Республикалық органдардың басшыларына, Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi Аппаратының қызметкерлерiне қызмет куәлiктерiн ресiмдеу және беру тәртiбi туралы ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң Қаулысы 1995 жылғы 9 маусым N 806. Күшi жойылды - Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1996.01.23. N 82 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi:
      1. Республикалық органдардың басшыларына, Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi Аппаратының қызметкерлерiне қызмет куәлiктерiн ресiмдеу және беру тәртiбi туралы қоса берiлiп отырған Ереже бекiтiлсiн.
      2. "Республикалық органдардың басшыларына, Қазақстан

Республикасының Министрлер Кабинетi Iс Басқармасының қызметкерлерiне
қызметтiк куәлiктерiн ресiмдеу және беру тәртiбi туралы Ереженi 
бекiту жайындағы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1994 
жылғы 4 қарашадағы N 1222 қаулысының (Қазақстан Республикасының
ПҮАЖ-ы, 1994 ж., N 45, 485-бап.) күшi жойылған деп танылсын.

     Қазақстан Республикасының
        Премьер-министрi
                                  Қазақстан Республикасы  
                                  Министрлер Кабинетiнiң
                                  1995 жылғы 9 маусымдағы
                                    N 806 қаулысымен
                                        Бекiтiлген

            Республикалық органдардың басшыларына, Қазақстан
            Республикасының Министрлер Кабинетi Аппаратының
            қызметкерлерiне қызмет куәлiктерiн ресiмдеу және
                        беру тәртiбi туралы  
                              Ереже

              1. Жалпы ережелер



      1. Республикалық орган басшысының, оның орынбасарларының, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң Аппараты қызметкерлерiнiң қызмет куәлiгi оның Министрлер Кабинетiнiң Аппаратында, министрлiкте, ведомствода, ұйымда Министрлер Кабинетiнiң қаулысымен немесе Министрлер Кабинетi Аппараты Басшысының бұйрығымен тағайындалып, iс жүзiнде атқаратын қызметiн растайтын ресми құжат болып табылады.
      Қазақстан Республикасының Премьер-министрi, Министрлер Кабинетi Аппаратының басшысы, оның орынбасарлары қол қойған куәлiктер олардың иелерiне Президенттiң Резиденциясына, Парламент Үйiне, барлық мемлекеттiк және әкiмшiлiк мекемелерiне кiру құқын бередi.

              2. Куәлiктердi жасау және ресiмдеу тәртiбi
      2. Куәлiктердi жасау Министрлер Кабинетi Аппаратының Кадр бөлiмi мен Өндiрiстiк-пайдалану бiрлестiгiне жүктеледi.
      3. Куәлiктердiң мұқабалары қоңыр түстi былғарыдан жасалады. Ашылған күйiнде куәлiктер 6,5Х19 см көлемiнде болады және сары қорғаныш тангирмен өрнектелiнедi.
      4. Куәлiктiң бет жағында Қазақстан Республикасының алтын жалатынған елтаңбасы бар. Баспахана әрпiмен министрлiктер мен ведомстволардың басшылары үшiн - "Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi" және Аппаратының қызметкерлерi үшiн - "Қазақстан Республикасы Министрлер Аппараты" деген жазулар болады.
      5. Куәлiктiң iшкi сол жағы мен оң жағында баспахана әрпiмен қазақ және орыс тiлдерiнде қызыл бояумен "Қазақстан Республикасы" деген мәтiн терiлiп, қызыл өрнектi жолақтан кейiн қара бояумен куәлiктiң нөмiрi, куәлiк иесiнiң тегi, аты, әкесiнiң аты, атқаратын қызметi, куәлiктiң қолданылу мерзiмi (екi жыл мерзiмге берiледi) көрсетiледi.
      Куәлiктiң iшкi оң жағында ақ бұрышсыз көлемi 2,5Х3,5 см ақ-қара түстi фотосурет (анфас) жапсырылады.
      6. Куәлiктiң қол қойылған сол жақ бұрышында және суреттiң оң жақ төменгi бұрышында елтаңбалы мөрдiң қызыл таңбасы басылады. Куәлiктiң толық әзiрленген сол және оң парақшалары мөлдiр қорғаныш үлдiрiмен қапталады.

                3. Куәлiктердi беру тәртiбi

      7. Куәлiктер:
      а) Қазақстан Республикасы Премьер-министрiнiң қолы қойылып - министрлердiң орынбасарларына, мемлекеттiк комитеттер төрағаларының орынбасарларына, Министрлер Кабинетiнiң жанындағы комитеттер мен ведомстволардың төрағаларының орынбасарларына, мемлекеттiк акционерлiк және холдинг компанияларының президенттерiне, мемлекеттiк банктер басқармасының төрағаларына, аса маңызды мемлекеттiк кәсiпорындардың, мекемелер және ұйымдардың басшыларына, Министрлер кабинетiнiң Аппараты бөлiмдерiнiң меңгерушiлерiне;
      б) Аппарат Басшысының қолы қойылып - Министрлер Кабинетi Аппаратының жауапты қызметкерлерiне, мемлекеттiк банктер басқармасы төрағасының орынбасарларына;
      в) Аппарат Басшысы орынбасарының қолы қойылып - Министрлер Кабинетi Аппаратының техникалық қызметкерлерiне берiледi.
      г) адамдардың жекелеген санаттарына (холдинг және акционерлiк компаниялардың вице-президенттерiне және т.б.) куәлiк тек Аппарат Басшысының рұқсатымен берiле алады.
      Тиiсiнше ресiмделмеген куәлiктер жарамсыз деп саналады.
      Министрлер Кабинетiнiң Аппаратына уақытша жұмысқа қабылданған қызметкерлерге Қазақстан Республикасының Президентi Резиденциясына және парламент Үйiне кiру үшiн белгiленген үлгiде уақытша рұқсаттама берiледi.
      8. Қызметке алғаш тағайындалған адамға куәлiк берудi оны алғаны жөнiнде қолын қойдырып, құжатты пайдалану ережесi мен оны сақтау тәртiбiн түсiндiре отырып, Министрлер Кабинетi Аппаратының Кадр бөлiмi жүзеге асырады. Жаңа лауазымға тағайындалған жағдайда бұрын берiлген куәлiктер мiндеттi түрде Министрлер Кабинетi Аппаратының Кадр бөлiмiне қайтарылады. Министрлер Кабинетiнiң Аппараты бөлiмдерiнiң басшылары қол астындағы қызметкерлерiнiң куәлiктерi бар-жоғын дүркiн-дүркiн тексерiп отырады. Куәлiк жоғалған немесе бүлiнген жағдайда оның иесi бұл жөнiнде Аппарат Басшысына жазбаша түрде баяндайды.
      Куәлiктi жоғалту, бүлдiру, басқа бiреулерге беру, оны пайдакүнемдiк және өзге де жеке мақсаттарына пайдалану фактiсiнiң әрқайсысы бойынша Аппарат Басшысының тапсыруымен Кадр бөлiмi бiр апталық мерзiмде қызметтiк тексеру жүргiзедi. Құжатты iздеу, оқиғаның болуына әкеп соққан себептердi жою шаралары қолданылады. Тексеру қорытындылары бойынша кiнәлi адамдар қолданылып жүрген заңдарға сәйкес жауапкершiлiкке тартылады.
      Жоғалған куәлiктер жарамсыз деп жарияланады, бұл туралы Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгi жанындағы Бас күзет басқармасының үкiмет мекемелерiн, дипломатиялық өкiлдiктердi қорғау жөнiндегi милиция полкiне хабарланады.
      Жоғалған куәлiк жөнiндегi қорытынды мен жаңасының берiлуiне рұқсатты Аппарат Басшысы бекiтедi де, Кадр бөлiмiне бередi.
      Атқарған қызметiнен босатылғанда куәлiгi бар адам оны кейiннен Министрлер Кабинетi Аппаратының Кадр бөлiмiне беру үшiн жұмыс iстейтiн жерiндегi кадр басқармасына (бөлiмiне) өткiзедi. Бұл талап орындалмаған реттерде Министрлер Кабинетi Аппаратының Кадр бөлiмiне хабарланады.
      Министрлер Кабинетi Аппаратының қызметкерi атқаратын қызметiнен босатылған жағдайда үш күндiк мерзiм iшiнде өз куәлiгiн Министрлер Кабинетi Аппаратының Кадр бөлiмiне тапсыруға тиiс.

               4. Куәлiктердi есепке алу және жою тәртiбi

      9. Куәлiктер берудiң есебiн Министрлер Кабинетi Аппаратының Кадр бөлiмi арнайы лайықталған кiтаптарда жүргiзедi, олар Кадр бөлiмiнiң жанбайтын сейфiнде құпия құжаттармен бiрдей сақталады.
      Куәлiктердi ресiмдеу мен берiлу есебiнiң дұрыстығы үшiн жауапкершiлiк Министрлер Кабинетi Аппаратының Кадр бөлiмi меңгерушiсiне жүктеледi.
      10. Министрлер Кабинетiнiң Аппараты мен республикалық органдар қызметкерлерiнiң тапсырған куәлiктерi Министрлер Кабинетi Аппаратының Басшысы бекiткен тиiстi актi бойынша дүркiн-дүркiн жойылып отыруға тиiс.

Об утвеpждении Положения о поpядке офоpмления и выдачи служебных удостовеpений pуководителям pеспубликанских оpганов, pаботникам Аппаpата Кабинета Министpов Республики Казахстан

Постановление Кабинета Министpов Республики Казахстан от 9 июня 1995 г. N 806. Утратило силу - постановлением Пpавительства РК от 23 янваpя 1996 г. N 82 ~P960082

      Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о порядке оформления и выдачи служебных удостоверений руководителям республиканских органов, работникам Аппарата Кабинета Министров Республики Казахстан.
      2. Признать утратившим силу постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 4 ноября 1994 г. N 1222 "Об утверждении Положения о порядке оформления и выдачи служебных удостоверений руководителям республиканских органов, работникам Управления Делами Кабинета Министров Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1994 г., N 45 ст. 485).
          Премьер-министр
       Республики Казахстан
                                          Утверждено
                              постановлением Кабинета Министров
                                     Республики Казахстан
                                   от 9 июня 1995 г. N 806

                      П О Л О Ж Е Н И Е
             о порядке оформления и выдачи служебных
           удостоверений руководителям республиканских
         органов, работникам Аппарата Кабинета Министров
                     Республики Казахстан

                      1. Общие положения
      1. Служебное удостоверение руководителя республиканского органа, его заместителей, работника Аппарата Кабинета Министров Республики Казахстан является официальным документом, подтверждающим фактически занимаемую им должность в Аппарате Кабинета Министров, министерстве, ведомстве, организации, на которую он назначен постановлением Кабинета Министров или приказом Руководителя Аппарата Кабинета Министров.
      Удостоверения, подписанные Премьер-министром Республики Казахстан, Руководителем Аппарата Кабинета Министров, его заместителем дают их владельцам право входа в Резиденцию Президента, Дом Парламента, во все государственные и административные учреждения.

2. Порядок изготовления и оформления удостоверений
      2. Изготовление удостоверений возлагается на Отдел кадров и Производственно-эксплуатационное объединение Аппарата Кабинета Министров.
      3. Обложки удостоверения изготавливаются из кожи коричневого цвета. В развернутом виде удостоверения имеют размер 6,5 х 10 см. и обеспечены желтым защитным тангиром.
      4. На лицевой стороне удостоверения имеется золоченый герб Республики Казахстан. Типографским шрифтом выполнены надписи "Казахстан Республикасынын Министрлер Кабинетi" - для руководителей министерств и ведомств и "Казахстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiн Аппараты" - для работников Аппарата.
      5. На левой и правой внутренних сторонах удостоверения типографским шрифтом на казахском и русском языках красной краской набирается текст: "Республика Казахстан", через красную отбивочную полосу черной краской указывается номер удостоверения, фамилия, имя, отчество, занимаемая должность, срок действия удостоверения (выдается сроком на два года).
      На правой внутренней стороне удостоверения наклеивается черно-белая фотография (анфас) без светлого угла, размером 2,5 х 3,5 см.
      6. После подписи удостоверения в нижнем левом углу внутренней стороны и в правом нижнем углу фотографии накладывается красный оттиск гербовой печати. Полностью подготовленные левый и правый листки удостоверения впрессовываются в прозрачную защитную пленку.

     3. Порядок выдачи удостоверений
      7. Удостоверения выдаются:
      а) за подписью Премьер-министра Республики Казахстан - заместителям министров, заместителям председателей государственных комитетов, комитетов и ведомств при Кабинете Министров, президентам государственных акционерных и холдинговых компаний, председателям правления государственных банков, руководителям особо важных государственных предприятий, учреждений и организаций, заведующим Отделами Аппарата Кабинета Министров;
       б) за подписью Руководителя Аппарата - ответственным работникам Аппарата Кабинета Министров, заместителям председателей правления государственных банков;
      в) за подписью заместителя Руководителя Аппарата - техническим работникам Аппарата Кабинета Министров;
      г) некоторой категории лиц (вице-президентам холдинговых и акционерных компаний и др.) удостоверения могут быть выданы только с разрешения Руководителя Аппарата.
      Удостоверения без соответствующего оформления считаются недействительными.
      Сотрудникам, временно принятым на работу в Аппарат Кабинета Министров, для входа в Резиденцию Президента Республики Казахстан и Дом Парламента выдается временный пропуск установленного образца.
      8. Вручение удостоверения впервые назначенному на должность лицу осуществляет под роспись Отдел кадров Аппарата Кабинета Министров с разъяснением правил пользования документом и порядка его хранения. При назначении на новую должность ранее выданные удостоверения в обязательном порядке возвращаются в Отдел кадров Аппарата Кабинета Министров. Руководители отделов Аппарата Кабинета Министров периодически проверяют наличие удостоверений у подчиненных работников. В случае утраты или порчи удостоверения владелец докладывает в письменной форме о случившемся Руководителю Аппарата Кабинета Министров.
      По каждому факту утраты, порчи, передачи удостоверения другим лицам, использования его в корыстных и иных личных целях по поручению Руководителя Аппарата Отделом кадров в недельный срок проводится служебное расследование, принимаются меры к розыску документа, устранению причин, приведших к происшествию. По результатам расследования виновные привлекаются к ответственности в соответствии с действующим законодательством.
      Утраченные удостоверения объявляются недействительными, о чем сообщается в полк милиции по охране правительственных учреждений, дипломатических представительств ГУО при Министерстве внутренних дел Республики Казахстан.
      Заключение по утраченному удостоверению и разрешение на выдачу нового утверждаются руководителем Аппарата и передаются в Отдел кадров.
      При освобождении от занимаемой должности лицо, имеющее удостоверение, сдает его в управление (отдел) кадров по месту работы с последующей передаче в Отдел кадров Аппарата Кабинета Министров. О случаях невыполнения этого требования сообщается в Отдел кадров Аппарата Кабинета Министров.
      При освобождении от занимаемой должности работник Аппарата Кабинета Министров должен в трехдневный срок сдать свое удостоверение в Отдел кадров Аппарата Кабинета Министров.

            4. Порядок учета и уничтожения удостоверений
      9. Учет выдачи удостоверений ведется Отделом кадров Аппарата

Кабинета Министров в специально заведенных книгах, которые хранятся
в несгораемом сейфе Отдела кадров наравне с секретными документами.
     Ответственность за правильность оформления и учета выдачи
удостоверений возлагается на заведующего Отделом кадров Аппарата
Кабинета Министров.
     10. Удостоверения, сданные работниками Аппарата Кабинета
Министров и республиканских органов, периодически подлежат 
уничтожению с составлением соответствующего акта, утверждаемого
Руководителем Аппарата Кабинета Министров.