"Үшінші тараптың Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты сауда шараларын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидаларын бекіту және "Мәліметтерді таратылуы шектелген қызметтік ақпаратқа жатқызу және онымен жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1196 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 10 қыркүйектегі № 679 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 14 шiлдедегi № 488 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 3 тамыздағы № 641 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 03.08.2023 № 641 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Үшінші тараптың Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты сауда шараларын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидаларын бекіту және "Мәліметтерді таратылуы шектелген қызметтік ақпаратқа жатқызу және онымен жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1196 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 10 қыркүйектегі № 679 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Үшінші тараптың Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты сауда шараларын және қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шараларды қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидаларын бекіту және "Мәліметтерді таратылуы шектелген қызметтік ақпаратқа жатқызу және онымен жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1196 қаулысына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған Үшінші тараптың Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты сауда шараларын және қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шараларды қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидалары бекітілсін.";

      көрсетілген қаулымен бекітілген Үшінші тараптың Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты сауда шараларын қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидаларында:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Үшінші тараптың Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты сауда шараларын және қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шараларды қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидалары";

      1 және 2-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Үшінші тараптың Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты сауда шараларын және қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шараларды қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Сауда қызметін реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 22-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және үшінші тараптың Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты сауда шараларын және қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шараларды қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау тәртібін анықтайды.

      2. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) кәсіпкерлік субъектілері – кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын азаматтар, қандастар және мемлекеттік емес коммерциялық заңды тұлғалар (жеке кәсіпкерлік субъектілері), мемлекеттік кәсіпорындар (мемлекеттік кәсіпкерлік субъектілері);

      2) кәсіпкерлік субъектілерінің бірлестіктері – кәсіпкерлік субъектілері өздерінің кәсіпкерлік қызметін үйлестіру, сондай-ақ кәсіпкерлік субъектілерінің ортақ мүдделерін білдіру және қорғау мақсатында құратын қауымдастықтар (одақтар);

      3) квазимемлекеттік сектор субъектілері – мемлекеттік кәсіпорындар, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер, акционерлік қоғамдар, оның ішінде құрылтайшысы, қатысушысы немесе акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық компаниялар, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес олармен үлестес болып табылатын еншілес, тәуелді және өзге де заңды тұлғалар;

      4) қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шара – Қазақстан Республикасынан шыққан импортқа қатысты үшінші тарап енгізетін және ұлттық қауіпсіздік мүдделерін қозғайтын шара;

      5) мемлекеттік органдар – Қазақстан Республикасының орталық атқарушы мемлекеттік органдары, Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары;

      6) сауда шарасы – арнайы қорғау, демпингке қарсы, өтемақы шаралары;

      7) тергеп-тексеру – Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты сауда шараларын және қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шараларды енгізу алдында тергеп-тексеру жүргізетін үшінші тараптың құзыретті органы жүзеге асыратын рәсім;

      8) тергеп-тексеру материалдары – тергеп-тексеру шеңберінде қабылданатын шешімдер туралы хабарламалар, өндірушінің немесе өндірушілердің өтініші, үшінші тараптың құзыретті органының сауалнамасы (сұрау салулары), тергеп-тексеру нәтижелері бойынша дайындалған баяндама және тергеп-тексерулер шеңберінде сұратылатын және (немесе) ұсынылатын басқа да ақпарат;

      9) уәкілетті орган – сауда қызметі саласында сауда саясатын қалыптастыратын және басшылықты, сондай-ақ салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      10) үшінші тараптың құзыретті органы – Қазақстан Республикасынан шыққан тауарларға қатысты сауда шаралары мен қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шараларды енгізу алдында тергеп-тексеруді жүргізетін шет мемлекеттің, шет мемлекеттер одағының мемлекеттік органы.";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Үшінші тараптың Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты сауда шараларын және қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шараларды қолдануы алдында тергеп-тексеру жүргізілген жағдайда, Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау тәртібі";

      3 және 4-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Уәкілетті орган өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты үшінші тараптың құзыретті органы жүргізетін тергеп-тексеру мәселелері бойынша мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіруді жүзеге асырады, оның ішінде:

      1) мемлекеттік органдарды үшінші тараптың құзыретті органдарының Қазақстан Республикасынан шығатын тауарларға қатысты тергеп-тексеруді жүргізуді бастағаны туралы хабардар етеді;

      2) үшінші тараптың құзыретті органынан тергеп-тексеру материалдарын алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде тергеп-тексеру материалдарын мемлекеттік органдарға жібереді;

      3) мемлекеттік органдар, кәсіпкерлік субъектілері және олардың бірлестіктері, квазимемлекеттік сектор субъектілері ұсынған ақпаратын ескере отырып, сауда шараларын және қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шараларды енгізудің Қазақстан Республикасы экономикасының (отандық өндіріс) жай-күйіне ықтимал әсеріне талдау жүргізеді;

      4) мүдделі мемлекеттік органдармен бірлесіп, Қазақстан тарапының түпкілікті шоғырландырылған ұстанымын (түсініктемелерін, дәлелдерін) және үшінші тараптың құзыретті органдарының сауалнамасына жауаптарды қалыптастырады;

      5) Қазақстан Республикасының түпкілікті ұстанымын тұжырымдау үшін уәкілетті орган қалыптастырған шоғырландырылған ұстаным бойынша мемлекеттік органдардың қағидаттық келіспеушіліктері болған жағдайда тергеп-тексеру материалдарын Қазақстан Республикасының Сыртқы сауда саясаты және халықаралық экономикалық ұйымдарға қатысу мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссиясының қарауына шығарады;

      6) заңнамада белгіленген тәртіппен үшінші тараптың құзыретті органына Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі арқылы ресми, оның ішінде құпия сипаттағы ұсыныстар, аргументтер, ұстанымдар мен (немесе) сұрау салулар жібереді;

      7) тергеп-тексеру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен консультациялар мен кеңестер өткізеді;

      8) үшінші тараптың құзыретті органы жүргізетін тексеру сапарында мемлекеттік органдар өкілдерінің қатысуын ұйымдастырады;

      9) үшінші тараптың құзыретті органымен жүргізілетін тергеп-тексеру шеңберінде консультацияларға, кездесулерге, келіссөздерге және жария тыңдауларға қатысады;

      10) жүргізілетін тергеп-тексеру мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерімен, шет мемлекеттердің өкілдерімен, шет мемлекеттер одақтарымен және халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады.

      4. Мемлекеттік органдар өз құзыреті шегінде уәкілетті органмен өзара іс-қимылды жүзеге асыру кезінде:

      1) тергеп-тексеру жүргізу мәселелері бойынша уәкілетті органмен өзара іс-қимыл жасау мақсатында мемлекеттік орган басшысының орынбасарынан төмен емес деңгейдегі жауапты лауазымды тұлғаны айқындайды;

      2) уәкілетті органнан келіп түскен тергеп-тексеру материалдарын қарайды, егер сұрау салуда өзге мерзім көрсетілмесе, оларды алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде сұратылып отырған ақпаратты, қалыптастырылған ұстанымды, сауалнамаға жауаптарды, статистикалық деректерді және үшінші тараптың құзыретті органы жүргізетін тергеп-тексеру бойынша қазақстандық ұстанымды қалыптастыру және Қазақстан Республикасының (отандық өндірістің) экономика саласының жай-күйіне сауда шарасын және қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шараны енгізудің ықтимал әсеріне талдау жүргізу үшін қажетті өзге де ақпаратты, оның ішінде құпия (таратылуы шектелген) ақпаратты ұсынуды қамтамасыз етеді;

      3) қажет болған жағдайда уәкілетті органның сұрау салуы бойынша үшінші тараптың құзыретті органы жүргізетін тергеп-тексерулерге, тергеп-тексеру мәселелері бойынша тыңдауларға, консультацияларға, кеңестерге, тексеру сапарларына қатысады;

      4) өз құзыреті аясында уәкілетті органның сұрау салуы бойынша үшінші тараптың құзыретті органы жүргізетін тергеп-тексеруге жататын мәселелер бойынша өзге де қызметтерді жүзеге асырады.";

      мынадай мазмұндағы 5-1-тармақпен толықтырылсын:

      "5-1. Уәкілетті орган қауіпсіздік пайымдаулары бойынша шараларды қолданар алдында тергеп-тексеру шеңберінде мемлекеттік органдардан, квазимемлекеттік сектор субъектілерінен, кәсіпкерлік субъектілерінен және олардың бірлестіктерінен қосымша ақпарат сұратады.".

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

О внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 10 сентября 2019 года № 679 "Об утверждении Правил взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследований, предшествующих применению торговых мер третьей стороной в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан, и о внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 1196 "Об утверждении Правил отнесения сведений к служебной информации ограниченного распространения и работы с ней"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 14 июля 2021 года № 488. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 августа 2023 года № 641

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 03.08.2023 № 641 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 10 сентября 2019 года № 679 "Об утверждении Правил взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследований, предшествующих применению торговых мер третьей стороной в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан, и о внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 1196 "Об утверждении Правил отнесения сведений к служебной информации ограниченного распространения и работы с ней" следующие изменения и дополнение:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Правил взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследований, предшествующих применению торговых мер и мер по соображениям безопасности третьей стороной в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан, и внесении изменений и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 1196 "Об утверждении Правил отнесения сведений к служебной информации ограниченного распространения и работы с ней";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследований, предшествующих применению торговых мер и мер по соображениям безопасности третьей стороной в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан.";

      в Правилах взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследований, предшествующих применению торговых мер третьей стороной в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан, утвержденных указанным постановлением:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Правила взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследований, предшествующих применению торговых мер и мер по соображениям безопасности третьей стороной в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан";

      пункты 1 и 2 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследований, предшествующих применению торговых мер и мер по соображениям безопасности третьей стороной в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан, (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 22 Закона Республики Казахстан "О регулировании торговой деятельности" и определяют порядок взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследований, предшествующих применению торговых мер и мер по соображениям безопасности третьей стороной в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан.

      2. Для целей настоящих Правил используются следующие понятия:

      1) субъекты предпринимательства – граждане, кандасы и негосударственные коммерческие юридические лица, осуществляющие предпринимательскую деятельность (субъекты частного предпринимательства), государственные предприятия (субъекты государственного предпринимательства);

      2) объединения субъектов предпринимательства – ассоциации (союзы), создаваемые субъектами предпринимательства в целях координации их предпринимательской деятельности, а также представления и защиты общих интересов субъектов предпринимательства;

      3) субъекты квазигосударственного сектора – государственные предприятия, товарищества с ограниченной ответственностью, акционерные общества, в том числе национальные управляющие холдинги, национальные холдинги, национальные компании, учредителем, участником или акционером которых является государство, а также дочерние, зависимые и иные юридические лица, являющиеся аффилированными с ними в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан;

      4) мера по соображениям безопасности – мера, вводимая третьей стороной в отношении импорта из Республики Казахстан и затрагивающая интересы национальной безопасности;

      5) государственные органы – центральные исполнительные государственные органы Республики Казахстан, государственные органы Республики Казахстан, непосредственно подчиненные и подотчетные Президенту Республики Казахстан;

      6) торговая мера – специальная защитная, антидемпинговая, компенсационная мера;

      7) расследование – процедура, осуществляемая компетентным органом третьей стороны, проводящим расследования, предшествующая введению торговых мер и мер по соображениям безопасности в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан;

      8) материалы расследования – уведомления о принимаемых в рамках расследования решениях, заявление производителя или производителей, вопросник (запросы) компетентного органа третьей стороны, доклад, подготовленный по результатам расследования, и другая информация, запрашиваемая и (или) предоставляемая в рамках расследований;

      9) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган, формирующий торговую политику и осуществляющий руководство, а также межотраслевую координацию в сфере торговой деятельности;

      10) компетентный орган третьей стороны – государственный орган иностранного государства, союза иностранных государств, проводящий расследование, предшествующее введению торговых мер и мер по соображениям безопасности в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан.";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Порядок взаимодействия государственных органов Республики Казахстан в случае проведения расследований, предшествующих применению торговых мер и мер по соображениям безопасности третьей стороной в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан";

      пункты 3 и 4 изложить в следующей редакции:

      "3. Уполномоченный орган в пределах своей компетенции осуществляет координацию деятельности государственных органов по вопросам расследований, проводимых компетентным органом третьей стороны в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан, в том числе:

      1) информирует государственные органы о начале проведения компетентным органом третьей стороны расследования в отношении товаров, происходящих из Республики Казахстан;

      2) направляет в государственные органы материалы расследований в течение 3 (три) рабочих дней со дня получения материалов расследования от компетентного органа третьей стороны;

      3) проводит анализ возможного влияния введения торговой меры и меры по соображениям безопасности на состояние отрасли экономики Республики Казахстан (отечественного производства) с учетом информации, представленной государственными органами, субъектами предпринимательства и их объединениями, субъектами квазигосударственного сектора;

      4) формирует совместно с заинтересованными государственными органами окончательную консолидированную позицию (комментарии, аргументы) казахстанской стороны и ответы на вопросник компетентных органов третьей стороны;

      5) выносит на рассмотрение Межведомственной комиссии Республики Казахстан по вопросам внешнеторговой политики и участия в международных экономических организациях материалы расследований в случае наличия принципиальных разногласий государственных органов по сформированной уполномоченным органом консолидированной позиции для выработки окончательной позиции Республики Казахстан;

      6) направляет в компетентный орган третьей стороны через Министерство иностранных дел Республики Казахстан официальные предложения, аргументы, позиции и (или) запросы, в том числе конфиденциального характера, в установленном законодательством порядке;

      7) проводит консультации и совещания с государственными органами по вопросам расследований;

      8) организует участие представителей государственных органов в проводимом компетентным органом третьей стороны проверочном визите;

      9) участвует в консультациях, встречах, переговорах и публичных слушаниях в рамках проводимых компетентным органом третьей стороны расследований;

      10) осуществляет взаимодействие с загранучреждениями Республики Казахстан, представителями иностранных государств, союзов иностранных государств и международными организациями по вопросам проводимого расследования.

      4. Государственные органы при осуществлении взаимодействия с уполномоченным органом в пределах своей компетенции:

      1) определяют ответственное должностное лицо на уровне не ниже заместителя руководителя государственного органа в целях взаимодействия с уполномоченным органом по вопросам проведения расследования;

      2) рассматривают поступившие от уполномоченного органа материалы расследования, если в запросе не указан иной срок, то в течение 5 (пять) рабочих дней со дня их получения обеспечивают представление запрашиваемой информации, сформированной позиции, ответов на вопросник, статистических данных и иной информации, в том числе конфиденциальной (ограниченного распространения), необходимой для формирования казахстанской позиции по проводимому компетентным органом третьей стороны расследованию и проведения анализа возможного влияния введения торговой меры и меры по соображениям безопасности на состояние отрасли экономики Республики Казахстан (отечественное производство);

      3) участвуют в расследованиях, слушаниях, консультациях, совещаниях по вопросам проводимого компетентным органом третьей стороны расследования, в проверочных визитах, проводимых компетентным органом третьей стороны, при необходимости, по запросу уполномоченного органа;

      4) осуществляют иную деятельность в рамках своей компетенции по вопросам, относящимся к расследованиям, проводимым компетентным органом третьей стороны, по запросу уполномоченного органа.";

      дополнить пунктом 5-1 следующего содержания:

      "5-1. Уполномоченный орган запрашивает у государственных органов, субъектов квазигосударственного сектора, субъектов предпринимательства и их объединений дополнительную информацию в рамках расследования, предшествующего применению меры по соображениям безопасности.".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин