществляется при соблюдении условий, предусмотренных статьей 15 настоящего Закона);

      2) поступившие постановления правоохранительных органов;

      3) план проведения проверок централизованной службы по контролю за закупками.

      5. Централизованная служба по контролю за закупками при выявлении по результатам контроля нарушений правил осуществления закупок направляет объекту контроля:

      1) обязательное для исполнения уведомление об устранении нарушений не позднее трех рабочих дней со дня выявления нарушений;

      2) обязательный для исполнения акт плановой проверки, содержащий рекомендации об устранении выявленных нарушений и причин их возникновения.

      6. При выявлении по результатам контроля факта совершения объектом контроля действия (бездействие), содержащего признаки состава уголовного правонарушения, централизованная служба по контролю за закупками обязана в течение пяти рабочих дней со дня выявления такого факта передать информацию о совершении указанного действия (бездействие) и подтверждающие такой факт документы в правоохранительные органы.

      7. В случае самостоятельного устранения нарушений, выявленных по результатам контроля, в течение десяти рабочих дней со дня, следующего за днем вручения объекту контроля уведомления об устранении нарушений, выявленных по результатам контроля, должностное лицо не подлежит привлечению к административной ответственности.

      8. В случае неисполнения уведомления об устранении нарушений, выявленных по результатам контроля, в срок, указанный в пункте 7 настоящей статьи, централизованная служба по контролю за закупками передает материалы в уполномоченный орган в сфере закупок.

Глава 4. ОБЖАЛОВАНИЕ

Статья 15. Обжалование действий (бездействие), решений заказчика, организатора закупок, комиссий, эксперта, оператора информационной системы электронных закупок, централизованной службы по контролю за закупками

      1. Потенциальный поставщик с учетом особенностей, указанных в настоящей статье, вправе обжаловать действия (бездействие), решения заказчика, организатора закупок, тендерной комиссии (аукционная комиссия), эксперта по закупкам, оператора информационной системы электронных закупок, если их действия (бездействие), решения нарушают права и (или) законные интересы потенциального поставщика.

      2. Потенциальный поставщик до даты вскрытия заявок, ценовых предложений вправе обжаловать действия (бездействие), решение заказчика, организатора закупок, тендерной комиссии (аукционная комиссия), эксперта по закупкам, оператора информационной системы электронных закупок, если их действия (бездействие), решения нарушают права и законные интересы потенциального поставщика.

      3. Потенциальный поставщик, принимавший участие в закупке, вправе обжаловать действия (бездействие), решения заказчика, организатора закупок, тендерной комиссии (аукционная комиссия), эксперта по закупкам, оператора информационной системы электронных закупок в течение двух рабочих дней с даты опубликования протокола итогов, если их действия (бездействие), решения нарушают права и законные интересы потенциального поставщика, принимавшего участие в закупке.

      4. В случаях, предусмотренных пунктами 2 и 3 настоящей статьи, срок заключения договора о закупках приостанавливается до окончания срока рассмотрения жалобы.

      5. По истечении сроков, установленных пунктами 2 и 3 настоящей статьи, обжалование действий (бездействие), решений заказчика, организатора закупок, тендерной комиссии (аукционная комиссия), эксперта по закупкам, оператора информационной системы электронных закупок, в централизованную службу по контролю за закупками осуществляется в соответствии с законами Республики Казахстан.

      6. Жалоба потенциального поставщика может быть подана посредством веб-портала закупок в соответствии с законодательством Республики Казахстан об электронном документе и электронной цифровой подписи.

      7. По результатам рассмотрения жалобы, поступившей в сроки, установленные пунктами 2 и 3 настоящей статьи, централизованная служба по контролю за закупками принимает решение об отмене и (или) пересмотре либо отказе в отмене и (или) пересмотре итогов закупок.

      8. В случае несогласия с решением централизованной службы по контролю за закупками, принятым в соответствии с пунктом 7 настоящей статьи, потенциальный поставщик вправе обжаловать его в судебном порядке.

Глава 5. СПЕЦИАЛЬНЫЕ И ЗАКЛЮЧИТЕЛЬНЫЕ ПОЛОЖЕНИЯ

Статья 16. Ответственность за нарушение законодательства Республики Казахстан о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора

      Нарушение законодательства Республики Казахстан о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора влечет ответственность, установленную законами Республики Казахстан.

Статья 17. Особый порядок осуществления закупок

      1. Закупки с применением особого порядка осуществляются в соответствии с настоящим Законом и правилами осуществления закупок.

      2. Закупки с применением особого порядка осуществляются в случаях приобретения товаров, работ, услуг, сведения о которых составляют государственные секреты и (или) сведения, составляющие государственный оборонный заказ в соответствии с законодательством о государственном оборонном заказе и (или) содержащие служебную информацию ограниченного распространения, определенную Правительством Республики Казахстан, осуществляются с применением особого порядка.

      3. Порядок осуществления закупок с применением особого порядка определяется Правилами осуществления закупок.

      4. Закупки с применением особого порядка осуществляются без размещения на веб-портале закупок.

Статья 18. Порядок введения в действие настоящего Закона

      Настоящий Закон вводится в действие с 1 января 2022 года.

      Президент
Республики Казахстан