РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ЖЕДЕЛ ҚҰТҚАРУ ТОБЫ ТУРАЛЫ

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МИНИСТРЛЕР КАБИНЕТIНIҢ ҚАУЛЫСЫ 1994 жылғы 28 ақпан N 235. Күшi жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999.04.27. N 482 қаулысымен.~P990482

      Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi:
      1. Осыған қоса берiлген Республикалық жедел құтқару тобы туралы Ереже бекiтiлсiн.
      2. Республикалық жедел құтқару тобын ұстау Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң резерв қорының төтенше жағдайларды қаржыландыруға арналған қаражаты есебiнен жүзеге асырылып, бұл үшiн Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комиссиясының арнаулы есепшоты ашылсын.
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi 1994 жылдан бастап жыл сайын көрсетiлген қор құрамында Республикалық жедел құтқару тобын құру мен ұстауға, арнаулы техниканы, механизмдердi, көлiк құралдарын, авариялық-құтқару жабдықтарын, аспаптар мен құрал-саймандарды Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi Мемлекеттiк комитетпен келiсiлген есеп-қисап негiзiнде сатып алу мен оларға күтiм жасауға арналған қаражаттың шектi лимитiн анықтасын.
      3. Қазақстан Республикасы Еңбек министрлiгi бiр ай мерзiмде Республикалық жедел құтқару тобының қызметкерлерiне еңбекақы төлеу, оларға Қазақстан Республикасының заңдары мен Үкiмет шешiмдерiнде белгiленген жеңiлдiктердi қолдану жөнiндегi ұсыныстарды енгiзсiн.
      4. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк мүлiк жөнiндегi мемлекеттiк комитетi, Алматы қаласы мен Алматы облысының әкiмдерi қызметкерлер мен шаруашылық-техникалық қызметтердi орналастыру үшiн бiр айлық мерзiмде Республикалық жедел құтқару тобын үй-жайлармен және алаңмен қамтамасыз ету мәселесiн шешетiн болсын.
      5. Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi, Өнеркәсiп министрлiгi, Қорғаныс министрлiгi, Көлiк министрлiгi, Iшкi iстер министрлiгi Республикалық жедел құтқару тобын қажеттi көлiк құралдарымен, инженерлiк және авариялық-құтқару техникасымен, арнаулы аспаптармен, жабдықтармен, құрал-саймандармен қамтамасыз етуге шаралар қолдансын.
      6. Қазақстан Республикасының Байланыс министрлiгi Республикалық

 

жедел құтқару тобын қажеттi жедел байланыс түрлерiмен қамтамасыз

етiп, оның штаттағы қызметкерлерiнiң жұмыс орны мен пәтерлерiне

кезектен тыс телефон орнатсын.

     7. Республиканың жергiлiктi атқарушы органдары, министрлiктер

мен ведомстволар Республикалық жедел құтқару тобының мiндеттерi

мен функцияларын жүзеге асыруына жәрдемдесiп отыратын болсын.


     Қазақстан Республикасының

     Премьер-министрi

                                       Қазақстан Республикасы

                                       Министрлер Кабинетiнiң

                                       1994 жылғы 28 ақпандағы

                                           N 235 қаулысымен

                                            Бекiтiлген


            Республикалық жедел құтқару тобы туралы

                             Ереже




     ЕСКЕРТУ. Ереженiң мәтiнiндегi сөздер ауыстырылды - ҚРҮ-нiң

              1996.08.20. N 1031 қаулысымен. 


P961031_




 
       1. Республикалық жедел құтқару тобы (бұдан былай - РЖҚТ) жол қатынасы қиын аудандарда, аса күрделi объектiлерде құтқару және iздестiру-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргiзу, табиғи зiлзала, авария және апаттар салдарынан зардап шеккендерге жедел көмек көрсету үшiн құрылған.
      2. РЖҚТ республикалық төтенше жағдайлардың алдын алу мен сондай жағдайларда iс-әрекет жасау жүйесiнiң күштерi мен құралдарының құрамына дербес балансы, Қазақстан Республикасының банк мекемелерiнде валюталық және басқа есепшоттары, мөрi, фирмалық белгiсi мен таңбасы бар, заңды ұйымдардың барлық құқық түрлерiн пайдаланатын мамандандырылған дербес мемлекеттiк ұйым болып кiредi.
      РЖҚТ-ны жедел басқаруды Қазақстан Республикасының мемлекеттiк комитетi жүзеге асырады.
      РЖҚТ бастығы Қазақстан Республикасы мемлекеттiк комитетi төрағасының өкiмiмен тағайындалады.
      3. РЖҚТ өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасының Президентi мен Министрлер Кабинетiнiң нормативтiк актiлерiн, Қазақстан Республикасы мемлекеттiк комитетi шешiмдерiн және осы Ереженi басшылыққа алады. РЖҚТ гуманизм мен қайырымдылық, заңдылық және адам өмiрi мен ұлттық дәулеттi сақтаудың басымдық принциптерi негiзiнде жұмыс iстейдi.
      4. РЖҚТ жұмысындағы жеделдiлiкке құтқарушыларды жанжақты кәсiби даярлау, зардап шеккендердi құтқаратын арнаулы құралдармен, осы заманғы байланыс және көлiк құралдарымен жоғары деңгейде жабдықтау, сондай-ақ республика аумағындағы төтенше жағдайларда iс-әрекет жасауға әрдайым мейлiнше әзiр тұру арқылы қол жеткiзiледi.
      5. РЖҚТ ұйымдық құрылымының принциптерi - қызметкерлердiң еңбектегi белсендiлiгi және инициативасымен ұштасқан қатал орындаушылық тәртiпке негiзделген жеке-дара басқару. Құтқару тобы топтың негiзгi тактикалық бiрлiгi болып табылады. Қажеттi байланыс және тiршiлiктi қамтамасыз ету құралдарымен, көлiкпен, техникамен және басқа жабдықтармен толық қамтамасыз етiлген топтардан тәулiк бойы кезекшiлiк ұйымдастырылады.
      6. РЖҚТ облыстық жедел құтқару отрядтарына әдiстемелiк басшылық жасайды, олардың оқу және профилактикалық қызметiне көмек көрсетедi. Облыстық жедел құтқару отрядтары өз қызметiн облыстық атқарушы органдар бекiткен ережелерге сәйкес жүзеге асырады.
      7. РЖҚТ-ның штаттары жұмыс ерекшелiгi және дене тәрбиесi мен кәсiби дайындыққа қойылатын талаптар ескерiле отырып тәжiрибелi мамандардан iрiктелiп алынады және жасақталады. Құтқарушылардың жеке құрамы мен бiлiктiлiгiн РЖҚТ бастығы бекiтедi.
      8. Қажет болған жағдайда мұғалiмдер мен мамандарды қатыстырып, сондай-ақ шарт бойынша министрлiктердiң, ведомстволар мен ұйымдардың оқу базасын пайдалана отырып республикалық және облыстық жедел құтқару отрядтарына кадрлар даярлауға және олардың бiлiктiлiгiн арттыруға арналған кәсiби құтқарушылар курстары РЖҚТ-ның құрамына кiредi.
      9. Төтенше жағдайларда жасауға жоғары деңгейде дайын тұруды қолдау үшiн РЖҚТ-ның жедел байланыс және хабарландыру жүйесi болады, кезекшi және болжамдау қызметтерiмен, мемлекеттiк комитетiнiң жедел кезекшiлерiмен тәулiк бойы байланыс жасап отырады.
      10. Төтенше жағдайлар кезiнде құтқару және басқа шұғыл жұмыстарды жүргiзу үшiн РЖҚТ-ны мемлекеттiк комитетi немесе оның тапсыруы бойынша Қазақстан Республикасы Азаматтық қорғаныс штабы шақырады.
      11. РЖҚТ-ның бөлiмшелерiн құтқару жұмыстары жүргiзiлетiн жерлерге жеткiзудi ұйымдастыру Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1993 жылғы 16 сәуiрдегi N 315 қаулысымен бекiтiлген, көлiк құралдарымен қамтамасыз ету және төтенше жағдайлардың алдын алу мен сондай жағдайлардағы iс-әрекет жөнiндегi республикалық жүйенiң күштерi мен құрал-жабдығын тасымалдауды ұйымдастыру тәртiбi туралы ережеге сәйкес жүргiзiледi.
      РЖҚТ-ның жедел автокөлiгi төтенше жағдайлар болған жерге бара жатқан немесе құтқару топтарын аэропортқа апара жатқан жолда арнаулы мақсаттағы басқа да көлiк құралдарымен қатар артықшылық құқығымен пайдаланады. Осы мақсаттарда РЖҚТ-ның жедел автокөлiгiнiң белгiленген үлгiдегi тиiстi танымал, дыбыс және жарлық белгiлерi болады.
      12. РЖҚТ-ның негiзгi мiндеттерi:
      табиғи зiлзала, авария және қатынауы қиын аймақтардағы апат кезiнде көпсалалы кәсiби мамандығы бар құтқарушылардың жедел әрi тиiмдi iс-әрекет жасауын керек қылатын шұғыл құтқару, iздестiру-құтқару және авариялық-құтқару жұмыстарын жүргiзу;
      жойқын авариялар, апаттар ошақтарында және табиғи зiлзала аймақтарында барлау жасау;
      төтенше жағдайлар кезiнде авариялық-құтқару бөлiмшелерiмен және құрамаларымен бiрлесiп құтқару жұмыстарына қатысу;
      тiршiлiктi сақтаудың iс-әрекетi мен тәсiлдерiне халықты дайындау мен үйретуге, төтенше жағдайлардың алдын алу және олардың зардабын азайту жөнiндегi сақтандыру шараларын әзiрлеп, жүзеге асыруға қатысу;
      РЖҚТ бөлiмшелерiнiң республика аумағында құтқару және iздестiру-құтқару жұмыстарын дереу әрi тиiмдi жүргiзуге ұдайы әзiр тұруын қамтамасыз ету.
      13. РЖҚТ өзiне жүктелген мiндеттерге сәйкес:
      отрядты бiлiктi кадрлармен толық жасақтауды ұйымдастырады, оның жеке адам құрамын мүшкiл халге ұшырағандардың өмiрiн қорғау және оларға көмек көрсету жөнiнде тиiмдi iс-әрекет жасауға, авариялық-құтқару жұмыстарын жүргiзген кезде техника қауiпсiздiгi ережелерiн бiлуге жүйелi түрде арнайы дайындау мен үйрету iсiн жүргiзедi;
      iздестiру және құтқару жұмыстарын жүргiзу үшiн құтқару топтарын осы заманғы құралдармен, арнаулы жабдықтармен және құрал-саймандармен, байланыс, хабарлау және тасымалдау құралдарымен қамтамасыз етудi ұйымдастырады және жоспарлайды;
      төтенше жағдайларда адам өмiрiн қорғау мәселелерi бойынша халық арасында, оның iшiнде бұқаралық ақпарат құралдары арқылы түсiнiк жұмысын жүргiзедi;
      түрлi төтенше жағдайларға қарайластырып құтқару жұмыстарының жедел жоспарларын әзiрлейдi;
      тиiстi бақылаушы органдарға қаржы қызметi жайында есеп табыс етiледi.
      14. Республикалық жедел құтқару отрядының:
      қоғамдық, кооперативтiк, қайырымдылық ұйымдар мен мекемелердiң, шетелдiк фирмалар мен азаматтардың, Қазақстан Республикасы азаматтарының өтемсiз қаржы көмегiн пайдалануға;
      мемлекеттiк, қоғамдық, кооперативтiк, қайырымдылық ұйымдарымен және мекемелерiмен, шетелдiк фирмалармен және азаматтармен, Қазақстан Республикасының азаматтарымен төте iскерлiк және шаруашылық уағдаластық қатынастар жасауға;
      өзiнiң мүлкi мен қаржысына билiк жүргiзуге, өзiнiң экспериментальды-өндiрiстiк базасын, құтқарушылар мен олардың отбасы мүшелерiне арналған арнаулы сақтандыру қорын құруға;
      РЖҚТ-ға жүктелген мiндеттердi орындау мақсаты үшiн оны ұстауға бөлiнген қаржы шегiнде отряд құрылымын қажеттi бөлiмшелермен және қызметтермен толықтыруға;
      құтқару жұмыстарына, оқу-жаттығу жиындарына және сабақтарына қатыстыру үшiн РЖҚТ-да тiркелген штаттан тыс құтқарушыларды өндiрiстен қол үздiрiп шақыртып алуға;
      құтқару, iздестiру-құтқару жұмыстарына қатыстыру үшiн төтенше жағдайлар аймағында жүрген құтқару құрамаларын, альпинисшiлер, турисшi спортшылар топтарын тартуға;
      оқу-жаттығу жиындарын, семинарларын өткiзуге, Қазақстан Республикасының аумағындағы және одан тысқары жерлердегi құтқару құрамаларының жиындары мен съездерiне делегаттар жiберуге;
      төтенше жағдайлардың зардаптарын жою кезiнде аймақтардағы және Республика Үкiметiнiң шешiмi бойынша, шет елдердегi құтқару жұмыстарына қатысуға;
      бұқаралық ақпарат құралдары арқылы ақпараттық-насихаттық, жарнама, түсiнiк жұмысын жүргiзуге;
      жедел құтқару отрядтарының құтқарушыларын үйрету жүйесiн құрып, үйлестiруге;
      төтенше жағдайларда пайдалануға сай келетiн арнаулы техникаларды, жабдықтар мен құрал-саймандарды әзiрлеу және оларды сынау, құтқару отрядтарын әлгi аспаптармен жабдықтау жөнiндегi жұмыстарды жүргiзуге;
      төтенше жағдайларға адам өмiрiн қорғау мәселелерi жөнiндегi тағайындалатын сарапшы комиссиялар мен топтарға қатысуға;
      республикалық және облыстық жедел құтқару отрядтарының қызметi және олардың жұмысын жетiлдiру мәселелерi жөнiнде, сондай-ақ құтқару және iздестiру-құтқару жұмыстарына қатысқан кезде көзге түскен азаматтарды ынталандыру туралы мемлекеттiк комитетке ұсыныс енгiзуге;
      республикадағы, шет елдердегi мемлекеттiк, қоғамдық және жеке құтқару қызметтерiмен, отрядтарымен және орталықтарымен байланыс орнатып, дамытуға; тәжiрибе алмасу, қызметтi үйлестiру, құтқару жұмыстарына қатысу мәселелерi жөнiнде олармен шарттар және келiсiмдер жасасуға құқығы бар.
      15. РЖҚТ қызметкерлерiнiң:
      кәсiби курстар мен мектептерде оқуға, отрядтың қаржысы есебiнен оқу-жаттығу, оқу-әдiстемелiк жиындар мен семинарларға баруға;
      жеке жаттығу үшiн отрядтағы спорт және арнаулы мүкәммалмен пайдалануға;
      құтқару жұмыстарын тиiмдi атқаруға қажеттi толық және объективтi ақпарат алуға;
      РЖҚТ-ның қызметiн жақсарту жөнiнде ұсыныстар енгiзуге;
      РЖҚТ-ның арнаулы нысанды киiмiн киiп, омырауға қадайтын белгiсiн, эмблемасын тағып жүруге құқығы бар.
      Жедел құтқару отрядының қызметкерлерi арнаулы сақтандыру қорына түсетiн қаржы есебiнен министрлiктермен, ведомстволармен, кәсiпорындармен, мекемелермен және ұйымдармен жасалған шарт негiзiнде жеке сақтандыруға жатады.
      Құтқару және iздестiру-құтқару жұмыстарына қатысу кезiнде РЖҚТ қызметкерлерi арнаулы киiммен, тасымалдаумен, жеке қорғаныс құралдарымен және тегiн тамақпен қамтамасыз етiледi.
      РЖҚТ қызметкерлерiнiң куәлiгi болады, онда мамандандырылуы, бiлiктiлiгi, құтқару және iздестiру-құтқару жұмыстарына тiкелей өзiнiң қатысу көрсеткiштерi белгiленедi.
      16. РЖҚТ қызметкерлерiнiң және құтқару жұмыстарына қатыстырылатын штаттан тыс құтқарушылардың еңбегiнiң ерекшелiктерiне байланысты олардың құқығы, мiндеттерi, жауапкершiлiгi және әлеуметтiк қорғалуы енгiзiлетiн мәртебесi Қазақстан Республикасының заңдары мен нормативтi-құқылық актiлерiнде анықталады.
      17. РЖҚТ өзiне жүктелген мiндеттердi төтенше жағдайлардың алдын алу жұмысына қатысатын мемлекеттiк органдармен, кәсiпорындардың, ұйымдар мен мекемелердiң әкiмшiлiктерiмен, сондай-ақ қоғамдық ұйымдармен өзара тығыз iс-қимыл жасай отырып шешедi.
      Адам өмiрiн қорғаудың профилактикалық жұмыстарын ұйымдастыру мен өткiзу, отрядтарды төтенше жағдайларда және құтқару, iздестiру-құтқару, тасымалдау жұмыстарын жүргiзу кезiнде iс-әрекет жасауға дайындау жөнiндегi өзiнiң функцияларын жүзеге асыруда РЖҚТ:
      iздестiру, құтқару жұмыстарын, профилактикалық және оқу-жаттығу шараларын жүргiзу, жедел құтқару отрядының көлiк құралдарын қажеттi танымал және дабыл беру құрылғыларын орната отырып арнаулы автокөлiк ретiнде тiркету үшiн РЖҚТ көлiк құралдарының бөгетсiз өтуiн ұйымдастыру мәселелерi бойынша - Iшкi iстер министрлiгiмен;
      жедел құтқару отрядының мамандарын төтенше жағдайлар аймағына шұғыл түрде жеткiзудi қамтамасыз ету, жол қатынасы қиын аймақтарда iздестiру-құтқару жұмысын жүргiзуге және құтқарушылар десантын түсiруге арналған қажеттi жабдықтармен тiкұшақтар мен ұшақтарды жасақтау жөнiнде - Көлiк министрлiгiмен, көлiк ведомстволарымен және ұйымдарымен;
      құтқару және iздестiру-құтқару жұмыстарын жүргiзу кезiнде жедел құтқару отрядтарының құрамында шұғыл медицина қызметкерлерiнiң қатысуын, зардап шеккендерге шұғыл көмек көрсету үшiн отрядтарды медикаменттермен және басқа заттармен қамтамасыз ету, құтқарушыларды алғашқы медициналық жәрдем көрсету бағдарламасы бойынша үйретудi жүзеге асыру жөнiнде - Денсаулық сақтау министрлiгiмен;
      бақылау, туристiк-альпинистiк маршруттарды тiркеу, жол қатынасы қиын аймақтардағы оқыс жағдайлардың профилактикасы мақсатында нұсқаушы кадрларға аттестация жүргiзу мәселелерi бойынша - Жастар iстерi жөнiндегi, туризм және спорт министрлiгiмен өзара байланысып iс-әрекет жасайды.
      18. РЖҚТ-ны ұстау, жасақтау және оның қызметiн қаржыландыру:
      Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң төтенше жағдайларды қаржыландыруға арналған резерв қорының қаржысы;
      жергiлiктi бюджеттер және министрлiктерден, ведомстволардан, кәсiпорындардан, басқа да заңды ұйымдар мен жеке адамдардан түсетiн қаржы;
      төтенше жағдайларда адамдарды қорғау мен құтқару, оларға көмек көрсету үшiн кәсiпорындардың, қоғамдық, қайырымдылық ұйымдардың, азаматтардың, оның iшiнде басқа да мемлекеттердiң ерiктi салымдары есебiнен құрылатын қоғамдық қорлар есебiнен жүзеге асырылады.
 

О Республиканском оперативно-спасательном отряде<*> Сноска. В тексте постановления и Положения заменены слова - постановлением Правительства РК от 20 августа 1996 г. N 1031 ~P961031.

Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 28 февраля 1994 года N 235. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 27 апреля 1999 г. N 482 ~P990482

      Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о Республиканском оперативно-спасательном отряде.
      2. Содержание Республиканского оперативно-спасательного отряда осуществлять за счет средств резервного фонда Кабинета Министров Республики Казахстан на финансирование чрезвычайных ситуаций с открытием специального счета.
      Министерству финансов Республики Казахстан определить порядок использования средств, выделяемых на содержание Республиканского оперативно-спасательного отряда, приобретение и содержание специальной техники, механизмов, транспортных средств, аварийно-спасательных инструментов и снаряжения на основании расчетов, согласованных с Государственным комитетом Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям.
      3. Министерству труда Республики Казахстан в месячный срок внести предложения по оплате труда работников Республиканского оперативно-спасательного отряда, распространению на них льгот, определенных трудовым законодательством и решениями Правительства Республики Казахстан.
      4. Государственному комитету Республики Казахстан по государственному имуществу, главам Алматинской городской и Алматинской областной администраций в месячный срок решить вопрос обеспечения Республиканского оперативно-спасательного отряда помещениями и площадью для размещения работников и хозяйственно-технических служб.
      5. Министерству экономики, Министерству промышленности, Министерству обороны, Министерству транспорта и Министерству внутренних дел Республики Казахстан принять меры по комплектованию Республиканского оперативно-спасательного отряда необходимыми транспортными средствами, инженерной и аварийно-спасательной техникой, специальным инструментом, оборудованием и снаряжением.
      6. Министерству связи Республики Казахстан обеспечить Республиканский оперативно-спасательный отряд необходимыми видами оперативной связи, внеочередную установку служебных и квартирных телефонов его штатным работникам.
      7. Местным исполнительным органам, министерствам и ведомствам республики оказать содействие Республиканскому оперативно-спасательному отряду в реализации его задач и функций.
      Премьер-министр Республики Казахстан
                                                 Утверждено
                                     постановлением Кабинета Министров
                                           Республики Казахстан
                                        от 28 февраля 1994 г. N 235
 
                          Положение
       о Республиканском оперативно-спасательном отряде
      1. Республиканский оперативно-спасательный отряд (в дальнейшем - РОСО) создан для организации и проведения спасательных и поисково-спасательных работ в труднодоступных районах, на объектах повышенной сложности и оказания неотложной помощи пострадавшим в результате стихийных бедствий, аварий и катастроф.
      2. РОСО входит в состав сил и средств Республиканской системы по предупреждению и действиям в чрезвычайных ситуациях в качестве самостоятельной государственной специализированной организации, пользующейся всеми правами юридического лица, имеет самостоятельный баланс, расчетный, валютный и иные счета в учреждениях банков Республики Казахстан, печать со своим наименованием на казахском и русском языках, фирменный знак, эмблему.
      Оперативное руководство РОСО осуществляет Государственный комитет Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям.
      Начальник РОСО назначается распоряжением Председателя Государственного комитета Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям.
      3. РОСО в своей деятельности руководствуется Конституцией, законами Республики Казахстан, нормативными актами Президента и Кабинета Министров Республики Казахстан, решениями Государственного комитета Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям и настоящим Положением. РОСО действует, основываясь на принципах гуманизма и милосердия, законности и приоритетности сохранения человеческой жизни и национального достояния.
      4. Оперативность в деятельности РОСО достигается за счет многопрофильной профессиональной подготовки спасателей, высокой оснащенности специальными средствами спасения пострадавших, современными средствами связи и транспорта, а также постоянной повышенной готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях на территории республики.
      5. Руководящим принципом организационного строения РОСО является единоначалие со строгой исполнительской дисциплиной в сочетании с инициативой и трудовой активностью сотрудников. Основной тактической единицей отряда является спасательная группа. Круглосуточное дежурство организуется группами, полностью укомплектованными необходимой техникой, оборудованием, транспортом, снаряжением, средствами связи и жизнеобеспечения.
      6. РОСО осуществляет методическое руководство областными оперативно-спасательными отрядами, оказывает помощь в их учебной и профилактической деятельности. Областные оперативно-спасательные отряды осуществляют свою деятельность в соответствии с положениями, утвержденными областными исполнительными органами.
      7. Подбор и комплектование штатов РОСО осуществляется из числа опытных специалистов с учетом специфики работы и требований личной физической и профессиональной подготовки. Персональный состав и квалификация спасателей утверждаются начальником РОСО.
      8. РОСО включает в себя профессиональные курсы спасателей для подготовки и повышения квалификации кадров для республиканского и областных оперативно-спасательных отрядов с привлечением в необходимых случаях преподавателей и специалистов, а также использованием учебной базы министерств, ведомств и организаций по договору.
      9. Для поддержания высокой готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях РОСО имеет собственную систему оперативной связи и оповещания, поддерживает круглосуточную связь с дежурными и прогнозными службами, оперативными дежурными Государственного комитета по чрезвычайным ситуациям.
      10. Вызов РОСО для проведения спасательных и других неотложных работ при чрезвычайных ситуациях производится Государственным комитетом по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.
      11. Организация доставки подразделений РОСО к месту проведения спасательных работ осуществляется в соответствии с Положением о порядке обеспечения транспортными средствами и организации перевозок сил и средств Республиканской системы по предупреждению и действиям в чрезвычайных ситуациях, утвержденным постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 16 апреля 1993 г. N 315.
      Оперативный автотранспорт РОСО пользуется преимущественным правом проезда по всему пути следования к месту чрезвычайной ситуации или в аэропорт для доставки спасательных групп наравне с другими автотранспортными средствами специального назначения. В этих целях оперативный автотранспорт РОСО имеет соответствующие опознавательные знаки, звуковую и световую сигнализацию установленного образца.
      12. Основными задачами РОСО являются:
      проведение экстренных спасательных, поисково-спасательных и аварийно-спасательных работ при стихийных бедствиях, авариях и катастрофах в труднодоступных районах, на сложных объектах, требующих быстрых и эффективных действий спасателей, имеющих многопрофильные профессиональные специальности;
      ведение разведки в очагах разрушительных аварий, катастроф и зонах стихийных бедствий;
      участие в спасательных работах совместно с аварийно-спасательными подразделениями и формированиями при чрезвычайных ситуациях;
      участие в подготовке и обучении населения действиям и способам защиты жизни, оказания помощи пострадавшим при чрезвычайных ситуациях, в разработке и осуществлении превентивных мер по предупреждению чрезвычайных ситуаций и снижению ущерба от их последствий;
      обеспечение постоянной готовности подразделений РОСО к немедленному и эффективному проведению спасательных и поисково-спасательных работ на территории республики.
      13. РОСО в соответствии с возложенными на него задачами:
      организует полное комплектование отряда квалифицированными кадрами, проводит систематическую специальную подготовку и обучение личного состава эффективным действиям по спасению жизни и оказанию помощи терпящим бедствие, правилам техники безопасности при производстве аварийно-спасательных работ;
      планирует и организует оснащение спасательных групп современными средствами, специальным оборудованием и инструментом для проведения поисковых и спасательных работ, средствами связи, оповещения и транспортировки;
      проводит разъяснительную работу среди населения, в том числе через средства массовой информации, по вопросам защиты жизни людей в чрезвычайных ситуациях;
      Разрабатывает оперативные планы спасательных работ применительно к различным типам экстремальных ситуаций;
      представляет в соответствующие контролирующие органы отчеты о финансовой деятельности.
      14. Республиканский оперативно-спасательный отряд имеет право:
      пользоваться безвозмездной финансовой помощью общественных, кооперативных, благотворительных организаций и учреждений, иностранных фирм и граждан, граждан Республики Казахстан;
      вступать в прямые деловые и хозяйственные договорные отношения с государственными, общественными, кооперативными, благотворительными организациями и учреждениями, иностранными фирмами и гражданами, гражданами Республики Казахстан;
      распоряжаться своим имуществом и средствами, создавать собственную экспериментально-производственную базу, специальный страховой фонд для спасателей и членов их семей;
      дополнять структуру отряда необходимыми подразделениями и службами в интересах выполнения возложенных на РОСО задач в пределах выделенных средств на ее содержание;
      вызывать с отрывом от производства нештатных спасателей, зарегистрированных в РОСО, для привлечения к участию в спасательных работах, учебно-тренировочных сборах и занятиях;
      привлекать к участию в спасательных, поисково-спасательных работах другие спасательные формирования, альпинистские, туристско-спортивные группы, находящиеся в районе чрезвычайных ситуаций;
      проводить учебно-тренировочные сборы, семинары, направлять делегатов на сборы и съезды спасательных формирований на территории Республики Казахстан и за ее пределами;
      участвовать в региональных и по решению Правительства республики в зарубежных спасательных работах при ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций;
      проводить информационно-пропагандистскую рекламную, разъяснительную деятельность через средства массовой информации;
      создавать и координировать систему обучения спасателей оперативно-спасательных отрядов;
      проводить работы по разработке, испытаниям специальной техники, оборудования и снаряжения, отвечающих условиям эксплуатации в экстремальных условиях, оснащению ими спасательных отрядов;
      участвовать в экспертных комиссиях и группах, назначаемых по вопросам защиты жизни людей в чрезвычайных ситуациях;
      входить с предложениями в Государственный комитет по чрезвычайным ситуациям по вопросам деятельности и совершенствования работы республиканского и областных оперативно-спасательных отрядов, а также о поощрении граждан, отличившихся при участии в спасательных и поисково-спасательных работах;
      устанавливать контакты и развивать взаимодействие с государственными, общественными и частными спасательными службами, отрядами и центрами в республике и за рубежом; заключать с ними договоры и соглашения по вопросам обмена опытом, координации деятельности, участия в спасательных работах.
      15. Работники РОСО имеют право:
      обучаться на профессиональных курсах и в школах, выезжать за счет средств отряда на учебно-тренировочные, учебно-методические сборы и семинары;
      пользоваться для индивидуальных тренировок спортивным и специальным инвентарем и экипировкой, имеющимися в отряде;
      получать полную и объективную информацию, необходимую для эффективного выполнения спасательных работ;
      вносить предложения по улучшению деятельности РОСО;
      носить специальную форменную одежду, нагрудный знак, эмблему РОСО.
      Работники оперативно-спасательного отряда подлежат личному страхованию за счет средств, поступающих в специальный страховой фонд на основании договоров от министерств, ведомств, предприятий, учреждений и организаций.
      На период участия в спасательных и поисково-спасательных работах работники РОСО обеспечиваются специальной одеждой, экипировкой, средствами индивидуальной защиты и бесплатным питанием.
      Работники РОСО имеют удостоверения, в которых отмечаются специализация, квалификация, показатели личного участия в спасательных и поисково-спасательных работах.
      16. Статус работников РОСО и нештатных спасателей, привлекаемых к участию в спасательных работах, включающий в себя их права, обязанности, ответственность и социальную защиту, обусловленные особенностями труда спасателей, определяется законодательными и нормативно-правовыми актами Республики Казахстан.
      17. РОСО решает возложенные на него задачи в тесном взаимодействии с государственными органами, администрациями предприятий, организаций и учреждений, а также общественными организациями, участвующими в работе по предупреждению чрезвычайных ситуаций.
      При осуществлении своих функций по организации и проведению профилактических работ по защите жизни людей, обеспечению подготовки отрядов к действиям в чрезвычайных ситуациях и при проведении спасательных, поисково-спасательных и транспортировочных работ РОСО взаимодействует с:
      Министерством внутренних дел - по вопросам организации беспрепятственного проезда транспортных средств РОСО для проведения поисково-спасательных работ, профилактических и учебно-тренировочных мероприятий; регистрации транспортных средств оперативно-спасательного отряда в качестве специального автотранспорта с установкой необходимых опознавательных и сигнальных устройств;
      Министерством транспорта, транспортными ведомствами и организациями - по обеспечению экстренной доставки специалистов оперативно-спасательного отряда в районы чрезвычайных ситуаций; оснащению вертолетов и самолетов необходимым оборудованием для поисково-спасательной работы в труднодоступных районах и десантирования спасателей;
      Министерством здравоохранения - по обеспечению участия специалистов экстренной медицины в составе оперативно-спасательных отрядов при проведении спасательных и поисково-спасательных работ; обеспечению отрядов медикаментами и другими средствами для оказания неотложной помощи пострадавшим; осуществлению обучения спасателей по программе оказания первой медицинской помощи;
      Министерством по делам молодежи, туризма и спорта - по вопросам контроля, регистрации туристско-альпинистских маршрутов, аттестации инструкторских кадров в целях профилактики несчастных случаев в труднодоступных районах.
      18. Финансирование содержания, оснащения и деятельности РОСО осуществляется за счет:
      средств резервного фонда Кабинета Министров Республики Казахстан на финансирование чрезвычайных ситуаций;
      местных бюджетов и средств, поступающих от министерств, ведомств, предприятий, иных юридических и физических лиц;
      общественных фондов, создаваемых за счет добровольных вкладов предприятий, общественных, благотворительных организаций, граждан, в том числе других государств, на защиту и спасение людей, оказание помощи при чрезвычайных ситуациях.