"Сарыарқа" арнайы экономикалық аймағының кейбір мәселелері туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 28 сәуірдегі № 277 қаулысы.

      "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 26.04.2024 № 335 қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Сарыарқа" арнайы экономикалық аймағы туралы ереже;

      2) "Сарыарқа" арнайы экономикалық аймағының нысаналы индикаторлары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 14.08.2021 № 558 қаулысымен.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2021 жылғы 28 сәуірдегі
№ 277 қаулысымен
бекітілген

"Сарыарқа" арнайы экономикалық аймағы туралы

ЕРЕЖЕ

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Сарыарқа" арнайы экономикалық аймағы (бұдан әрі – АЭА) қоса беріліп отырған жоспарға сәйкес Қарағанды қаласының аумағында және Қарағанды облысының Бұқар жырау ауданының іргелес жатқан жерінде орналасқан.

      АЭА аумағы 940,51 гектарды құрайды және Қазақстан Республикасы аумағының ажырамас бөлігі болып табылады. АЭА аумағының құрамына ауданы 880,4 гектар "Металлургия-металл өңдеу" индустриялық паркі, ауданы 60,11 гектар "Кремний алқабы" қосалқы аймағы кіреді.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 26.04.2024 № 335 қаулысымен.

      2. АЭА:

      1) металлургия өнеркәсібін және металл өңдеу саласын, атап айтқанда әлемдік сауда таңбаларын өндірушілерді тарту жолымен дайын бұйымдар өндірісін дамыту;

      2) шикізатты тереңдете өңдеу және қосылған құны жоғары, жан-жақты бәсекеге қабілетті өнімдерді шығару бойынша әлемдік деңгейдегі металлургия өнеркәсібі мен металл өңдеу саласын құру мен дамыту жөніндегі серпінді инвестициялық жобаларды әзірлеу және іске асыру;

      3) өндірілетін өнім ассортиментін кеңейту және сапасын жақсарту;

      4) қазақстандық өнімнің жалпы әлемдік өндіру мен өткізу жүйесіне кірігуін жүзеге асыру, халықаралық стандарттарға сәйкес инновациялық, бәсекеге қабілетті отандық өнімді жасау;

      5) тиімділігі жоғары және инновациялық өндірістерді, оның ішінде жоғары технологиялық және бәсекеге қабілетті өндірістерді құру, жаңа өнім түрлерін шығаруды игеру;

      6) шикізатты тереңдете өңдеу жөніндегі өндірістерді және технологияларды құру мен жетілдіру бойынша ғылыми-зерттеу және ғылыми-техникалық инновациялық жобаларды әзірлеу және іске асыру;

      7) қолайлы инвестициялық климатты қалыптастыру және инвестициялық жобаларды іске асыру үшін отандық және шетелдік инвестицияларды тарту;

      8) құрылысқа инвестициялар тарту және мемлекеттік-жекешелік әріптестік тетіктерінің негізінде металлургия өнеркәсібін кешенді дамыту;

      9) республика экономикасының әлемдік шаруашылық байланыстары жүйесіне енуін жандандыру үшін өңірді жедел дамыту;

      10) нарықтық қатынастардың құқықтық нормаларын жетілдіру, басқару мен шаруашылық жүргізудің қазіргі заманғы әдістерін енгізу;

      11) әлеуметтік проблемаларды шешу және халықтың жұмыспен қамтылуын арттыру;

      12) көмір және мұнай өңдеу өнеркәсібін дамыту;

      13) электр және жылу энергиясымен үздіксіз қамтамасыз ету мақсатында құрылады.

      3. АЭА-ның қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясымен, "Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен (бұдан әрі – Заң), осы Ережемен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерімен реттеледі.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 26.04.2024 № 335 қаулысымен.

      4. АЭА қызметінің оны құру мақсаттарына сәйкес келетін басым түрлерінің тізбесін, сондай-ақ көрсетілген тізбеге қызметтің басым түрлерін енгізу тәртібін арнайы экономикалық және индустриялық аймақтарды құру, оның жұмыс істеуі және оны тарату саласындағы мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен және бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен келісу бойынша айқындайды.

2-тарау. АЭА-ны басқару

      5. АЭА-ны басқару Заңға сәйкес жүзеге асырылады.

3-тарау. АЭА-ның аумағында салық салу

      6. Арнайы экономикалық аймақтың аумағында немесе оның бір бөлігінде еркін кедендік аймақ кедендік рәсімі қолданылады.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 26.04.2024 № 335 қаулысымен.

      6-1. Еркін кедендік аймақ кедендік рәсімі қолданылатын АЭА аумағы кедендік бақылау аймағы болып табылады. АЭА аумағы кедендік бақылау жүргізу мақсатында жайластырылуға тиіс. АЭА аумағын жайластырылуға қойылатын талаптарды, оның ішінде осындай аумақтың периметрін қоршау және бейнебақылау жүйесімен жарақтандыру жөніндегі талаптарды кеден ісі саласындағы уәкілетті орган белгілейді.

      Ескерту. 3-тарау 6-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 26.04.2024 № 335 қаулысымен.

4-тарау. Кедендік реттеу

      7. АЭА аумағындағы кедендік реттеу Еуразиялық экономикалық одақтың және Қазақстан Республикасының кеден заңнамасының ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады.

5-тарау. Шетелдік азаматтар мен азаматтығы жоқ адамдардың АЭА аумағында болу тәртібі

      8. АЭА аумағында шетелдік азаматтар мен азаматтығы жоқ адамдардың, сондай-ақ олардың көлік құралдарының келуінің, кетуінің, транзитінің және болуының Қазақстан Республикасының заңнамасында және Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық келісімдерде белгіленген тәртібі қолданылады.

6-тарау. Қоршаған ортаны қорғау


      9. Экологиялық реттеу бөлігінде АЭА қызметін жүзеге асыру Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады және өмір сүру сапасын арттырудың экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аспектілерінің теңгерімі негізінде орнықты дамуға және қоршаған ортаны қорғауға көшу үшін жағдайлар жасау арқылы табиғи ресурстарды ұтымды және тиімді пайдалануға негізделген.

8-тарау. Қорытынды ережелер

      10. Осы Ережеде белгіленген шарттар Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен өзгертілуі мүмкін.

      11. АЭА-ны мерзімінен бұрын тарату Заңға сәйкес жүзеге асырылады.

      12. Осы Ережемен реттелмеген АЭА қызметі Қазақстан Республикасының және Еуразиялық экономикалық одақтың қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

  "Сарыарқа" арнайы
экономикалық аймағы туралы
ережеге қосымша

"Сарыарқа" арнайы экономикалық аймағы шекарасының жоспары

      Ескерту. Жоспар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 26.04.2024 № 335 қаулысымен.



Р/с

Аймақ атауы

Ауданы, гектар

1.

"Сарыарқа" арнайы экономикалық аймағы

880,4

2.

"Кремний алқабы" қосалқы аймағы

60,11


Жиыны:

940,51

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2021 жылғы 28 сәуірдегі
№ 277 қаулысымен
бекітілген

"Сарыарқа" арнайы экономикалық аймағының нысаналы индикаторлары

      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 14.08.2021 № 558 қаулысымен.

Р/с № Мақсаттары, міндеттері және көрсеткіштері (атауы) Өлшем бірлігі Базалық
кезең (2020 жыл)
2025 жылға қарай қол жеткізілетін нысаналы индикатор 2030 жылға қарай қол жеткізілетін нысаналы индикатор 2035 жылға қарай қол жеткізілетін нысаналы индикатор 2037 жылға қарай қол жеткізілетін нысаналы индикатор
1 2 3 4 5 7 9 11

1

Инвестициялардың жалпы көлемі, оның ішінде:

млрд теңге

91,8

292

355

423

455

1.1.

Шетелдік инвестициялардың көлемі

млрд теңге

9,4

39,4

84,9

130,4

144,5

1.2.

Отандық инвестициялардың көлемі

млрд теңге

82,4

252,6

270,1

292,6

310,5

2

Тауарлар мен көрсетілетін
қызметтер (жұмыстар) өндірісінің көлемі

млрд теңге

110,7

410,3

1168,8

1264,8

1552,2

3

Қатысушылардың саны

компаниялар

19

24

27

30

31

4

Қосалқы қызмет түрін жүзеге асыратын тұлғалардың саны

адам

10

35

55

65

75

5

Жұмыс орындарының саны

адам

645

2000

3 000

4 000

4 500

6

Өндірістің жалпы көлеміндегі қазақстандық қамтудың үлесі

%

50

55

60

65

70


On some issues of the special economic zone "Saryarka"

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated April 28, 2021 No. 277.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 2) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones”, the Government of the Republic of Kazakhstan HEREBY DECREES:

      Footnote. Preamble - as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 26.04.2024 № 335.

      1. To approve the attached:

      1) Decree on the special economic zone "Saryarka";

      2) target indicators of the special economic zone "Saryarka".

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 14.08.2021 № 558.

      2. This decree enters into force from the date of its signing.

      Prime-Minister of the
Republic of Kazakhstan
A. Mamin

  Approved
by the decree of the Government
of the Republic of Kazakhstan
dated April 28, 2021 № 277

Regulation
on special economic zone “Saryarka”

Chapter 1. General provisions

      1. The special economic zone “Saryarka” (hereinafter referred to as the SEZ) shall be located on the territory of the city of Karaganda and adjacent lands of the Bukhar-Zhyrau district of the Karaganda region according to the attached plan.

      The territory of the SEZ is 940.51 hectares and shall be an integral part of the territory of the Republic of Kazakhstan. The SEZ territory shall include the Metallurgy-Metalworking industrial park with an area of 880.4 hectares and the Silicon Valley subzone with an area of 60.11 hectares.

      Footnote. Paragraph 1 – as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 26.04.2024 № 335.

      2. SEZ is created for the following purposes:

      1) the development of the metallurgical industry and the metalworking industry, in particular the production of finished products by attracting manufacturers of world brands;

      2) the development and implementation of breakthrough investment projects for the creation and development of the metallurgical industry and the world-class metalworking industry for the deep processing of raw materials and the production of wide competitive products with high added value;

      3) improving the quality and expanding the range of products;

      4) integration of Kazakhstani products into the global system of production and marketing, creation of innovative, competitive domestic products in accordance with international standards;

      5) creation of highly efficient and innovative industries, including high-tech and competitive industries, mastering the release of new types of products;

      6) development and implementation of research and scientific and technical innovation projects for the creation and improvement of production and technologies for deep processing of raw materials;

      7) creating a favorable investment climate and attracting domestic and foreign investments for implementation of investment projects;

      8) attraction of investments in construction and integrated development of the metallurgical industry on the basis of public-private partnership mechanisms;

      9) accelerated development of the region to enhance the entry of the economy of the republic into the system of world economic relations;

      10) improvement of legal norms of market relations, introduction of modern methods of management and managing;

      11) solving social problems and increasing employment of the population;

      12) development of the coal and oil refining industry;

      13) creation of uninterrupted supply of electricity and heat.

      3. The activities of SEZs shall be regulated by the Constitution of the Republic of Kazakhstan, the Law of the Republic of Kazakhstan “On Special Economic and Industrial Zones” (hereinafter referred to as the Law), these Regulations and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote. Paragraph 3 – as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 26.04.2024 № 335.

      4. The list of priority activities of the SEZ, corresponding to the goals of its creation, as well as the procedure for including priority activities in the specified list are determined by the authorized state body that carries out state regulation in the field of creation, operation and abolition of special economic and industrial zones, in agreement with the authorized body on state planning and the authorized body for budget planning.

Chapter 2. SEZ management

      4. SEZ management is carried out in accordance with the Law.

Chapter 3. Taxation in the SEZ

      5. Taxation on the territory of the SEZ is regulated by the tax legislation of the Republic of Kazakhstan.

Chapter 4. Customs regulation

      6. The customs procedure of a free customs zone shall operate on the territory of a special economic zone or part thereof.

      Footnote. Paragraph 6 – as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 26.04.2024 № 335.

      6-1. The territory of the SEZ, where the customs procedure of a free customs zone is applied, shall be a customs control zone. The territory of the SEZ must be developed for the purpose of customs control. Requirements for the development of the territory of SEZ, including requirements for fencing and equipping the perimeter of such territory with a video surveillance system, shall be established by the authorized body in the field of customs affairs.

      Footnote. Chapter 4 was supplemented with Paragraph 6-1 in accordance with the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 26.04.2024 № 335.

Chapter 5. Procedure for the stay of foreign citizens and stateless persons in the territory of the SEZ

      7. The procedure for entry, exit, transit and stay of foreign citizens and stateless persons, as well as their vehicles, established by the legislation of the Republic of Kazakhstan and international agreements ratified by the Republic of Kazakhstan, is in force on the territory of the SEZ.

Chapter 6. Environmental protection

      8. The activity of the SEZ in terms of environmental regulation is carried out in accordance with the environmental legislation of the Republic of Kazakhstan and is based on the rational and efficient use of natural resources by creating conditions for the transition to sustainable development and environmental protection based on a balance of economic, social and environmental aspects of improving the quality of life.

Chapter 7. Final provisions

      9. The conditions established in this Regulation may be changed by a decree of the Government of the Republic of Kazakhstan.

      10. Early abolition of the SEZ is carried out in accordance with the Law.

      11. The activities of the SEZ, not regulated by these Regulations, are carried out in accordance with the current legislation of the Republic of Kazakhstan and the Eurasian Economic Union.

  Appendix
to the Regulation on special
economic zone "Saryarka"

Plan of the boundaries of the special economic zone "Saryarka"

      Footnote. Appendix - as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 26.04.2024 № 335.



Name of zones:

Area, hectare

1.

Special economic zone "Saryarka"

880,4

2.

Subzone "Silicon Valley"

60,11


Total:

940,51

 
  Approved
by the decree of the Government
of the Republic of Kazakhstan
dated April 28, 2021 № 277

Target indicators of the special economic zone "Saryarka"

      Footnote. The title as amended by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 14.08. 2021 № 558.

Goals, objectives and indicators (names)

Unit of measurement

Base period (2020)

Target indicator of achievement by 2025

Target indicator of achievement by 2030

Target indicator of achievement by 2035

Target indicator of achievement by 2037

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Total investment, including:

Billon of tenge

91,8

292

355

423

455

1.1.

volume of foreign investment

Billon of tenge

9,4

39,4

84,9

130,4

144,5

1.2.

volume of domestic investment

Billon of tenge

82,4

252,6

270,1

292,6

310,5

2

Volume of production of goods and services (works)

Billon of tenge

110,7

410,3

1168,8

1264,8

1552,2

3

Number of participants

companies

19

24

27

30

31

4

Number of persons carrying out ancillary activities

ppl

10

35

55

65

75

5

Number of workplaces

ppl

645

2000

3 000

4 000

4 500

6

Share of local content in total production

%

50

55

60

65

70