Қазақстан Республикасының Төтенше және Өкілетті Елшісі, Қазақстан Республикасының халықаралық ұйым жанындағы Тұрақты (Өкілетті) өкілі лауазымын атқарған немесе Төтенше және Өкілетті Елші дипломаттық дәрежесі бар Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет ардагерлеріне ақшалай төлемді жүзеге асыру қағидаларын және мөлшерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 30 желтоқсандағы № 966 қаулысы.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы қаулы 01.01.2022 ж. бастап қолданысқа енгізіледі

      "Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 29-1-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 06.09.2022 № 648 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Төтенше және Өкілетті Елшісі, Қазақстан Республикасының халықаралық ұйым жанындағы Тұрақты (Өкілетті) өкілі лауазымын атқарған немесе Төтенше және Өкілетті Елші дипломаттық дәрежесі бар Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет ардагерлеріне ақшалай төлемді жүзеге асыру қағидалары және мөлшері бекітілсін.

      2. Осы қаулы 2022 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Peспубликасының
Премьер-Министрі
А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2021 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 966 қаулысымен
бекітілген

Қазақстан Республикасының Төтенше және Өкілетті Елшісі, Қазақстан Республикасының халықаралық ұйым жанындағы Тұрақты (Өкілетті) өкілі лауазымын атқарған немесе Төтенше және Өкілетті Елші дипломаттық дәрежесі бар Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет ардагерлеріне ақшалай төлемді жүзеге асыру қағидаларын және мөлшерін бекіту туралы 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының Төтенше және Өкілетті Елшісі, Қазақстан Республикасының халықаралық ұйым жанындағы Тұрақты (Өкілетті) өкілі лауазымын атқарған немесе Төтенше және Өкілетті Елші дипломаттық дәрежесі бар Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет ардагерлеріне ақшалай төлемді жүзеге асыру қағидалары және мөлшері (бұдан әрі - Қағидалар) "Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 29-1-бабына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасының Төтенше және Өкілетті Елшісі, Қазақстан Республикасының халықаралық ұйым жанындағы Тұрақты (Өкілетті) өкілі лауазымын атқарған немесе Төтенше және Өкілетті Елші дипломаттық дәрежесі бар Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет ардагерлеріне ақшалай төлемді жүзеге асыру қағидаларын және мөлшерін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланады:

      1) Қазақстан Республикасы дипломатиялық қызметінің ардагері - (бұдан әрі - дипломатиялық қызмет ардагері) - бұрын Қазақстан Республикасы дипломатиялык қызметі персоналының лауазымын атқарған, жалпы еңбек өтілі кемінде жиырма бес жыл, оның он жылын Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет органдарында жұмыс істеген және Қазақстан Республикасының зейнетақымен қамсыздандыру туралы заңнамасына сәйкес зейнеткерлік жасқа толған адам;

      2) ақшалай төлем - осы Қағидаларға сәйкес тағайындалатын және жүзеге асырылатын, ақшалай төлем алушыларға берілетін ай сайынғы ақшалай қаражат;

      3) ақшалай төлемді алушы - Қазақстан Республикасының Төтенше және Өкілетті Елшісі, Қазақстан Республикасының халықаралық ұйым жанындағы Тұрақты (Өкілетті) өкілі лауазымын атқарған немесе Төтенше және Өкілетті Елші дипломаттық дәрежесі бар дипломатиялық қызметтің ақшалай төлем тағайындалған ардагері.

2-тарау. Ақшалай төлемді тағайындау тәртібі

      3. Қазақстан Республикасының Төтенше және Өкілетті Елшісі, Қазақстан Республикасының халықаралық ұйым жанындағы Тұрақты (Өкілетті) өкілі лауазымын атқарған немесе Төтенше және Өкілетті Елші дипломаттық дәрежесі бар Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметінің ардагерлері (бұдан әрі - өтініш беруші) Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің (бұдан әрі - Министрлік) Персоналды басқару қызметіне осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша қолма-қол не пошта (хабарламасы бар хат) арқылы мынадай кұжаттармен қоса өтініш (бұдан әрі - өтініш) береді:

      1) дипломатиялық қызмет ардагерінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      2) кемінде жиырма бес жыл жалпы еңбек өтілін, оның ішінде Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет органдарында он жыл жұмысын растайтын құжаттың көшірмесі;

      3) теңгедей банктік шотының нөмірі туралы мәлімет.

      4. Өтінішті Министрліктің Персоналды басқару қызметі келіп түскен күні тіркейді.

      5. Осы Қағидалардың 13-тармағына сәйкес өтінішті қараудың жалпы мерзімі өтініш тіркелген кезден бастап Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрі (бұдан әрі - Министр) шешім қабылдағанға дейін жиырма жұмыс күнінен аспайтын мерзімді құрайды.

      6. Министрліктің Персоналды басқару қызметі өтініш тіркелгеннен кейін үш жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігіне және Ұлттық қауіпсіздік комитетіне (бұдан әрі - құзыретті органдар) өтініш бсрушінің азаматтығын және тұрақты тұрғылықты жерін анықтау туралы сұрау жібереді. Өтініш берушінің азаматтығын және тұрақты тұратын жерін анықтау туралы сұрау жеті жұмыс күнінен аспайтын мерзімде қаралады.

      7. Министрліктің Персоналды басқару қызметі құзыретті органдардан жауап алғаннан кейін үш жұмыс күні ішінде осы Қағидаларының 3-тармағында көзделген құжаттарды қоса бере отырып, әрбір өтініш берушіге жеке іс қалыптастырады.

      Құзыретті органдардың жауабы өтініш берушінің жеке іс құрамына да енгізіледі.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 06.09.2022 № 648 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      8. Алып тасталды - ҚР Үкіметінің 06.09.2022 № 648 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      9. Министрліктің Персоналды басқару қызметі өтініш берушілерге қатысты құжаттардың мынадай талаптарға сәйкестігін тексереді:

      1) өтініш берушінің өтініш берген кезде Қазақстан Республикасының азаматтығы болуы;

      2) өтініш берушінің Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрғылықты жерінің болмауы;

      3) Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметінің беделін түсіретін тәртіптік теріс қылық жасағаны үшін лауазымынан босату фактісінің болмауы;

      4) Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметінен теріс себептер бойынша жұмыстан босатылу жағдайларының болмауы;

      5) өтініш беруші ұсынған құжаттардың дұрыстығы.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 06.09.2022 № 648 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      10. Келіп түскен өтініштерді қарау нәтижесі бойынша Министрліктің Персоналды басқару қызметі еркін нысанда:

      1) ақшалай төлемді тағайындау туралы;

      2) өтініш беруші осы Қағидалардың 9-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда өтініш берушінің құжаттарын қарамай қалдыру туралы қорытынды дайындайды.

      Осы Қағидалардың 9-тармағында көрсетілген негіздер бойынша өтініш берушінің құжаттарын қарамай қалдыру үшін негіздер анықталған жағдайда Персоналды басқару қызметі Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 73-бабына сәйкес өтінішті қарау мерзімі аяқталғанға дейін үш жұмыс күнінен кешіктірмей өтініш берушінің құжаттарын қарамай қалдыру туралы алдын ала шешім, сондай-ақ тыңдаудың өткізілетін уақыты мен орны туралы хабарламаны өтініш берушінің алдын ала шешім бойынша ұстанымын білдіру мүмкіндігі болуы үшін өтініш берушіге жібереді.

      Тыңдау рәсімі Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 73 және 74-баптарына сәйкес жүргізіледі.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 06.09.2022 № 648 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      11. Алып тасталды - ҚР Үкіметінің 06.09.2022 № 648 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      12. Министрліктің Персоналды басқару қызметінің қорытындысы Министрліктің қаржы және заң қызметтерімен келісу бойынша құжаттардың толық топтамасы қаралған күннен бастап бір жұмыс күнінен кешіктірілмей, шешім қабылдау үшін Министрдің не оның міндетін атқарушы адамның қарауына жіберіледі.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 06.09.2022 № 648 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      13. Министр не оның міндетін атқарушы адам Министрліктің Персоналды басқару қызметі ұсынған құжаттарды қарау қорытындысы бойынша үш жұмыс күні ішінде ақшалай төлем тағайындау туралы шешім қабылдайды не өтініш берушінің құжаттарын қараусыз қалдыру туралы хатқа қол қояды.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 06.09.2022 № 648 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      14. Министрліктің Персоналды басқару қызметі үш жұмыс күні ішінде өтініш берушіні Министрдің ақшалай төлемді тағайындау туралы қабылданған шешімі туралы хабардар етеді не өтініш берушінің құжаттарын қарамай калдыру туралы хат жібереді.

      15. Ақшалай төлемді алушы тегі, аты немесе әкесінің аты, банктік шот нөмірі, азаматтығы, тұрақты тұрғылықты жері өзгерген жағдайда осы өзгерістер болған күннен бастап он жұмыс күні ішінде Министрліктің Персоналды басқару қызметіне бұл фактілер туралы хабарлайды.

      16. Ақшалай төлем алушыға Министрдің не оның міндетін атқарушы адамның ақшалай төлемді тағайындау туралы шешім қабылдаған күнінен бастап есептеледі.

      17. Ақшалай төлемдер:

      1) ақшалай төлем алушының Қазақстан Республикасының азаматтығы тоқтатылған;

      2) ақшалай төлем алушы Қазақстан Республикасынан тыс жерге тұрақты тұруға кеткен;

      3) ақшалай төлем алушы қайтыс болған;

      4) ақшалай төлем алушы Казақстан Республикасының дипломатиялық қызмет саласындағы заңнамасына сәйкес дипломаттық дәрежеден айырылған жағдайларда тоқтатылады.

      Ақшалай төлемді тоқтату Министрдің не оның міндетін атқаратын адамның шешімімен ресімделеді.

      18. Министрліктің Персоналды басқару қызметі ақшалай төлем алушыларға осы Қағидалардың 17-тармағында көрсетілген жағдайлардың туындауы тұрғысынан мониторинг жүргізеді.

      19. Осы Қағидалардың 17-тармағында көрсетілген жағдайлар туындаған кезде ақшалай төлем тиісті жағдайлар басталған күннен бастап тоқтатылады.

3-тарау. Ақшалай төлемді жүзеге асыру мөлшері

      20. Алушыларға ақшалай төлем Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 16 қазандағы № 646 қбп қаулысымен бекітілген мемлекеттік бюджет есебінен қаржыландырылатын барлық органдар үшін қызметкерлерге еңбекақы төлеудің бірыңғай жүйесіне (бұдан әрі - Еңбекақы төлеудің бірыңғай жүйесі) сәйкес айқындалатын Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрі орынбасарының лауазымдық жалақысының жиырма пайызы мөлшерінде жүзеге асырылады.

      Еңбекке ақы төлеудің бірыңғай жүйесіне сәйкес Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрі орынбасарының лауазымдық жалақысының мөлшері өзгерген кезде Министрлік ақшалай төлемді алушыны хабардар ете отырып, қайта ссептеуді жүргізеді.


  Қазақстан Республикасының
Төтенше және Өкілетті Елшісі,
Қазақстан Республикасының
халықаралық ұйым жанындағы
Тұрақты (Өкілетті) өкілі
лауазымын атқарған немесе
дипломаттық дәрежесі бар
Қазақстан Республикасының
дипломатиялық қызметінің
ардагерлеріне ақшалай
төлемдерді жүзеге асыру
қағидаларына және мөлшеріне
қосымша
  Қазақстан Республикасының
Сыртқы істер министрі
  _______________________
  кімнен ________________
  тегі, аты, әкесінің аты (бар
болса)
  Тұрғылықты мекенжайы:
  ______________________
  нысан

Өтініш

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 06.09.2022 № 648 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Төтенше және Өкілетті Елшісі, Қазақстан Республикасының халықаралық ұйым жанындағы Тұрақты (Өкілетті) өкілі лауазымын атқарған немесе Төтенше және Өкілетті Елші дипломатиялық дәрежесі бар Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметінің ардагеріне берілетін ақшалай төлем тағайындауыңызды сұраймын.

      Өтінішке мыналар қоса беріледі:

      1. _____________________________________________________________

      2. _____________________________________________________________

      3. _____________________________________________________________

      4. _____________________________________________________________

      Тегім, атым, әкемнің аты, банк шотымның нөмірі, азаматтығым, тұрақты тұрғылықты жерім өзгерген жағдайда мен бұл факт туралы Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Персоналды басқару қызметіне он жұмыс күні ішінде хабарлаймын.

      "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес өтінішті қарау үшін талап етілетін қол жеткізілуі шектеулі дербес деректеріме қол жеткізуге келісімімді беремін.

      Өтініш берушінің қолы 20_жылғы "_" _____________


Об утверждении Правил и размера осуществления денежной выплаты ветеранам дипломатической службы Республики Казахстан, занимавшим должность Чрезвычайного и Полномочного Посла Республики Казахстан, Постоянного (Полномочного) представителя Республики Казахстан при международной организации или имеющим дипломатический ранг Чрезвычайного и Полномочного Посла

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2021 года № 966.

      Примечание ИЗПИ!
Вводится в действие с 01.01.2022.

      В соответствии со статьей 29-1 Закона Республики Казахстан "О дипломатической службе Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      Сноска. Преамбула – в редакции постановления Правительства РК от 06.09.2022 № 648 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила и размер осуществления денежной выплаты ветеранам дипломатической службы Республики Казахстан, занимавшим должность Чрезвычайного и Полномочного Посла Республики Казахстан, Постоянного (Полномочного) представителя Республики Казахстан при международной организации или имеющим дипломатический ранг Чрезвычайного и Полномочного Посла.

      2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2022 года и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Мамин

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 30 декабря 2021 года № 966

Правила и размер осуществления денежной выплаты ветеранам дипломатической службы Республики Казахстан, занимавшим должность Чрезвычайного и Полномочного Посла Республики Казахстан, Постоянного (Полномочного) представителя Республики Казахстан при международной организации или имеющим дипломатический ранг Чрезвычайного и Полномочного Посла

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила и размер осуществления денежной выплаты

      ветеранам дипломатической службы Республики Казахстан, занимавшим должность Чрезвычайного и Полномочного Посла Республики Казахстан, Постоянного (Полномочного) представителя Республики Казахстан при международной организации или имеющим дипломатический ранг Чрезвычайного и Полномочного Посла (далее - Правила), разработаны в соответствии со статьей 29-1 Закона Республики Казахстан "О дипломатической службе Республики Казахстан" (далее - Закон) и определяют порядок и размер осуществления денежной выплаты ветеранам дипломатической службы Республики Казахстан, занимавшим должность Чрезвычайного и Полномочного Посла Республики Казахстан, Постоянного (Полномочного) представителя Республики Казахстан при международной организации или имеющим дипломатический ранг Чрезвычайного и Полномочного Посла.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) ветеран дипломатической службы Республики Казахстан (далее - ветеран дипломатической службы) - лицо, ранее занимавшее должность персонала дипломатической службы Республики Казахстан, имеющее общий трудовой стаж не менее двадцати пяти лет, из них десять лет работы в органах дипломатической службы Республики Казахстан, и достигшее пенсионного возраста в соответствии с законодательством Республики Казахстан о пенсионном обеспечении;

      2) денежная выплата - ежемесячное денежное содержание, предоставляемое получателям денежных выплат, назначаемое и осуществляемое в соответствии с настоящими Правилами;

      3) получатель денежной выплаты - ветеран дипломатической службы, занимавший должность Чрезвычайного и Полномочного Посла Республики Казахстан, Постоянного (Полномочного) представителя Республики Казахстан при международной организации или имеющий дипломатический ранг Чрезвычайного и Полномочного Посла, которому назначена денежная выплата.

Глава 2. Порядок осуществления денежной выплаты

      3. Ветеран дипломатической службы, занимавший должность Чрезвычайного и Полномочного Посла Республики Казахстан, Постоянного (Полномочного) представителя Республики Казахстан при международной организации или имеющий дипломатический ранг Чрезвычайного и 11олномочного Посла (далее-заявитель), подает нарочно либо по почте (письмо с уведомлением) в Службу управления персоналом Министерства иностранных дел Республики Казахстан (далее - Министерство) заявление по форме, согласно приложению к настоящим Правилам (далее - заявление), с приложением следующих документов:

      1) копия документа, удостоверяющего личность ветерана дипломатической службы;

      2) копия документа, подтверждающего наличие общего трудового стажа не менее двадцати пяти лет, из них десять лет работы в органах дипломатической службы Республики Казахстан;

      3) сведения о номере банковского счета в тенге.

      4. Заявление регистрируется Службой управления персоналом Министерства со дня поступления заявления.

      5. Общий срок рассмотрения заявления с момента регистрации заявления до принятия решения Министра иностранных дел Республики Казахстан (далее - Министр) в соответствии с пунктом 13 настоящих Правил составляет не более двадцати рабочих дней.

      6. Служба управления персоналом Министерства в течение трех рабочих дней после регистрации заявления направляет в адрес Министерства внутренних дел Республики Казахстан и Комитета национальной безопасности Республики Казахстан (далее - компетентные органы) запрос об определении гражданства и постоянного места жительства заявителя. Запрос об определении гражданства и постоянного места жительства заявителя рассматривается не более семи рабочих дней.

      7. Служба управления персоналом Министерства в течение трех рабочих дней после получения ответов от компетентных органов формирует личное дело на каждого заявителя с приложением документов, предусмотренных в пункте 3 настоящих Правил.

      Ответы компетентных органов также включаются в состав личного дела заявителя.

      Сноска. Пункт 7 – в редакции постановления Правительства РК от 06.09.2022 № 648 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8. Исключен постановлением Правительства РК от 06.09.2022 № 648 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Служба управления персоналом Министерства проверяет документы в отношении заявителей на соответствие следующим требованиям:

      1) наличие у заявителя гражданства Республики Казахстан на момент подачи заявления;

      2) отсутствие у заявителя постоянного места жительства за пределами Республики Казахстан;

      3) отсутствие фактов освобождения от должности за дисциплинарный проступок, дискредитирующий государственную службу Республики Казахстан;

      4) отсутствие случаев увольнения с государственной службы Республики Казахстан по отрицательным мотивам;

      5) достоверность представленных заявителем документов.

      Сноска. Пункт 9 – в редакции постановления Правительства РК от 06.09.2022 № 648 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. По результатам рассмотрения поступивших заявлений Служба управления персоналом Министерства подготавливает заключение в произвольной форме:

      1) о назначении денежной выплаты;

      2) об оставлении документов заявителя без рассмотрения в случае несоответствия заявителя требованиям, указанным в пункте 9 настоящих Правил.

      В случае выявления оснований для оставления документов заявителя без рассмотрения по основаниям, указанным в пункте 9 настоящих Правил, Служба управления персоналом не позднее чем за три рабочих дня до завершения срока рассмотрения заявления, согласно статье 73 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан, направляет заявителю уведомление о предварительном решении об оставлении документов заявителя без рассмотрения, а также времени и месте проведения заслушивания для возможности выразить заявителю позицию по предварительному решению.

      Процедура заслушивания проводится в соответствии со статьями 73 и 74 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 10 – в редакции постановления Правительства РК от 06.09.2022 № 648 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      11. Исключен постановлением Правительства РК от 06.09.2022 № 648 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Заключение Службы управления персоналом Министерства по согласованию с финансовой и юридической службами Министерства не позднее одного рабочего дня со дня рассмотрения полного пакета документов направляется на рассмотрение Министра либо лица, исполняющего его обязанности, для принятия решения.

      Сноска. Пункт 12 – в редакции постановления Правительства РК от 06.09.2022 № 648 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      13. Министр либо лицо, исполняющее его обязанности, по итогам рассмотрения документов, представленных Службой управления персоналом Министерства, в течение трех рабочих дней принимают решение о назначении денежной выплаты либо подписывает письмо об оставлении документов заявителя без рассмотрения.

      Сноска. Пункт 13 – в редакции постановления Правительства РК от 06.09.2022 № 648 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Служба управления персоналом Министерства в течение трех рабочих дней уведомляет заявителя о принятом решении Министра о назначении денежной выплаты либо направляет письмо об оставлении документов заявителя без рассмотрения.

      15. Получатель денежной выплаты, в случаях изменения фамилии, имени или отчества, номера банковского счета, гражданства, постоянного места жительства, в течение десяти рабочих дней со дня указанных изменений информирует о данных фактах Службу управления персоналом Министерства.

      16. Денежная выплата начисляется получателю со дня принятия решения Министра либо лица, исполняющего его обязанности, о назначении денежной выплаты.

      17. Денежная выплата прекращается в случаях:

      1) прекращения гражданства Республики Казахстан получателя денежной выплаты;

      2) выезда получателя денежной выплаты на постоянное место жительства за пределы Республики Казахстан;

      3) смерти получателя денежной выплаты;

      4) лишения получателя денежной выплаты дипломатического ранга в соответствии с законодательством Республики Казахстан в сфере дипломатической службы.

      Прекращение денежной выплаты оформляется решением Министра либо лица, исполняющего его обязанности.

      18. Служба управления персоналом Министерства ведет мониторинг получателей денежных выплат на предмет возникновения случаев, указанных в пункте 17 настоящих Правил.

      19. При наступлении случаев, указанных в пункте 17 настоящих Правил, денежная выплата прекращается со дня наступления соответствующих случаев.

Глава 3. Размер осуществления денежной выплаты

      20. Денежная выплата получателям осуществляется в размере двадцати процентов от должностного оклада заместителя Министра иностранных дел Республики Казахстан, определяемого в соответствии Единой системой оплаты труда работников для всех органов, содержащихся за счет государственного бюджета, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 октября 2017 года № 646 дсп (далее - Единая система оплаты труда).

      При изменении размера должностного оклада заместителя Министра иностранных дел Республики Казахстан в соответствии с Единой системой оплаты труда Министерством производится перерасчет денежной выплаты с уведомлением получателя.


  Приложение
к Правилам и размерам
осуществления денежной
выплаты ветеранам
дипломатической службы
Республики Казахстан,
занимавшим должность
Чрезвычайного и
Полномочного Посла
Республики Казахстан,
Постоянного (Полномочного)
представителя
Республики Казахстан при
международной организации
или имеющим дипломатический
ранг Чрезвычайного и
Полномочного Посла

      Сноска. Приложение – в редакции постановления Правительства РК от 06.09.2022 № 648 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

                                                            Министру иностранных дел
                                                      Республики Казахстан
                                                      ________________________
                                                      от _____________________
                                                      фамилия, имя, отчество
                                                      (при наличии)
                                                      Адрес проживания:
                                                      ______________________

  форма

Заявление

      Прошу назначить мне денежную выплату, осуществляемую ветерану дипломатической службы Республики Казахстан, занимавшему должность Чрезвычайного и Полномочного Посла Республики Казахстан, Постоянного (Полномочного) представителя Республики Казахстан при международной организации или имеющему дипломатический ранг Чрезвычайного и Полномочного Посла.

      К заявлению прилагаю:

      1. ____________________________________________________

      2. ____________________________________________________

      3. ____________________________________________________

      4. ____________________________________________________

      В случае изменений в фамилии, имени, отчестве, номере банковского счета, гражданства, постоянного места жительства, о данном факте мною будет информирована Служба управления персоналом Министерства иностранных дел Республики Казахстан в течение десяти рабочих дней.

      Даю согласие на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для рассмотрения заявления в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите".

      Подпись заявителя "___" _____________ 20__ года.