"QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 7 сәуірдегі № 203 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 27 сәуірдегі № 252 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 7 сәуірдегі № 203 қаулысына мынадай өзгерістер енгізілсін:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму жоспарын бекіту туралы";     

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму жоспары бекітілсін.";

      көрсетілген қаулымен бекітілген "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму стратегиясында:

      орыс тіліндегі мәтінге өзгеріс енгізілді, қазақ тіліндегі мәтін өзгермейді;

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму жоспары";     

      "Ағымдағы жағдайды талдау" деген 1-ші бөлімде:

      "Қоғамның қызметіне әсер ететін сыртқы саяси, экономикалық, әлеуметтік және технологиялық факторларды талдау" деген 1.1.1-кіші бөлімде:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қоғамның қызметіне әсер ететін сыртқы факторларды талдау үшін және Қоғамның даму жоспарын (бұдан әрі – Даму жоспары) іске асыру перспективаларына мынадай бағыттар бойынша PEST-талдау жүргізілді:

      1) cаяси;

      2) экономикалық;

      3) әлеуметтік;

      4) технологиялық.

      "Экономикалық факторлар" деген тарау мынадай редакцияда жазылсын:

      "Экономикалық факторлар

      Даму жоспарын іске асыруға ықпал ететін және перспективада Қоғам үшін жаңа мүмкіндіктер ашатын жағымды экономикалық факторлардың арасында мыналарды атап өтуге болады:

      Қазақстанда және жалпы Орталық Азияда іскерлік орталықтың болмауы Қоғамға шетелдік және жергілікті компанияларды тарту орталығына айналуға мүмкіндік береді;

      Мемлекет басшысының ел экономикасын әртараптандыру мақсаты мен елде және Нұр-Сұлтан қаласында экономиканың елеулі өсу қарқыны орталықтың іскерлік белсенділігіне және халықтың өмір сүру деңгейіне оң әсерін тигізеді, бұл өз кезегінде халықтың Қоғам көрсететін қызметтерді пайдалану мүмкіндіктерін арттырады. The Economist Intelligence Unit болжамына сәйкес Қазақстан Республикасының жалпы ішкі өнімі (бұдан әрі – ЖІӨ) 2018 – 2022 жылдары 2,7 %-дан – 3,3 % аралығында өседі, ал инфляция 2022 жылы 7,5 %-дан 5,4 % -ға дейін түседі;

      тиімділікке инвестициялар, оның ішінде энергетикалық тиімділікке және еңбек өнімділігін арттыруға, сондай-ақ мемлекеттің 2050 жылға дейін еліміздің энергияны қажет етуінің қарқынын 50 %-ға дейін төмендету мақсатына бағытталған инвестициялар Қоғамның коммуналдық көрсетілетін қызметтерге жұмсалатын шығыстарды төмендетуіне септігін тигізуі мүмкін;

      Нұр-Сұлтан қаласында ККІ өткізу үшін үлкен алаңдардың болмауы, сондай-ақ Қоғамның осы саладағы негізгі ойыншылармен ынтымақтасуға мүмкіндігінің болуы оның іс-шараларды өткізу алаңдарын жеткізушісі ретіндегі әлеуетін арттырады;

      Еуразиялық экономикалық одақтың жұмыс істеуі және Бірыңғай экономикалық кеңістік шеңберіндегі интеграциялық процесс базалық нарықтарды кеңейтеді, Нұр-Сұлтан қаласының және жалпы еліміздің іскерлік белсенділігін арттыруға ықпал етеді, ККІ өткізу мүмкіндіктерін кеңейтеді.

      Даму жоспарын іске асыруды қиындату тәуекелдерін арттыратын және Қоғамның қызметіне тікелей немесе жанама әсер ететін теріс экономикалық факторларға мыналарды жатқызуға болады:

      ел экономикасының мұнайға айтарлықтай тәуелділігі, сондай-ақ қазба отын қорының сарқылуы және мұнай бағасының құбылмалы болуы, бұлар елдегі экономикалық жағдайға, сол арқылы Қоғам көрсететін қызметтерге деген сұранысқа (музейге, іс-шараларға, концерттерге қатысу және т.б. бару) теріс әсер етуі мүмкін;

      еліміздің салаларының технологиялардың, шикізат пен материалдардың шет елдерден жеткізілуіне айтарлықтай тәуелділігі, бұл Қоғамның құрылыс және реконструкциялау процестеріне, объектілерді басқару үшін жаңа технологияларды енгізуге, энергия тиімділігін арттыруға, "Нұр-Әлем" контентін жаңартуға және сол сияқтыларға жұмсалатын шығасыларын арттырады;

      энергия жеткізгіштер, оның ішінде балама жеткізгіштер құнының жоғарылығы, бұл қазба отынмен салыстырғанда балама энергия көздерінің көмегімен өндірілген электр энергиясының өзіндік құнын арттырады және энергетикалық сектор мен Қоғамның көмірге тәуелділігін арттырады;

      ішкі өткізу нарығының шектеулілігі, атап айтқанда коммерциялық алаңдарды жалға беру бойынша шектеулілік;

      әлемнің басқа астаналарымен салыстырғанда Нұр-Сұлтан қаласының іскерлік белсенділігінің төмен деңгейі, бұл Қоғам объектілерінің аз жүктелуіне әкеп соқтырады;

      MEGA Silk Way сауда-ойын-сауық орталығының жақын жерде орналасуы, бұл Қоғамның сауда алаңдарын жалға алушылардың көрсетілетін қызметтеріне деген сұраныстың төмендеуін ынталандырады;

      Astana Hub үшін жалдау ақысының төмендетілген мөлшерлемесі Қоғамның кірісін айтарлықтай төмендетеді;

      басқа резиденттерге жалдау ақысының мөлшерлемесін төмендету немесе оларды жалдау ақысынан босату ықтималдығы.";

      "Әлеуметтік факторлар" деген тарау мынадай редакцияда жазылсын:

      "Әлеуметтік факторлар

      Даму жоспарын іске асыруға ықпал ететін және перспективада Қоғам үшін жаңа мүмкіндіктер ашатын жағымды әлеуметтік факторлардың арасында мыналарды атап өтуге болады:

      халықтың санасын жаңғыртуға бағытталған және музей мен қосымша іс-шараларға барудың өсуін ынталандыруға арналған "Ұлы даланың жеті қыры" бағдарламасын дамыту;

      Астана агломерациясының белсенді дамуы халықтың тұрмыс деңгейін арттыруға және туризмді дамытуға ықпал етеді, бұл өз кезегінде Қоғам көрсететін қызметтерге сұранысты арттырады;

      білім беру деңгейінің өсуі, бұл "Нұр-Әлем" сферасындағы ғылыми, интерактивті экспонаттар мен іс-шараларға деген қызығушылықты ынталандырады.

      еліміздің, әсіресе, Нұр-Сұлтан қаласының демографиясының өсуі;

      туризмнің дамуы.

      Қоғамның өсуін тежейтін теріс әлеуметтік факторларға мыналарды жатқызуға болады:

      Нұр-Сұлтан қаласында үстемдік ететін шикізатқа қатысы жоқ секторда жұмыс істейтін халық табысының төмен деңгейі;

      қолдаудың және ел халқының "болашақ энергиясы" мен инновациялар тақырыбы туралы хабардар болуының төмен деңгейі, бұл "Нұр-Әлем" сферасы қызметінің әлеуетін төмендетеді;

      музейлер мен көрме іс-шараларына келушілердің аз болуы;

      мәдениет саласындағы қайырымдылық институтының даму деңгейінің төмендігі, бұл "Нұр-Әлем" сферасы кірісінің құрылымын әртараптандыруға теріс әсер етеді;

      кəсіпорындар қызметі тоқтатылған жағдайда қызметкерлерді қысқарту жəне жұмыстан босату қаупі, бұл халық табысының төмендеуіне əкеп соқтырады.";

      "Технологиялық факторлар" деген тарауда:

      бірінші және екінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:     

      "Даму жоспарын іске асыруға ықпал ететін және перспективада Қоғам үшін жаңа мүмкіндіктер ашатын жағымды технологиялық факторлардың арасында мыналарды атап өтуге болады:

      әлемдегі жоғары технологиялардың жылдам өсуі "Нұр-Әлем" сферасының контентін жаңарту үшін жаңа мүмкіндіктер ашады;

      технологиялар трансфертінің дамуы Қоғамның жаңа технологияларды пайдалануы мен енгізуін жеңілдетеді;

      ақпараттық технологиялар саласының дамуы және ақпараттандыру бағдарламаларына қолжетімділіктің өсуі Қоғам қызметінің, атап айтқанда "Нұр-Әлем" сферасының қызметі мен ККІ өткізудің маңыздылығы мен құндылығы туралы халықтың хабардар болуын арттыруға мүмкіндік береді;

      энергетика мен су ресурстарын үнемдеуге арналған тиімділігі жоғары заманауи технологиялардың пайда болуы Қоғамға коммуналдық көрсетілетін қызметтерге жұмсалатын шығыстарды қысқартуға мүмкіндік береді;

      өндірісте тиімділігі жоғары технологиялар мен жабдықтардың пайда болуы мен енгізілуі елдің энергетика секторында және сумен жабдықтау секторында шығасыларды қысқартуға мүмкіндік береді.

      Даму жоспарын іске асыруға теріс әсер ететін факторларға мыналарды жатқызуға болады:

      елімізде жоғары технологиялы компаниялар санының жеткіліксіз болуы, бұл шет елдерден жеткізілімдерге тәуелділікті сақтап отыр;

      елдегі инженерлік және конструкторлық құзыреттердің төмен деңгейі жоғары технологиялы жаңа компанияларды құру және жоғары технологияларға қызмет көрсету мүмкіндіктеріне теріс ықпал етеді;

      инженерлік және конструкторлық институттар мен мектептердің төмен деңгейі инженерлік және конструкторлық құзыреттілік деңгейіне теріс әсер етеді;

      процестердің экологиялық қауіпсіздігі деңгейінің жоғары болмауы Қоғамның "жасыл экономика" қағидаттарын ұстану мүмкіндігін төмендетеді.";

      "Қызметтің стратегиялық бағыттары, мақсаттары, түйінді көрсеткіштері мен күтілетін нәтижелері" деген 3-бөлімде:

      "Қоғамның орнықты дамуы" деген 3.5-кіші бөлімде:

      алтыншы абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "Елішілік құндылықты дамыту және мемлекеттік сатып алу қағидаларын қатаң сақтау Қоғамның бизнесін дамытудың басым аспектісі болып табылады. Қажет болған жағдайда Қоғам өзі үшін қажетті көрсетілетін қызметтер нарығын дамыту мақсатында тренингтер мен оқыту бағдарламаларын жүргізеді.";

      "Тәуекелдерді басқару жүйесі" деген 4-бөлімде:

      "Стратегиялық көрсеткіштерге қол жеткізбеу тәуекелдері" деген 4.3-кіші бөлімде:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "4.3. "Стратегиялық көрсеткіштерге қол жеткізбеу тәуекелдері"

      Даму жоспарын табысты іске асыру мақсатында нысаналы стратегиялық көрсеткіштерге қызметтің алты негізгі бағытының шеңберінде қол жеткізуді қамтамасыз ету қажет:

      1) "Нұр-Әлем" сферасының жаңа іскерлік орталықтың символы және туристерді тарту нүктесі ретінде жұмыс істеуі:

      Сфераның толтырылуы – келудің нысаналы мәніне қол жеткізу;

      Сфера кірістерінің құрылымындағы қосымша кіріс;

      2) сервистік көрсетілетін қызметтерді коммерцияландыруды қоса алғанда, объектілер мен мүлікті басқару:

      коммерциялық жылжымайтын мүлікті басқару жөніндегі қызметтің кірістілігі жалдау ақысының мөлшерлемелерін басқарудан, объектілердің толтырылуын қамтамасыз етуден және объектілерді ұстау шығыстарын оңтайландырудан тұрады;

      3) ККІ өткізу және халықаралық іс-шараларға қатысу:

      ККІ бағыты шеңберінде қызметтің кірістілігі барынша жоғары кіріс әкелетін іс-шараларды басқару мен таңдаудан тұрады;

      4) инвестициялық жобаларды іске асыру:

      инвестициялық жобаларды табысты аяқтау;

      нысаналы ақша қаражатын алу;

      5) Қоғамның орнықты дамуы:

      әлеуметтік жауапкершілікті арттыру кадрлардың тұрақтамауын басқарудан және персоналдың барынша жұмылуын қамтамасыз етуден тұрады;

      Қоғамның трансформациясы бизнес-процестердің және ұйымдық құрылымның нысаналы моделіне көшуден, сондай-ақ қызметтің тиімділік көрсеткіштерінің оңтайландырылған жүйесін енгізуден тұрады;

      оң EBITDA margin қамтамасыз ету арқылы операциялық шығынсыздыққа қол жеткізу;

      6) сауда-экономикалық ынтымақтастық орталықтарының инфрақұрылымын салу және басқару:

      жер учаскелерін алу;

      инфрақұрылым объектілерін салу және пайдалануға беру.";

      "Стратегиялық бастамаларды іске асыру жөніндегі іс-қимылдардың орындалмау тәуекелдері" деген 4.4-кіші бөлімде:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Өзектілендірілген Даму жоспарының шеңберінде қызметтің алты түйінді бағытын атап көрсетуге болады:

      "Нұр Әлем" сферасының жаңа іскерлік орталық символы және туристерді тарту нүктесі ретінде жұмыс істеуін қамтамасыз ету;

      сервистік көрсетілетін қызметтерді коммерцияландыруды қоса алғанда, объектілер мен мүлікті басқару;

      ККІ өткізу және халықаралық іс-шараларға қатысу;

      инвестициялық жобаларды іске асыру;

      Қоғамның орнықты дамуы;

      сауда-экономикалық ынтымақтастық орталықтарының инфрақұрылымын салу және басқару.";

      "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму стратегиясына 1-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышындағы мәтін мынадай редакцияда жазылсын:

      "

  "QazExpoCongress" ұлттық
компаниясы" акционерлік
қоғамының 2015 – 2024
жылдарға арналған даму
жоспарына
1-қосымша";

      "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму стратегиясына 2-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышындағы мәтін мынадай редакцияда жазылсын:

      "

  "QazExpoCongress" ұлттық
компаниясы" акционерлік
қоғамының 2015 – 2024
жылдарға арналған даму
жоспарына
2-қосымша";

      "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму стратегиясына 3-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышындағы мәтін мынадай редакцияда жазылсын:

      "

  "QazExpoCongress" ұлттық
компаниясы" акционерлік
қоғамының 2015 – 2024
жылдарға арналған даму
жоспарына
3-қосымша";

      "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму стратегиясына 4-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышындағы мәтін мынадай редакцияда жазылсын:

      "

  "QazExpoCongress" ұлттық
  компаниясы" акционерлік
  қоғамының 2015 – 2024
  жылдарға арналған даму
  жоспарына
  4-қосымша";

      "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму стратегиясына 5-қосымшада:

      жоғарғы оң жақ бұрышындағы мәтін мынадай редакцияда жазылсын:

      "

  "QazExpoCongress" ұлттық
компаниясы" акционерлік
қоғамының 2015 – 2024
жылдарға арналған даму
жоспарына
5-қосымша";

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "2015 – 2018 жылдар кезеңінде Қоғамның 2 стратегиялық бағыты айқындалған болатын:

      1-ші стратегиялық бағыт. ЭКСПО-2017 халықаралық мамандандырылған көрмесін дайындау мен өткізу және "Болашақ энергиясы" технологияларын дамыту үшін инновациялық инфрақұрылым құру.

      2-ші стратегиялық бағыт. ЭКСПО-2017 мұрасын пайдалану

      Бұл ретте Даму жоспарының осы кезеңге (2015 – 2018 жылдарға) арналған ПӘК картасы 1-кестеде келтірілген.";

      "Даму стратегиясының алдыңғы нұсқасының стратегиялық мақсаттарына арналған ПӘК картасы" деген 1-кестеде:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-кесте. Даму жоспарының алдыңғы нұсқасының стратегиялық мақсаттарына арналған ПӘК картасы";

      "Компанияның даму стратегиясының мақсаттары" деген баған мынадай редакцияда жазылсын:

      "Компанияның Даму жоспарының мақсаттары";

      "Компанияның даму стратегиясының міндеттері" деген баған мынадай редакцияда жазылсын:

      "Компанияның Даму жоспарының міндеттері";

      "Компанияның даму стратегиясының түйінді көрсеткіштері (сандық немесе сапалық)" деген баған мынадай редакцияда жазылсын:

      "Компанияның Даму жоспарының түйінді көрсеткіштері (сандық немесе сапалық)";

      екінші бөліктің бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Даму жоспарының ПӘК деректерін іске асыру шеңберінде мынадай нәтижелерге қол жеткізілді:";

      "QazЕxpoCongress" ҰК" АҚ стратегиялық картасындағы түйінді ұлттық индикаторлардың декомпозициясы" деген 3-кестеде:

      "QazExpoCongress" ҰК" АҚ 2015 – 2024 жылдарға арналған даму стратегиясы" деген баған мынадай редакцияда жазылсын:

      "QazExpoCongress" ҰК" АҚ 2015 – 2024 жылдарға арналған даму жоспары";

      "QazExpoCongress" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2015 – 2024 жылдарға арналған даму стратегиясына 6-қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышындағы мәтін мынадай редакцияда жазылсын:

      "

  "QazExpoCongress" ұлттық
компаниясы" акционерлік
қоғамының 2015 – 2024
жылдарға арналған даму
жоспарына
6-қосымша".

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Ә. Смайылов

О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2015 года № 203 "Об утверждении Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 апреля 2022 года № 252

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2015 года № 203 "Об утверждении Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы" следующие изменения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Плана развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемый План развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы.";

      в Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы", утвержденной указанным постановлением:

      текст в правом верхнем углу изложить в следующей редакции:

      "

  Утвержден
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 7 апреля 2015 года № 203

      ";

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "План развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы";

      в разделе 1 "Анализ текущего состояния компании":

      в подразделе 1.1.1 "Анализ внешних политических, экономических, социальных и технологических факторов, воздействующих на деятельность Общества":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Для анализа внешних факторов, воздействующих на деятельность Общества и перспективы реализации Плана развития Общества (далее – План развития), был проведен PEST-анализ по следующим направлениям:

      1) политическое;

      2) экономическое;

      3) социальное;

      4) технологическое.";

      главу "Экономические факторы" изложить в следующей редакции:

      "Экономические факторы

      Среди позитивных экономических факторов, которые содействуют реализации Плана развития и в перспективе открывают новые возможности для Общества, можно отметить следующие:

      отсутствие делового центра в Казахстане и в целом Центральной Азии позволит Обществу стать центром притяжения иностранных и местных компаний;

      цель Главы государства диверсифицировать экономику страны и существенные темпы роста экономики в стране и городе Нур-Султане позитивно влияют на деловую активность центра и уровень жизни населения, что, в свою очередь, повышает возможность населения пользоваться услугами Общества. Согласно прогнозам The Economist Intelligence Unit, внутренний валовой продукт Республики Казахстан (далее – ВВП) будет расти в коридоре 2,7 % – 3,3 % в 2018 – 2022 годы, а инфляция упадет с 7,5 % до 5,4 % в 2022 году;

      инвестиции в эффективность, в том числе инвестиции, направленные на энергоэффективность и повышение производительности труда, а также цели государства по снижению энергоемкости страны до 50 % до 2050 года, могут содействовать Обществу снизить расходы на коммунальные услуги;

      отсутствие крупных площадок для проведения КВМ в городе Нур-Султане, а также наличие возможности сотрудничества Общества с крупными игроками в данной сфере повышают его потенциал как поставщика площадок для проведения мероприятий;

      функционирование Евразийского экономического союза и интеграционный процесс в рамках Единого экономического пространства расширяют базовые рынки, способствуют повышению деловой активности города Нур-Султана и страны в целом, расширяют возможности проведения КВМ.

      К негативным экономическим факторам, которые повышают риски затруднения реализации Плана развития и несут прямое или косвенное негативное влияние на деятельность Общества, можно отнести следующие:

      существенная зависимость экономики страны от нефти, также истощение запасов ископаемого топлива и изменчивые цены на нефть, которые могут негативно повлиять на экономическую ситуацию в стране, тем самым на спрос на услуги Общества (посещение музея, мероприятий, концертов и тому подобное);

      существенная зависимость отраслей страны от поставок технологий, сырья и материалов из зарубежных стран, что повышает издержки Общества на строительные и реконструкционные процессы, внедрение новых технологий для

      управления объектами, повышение энергоэффективности, обновление контента Сферы "Нур-Алем" и тому подобное;

      высокая стоимость энергоносителей, в частности альтернативных, что повышает себестоимость электроэнергии, выработанной с помощью альтернативных источников энергии, по сравнению с ископаемым топливом и повышает зависимость энергетического сектора и Общества от угля;

      ограниченность внутреннего рынка сбыта, в частности по сдаче в аренду коммерческих площадей;

      низкий уровень деловой активности в городе Нур-Султане по сравнению с другими столицами мира, который влечет низкую загруженность объектов Общества;

      близкое расположение торгово-развлекательного центра MEGA Silk Way, что стимулирует снижение спроса на услуги арендаторов торговых площадок Общества;

      сниженная арендная ставка для Astana Hub значительно снижает доходы Общества;

      вероятность снижения арендной ставки или освобождение от арендной платы других резидентов.";

      главу "Социальные факторы" изложить в следующей редакции:

      "Социальные факторы

      Среди позитивных социальных факторов, которые содействуют реализации Плана развития и в перспективе открывают новые возможности для Общества, можно отметить следующие:

      развитие программы "Семь граней великой степи", которая направлена на модернизацию сознания народа и может стимулировать рост посещения музея и дополнительных мероприятий;

      активное развитие Астанинской агломерации содействует повышению уровня жизни населения и развитию туризма, что, в свою очередь, повысит спрос на услуги Общества;

      рост уровня образования, что стимулирует заинтересованность научными, интерактивными экспонатами и мероприятиями в Сфере "Нур-Алем";

      рост демографии страны, в частности города Нур-Султана;

      развитие туризма.

      К негативным социальным факторам, которые замедляют рост Общества, можно отнести:

      низкий уровень доходов населения, работающего в несырьевом секторе, которое доминирует в городе Нур-Султане;

      невысокий уровень поддержки и осведомленности о тематике "энергии будущего" и инновациях населения страны, что снижает потенциал деятельности Сферы "Нур-Алем";

      низкая посещаемость музеев и выставочных мероприятий;

      низкий уровень развитости института пожертвования в сфере культуры, который негативно отражается на диверсификации структуры доходов Сферы "Нур-Алем";

      риск сокращений и увольнений работников в случае остановки деятельности предприятий, который повлечет снижение доходов населения.";

      в главе "Технологические факторы":

      части первую и вторую изложить в следующей редакции:

      "Среди позитивных технологических факторов, которые содействуют реализации Плана развития и в перспективе открывают новые возможности для Общества, можно отметить следующие:

      быстрый рост высоких технологий в мире открывает новые возможности для обновления контента Сферы "Нур-Алем";

      развитие трансферта технологий облегчает Обществу использование и внедрение новых технологий;

      развитие сферы информационных технологий и рост доступа к программам информатизации позволяет Обществу повысить осведомленность населения о значимости и ценности деятельности Общества, в частности Сферы "Нур-Алем", и проведения КВМ;

      появление современных высокоэффективных технологий для сбережения энергетических и водных ресурсов позволит Обществу сократить расходы на коммунальные услуги;

      появление и внедрение высокоэффективных технологий и оборудования в производстве позволит сократить издержки в энергетическом секторе и секторе водоснабжения страны.

      К факторам, негативно влияющим на реализацию Плана развития, можно отнести следующие:

      недостаточное количество высокотехнологичных компаний в стране, что сохраняет зависимость от поставок из зарубежных стран;

      низкий уровень инженерных и конструкторских компетенций в стране негативно влияет на возможность создания новых высокотехнологических компаний и обслуживания высоких технологий;

      низкий уровень инженерных и конструкторских институтов и школ негативно влияет на уровень инженерных и конструкторских компетенций;

      невысокий уровень экологической безопасности процессов снижает возможности Общества придерживаться принципов "зеленой экономики".";

      в разделе 3 "Стратегические направления деятельности, цели, ключевые показатели деятельности и их ожидаемые результаты":

      в подразделе 3.5 "Устойчивое развитие Общества":

      абзац шестой изложить в следующей редакции:

      "Развитие внутристрановой ценности и строгое соблюдение правил осуществления государственных закупок являются приоритетным аспектом развития бизнеса Общества. При необходимости Общество будет проводить тренинги и обучающие программы с целью развития рынка необходимых для Общества услуг.";

      в разделе 4 "Система управления рисками":

      в подразделе 4.3 "Риски недостижения стратегических показателей":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "4.3. Риски недостижения стратегических показателей

      С целью успешной реализации Плана развития необходимо обеспечить достижение целевых стратегических показателей в рамках шести основных направлений деятельности:

      1) функционирование Сферы "Нур-Алем" как символа нового делового центра и точки притяжения туристов:

      заполняемость Сферы – достижение целевого значения посещений;

      дополнительный доход в структуре доходов Сферы;

      2) управление объектами и имуществом, включая коммерциализацию сервисных услуг:

      прибыльность деятельности по управлению коммерческой недвижимостью состоит из управления арендными ставками, обеспечения заполненности объектов и оптимизации расходов на содержание объектов;

      3) проведение КВМ и участие в международных мероприятиях:

      прибыльность деятельности в рамках направления по КВМ состоит из управления и выбора наиболее прибыльных мероприятий;

      4) реализация инвестиционных проектов:

      успешное завершение инвестиционных проектов;

      получение целевых денежных средств;

      5) устойчивое развитие Общества:

      повышение социальной ответственности состоит из управления текучестью кадров и обеспечения максимального вовлечения персонала;

      трансформация Общества состоит из перехода к целевой модели бизнес–процессов и организационной структуры, а также внедрения оптимизированной системы показателей эффективности деятельности;

      достижение операционной безубыточности путем обеспечения положительного EBITDA margin;

      6) строительство и управление инфраструктурой центров торгово-экономического сотрудничества:

      получение земельных участков;

      строительство и сдача в эксплуатацию объектов инфраструктуры.";

      в подразделе 4.4 "Риски невыполнения действий по реализации стратегических инициатив":

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "В рамках актуализированного Плана развития можно выделить шесть ключевых направлений деятельности:

      обеспечение функционирования Сферы "Нур-Алем" как символа нового делового центра и точки притяжения туристов;

      управление объектами и имуществом, включая коммерциализацию сервисных услуг;

      проведение КВМ и участие в международных мероприятиях;

      реализация инвестиционных проектов;

      устойчивое развитие Общества;

      строительство и управление инфраструктурой центров торгово-экономического сотрудничества.";

      текст в правом верхнем углу приложения 1 к Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы" изложить в следующей редакции:

      "

  Приложение 1
к Плану развития акционерного
общества "Национальная
компания "QazExpoCongress"
на 2015 – 2024 годы"

      ";

      текст в правом верхнем углу приложения 2 к Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы" изложить в следующей редакции:

      "

  Приложение 2
к Плану развития акционерного
общества "Национальная
компания "QazExpoCongress"
на 2015 – 2024 годы"

      ";

      текст в правом верхнем углу приложения 3 к Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы" изложить в следующей редакции:

      "

  Приложение 3
к Плану развития акционерного
общества "Национальная
компания "QazExpoCongress"
на 2015 – 2024 годы"

      ";

      текст в правом верхнем углу приложения 4 к Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы" изложить в следующей редакции:

      "

  Приложение 4
к Плану развития акционерного
общества "Национальная
компания "QazExpoCongress"
на 2015 – 2024 годы"

      ";

      в приложении 5 к Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы:

      текст в правом верхнем углу изложить в следующей редакции:

      "

  Приложение 5
к Плану развития акционерного
общества "Национальная
компания "QazExpoCongress"
на 2015 – 2024 годы"

      ";

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "На период с 2015 года по 2018 год у Общества были определены 2 стратегических направления:

      Стратегическое направление 1. Подготовка и проведение международной специализированной выставки ЭКСПО-2017 и создание инновационной инфраструктуры для развития технологий "Энергии будущего"

      Стратегическое направление 2. Использование наследия ЭКСПО-2017

      При этом карта КПД Плана развития на данный период (2015 – 2018 годы) представлена в таблице 1.";

      в таблице 1 "Карта КПД для стратегических целей предыдущей версии Стратегии развития":

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Таблица 1. Карта КПД для стратегических целей предыдущей версии Плана развития";

      графу "Цели Стратегии развития Компании" изложить в следующей редакции:

      "Цели Плана развития Компании";

      графу "Задачи Стратегии развития Компании" изложить в следующей редакции:

      "Задачи Плана развития Компании";

      графу "Ключевые показатели Стратегии развития Компании (количественные или качественные)" изложить в следующей редакции:

      "Ключевые показатели Плана развития Компании (количественные или качественные";

      абзац первый части второй изложить в следующей редакции:

      "В рамках реализации данных КПД Плана развития были достигнуты следующие результаты:";

      в таблице 3 "Декомпозиция ключевых национальных индикаторов в стратегической карте АО "НК "QazЕxpoCongress":

      графу "Стратегия развития АО "НК "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы" изложить в следующей редакции:

      "План развития АО "НК "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы";

      текст в правом верхнем углу приложения 6 к Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "QazExpoCongress" на 2015 – 2024 годы" изложить в следующей редакции:

      "

  Приложение 6
к Плану развития акционерного
общества "Национальная
компания "QazExpoCongress"
на 2015 – 2024 годы"

      ".

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Смаилов