"Қарағандыкөмiр" мемлекеттiк холдинг компаниясының қаржы жағдайын жақсарту туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1994 жылғы 26 желтоқсандағы N 1463 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 4 мамырдағы N 406 Қаулысымен

       Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008.05.04  N 406  Қаулысымен.

      "Қарағандыкөмiр" мемлекеттiк холдинг компаниясы (бұдан былай - Компания) 1993 жылғы қарашада - 1994 жылғы мамырда көмiр өнiмiн сатуды ұдайы өндiру процесiн және бюджетке салық төлеудi қамтамасыз етпейтiн кесiмдi баға бойынша жүргiздi. 
      Қажеттi айналым қаражатының болмауына байланысты Компания жоғары есептеу ставкасындағы банк кредитiн пайдаланды, соның салдарынан кредит, сол бойынша процент және салық жөнiндегi жалпы берешек 2,5 млрд. теңгенi құрайды. Компанияның 3,1 млн. американ доллары сомасындағы валюта қаражатының 1992-1993 жылдар iшiнде КСРО Сыртэкономбанкiнде кiдiрiлуi нәтижесiнде валюта салығы мен айыппұлдарды төлеуiне мүмкiндiгi болмады. 
      Компанияның қаржы-экономика жағдайын тұрақтандыру және жақсарту мақсатында Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi: 
      1. Қазақстан Республикасының жарамсыз мемлекеттiк кәсiпорындарын сауықтыру және жою жөнiндегi ведомствоаралық комиссия 1994 жылғы желтоқсанда Қазақстан Республикасының Энергетика және көмiр өнеркәсiбi министрлiгiнiң, Қаржы министрлiгiнiң, Экономика министрлiгiнiң, Қазақстан Республикасының Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң, Мемлекеттiк қаржы бақылау комитетiнiң, Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Бас салық инспекциясының, Ұлттық Банктiң және басқа мүдделi ұйымдардың мамандарын тарта отырып, Компанияның қаржы жағдайын зерделеу әрi бағалау және оны қаржы жағынан сауықтыру жөнiндегi шараларды әзiрлеу үшiн жұмыс тобын құрсын. 
      2. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Компанияның бюджетке төлем жөнiндегi, экспортқа салық пен 1992-1993 жылдар үшiн есептелген айыппұл санкциялары жөнiндегi, келiп үлгермеген валюталық түсiм үшiн дебиторлық берешек жөнiндегi борыштарын бюджеттiк ұйымдардың берешек сомасынан асырмай, 1995 жылдың бiрiншi тоқсанының соңына дейiн ұзартсын. 
      3. Қазақстан Республикасының Энергетика және көмiр өнеркәсiбi министрлiгi Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен және Экономика министрлiгiмен келiсе отырып, 1995 жылғы 20 қаңтарға дейiнгi мерзiмде Көмiр шахталарын оңалту қорын құру мен пайдаланудың тәртiбi туралы ұсыныс енгiзсiн. 
      4. Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi және Қарағанды облысының әкiмi Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен келiсе отырып, шахтерлардың қалалары мен поселкелерiндегi әлеуметтiк сала объектiлерiн жергiлiктi әкiмшiлiктiң балансына берудiң кезеңдiк графигiн әзiрлесiн. 
      5. Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар министрлiгi Қазақстан Республикасының Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi мемлекеттiк комитетiмен бiрлесiп, Қазақстан Республикасының аумағы шегiнде республикааралық көмiр тасымалдауға арналған темiр жол тарифiн республиканың өз iшiндегi тасымалдау тарифiнен 2 еседен аспайтындай мөлшерде белгiлесiн. 

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-министрi

Об улучшении финансового состояния Госудаpственной холдинговой компании "Каpагандауголь"

Постановление Кабинета Министpов Республики Казахстан от 26 декабpя 1994 г. N 1463. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 мая 2008 года N 406.

       Сноска. Постановление Кабинета Министpов Республики Казахстан от 26 декабpя 1994 г. N 1463 утратило силу постановлением Правительства РК от 04.05.2008  N 406 .

      Государственная холдинговая компания "Карагандауголь" (в дальнейшем - Компания) в ноябре 1993 года - мае 1994 года производила реализацию угольной продукции по фиксированным ценам, не обеспечивающим процесс воспроизводства и выплату налогов в бюджет. 
      В связи с отсутствием необходимых оборотных средств Компанией был использован банковский кредит с высокими учетными ставками, вследствие чего общая задолженность по кредитам, процентам по ним и налогам составляет 2,5 млрд.тенге. В результате замораживания валютных средств Компании в сумме 3,I млн. американских долларов во Внешэкономбанке СССР в течение 1992-1993 годов отсутствовала возможность уплаты валютных налогов и штрафов. 
      С целью стабилизации и улучшения финансово-экономического положения Компании Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет: 
      I. Межведомственной комиссии по санации и ликвидации несостоятельных государственных предприятий Республики Казахстан создать в декабре 1994 года рабочую группу с привлечением специалистов Министерства энергетики и угольной промышленности, Министерства финансов, Министерства экономики Республики Казахстан, Государственного комитета Республики Казахстан по ценовой и антимонопольной политике, Государственного комитета финансового контроля, Главной налоговой инспекции Министерства финансов Республики Казахстан, Национального Банка и других заинтересованных организаций для изучения и оценки финансового состояния Компании и разработки мероприятий по ее финансовому оздоровлению. 
      2. Министерству финансов Республики Казахстан отсрочить долги Компании по платежам в бюджет, по налогам на экспорт и начисленным штрафным санкциям за 1992-1993 годы, по дебиторской задолженности за непоступившую валютную выручку до конца первого квартала 1995 г. на сумму долгов бюджетных организаций. 
      3. Министерству энергетики и угольной промышленности по согласовнию с Министерством финансов и Министерством экономики Республики Казахстан в срок до 20 января 1995 г. внести предложения о порядке создания и использования фонда реабилитации угольных шахт. 
      4. Министерству экономики Республики Казахстан и главе Карагандинской областной администрации по согласованию с Министерством финансов Республики Казахстан разработать поэтапный график передачи объектов социальной сферы в шахтерских городах и поселках на балансы местных администраций. 
      5. Министерству транспорта и коммуникаций Республики Казахстан совместно с Государственным комитетом Республики Казахстан по ценовой и антимонопольной политике установить железнодорожные тарифы на межреспубликанские перевозки угля в пределах территории Республики Казахстан в размерах, не превышающих тарифы на внутриреспубликанские перевозки более чем в 2 раза. 
      
      Премьер-министр 
      Республики Казахстан