"Қарашығанақ жобасының кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 13 желтоқсандағы № 1525 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 30 желтоқсандағы № 959 қаулысы.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Қарашығанақ жобасының кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 13 желтоқсандағы № 1525 қаулысына мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген қаулысымен бекітілген Аджип Карачаганак Б.В. ("Аджип"), БГ Эксплорейшн энд Продакшн Лимитед ("Бритиш Газ"), Тексако Интернэшнл Петролеум Компани ("Тексако") компаниялары, "ЛУКойл" мұнай компаниясы" ашық акционерлік қоғамы ("ЛУКойл"), "Қазақойл" ұлттық мұнай-газ компаниясы" жабық үлгідегі акционерлік қоғамы ("Қазақойл") мен Қазақстан Республикасының Үкіметі арасындағы 1997 жылғы 18 қарашадағы Қарашығанақ мұнай-газ конденсаты кен орнының мердігерлік учаскесінің Өнімді бөлу туралы түпкілікті келісімнің салық режимі туралы нұсқаулықта:

      47-тармақта:

      5) тармақшаның екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "(а) негізгі құрал-жабдықтардың құны амортизациялық аударымдарды есептеу жолымен шегерімге жатқызылады. Негізгі құрал-жабдықтар осы Нұсқаулықтың № 1 қосымшасына сәйкес амортизацияның белгіленген шекті нормалары бар топтарға бөлінеді, осы 47-тармақтың (9) және (11) тармақшаларына сәйкес 100 % амортизацияға жататын шығыстар қосылмайды, олар әрбір Мердігер компанияның қалауы бойынша қолданылатын амортизация нормасы 100 %-ға дейінгі жеке салық тобын құрайды. Салықтық есептілікті беру мақсаттары үшін амортизация нормасы 100 %-ға дейінгі осындай жеке салық тобы бөлінуге жатпайды;";

      9) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "9) Келісімге сәйкес және оған байланысты өзінің құрылысы бойынша шығындар, сатып алынған пайдалану мерзімі үш жылдан астам технологиялық жабдықтың құны Келісім күшіне енген сәтінен бастап әр Мердігер компанияның шешімі бойынша 100 %-ға дейінгі мөлшерлеме бойынша амортизация арқылы шегеруге жатады.

      Келісімнің 19.3 (d) (VIII) бөлімінің ережелерін ескере отырып, мұндай шығыстар тиісті активті пайдалану басталғаннан бастап 100 %-ға дейінгі амортизация нормасы бар бірыңғай жеке салық тобын құрайды;";

      11) және 12) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "11) Республиканың Мердігерге пайдалануға берген активтері мен құрылыстарын ұстауға, жөндеуге және жаңартуға шығындар ағымдағы кезеңде не "Бухгалтерлік есеп тәртібінің" VI Қосымшасының және Келісімнің 19.3 (d) (VIII) бөлімінің ережелеріне сәйкес амортизациялық аударымдар арқылы Келісім күшіне енген сәттен бастап шегерімдерге жатқызылуға тиіс, сондай-ақ көрсетілген шығыстар, егер осы шығыстар жұмсалған сәтте олар ағымдағы шегерімдерге жатқызылмаса, тиісті активтер мен құрылыстарды пайдалану басталғаннан бастап 100 %-ға дейінгі амортизация нормасымен бірыңғай жеке салық тобына да енгізіледі;

      12) жергілікті персоналды оқыту, инфрақұрылымды дамыту шығыстары, қоршаған ортаны қорғау шығыстары, әлеуметтік сала шығыстары, Ақсай қаласына және маңындағы елді мекендерге электр энергиясын өндіру және жеткізу шығыстары, сондай-ақ өндірістік гигиена мен еңбекті қорғауды қамтамасыз ету шығыстары және Келісімде белгіленген Қазақстан Республикасының ішінде, сондай-ақ оның аумағынан тыс жерлерде кез келген басқа да шығыстарға салық шегерімі, амортизациясы немесе тозуы есептелуге тиіс.

      Осы тармақшаның мақсаттары үшін қоршаған ортаны қорғауға арналған шығыстар, оның ішінде:

      (i) Мердігер компаниялардың Қарашығанақ кен орнының санитариялық-қорғаныш аймағын кеңейтуге байланысты шеккен шығыстары (қаржыландырылуы "Қарашығанақ мұнай-газ конденсаты кен орнының есептік санитариялық-қорғау аймағында орналасқан елді мекендердің тұрғындарын көшіруді қаржыландыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 28 шілдедегі № 595 қаулысымен бекітілген жаңадан анықталған/жоспарланып отырған санитариялық-қорғаныш аймағының шекаралары шегіндегі елді мекендердің тұрғындарын көшіру және жайластыру жөніндегі шығыстарды қоса алғанда);

      (ii) Келісімнің 17-бөліміне сәйкес жүргізілетін ШКС зерттеу және мониторинг бағдарламасына байланысты Мердігер орындайтын жұмыстарға жататын шығыстар;";

      14) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "14) Қазақстан Республикасының пайдалы мұнай-газ шикізатымен берілген немесе төленген үлесінің құны заңды тұлғалардан алынатын табыс салығы үшін салық салынатын кірісті айқындау кезінде шегерім болып табылмайды.

      Келісімнің 9-бабына сәйкес мұнай-газ шикізатын бірлесіп өткізуге байланысты барлық шығындар Келісім күшіне енген сәттен бастап Мердігер мен Республика арасында барабар негізде бөлінуге тиіс.

      Мұнай-газ шикізатын бірлесіп өткізуге байланысты шығындарды қоспағанда, Мердігердің Жол қорына төлемдерін қоса алғанда, Келісімге сәйкес Мердігер шеккен барлық шығыстар Мердігер мен Республика арасында бөлінбейді және Салық кодексінің 14-бабы мен осы Нұсқаулықтың ережелері ескеріле отырып, толық көлемде шегерімге жатқызылуға тиіс. Бұл ретте Қазақстан Республикасының Пайдалы мұнай-газ шикізатындағы үлесі болып табылатын көмірсутектер құнының Мердігердің жылдық жиынтық кірісіне қосылмауы осы Нұсқаулықтың 46-тармағының ережелеріне сәйкес мұндай шегерімдерді айқындауға әсер етпейді.

      10-1 мысал.

      Салық кезеңі (күнтізбелік жыл) үшін Келісім бойынша шеккен шығыстар:

      (i) Қазақстан Республикасына қатысты Мұнай-газ шикізатын бірлесіп өткізуге байланысты шығыстар –2 000 000 АҚШ $ (барабар бөлінген);

      (ii) Мердігерге қатысты Мұнай-газ шикізатын бірлесіп өткізуге байланысты шығыстар – 8 000 000 АҚШ $ (барабар бөлінген);

      (iii) жол қорына төлемдер – 1 000 000 АҚШ $;

      (iv) барлық өзге шығыстар – 30 000 000 АҚШ $.

      Салық кезеңі (күнтізбелік жыл) үшін заңды тұлғалардан алынатын табыс салығының мақсаттары үшін шегерімге жататын Мердігердің шығыстары:

Атауы

Барлық келтірілген шығыстар

Мың АҚШ $
Шегерімдер

Түсіндірмелер

Мердігер

Республика

Барлығы

Мердігер

Мұнай-газ шикізатын бірлесіп өткізуге байланысты шығыстар

8,000

2,000

10,000

8,000

Бұл шығыстар Мердігер мен Республика арасында барабар негізде бөлінеді және Мердігердің 8000 мың АҚШ доллары мөлшеріндегі есептелген үлесіне сәйкес шегерімге жатқызылуға жатады

Жол қорына төлемдер

1,000

0

1,000

1,000

Мұндай шығыстар Мердігер мен Республика арасында бөлінбейді және толық мөлшерде шегерімге жатқызылуға тиіс

Барлық өзге шығыстар

30,000

0

30,000

30,000

Мұндай шығыстар Мердігер мен Республика арасында бөлінбейді және толық мөлшерде шегерімге жатқызылуға тиіс

Барлық шығыстар

39,000

2,000

41,000

39,000


      ".

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 13 декабря 2011 года № 1525 "О некоторых вопросах Карачаганакского проекта"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2021 года № 959.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 13 декабря 2011 года № 1525 "О некоторых вопросах Карачаганакского проекта" следующие изменения:

      в Инструкции о Налоговом режиме Окончательного Соглашения о Разделе Продукции подрядного участка Карачаганакского нефтегазоконденсатного месторождения от 18 ноября 1997 года между компаниями Аджип Карачаганак Б.В. ("Аджип"), БГ Эксплорейшн энд Продакшн Лимитед ("Бритиш Газ"), Тексако Интернэшнл Петролеум Компани ("Тексако"), Открытым Акционерным Обществом "Нефтяная Компания "ЛУКойл" ("Лукойл"), Акционерным Обществом Закрытого Типа "Национальная Нефтегазовая Компания "Казахойл" ("Казахойл") и Правительством Республики Казахстан, утвержденной указанным постановлением:

      в пункте 47:

      второй абзац подпункта 5) изложить в следующей редакции:

      "(а) стоимость основных средств относится на вычет путем начисления амортизационных отчислений. Основные средства подразделяются на группы с установленными предельными нормами амортизации в соответствии с Приложением № 1 настоящей Инструкции, за исключением расходов, подлежащих 100% амортизации в соответствии с пунктами (9) и (11) настоящего пункта 47, которые образуют отдельную налоговую группу с нормой амортизации до 100 %, применяемой по усмотрению каждой Подрядной компании. Для целей представления налоговой отчетности такая отдельная налоговая группа с нормой амортизации до 100% не подлежит разделению.";

      подпункт 9) изложить в следующей редакции:

      "9) расходы по собственному строительству, понесенные в соответствии и в связи с Соглашением, стоимость приобретенного Технологического оборудования со сроком эксплуатации более чем три года подлежат вычету посредством амортизации по ставке до 100 % по усмотрению каждой Подрядной компании с момента вступления Соглашения в силу.

      С учетом положений Раздела 19.3 (d) (VIII) Соглашения такие расходы образуют единую отдельную налоговую группу с нормой амортизации до 100 % с начала эксплуатации соответствующего актива;";

      подпункты 11) и 12) изложить в следующей редакции:

      "11) затраты на содержание, ремонт и обновление активов и сооружений, переданных Республикой в пользование Подрядчику, подлежат отнесению на вычеты в текущем периоде, либо посредством амортизационных отчислений в соответствии с положениями Приложения VI "Порядок бухгалтерского учета" и Раздела 19.3 (d) (VIII) Соглашения с момента вступления Соглашения в силу, также включаются в единую отдельную налоговую группу с нормой амортизации до 100 % с начала эксплуатации соответствующих активов и сооружений, в случае, если данные расходы не были отнесены на текущие вычеты в момент их понесения;

      12) расходы на обучение местного персонала, на развитие инфраструктуры, расходы на охрану окружающей среды, расходы на социальную сферу, расходы на производство и доставку электроэнергии в г. Аксай и окружающие населенные пункты, а также расходы на обеспечение производственной гигиены и охраны труда и все прочие расходы, установленные Соглашением, понесенные как внутри, так и за пределами Республики Казахстан, подлежат налоговому вычету, амортизации или начислению износа.

      Для целей настоящего подпункта расходы на охрану окружающей среды включают, в том числе:

      (i) расходы Подрядных компаний, понесенные в связи с расширением санитарно-защитной зоны Карачаганакского месторождения (включая расходы по переселению и обустройству жителей населенных пунктов, попавших в пределы границ вновь определенной/планируемой санитарно-защитной зоны, финансирование которых утверждено постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 июля 2015 года № 595 "О финансировании переселения жителей населенных пунктов, находящихся в расчетной санитарно-защитной зоне Карачаганакского нефтегазоконденсатного месторождения");

      (ii) расходы, относящиеся к работам, выполняемым Подрядчиком в связи с Программой исследования и мониторинга ХКШ, производимые в соответствии с Разделом 17 Соглашения;";

      подпункт 14) изложить в следующей редакции:

      "14) стоимость переданной или уплаченной Доли Республики Казахстан в прибыльном нефтегазовом сырье не является вычетом при определении налогооблагаемого дохода для подоходного налога с юридических лиц.

      В соответствии со Статьей 9 Соглашения все затраты, связанные с совместной реализацией Нефтегазового сырья, должны распределяться между Подрядчиком и Республикой на пропорциональной основе с момента вступления в силу Соглашения.

      Все расходы, понесенные Подрядчиком в соответствии с Соглашением, включая платежи Подрядчика в Дорожный фонд, за исключением затрат, связанных с совместной реализацией Нефтегазового сырья, не распределяются между Подрядчиком и Республикой и подлежат отнесению на вычеты в полном объеме с учетом положений статьи 14 Налогового кодекса и настоящей Инструкции. При этом невключение стоимости углеводородов, которые являются долей Республики Казахстан в Прибыльном нефтегазовом сырье, в совокупный годовой доход Подрядчика в соответствии с положениями пункта 46 настоящей Инструкции не влияет на определение таких вычетов.

      Пример 10-1.

      Расходы, понесенные по Соглашению за налоговый период (календарный год):

      (i) расходы, связанные с совместной реализацией Нефтегазового сырья, относящиеся к Республике Казахстан, – $2 000 000 США (распределено пропорционально);

      (ii) расходы, связанные с совместной реализацией Нефтегазового сырья, относящиеся к Подрядчику, – $8 000 000 США (распределено пропорционально);

      (iii) платежи в дорожный фонд – $1 000 000 США;

      (iv) все иные расходы – $30 000 000 США.

      Расходы Подрядчика, подлежащие вычету для целей подоходного налога с юридических лиц за налоговый период (календарный год):


Наименование

Всего понесено расходов

Тыс. $ США

Пояснения

Вычеты

Подрядчик

Республика

Итого

Подрядчик

Расходы, связанные с совместной реализацией Нефтегазового сырья

8,000

2,000

10,000

8,000

Данные расходы распределяются между Подрядчиком и Республикой на пропорциональной основе и подлежат отнесению на вычеты согласно рассчитанной доле у Подрядчика в размере 8000 тыс. долларов США

Платежи в дорожный фонд

1,000

0

1,000

1,000

Такие расходы не распределяются между Подрядчиком и Республикой и подлежат отнесению на вычеты в полном размере

Все иные расходы

30,000

0

30,000

30,000

Такие расходы не распределяются между Подрядчиком и Республикой и подлежат отнесению на вычеты в полном размере

Всего расходов

39,000

2,000

41,000

39,000


      ".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр Республики Казахстан А. Мамин