Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін жекелеген доңғалақты көлік құралдарына қатысты міндетті талаптарды қолдану және олардың сәйкестігіне бағалау жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 22 қазандағы № 843 қаулысы. Қаулының қолданыста болу мерзімі 2023 жылғы 1 ақпанға дейін

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Қаулының қолданыста болу мерзімі – 01.02.2023 дейін (қаулының 3-т.).
      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Қолданысқа енгізілу тәртібін 3-тармақтан қараңыз

      "Кеден одағы комиссиясының 2011 жылғы 9 желтоқсандағы № 877 шешіміне өзгерістер енгізу туралы" Еуразиялық экономикалық комиссия Кеңесінің 2022 жылғы 5 сәуірдегі № 45 шешіміне сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін жекелеген доңғалақты көлік құралдарына қатысты міндетті талаптарды қолдану және олардың сәйкестігіне бағалау жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі осы қаулыға сәйкес сәйкестікті бағалаудан өткен көлік құралдарын бастапқы мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2023 жылғы 1 ақпанға дейін қолданылады.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2022 жылғы 22 қазандағы
№ 843 қаулысымен
бекітілген

Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін жекелеген доңғалақты көлік құралдарына қатысты міндетті талаптарды қолдану және олардың сәйкестігіне бағалау жүргізу қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін жекелеген доңғалақты көлік құралдарына қатысты міндетті талаптарды қолдану және олардың сәйкестігіне бағалау жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының аумағында айналымға шығарылатын, тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді отандық өндірушілер тізіліміндегі Қазақстан Республикасының дайындаушысы шығарған, қозғалтқыштың жұмыс көлемі 50 см3 асатын, ең жоғары конструктивті жылдамдығы 50 км/сағ асатын М, N санаттарындағы доңғалақты көлік құралдарына және оның O санатындағы тіркемелеріне, сондай-ақ өздігінен жүретін шассилерге (бұдан әрі – көлік құралы) қолданылады.

      "Атамекен" Қазақстан Республикасының ұлттық кәсіпкерлер палатасы берген индустриялық сертификат Қазақстан Республикасының көлік құралдарын дайындаушының тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді отандық өндірушілер тізілімінде тұрғанын растайтын құжат болып табылады.

      "Доңғалақты көлік құралдарының қауіпсіздігі туралы" Кеден одағының техникалық регламентінің (018/2011 КО ТР) (бұдан әрі – 018/2011 КО ТР) 1-бөлімінің 1-тармағының екінші абзацына сәйкес осы Қағидалардың талаптары бойынша сәйкестікті бағалаудан өткен көлік құралдары Қазақстан Республикасында бастапқы тіркеуге қойылады.

      Мұндай көлік құралын тіркеу туралы куәлікте мынадай жазба көрсетіледі: "КҚ тек ҚР аумағында ғана пайдалануға рұқсат етіледі.".

      Көлік құралдарының құрауыштары 018/2011 КО ТР талаптарына сәйкес сәйкестікті растауды бағалаудан өтеді.

      Егер көлік құралдарының құрауыштары көлік құралдарын құрастыру өндірісіне жеткізуге арналған (жеке элементтер ретінде сәйкестігін растау БҰҰ қағидаларында көзделген құрауыштардан басқа) немесе пайдаланылып жүрген көлік құралдарына арналған ауыстырмалы (қосалқы) бөлшектер ретінде болса, мұндай құрауыштар сәйкестікті растау бағалауынан өтпейді. Бұл мақсаттар үшін көлік құралына Қазақстан Республикасы көлік құралын/шасси типін мақұлдау болуы тиіс.

      2. Қағидаларда 018/2011 КО ТР белгілеген ұғымдар пайдаланылады, сондай-ақ мыналарды білдіретін кейбір терминдер қолданылады:

      1) айналымға шығару – мүдделі тұлғаларға Қазақстан Республикасының аумағында көлік құралын (шассиді) шектеусіз пайдалануға және оған иелік етуге рұқсат беру;

      2) арнайы көлік құралы – арнайы жабдықты талап ететін арнайы функцияларды орындауға арналған көлік құралы;

      3) базалық көлік құралы – тұтас немесе шанақ немесе шасси түріндегі оның негізгі құрауыштары басқа көлік құралын жасау үшін пайдаланылған айналысқа шығарылған көлік құралы;

      4) бастапқы тіркеу – Қазақстан Республикасының аумағында алғаш жүзеге асырылатын көлік құралын мемлекеттік тіркеу;

      5) Біріккен Ұлттар Ұйымының қағидалары (БҰҰ қағидалары) – 1958 жылғы 20 наурызда Женевада жасалған Доңғалақты көлік құралдарына, доңғалақты көлік құралдарында орнатылуы және/немесе пайдаланылуы мүмкін жабдықтау заттары мен бөлшектерге арналған бірыңғай техникалық нұсқамаларды қабылдау туралы және осы нұсқамалар негізінде берілетін ресми бекітулерді өзара тану шарттары туралы келісімге (бұдан әрі – 1958 жылғы келісім) сәйкес қабылданған техникалық нұсқамалар және 1958 жылғы Келісімге қосымша болып табылады;

      6) дәлелдемелік материалдар – техникалық реттеу объектісінің осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігін анықтауға мүмкіндік беретін ақпарат қамтылған құжаттар;

      7) бірлі-жарым көлік құралы – Қазақстан Республикасында сериялық өндіріс жағдайында жасалған, конструкциясына айналымға шығарылғанға дейін жеке тәртіппен өзгерістер енгізілген; немесе жеке тәртіппен сериялық өндірістен тыс құрастыру жиынтығынан жасалған көлік құралы;

      8) көлік құралы – адамдарды, жүктерді немесе оған орнатылған жабдықты тасымалдауға арналған M, N, О санаттарындағы доңғалақпен жүретін құрылғы;

      9) көлік құралының (шассидің) типі – техникалық сипаттамада тіркелген конструктивтік белгілері ортақ, бір дайындаушы жасаған көлік құралдары (шасси);

      10) көлік құралын дайындаушыға халықаралық сәйкестендіру кодын беру туралы куәлік – қызметін Қазақстан Республикасының аумағында жүзеге асыратын заңды не жеке тұлға ретінде немесе дара кәсіпкер ретінде тіркелген көлік құралын дайындаушыға халықаралық сәйкестендіру кодының берілгенін растайтын құжат;

      11) қауіпсіздікті қамтамасыз ету – техникалық реттеу объектісін азаматтардың өміріне немесе денсаулығына, жеке және заңды тұлғалардың мүлкіне, мемлекеттік және коммуналдық мүлікке, қоршаған ортаға зиян келтірудің жол берілмейтін қаупі жоқ жағдайға келтіруге бағытталған іс-шаралар кешені;

      12) Қазақстан Республикасы көлік құралы конструкциясының қауіпсіздігі туралы куәлік – айналымға шығарылатын бірлі-жарым көлік құралдарының осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігін куәландыратын, сынақ зертханасы беретін көлік құралының сәйкестігін бағалау туралы құжат;

      13) Қазақстан Республикасының көлік құралы/шасси типін мақұлдау – айналымға шығарылатын көлік құралдарының (шассидің) осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігін куәландыратын, сертификаттау жөніндегі орган беретін көлік құралының (шассидің) сәйкестігін бағалау туралы құжат;

      14) сертификаттау жөніндегі орган – Кеден одағының сертификаттау жөніндегі органдарының және сынақ зертханаларының (орталықтарының) бірыңғай тізіліміне енгізілген, көлік құралының (шассидің) типін мақұлдауды жүргізу үшін Қазақстан Республикасы мәлімдеген сертификаттау жөніндегі аккредиттелген органдар;

      15) сынақ зертханасы – құзыреті ISO 17025 стандартының талаптарына сәйкес келетін, Кеден одағының сертификаттау жөніндегі органдарының және сынақ зертханаларының (орталықтарының) бірыңғай тізіліміне енгізілген, бірлі-жарым көлік құралының сәйкестігін бағалауды жүргізу үшін Қазақстан Республикасы мәлімдеген аккредиттелген сынақ зертханалары.

2-тарау. Көлік құралдарына қатысты міндетті талаптарды белгілеу және қолдану

      3. Көлік құралдарына қатысты қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі талаптар және көлік құралдарын сәйкестендіруге қойылатын талаптар белгіленеді.

      Көлік құралдарының қауіпсіздік талаптарын іске асыру осы Қағидалардың 4 және 5-тармақтарының талаптарын орындаумен қамтамасыз етіледі.

      4. Көлік құралының сәйкестігін бағалауды жүргізу кезінде қауіпсіздік жөніндегі мынадай талаптардың орындалуы қамтамасыз етіледі, олар сәйкестік туралы декларациямен расталуға тиіс:

      1) көлік құралдарын бұрын пайдаланылған құрауыштардан дайындауға жол берілмейді;

      2) М1 және N1 санаттарындағы көлік құралдарына көлік құралы проекциясының сыртқы контурына сәйкес келетін бампер сызығына қатысты тіреу үстінің көлденең бетіне қарай алға шығып тұратын, болаттан немесе беріктік сипаттамасы осыған ұқсас басқа да материалдардан жасалатын конструкцияларды орнатуға жол берілмейді (бұл талап көлік құралының штаттық жинақтамасында көзделген және (немесе) белгіленген тәртіппен сәйкестікті бағалаудан өткен конструкцияларға, сондай-ақ салмағы 0,5 кг аз, фараларды ғана қорғауға арналған металл торларға, мемлекеттік тіркеу белгісіне және оны бекіту элементтеріне қолданылмайды);

      3) көлік құралдарында қолданылатын кондиционерлердің, сондай-ақ тоңазытқыш жабдығының құрамында тізбесі Еуразиялық экономикалық одақ деңгейінде бекітілген озонды бұзатын заттар мен материалдардың болуына жол берілмейді;

      4) рульдік басқару оң жақта орналасқан көлік құралдарын айналымға шығаруға жол берілмейді.

      5. Көлік құралының сәйкестігіне бағалау жүргізу кезінде типті ресми бекіту туралы хабармен немесе сәйкестік сертификатымен, немесе 018/2011 КО ТР талаптары шеңберінде ресімделген көлік құралының (шассидің) типін мақұлдаумен расталатын мынадай қауіпсіздік жөніндегі талаптардың орындалуы қамтамасыз етіледі:

      1) көлік құралын жарықтандыру, жарық сигнализациясы және дыбыстық сигнал құрылғыларымен жарақтандыру (№ 28-00; 48-02 БҰҰ қағидалары);

      2) тежегіш жүйелерінің тиімділігі (№ 13Н-00 (M1, N1); № 13-07 (M2, M3, N, O) БҰҰ қағидалары).

      Көлік құралдарын тежегіштердің бұғаттауға қарсы жүйесімен, бағдар орнықтылығы жүйесімен жабдықтамауға болады;

      3) сыртқы шығыңқы жерлердің жарақат қауіпсіздігі (№ 26-03, 61-00 БҰҰ қағидалары);

      4) көлік құралының өрт қауіпсіздігі (№ 34-01 (М 1), 34-02 (М, N, О); 67-01; 110-00; 118-00 БҰҰ қағидалары);

      5) көлік құралы конструкциясының жүргізуші мен жолаушыларға жол-көлік оқиғасы кезінде және дәл содан кейін орын алатын жарақат салуын азайту қабілеті, сондай-ақ жол-көлік оқиғасынан кейін көлік құралының жүргізушісі мен жолаушыларын техникалық құралдарды қолданбай эвакуациялау мүмкіндігі (№ 12-03; 14-07; 16-04; 17-08; 25-04; 29-02; 43-00; 58-02; 66-02; 73-00; 80-01; 93-00 БҰҰ қағидалары);

      6) істен шығуы жол-көлік оқиғасының туындауына әкеп соғуы мүмкін көлік құралының құрамдауыштарын пайдаланудың белгіленген қағидаларын сақтау кезіндегі сенімділік (№ 11-02; 30-02; 54-00; 55-01 БҰҰ қағидалары);

      7) жүргізушінің орнынан Қазақстан Республикасында қабылданған жол жүрісі талаптары үшін барлық бағыттарда сыртқы кеңістіктің көрініп тұруы (№ 46-01; 125-00 БҰҰ қағидалары);

      8) көлік құралының сыртқы шуы (№ 51-01 БҰҰ қағидалары);

      9) рульдік басқару (№ 79-01 БҰҰ қағидалары);

      10) көлік құралдарының қоршаған ортаға ластаушы заттар шығарындыларының шекті мәндері (№ 24-03; 49-01 (0-экологиялық сынып), 49-02 (1 және 2-экологиялық сыныптар), 49-04 (3-экологиялық сынып), 49-05 (4 және 5-экологиялық сыныптар); 83-02 (0 және 1-экологиялық сыныптар), 83-04 (2-экологиялық сынып), 83-05 (3 және 4-экологиялық сыныптар), 83-06 (5-экологиялық сынып) БҰҰ қағидалары);

      11) М2 және М3 санаттарындағы көлік құралдарына қойылатын жалпы қауіпсіздік талаптары (БҰҰ № 36-03, 52-01 қағидалары, № 107-01 БҰҰ қағидаларын баламалы қолдануға жол беріледі).

      Арнаулы жолаушылар көлік құралдарына, М2G және М3G санатты автобустарға, салт-жоралғы қызметтерін көрсетуге арналған автобустарға, сондай-ақ отыратын орындарының саны аз М2 және М3 санатты көлік құралдарына қатысты № 36-03 БҰҰ қағидаларының 5.1, 5.3, 5.6.1.1, 5.7.5-5.7.8, 5.10-тармақтарының, № 52-01 БҰҰ қағидаларының 5.1, 5.3, 5.6.1.1, 5.6.3.1, 5.7.1.1-5.7.1.7, 5.7.5-5.7.8, 5.9, 5.10-тармақтарының, № 107 БҰҰ қағидаларына 3-қосымшаның 7.2, 7.6.1.1, 7.6.3.1, 7.7.1.1-7.7.1.7, 7.7.5-7.7.8, 7.11, 7.12-тармақтарының талаптары қолданылмайды, бұл ретте "Қазақстан Республикасы көлік құралы типін мақұлдау" үшін мұндай көлік құралдарын жолаушыларды коммерциялық тасымалдау үшін пайдалануды шектеу туралы жазба жасалады;

      12) жедел және арнайы қызметтердің арнайы және арнаулы көлік құралдары бояуының, айырым белгілерінің, жазуларының, арнайы жарық және дыбыс сигналдарының түстік-графикалық схемалары;

      13) қажетті дәлдікпен өлшеу және қажет болған жағдайларда көлік құралының қозғалыс параметрлерін тіркеу және олар туралы жүргізушіні хабардар ету (№ 39-00; 89-00 БҰҰ қағидалары);

      14) электр жетегі бар көлік құралдарының қауіпсіздігі (№ 100-00 БҰҰ қағидалары);

      15) көлік құралын санкциясыз пайдаланудан қорғаудың қажетті деңгейі (№ 18-02; 116-00 БҰҰ қағидалары);

      16) көлік құралы конструкциясы бөліктерінің сыртқы электромагниттік сәулелену көздерінің әсеріне төзімділігі және олардың электромагниттік үйлесімділігі (№ 10-01 БҰҰ қағидалары);

      17) 018/2011 КО ТР 5-қосымшада көзделген көлік құралдарына қатысты қолданылатын габарит және салмақ шектеулеріне сәйкес келуі;

      18) 018/2011 КО ТР 6-қосымшада көзделген арнаулы және арнайы көлік құралдарына қойылатын қосымша талаптар.

      Арнайы және арнаулы көлік құралдарына қатысты осы Қағидалардың қауіпсіздік көрсеткіштерінің талаптарына түзетулерді ескере отырып, 018/2011 КО ТР 6-қосымша талаптарының орындалуы қосымша бағаланады.

      6. Дайындаушы әрбір көлік құралына (шассиге) кемінде 30 (отыз) жыл бойы бірегей болып табылатын сәйкестендіру нөмірін жазады.

      Көлік құралдарын сәйкестендіру нөмірімен таңбалауға қойылатын талаптар, дайындаушының көлік құралына сәйкестендіру нөмірін жазуы және көлік құралдарын дайындаушының тақташаларына қойылатын талаптар 018/2011 КО ТР 7-қосымшаға сәйкес регламенттеледі.

      Көлік құралдары үшін Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдау нөмірі көлік құралы мен шассиді дайындаушының тақташасына немесе көлік құралы мен шассиді дайындаушының тақташасының жанында орналасатын арнайы тақташаға жазылады. Қажет болса, дайындаушы тақташасындағы таралу және түзету индекстерін көрсетпеуге болады.

3-тарау. Көлік құралдарының типтері мен бірлі-жарым көлік құралының сәйкестігін бағалауды жүргізу тәртібі

1-параграф. Көлік құралдары типтерінің сәйкестігін бағалау

      7. Осы Қағидалардың негізінде Қазақстан Республикасының аумағында айналымға шығарылатын көлік құралдарының осы Қағидалардың 4 және 5-тармақтарының талаптарына сәйкестігі расталады.

      8. Көлік құралдары типтерінің сәйкестігін растауды сертификаттау жөніндегі орган ұсынылған дәлелдемелік материалдарға сараптама жүргізу және осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдауды ресімдеу арқылы жүзеге асырады.

      Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдауды сертификаттау жөніндегі орган сериялық айналымға шығарылатын көлік құралдарына ресімдейді және бекітеді.

      Көлік құралдары (шасси) типтерінің осы Қағидалардың 4 және 5-тармақтарының талаптарына сәйкестігіне бағалау жүргізу кезінде дәлелдеу материалы ретінде өтініш беруші 018/2011 КО ТР талаптары шеңберінде ресімделген типті ресми бекіту туралы хабарды, көлік құралының (шассидің) типін мақұлдауды, сәйкестік сертификаттарын, сәйкестік туралы декларацияларды ұсынуға құқылы.

      9. Отандық дайындаушы атынан өтініш беруші немесе оның уәкілетті өкілі сертификаттау жөніндегі органға Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдауды ресімдеу үшін қажетті мынадай құжаттармен қоса осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінім береді:

      1) сертификаттау жөніндегі орган бекіткен нысан бойынша көлік құралы (шасси) типінің жалпы техникалық сипаттамасы;

      2) Қазақстан Республикасының аумағында көлік құралдарын өндіруді жүзеге асыратын көлік құралын дайындаушыға берілген көлік құралын дайындаушыға халықаралық сәйкестендіру кодының берілгені туралы куәлік;

      3) "Атамекен" Қазақстан Республикасының ұлттық кәсіпкерлер палатасы берген индустриялық сертификат;

      4) дайындаушының сапа менеджменті жүйесінің сертификаты;

      5) дәлелдемелік материалдар (типін ресми бекіту туралы хабарлама немесе сәйкестік сертификаттары, сәйкестік туралы декларациялар, көлік құралының (шассидің) типін мақұлдау (бар болса).

      10. Сертификаттау жөніндегі орган өтінім тіркелген сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдауды ресімдеуге келісім береді немесе негізді түрде бас тартады.

      11. Көлік құралының (шассидің) типін бағалауды жүргізуге келісім бергеннен кейін сертификаттау жөніндегі орган күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдауды ресімдейді және бекітеді.

      12. Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдаудың қолданылу мерзімі бекітілген сәттен бастап бір жылды құрайды.

      13. Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдаудың күші оның қолданылу кезеңінде айналымға шығарылған көлік құралдарына олардың кейіннен өткізілу мерзіміне қарамастан қолданылады.

      14. Осы Қағидалар немесе 018/2011 КО ТР бойынша сәйкестікті бағалаудан өткен базалық көлік құралдарын пайдалана отырып жасалған көлік құралдары типінің сәйкестігін бағалау кезінде өтініш беруші көлік құралдарын дайындаушы мен базалық көлік құралдарын дайындаушы арасындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін жауапкершіліктің аражігін ажырату туралы құжаттарды ұсына алады. Бұл жағдайда ол айналымға шығарылған кезде қолданыста болатын 018/2011 КО ТР бойынша базалық көлік құралының типін мақұлдау (шасси типін мақұлдау) немесе Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдау дәлелдемелік материалдар ретінде пайдаланылады. Бұл ретте базалық көлік құралдарын пайдалана отырып жасалатын көлік құралдарына қатысты базалық көлік құралының сәйкестігін бағалау кезінде сәйкестігі расталған талаптар қолданылуы мүмкін.

      15. Өтініш беруші үшін көлік құралдарын дайындаушы мен базалық көлік құралдарын дайындаушы арасындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін жауапкершіліктің аражігін ажырату туралы құжаттарды ұсыну мүмкін болмаған жағдайда сертификаттау жөніндегі орган базалық көлік құралының конструкциясына енгізілген өзгерістер мен толықтырулардың бағаланып отырған қауіпсіздік талаптарына әсерін анықтау мақсатында Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдауды ресімдеу үшін негіз болған базалық көлік құралдарына арналған дәлелдемелік материалдарға сараптама жүргізеді. Сараптама нәтижесі бойынша тиісті сараптама хаттамалары ресімделеді, олар Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдауды ресімдеу кезінде дәлелдемелік материалдар болып табылады.

      16. Сертификаттау жөніндегі орган Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдау бекітілгеннен кейін үш жұмыс күні ішінде оны өтініш берушіге жібереді және көшірмесін техникалық реттеу және метрология жөніндегі уәкілетті органға береді.

      17. Осы Қағидалардың талаптарына сәйкес Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдау сертификаттау жөніндегі органның мөр бедерімен бекіту жолымен қағаз жеткізгіште сертификаттау жөніндегі органның бланкісінде ресімделеді.

2-параграф. Бірлі-жарым көлік құралының сәйкестігін бағалау

      18. Бірлі-жарым көлік құралын айналысқа шығарар алдында олардың сәйкестігін бағалауды сынақ зертханасы әрбір көлік құралын осы Қағидалардың 4 және 5-тармақтарының талаптары бойынша конструкцияның техникалық сараптамасы нысанында сәйкестендіргеннен кейін жүзеге асырады.

      19. Тексеруге тек жиынтықты көлік құралдары ғана тартылады.

      20. Егер бірлі-жарым көлік құралы 018/2011 КО ТР сәйкес көлік құралының типін мақұлдау берілген типке жататын болса (тексеру сәтіндегі оның қолданылу мерзіміне қарамастан), онда Қазақстан Республикасы көлік құралы конструкциясының қауіпсіздігі туралы куәлік аталған көлік құралының типін мақұлдау негізінде ресімделеді.

      21. Отандық дайындаушы атынан өтініш беруші немесе оның уәкілетті өкілі сынақ зертханасына Қазақстан Республикасы көлік құралы конструкциясының қауіпсіздігі туралы куәлікті ресімдеу үшін қажетті бірлі-жарым көлік құралының жалпы техникалық сипаттамасымен, көлік құралын дайындаушы халықаралық сәйкестендіру кодын беру туралы куәлікпен, "Атамекен" Қазақстан Республикасының ұлттық кәсіпкерлер палатасы берген индустриялық сертификатпен және дәлелдемелік материалдармен (типті ресми бекіту туралы хабарлар немесе сәйкестік сертификаттары, сәйкестік туралы декларациялар, көлік құралының типін мақұлдау (бар болса) қоса осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінім береді.

      22. Сынақ зертханасы өтінім тіркелген сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы көлік құралы конструкциясының қауіпсіздігі туралы куәлікті ресімдеуге келісім береді немесе негізді түрде бас тартады.

      23. Бірлі-жарым көлік құралының сәйкестігін бағалауды жүргізуге келісім бергеннен кейін сынақ зертханасы күнтізбелік бес күн ішінде бірлі-жарым көлік құралын сәйкестендіруді жүзеге асырады, осы Қағидалардың 4 және 5-тармақтарында көзделген талаптардың орындалуына тексереді, көлік құралы конструкциясына техникалық сараптама жүргізеді, осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасы көлік құралы конструкциясының қауіпсіздігі туралы куәлікті ресімдеуді және бекітуді жүзеге асырады.

      24. Қазақстан Республикасы көлік құралы конструкциясының қауіпсіздігі туралы куәлік бекітілгеннен кейін үш жұмыс күні ішінде сынақ зертханасы оны өтініш берушіге жібереді және көшірмесін техникалық реттеу және метрология жөніндегі уәкілетті органға береді.

      25. Қазақстан Республикасы көлік құралы конструкциясының қауіпсіздігі туралы куәлік осы Қағидаларға сәйкес сынақ зертханасының бланкісінде сынақ зертханасының мөр бедерімен бекіту жолымен қағаз жеткізгіште ресімделеді.

      26. Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін доңғалақты көлік құралдарына қатысты міндетті талаптарды қолдану және олардың сәйкестігіне бағалау жүргізу қағидаларына сәйкестікті куәландыратын құжаттар нөмірлерінің құрылымы осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес ресімделеді.

  Қазақстан Республикасының
аумағында өндірілетін
доңғалақты көлік құралдарына
қатысты міндетті талаптарды
қолдану және олардың
сәйкестігіне бағалау
жүргізу қағидаларына
1-қосымша

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ КӨЛІК ҚҰРАЛЫ/ШАССИ ТИПІН МАҚҰЛДАУ

      №________________

      Қолданылу мерзімі ___________бастап ________дейін

СЕРТИФИКАТТАУ ЖӨНІНДЕГІ ОРГАН ЖӘНЕ ОНЫҢ МЕКЕНЖАЙЫ, АККРЕДИТТЕУ АТТЕСТАТЫ


КӨЛІК ҚҰРАЛДАРЫ

МАРКАСЫ


КОММЕРЦИЯЛЫҚ
АТАУЫ


ТИПІ


БАЗАЛЫҚ КӨЛІК ҚҰРАЛЫ
/ШАССИ

басқа дайындаушының базалық көлік құралы/шассиі пайдаланылған кезде ғана (көлік құралының типін бағалау туралы қорытынды ресімделген кезде)

ЖАСАУ НҰСҚАСЫ (мыналардың ішінен көрсетілсін: кабинасы және қозғалтқышы бар шасси, рамалық конструкциялы автобустар үшін шанақсыз автобус шассиі, қаңқалық конструкциялы автобустар үшін шанақсыз автобус шассиі, арнайы кабинасы бар көлік құралдарын жасауға арналған кабинасы жоқ жүк шассиі, ішінара жиналған кабинасы бар жүк шассиі (артқы қабырғасы жоқ), үй-автомобильдерді жасауға арналған кабинаның алдыңғы бөлігі бар шасси үй-автомобильдерді жасауға арналған кабинасы жоқ шассидің алдыңғы бөлігі, тіркеме шассиі немесе басқалар)

шасси үшін

МОДИФИКАЦИЯЛАР


САНАТЫ


ЭКОЛОГИЯЛЫҚ СЫНЫБЫ


ӨТІНІШ БЕРУШІ ЖӘНЕ ОНЫҢ МЕКЕНЖАЙЫ


ДАЙЫНДАУШЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ МЕКЕНЖАЙЫ


ҚҰРАСТЫРУ ЗАУЫТЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ МЕКЕНЖАЙЫ

бар болса

      018/2011 КО ТР 1-бөлімінің 1-тармағының екінші абзацының талаптарына сәйкес келеді.

      Осы Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдаудың күші айналымға сериямен шығарылатын көлік құралдарына (шассиге) қолданылады.

      Сәйкестікті растау жөніндегі орган басшысының немесе ол уәкілеттік берген тұлғаның қолы

      __________________________________________________________

      қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), мөрі

      Сарапшы-аудитордың қолы

      ____________________________________________________________________,

      қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), мөрі

      Қосымша ақпарат: Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдау "Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін жекелеген доңғалақты көлік құралдарына қатысты міндетті талаптарды қолдану және олардың сәйкестігіне бағалау жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің _______ жылғы____ №____ қаулысының негізінде ресімделді.

  Қазақстан Республикасының
аумағында өндірілетін
  доңғалақты көлік құралдарына
қатысты міндетті талаптарды
қолдану және олардың
сәйкестігіне бағалау жүргізу
қағидаларына
2-қосымша

      Нысан

Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдауды/Қазақстан Республикасы көлік құралы конструкциясының қауіпсіздігі туралы куәлік алуға өтінім

      1. _________________________________________________________________

      атынан өтінім берушінің атауы мен мекенжайы

      ______________________________________________________________

      негізінде әрекет ететін жарғының, сенімхаттың немесе бұйрықтың нөмірі

      ___________________________________________________________________

      басшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      дайындаушы бола отырып, Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін жекелеген доңғалақты көлік құралдарына қатысты міндетті талаптарды қолдану және олардың сәйкестігіне бағалау жүргізу қағидаларына (бұдан әрі – Қағидалар) сәйкес

      __________________________________________________________

      маркасы, типі, санаты (VIN)

      қолданылу мерзімі 1 жыл Қазақстан Республикасы көлік құралының/шассиінің типін мақұлдауды / Қазақстан Республикасы көлік құралы конструкциясының қауіпсіздігі туралы куәлік беруді сұраймын.

      2. Аталған көлік құралдарына бұрын берілген көлік құралының типін мақұлдау туралы мәліметтер _______________________________________.

      3. Дайындаушыда өндірістің қажетті жағдайларының болуы __________________

      4. Өтінімге Қағидаларда көзделген, өтінім берген сәтте өтінім берушіде бар барлық құжаттар қоса беріледі, оның ішінде:

      өтініш берушінің атауы және мекенжайы:

      деректемелер:

      өтініш берушінің телефоны:

      электрондық мекенжай:

      Өтінім беруші Жеке қолы Қолтаңбаның толық жазылуы

  Қазақстан Республикасының
аумағында өндірілетін
доңғалақты көлік құралдарына
қатысты міндетті талаптарды
қолдану және олардың
сәйкестігіне бағалау жүргізу
Қағидаларына
3-қосымша

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ КӨЛІК ҚҰРАЛЫ КОНСТРУКЦИЯСЫНЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІ ТУРАЛЫ КУӘЛІК

      № ________________

АККРЕДИТТЕЛГЕН СЫНАҚ ЗЕРТХАНАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ МЕКЕНЖАЙЫ, АККРЕДИТТЕУ АТТЕСТАТЫ


КӨЛІК ҚҰРАЛЫ

МАРКАСЫ


КОММЕРЦИЯЛЫҚ
АТАУЫ


ТИПІ


БАЗАЛЫҚ КӨЛІК ҚҰРАЛЫ
/ШАССИ

басқа дайындаушының базалық көлік құралы/шассиі пайдаланылған кезде ғана (Қазақстан Республикасы көлік құралы/шасси типін мақұлдау ресімделген кезде)

СӘЙКЕСТЕНДІРУ НӨМІРІ
(VIN)


ШЫҒАРЫЛҒАН ЖЫЛЫ


САНАТЫ


ЭКОЛОГИЯЛЫҚ СЫНЫБЫ


ӨТІНІШ БЕРУШІ ЖӘНЕ ОНЫҢ МЕКЕНЖАЙЫ


ДАЙЫНДАУШЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ МЕКЕНЖАЙЫ


ҚҰРАСТЫРУ ЗАУЫТЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ МЕКЕНЖАЙЫ

бар болса

КӨЛІК ҚҰРАЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАЛАРЫ

Доңғалақ формуласы / жетекші доңғалақтар (O санатынан басқа)


Ось/доңғалақтар саны (O санаты үшін)


Көлік құралын құрастыру схемасы (O санатындағы көлік құралдарын қоспағанда)


Қозғалтқыштың орналасуы


Шанақ типі / есіктер саны (М санаты үшін)


Отыруға арналған орындар саны (М санаты үшін, M1 санаты үшін – қатарлар бойынша таратып)


Жолаушылар сыйымдылығы (М2 және M3 санаттары үшін)


Кабина (N санаты үшін)


Тиеу кеңістігінің орындалуы (N және O санаттары үшін)


Габариттік мөлшері, мм
ұзындығы
ені
биіктігі (контейнер тасығыштар үшін - тиеу, ең жоғары рұқсат етілетін)
Базасы, мм
Алдыңғы/артқы доңғалақтардың ізі, мм


Көлік құралының жарақталған күйдегі салмағы, кг


Көлік құралының техникалық рұқсат етілген ең жоғары салмағы, кг


Гибридті көлік құралының сипаттамасы:

сыртқы көзден қуат алу көзделген немесе көзделмеген; көзделген жұмыс режимдері (атап көрсету): тек іштен жану қозғалтқышы, тек біріктірілген электр қозғалтқышы (осы жұмыс режимінің қысқаша сипаттамасы)

Іштен жану қозғалтқышы (маркасы, типі)
цилиндрлердің саны мен орналасуы
цилиндрлердің жұмыс көлемі, см3
ең жоғары қуаты, кВт (мин.-1)


Отын


Қорек жүйесі (типі)


Пайдаланылған газдарды шығару және бейтараптандыру жүйесі


Электромобильдің электр қозғалтқышы (типі)
Жұмыс кернеуі, В
Ең жоғары 30 минуттық қуат, кВт
Энергия жинақтау құрылғысы

(тұрақты немесе айнымалы ток, айнымалы ток жағдайында – синхронды немесе асинхронды, фазалар саны)
(тек электромобильдер мен гибридті көлік құралдары үшін)
(батарея, конденсатор, сермер/генератор)

Трансмиссия (типі)

(трансмиссия схемасының сипаттамасы)

Электр машинасы: (маркасы, типі)

(әр электр машинасының сипаттамасы: негізгі функция (қозғалтқыш немесе генератор), тұрақты немесе айнымалы ток

Жұмыс кернеуі, В
Ең жоғары 30 минуттық қуат,
кВт


Ілініс (маркасы, түрі)


Берілістер қорабы (маркасы, типі)


Аспа
Алдыңғы (сипаттамасы)
Артқы (сипаттамасы)


Рульдік басқару (сипаттамасы)


Тежегіш жүйелері
Жұмыс (сипаттамасы)
Қосалқы (сипаттамасы)
Тұрақ (сипаттамасы)


Шиналар

өлшемді белгілеу

Көлік құралының жабдығы


      018/2011 КО ТР 1-бөлімінің 1-тармағының 2-абзацының талаптарына сәйкес келеді.

      Ресімделген күні _____________________

      Сынақ зертханасының басшысы (оның орынбасары) ________________________ қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), мөрі

      Қосымша ақпарат: Қазақстан Республикасы көлік құралы конструкциясының қауіпсіздігі туралы куәлік "Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін жекелеген доңғалақты көлік құралдарына қатысты міндетті талаптарды қолдану және олардың сәйкестігіне бағалау жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің ______ жылғы_______ №______ қаулысының негізінде ресімделді.

  Қазақстан Республикасының
аумағында өндірілетін
доңғалақты көлік құралдарына
қатысты міндетті талаптарды
қолдану және олардың
  сәйкестігіне бағалау жүргізу
қағидаларына
4-қосымша

Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін доңғалақты көлік құралдарына қатысты міндетті талаптарды қолдану және олардың сәйкестігіне бағалау жүргізу қағидаларына сәйкестікті куәландыратын құжаттар нөмірлерінің құрылымы


















1-секция



















2-секция



















3-секция



















4-секция



















5-секция








































ҚБ KZ.


X.


XXXXХХ.


XXXXX.


XX






      Мұнда:

      1-секция – Қағидалардың белгіленуі.

      2-секция – Қазақстан Республикасының аумағында өндірілетін жекелеген доңғалақты көлік құралдарына қатысты міндетті талаптарды қолдану қағидаларына сәйкестікті куәландыратын құжаттың 1 бас әріптен тұратын коды (А – Қазақстан Республикасы көлік құралы типін мақұлдау, Е – Қазақстан Республикасы шасси типін мақұлдау, K – Қазақстан Республикасы көлік құралы конструкциясының қауіпсіздігі туралы куәлік).

      3-секция – Қағидаларға сәйкестікті куәландыратын құжатты ресімдеген және берген ұйымның коды.

      4-секция – 00001-ден бастап (құжаттың әрбір түрі бойынша жеке (2 - секция) Қағидаларға сәйкестікті куәландыратын құжаттың реттік нөмірі.

      5-секция – Қағидаларда көзделген жағдайлар үшін құжатты қайта қарау коды. Бірінші позицияда құжатты қайта қарау типін білдіретін бас әріп тұрады (Р – тарату, И – түзету). Екінші позицияда 1-ден бастап құжатты қайта қараудың реттік нөмірін көрсететін сан тұрады. Егер құжат қайта қараудың бірнеше типіне ұшыраса, олардың коды құжатты тарату кезінде құжатты түзетудің алдыңғы кодтары көрсетілмейтіні ескеріле отырып рет-ретімен көрсетіледі. Егер құжат қайта қаралмаса, қайта қарау коды және оның алдындағы нүкте құжаттың нөмірінде көрсетілмейді. Құжатты қайта қарау коды кириллица әріптерін пайдалана отырып басылады.

Об утверждении Правил применения обязательных требований в отношении отдельных колесных транспортных средств, производимых на территории Республики Казахстан, и проведения оценки их соответствия

Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 октября 2022 года № 843. Срок действия постановления - до 1 февраля 2023 года.

      Примечание ИЗПИ!
      Срок действия постановления - до 01.02.2023 (п.3 постановления).
      Примечание ИЗПИ!
Порядок введения в действие см. п.3

      В соответствии с Решением Совета Евразийской экономической комиссии от 5 апреля 2022 года № 45 "О внесении изменений в Решение Комиссии Таможенного союза от 9 декабря 2011 года № 877" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила применения обязательных требований в отношении отдельных колесных транспортных средств, производимых на территории Республики Казахстан, и проведения оценки их соответствия.

      2. Министерству внутренних дел Республики Казахстан обеспечить первичную государственную регистрацию транспортных средств, прошедших оценку соответствия согласно настоящему постановлению.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и действует до 1 февраля 2023 года.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Смаилов

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 22 октября 2022 года № 843

Правила применения обязательных требований в отношении отдельных колесных транспортных средств, производимых на территории Республики Казахстан и проведения оценки их соответствия

Глава 1. Общие положения

      1. Действие настоящих Правил применения обязательных требований в отношении отдельных колесных транспортных средств, производимых на территории Республики Казахстан и проведения оценки их соответствия (далее - Правила) распространяется на колесные транспортные средства категорий М, N с рабочим объемом двигателя более 50 см3 и максимальной конструктивной скоростью более 50 км/час и прицепы к ним категорий O, а также самоходные шасси, произведенные изготовителем Республики Казахстан, находящимся в реестре отечественных производителей товаров, работ и услуг, выпускаемые в обращение на территории Республики Казахстан (далее – транспортное средство).

      Документом, подтверждающим нахождение изготовителя транспортных средств Республики Казахстан в реестре отечественных производителей товаров, работ и услуг является Индустриальный сертификат, выданный Национальной палатой предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен".

      Транспортные средства, прошедшие оценку соответствия по требованиям настоящих Правил в соответствии с абзацем 2 пункта 1 раздела 1 технического регламента Таможенного союза "О безопасности колесных транспортных средств" (ТР ТС 018/2011) (далее – ТР ТС 018/2011), подлежат к первичной регистрации в Республике Казахстан.

      В свидетельстве о регистрации такого транспортного средства указывается следующая запись "ТС допускается эксплуатировать только на территории РК.".

      Компоненты транспортных средств проходят оценку подтверждения соответствия согласно требованиям ТР ТС 018/2011.

      Компоненты транспортных средств не проходят оценку подтверждения соответствия если такие компоненты предназначены для поставки на сборочное производство транспортных средств (кроме компонентов, подтверждение соответствия которых как отдельных элементов предусмотрено Правилами ООН) или предназначенные как сменные (запасные) части для находящихся в эксплуатации транспортных средств. Для этих целей на транспортное средство должно быть одобрение типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан.

      2. В Правилах используются понятия, установленные ТР ТС 018/2011, а также применяются некоторые термины, которые означают следующее:

      1) выпуск в обращение - разрешение заинтересованным лицам без ограничений использовать и распоряжаться транспортным средством (шасси) на территории Республики Казахстан;

      2) специальное транспортное средство - транспортное средство, предназначенное для выполнения специальных функций, для которых требуется специальное оборудование;

      3) базовое транспортное средство - выпущенное в обращение транспортное средство, которое в целом, или его основные компоненты в виде кузова или шасси были использованы для создания другого транспортного средства;

      4) первичная регистрация – государственная регистрация транспортного средства, впервые осуществляемая на территории Республики Казахстан;

      5) правила Организации Объединенных Наций (Правила ООН) - технические предписания, принятые в соответствии с Соглашением о принятии единообразных технических предписаний для колесных транспортных средств, предметов оборудования и частей, которые могут быть установлены и/или использованы на колесных транспортных средствах, и об условиях взаимного признания официальных утверждений, выдаваемых на основе этих предписаний, заключенного в Женеве 20 марта 1958 года (далее – Соглашение 1958 года), и являющиеся приложениями к Соглашению 1958 года;

      6) доказательственные материалы - документы, содержащие информацию, позволяющую установить соответствие объекта технического регулирования требованиям настоящих Правил;

      7) единичное транспортное средство - транспортное средство, изготовленное в Республике Казахстан в условиях серийного производства, в конструкцию которого в индивидуальном порядке были внесены изменения до выпуска в обращение; или вне серийного производства в индивидуальном порядке из сборочного комплекта;

      8) транспортное средство - устройство на колесном ходу категорий M, N, О, предназначенное для перевозки людей, грузов или оборудования, установленного на нем;

      9) тип транспортного средства (шасси) - транспортные средства (шасси) с общими конструктивными признаками, зафиксированными в техническом описании, изготовленные одним изготовителем;

      10) свидетельство о присвоении международного идентификационного кода изготовителю транспортного средства – документ, подтверждающий присвоение международного идентификационного кода изготовителю транспортного средства, зарегистрированному как юридическое лицо или физическое лицо, зарегистрированное в качестве индивидуального предпринимателя, осуществляющее деятельность на территории Республики Казахстан;

      11) обеспечение безопасности - комплекс мероприятий, направленных на приведение объекта технического регулирования в состояние, при котором отсутствует недопустимый риск причинения вреда жизни или здоровью граждан, имуществу физических и юридических лиц, государственному и коммунальному имуществу, окружающей среде;

      12) свидетельство о безопасности конструкции транспортного средства Республики Казахстан - документ об оценке соответствия транспортного средства, удостоверяющий соответствие выпускаемых в обращение единичного транспортного средства требованиям настоящих Правил выдаваемый испытательной лабораторией;

      13) одобрение типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан - документ об оценке соответствия транспортного средства (шасси), удостоверяющий соответствие выпускаемых в обращение транспортных средств (шасси) требованиям настоящих Правил выдаваемый органом по сертификации;

      14) орган по сертификации – аккредитованные органы по сертификации, включенные в Единый реестр органов по сертификации и испытательных лабораторий (центров) Таможенного союза и заявленные Республикой Казахстан для проведения одобрения типа транспортного средства (шасси);

      15) испытательная лаборатория - аккредитованные испытательные лаборатории, компетенция которых соответствует требованиям стандарта ISO 17025, включенные в Единый реестр органов по сертификации и испытательных лабораторий (центров) Таможенного союза и заявленные Республикой Казахстан для проведения оценки соответствия единичного транспортного средства.

Глава 2. Установление и применение обязательных требований в отношении транспортных средств

      3. В отношении транспортных средств устанавливаются требования по обеспечению безопасности и требования к идентификации транспортных средств.

      Реализация требований безопасности транспортных средств обеспечивается выполнением требований пунктов 4 и 5 настоящих Правил.

      4. При проведении оценки соответствия транспортного средства обеспечивается выполнение следующих требований по безопасности, которые должны подтверждаться декларацией о соответствии:

      1) не допускается изготовление транспортных средств из бывших в употреблении компонентов;

      2) не допускается установка на транспортные средства категорий М1 и N1 конструкций, выступающих вперед относительно линии бампера, соответствующей внешнему контуру проекции транспортного средства на горизонтальную плоскость опорной поверхности, изготавливаемых из стали или других материалов с аналогичными прочностными характеристиками. Данное требование не распространяется на конструкции, предусмотренные штатной комплектацией транспортного средства и (или) прошедшие оценку соответствия в установленном порядке, а также на металлические решетки массой менее 0,5 кг, предназначенные для защиты только фар, и государственный регистрационный знак, и элементы его крепления;

      3) не допускается в составе кондиционеров, а также холодильного оборудования, применяемых на транспортных средствах, наличие озоноразрушающих веществ и материалов, перечень которых утвержден на уровне Евразийского экономического союза;

      4) не допускается выпуск в обращение транспортных средств с правосторонним расположением рулевого управления.

      5. При проведении оценки соответствия транспортного средства обеспечивается выполнение следующих требований по безопасности, которые подтверждаются сообщением об официальном утверждении типа или сертификатом соответствия или одобрением типа транспортного средства (шасси), оформленном в рамках требований ТР ТС 018/2011:

      1) оснащение устройствами освещения, световой сигнализации и звуковыми сигнальными устройствами транспортного средства (Правила ООН № 28-00; 48-02);

      2) эффективность тормозных систем (Правила ООН № 13Н-00 (M1, N1); № 13-07 (M2, M3, N, O)).

      Допускается не оснащать транспортные средства антиблокировочной системой тормозов, системой курсовой устойчивости;

      3) травмобезопасность наружных выступов (Правила ООН № 26-03, 61-00);

      4) пожарная безопасность транспортного средства (Правила ООН № 34-01 (М1), 34-02 (M, N, O); 67-01; 110-00; 118-00);

      5) способность конструкции транспортного средства минимизировать травмирующие воздействия на водителя и пассажиров, возникающие в процессе и непосредственно после дорожно-транспортного происшествия, а также возможности эвакуации без применения технических средств водителя и пассажиров транспортного средства после дорожно-транспортного происшествия (Правила ООН № 12-03; 14-07; 16-04; 17-08; 25-04; 29-02; 43-00; 58-02; 66-02; 73-00; 80-01; 93-00);

      6) надежность, при соблюдении установленных правил эксплуатации, тех компонентов транспортного средства, выход из строя которых может повлечь за собой возникновение дорожно-транспортного происшествия (Правила ООН № 11-02; 30-02; 54-00; 55-01);

      7) обзорность с места водителя внешнего пространства во всех направлениях для принятых в Республики Казахстан условий дорожного движения (Правила ООН № 46-01; 125-00);

      8) внешний шум транспортного средства (Правила ООН № 51-01);

      9) рулевое управление (Правила ООН № 79-01);

      10) предельные значения выбросов загрязняющих веществ транспортными средствами в окружающую среду (Правила ООН № 24-03; 49-01 (экологический класс 0), 49-02 (экологический класс 1 и 2), 49-04 (экологический класс 3), 49-05 (экологический класс 4 и 5); 83-02 (экологический класс 0 и 1), 83-04 (экологический класс 2), 83-05 (экологический класс 3 и 4), 83-06 (экологический класс 5));

      11) общие требования безопасности к транспортным средствам категорий М2 и М3 (Правила ООН № 36-03, 52-01, допускается альтернативное применение Правил ООН № 107-01).

      В отношении специализированных пассажирских транспортных средств, автобусов категорий М2G и М3G, автобусов для ритуальных услуг, а также транспортных средств категорий М2 и М3 с уменьшенным числом посадочных мест требования пунктов 5.1, 5.3, 5.6.1.1, 5.7.5-5.7.8, 5.10 Правил ООН № 36-03, пунктов 5.1, 5.3, 5.6.1.1, 5.6.3.1, 5.7.1.1-5.7.1.7, 5.7.5-5.7.8, 5.9, 5.10 Правил ООН № 52-01, пунктов 7.2, 7.6.1.1, 7.6.3.1, 7.7.1.1-7.7.1.7, 7.7.5-7.7.8, 7.11, 7.12 приложения 3 к Правилам ООН № 107 не применяются, при этом в "Одобрении типа транспортного средства Республики Казахстан" делается запись об ограничении использования таких транспортных средств для коммерческих перевозок пассажиров;

      12) цветографические схемы окраски, опознавательных знаков, надписей, специальных световых и звуковых сигналов специальных и специализированных транспортных средств оперативных и специальных служб;

      13) измерения с необходимой точностью и, в необходимых случаях, регистрации параметров движения транспортного средства и информирования о них водителя (Правила ООН № 39-00; 89-00);

      14) безопасность транспортных средств с электрическим приводом (Правила ООН № 100-00);

      15) необходимый уровень защиты транспортного средства от несанкционированного использования (Правила ООН № 18-02; 116-00);

      16) устойчивость частей конструкции транспортного средства к воздействию внешних источников электромагнитного излучения и их электромагнитной совместимости (Правила ООН № 10-01);

      17) соответствие габаритным и весовым ограничениям, действующим в отношении транспортных средств, предусмотренных приложением № 5 к ТР ТС 018/2011;

      18) дополнительные требования к специализированным и специальным транспортным средствам, предусмотренных приложением № 6 к ТР ТС 018/2011.

      В отношении специальных и специализированных транспортных средств дополнительно оценивается выполнение требований приложения № 6 к ТР ТС 018/2011 с учетом поправок к требованиям показателей безопасности настоящих Правил.

      6. На каждое транспортное средство (шасси) изготовителем наносится идентификационный номер, который является уникальным в течение не менее 30 (тридцати) лет.

      Требования к маркировке транспортных средств идентификационным номером, нанесение изготовителем идентификационного номера на транспортное средство и требования к табличкам изготовителя транспортных средств регламентируется в соответствии с приложением 7 к ТР ТС 018/2011.

      Для транспортных средств номер одобрения типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан наносится на табличке изготовителя транспортного средства и шасси или на специальной табличке, располагаемой рядом с табличкой изготовителя транспортного средства и шасси. Индексы распространения и исправления на табличке изготовителя при необходимости не указываются.

Глава 3. Порядок проведения оценки соответствия типов транспортных средств и единичного транспортного средства

Параграф 1. Оценка соответствия типов транспортных средств

      7. Транспортные средства, выпускаемые в обращение на территории Республики Казахстан на основании настоящих Правил, подлежат подтверждению соответствия требованиям пунктов 4 и 5 настоящих Правил.

      8. Подтверждение соответствия типов транспортных средств осуществляется органом по сертификации путем проведения экспертизы представленных доказательственных материалов и оформления одобрения типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Одобрение типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан оформляется и утверждается органом по сертификации на серийно выпускаемые в обращение транспортные средства.

      При проведении оценки соответствия типов транспортных средств (шасси) требованиям пунктов 4 и 5 настоящих Правил в качестве доказательственного материала заявитель вправе предоставить сообщения об официальном утверждении типа, одобрения типа транспортного средства (шасси), сертификаты соответствия, декларации о соответствии, оформленные в рамках требований ТР ТС 018/2011.

      9. Заявитель в лице отечественного изготовителя или его уполномоченный представитель подает в орган по сертификации заявку по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам с приложением следующих документов, необходимых для оформления одобрения типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан:

      1) общее техническое описание типа транспортного средства (шасси) по форме, утвержденной органом по сертификации;

      2) свидетельство о присвоении международного идентификационного кода изготовителю транспортного средства, присвоенное изготовителю транспортного средства, осуществляющему производство транспортных средств на территории Республики Казахстан;

      3) индустриальный сертификат, выданный Национальной палатой предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен";

      4) сертификат соответствия системы менеджмента качества изготовителя;

      5) доказательственные материалы (сообщение об официальном утверждении типа или сертификаты соответствия, декларации о соответствии, одобрение типа транспортного средства (шасси) (при его наличии)).

      10. Орган по сертификации с момента регистрации заявки в течении трех рабочих дней дает согласие на оформление одобрения типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан или обоснованный отказ.

      11. Орган по сертификации после предоставления согласия в проведении оценки типа транспортного средства (шасси) в течении десяти календарных дней оформляет и утверждает одобрение типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан.

      12. Срок действия одобрения типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан составляет один год с момента утверждения.

      13. Действие одобрения типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан распространяется на транспортные средства, выпущенные в обращение в период его действия, независимо от срока их последующей реализации.

      14. При оценке соответствия типов транспортных средств, изготовленных с использованием базовых транспортных средств, прошедших оценку соответствия по настоящим Правилам или ТР ТС 018/2011, заявитель может представить документы о разграничении ответственности за обеспечение безопасности между изготовителем транспортных средств и изготовителем базовых транспортных средств. В этом случае одобрение типа базового транспортного средства (одобрение типа шасси) по ТР ТС 018/2011, действующее на момент его выпуска в обращение, или одобрение типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан, используются как доказательственные материалы. При этом в отношении транспортных средств, изготавливаемых с использованием базовых транспортных средств, могут применяться требования, соответствие которым было подтверждено при оценке соответствия базового транспортного средства.

      15. В случае невозможности для заявителя представить документы о разграничении ответственности за обеспечение безопасности между изготовителем транспортных средств и изготовителем базовых транспортных средств орган по сертификации проводит экспертизу доказательственных материалов, послуживших основанием для оформления одобрения типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан на базовые транспортные средства, с целью установления влияния изменений и дополнений, внесенных в конструкцию базового транспортного средства, на оцениваемые требования безопасности. По результатам экспертизы оформляются соответствующие протоколы экспертизы, которые служат доказательственными материалами при оформлении одобрения типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан.

      16. Орган по сертификации после утверждения одобрения типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан в течении трех рабочих дней направляет его заявителю и предоставляет копию в уполномоченный орган по техническому регулированию и метрологии.

      17. Одобрение типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан в соответствии с настоящими Правилами оформляется на бланке органа по сертификации на бумажных носителях путем утверждения оттиском печати органа по сертификации.

Параграф 2. Оценка соответствия единичного транспортного средства

      18. Оценка соответствия единичного транспортного средства перед его выпуском в обращение осуществляется испытательной лабораторией после идентификации каждого транспортного средства в форме технической экспертизы конструкции, по требованиям пунктов 4 и 5 настоящих Правил.

      19. Проверке подвергаются только комплектные транспортные средства.

      20. Если единичное транспортное средство относится к типу, на которое выдавалось одобрение типа транспортного средства в соответствии с ТР ТС 018/2011 (вне зависимости от его срока действия на момент проверки), то свидетельство о безопасности конструкции транспортного средства Республики Казахстан оформляется на основании указанного одобрения типа транспортного средства.

      21. Заявитель в лице отечественного изготовителя или его уполномоченного представителя подает в испытательную лабораторию заявку по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам с приложением общего технического описания единичного транспортного средства, свидетельства о присвоении международного идентификационного кода изготовителю транспортного средства, Индустриального сертификата, выданный Национальной палатой предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен" и доказательственных материалов (сообщения об официальном утверждении типа или сертификаты соответствия, декларации о соответствии, одобрение типа транспортного средства (при его наличии), необходимых для оформления свидетельства о безопасности конструкции транспортного средства Республики Казахстан.

      22. Испытательная лаборатория с момента регистрации заявки в течение трех рабочих дней дает согласие на оформление свидетельства о безопасности конструкции транспортного средства Республики Казахстан или обоснованный отказ.

      23. Испытательная лаборатория после предоставления согласия в проведении оценки соответствия единичного транспортного средства в течение пяти календарных дней осуществляет идентификацию единичного транспортного средства, проводит проверку выполнения требований, предусмотренных пунктами 4 и 5 настоящих Правил, техническую экспертизу конструкции транспортного средства, осуществляет оформление и утверждение свидетельства о безопасности конструкции транспортного средства Республики Казахстан по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      24. Испытательная лаборатория в течении трех рабочих дней после утверждения свидетельства о безопасности конструкции транспортного средства Республики Казахстан направляет его заявителю и предоставляет копию в уполномоченный орган по техническому регулированию и метрологии.

      25. Свидетельство о безопасности конструкции транспортного средства Республики Казахстан в соответствии с настоящими Правилами оформляется на бланке испытательной лаборатории на бумажных носителях путем утверждения оттиском печати испытательной лаборатории.

      26. Структура номеров документов, удостоверяющих соответствие Правилам применения обязательных требований в отношении отдельных колесных транспортных средств, производимых на территории Республики Казахстан и проведения оценки их соответствия, оформляется в соответствии с приложением 4 к настоящим Правилам.

      ___________________

  Приложение 1
к Правилам применения
обязательных требований в
отношении отдельных
колесных транспортных средств,
производимых на территории
Республики Казахстан и
проведения оценки их
соответствия

ОДОБРЕНИЕ ТИПА ТРАНСПОРТНОГО СРЕДСТВА/ШАССИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

      № ________________
Срок действия с ________________ по ________________

ОРГАН ПО СЕРТИФИКАЦИИ И ЕГО АДРЕС, АТТЕСТАТ АККРЕДИТАЦИИ


ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА

МАРКА


КОММЕРЧЕСКОЕ НАИМЕНОВАНИЕ


ТИП


БАЗОВОЕ ТРАНСПОРТНОЕ СРЕДСТВО/ШАССИ

только при использовании базового транспортного средства/шасси другого изготовителя (при оформлении заключения об оценке типа транспортного средства)

ВАРИАНТ ИЗГОТОВЛЕНИЯ
(указать из перечисленных: шасси с кабиной и двигателем, автобусное шасси без кузова для автобусов рамной конструкции, автобусное шасси без кузова для автобусов каркасной конструкции, грузовое шасси без кабины для изготовления транспортных средств со специальной кабиной, грузовое шасси с частично собранной кабиной (без задней стенки), шасси с передней частью кабины для изготовления автомобилей-домов, передняя часть шасси без кабины для изготовления автомобилей-домов, шасси прицепа или другое)

для шасси

МОДИФИКАЦИИ


КАТЕГОРИЯ


ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ КЛАСС


ЗАЯВИТЕЛЬ И ЕГО АДРЕС


ИЗГОТОВИТЕЛЬ И ЕГО АДРЕС


СБОРОЧНЫЙ ЗАВОД И ЕГО АДРЕС

при наличии

      соответствуют требованиям 2 абзаца пункта 1 раздела 1 ТР ТС 018/2011.

      Действие данного одобрения типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан распространяется на серийно выпускаемые в обращение транспортные средства (шасси).

      Подпись руководителя органа по сертификации или уполномоченного им лица
      __________________________________________________________________
                  подпись, фамилия, имя, отчество (при наличии), печать

      Подпись эксперта-аудитора
      ________________________________________________________________________,
                        подпись, фамилия, имя, отчество (при наличии)

      Дополнительная информация: одобрение типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан оформлено на основании постановления Правительства Республики Казахстан от __________ года №_____ "Об утверждении Правил применения обязательных требований в отношении отдельных колесных транспортных средств, производимых на территории Республики Казахстан и проведения оценки их соответствия".

      _____________________

  Приложение 2
к Правилам применения
обязательных требований в
отношении отдельных
колесных транспортных средств,
производимых на территории
Республики Казахстан и
проведения оценки их
соответствия
  Форма

Заявка на получение одобрения типа транспортного средства/шасси Республики Казахстан/ свидетельства о безопасности конструкции транспортного средства Республики Казахстан

      1. ________________________________________________________________________
                              наименование заявителя и адрес
      в лице, ___________________________________________________________________,
                        фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя
      действующий на основании __________________________________________________
                                    номер устава, доверенности или приказа
      являясь изготовителем, просит выдать одобрение типа транспортного
средства/шасси Республики Казахстан со сроком действия на 1 год / свидетельство о
безопасности конструкции транспортного средства Республики Казахстан в
соответствии с Правилами применения обязательных требований в отношении отдельных
колесных транспортных средств, производимых на территории Республики Казахстан и
проведения оценки их соответствия (далее - Правила)
      __________________________________________________________________________
                                    марка, тип, категория (VIN)
      2. Сведения об одобрениях типа транспортного средства, выданных ранее на
заявленные транспортные средства _______________________________________.
      3. Наличие у изготовителя необходимых условий производства __________________
      4. К заявке прилагаются все документы, предусмотренные Правилами, имеющиеся у
заявителя на момент подачи заявки, в том числе:
      наименование и адрес заявителя:
      реквизиты:
      телефон заявителя:
      электронный адрес:
      Заявитель Личная подпись Расшифровка подписи

      _____________________

  Приложение 3
к Правилам применения
обязательных требований в
отношении отдельных
колесных транспортных средств,
производимых на территории
Республики Казахстан
и проведения оценки их
соответствия

СВИДЕТЕЛЬСТВО О БЕЗОПАСНОСТИ КОНСТРУКЦИИ ТРАНСПОРТНОГО СРЕДСТВА РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

      № ________________

АКРЕДИТОВАННАЯ ИСПЫТАТЕЛЬНАЯ ЛАБОРАТОРИЯ И ЕЕ АДРЕС, АТТЕСТАТ АККРЕДИТАЦИИ


ТРАНСПОРТНОЕ СРЕДСТВО

МАРКА


КОММЕРЧЕСКОЕ НАИМЕНОВАНИЕ


ТИП


БАЗОВОЕ ТРАНСПОРТНОЕ СРЕДСТВО/ШАССИ

только при использовании базового транспортного средства/шасси другого изготовителя (при оформлении одобрения типа транспортного средства Республики Казахстан)

ИДЕНТИФИКАЦИОННЫЙ НОМЕР (VIN)


ГОД ВЫПУСКА


КАТЕГОРИЯ


ЭКОЛОГИЧЕСКИЙ КЛАСС


ЗАЯВИТЕЛЬ И ЕГО АДРЕС


ИЗГОТОВИТЕЛЬ И ЕГО АДРЕС


СБОРОЧНЫЙ ЗАВОД И ЕГО АДРЕС

при наличии

ОБЩИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТРАНСПОРТНОГО СРЕДСТВА

Колесная формула/ведущие колеса (за исключением категории O)


Количество осей/колес (для категории O)


Схема компоновки транспортного средства (за исключением транспортных средств категории O)


Расположение двигателя


Тип кузова/количество дверей (для категории M)


Количество мест для сидения (для категории M, для категории M1 – с распределением по рядам)


Пассажировместимость (для категорий M2 и M3)


Кабина (для категории N)


Исполнение загрузочного пространства (для категорий N и O)


Габаритные размеры, мм
длина
ширина
высота (для контейнеровозов - погрузочная, максимальная допустимая)
База, мм
Колея передних/задних колес, мм


Масса транспортного средства в снаряженном состоянии, кг


Технически допустимая максимальная масса транспортного средства, кг


Описание гибридного транспортного средства:

предусмотрена или не предусмотрена подзарядка от внешнего источника; предусмотренные режимы работы (перечислить): только двигатель внутреннего сгорания, только электродвигатель, совмещенный (краткое описание этого режима работы)

Двигатель внутреннего сгорания (марка, тип)
количество и расположение цилиндров
рабочий объем цилиндров, см3
максимальная мощность, кВт (мин.-1)


Топливо


Система питания (тип)


Система выпуска и нейтрализации отработавших газов


Электродвигатель электромобиля (тип)
Рабочее напряжение, В
Максимальная 30-минутная мощность, кВт
Устройство накопления энергии

(постоянного или переменного тока, в случае переменного тока – синхронный или асинхронный, количество фаз)
(только для электромобилей и гибридных транспортных средств)
(батарея, конденсатор, маховик/генератор)

Трансмиссия (тип)

(описание схемы трансмиссии)

Электромашина: (марка, тип)

(описание каждой электромашины: основная функция (двигатель или генератор), постоянного или переменного тока.

Рабочее напряжение, В
Максимальная 30-минутная мощность, кВт


Сцепление (марка, тип)


Коробка передач (марка, тип)


Подвеска
Передняя (описание)
Задняя (описание)


Рулевое управление (описание)


Тормозные системы
Рабочая (описание)
Запасная (описание)
Стояночная (описание)


Шины

обозначение размера

Оборудование транспортного средства


      соответствует требованиям 2 абзаца пункта 1 раздела 1 ТР ТС 018/2011.
      Дата оформления _____________________
      Руководитель испытательной
      лаборатории (его заместитель) _____________________________________________
                        подпись, фамилия, имя, отчество (при его наличии), печать
      Дополнительная информация: свидетельство о безопасности конструкции
транспортного средства Республики Казахстан оформлено на основании постановления
Правительства Республики Казахстан от __________ года №_____ "Об утверждении
Правил применения обязательных требований в отношении отдельных колесных
транспортных средств, производимых на территории Республики Казахстан и проведения
оценки их соответствия".

      ___________________________

  Приложение 4
к Правилам применения
обязательных требований в
отношении отдельных
колесных транспортных средств,
производимых на территории
Республики Казахстан и
проведения оценки их
соответствия

Структура номеров документов, удостоверяющих соответствие Правилам применения обязательных требований в отношении отдельных колесных транспортных средств, производимых на территории Республики Казахстан и проведения оценки их соответствия


















Секция 1



















Секция 2



















Секция 3



















Секция 4



















Секция 5








































ОП KZ.


X.


XXXXХХХ.


XXXXX.


XX






      Где:

      Секция 1 – обозначение Правил.

      Секция 2 – код документа, удостоверяющего соответствие Правилам применения обязательных требований в отношении отдельных колесных транспортных средств, производимых на территории Республики Казахстан и проведения оценки их соответствия (далее - Правила), который состоит из 1 прописной буквы (А – одобрение типа транспортного средства Республики Казахстан, Е – одобрение типа шасси Республики Казахстан, K – свидетельство о безопасности конструкции транспортного средства республики Казахстан).

      Секция 3 – код организации, оформившей и выдавшей документ, удостоверяющий соответствие Правилам.

      Секция 4 – порядковый номер документа, удостоверяющего соответствие Правилам, начиная с 00001 (отдельно по каждому виду документа (секция 2).

      Секция 5 – код пересмотра документа для предусмотренных Правилами случаев.

      Первую позицию занимает прописная буква, обозначающая тип пересмотра документа (Р – распространение, И – исправление). Вторую позицию занимает цифра, обозначающая порядковый номер пересмотра документа, начиная с 1. Если документ подвергался нескольким типам пересмотров, их коды указываются последовательно с учетом того, что при распространении документа не указываются предыдущие коды исправлений документа. Если документ не подвергался пересмотру, код пересмотра и точка перед ним в номере документа не указывается. Код пересмотра документа печатается с использованием букв кириллицы.

      ___________________