Мемлекеттік органдардың, ұлттық холдингтердің, ұлттық даму институттарының және өзге де ұйымдардың әлеуметтік кәсіпкерлікті дамыту бастамаларын қолдауды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 9 қарашадағы № 795 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 17 шiлдедегi № 603 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 17.07.2023 № 603 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 20-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 26.10.2022 № 850 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік органдардың, ұлттық холдингтердің, ұлттық даму институттарының және өзге де ұйымдардың әлеуметтік кәсіпкерлікті дамыту бастамаларын қолдауды жүзеге асыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) бекітілсін.

      2. Осы қаулы 2022 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін Қағидалардың 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 және 18-тармақтарын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2021 жылғы 9 қарашадағы
№ 795 қаулысымен
бекітілген

Мемлекеттік органдардың, ұлттық холдингтердің, ұлттық даму институттарының және өзге де ұйымдардың әлеуметтік кәсіпкерлікті дамыту бастамаларын қолдауды жүзеге асыру қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік органдардың, ұлттық холдингтердің, ұлттық даму институттарының және өзге де ұйымдардың әлеуметтік кәсіпкерлікті дамыту бастамаларын қолдауды жүзеге асыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 20-бабына сәйкес әзірленді және мемлекеттік органдардың, ұлттық холдингтердің, ұлттық даму институттарының және өзге де ұйымдардың әлеуметтік кәсіпкерлікті дамыту бастамаларын қолдауды жүзеге асыру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) әлеуметтік кәсіпкерлік – азаматтар мен қоғамның әлеуметтік проблемаларын шешуге ықпал ететін, Кодекстің 79-3-бабында көзделген шарттарға сәйкес жүзеге асырылатын әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің кәсіпкерлік қызметі;

      2) әлеуметтік кәсіпкерлікті дамыту бастамасы – Кодекстің 79-3-бабында көзделген шарттарға сәйкес жүзеге асырылатын, әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің азаматтар мен қоғамның әлеуметтік проблемаларын шешуге бағытталған кәсіпкерлік бастамасы;

      3) әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілері – әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің тізіліміне енгізілген дара кәсіпкерлер және заңды тұлғалар (ірі кәсіпкерлік субъектілерін қоспағанда);

      4) әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің тізілімі (бұдан әрі – тізілім) – әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілері болып табылатын дара кәсіпкерлер мен заңды тұлғалар туралы мәліметтер, атап айтқанда:

      дара кәсіпкердің атауы не заңды тұлғаның атауы және тіркелген күні;

      сәйкестендіру нөмірі;

      заңды мекенжайы (орналасқан жері);

      тізіліміне енгізілген күні;

      әлеуметтік кәсіпкерлік субъектісінің санаты қамтылатын электрондық дерекқор;

      5) кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті орган – жеке кәсіпкерлікті дамыту және қолдау саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органы;

      6) ұлттық даму институттары – Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмiмен акционерлiк қоғамдардың ұйымдық-құқықтық нысанында құрылған, қызметiнiң басты мақсаты индустриялық-инновациялық даму және кәсiпкерлiктi қолдау саласындағы жобаларды iске асыру болып табылатын қаржылық, консалтингтiк, инновациялық, сервистiк ұйымдар;

      7) ұлттық холдинг – егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше белгіленбесе, ұлттық компаниялардың және өзге де акционерлік қоғамдардың акцияларын және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жарғылық капиталындағы қатысу үлестерін тиімді басқару үшін құрылған, құрылтайшысы және жалғыз акционері Қазақстан Республикасының Үкіметі арқылы Қазақстан Республикасы болып табылатын акционерлік қоғам;

      8) Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы (бұдан әрі – ҰКП) – Қазақстан Республикасының бизнес қоғамдастығы мен мемлекеттік билік органдары арасында кәсіпкерлік бастаманы іске асыру және өзара тиімді әріптестікті дамыту үшін қолайлы құқықтық, экономикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауды қамтамасыз ету, сондай-ақ дара кәсіпкерлердің және (немесе) заңды тұлғалардың қауымдастық (одақ) нысанындағы бірлестіктерінің қызметін ынталандыру және қолдау мақсатында құрылған, кәсіпкерлік субъектілері одағын білдіретін коммерциялық емес ұйым;

      9) кәсіпкерлікті дамытудың арнайы қоры – қызметінің негізгі мақсаты жеке кәсіпкерлікті қаржылай және қаржылай емес қолдауды ұсыну арқылы Қазақстан Республикасында жеке кәсіпкерлікті сапалы дамытуға жәрдемдесу болып табылатын, Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған, акцияларының бақылау пакеті ұлттық басқарушы холдингке тиесілі заңды тұлға.

2-тарау. Мемлекеттік органдардың, ұлттық холдингтердің, ұлттық даму институттарының және өзге де ұйымдардың әлеуметтік кәсіпкерлікті дамыту бастамаларын қолдауды жүзеге асыру тәртібі

1-параграф. Әлеуметтік кәсіпкерлікті дамыту бастамаларын қолдауды жүзеге асыру

      3. Мемлекеттік органдар, ұлттық холдингтер, ұлттық даму институттары және өзге де ұйымдар әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерін мемлекеттік қолдаудың қолжетімді шаралары туралы, оның ішінде бұқаралық ақпарат құралдары арқылы, сондай-ақ "Ақпаратқа қол жеткізу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының талаптарына сәйкес тиісті ақпаратты өздерінің интернет-ресурстарында орналастыру арқылы хабардар ету жөнінде шаралар қабылдайды.

      4. Жергілікті атқарушы орган әлеуметтік кәсіпкерлік субъектісі тізілімге енгізілгеннен кейін бір ай мерзімде оны мемлекеттік қолдаудың қолжетімді шаралары туралы хабардар етеді.

      Мемлекеттік қолдаудың жаңа тетіктері не оларға өзгерістер енгізілген кезде де әлеуметтік кәсіпкерлік субъектісіне осы тармақтың бірінші бөлігінде көрсетілген мерзім ішінде тиісті хабарлама жіберіледі.

      5. Әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілері мемлекеттік органдарға, ұлттық холдингтерге, ұлттық даму институттарына және өзге де ұйымдарға әлеуметтік кәсіпкерлікті дамыту бастамасымен өтініш жасаған жағдайда мұндай субъектіге Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінде көзделген тәртіппен әлеуметтік кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдаудың қолжетімді шаралары және оны алу нысандары туралы жауап беріледі.

2-параграф. Әлеуметтік кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау түрлері

      6. Кәсіпкерлік субъектілерінің өз қызметіне әлеуметтік жауапкершілікті енгізуіне мемлекет кепілдік береді және оны көтермелейді.

      7. Әлеуметтік кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау:

      1) әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерін қолдау инфрақұрылымының болуын қамтамасыз ету;

      2) "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне (Салық кодексі) сәйкес салықтық жеңілдіктер беру;

      3) әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілеріне қаржылай қолдау көрсету (оның ішінде екінші деңгейдегі банктер беретін кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды ұсыну шеңберінде және мүлікті мүліктік жалдауға (жалға алуға) төлеуге);

      4) "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес мемлекеттік мүлікті сатып алу құқығынсыз жеңілдікті шарттармен мүліктік жалдауға (жалға алуға) беру;

      5) әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілеріне ақпараттық қолдау көрсету;

      6) әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілеріне консультациялық және әдістемелік қолдау көрсету, акселерациялық бағдарламалар арқылы дамыту (оның ішінде қаражат тарту, тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуға қатысу мәселелері бойынша) түрінде жүзеге асырылады.

      Акселерациялық бағдарламалар деп оқыту және сараптамалық қолдау арқылы әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерін қарқынды дамыту және ілгерілету бағдарламалары түсініледі;

      7) іскерлік әріптестерді іздеуде өңіраралық ынтымақтастықты дамытуға жәрдемдесу (оның ішінде іскерлік іс-шаралар өткізу арқылы, сондай-ақ әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің көрсетілген іс-шараларға қатысуын қамтамасыз ету);

      8) кәсіптік білім беруді және қосымша білім беруді ұйымдастыру;

      9) экономика салаларында әлеуметтік маңызы бар жобаларды ұйымдастыру және іске асыру үшін мемлекеттік гранттар беру түрінде жүзеге асырылады.

      8. Әлеуметтік кәсіпкерлікті инфрақұрылымдық қолдау жеке кәсіпкерлікті қолдау инфрақұрылымын құру және дамыту арқылы қамтамасыз етіледі, бұл өз ісін ұйымдастыруға жәрдемдесуді, құқық, маркетинг, инжиниринг және менеджмент саласында ақпарат беруді, коммерциялық негізде материалдық-техникалық, қаржылық және басқа да ресурстармен қамтамасыз етуде қолдауды қоса алғанда, жеке кәсіпкерліктің жұмыс істеуі мен дамуының жалпы жағдайларын қамтамасыз ететін құрылатын немесе жұмыс істейтін ұйымдар кешені деп түсініледі.

      Жеке кәсіпкерлікті қолдау инфрақұрылымына кәсіпкерлікті қолдау орталықтары, бизнес-инкубаторлар және индустриялық-инновациялық инфрақұрылым элементтері жатады.

      9. Тізілімге енгізілген әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің мүгедектігі бар адам; мүгедектігі бар баланы тәрбиелеп отырған ата-ана және басқа да заңды өкілдер; зейнеткерлер мен зейнеталды жасындағы азаматтар (жасына байланысты зейнетақы төлемдеріне құқық беретін жасқа келгенге дейін бес жыл бойы); балалар ауылдарының тәрбиеленушілері және балалар үйлерінің, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған мектеп-интернаттардың жиырма тоғыз жасқа дейінгі түлектері; босатылғаннан кейін он екі ай ішінде қылмыстық-атқару (пенитенциарлық) жүйесі мекемелерінен жазасын өтеуден босатылған адамдар; қандас болып табылатын жұмыскерлерді кәсіп игеру бойынша оқытуға, кәсіптік даярлауға, қайта даярлауға немесе олардың біліктілігін арттыруға ақы төлеуге жұмсалған шығыстарын, бірақ салықтық кезең үшін бір жұмыскерге республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және тиісті қаржы жылының 1 қаңтарында қолданыста болатын айлық есептік көрсеткіштің 120 еселенген мөлшерінен аспайтын мөлшерде азайтуға құқығы бар.

      Қағидалардың осы тармағының бірінші бөлігінде көзделген жұмыскердің мәртебесі өзгерген кезде салық салынатын кіріс мөлшерін азайту жұмыскер мүгедектігі бар адам; мүгедектігі бар баланы тәрбиелеп отырған ата-ана және басқа заңды өкіл; зейнеткер мен зейнеталды жасындағы азамат (жасына байланысты зейнетақы төлемдеріне құқық беретін жасқа келгенге дейін бес жыл бойы); балалар ауылдарының тәрбиеленушісі және балалар үйлерінің, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған мектеп-интернаттардың жиырма тоғыз жасқа дейінгі түлегі; босатылғаннан кейін он екі ай ішінде қылмыстық-атқару (пенитенциарлық) жүйесі мекемелерінен жазасын өтеуден босатылған адам; қандас болған салықтық кезеңдегі айлардың үлесі негізге алына отырып жүргізіледі.

      Жұмыскерге қатысты салықтық кезеңде салық салынатын кірісті азайту қолданылған кезде келесі салықтық кезеңдерге мұндай азайту қолданылмайды.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 26.10.2022 № 850 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      10. Әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілеріне қаржылық қолдау көрсету (оның ішінде екінші деңгейдегі банктер беретін кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды ұсыну шеңберінде және мүлікті мүліктік жалдауға (жалға алуға) төлеуге) Кодекстің 94-бабына және "Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдаудың кейбір шаралары туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы № 1060 қаулысына (бұдан әрі – қаулы) сәйкес жүзеге асырылады.

      11. Мемлекеттік мүлік Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2021 жылғы 8 қазандағы № 91 бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2021 жылғы 14 қазанда № 24750 болып тіркелген) Мемлекеттік мүлікті әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілеріне сатып алу құқығынсыз жеңілдікті шарттармен мүліктік жалдауға (жалға алуға) беру қағидаларына сәйкес әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілеріне сатып алу құқығынсыз жеңілдікті шарттармен мүліктік жалдауға (жалға алуға) беріледі.

      12. Әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілеріне ақпараттық қолдау көрсету мынадай жолдармен жүзеге асырылады:

      1) жеке кәсіпкерлікті дамыту бойынша оқу семинар-тренингтерін және ғылыми-практикалық конференцияларды ұйымдастыру;

      2) шетелдік тағылымдамаларды ұйымдастыру;

      3) жеке кәсіпкерлікті жүзеге асыру практикасы, жаңа технологиялар нарығы туралы әдістемелік құралдарды, ақпараттық бюллетеньдерді тарату;

      4) өңірлерде ақпараттық, консалтингтік орталықтар желісін құру;

      5) консультациялық, ақпараттық, заңдық және маркетингтік және өзге де қызметтер көрсету;

      6) озық шетелдік технологиялар трансфертіне жәрдемдесу;

      7) отандық тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) экспортқа ілгерілету кезінде сервистік-ақпараттық қолдау көрсету;

      8) өңірлерде шағын кәсіпкерлік субъектілерін оқытуды ұйымдастыру үшін менеджерлер даярлау арқылы жүзеге асырылады.

      13. Әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілеріне консультациялық және әдістемелік қолдау көрсету, акселерациялық бағдарламалар арқылы дамыту (оның ішінде қаражат тарту, тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуға қатысу мәселелері бойынша) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 24 желтоқсандағы № 968 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы-2025" бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасының төртінші бағытына (кәсіпкерлікті қаржылай емес қолдау шараларын ұсыну) сәйкес жүзеге асырылады.

      14. Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың кәсіпкерлер палаталары іскер әріптестер іздеуде өңіраралық ынтымақтастықты дамытуға, оның ішінде іскерлік іс-шаралар өткізу, сондай-ақ әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің көрсетілген іс-шараларға қатысуын қамтамасыз ету арқылы жәрдем көрсетеді.

      15. Жеке кәсіпкерлікті дамытудың арнайы қоры жеке кәсіпкерлікті жүзеге асыру, оның ішінде жеке кәсіпкерлікті қаржылай және мүліктік қолдау мәселелері бойынша оқыту мен консалтингті жүзеге асырады.

      Жергілікті атқарушы органдар шағын және орта кәсіпкерлік субъектілері үшін мамандар мен персоналды оқытуды, даярлауды, қайта даярлауды және олардың біліктілігін арттыруды ұйымдастырады.

      16. Экономика салаларында әлеуметтік маңызы бар жобаларды ұйымдастыру және іске асыру үшін мемлекеттік гранттар қаулыға сәйкес беріледі.

      17. Әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілеріне Кодекстің 93 және 232-баптарында көзделген мемлекеттік қолдау шаралары да көрсетілуі мүмкін.

      18. Ірі кәсіпкерлік субъектілерін қоспағанда, жеке кәсіпкерлер мен заңды тұлғаларға мемлекеттік қолдау шаралары оларды әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің тізіліміне енгізгеннен кейін көрсетіледі.

      19. Тізілімді қалыптастыруды кәсіпкерлік жөніндегі уәкілетті орган арнайы комиссияның қарау қорытындылары бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдары ұсынған мәліметтер негізінде жүзеге асырады.

On approval of the Rules for supporting social entrepreneurship development initiatives by state agencies, national holdings, national development institutions and other organizations

Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated November 9, 2021 No. 795. Abolished by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated July 17, 2023 No. 603

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated July 17, 2023 No. 603 (effective after ten calendar days after the date of its first official publication).

      In accordance with Article 20 of the Entrepreneur Code of the Republic of Kazakhstan, the Government of the Republic of Kazakhstan hereby RESOLVED as follows:

      Footnote. The preamble - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 26.10.2022 No. 850 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      1. To approve the attached Rules for supporting social entrepreneurship development initiatives by state agencies, national holdings, national development institutions and other organizations (hereinafter referred to as the Rules).

      2. This Resolution shall come into effect ten calendar days after the day of its first official publication, except for paragraphs 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 and 19 of the Rules, which shall come into effect on January 1, 2022.

      Prime Minister
of the Republic of Kazakhstan
A. Mamin

  Approved
by the Resolution of the
Government of the
Republic of Kazakhstan
dated November 9, 2021 No. 795

The Rules for supporting social entrepreneurship development initiatives by state agencies, national holdings, national development institutions and other organizations Chapter 1. General Provisions

      1. These Rules for supporting social entrepreneurship development initiatives by state bodies, national holdings, national development institutions and other organizations (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with Article 20 of the Entrepreneurial Code of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Code) and shall determine the procedure for supporting social entrepreneurship development initiatives by state agencies, national holdings, national development institutions and other organizations.

      2. The following basic concepts shall be used in these Rules:

      1) social entrepreneurship - the entrepreneurial activity of social entrepreneurship entities, contributing to the solution of social problems of citizens and society, carried out in accordance with the conditions provided for in Article 79-3 of the Code;

      2) initiative for the development of social entrepreneurship - an entrepreneurial initiative of social entrepreneurship entities aimed at solving social problems of citizens and society, carried out in accordance with the conditions provided for in Article 79-3 of the Code;

      3) subjects of social entrepreneurship - individual entrepreneurs and legal entities (except for subjects of large entrepreneurship) included in the register of subjects of social entrepreneurship;

      4) register of subjects of social entrepreneurship (hereinafter referred to as the Register) - an electronic database containing information about individual entrepreneurs and legal entities that are subjects of social entrepreneurship, namely:

      name of an individual entrepreneur or the name and date of registration of a legal entity;

      identification number;

      legal address (location);

      date of entry in the register;

      category of the subject of social entrepreneurship;

      5) authorized body for entrepreneurship - the central executive body of the Republic of Kazakhstan, which manages intersectoral coordination in the field of development and support of private entrepreneurship;

      6) national development institutions - financial, consulting, innovative, service organizations established by the decision of the Government of the Republic of Kazakhstan in the organizational and legal form of joint-stock companies, the main purpose of which is the implementation of projects in the field of industrial and innovative development and business support;

      7) national holding - a joint-stock company, the founder and sole shareholder of which, unless otherwise provided by the laws of the Republic of Kazakhstan, is the Republic of Kazakhstan represented by the Government of the Republic of Kazakhstan, established for the effective management of shares of national companies and other joint-stock companies and stakes in the authorized capital of partnerships with limited liability;

      8) The National Chamber of Entrepreneurs of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the NCE) - a non-profit organization, which is a union of business entities, created for favourable legal, economic and social conditions for the implementation of entrepreneurial initiatives and the development of mutually beneficial partnerships between the business community and public authorities of the Republic of Kazakhstan, as well as stimulating and supporting the activities of associations of individual entrepreneurs and (or) legal entities in the form of an association (union);

      9) special fund for the development of entrepreneurship - a legal entity established by the decision of the Government of the Republic of Kazakhstan, the controlling stake of which belongs to the national managing holding, the main purpose of which is to promote the qualitative development of private entrepreneurship in the Republic of Kazakhstan by providing financial and non-financial support to private entrepreneurship.

Chapter 2. The procedure for supporting social entrepreneurship development initiatives by state agencies, national holdings, national development institutions and other organizations Paragraph 1. Implementation of support for initiatives for the development of social entrepreneurship

      3. State bodies, national holdings, national development institutions and other organizations shall take measures to inform social entrepreneurs about available measures of state support, including through the media, as well as by posting relevant information on their Internet resources in accordance with the requirements of Law of the Republic of Kazakhstan "On access to information".

      4. The local executive body, within a month after the inclusion of the subject of social entrepreneurship in the register, shall notify it of the available measures of state support.

      When new mechanisms of state support are introduced or their changes are made, the subject of social entrepreneurship within the period specified in part one of this clause shall also be sent a corresponding notification.

      5. If social entrepreneurship entities apply to state bodies, national holdings, national development institutions and other organizations with an initiative to develop social entrepreneurship, an answer shall be provided on the available measures of state support for social entrepreneurship and the forms for obtaining it in the manner prescribed by the Administrative Procedure and Procedure Code of the Republic Kazakhstan.

Paragraph 2. Types of state support for social entrepreneurship

      6. The state shall guarantee and encourage the introduction of social responsibility by business entities in their activities.

      7. State support for social entrepreneurship shall be carried out in the form of:

      1) ensuring the availability of infrastructure to support social entrepreneurship entities;

      2) provision of tax benefits in accordance with the Code of the Republic of Kazakhstan "On taxes and other obligatory payments to the budget" (Tax Code);

      3) providing financial support to social entrepreneurship entities (including within the framework of subsidizing the interest rate on loans issued by second-tier banks and for paying for property rent (lease) of property);

      4) provision of property rent (lease) of state property without the right of redemption on preferential terms in accordance with the Law of the Republic of Kazakhstan "On State Property";

      5) providing information support to subjects of social entrepreneurship;

      6) providing consulting and methodological support to subjects of social entrepreneurship, and development through acceleration programs (including on issues of raising funds, and participation in the procurement of goods, works, and services).

      Acceleration programs shall mean the programs for the intensive development and promotion of social entrepreneurship through training and expert support;

      7) assistance in the development of interregional cooperation in the search for business partners (including through business events, as well as ensuring the participation of social entrepreneurship entities in these events);

      8) organizations of vocational education and additional education;

      9) provision of state grants for the organization and implementation of socially significant projects in the sectors of the economy.

      8. Infrastructural support for social entrepreneurship shall be provided through the creation and development of an infrastructure to support private entrepreneurship, which is understood as a set of established or existing organizations that provide general conditions for the functioning and development of private entrepreneurship, including assistance in organizing one's own business, providing information in the field of law, marketing, engineering and management, support in providing material, technical, financial and other resources on a commercial basis.

      The infrastructure for supporting private entrepreneurship shall include business support centres, business incubators and elements of industrial innovation infrastructure.

      9. Social entrepreneur entities included in the register of social entrepreneur entities have the right to reduce taxable income in the amount of expenses incurred for training in the development of the profession, vocational training, retraining or advanced training of employees who shall be individuals with disabilities; parents and other legal representatives raising a child with a disability; pensioners and citizens of pre-retirement age (for five years before the age giving the right to retirement benefits by age); pupils of children's villages and graduates of orphanages, boarding schools for orphans and children left without parental care, under the age of twenty-nine; individuals released from serving sentences from institutions of the penal (penitentiary) system within twelve months after release; kandas, but not more than 120 times the size of the monthly calculated indicator established by the Law on the republican budget and recognized as valid as of January 1 of the corresponding financial year, per employee for the tax period.

      If the status of the employee as provided for in the first part of this Paragraph introduces amendments, the amount of taxable income shall be reduced based on the specific weight of the months in the tax period when the employee has been an individual with a disability; a parent and other legal representative raising a child with a disability; a pensioner and a citizen of pre-retirement age (for five years before the age giving the right to retirement benefits by age); a pupil of children's villages and a graduate of orphanages, boarding schools for orphans and children left without parental care, under the age of twenty-nine; an individual released from serving his sentence from the institutions of the penal (penitentiary) system, within twelve months after his release; repatriate.

      When applying a tax deduction in the tax period to an employee in subsequent tax periods, such deduction does not apply.

      Footnote Paragraph 9 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 26.10.2022 No. 850 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      10. The provision of financial support to social entrepreneurship entities (including within the framework of subsidizing the interest rate on loans issued by second-tier banks and for paying for property rent (lease) of property) shall be carried out in accordance with Article 94 of the Code and the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 31, 2019, No. 1060 “On some measures of state support for private entrepreneurship" (hereinafter referred to as the Resolution).

      11. State property shall be provided for property rent (lease) without the right to redeem on preferential terms to social entrepreneurship entities in accordance with the Rules for the provision of state property for property rent (lease) without the right to redeem on preferential terms to social entrepreneurship entities approved by Order of the Minister of National Economy of the Republic of Kazakhstan dated October 8, 2021 No. 91 (registered in the Register of State Registration of Normative Legal Acts under No. 24750 on October 14, 2021).

      12. Provision of information support to subjects of social entrepreneurship shall be carried out by:

      1) organization of training seminars and scientific and practical conferences on the development of private entrepreneurship;

      2) organization of foreign internships;

      3) distribution of methodological manuals, information bulletins on the practice of private entrepreneurship, the market of new technologies;

      4) creation of a network of information and consulting centres in the regions;

      5) provision of consulting, information, legal, marketing and other services;

      6) facilitating the transfer of advanced foreign technologies;

      7) service and information support in the promotion of domestic goods (works, services) for export;

      8) training of managers to organize training for small businesses in the regions.

      13. Providing consulting and methodological support to social entrepreneurship entities, development through acceleration programs (including raising funds, and participating in the procurement of goods, works, and services) shall be carried out according to the fourth direction (provision of non-financial measures to support entrepreneurship) of the State Support Program and business development "Business Roadmap-2025", approved by the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 24, 2019 No. 968.

      14. Chambers of entrepreneurs of regions, cities of republican significance and the capital shall assist in the development of interregional cooperation in the search for business partners, including through business events, as well as ensuring the participation of social entrepreneurship entities in these events.

      15. The Special Fund for the Development of Private Entrepreneurship shall provide training and consulting on the implementation of private entrepreneurship, including financial and property support for private entrepreneurship.

      Local executive bodies shall organize training, retraining, advanced training and further training of specialists and personnel for small and medium-sized businesses.

      16. State grants for the organization and implementation of socially significant projects in the sectors of the economy shall be provided in accordance with the Resolution.

      17. Subjects of social entrepreneurship may also be provided with state support measures provided for in Articles 93 and 232 of the Code.

      18. Individual entrepreneurs and legal entities, except for large business entities, shall be provided with state support measures after they are included in the register of social entrepreneurship entities.

      19. The formation of the register of social entrepreneurship entities shall be carried out by the authorized body for entrepreneurship based on information provided by local executive bodies of regions, cities of republican significance and the capital following the results of consideration by a special commission.