Қазақстан Республикасының өнеркәсiп және сауда министрлiгi жайлы ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң Қаулысы 1995 жылғы 1 тамыз N 1054. Күшi жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997.05.20. N 851 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi: 
      1. Қазақстан Республикасының Өнеркәсiп және сауда министрлiгi туралы қоса берiлiп отырған Ереже бекiтiлсiн. 
 
        Қазақстан Республикасы 
       Премьер-министрiнiң 
       бiрiншi орынбасары 
                                        Қазақстан Республикасы 
                                        Министрлер Кабинетiнiң 
                                        1995 жылғы 1 тамыздағы 
                                            N 1054 қаулысымен 
                                             Бекiтiлген 
 
               Қазақстан Республикасының Өнеркәсiп және 
                     сауда министрлiгi туралы 
                         Е Р Е Ж Е 
 
                      I. Жалпы ережелер 
 
        1. Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Қазақстан Республикасының Өнеркәсiп және сауда министрлiгi құру туралы" 1994 жылғы 13 маусымдағы N 1730  U941730_ Жарлығымен құрылған Қазақстан Республикасының Өнеркәсiп және сауда министрлiгi (бұдан былай - Министрлiк) өнеркәсiпке, сыртқы экономикалық байланыстар мен сауда саласына басшылық жасайтын орталық мемлекеттiк басқару органы болып табылады. 
      2. Министрлiк тiкелей Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне бағынады және республиканың мемлекеттiк бюджетi қаржысының есебiнен ұсталады. 
      Министрлiк өзiнiң қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерiн, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесiнiң қаулылары мен Қазақстан Республикасы Кабинетiнiң шешiмдерiн, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады. 
      3. Министрлiктiң негiзгi мiндеттерi мыналар болып табылады: 
      жергiлiктi атқарушы өкiмет органдарымен өзара iс-қимыл жасай отырып, өнеркәсiп және сауда салаларының қызметiн үйлестiрiп, республиканың өндiрiстiк кешенiн мемлекеттiк басқару; 
      өндiрiс әлеуетiнiң тиiмдi пайдаланылуын қамтамасыз етудi көздейтiн өнеркәсiптi дамытудың тұжырымдамаларын әзiрлеу, кооперациялық байланысты дамыту, ғылыми сыйымдылығы мол және бәсекеге төтеп бере алатын өнiмнiң шығарылуын арттыру, белсендi ғылыми-техникалық, инвестициялық және әлеуметтiк саясат жүргiзу; 
      сыртқы экономикалық байланыстарды ұйымдастыру, шет елдермен ынтымақтастық, өнiмдi экспорттау және импорттауды дамыту, әлеуметтiк рынок конъюнктурасын зерделеу және оның дамуын болжау, халықаралық көрмелер, жәрмеңкелер өткiзуге қатысу;<*> 
      Ескерту. 3-шi тармақтың 4-абзацы жаңа редакцияда - ҚРМК-нiң 
               1995.09.11. N 1251 қаулысымен.
 
                  II. Министрлiктiң негiзгi функциялары 
 
        4. Министрлiк өзiнiң негiзгi мiндеттерiн басшылыққа алып: 
      кен-металлургия, машина жасау, химия және халық тұтынатын тауарларды өндiру кешендерiнiң кәсiпорындары мен ұйымдарының қызметiн үйлестiрудi қамтамасыз етедi; 
      қоғамдық өндiрiс пен халықтың өнеркәсiп өнiмi мен халық тұтынатын тауарларға деген қажеттiлiгiн болжау негiзiнде, сондай-ақ әлем рыногының конъюнктурасы мен әлемдiк шаруашылыққа кiрiгудiң керектiгiн ескере отырып, өнеркәсiп пен сыртқы және iшкi сауда салаларын дамытудың мемлекеттiк басым бағдарламаларын әзiрлеп, жүзеге асырады; 
      өнеркәсiп пен саудадағы мемлекеттiк меншiктi монополия-сыздандыру, мемлекет иелiгiнен алу мен жекешелендiру жөнiнде ұсыныстар енгiзедi; 
      өнеркәсiптегi берешегiн өтей алмайтын қарыздар болып қалған залалды өндiрiстердi (кәсiпорындарды) сауықтыру жөнiндегi шараларды әзiрлеп, жүзеге асыруға белгiленген тәртiп бойынша қатысады; 
      кәсiпкерлiкке, шағын және орташа бизнеске шетел инвестицияларын тарту мәселелерi бойынша қолдау көрсетедi; 
      орталықтандырылған ресурстардың есебiнен қаржыландырылатын инвестициялық бағдарламалар мен өнеркәсiп жобаларын дайындауға белгiленген тәртiппен қатысады;<*> 
      өнеркәсiпке шетел несиелерi мен инвестицияларын тарту және пайдалану жөнiндегi жұмысты ұйымдастырады; 
      ұлтаралық өнеркәсiптiк құрылымдар мен бiрлескен кәсiпорындарды құру процесiне қатысады; 
      өнеркәсiптi дамытудың болжамдарын әзiрлейдi және талдау жасайды, басқа министрлiктермен бiрлесе отырып, өндiрiс қуаттарын дамыту, олардың пайдаланылуын жақсарту және өндiрiстiң техникалық деңгейiн арттыру жөнiндегi ғылыми-техникалық және инвестициялық саясатты қалыптастырады; 
      экспорт пен импорттың тиiмдiлiгiн арттыру және материалдық ресурстар баланстарының құрылымын жақсарту мақсатында өнеркәсiпте шет елдермен тиiмдi кооперациялық байланыстар жасап, дамытуды қамтамасыз етедi; 
      өнеркәсiп орындарындағы қалдықсыз және экологиялық тұрғыдан таза технологиялар мен қоршаған ортаны қорғау бағдарламаларын әзiрлеу мен енгiзудi ұйымдастырады; 
      Қазақстан кәсiпорындарының халықаралық рынокта бәсекелесу қабiлетiн зерделейдi және оны арттыру жөнiнде ұсыныстар мен ұсынымдар әзiрлейдi; 
      өнеркәсiп пен саудадағы басқарудың тиiмдi ұйымдастыру нысандарын әзiрлеу мен енгiзудi жүзеге асырады; 
      iшкi резервтердi айқындау есебiнен өнеркәсiптегi шикiзат ресурстарын ұтымды пайдалану жөнiндегi шараларды әзiрлейдi;<*> 
      мемлекеттiк өнеркәсiп орындарын қайта құру мен қайта бағдарлауды белгiленген тәртiппен жүзеге асырады; 
      шетел инвестицияларды кеңiнен пайдалану арқылы өндiрiстi технологиялық жағынан жаңғырту жөнiндегi шараларды әзiрлейдi; 
      тұтыну рыногын дамытуға мемлекеттiк қолдау көрсету жөнiндегi шараларды жүзеге асырады; 
      өнеркәсiп өнiмi бойынша материалдық баланстарды әзiрлеуге қатысады; 
      шетел инвестицияларын пайдаланудың тиiмдiлiгiн талдайды және өнеркәсiп кешенiне шетел капиталының қосылуына көмектеседi; 
      өнеркәсiптегi қауіпсiздiк пен еңбектi қорғау жөнiнде бiрiңғай саясат жүргiзедi; 
      пайдалы қазбалардың жекелеген кенiштерiн бiрлесiп игеруге, концессияға беру жөнiндегi халықаралық тендерлердi ұйымдастыруға қатысады; 
      мемлекеттiк өнеркәсiп орындарының, бiрлестiктердiң, ұйымдар мен басқа да құрылымдық құралымдардың қызметiнiң мәселелерi жөнiндегi ережелердi, жарғыларды және басқа нормативтiк құжаттарды белгiленген тәртiппен бекiтедi; 
      меншiктiң әртүрлi нысандарына негiзделген нарықтық инфрақұрылымдарды қалыптастыруда өндiрiс кәсiпорындары мен сауда ұйымдарына методологиялық және ұйымдық-экономикалық көмек көрсетедi; 
      өнеркәсiптiң стратегиялық мiндеттерiн жүзеге асыру үшiн қаржы және валюталық қаражатқа деген қажеттiлiктi дәлелдейдi және тиiстi органдарға белгiленген тәртiп бойынша ұсыныстар енгiзедi; 
      министрлiктiң және республиканың өнеркәсiп және сауда кешенiне кiретiн мемлекеттiк бiрлестiктер мен ұйымдардың ақпаратпен қамтамасыз ету жүйесiн құруға қатысады; 
      министрлiктiң құрамындағы кәсiпорындардың өз өндiрiстерiн жұмылдыру жөнiндегi қызметiн үйлестiрудi жүзеге асырады; 
      сауда-экономикалық ынтымақтастық саласында халықаралық және үкiметаралық жобаларды даярлауға қатысады; 
      келiссөздер жүргiзедi және Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң тапсыруы бойынша халықаралық келiсiмдер мен шарттарды жасайды және олардың орындалуын бақылайды; 
      iшкi және әлемдiк тұтыну рыногының конъюнктурасын талдау негiзiнде азық-түлiк және азық-түлiк емес халық тұтынатын тауарларды өндiру жөнiндегi ұсыныстарды даярлайды және оларды тиiстi мемлекеттiк басқару орындарына табыс етедi; 
      Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi белгiленген тәртiпке сәйкес тауарлардың (жұмыстар мен қызметтердiң) экспорты мен импортына лицензия берудi жүзеге асырады; 
      өз құзыры шегiнде тауарларды қайта экспорттаумен байланысты мәселелердi шешедi; 
      сыртқы экономикалық және өнеркәсiптiк ынтымақтастықтың тиiмдi нысандарын енгiзу жөнiндегi жұмысты үйлестiредi; 
      шетелдердiң ұйымдары мен фирмаларының сыртқы сауда мәселелерi жөнiндегi ұсыныстарын қарайды және осы мәселелер бойынша белгiленген тәртiппен ұсыныстар дайындап, табыс етедi, сыртқы экономикалық байланыстарға қатысушылармен тауар айналымы және төлемдер, жеткiзiлiмдердiң көлемi мен кезектiлiгi туралы келiссөздер жүргiзедi; 
      валюта-несие мәселелерiн ұйымдастыру жөнiндегi шараларды әзiрлеу мен жүзеге асыруға қатысады, Қазақстан Республикасының Кеден комитетiмен "Қазақстан Республикасының кеден iсi туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң Заң күшi бар Жарлығына сәйкес кеден мәселелерi бойынша өзара iс-қимыл жасайды;<*><*> 
      Қазақстан Республикасының шет елдермен сауда-экономикалық және ғылыми-техникалық ынтымақтастық жөнiндегi үкiмет аралық комиссиялар мен комитеттердiң, халықаралық ұйымдар мен органдардың (ГАТТ, ВТО, ЮНКТАД, ЭКО, ЭСКАТО және басқалары) жұмысы мен халықаралық экономикалық қатынастар жөнiндегi конференциялар мен конгрестерге, симпозиумдар мен мәжiлiстерге қатысуы үшiн басқа министрлiктермен бiрлесе отырып, өнеркәсiп пен сауданы дамытуға қатысты мәселелердi даярлайды, сауда мен өндiрiстiк, сыртқы экономикалық байланыстарды дамыту жөнiндегi мәселелердi талқылап шешу үшiн Қазақстан Республикасына келетiн шетелдiк делегацияларды қабылдайды; 
      Қазақстан Республикасының шет елдермен сауда-экономикалық байланыстарын дамыту жөнiнде ақпарат-насихат жұмысын жүргiзедi; 
      Қазақстан Республикасының қатысуымен шетелде салынатын объектiлердiң iрi инвестициялық жобаларын тәуелсiз техникалық-экономикалық сараптамадан өткiзудiң тетiгiн әзiрлеу мен оны ұйымдастыруға қатысады; 
      сауда конъюкнтурасы мен республика тұтыну рыногының жай күйiн зерделейдi және оны дамыту жөнiнде болжамдар жасап, ұсынымдарды әзiрлейдi; 
      халық тұтынатын тауарлардың көтерме саудасы бойынша жәрмеңкелер өткiзу жөнiндегi жұмысты ұйымдастырады; 
      сауда құрылымдарында Қазақстан Республикасының "Тұтынушыларқұқығын қорғау туралы" Заңы талаптарының сақталуына бақылау ұйымдастырады, халық тұтынатын тауарларға деген стандарттар мен техникалық шарттарды өзгерту және бекiту жөнiндегi ұсыныстарды қарауға қатысады; 
      республика аумағында сауда қызметiн жүзеге асыратын меншiктiң барлық нысандарындағы кәсiпорындар үшiн мiндеттi сауда ережелерiн әзiрлейдi және бекiтедi, сондай-ақ осы ережелердiң сақталуына бақылау жасайды; 
      халыққа сауда қызметiн көрсетудiң прогрессивтi әдiстерi мен нысандарын насихаттайды, сауда мен қоғамдық тамақтандырудың отандық және шетелдiк озық тәжiрибесiн зерделейдi және енгiзедi, сауда жарнамасын дамытуға мүмкiндiк жасайды; 
      қолданылып жүрген заңдарға сәйкес республиканың шетелдегi сыртқы қызметiн үйлестiрудi жүзеге асырады; 
      әлеуметтiк даму және министрлiктiң жүйесiндегi қызметкерлердiң еңбек, тұрғын үй, мәдени-тұрмыстық жағдайлары мен оларға медициналық қызмет көрсетудi жақсарту жөнiндегi шараларды жүзеге асырады. 
      Ескерту. 4-шi тармаққа өзгертулер мен толықтырулар енгiзiлдi - ҚРМК-нiң 1995.09.11. N 1251 қаулысымен.  
      Ескерту. 4-тармаққа өзгерiс енгiзiлдi - ҚРҮ-нiң 1996.04.29. 
               N 520 қаулысымен  P960520_

                      III. Министрлiктiң құқықтары. 
 
        5. Министрлiктiң өзiне жүктелген функцияларына сәйкес: 
      мемлекеттiк кәсiпорындардың оларға берiлген мемлекеттiк басқару органдарының құқықтары мен қызметтерiн орындауына бақылау жасауды жүзеге асыру;<*> 
      басқа ведомстволармен бiрлесiп, Қазақстан Республикасының басқа мемлекеттермен ынтымақтастығы туралы келiсiмдер мен шарттарды әзiрлеуге қатысуға; 
      республиканың өнеркәсiп және сауда кәсiпорындары мен бiрлестiктерiнiң басшы қызметкерлерi резервiн орналастыру мен даярлау мәселелерiн белгiленген тәртiппен шешуге; 
      өз құзыры шегiнде нормативтiк құжаттар шығаруға, Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерiн және Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң қаулылары мен жарлықтарын орындау үшiн өнеркәсiп және сауда бiрлестiктерi мен кәсiпорындары үшiн мiндеттi шешiмдер қабылдауға және олардың орындалуын бақылауды жүзеге асыруға; 
      өнеркәсiп және сауда кәсiпорындарынан, сыртқы сауда ұйымдарынан Министрлiкке жүктелген мiндеттердi орындау үшiн қажеттi ақпаратты сұратып алуға; 
      өз құзырының шегiнде мемлекеттiк кәсiпорындарды, ұйымдар мен мекемелердi құру, қайта құру және тарату жөнiндегi мәселелердi белгiленген тәртiппен шешуге; 
      Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк мүлiктi басқару жөнiндегi мемлекеттiк комитетi тарапынан өзiне берiлген құқыққа сәйкес мемлекеттiк кәсiпорындардың мүлкiн иеленуге, пайдалануға және басқаруға; 
      көп салалық және ұлтаралық холдингтердi құру жөнiндегi құрылтай құжаттарын дайындау жұмысына қатысуға; 
      халық тұтынатын тауарлардың қорын белгiленген тәртiппен қалыптастыруға; 
      мүдделi органдармен келiсiп, уақытша жұмыс топтарын, үйлестiру, ғылыми-техникалық және басқа да кеңестер мен ведомствоаралық сараптау комиссияларын құруға, сондай-ақ Қазақстан Республикасының өнеркәсiбi, сыртқы экономикалық қызметi мен саудасы мәселелерi жөнiнде мәжiлiстер өткiзуге; 
      халықаралық көрмелер, жәрмеңкелер, аукциондар, симпозиумдар мен басқа да шаралар өткiзу жөнiндегi жұмыстардың ұйымдастырылуына қатысуға, жарнамалық-баспа қызметiн жүзеге асыруға; 
      өнеркәсiптi, сыртқы экономикалық қызмет пен сауданы басқару саласындағы Қазақстан Республикасының заңдарын жетiлдiру жөнiндегi ұсыныстар әзiрлеуге және белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң қарауына енгiзуге; 
      кәсiподақтармен және олардың бiрлестiктерiмен еңбек және өзге әлеуметтiк-экономикалық мәселелер бойынша салалық (тарифтiк) келiсiмдер жасауға құқығы бар. 
      Ескерту. 5-шi тармақтың екiншi абзацы жаңа редакцияда - ҚРМК-нiң 1995.09.11. N 1251 қаулысымен.
 
            IV. Министрлiктiң қызметiн ұйымдастырудың 
                   негiзгi мәселелерi 
 
        6. Министрлiктi Қазақстан Республикасында қолданылып жүрген заңдарға сәйкес қызметке тағайындалатын және босатылатын министр басқарады. 
      Министрдiң орынбасарлары болады, оларды министрдiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қызметке тағайындайды. Министрдiң орынбасарлары арасындағы мiндеттердi министр белгiлеп, бөледi. 
      7. Министр Министрлiктiң жұмысын ұйымдастырады және оның қызметi үшiн дербес жауап бередi. 
      Министр бұл мақсатта: 
      министрлiктiң қызметiн басқаруды жүзеге асырады, қолданылып жүрген заңдарға сәйкес барлық мекемелерде, кәсiпорындар мен ұйымдарда оның мүддесiн бiлдiредi және сенiмхатсыз Министрлiктiң атынан iс қимыл жасайды; 
      Министрдiң орынбасарлары мен Министрлiктiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң басшыларына жүктелген мiндеттердiң орындалуы үшiн жауапкершiлiктiң деңгейiн белгiлейдi; 
      қолданылып жүрген заңдарға сәйкес Министрлiктiң орталық аппараттарына қызметкерлердi қызметке қабылдайды және босатады, ынталандыру шараларын қолданады және тәртiптiк жаза белгiлеп, тартқызады; 
      Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң тарапынан бөлiнген қаржы шегiнде Министрлiк орталық аппаратының штаттық кестесi мен оны ұстауға арналған шығыстар сметасын, сондай-ақ Министрлiктiң құрылымдылық бөлiмшелерi мен ведомствоға қарасты ұйымдардың штаттарын және олар туралы ережелердi бекiтедi; 
      республикада белгiленген тәртiп бойынша шарт негiзiнде компаниялардың, бiрлестiктер мен сауда өкiлдiктерiнiң, шетелдегi сауда үйлерi мен басқа да кәсiпорындардың бiрiншi басшыларын қызметке тағайындайды және босатады; 
      Министрлiктiң қарамағындағы кәсiпорындар мен ұйымдардың құрылымына өзгерiстер енгiзедi. 
      8. Министрлiкте құрамында министр (алқа төрағасы), қызметi бойынша министрдiң орынбасарлары, сондай-ақ Министрлiк жүйесiнiң басқа да басшы қызметкерлерi бар алқа құрылады. 
      Министрлiктiң алқасы өз мәжiлiстерiнде Министрлiктiң құзырына қатысты мәселелердi қарайды. 
      Алқаның шешiмдерi министрдiң бұйрығымен iс жүзiне асырылады. Министр мен алқа арасында пiкiр алшақтығы туындаған жағдайда министр туындаған келiспеушiлiктер жайында Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiне баяндай отырып, өз шешiмiн iс жүзiнде асырады, ал алқа мүшелерi де өз тарапынан пiкiрлерiн баяндауға құқылы. 
      9. Министрлiк республиканың заңдарына сәйкес және өз құзiретi шегiнде Қазақстан Республикасы Конституциясының, Қазақстан Республикасы Президентi және Министрлер Кабинетiнiң актiлерi мен осы Ереженiң негiзiнде, олардың орындау үшiн бұйрықтар мен нұсқамалар шығарады және ведомствоға қарасты барлық шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң мiндеттi түрде орындау үшiн нұсқаулар бередi. 
      Ескерту. 9-шы тармақтың екiншi абзацы алынып тасталды - ҚРМК-нiң 1995.09.11. N 1251 қаулысымен. 
      10. Министрлiктiң департаменттерi мен басқармалары оның негiзгi құрылымдық бөлiмшелерi болып табылады. 
      11. Министрлiктiң орталық аппараты қызметкерлерiнiң санын, еңбек ақы қорын қоса алғанда, оны ұстау үшiн бөлiнетiн қаржы мөлшерiн, сондай-ақ басқару құрылымын Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi бекiтедi. 
      12. Министрлiк заңды тұлға болып табылады, банкте есеп айырысу, бюджеттiк және валюталық шоттары, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк елтаңбасы бейнеленген және өз атауы қазақ пен орыс тiлдерiнде жазылған мөр бар. 
      13. Министрлiк ғимараттарды, құрылыстар мен басқа да мүлiктi олардың қызметiне және өз жұмысының мақсаттарына сәйкес иелену мен пайдалануға құқылы. 
      Министрлiк жедел есеп және бухгалтерлiк есепке алуды жүзеге асырады және статистикалық есеп берудi жүргiзедi. Министрлiктiң лауазымды тұлғалары мемлекеттiк есептiлiктi бұрмалағаны үшiн қолданылып жүрген заңдарға сәйкес жауап бередi. 

          V. Министрлiктi қайта ұйымдастыру және жою 
 
        14. Министрлiктi қайта ұйымдастыру мен жою Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жүзеге асырылады. 

Об утверждении Положения о Министерстве промышленности и торговли Республики Казахстан

Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 1 августа 1995 г. N 1054. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 20 мая 1997 г. N 851 ~P970851.

 


     Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет:

     Утвердить прилагаемое Положение о Министерстве промышленности и

торговли Республики Казахстан.


        Первый заместитель

         Премьер-министра

       Республики Казахстан

                                            Утверждено

                                 постановлением Кабинета Министров

                                        Республики Казахстан

                                    от 1 августа 1995 г. N 1054


                             Положение

                   о Министерстве промышленности

                  и торговли Республики Казахстан


                         I. Общие положения


 
       1. Министерство промышленности и торговли Республики Казахстан (в дальнейшем - Министерство), созданное Указом Президента Республики Казахстан от 13 июня 1994 г. N 1730 U941730_ "Об образовании Министерства промышленности и торговли Республики Казахстан", является центральным органом государственного управления промышленностью, внешнеэкономическими связями, торговлей.
      2. Министерство подчиняется непосредственно Кабинету Министров Республики Казахстан и содержится за счет средств государственного бюджета республики.
      Министерство в своей деятельности руководствуется Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан, постановлениями Верховного Совета Республики Казахстан и решениями Кабинета Министров Республики Казахстан, а также настоящим Положением.
      3. Основными задачами Министерства являются:
      государственное управление производственным комплексом республики во взаимодействии с местными органами исполнительной власти и координация деятельности отраслей промышленности и торговли;
      разработка концепций развития промышленности, предусматривающих обеспечение эффективного использования производственного потенциала, развитие кооперационных связей, увеличение выпуска конкурентоспособной и наукоемкой продукции, проведение активной научно-технической, инвестиционной и социальной политики;
      организация внешнеэкономических связей, сотрудничество с зарубежными странами, развитие экспорта и импорта продукции, изучение конъюнктуры мирового рынка и прогнозирование его развития, участие в проведении международных выставок, ярмарок.
      Сноска. Абзац пятый исключен, абзац четвертый - в редакции постановления КМ РК от 11 сентября 1995 г. N 1251.
 
                  II. Основные функции Министерства
      4. Исходя из основных задач Министерство:
      обеспечивает координацию деятельности предприятий и организаций горно-металлургического, машиностроительного, химического комплексов и по производству товаров народного потребления;
      на основе прогноза потребностей общественного производства и населения в промышленной продукции и товарах народного потребления, а также с учетом конъюнктуры мирового рынка и необходимости интеграции в мировое хозяйство, разрабатывает и реализует приоритетные государственные программы развития отраслей промышленности, внешней и внутренней торговли;
      вносит предложения по демонополизации, разгосударствлению и приватизации государственной собственности в промышленности и торговле;
      в установленном порядке принимает участие в разработке и реализации мер по санации убыточных производств (предприятий), в промышленности, оказавшихся несостоятельными должниками;
      оказывает поддержку предпринимательству, малому и среднему бизнесу в вопросах привлечения иностранных инвестиций;
      в установленном порядке принимает участие в подготовке инвестиционных программ и проектов промышленности, финансируемых за счет централизованных ресурсов;
      в установленном порядке вносит предложения по привлечению и использованию иностранных кредитов и инвестиций в промышленность;
      принимает участия в процессе создания совместных предприятий, транснациональных промышленных структур;
      осуществляет анализ и разрабатывает прогнозы развития промышленности, совместно с другими министерствами формирует научно-техническую и инвестиционную политику по развитию производственных мощностей, улучшению их использования, повышению технического уровня производства;
      обеспечивает развитие эффективных кооперационных связей в промышленности с зарубежными странами с целью улучшения структуры балансов материальных ресурсов и повышения эффективности экспорта и импорта;
      организует разработку и внедрение программ охраны окружающей среды, безотходных и экологически чистых технологий на предприятиях промышленности;
      изучает конкурентоспособность казахстанских предприятий на международном рынке и вырабатывает предложения и рекомендации по ее повышению;
      осуществляет разработку и внедрение эффективных организационных форм управления в промышленности и торговле;
      разрабатывает меры рационального использования сырьевых ресурсов в промышленности за счет выявления внутренних резервов;
      осуществляет в установленном порядке перепрофилирование и реорганизацию промышленных государственных предприятий;
      разрабатывает меры по технологической модернизации производства с широким использованием иностранных инвестиций;
      осуществляет меры по государственной поддержке развития потребительского рынка;
      принимает участия в разработке материальных балансов по продукции промышленности;
      анализирует эффективность использования иностранных инвестиций и содействует притоку иностранного капитала в промышленный комплекс;
      проводит единую политику по безопасности и охране труда в промышленности;
      участвует в организации международных тендеров по передаче отдельных месторождений полезных ископаемых в совместную отработку, концессию;
      утверждает в установленном порядке положения, уставы, правила и другие нормативные документы по вопросам деятельности государственных промышленных предприятий, объединений, организаций и других структурных образований;
      оказывает методологическую и организационно-экономическую помощь промышленным предприятиям и организациям торговли в формировании рыночных инфраструктур, основанных на различных формах собственности;
      обосновывает потребность в финансовых и валютных средствах для решения стратегических задач промышленности и в установленном порядке вносит предложения в соответствующие органы;
      участвует в создании систем информационного обеспечения Министерства, государственных объединений и организаций, входящих в промышленный и торговый комплекс республики;
      осуществляет координацию деятельности предприятий, входящих в состав Министерства, по мобилизационной подготовке их производства;
      участвует в подготовке проектов международных и межправительственных договоров и соглашений в области торгово-экономического сотрудничества;
      проводит переговоры и заключает по поручению Кабинета Министров республики международные договоры и соглашения Республики Казахстан и контролирует их выполнение;
      на основе анализа конъюнктуры внутреннего и мирового потребительского рынка формирует предложения по производству продовольственных и непродовольственных товаров народного потребления и представляет их в соответствующие органы государственного управления;
      (абзац тридцать второй) осуществляет в соответствии с порядком, установленным Кабинетом Министров Республики Казахстан, выдачу лицензий на экспорт и импорт товаров (работ, услуг);
      решает в пределах компетенции вопросы, связанные с реэкспортом товаров;
      координирует работу по внедрению эффективных форм внешнеэкономического и промышленного сотрудничества;
      рассматривает предложения организаций и фирм зарубежных стран по вопросам внешней торговли, подготавливает и представляет в установленном порядке предложения по этим вопросам, проводит с участниками внешнеэкономических связей переговоры о товарообороте и платежах, объемах и очередности поставок;
      участвует в разработке и осуществлении мер по организации валютно-кредитных вопросов, взаимодействует с Таможенным комитетом Республики Казахстан по вопросам таможенного дела в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, "О таможенном деле в Республике Казахстан";
      подготавливает совместно с другими министерствами вопросы, касающиеся развития промышленности и торговли, для участия Республики Казахстан в работе международных экономических организаций и органов (ГАТТ, ВТО, ЮНКТАД, ЭКО, ЭСКАТО и др.), межправительственных комиссий и комитетов по торгово-экономическому и научно-техническому сотрудничеству с зарубежными странами, в конференциях, конгрессах, симпозиумах и совещаниях по вопросам международных экономических отношений, принимает иностранные делегации, прибывающие в Республику Казахстан для обсуждения и решения вопросов по развитию производственных, внешнеэкономических связей и торговли;
      проводит информационно-пропагандистскую работу по развитию торгово-экономических связей Республики Казахстан с зарубежными странами;
      (абзац сороковой) участвует в разработке механизма и организации проведения независимых технико-экономических экспертиз крупных инвестиционных проектов на строительство объектов за рубежом с участием Республики Казахстан;
      изучает конъюнктуру торговли и состояние потребительского рынка республики, вырабатывает рекомендации и прогнозы его развития;
      организует работу по проведению ярмарок по оптовой закупке товаров народного потребления;
      организует контроль за соблюдением в торговых структурах требований Закона Республики Казахстан Z913400_ "О защите прав потребителей", участвует в рассмотрении предложений по утверждению и изменению стандартов и технических условий на товары народного потребления;
      разрабатывает и утверждает обязательные для предприятий всех форм собственности, осуществляющих торговую деятельность на территории республики, правила торговли, контролирует соблюдение этих правил;
      пропагандирует прогрессивные формы и методы торгового обслуживания населения, изучает и внедряет передовой отечественный и зарубежный опыт торговли и общественного питания и способствует развитию торговой рекламы;

 

     осуществляет в соответствии с действующим законодательством

координацию деятельности внешнеэкономических организаций республики

за рубежом;

     (абзац сорок восьмой) реализует мероприятия по социальному

развитию, улучшений условий труда, жилищных, культурно-бытовых

условий и медицинского обслуживания работников системы

Министерства.



     Сноска. В пункт 5 внесены изменения постановлением КМ РК

от 11 сентября 1995 г. N 1251; постановлением Правительства РК от

29 апреля 1996 г. N 520.


                      III. Права Министерства


     5. Министерство для выполнения возложенных на него функций

имеет право:


 
       осуществлять контроль за выполнением государственными предприятиями делегированных им прав и функций органов государственного управления;
      участвовать совместно с другими ведомствами в подготовке соглашений и договоров о сотрудничестве Казахстана с другими государствами;
      решать в установленном порядке вопросы расстановки и подготовки резерва руководящих работников объединений и предприятий промышленности и торговли республики;
      издавать в пределах своей компетенции нормативные документы, принимать решения во исполнение актов Президента Республики Казахстан, постановлений и распоряжений Кабинета Министров Республики Казахстан, обязательные для предприятий и объединений промышленности и торговли, осуществлять контроль за их исполнением;
      запрашивать у предприятий промышленности и торговли, внешнеторговых организаций информацию, необходимую для выполнения задач, возложенных на Министерство;
      решать в установленном порядке в пределах своей компетенции вопросы по созданию, реорганизации, ликвидации государственных предприятий, организаций и учреждений;
      владеть, пользоваться и управлять имуществом государственных предприятий, в соответствии с правом, делегированным ему Государственным комитетом Республики Казахстан по управлению государственным имуществом;
      участвовать в подготовке учредительных документов по формированию многоотраслевых и транснациональных холдингов;
      формировать в установленном порядке резервы товаров народного потребления;
      по согласованию с заинтересованными органами создавать временные рабочие группы, координационные, научно-технические и другие советы, межведомственные экспертные комиссии, а также проводить совещания по проблемам промышленности, внешнеэкономической деятельности и торговли Республики Казахстан;
      принимать участие в организации работ по проведению международных выставок, ярмарок, аукционов, симпозиумов и других мероприятий, осуществлять рекламно-издательскую деятельность;
      разрабатывать и в установленном порядке вносить в Кабинет Министров Республики Казахстан предложения по совершенствованию законодательства Республики Казахстан в области управления промышленностью, внешнеэкономической деятельностью, торговлей;
      заключать с профсоюзами и их объединениями отраслевые (тарифные) соглашения по трудовым и иным социально-экономическим вопросам.
      Сноска. Абзац второй - в редакции постановления КМ РК от 11 сентября 1995 г. N 1251.
 
                   IV. Основные вопросы организации
                      деятельности Министерства
 
      6. Министерство возглавляет Министр, назначаемый и освобождаемый от должности в соответствии с действующим в Республике Казахстан законодательством.
      Министр имеет заместителей, назначаемых по его представлению Кабинетом Министров Республики Казахстан. Распределение обязанностей между заместителями Министра производится Министром.
      7. Министр организует работу Министерства и несет персональную ответственность за его деятельность.
      В этих целях Министр:
      осуществляет руководство деятельностью Министерства, представляет его во всех учреждениях, предприятиях и организациях, без доверенности действует от имени Министерства, в соответствии с действующим законодательством;
      устанавливает степень ответственности за выполнение обязанностей, возложенных на заместителей Министра и руководителей структурных подразделений Министерства;
      в соответствии с действующим законодательством принимает и увольняет работников в аппарат Министерства, применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания;
      утверждает штатное расписание и смету расходов на содержание центрального аппарата Министерства в пределах выделенных Кабинетом Министров ассигнований, а также штаты и положения о структурных подразделениях и подведомственных организациях Министерства;
      в установленном в республике порядке на контрактной основе назначает и освобождает руководителей компаний, объединений, торговых представительств, торговых домов за границей и других предприятий;
      производит в установленном порядке структурные изменения предприятий и организаций, находящихся в ведении Министерства.
      8. В Министерстве образуется коллегия в составе Министра (председатель коллегии) и заместителей Министра по должности, а также других руководящих работников системы Министерства.
      Коллегия Министерства на своих заседаниях рассматривает вопросы, относящиеся к компетенции Министерства.
      Решения коллегии проводятся в жизнь приказами Министра. В случае разногласий между Министром и коллегией Министр проводит в жизнь свое решение, докладывая о возникших разногласиях Кабинету Министров Республики Казахстан, а члены коллегии в свою очередь вправе изложить свое мнение.
      9. Министерство на основании и во исполнение Конституции Республики Казахстан, законов Республики Казахстан, актов Президента Республики Казахстан и Кабинета Министров Республики Казахстан и настоящего Положения в соответствии с законодательством республики и в пределах своей компетенции издает приказы и инструкции и дает указания, обязательные для исполнения всеми подведомственными хозяйствующими субъектами.
      Сноска. Абзац второй исключен - постановлением КМ РК от 11 сентября 1995 г. N 1251.
      10. Основными структурными подразделениями Министерства являются департаменты и управления.
      11. Численность работников центрального аппарата Министерства, размер ассигнований на его содержание, включая фонд оплаты труда, а также структура управления утверждаются Кабинетом Министров Республики Казахстан.
      12. Министерство имеет расчетный, бюджетный и валютный счета в банке, печать с изображением Государственного герба Республики Казахстан, со своим наименованием на казахском и русском языках.
      13. Министерство обладает правом владения и пользования зданиями, сооружениями и другим имуществом в соответствии с их назначением и целями своей деятельности.
      Министерство осуществляет оперативный и бухгалтерский учет, ведет статистическую отчетность. Должностные лица Министерства несут установленную законом ответственность за искажение государственной отчетности.
 
              V. Реорганизация и ликвидация Министерства
 
      14. Реорганизация и ликвидация Министерства производится в соответствии с законодательством Республики Казахстан.