Зейнетақы төлемдерін алушыларға бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорындағы міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мөлшерінде сақталуы бойынша мемлекет кепілдіктерін инфляцияның деңгейін ескере отырып орындау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 30 маусымдағы № 522 қаулысы.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы қаулы 2023 жылғы 1 шілдеден бастап қолданысқа енгізіледі

      Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексі 11-бабының 14) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Зейнетақы төлемдерін алушыларға бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорындағы міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мөлшерінде сақталуы бойынша мемлекет кепілдіктерін инфляцияның деңгейін ескере отырып орындау қағидалары бекітілсін.

      2. Осы қаулы 2023 жылғы 1 шілдеден бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2023 жылғы 30 маусымдағы
№ 522 қаулысымен
бекітілген

Зейнетақы төлемдерін алушыларға бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорындағы міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мөлшерінде сақталуы бойынша мемлекет кепілдіктерін инфляцияның деңгейін ескере отырып орындау қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Зейнетақы төлемдерін алушыларға бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорындағы міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мөлшерінде сақталуы бойынша мемлекет кепілдіктерін инфляцияның деңгейін ескере отырып орындау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексі (бұдан әрі – Әлеуметтік кодекс) 11-бабының 14) тармақшасына сәйкес әзірленді және инфляцияның деңгейін ескере отырып, нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасы мен бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорында қалыптасқан зейнетақы жинақтарының сомасы арасындағы айырманы төлеу арқылы зейнетақы төлемдерін алушыларға бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорындағы міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мөлшерінде сақталуы бойынша мемлекет кепілдіктерін инфляцияның деңгейін ескере отырып орындау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) "Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету, мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі жұмысты "бір терезе" қағидаты бойынша ұйымдастыру, мемлекеттік қызметтерді электрондық нысанда көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      2) айырма төлемін алушы (бұдан әрі – алушы) – айырма төлемі тағайындалатын жеке тұлға;

      3) уәкілетті мемлекеттік орган – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес халықты әлеуметтік қорғау саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді, Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорының қызметін реттеу, бақылау функцияларын жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      4) біржолғы зейнетақы төлемі – Әлеуметтік кодексте белгіленген тәртіппен міндетті зейнетақы жарналарының салымшысы (зейнетақы төлемдерін алушы) тұрғын үй жағдайларын жақсарту және (немесе) емделуге ақы төлеу мақсатында бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорынан алатын міндетті зейнетақы жарналары есебінен қалыптастырылған зейнетақы жинақтары сомасы;

      5) бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры (бұдан әрі – БЖЗҚ) – зейнетақы жарналарын тарту және зейнетақы төлемдері жөніндегі қызметті, сондай-ақ Әлеуметтік кодексте айқындалған өзге де функцияларды жүзеге асыратын заңды тұлға;

      6) бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті орган – бюджеттің атқарылуы саласында мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      7) жеке зейнетақы шоты – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес міндетті зейнетақы жарналары салымшысының, өзі үшін міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары, ерікті зейнетақы жарналары аударылған жеке тұлғаның (зейнетақы төлемдерін алушының) міндетті зейнетақы жарналары не міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары не ерікті зейнетақы жарналары, инвестициялық кіріс, өсімпұл және өзге де түсімдер есепке алынатын және зейнетақы төлемдері жүргізілетін жеке атаулы шоты;

      8) зейнетақы мен жәрдемақы тағайындау жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – уәкілетті мемлекеттік орган ведомствосының аумақтық бөлімшелері;

      9) инвестициялық портфельді басқарушы – Қазақстан Республикасының "Бағалы қағаздар рыногы туралы" және "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" заңдарына сәйкес лицензия негізінде өз атынан және клиенттің мүдделері мен есебінен инвестициялық портфельді басқару жөніндегі қызметті жүзеге асыратын, сондай-ақ зейнетақы активтерін басқаруды жүзеге асыру үшін қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органының талаптарына сәйкес келетін бағалы қағаздар нарығының кәсіби қатысушысы;

      10) инфляция деңгейін ескере отырып, нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасы мен зейнетақы жинақтарының сомасы арасындағы айырманы төлеу (бұдан әрі – айырманы төлеу) – инфляция деңгейін ескере отырып, нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасы мен құқық туындаған күнге міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары есебінен қалыптастырылған бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорындағы зейнетақы жинақтарының сомасы арасындағы айырма ретінде айқындалған, республикалық бюджет қаражаты есебінен төленетін біржолғы төлем;

      11) Мемлекеттік корпорацияның бөлімшелері – Мемлекеттік корпорацияның қалалық, аудандық бөлімшелері;

      12) сақтандыру ұйымы – қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның тиісті лицензиясы негізінде "өмірді сақтандыру" саласында сақтандыру шарттарын жасасу және орындау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын заңды тұлға;

      13) уәкілетті оператор – Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын, тұрғын үй жағдайларын жақсарту және (немесе) емделуге ақы төлеу мақсатында бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорынан төленетін біржолғы зейнетақы төлемдеріне арналған арнаулы шоттарды ашуды және жүргізуді жүзеге асыратын заңды тұлға (заңды тұлғалар), сол шоттарға бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры міндетті зейнетақы жарналары есебінен қалыптастырылған зейнетақы жинақтарынан біржолғы зейнетақы төлемдерін аударуды жүзеге асырады;

      14) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың анықтығын, оның тиесілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар жиынтығы;

      15) проактивті көрсетілетін қызмет – көрсетілетін қызметті алушының өтінішінсіз көрсетілетін қызметті берушінің бастамасы бойынша көрсетілетін мемлекеттік қызмет.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 27.03.2024 № 228 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      3. Инфляция деңгейін ескере отырып, нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мөлшерінде БЖЗҚ-да міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сақталуына кепілдік мыналарға:

      1) Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағында көрсетілген адамдарға – зейнеткерлік жасқа жеткен күнге;

      2) Әлеуметтік кодекстің 220-бабы 1-тармағының 2) тармақшасында, 221-бабының 1-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген адамдарға – бірінші немесе екінші топтағы мүгедектік мерзімсіз болып белгіленген жағдайда – зейнетақы жинақтарын алған күнге;

      3) Әлеуметтік кодекстің 220-бабы 1-тармағының 4) тармақшасында, 221-бабының 1-тармағының 4) тармақшасында көрсетілген адамдарға – Әлеуметтік кодекстің 208-бабының 1-тармағында белгіленген жасқа жеткен күнге сақтандыру ұйымына зейнетақы жинақтары аударылған күннен бастап Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағында белгіленген жасқа жеткенге дейінгі кезеңге қолданылады.

      Сақтандыру ұйымымен зейнетақы аннуитеті шартын екі және одан көп рет жасасқан жағдайда айырманы төлеу сақтандыру ұйымына зейнетақы жинақтары соңғы рет аударылған күннен бастап Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағында белгіленген жасқа жеткенге дейінгі кезеңге жүзеге асырылады.

      Бұл ретте айырманы төлеу зейнетақы жинақтары сақтандыру ұйымына соңғы аударылған күннен бастап инфляция деңгейін және жеке зейнетақы шотындағы зейнетақы жинақтарының қалдығын ескере отырып, нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасына жүргізіледі.

      Сақтандыру ұйымынан зейнетақы жинақтары Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағында белгіленген жасқа толған күнге дейін қайтарылған жағдайда қайтарылған сатып алу сомалары зейнетақы жарналары ретінде қаралады және қайтару сәтінде мемлекеттік кепілдік бойынша айырма есебіне енгізіледі.

      Сақтандыру ұйымына аударылғаннан кейін зейнетақы жинақтарының қалдық сомасы туралы ақпаратты БЖЗҚ Мемлекеттік корпорацияға ұсынады;

      4) Әлеуметтік кодекстің 220-бабы 1-тармағының 3) тармақшасында, 221-бабы 1-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген адамдарға – Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға кеткен шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға – БЖЗҚ-дан зейнетақы жинақтары алынған күнге;

      5) Әлеуметтік кодекстің 220-бабының 3-тармағында көрсетілген, сондай-ақ Әлеуметтік кодекстің 37-бабы 5-тармағының 1) тармақшасына сәйкес зейнетақы жинақтарын инвестициялық портфельді басқарушыға сенімгерлік басқаруға аударуды жүзеге асырған адамдарға – салымшының уәкілетті оператор ашқан арнаулы шотына біржолғы зейнетақы төлемдері соңғы аударылған және (немесе) зейнетақы жинақтары инвестициялық портфельді басқарушының сенімгерлік басқаруына аударылған күннен басталатын кезеңге Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағында белгіленген жасқа толған күнге қолданылады.

      Біржолғы зейнетақы төлемдері алынғаннан және (немесе) зейнетақы жинақтары инвестициялық портфельді басқарушыға сенімгерлік басқаруға аударылғаннан кейін зейнетақы жинақтарының қалдық сомасы туралы ақпаратты БЖЗҚ Мемлекеттік корпорацияға ұсынады.

      Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағында белгіленген жасқа дейін уәкілетті оператор біржолғы зейнетақы төлемдерін қайтарған және (немесе) зейнетақы жинақтары инвестициялық портфельді басқарушының сенімгерлік басқаруынан Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің басқаруына қайтарылған жағдайда айырманы төлеу зейнетақы жинақтары БЖЗҚ-ға соңғы аударылған күннен бастап Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағында белгіленген жасқа толғанға дейінгі кезең үшін жүргізіледі.

      Уәкілетті оператор қайтарған біржолғы зейнетақы төлемдерінің сомалары және (немесе) инвестициялық портфельді басқарушының сенімгерлік басқаруынан Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің басқаруына қайтарылған зейнетақы жинақтарының сомалары зейнетақы жарналары ретінде қаралады және қайтару сәтінде мемлекеттік кепілдік бойынша айырманың есебіне енгізіледі.

      Әскери қызметшілер, арнаулы мемлекеттік органдар және құқық қорғау органдары, мемлекеттік фельдъегерлік қызмет қызметкерлері қатарындағы тұлғалар, сондай-ақ арнаулы атақтарға, сыныптық шендерге ие болу және нысанды киім киіп жүру құқықтары 2012 жылғы 1 қаңтардан бастап жойылған тұлғалар мемлекет кепілдігіне жүгінген жағдайда айырманы төлеу 2016 жылғы 1 қаңтарға дейін бюджет қаражаты есебінен аударылған міндетті зейнетақы жарналары сомасының 50 пайызы соңғы рет қайтарылған кезден бастап зейнетақы төлемдеріне құқық туындаған күні инфляция деңгейін ескере отырып және жеке зейнетақы шотында міндетті зейнетақы жарналары сомасының 50 пайызы қайтарылғаннан кейін зейнетақы жинақтары қалдығын ескере отырып, нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасына жүргізіледі.

      4. Осы Қағидалардың 3-тармағында белгіленген кезден бұрын зейнетақы жинақтарын алып қойған, мемлекет кепілдігі төлеміне құқығы бар адам жүгінген жағдайда мемлекеттік кепілдік бойынша айырма есебі зейнетақы жинақтары алғаш алынған күнге жүргізіледі.

2-тарау. Айырма төлемін тағайындау үшін өтініш беру тәртібі

      5. Осы Қағидалардың 3-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген және бұл ретте зейнетақы төлемдерін алушылар болып табылатын тұлғаларға мемлекеттік кепілдікті төлеу бойынша айырма "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес өтініш берілмей-ақ проактивті нысанда тағайындалады. Осы тармақтың алтыншы және жетінші бөліктерінде көзделген құжаттар да ұсынылмайды.

      Базалық зейнетақы төлемі тағайындалған күні проактивті қызмет көрсеткен кезде Мемлекеттік корпорация уәкілетті мемлекеттік органның ақпараттық жүйелері арқылы проактивті қызмет көрсету және тілді таңдау үшін дербес деректерді жинауға және өңдеуге келісім алу үшін өтініш берушінің порталда тіркелген абоненттік ұялы байланыс құрылғысының телефон нөміріне sms-хабар жібереді.

      Өтініш берушіден бірінші sms-хабар жіберілген сәттен бастап күнтізбелік 3 (үш) күн ішінде жауап болмаған жағдайда проактивті қызмет көрсету процесі аяқталады, бұл ретте осы санаттағы тұлғалардың Мемлекеттік корпорацияға өтініш беру арқылы қызмет көрсетуге жүгіну құқығы сақталады.

      Бұл ретте Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағына сәйкес зейнеткерлік жасқа толуына байланысты төленетін мемлекеттік базалық зейнетақы төлемі тағайындалмайтын, өмір бойғы ай сайынғы қамтылым алатын отставкадағы судьяларға, еңбек сіңірген жылдары үшін зейнетақы төлемдерін алатын әскери қызметшілерге, арнаулы мемлекеттік органдардың және құқық қорғау органдарының, мемлекеттік фельдъегерлік қызмет қызметкерлеріне, сондай-ақ арнаулы атақтарға, сыныптық шендерге ие болу және нысанды киім киіп жүру құқықтары 2012 жылғы 1 қаңтардан бастап жойылған адамдарға мемлекеттік кепілдік бойынша айырманы төлеудің есеп-қисабы мемлекеттік корпорацияға өтінішпен өзі жүгінген жағдайда жүзеге асырылады.

      Осы тармақтың бірінші бөлігінде көрсетілген тұлғалардан басқа айырма төлеміне құқығы бар тұлға айырма төлемін тағайындау үшін мемлекеттік корпорацияның тұрғылықты жеріндегі әлеуметтік қамсыздандыру жөніндегі уәкілетті орган айқындайтын нысан бойынша өтінішпен жүгінеді.

      Өтінішті қабылдаған кезде жеке басты куәландыратын құжат туралы, тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгені туралы мәліметтерді тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі – ақпараттық жүйелер) арқылы алады.

      Ақпараттық жүйелерде мәліметтер болмаған кезде өтінішке жеке басты куәландыратын құжат (Қазақстан Республикасы азаматының паспорты, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі, азаматтығы жоқ адамның куәлігі, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхат, Қазақстан Республикасының азаматтығын алғанға дейін қандас куәлігі) қоса беріледі.

      Айырма төлемін тағайындау мерзімі осы Қағидалардың 5-тармағына сәйкес келісім болған жағдайда Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағына сәйкес зейнеткерлік жас басталған күнге инфляция деңгейі туралы ақпарат бар болса, базалық зейнетақы төлемі тағайындалған күннен кейінгі күннен, бірақ Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағына сәйкес зейнеткерлік жас басталған күнге инфляция деңгейі туралы ақпарат болмаған кезде ол тағайындалған күннен кейін күнтізбелік 30 (отыз) күннен кешіктірілмейтін мерзімде басталады.

      6. Айырма төлемін алуға құқығы бар және Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға кеткен, міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары есебінен зейнетақы жарналарын алушы болып табылатын шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың өтінішіне:

      алушы өзі жүгінген кезде:

      Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарда өзгеше көзделмесе, шетелдік паспорт;

      екінші деңгейдегі банктерде немесе Қазақстан Республикасының аумағында банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарда ашылған банк шотының нөмірі туралы мәліметтер;

      Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға кеткен шетелдіктер және азаматтығы жоқ адамдар сенім білдірген тұлға арқылы өтініш берген кезде алушының жеке басын куәландыратын құжаттарының дұрыстығын нотариат куәландырады.

      Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде тұрған жағдайда құжаттардың көшірмесін нотариалды куәландыру тұратын мемлекетінде немесе Қазақстан Республикасының аумағында жүргізіледі.

      7. Алушының атынан айырма төлемін тағайындау туралы өтінішпен жүгінген кезде сенім білдірілген өкіл осы Қағидалардың 5 және 6-тармақтарында көзделген құжаттардан басқа:

      1) сенім білдірілген адамның жеке басын куәландыратын құжатты (Қазақстан Республикасы азаматының паспорты, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі, азаматтығы жоқ адамның куәлігі, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхаты, шетелдік паспорт).

      Шет тілінде жасалған құжаттар үшін қазақ немесе орыс тіліне аудармасының дұрыстығын нотариус жүзеге асырған куәландыру қоса беріледі;

      2) сенімхаттың түпнұсқасын немесе оның нотариат куәландырған көшірмесін (егер сенімхатта сенім білдірушінің бір мезгілде бірнеше ұйымдардағы мүддесін білдіруі жөніндегі өкілеттіктер қамтылатын болса) ұсынады.

      Сенім білдірілген өкілдің алушыға айырма төлемін тағайындау туралы өтініш беруі сенім білдірілген өкілдің өзі келген кезде жүзеге асырылады.

      8. Айырма төлемін алуға құқығы бар адам қайтыс болған жағдайда айырма төлемінің сомасы Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінде белгіленген тәртіппен мұрагерге жүзеге асырылады.

      Бұл ретте мұрагер:

      1) уәкілетті орган айқындайтын нысан бойынша өтінішті;

      2) мұрагердің жеке басын куәландыратын құжатты (Қазақстан Республикасы азаматының паспорты, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі, азаматтығы жоқ адамның куәлігі, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхаты, шетелдік паспорт);

      3) мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінде айырма төлемін алуға құқығы бар адамның қайтыс болғаны туралы мәліметтер болмаған жағдайда ол адамның қайтыс болғаны туралы куәліктің түпнұсқасы немесе оның нотариалды куәландырған көшірмесін;

      4) мұраға құқық туралы куәліктің түпнұсқасын немесе нотариат куәландырған көшірмесін не мұраға берілетін мүлікті бөлу туралы келісімнің түпнұсқасын немесе нотариат куәландырған көшірмесін, заңды күшіне енген сот шешімін;

      5) алушының банк шотының нөмірі туралы мәліметтерді ұсынады.

      9. Сот шешімімен іс-әрекетке қабілетсіз немесе іс-әрекет қабілеті шектеулі деп танылған және қамқоршылыққа немесе қорғаншылыққа мұқтаж тұлғаларға айырма төлемін тағайындау үшін олардың қамқоршылары немесе қорғаншылары:

      1) әлеуметтік қамсыздандыру жөніндегі уәкілетті орган айқындайтын нысан бойынша өтінішті;

      2) қамқоршының немесе қорғаншының жеке басын куәландыратын құжатты (Қазақстан Республикасы азаматының паспорты, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі, азаматтығы жоқ адамның куәлігі, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхаты, шетелдік паспорт);

      3) қамқоршылықтың немесе қорғаншылықтың белгіленгенін растайтын құжатты;

      4) осы Қағидалардың 5 және 6-тармақтарында көрсетілген құжаттарды ұсынады.

3-тарау. Айырма төлемін жүзеге асыру тәртібі

      10. Мемлекеттік корпорация осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген тұлғалар санаты үшін айырма төлеу туралы өтініш қабылданған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде БЖЗҚ-ға жеке зейнетақы шотының болуы және міндетті зейнетақы жарналары және (немесе) міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары есебінен қалыптастырылған зейнетақы жинақтарының сомалары туралы мәліметтерді ұсыну туралы хабарлама жібереді.

      Осы Қағидалардың 5-тармағының бірінші абзацында көрсетілген тұлғалар үшін келісім болған кезде Мемлекеттік корпорация базалық зейнетақы төлемі тағайындалған күннен кейінгі күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде, бірақ ол тағайындалғаннан кейін күнтізбелік 30 (отыз) күннен кешіктірмей БЖЗҚ-ға жеке зейнетақы шотының болуы және міндетті зейнетақы жарналары және (немесе) міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары есебінен қалыптастырылған зейнетақы жинақтарының сомалары туралы мәліметтерді ұсыну туралы хабарлама жібереді.

      11. БЖЗҚ хабарлама келіп түскен күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде Мемлекеттік корпорацияға БЖЗҚ мен Мемлекеттік корпорация арасында жасалған тиісті келісімде белгіленген форматқа сәйкес ЭЦҚ қойып, алушының жеке зейнетақы шотының болуы және міндетті зейнетақы жарналары және (немесе) міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары есебінен зейнетақы жинақтарының сомалары туралы мәліметтерді ұсынады.

      12. Мемлекеттік корпорация БЖЗҚ-дан мәліметтерді алған кезден бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде БЖЗҚ-дан алынған зейнетақы жинақтарының сомалары туралы мәліметтерді тиісті кезеңге арналған инфляцияның деңгейін ескере отырып, міндетті зейнетақы жарналарының және (немесе) міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасымен салыстырып тексеруді жүргізеді.

      13. Осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген талаптар туындаған жағдайда БЖЗҚ-дағы зейнетақы жинақтарының сомасы:

      инфляцияның деңгейін ескере отырып, нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасынан артық немесе оған тең болғанда айырма төлемі жүзеге асырылмайды және уәкілетті орган айырма төлемін тағайындаудан бас тарту туралы шешім шығарады;

      инфляцияның деңгейін ескере отырып, нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасынан аз болған жағдайда Мемлекеттік корпорация 1 (бір) жұмыс күні ішінде айырма төлемінің сомасын есептеуді мына формулаға сәйкес жүргізеді:

      осы Қағидалардың 3-тармағының 1), 2), 3), 4) және 5) тармақшаларында көрсетілген тұлғалар үшін айырма төлемі сомасын есептеу мынадай формулаға сәйкес жүргізіледі:

      Sr = Sn-Sf

      Sn= Sn-1 *In +Pn,

      S1 = P1, мұнда:

      n – есепті ай;

      Sr – айырма төлемінің сомасы;

      Sn – n айындағы инфляцияның деңгейін ескере отырып, салымшылардың (алушылардың) нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасы, теңгемен;

      Sf = БЖЗҚ-ға міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары есебінен нақты зейнетақы жинақтарының сомасы, теңгемен;

      In – өткен айға қатысты n айындағы инфляцияның көрсеткіші, пайызбен;

      Pn – n айындағы міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының түсуі, теңгемен;

      P1 – n айындағы алғашқы міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының түсуі, теңгемен;

      осы Қағидалардың 3-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген тұлғалар және әскери қызметшілер, арнаулы мемлекеттік органдар және құқық қорғау органдары, мемлекеттік фельдъегерлік қызмет қызметкерлері қатарындағы тұлғалар, сондай-ақ арнаулы атақтарға, сыныптық шендерге ие болу және нысанды киім киіп жүру құқықтары 2012 жылғы 1 қаңтардан бастап жойылған тұлғалар үшін айырма төлемі сомасын есептеу мынадай формулаға сәйкес жүргізіледі:

      Sr = Sn-Sf

      Sn = Sn-1 *In +Pn,

      S1 = Sv-Sp, мұнда:

      n – есепті ай;

      S1 – сақтандыру ұйымына аударылғаннан кейін зейнетақы жинақтарының нақты қалдығының немесе 2016 жылғы 1 қаңтарға дейін бюджет қаражаты есебінен аударылған міндетті зейнетақы жарналары сомасының 50 пайызы қайтарылғаннан кейінгі қалдығының және (немесе) зейнетақы жинақтарын тұрғын үй жағдайын жақсарту және (немесе) емге ақы төлеу мақсатында алғаннан кейінгі қалдығының не зейнетақы жинақтарын инвестициялық портфельді басқарушыға сенімгерлік басқаруға аударған күннен бастап Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағында белгіленген жасқа толғанға дейінгі қалдығының сомасы, теңгемен;

      Pn – n айындағы міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының түсуі, теңгемен;

      Sn – n айындағы инфляцияның деңгейін ескере отырып, салымшылардың (алушылардың) нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомасы, теңгемен;

      Sf – БЖЗҚ-ға міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары есебінен нақты зейнетақы жинақтарының сомасы;

      Sv – сақтандыру ұйымына аударылған кездегі немесе 2016 жылғы 1 қаңтарға дейін бюджет қаражаты есебінен аударылған міндетті зейнетақы жарналары сомасының 50 пайызы қайтарылған кездегі БЖЗҚ-ға міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының нақты жинақтарының және (немесе) зейнетақы жинақтарын тұрғын үй жағдайын жақсарту және (немесе) емге ақы төлеу мақсатында алғаннан кейінгі қалдығының не зейнетақы жинақтарын инвестициялық портфельді басқарушыға сенімгерлік басқаруға аударған күннен бастап Әлеуметтік кодекстің 207-бабының 1-тармағында белгіленген жасқа толғанға дейінгі қалдығының сомасы, теңгемен;

      Sp – сақтандыру ұйымына аударылған сома немесе 2016 жылғы 1 қаңтарға дейін бюджет қаражаты есебінен аударылған міндетті зейнетақы жарналары сомасының 50 пайызы қайтарылған сома, теңгемен;

      In – өткен айға қатысты n айындағы инфляцияның көрсеткіші, пайызбен.

      Бұл ретте тиісті кезең үшін инфляцияның деңгейі статистика жөніндегі уәкілетті органның ресми интернет-ресурсында орналастырылған деректеріне сәйкес алынады.

      14. Мемлекеттік корпорацияның бөлімшесі айырма төлемнің сомасын есептеуді жүзеге асырғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде:

      1) уәкілетті орган айқындайтын нысан бойынша айырма төлемін тағайындау туралы (тағайындаудан бас тарту туралы) шешімнің жобасын;

      2) инфляцияның деңгейін ескере отырып, БЖЗҚ-ға нақты енгізілген міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомалары туралы ақпаратты;

      3) осы Қағидалардың 11-тармағында көрсетілген мәліметті қамтитын алушының электрондық (қағаз) іс макетін (бұдан әрі – ЭІМ) қалыптастырады және оны уәкілетті органға жібереді.

      15. Уәкілетті орган ЭІМ келіп түскен күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде айырма төлемді тағайындау туралы не тағайындаудан бас тарту себептерін көрсете отырып, тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды және оны Мемлекеттік корпорацияның бөлімшесіне жібереді.

      16. Мемлекеттік корпорация 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтініш берушінің өтініште көрсетілген мобильді телефонына sms-хабарлау арқылы айырма төлемді тағайындау не тағайындаудан бас тарту (бас тарту себептерін көрсете отырып) туралы өтініш берушіні хабардар етеді.

      Мемлекеттік корпорация уәкілетті орган айқындайтын нысан бойынша өтініш берушінің деректерін (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), туған күні, жеке сәйкестендіру нөмірі, күні, sms-хабарлау жіберілген телефон нөмірі, істің нөмірі және маманның деректері) қамтитын sms-хабарлау журналында тіркейді.

      17. Уәкілетті мемлекеттік органның зейнетақы немесе жәрдемақы тағайындау туралы шешімдерінің негізінде Мемлекеттік корпорация 5 (бес) жұмыс күні ішінде ай сайын, төлем айының алдындағы айдың 25-күніне уәкілетті органға ұсынылатын төлемге бюджет қаражатының қажеттігіне тағайындалған айырма сомасын енгізуді қамтамасыз етеді.

      18. Уәкілетті орган тиісті кезеңге арналған төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспары шегінде айырманы төлеу үшін қажетті бюджет қаражаты туралы мәліметтерді бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органға жібереді.

      19. Уәкілетті орган айырманы төлеуге бюджет қаражатының қажеттігіне сәйкес төлемдер бойынша қаржыландырудың жеке жоспарында есепті кезеңге көзделген сомалар шегінде Мемлекеттік корпорацияға бюджет қаражатын аударуды жүзеге асырады.

      20. Төлем жүргізілетін айға қажеттілік қалыптастырылғаннан кейін пайда болған айырма сомалары Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес одан кейінгі айға қосылуға тиіс.

      21. Мемлекеттік корпорация бюджет қаражатын алып, төлем кестесіне сәйкес 030 төлем тағайындау кодымен төлем тапсырмаларын қалыптастырады және айырма төлемінің сомаларын алушының Қазақстан Республикасының аумағында ашылған екінші деңгейдегі банктерде немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарда ашылған банк шотына аударады.

      Бұл ретте айырманы төлеу банк шоттарына аудару немесе "Қазпошта" акционерлік қоғамының бөлімшелері арқылы алушылардың үйлеріне жеткізіп беру арқылы жүргізіледі.

Об утверждении Правил выполнения гарантий государства получателям пенсионных выплат по сохранности обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов в едином накопительном пенсионном фонде в размере фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2023 года № 522.

      Примечание ИЗПИ!
Вводится в действие с 01.07.2023.

      В соответствии с подпунктом 14) статьи 11 Социального кодекса Республики Казахстан Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выполнения гарантий государства получателям пенсионных выплат по сохранности обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов в едином накопительном пенсионном фонде в размере фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции.

      2. Настоящее постановление вводится в действие с 1 июля 2023 года и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
А. Смаилов

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 30 июня 2023 года № 522

Правила выполнения гарантий государства получателям пенсионных выплат по сохранности обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов в едином накопительном пенсионном фонде в размере фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выполнения гарантий государства получателям пенсионных выплат по сохранности обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов в едином накопительном пенсионном фонде в размере фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 14) статьи 11 Социального кодекса Республики Казахстан (далее – Социальный кодекс) и определяют порядок выполнения гарантий государства получателям пенсионных выплат по сохранности обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов в едином накопительном пенсионном фонде в размере фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции путем выплаты разницы между суммой фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции и суммой пенсионных накоплений, сформированных в едином накопительном пенсионном фонде.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме;

      2) получатель выплаты разницы (далее – получатель) – физическое лицо, которому назначается выплата разницы;

      3) уполномоченный государственный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в сфере социальной защиты населения в соответствии с законодательством Республики Казахстан, регулирование, контрольные функции за деятельностью Государственного фонда социального страхования;

      4) единовременная пенсионная выплата – сумма пенсионных накоплений, сформированных за счет обязательных пенсионных взносов, изымаемая вкладчиком обязательных пенсионных взносов (получателем пенсионных выплат) из единого накопительного пенсионного фонда в целях улучшения жилищных условий и (или) оплаты лечения в порядке, установленном Социальным кодексом;

      5) единый накопительный пенсионный фонд (далее – ЕНПФ) – юридическое лицо, осуществляющее деятельность по привлечению пенсионных взносов и пенсионным выплатам, а также иные функции, определенные Социальным кодексом;

      6) уполномоченный орган по исполнению бюджета – государственный орган, осуществляющий реализацию государственной политики в области исполнения бюджета;

      7) индивидуальный пенсионный счет – личный именной счет вкладчика обязательных пенсионных взносов, физического лица, за которого перечислены обязательные профессиональные пенсионные взносы, добровольные пенсионные взносы (получателя пенсионных выплат), на котором учитываются обязательные пенсионные взносы либо обязательные профессиональные пенсионные взносы, либо добровольные пенсионные взносы, инвестиционный доход, пеня и иные поступления в соответствии с законодательством Республики Казахстан и с которого производятся пенсионные выплаты;

      8) уполномоченный государственный орган по назначению пенсий и пособий (далее – уполномоченный орган) – территориальные подразделения ведомства уполномоченного государственного органа;

      9) управляющий инвестиционным портфелем – профессиональный участник рынка ценных бумаг, осуществляющий от своего имени и в интересах и за счет клиента деятельность по управлению инвестиционным портфелем на основании лицензии в соответствии с законами Республики Казахстан "О рынке ценных бумаг" и "О разрешениях и уведомлениях", а также соответствующий требованиям уполномоченного органа по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций для осуществления управления пенсионными активами;

      10) выплата разницы между суммой фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции и суммой пенсионных накоплений (далее – выплата разницы) – единовременная выплата за счет средств республиканского бюджета, определенная как разница между суммой фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции и суммой пенсионных накоплений в едином накопительном пенсионном фонде, сформированных за счет обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов на дату возникновения права;

      11) отделения Государственной корпорации – городские, районные отделения Государственной корпорации;

      12) страховая организация – юридическое лицо, осуществляющее деятельность по заключению и исполнению договоров страхования в отрасли "страхование жизни" на основании соответствующей лицензии уполномоченного органа по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций;

      13) уполномоченный оператор – юридическое лицо (юридические лица), определяемое (определяемые) Правительством Республики Казахстан, осуществляющее (осуществляющие) открытие и ведение специальных счетов для единовременных пенсионных выплат из единого накопительного пенсионного фонда в целях улучшения жилищных условий и (или) оплаты лечения, на которые единым накопительным пенсионным фондом осуществляется перевод единовременных пенсионных выплат из пенсионных накоплений, сформированных за счет обязательных пенсионных взносов;

      14) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;

      15) проактивная услуга – государственная услуга, оказываемая без заявления услугополучателя по инициативе услугодателя.

      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 27.03.2024 № 228 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Гарантия сохранности обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов в ЕНПФ в размере фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции распространяется на лиц, указанных в:

      1) пункте 1 статьи 207 Социального кодекса, – на дату достижения пенсионного возраста;

      2) подпункте 2) пункта 1 статьи 220, подпункте 2) пункта 1 статьи 221 Социального кодекса в случае установления инвалидности первой или второй групп бессрочно, – на дату изъятия пенсионных накоплений;

      3) подпункте 4) пункта 1 статьи 220, подпункте 4) пункта 1 статьи 221 Социального кодекса, – на дату достижения возраста, установленного пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса, за период с даты перевода пенсионных накоплений в страховую организацию до достижения возраста, установленного пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса.

      В случае заключения договора пенсионного аннуитета со страховой организацией два и более раза выплата разницы производится за период с даты последнего перевода пенсионных накоплений в страховую организацию до достижения возраста, установленного пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса.

      При этом выплата разницы производится на сумму фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции и остатка пенсионных накоплений на индивидуальном пенсионном счете с даты последнего перевода пенсионных накоплений в страховую организацию.

      В случае возврата пенсионных накоплений из страховой организации до даты достижения возраста, установленного пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса, возвращенные выкупные суммы рассматриваются в качестве пенсионных взносов и включаются в расчет разницы по государственной гарантии в момент возврата.

      Информация о сумме остатка пенсионных накоплений после перевода в страховую организацию представляется ЕНПФ в Государственную корпорацию;

      4) подпункте 3) пункта 1 статьи 220, подпункте 3) пункта 1 статьи 221 Социального кодекса, выехавшим на постоянное место жительства за пределы Республики Казахстан иностранцам и лицам без гражданства, – на дату изъятия пенсионных накоплений из ЕНПФ;

      5) пункте 3 статьи 220 Социального кодекса, а также осуществивших перевод пенсионных накоплений в доверительное управление управляющему инвестиционным портфелем в соответствии с подпунктом 1) пункта 5 статьи 37 Социального кодекса, – на дату достижения возраста, установленного пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса, за период с даты последнего перевода единовременных пенсионных выплат на специальный счет вкладчика, открытый уполномоченным оператором, и (или) перевода пенсионных накоплений в доверительное управление управляющему инвестиционным портфелем.

      Информация о сумме остатка пенсионных накоплений после изъятия единовременных пенсионных выплат и (или) после перевода пенсионных накоплений в доверительное управление управляющему инвестиционным портфелем представляется ЕНПФ в Государственную корпорацию.

      В случае возврата уполномоченным оператором единовременных пенсионных выплат и (или) возврата пенсионных накоплений из доверительного управления управляющим инвестиционным портфелем в управление Национальным Банком Республики Казахстан до даты достижения возраста, установленного пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса, выплата разницы производится за период с даты последнего перевода пенсионных накоплений в ЕНПФ до достижения возраста, установленного пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса.

      Суммы возвращенных уполномоченным оператором единовременных пенсионных выплат и (или) суммы пенсионных накоплений, возвращенных из доверительного управления управляющим инвестиционным портфелем в управление Национальным Банком Республики Казахстан, рассматриваются в качестве пенсионных взносов и включаются в расчет разницы по государственной гарантии в момент возврата.

      В случае обращения за государственной гарантией лиц из числа военнослужащих, сотрудников специальных государственных и правоохранительных органов, государственной фельдъегерской службы, а также лиц, права которых иметь специальные звания, классные чины и носить форменную одежду упразднены с 1 января 2012 года, выплата разницы производится на сумму фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции с момента последнего возврата 50 процентов от суммы обязательных пенсионных взносов, перечисленных за счет бюджетных средств до 1 января 2016 года, на дату возникновения права на пенсионные выплаты и с учетом остатка пенсионных накоплений после возврата 50 процентов от суммы обязательных пенсионных взносов на индивидуальном пенсионном счете.

      4. В случае обращения лица, имеющего право на выплату государственной гарантии, изъявшего пенсионные накопления ранее моментов, установленных пунктом 3 настоящих Правил, расчет разницы по государственной гарантии осуществляется на дату первоначального изъятия пенсионных накоплений.

Глава 2. Порядок обращения за назначением выплаты разницы

      5. Лицам, указанным в подпункте 1) пункта 3 настоящих Правил и при этом являющимся получателями пенсионных выплат, разница по выплате государственной гарантии назначается без представления заявления в проактивной форме в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных услугах". Документы, предусмотренные частями шестой и седьмой настоящего пункта, также не представляются.

      При оказании проактивной услуги в день назначения базовой пенсионной выплаты Государственная корпорация посредством информационных систем уполномоченного государственного органа направляет sms-сообщение на телефонный номер абонентского устройства сотовой связи заявителя, зарегистрированный на портале, для получения согласия на сбор и обработку персональных данных для оказания проактивной услуги и выбора языка.

      При отсутствии ответа от заявителя в течение 3 (три) календарных дней с момента отправки первого sms-сообщения процесс оказания проактивной услуги завершается, при этом у данной категории лиц сохраняется право обратиться за оказанием услуги посредством подачи заявления в Государственную корпорацию.

      При этом судьям в отставке, получающим ежемесячное пожизненное содержание, военнослужащим, сотрудникам специальных государственных и правоохранительных органов, государственной фельдъегерской службы, а также лицам, права которых иметь специальные звания, классные чины и носить форменную одежду упразднены с 1 января 2012 года, получающим пенсионные выплаты за выслугу лет, которым государственная базовая пенсионная выплата по достижении пенсионного возраста в соответствии с пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса не назначается, расчет выплаты разницы по государственной гарантии осуществляется при подаче заявления в Государственную корпорацию при личном обращении.

      Для назначения выплаты разницы лицо, имеющее право на выплату разницы, кроме лиц, указанных в части первой настоящего пункта, обращается в отделение Государственной корпорации по месту жительства с заявлением по форме, определяемой уполномоченным государственным органом.

      При приеме заявления сведения о документе, удостоверяющем личность, регистрации по постоянному месту жительства получают из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронное правительство" (далее – информационные системы).

      При отсутствии сведений в информационных системах к заявлению прилагается документ, удостоверяющий личность (паспорт гражданина Республики Казахстан, удостоверение личности гражданина Республики Казахстан, удостоверение лица без гражданства, вид на жительство иностранца в Республике Казахстан, удостоверение кандаса до получения гражданства Республики Казахстан).

      Срок назначения выплаты разницы при наличии согласия в соответствии с пунктом 5 настоящих Правил начинается со дня, следующего за днем назначения базовой пенсионной выплаты, при наличии информации об уровне инфляции на дату наступления пенсионного возраста в соответствии с пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса, но не позднее 30 (тридцать) календарных дней после дня ее назначения при отсутствии информации об уровне инфляции на дату наступления пенсионного возраста в соответствии с пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса.

      6. К заявлению иностранцев и лиц без гражданства, являющихся получателями пенсионных накоплений за счет обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов, имеющих право на выплату разницы и выехавших на постоянное место жительства за пределы Республики Казахстан, прилагаются:

      при личном обращении получателя:

      заграничный паспорт, если иное не предусмотрено международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан;

      сведения о номере банковского счета, открытого в банках второго уровня или организациях, осуществляющих отдельные виды банковских операций на территории Республики Казахстан;

      при подаче заявления выехавшими иностранцами и лицами без гражданства на постоянное место жительства за пределы Республики Казахстан через поверенное лицо верность копии документов, удостоверяющих личность получателя, нотариально заверяются.

      В случае проживания за пределами Республики Казахстан нотариальное свидетельствование копии документов производится в государстве проживания или на территории Республики Казахстан.

      7. При обращении с заявлением о назначении выплаты разницы от имени получателя поверенный помимо документов, предусмотренных пунктами 5 и 6 настоящих Правил, предоставляет:

      1) документ, удостоверяющий личность поверенного лица (паспорт гражданина Республики Казахстан, удостоверение личности гражданина Республики Казахстан, удостоверение лица без гражданства, вид на жительство иностранца в Республике Казахстан, заграничный паспорт).

      Для документов, составленных на иностранном языке, прилагается свидетельствование верности перевода документа на казахский или русский языки, осуществленное нотариусом;

      2) оригинал доверенности или ее нотариально засвидетельствованную копию (если доверенность содержит полномочия по представлению интересов доверителя одновременно в нескольких организациях).

      Подача заявления поверенным о назначении выплаты разницы получателю осуществляется при личном обращении поверенного.

      8. В случае смерти лица, имеющего право на выплату разницы, сумма выплаты разницы осуществляется наследнику в порядке, установленном Гражданским кодексом Республики Казахстан.

      При этом наследником предоставляются:

      1) заявление по форме, определяемой уполномоченным государственным органом;

      2) документ, удостоверяющий личность наследника (паспорт гражданина Республики Казахстан, удостоверение личности гражданина Республики Казахстан, удостоверение лица без гражданства, вид на жительство иностранца в Республике Казахстан, заграничный паспорт);

      3) в случае отсутствия в информационных системах государственных органов сведений о смерти лица, имеющего право на выплату разницы, предоставляется оригинал свидетельства о смерти умершего лица или его нотариально засвидетельствованная копия;

      4) оригинал или нотариально засвидетельствованная копия свидетельства о праве на наследство либо оригинал или нотариально засвидетельствованная копия соглашения о разделе наследуемого имущества, решение суда, вступившее в законную силу;

      5) сведения о номере банковского счета наследника.

      9. Для назначения выплаты разницы лицам, решением суда признанным недееспособными или ограниченно дееспособными и нуждающимися в опеке или попечительстве, их опекунами или попечителями подаются:

      1) заявление по форме, определяемой уполномоченным государственным органом;

      2) документ, удостоверяющий личность опекуна или попечителя (паспорт гражданина Республики Казахстан, удостоверение личности гражданина Республики Казахстан, удостоверение лица без гражданства, вид на жительство иностранца в Республике Казахстан, заграничный паспорт);

      3) документ, подтверждающий установление опеки или попечительства;

      4) документы, указанные в пунктах 5 и 6 настоящих Правил.

Глава 3. Порядок осуществления выплаты разницы

      10. Государственная корпорация в течение 2 (два) рабочих дней со дня принятия заявления о выплате разницы для категории лиц, указанных в пункте 3 настоящих Правил, направляет уведомление в ЕНПФ о представлении сведений о наличии индивидуального пенсионного счета и суммах пенсионных накоплений, сформированных за счет обязательных пенсионных взносов и (или) обязательных профессиональных пенсионных взносов.

      Для лиц, указанных в абзаце первом пункта 5 настоящих Правил, при наличии согласия Государственная корпорация в течение 2 (два) рабочих дней со дня, следующего после дня назначения базовой пенсионной выплаты, но не позднее 30 (тридцать) календарных дней после ее назначения направляет уведомление в ЕНПФ о представлении сведений о наличии индивидуального пенсионного счета и суммах пенсионных накоплений, сформированных за счет обязательных пенсионных взносов и (или) обязательных профессиональных пенсионных взносов.

      11. ЕНПФ в течение 2 (два) рабочих дней со дня поступления уведомления представляет Государственной корпорации сведения о наличии индивидуального пенсионного счета и суммах пенсионных накоплений за счет обязательных пенсионных взносов и (или) обязательных профессиональных пенсионных взносов получателя с проставлением ЭЦП в соответствии с форматом, установленным соответствующим соглашением, заключенным между ЕНПФ и Государственной корпорацией.

      12. Государственная корпорация в течение 1 (один) рабочего дня с момента получения сведений из ЕНПФ производит сверку сведений о суммах пенсионных накоплений, полученных из ЕНПФ, с суммой обязательных пенсионных взносов и (или) обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции на соответствующий финансовый год.

      13. В случае, если при возникновении условий, указанных в пункте 3 настоящих Правил, сумма пенсионных накоплений в ЕНПФ:

      больше или равна сумме фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции, выплата разницы не осуществляется и уполномоченный государственный орган выносит решение об отказе в назначении выплаты разницы;

      меньше суммы фактически внесенных обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов с учетом уровня инфляции, Государственная корпорация в течение 1 (один) рабочего дня производит расчет суммы выплаты разницы согласно следующей формуле:

      для лиц, указанных в подпунктах 1), 2), 4) и 5) пункта 3 настоящих Правил, расчет суммы выплаты разницы производится согласно следующей формуле:

      Sr = Sn-Sf

      Sn= Sn-1 *In +Pn,

      S1 = P1, где:

      n – отчетный месяц;

      Sr – сумма выплаты разницы;

      Sn – сумма фактически внесенных обязательных пенсионных взносов и (или) обязательных профессиональных пенсионных взносов вкладчиков (получателей) с учетом уровня инфляции в месяц n, в тенге;

      Sf - сумма фактических пенсионных накоплений за счет обязательных пенсионных взносов и (или) обязательных профессиональных пенсионных взносов в ЕНПФ, в тенге;

      In – показатель инфляции в месяц n по отношению к предыдущему месяцу, в процентах;

      Pn – поступление обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов в месяц n, в тенге;

      P1 – первое поступление обязательных пенсионных взносов, обязательных профессиональных пенсионных взносов в месяц n, в тенге;

      для лиц, указанных в подпункте 3) пункта 3 настоящих Правил, и лиц из числа военнослужащих, сотрудников специальных государственных и правоохранительных органов, государственной фельдъегерской службы, а также лиц, права которых иметь специальные звания, классные чины и носить форменную одежду упразднены с 1 января 2012 года, расчет суммы выплаты разницы производится согласно следующей формуле:

      Sr = Sn-Sf

      Sn= Sn-1 *In +Pn,

      S1 = Sv-Sp, где

      n – отчетный месяц;

      S1 – сумма фактического остатка пенсионных накоплений после перевода в страховую организацию или остатка после возврата 50 процентов от суммы обязательных пенсионных взносов, перечисленных за счет бюджетных средств до 1 января 2016 года, и (или) остатка после изъятия пенсионных накоплений в целях улучшения жилищных условий и (или) оплаты лечения либо остатка с даты перевода пенсионных накоплений в доверительное управление управляющему инвестиционным портфелем до достижения возраста, установленного пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса, в тенге;

      Pn – поступление обязательных пенсионных взносов и (или) обязательных профессиональных пенсионных взносов в месяц n, в тенге;

      Sn – сумма фактически внесенных обязательных пенсионных взносов и (или) обязательных профессиональных пенсионных взносов вкладчиков (получателей) с учетом уровня инфляции в месяц n, в тенге;

      Sf – сумма фактических пенсионных накоплений за счет обязательных пенсионных взносов и (или) обязательных профессиональных пенсионных взносов в ЕНПФ, в тенге;

      Sv – сумма фактических накоплений обязательных пенсионных взносов и (или) обязательных профессиональных пенсионных взносов в ЕНПФ на момент перевода в страховую организацию или на момент возврата 50 процентов от суммы обязательных пенсионных взносов, перечисленных за счет бюджетных средств до 1 января 2016 года, и (или) остатка после изъятия пенсионных накоплений в целях улучшения жилищных условий и (или) оплаты лечения либо остатка с даты перевода пенсионных накоплений в доверительное управление управляющему инвестиционным портфелем до достижения возраста, установленного пунктом 1 статьи 207 Социального кодекса, в тенге;

      Sp – сумма перевода в страховую организацию или сумма возврата 50 процентов от суммы обязательных пенсионных взносов, перечисленных за счет бюджетных средств до 1 января 2016 года, в тенге;

      In – показатель инфляции в месяц n по отношению к предыдущему месяцу, в процентах.

      При этом уровень инфляции за соответствующий финансовый год принимается в соответствии с данными уполномоченного органа по статистике, размещенными на его официальном интернет - ресурсе.

      14. Отделение Государственной корпорации в течение 3 (три) рабочих дней после осуществления расчета суммы выплаты разницы формирует и направляет в уполномоченный орган электронный (бумажный) макет дела (далее – ЭМД) получателя, содержащий:

      1) проект решения о назначении (об отказе в назначении) выплаты разницы по форме, определяемой уполномоченным государственным органом;

      2) информацию о суммах обязательных пенсионных взносов и (или) обязательных профессиональных пенсионных взносов, фактически внесенных в ЕНПФ, с учетом уровня инфляции;

      3) сведения, указанные в пункте 11 настоящих Правил.

      15. Уполномоченный орган в течение 5 (пять) рабочих дней со дня поступления ЭМД принимает решение о назначении либо отказе в назначении с указанием причин отказа выплаты разницы и направляет его в отделение Государственной корпорации.

      16. Государственная корпорация в течение 2 (два) рабочих дней уведомляет заявителя о назначении либо отказе в назначении (с указанием причин отказа) выплаты разницы посредством передачи sms-оповещения на мобильный телефон заявителя, указанный в заявлении.

      Sms-оповещения регистрируются Государственной корпорацией в журнале sms-оповещений, содержащем данные заявителя (фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата рождения, индивидуальный идентификационный номер, дата, номер телефона, на который передано sms-оповещение, номер дела и данные специалиста), по форме, определяемой уполномоченным государственным органом.

      17. На основании решений уполномоченного органа о назначении пенсий или пособий Государственная корпорация в течение 5 (пять) рабочих дней обеспечивает включение назначенной суммы разницы в потребность в бюджетных средствах на выплату, которая представляется ежемесячно к 25 числу месяца, предшествующего месяцу выплаты, в уполномоченный государственный орган.

      18. Уполномоченный государственный орган направляет в уполномоченный орган по исполнению бюджета сведения о бюджетных средствах, необходимых для выплаты разницы в пределах сводного плана финансирования по платежам, на соответствующий период.

      19. Уполномоченный государственный орган согласно потребности бюджетных средств на выплату разницы осуществляет перечисление бюджетных средств в Государственную корпорацию в пределах сумм, предусмотренных индивидуальным планом финансирования по платежам, на отчетный период.

      20. Суммы разницы, образовавшиеся после формирования потребности на месяц выплаты, подлежат включению в последующий за ним месяц в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      21. Государственная корпорация, получив бюджетные средства, формирует платежные поручения с кодом назначения платежа 030 в соответствии с графиком выплаты и перечисляет суммы выплаты разницы на банковский счет получателя, открытый в банках второго уровня или организациях, осуществляющих отдельные виды банковских операций, открытых на территории Республики Казахстан.

      При этом выплата разницы производится путем зачисления на банковские счета или доставки на дом получателям через отделения акционерного общества "Казпочта".