Қазақстан Республикасының Халықты әлеуметтiк жағынан қорғау министрлiгi туралы ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң Қаулысы 1993 жылғы 9 желтоқсан N 1228. Күшi жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1996.06.17. N 741 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi:
      1. Қазақстан Республикасының Халықты әлеуметтiк жағынан қорғау министрлiгi туралы ұсынылып отырған Ереже бекiтiлсiн.
      2. Қазақ КСР Министрлер Кеңесiнiң "Қазақ ССР Әлеуметтiк қамсыздандыру министрлiгi туралы Ереженi бекiту туралы" 1969 жылғы 5 маусымдағы N 365 қаулысы (Қазақ КСР ҚЖ, 1969 ж., N 12, 59-бап) күшiн жойды деп танылсын.
             Қазақстан Республикасының
               Премьер-министрi
                                        Қазақстан Республикасы
                                        Министрлер Кабинетiнiң
                                      1993 жылғы 9 желтоқсандағы
                                          N 1228 қаулысымен
                                           Бекiтiлген
             Қазақстан Республикасының Халықты әлеуметтiк
                    жағынан қорғау министрлiгi туралы
                              Ереже
                    I. Жалпы ереже
      1. Қазақстан Республикасының Халықты әлеуметтiк жағынан қорғау министрлiгi (мұнан былай - Министрлiк) зейнеткерлерде мүгедектердi, жасы кәмелетке толмаған балалары бар отбасыларын, сондай-ақ мемлекеттiк қолдауды қажет ететiн адамдардың еңбекке жарамсыз басқа да топтарын әлеуметтiк қорғау саласындағы бiртұтас мемлекеттiк саясатты және мемлекеттiк бағдарламаларды жүзеге асырушы мемлекеттiк басқарудың орталық органы болып табылады.
      Министрлiк өз жұмысын орталықтағы өкiлеттi және атқару органдарымен, сондай-ақ қоғамдық бiрлестiктермен өзара тығыз қатынаста жүзеге асырады.
      Министрлiк, оның қарауындағы кәсiпорындар, мекемелер мен ұйымдар, облыстардың, Алматы және Ленинск қалаларының халықты әлеуметтiк қорғау органдары, сондай-ақ республиканың Зейнетақы қоры Қазақстан Республикасының халқын әлеуметтiк қорғаудың бiртұтас мемлекеттiк жүйесiн құрайды.
      2. Министрлiк өз жұмысында Қазақстан Республикасының Конституциясын, республика Жоғарғы Кеңесiнiң заңдары мен басқа да шешiмдерiн, Қазақстан Республикасы Президентiнiң жарлықтарын, қаулыларын, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң қаулыларын және осы Ереженi басшылыққа алады.
 
                    II. Негiзгi мiндеттерi мен қызметтерi
      3. Қазақстан Республикасы Халықты әлеуметтiк жағынан қорғау министрлiгiнiң негiзгi мiндеттерi мыналар болып табылады:
      халықты әлеуметтiк қорғау саласындағы мемлекеттiк саясаттың және бағдарламалардың негiзгi бағыттарын әзiрлеп, олардың жүзеге асырылуын қамтамасыз ету;
      Министрлiк шешетiн мәселелерге қатысты заңдарды жетiлдiру туралы ұсыныстар даярлау;
      зейнетақымен, жәрдемақымен және басқа әлеуметтiк төлемдермен мемлекеттiк қамтамасыз етудi, сондай-ақ қарт азаматтар мен мүгедектерге әлеуметтiк қызмет көрсетудi ұйымдастыру;
      зейнетақылардың барлық түрiн төлеу үшiн берiк қаржы негiзiн жасау мақсатында республиканың Зейнетақы қорының және оның жергiлiктi бөлiмшелерiнiң жұмысын қамтамасыз ету;
      халықты әлеуметтiк қорғау жүйесiнде бiртұтас ақпараттық технологияны жасап, енгiзу, сондай-ақ ақпараттарды өңдеудiң автоматтандырылған жүйесiн құру;
      қолданылып жүрген заңды пайдалануға байланысты жер-жерлердегi халықты әлеуметтiк қорғау органдарына ұйымдастыру-әдiстемелiк көмек көрсету;
      ардагерлер мен мүгедектердiң қоғамдық бiрлестiктерiнiң жұмысына ықпал етiп, қолдау жасау;
      медициналық-әлеуметтiк сарап жұмысын, мүгедектердi оңалтуды ұйымдастырып, оған басшылық жасау, сондай-ақ мүгедектердiң жұмыс iстеп тұрған инфрақұрылымдарға қамтылуын қамтамасыз ету жөнiндегi қажеттi шараларды орындауға белгiленген тәртiпте қатысу;
      мемлекеттiк қолдауды қажет ететiн зейнеткерлердi, мүгедектердi, кәмелетке жасы толмаған балалары бар отбасыларын қолдау мақсатында қоғамдық бiрлестiктердiң, мекемелер мен ұйымдардың, қайырымдылық қорларының және басқа әлеуметтiк-мәдени құрылымдардың орталық органдар мен облыстардың, Алматы және Ленинск қалаларының өкiлеттi және атқару органдарымен өзара iс-қимылын үйлестiру.
      4. Қазақстан Республикасының Халықты әлеуметтiк жағынан қорғау министрлiгi өзiне жүктелген мiндеттерге сәйкес мынадай қызметтердi жүзеге асырады:
      а) зейнетақымен қамсыздандыру және жәрдемақы берудi ұйымдастыру саласында:
      зейнетақылар мен жәрдемақыларды тағайындап, төлеу және жеткiзiп беру жөнiндегi ұйымдастыру және әдiстемелiк басшылықты жүзеге асырады;
      зейнетақылар мен жәрдемақылар төлемдерiн қаржымен қамтамасыз етедi;
      зейнетақымен қамсыздандыруды жетiлдiру және жәрдемақы беру жөнiндегi ұсыныстарды әзiрлейдi;
      жеңiлдiктi зейнетақылармен қамсыздандырылуға хұқық беретiн өндiрiстердiң, жұмыстардың, кәсiптердiң, лауазымдар мен көрсеткiштердiң тiзiмiн жасау мәселесi бойынша басқа министрлiктермен, мемлекеттiк комитеттермен және ведомстволармен өзара қарым-қатынаста болып, келiсiлген ұсыныстарды даярлайды;
      б) әлеуметтiк қызмет көрсету саласында:
      облыстардың, Алматы және Ленинск қалаларының атқарушы өкiмет органдарының қатысуымен қарт азаматтарға, мүгедектерге, жасы кәмелетке толмаған балалары бар отбасыларына және мемлекеттiк қолдауды қажет ететiн халықтың басқа да топтарына әлеуметтiк-тұрмыстық қызмет көрсетудi, сондай-ақ оларға заңда белгiленген жеңiлдiктердi, санаторий-курорттық ем алуға жолдамаларды және арнайы жүрiп-тұру құралдарын берудi, әлеуметтiк қамсыздандыру мекемелерiндегi қарт азаматтар мен мүгедектерге материалдық-тұрмыстық, медициналық-әлеуметтiк және мәдени қызмет көрсетудi ұйымдастырады;
      ведомстволық бағыныстағы ұйымдар мен мекемелер жұмыстарын үйлестiрудi қамтамасыз етедi, салада нарық қатынастарының дамуына жәрдем көрсетедi;
      в) мүгедектердi медициналық-әлеуметтiк сараптан өткiзу, оңалту және протез-ортопедия көмегiн көрсету саласында:
      мүгедектердi медициналық-әлеуметтiк сараптан өткiзу мен оңалту қызметiне басшылықты жүзеге асырады;
      мүгедектер мен қарт азаматтарға арналған инфрақұрылым объектiлерiне барып-тұруды қамтамасыз ететiн қала салу саласында мемлекеттiк саясатты қалыптастыруға қатысады;
      мүгедектер мен зейнеткерлердiң еңбегiн пайдаланатын арнайы кәсiпорындарды құрып, дамытуға, еңбектiң үйде iстелетiн түрлерiн және еңбекке қамтудың басқа да нысандарын дамытуға жәрдемдеседi;
      мүгедектердi оңалтудың арнайы көлiк құралдарын, бейiмдеу және басқа техникалық құралдарды өндiруге мұқтаждықты анықтап, берiлген тапсырыстарды орындайды және оларға күтiм жасауды жүзеге асырады;
      халыққа протез-ортопедиялық көмек көрсетудi ұйымдастыруды, басқа министрлiктермен, мемлекеттiк комитеттермен және ведомстволармен, облыстардың, Алматы және Ленинск қалаларының атқару өкiметi органдарымен бiрлесiп протез-ортопедия бұйымдарын жасауды арттыру және оларды әзiрлеу технологиясын жетiлдiру, сондай-ақ олардың жаңа түрлерiн өндiру жөнiндегi жұмысты жүргiзудi қамтамасыз етедi;
      г) халықты әлеуметтiк қорғау жөнiндегi заң саласында:
      мүдделi орталық органдармен, облыстардың, Алматы және Ленинск қалаларының атқару өкiметi органдарымен бiрлесiп халықты әлеуметтiк қорғау жөнiндегi заңды жетiлдiру туралы ұсыныс әзiрлеп, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң қарауына енгiзедi, Министрлiктiң құзырына жатқызылған мәселелер бойынша заңдардың қолданылу практикасын қорытады;
      Министрлiктiң қарауына жататын мәселелер бойынша республиканың министрлiктерi мен ведомстволарының заң және басқа нормативтiк актiлерiнiң жобалары жөнiнде қорытынды әзiрлейдi;
      д) қаржы және шаруашылық жұмыстары саласында:
      Министрлiк жүйесiндегi экономикалық және қаржылық жұмысты, халықты әлеуметтiк қорғау жөнiндегi шараларды қаржыландыруды ұйымдастырады;
      халыққа алуан түрлi әлеуметтiк көмек көрсетудi ұйымдастыру жөнiнде экономикалық негiздер әзiрлейдi;
      зейнеткерлерге, мүгедектерге, жасы кәмелетке толмаған балалары бар отбасыларына және мемлекеттiк қолдауды қажет ететiн адамдардың басқа да топтарына қатысты салық саясатын қалыптастыру жөнiнде ұсыныстар әзiрлеуге қатысады;
      халықты әлеуметтiк қорғау жүйесiнiң қызметкерлерiне еңбекақыны ұйымдастыру, нормалау және төлеудi жетiлдiру жөнiндегi шараларды өз құзыретiнiң шегiнде жүзеге асырады;
      Министрлiкке ведомстволық бағыныстағы ұйымдар мен мекемелердiң шаруашылық жұмыс жөнiндегi баланстары мен есеп-қисаптарын қарайды;
      республиканың әлеуметтiк қорғау жүйесiнде iшкi ведомстволық бақылауды ұйымдастырады;
      республикалық Зейнетақы қоры қаржыларының толығымен, уақытында келiп түсуiне және олардың өз мақсатында жұмсалуына бақылау жасайды;
      әлеуметтiк қорғау органдары жүйесiнде кадрларды даярлау мен орналастыру, бiлiктiлiгiн арттыру жөнiндегi шараларды ұйымдастырып, өткiзедi;
      азаматтардың ұсыныстарын, өтiнiштерi мен шағымдарын қолданылып жүрген заң белгiлеген мерзiмдерде қарап, олар бойынша қажеттi шаралар қабылдайды, әлеуметтiк мәселелер бойынша азаматтарды қабылдауды жүзеге асырады;
      е) халықаралық ынтымақтастық саласында:
      еңбекке жарамсыз адамдардың әлеуметтiк жағдайы мәселелерiмен айналысатын халықаралық ұйымдардың жұмысына белгiленген тәртiп бойынша қатысады;
      еңбекке жарамсыз адамдарды әлеуметтiк қорғау саласында шетелдiк серіктерiмен өз құзыретi шегiнде шарттарды даярлауға және жасасуға қатысады;
      халықаралық келiсiмдерге сәйкес республика аумағында тұратын шетел азаматтарын зейнетақымен қамсыздандырып, жәрдемақы беру, әлеуметтiк қызмет көрсету мәселелерiн шешедi.
 
                    III. Жұмысын ұйымдастыру
      5. Министрлiк өз құзыретi шегiнде;
      ведомстволық бағыныстағы ұйымдар мен мекемелерде, сондай-ақ халықты әлеуметтiк қорғау саласының аумақтық органдарында қолданылып жүрген заңдардың дұрыс пайдаланылуына бақылау жасайды;
      зейнеткерлердi, мүгедектердi, жасы кәмелетке толмаған балалары бар отбасыларын және халықтың мемлекеттiк қолдауды қажет ететiн басқа да топтарын әлеуметтiк қорғаумен байланысты мәселелер бойынша республиканың министрлiктерiмен, мемлекеттiк комитеттерiмен және ведомстволарымен, облыстардың және Алматы Ленинск қалаларының өкiлеттi әрi атқару органдарымен бiрлесiп әрекет жасайды;
      әлеуметтiк қорғау мәселелерi жөнiнде халықты хабардар етiп отырады.
      6. Қазақстан Республикасының Халықты әлеуметтiк жағынан қорғау министрлiгiн Министр басқарады, оны Қазақстан Республикасы Премьер-министрiнiң ұсынуы бойынша қызметке Қазақстан Республикасы Президентi тағайындайды және қызметтен босатады.
      Халықты әлеуметтiк қорғау министрiнiң орынбасарларын болады, оларды Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi тағайындайды. Орынбасарлар атқаратын мiндеттердi Министр бөледi.
      7. Қазақстан Республикасының Халықты әлеуметтiк жағынан қорғау министрi:
      Министрлiктiң орталық аппаратының қызметкерлерiн, министрлiк қарауындағы кәсiпорындар, мекемелер, ұйымдар және оқу орындарының басшы қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және оларды қызметiнен босатады, ал министрлiктiң аумақтық органдарының басшыларын облыс әкiмдерiнiң келiсiмiмен тағайындап, босатады. Министрлiктiң қарауындағы кәсiпорындардың, мекемелердiң және ұйымдардың құрылымына өзгерiс енгiзiп отырады;
      Министрлiкке жүктелген тапсырмалар мен мiндеттердiң орындалуына тiкелей бередi, Министрдiң орынбасарларының, басқармалар, бөлiмдер бастықтарының және министрлiктiң басқа да бөлiмшелерi басшыларының Министрлiк жұмысының жекелеген салаларына басшылық жасау, Министрлiк жүйесiнiң мекемелерi мен ұйымдарының жұмысына жауапкершiлiгi деңгейiн белгiлейдi;
      Министрлiк өз құзыретi шегiнде, қолданылып жүрген заңдар негiзiнде әрi Президенттiң жарлықтарын, қаулыларын және Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң шешiмдерiн орындау үшiн облыстардағы, қалалардағы, аудандардағы халықты әлеуметтiк қорғау органдары, ведомстволық бағыныстағы басқа да мекемелер мен ұйымдар орындауға мiндеттi бұйрықтар, нұсқаулар мен түсiнiктемелер шығарады;
      қажет болған жағдайларда Қазақстан Республикасы министрлiктерiнiң, ведомстволарының басшыларымен бiрлесiп бұйрықтар, нұсқаулар мен түсiнiктемелер шығарады;
      қызметтiк жалақы жүйесiне сүйене отырып, еңбекке ақы төлеу қоры мен қызметкерлер санының белгiленген шегiнде Министрлiк орталық аппаратының, штаттық кестесiн, сондай-ақ аппараттың және оның қарауындағы кәсiпорындардың, мекемелердiң, ұйымдардың, оқу орындарының құрылымдық бөлiмшелерi туралы ережелердi бекiтедi.
      Ескерту. 7-тармақтың 6 абзацынан сөз алынып тасталған - ҚРМК-нiң
               1995.02.06. N 115 қаулысымен.
      8. Министрлiкте құрамына Министр (төраға), қызметi бойынша Министрдiң орынбасарлары, сондай-ақ саланың басқа да басшы қызметкерлерi енетiн алқа құрылады.
      Министрлiктiң алқа мүшелерiн Министрдiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi бекiтедi.
      9. Министрлiктiң алқасы өзiнiң жүйелi түрде өткiзiп тұратын мәжiлiсiнде халықты әлеуметтiк қорғаудың негiзгi мәселелерiн қарайды, облыс, қала және аудан басқармалары мен бөлiмдерiнiң, өзiне ведомстволық бағыныстағы мекемелер мен ұйымдар басшыларының баяндамаларын, министрлiктiң басқармалары мен бөлiмдерiнiң есептерiн, тапсырмалардың орындалуын тексеру, кадрларды iрiктеу және тәрбиелеу мәселелерiн тыңдайды.
      Алқа шешiмдерi, әдетте, Министрдiң бұйрығымен немесе хаттама шешiмдерiмен жүзеге асырылады. Министр мен алқа арасында келiспеушiлiк жағдай туындаған кезде, Министр туындаған келiспеушiлiктер туралы Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне хабарлай отырып, өз шешiмiн жүзеге асырады, ал алқа мүшелерi, өз кезегiнде, пiкiрлерiн Қазақстан Республикасының Министрлер кабинетiне хабарлай алады.
      10. Қазақстан Республикасының Халықты әлеуметтiк жағынан

 

қорғау министрлiгi заңды мекеме болып табылады, тұрақты балансы,

банкi мекемелерiнде есеп айырысу және басқа (оның iшiнде валюталық)

есептерi, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Елтаңбасы

бейнеленген мөрi, қазақ және орыс тiлдерiнде өзiндiк атауы бар.

Қазақстан Республикасының Халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгiнiң

орналасқан жерi - Алматы қаласы.











Об утверждении Положения о Министерстве социальной защиты населения Республики Казахстан

Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 9 декабря 1993 года N 1228. Утратило силу постановлением Правительства РК от 17 июня 1996 г. N 741 ~P960741.

      Кабинет Министров Республики Казахстан Постановляет:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о Министерстве социальной защиты населения Республики Казахстан.
      2. Признать утратившим силу постановление Совета Министров Казахской ССР от 5 июня 1969 г. N 365 "Об утверждении Положения о Министерстве социального обеспечения Казахской ССР" (СП КазССР, 1969 г., N 12, ст. 59).
   Премьер-министр Республики Казахстан
 

                                             Утверждено



                                постановлением Кабинета Министров

                                       Республики Казахстан

                                   от 9 декабря 1993 г. N 1228



 
 
                               ПОЛОЖЕНИЕ
                   о Министерстве социальной защиты
                    населения Республики Казахстан
 
                          I. Общие положения
 
      1. Министерство социальной защиты населения Республики Казахстан (в дальнейшем - Министерство) является центральным органом государственного управления, осуществляющим единую государственную политику и государственные программы в области социальной защиты пенсионеров, инвалидов, семей с несовершеннолетними детьми, а также нуждающихся в государственной поддержке других групп нетрудоспособного населения.
      Министерство осуществляет свою деятельность во взаимодействии с представительными и исполнительными органами в центре и на местах, а также общественными объединениями.
      Министерство, находящиеся в его ведении предприятия, учреждения и организации, органы социальной защиты населения областей, городов Алматы и Ленинска, а также Пенсионный фонд республики образуют единую государственную систему социальной защиты населения Республики Казахстан.
      2. Министерство в своей деятельности руководствуется Конституцией Республики Казахстан, законами и иными решениями Верховного Совета республики, указами, постановлениями Президента Республики Казахстан, решениями Кабинета Министров Республики Казахстан и настоящим Положением.
                  II. Основные задачи и функции
 
      3. Основными задачами Министерства социальной защиты населения Республики Казахстан являются:
      разработка основных направлений государственной политики и программ в области социальной защиты населения и обеспечение их реализации;
      подготовка предложений о совершенствовании законодательства по вопросам, относящимся к компетенции Министерства;
      организация государственного обеспечения пенсиями, пособиями и другими социальными выплатами, а также социальное обслуживание престарелых граждан и инвалидов;
      обеспечение деятельности Пенсионного фонда республики и его подразделений на местах с целью создания надежной финансовой базы для выплаты всех видов пенсий;
      разработка и внедрение в системе социальной защиты населения единых информационных технологий, а также создание автоматизированной системы обработки информации;
      оказание организационно-методической помощи органам социальной защиты населения на местах, связанной с применением действующего законодательства;
      оказание содействия и поддержка деятельности общественных объединений ветеранов и инвалидов;
      организация и руководство деятельностью медико-социальной экспертизы, реабилитации инвалидов, а также участие в установленном порядке в выполнении необходимых мер по обеспечению доступа инвалидов к действующей инфраструктуре;
      координация взаимодействия с центральными органами, представительными и исполнительными органами областей, городов Алматы и Ленинска общественных объединений, учреждений и организаций, благотворительных фондов и иных социально-культурных структур с целью поддержки пенсионеров, инвалидов, семей с несовершеннолетними детьми, нуждающихся в государственной поддержке.
      4. Министерство социальной защиты населения Республики Казахстан в соответствии с возложенными на него задачами осуществляет следующие функции:
      а) в области организации пенсионного обслуживания и предоставления пособий:
      осуществляет организационное и методическое руководство по назначению, выплате и доставке пенсий и пособий по социальному обеспечению;
      обеспечивает финансирование выплаты пенсий и пособий;
      разрабатывает рекомендации по совершенствованию пенсионного обеспечения и предоставления пособий;
      взаимодействует с другими министерствами, государственными комитетами и ведомствами по вопросам составления списков производств, работ, профессий, должностей и показателей, дающих право на льготное пенсионное обеспечение, подготавливает согласованные предложения;
      б) в области социального обслуживания:
      организует с участием областных, Алматинского и Ленинского городских органов исполнительной власти социально-бытовое обслуживание престарелых граждан, инвалидов, семей с несовершеннолетними детьми и других групп населения, нуждающихся в государственной поддержке, а также предоставление им установленных законодательных льгот, путевок на санаторно-курортное лечение и специальных средств передвижения; материально-бытовое, медико-социальное и культурное обслуживание престарелых граждан и инвалидов, находящихся в учреждениях социального обеспечения;
      обеспечивает координацию работы подведомственных организаций и учреждений, содействует развитию рыночных отношений в отрасли;
      в) в области медико-социальной экспертизы, реабилитации инвалидов и оказания протезно-ортопедической помощи;
      осуществляет руководство службой медико-социальной экспертизы и реабилитации инвалидов;
      участвует в формировании государственной политики в области градостроительства, обеспечивающей доступность объектов инфраструктуры для инвалидов и престарелых граждан;
      содействует созданию и развитию специализированных предприятий по использованию труда инвалидов и пенсионеров, развитию надомных видов труда и других форм занятости;
      определяет потребность и осуществляет заказы на производство специальных транспортных средств, приспособлений и других технических средств реабилитации инвалидов и ухода за ними;
      обеспечивает организацию протезно-ортопедической помощи населению, проведение совместно с другими министерствами, государственными комитетами и ведомствами, органами исполнительной власти областей, городов Алматы и Ленинска работы по увеличению производства и совершенствованию технологии изготовления протезно-ортопедических изделий, а также производству новых их видов;
      г) в области законодательства по социальной защите населения:
      разрабатывает совместно с заинтересованными центральными органами, органами исполнительной власти областей, городов Алматы и Ленинска и вносит на рассмотрение Кабинета Министров Республики Казахстан предложения о совершенствовании законодательства по социальной защите населения, обобщает практику применения законодательства по вопросам, отнесенным к компетенции Министерства;
      подготавливает заключения по проектам законодательных и других нормативных актов министерств и ведомств республики по вопросам, отнесенным к компетенции Министерства республики;
      д) в области финансовой и хозяйственной деятельности:
      организует экономическую и финансовую работу в системе Министерства республики, финансирование мероприятий по социальной защите населения;
      подготавливает экономические обоснования по организации различных видов социальной помощи населению;
      участвует в подготовке предложений по формированию налоговой политики в отношении пенсионеров, инвалидов, семей с несовершеннолетними детьми и других групп населения, нуждающихся в государственной поддержке;
      осуществляет в пределах своей компетентности мероприятия по совершенствованию организации, нормирования и оплаты труда работников системы социальной защиты населения;
      рассматривает балансы и отчеты по хозяйственной деятельности организаций и учреждений, подведомственных Министерству;
      организует в системе социальной защиты республики внутриведомственный контроль;
      осуществляет контроль за полнотой, своевременностью поступления и целевым использованием средств Пенсионного фонда республики;
      организует и проводит мероприятия по подготовке и расстановке, повышению квалификации кадров в системе органов социальной защиты;
      рассматривает предложения, заявления и жалобы граждан в сроки, установленные действующим законодательством, и принимает по ним необходимые меры; осуществляет прием граждан по вопросам социальной защиты;
      е) в области международного сотрудничества:
      участвует в установленном порядке в деятельности международных организаций, занимающихся вопросами социальной деятельности нетрудоспособного населения;
      в пределах своей компетенции принимает участие в подготовке и заключении с иностранными партнерами договоров в сфере социальной защиты нетрудоспособного населения;
      решает вопросы пенсионного обеспечения, предоставления пособий и социального обслуживания иностранных граждан, проживающих на территории республики, согласно международным соглашениям.
 
                III. Организация деятельности
 
      5. Министерство социальной защиты населения Республики Казахстан в пределах своей компетенции:
      осуществляет контроль за правильным применением действующего законодательства в подведомственных организациях и учреждениях, а также территориальных органах системы социальной защиты населения;
      взаимодействует с министерствами, государственными комитетами и ведомствами республики, представительными и исполнительными органами областей, городов Алматы и Ленинска по вопросам, связанным с социальной защитой пенсионеров, инвалидов, семей с несовершеннолетними детьми и других групп населения, нуждающихся в государственной поддержке;
      информирует население по вопросам социальной защиты.
      6. Министерство социальной защиты населения Республики Казахстан возглавляет Министр, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Президентом Республики Казахстан по представлению Премьер-министра Республики Казахстан.
      Министр социальной защиты населения имеет заместителей, назначаемых Кабинетом Министров Республики Казахстан. Распределение обязанностей между заместителями производится Министром.
      7. Министр социальной защиты населения Республики Казахстан:
      назначает на должность и освобождает от должности работников центрального аппарата Министерства, руководящих работников подведомственных Министерству предприятий, учреждений, организаций и учебных заведений, а руководителей территориальных органов министерств - по согласованию с главами областных администраций. Производит структурные изменения предприятий, учреждений и организаций, находящихся в ведении Министерства;
      несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Министерство задач и обязанностей, устанавливает степень ответственности заместителей Министра, начальников управлений, отделов и руководителей других подразделений Министерства за руководство отдельными областями деятельности Министерства, работу учреждений и организаций системы Министерства;
      в пределах компетенции Министерство издает на основании и во исполнение действующих законов, а также указов, постановлений Президента и решений Кабинета Министров Республики Казахстан приказы, инструкции и разъяснения, обязательные для исполнения органами социальной защиты населения областей, городов, районов и другими подведомственными учреждениями и организациями.
      В необходимых случаях издает с руководителями других министерств и ведомств Республики Казахстан совместные приказы, инструкции и разъяснения;
      утверждает в пределах установленных численности и фонда оплаты труда штатное расписание работников центрального аппарата Министерства, исходя из схемы должностных окладов, а также положения о структурных подразделениях аппарата и находящихся в его ведении предприятий, учреждений, организаций и учебных заведений.
      Сноска. Абзац шестой пункта седьмого - с изменениями, внесенными постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 6 февраля 1995 г. N 115.
      8. В Министерстве образуется коллегия в составе Министра (председатель) и заместителей Министра по должности, а также руководящих работников системы.
      Члены коллегии Министерства утверждаются Кабинетом Министров Республики Казахстан по представлению Министра.
      9. Коллегия Министерства на своих регулярно проводимых заседаниях рассматривает основные вопросы социальной защиты населения, заслушивает доклады руководителей управлений, областных, городских, районных отделов и других подведомственных ему учреждений и организаций, отчеты управлений и отделов Министерства, вопросы проверки исполнения, подбора и воспитания кадров.
      Решения коллегии проводятся в жизнь, как правило, приказами Министра или протокольными решениями. В случае разногласий между Министром и коллегией Министр проводит в жизнь свое решение, докладывая о возникших разногласиях Кабинету Министров Республики Казахстан, а члены коллегии в свою очередь могут сообщить свое мнение в Кабинет Министров Республики Казахстан.
      10. Министерство социальной защиты населения Республики Казахстан является юридическим лицом, имеет самостоятельный баланс, расчетные и иные (в том числе валютные) счета в учреждениях банка, печать с изображением Государственного герба Республики Казахстан и со своим наименованием на казахском и русском языках. Местонахождение Министерства социальной защиты населения Республики Казахстан - город Алматы.