Үкiмет (бюджет) резервiне өткiзiлетiн құндылықтарды өткiзу, беру, есеп айырысу мен сату тәртiбiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң ҚАУЛЫСЫ 1995 жылғы 27 қазан N 1391. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2004.06.24. N 695 қаулысымен.

      "Бағалы металдар мен асыл тастарға байланысты қатынастарды мемлекеттiк реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылғы 20 шiлдедегi N 2372 Заң күшi бар  Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Үкiмет (бюджет) резервiне өткiзiлетiн құндылықтарды өткiзу, беру, есеп айырысу мен сатудың қоса берiлiп отырған тәртiбi бекiтiлсiн.
      2. Қазақстан Республикасының министрлiктерi, мемлекеттiк комитеттерi мен ведомстволары, Ұлттық Банкi екi ай мерзiм iшiнде ведомстволық шешiмдерi осы қаулымен бекiтiлген тәртiпке сәйкес келтiрiлсiн.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-министрi

Қазақстан Республикасы  
Үкiметiнiң      
1995 жылғы 27 қазандағы 
N 1391 қаулысымен    
БЕКIТIЛГЕН    

Үкiмет (бюджет) резервiне өткiзiлетiн құндылықтарды өткiзу, беру, есеп айырысу және сату
ТӘРТIБI

I. Жалпы ережелер

      1. "Бағалы металдар мен асыл тастарға байланысты қатынастарды мемлекеттiк реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылғы 20 шiлдедегi N 2372 Заң күшi бар Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi Үкiмет (бюджет) резервiне өткiзiлетiн құндылықтарды өткiзудiң, берудiң, есеп айырысу мен сатудың мынадай тәртiбiн белгiлейдi. 
      2. Үкiмет (бюджет) резервi: 
      а) монеталық алтыннан, күмiстен, платинадан және құйма, түйiршiк, ұнтақ, сондай-ақ саф түрiндегi платина тобындағы металдардан; 
      б) қаптамалық жұқа алтын мен күмiстi қоса алғанда, зергерлiк қорытпалардағы, дайындамалардағы және басқа өндiрiстiк-техникалық мақсаттағы басқа да өнiмдердегi бағалы металдар; 
      в) өңделмеген және өңделген күйдегi асыл тастардан; 
      г) халықтан сатылып алынған, тәркiленген, иесiз мұрагерлiк құқық бойынша мемлекетке өткен, қазына немесе археологиялық қазбалар құрамында табылған бағалы металдар мен асыл тастардан жасалған бұйымдар және солардың сынықтарынан тұрады. 
      3. Үкiмет (бюджет) резервiн Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi жанындағы Қазынашылық: 
      а) құйма және басқа түрдегi бағалы металдарды қазақстандық өндiрушiлерден, бастапқы саудада және екiншi iшкi нарықта, сондай-ақ Үкiметпен контракт негiзiнде бағалы металдарды өндiру мен ұқсату саласында құрылған бiрлескен кәсiпорындардан және дүниежүзiлiк нарықтан сатып алу; 
      б) Үкiмет (бюджет) резервiне бағалы металдардан, асыл тастардан жасалған тәркiленген иесiз, мұрагерлiк құқық бойынша мемлекетке өткен бұйымдарды тапсыру; 
      в) халықтан бағалы металдардан, асыл тастардан жасалған зергерлiк және басқа да бұйымдарды ломбардтар және Каззергерсауданың сатып алу пункттерi арқылы сатып алу; 
      г) қазына құрамында немесе археологиялық қазбалар кезiнде табылған бағалы металдарды, асыл тастарды және олардан жасалған бұйымдарды, сондай-ақ көтерме алтынды мемлекетке өткiзу (сату); 
      д) республикада және басқа мемлекеттер азаматтарының бағалы металдардан, асыл тастардан жасалған бұйымдарды өз ерiктерiмен қайырымдылыққа беруi; 
      е) қымбат металдардың табиғи кесектерiн сатып алу жолымен құрады және толықтырады. Қазақстан Республикасының аумағында бағалы металдарды барлау мен өндiру жұмыстарын жүргiзетiн кәсiпорындардың және шаюшылар артельдерiнiң бағалы саф металл кесектерiн iрiктеп алу Үкiмет (бюджет) резервiне өткiзу ережелерi арнаулы нұсқаулығымен реттеледi. 
      4. Үкiмет (бюджет) резервiне заңды тұлғалар, сондай-ақ халық сатқан құндылықтардың құнын төлеу республикалық бюджетiн шығыс бөлiгiнде қарастырылған қаражат есебiнен жүргiзiледi. 
      5. Үкiмет (бюджет) резервiнен құру, пайдалану және сату Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлеген тәртiппен Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң жанындағы Қазынашылық арқылы жүзеге асырылады. Үкiмет (бюджет) резервi құрамындағы бағалы металдарды, асыл тастарды және олардан жасалған бұйымдарды Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерiнде көзделген жағдайларды қоспағанда, төлем құралы ретiнде, сондай-ақ Қазақстан Республикасының резиденттерi мен резидент еместерiне кепiлдiктер беруге пайдалануға жол берiлмейдi. 
      6. Үкiмет (бюджет) резервiне кiретiн құндылықтар Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң жанындағы Қазынашылық пен Мемқойма арасында жасалған шарт негiзiнде Мемлекеттiк қазына қоймасында сақталады. 
      7. Осы тәртiппен белгiленген ережелердi барлық меншiк нысанындағы және бағыныстағы шаруашылық жүргiзушi субъектiлер, оның iшiнде бағалы металдармен және асыл тастармен операцияларды жүзеге асыратын құқық қорғау, салық, кеден органдары және ломбардтар сақтауға тиiс. 

II. Құндылықтарды Үкiмет (бюджет) резервiне өткiзу тәртiбi

      8. Құйма, түйiршiк, ұнтақ, басқа да түрде және күйде Үкiмет (бюджет) резервiне өткiзiлетiн немесе тапсырылатын бағалы металдар Қазақстан Республикасының оны берушiлер орналасқан немесе басқа мемлекеттердiң қолданыстағы стандарттарына, не техникалық шарттарына сәйкес буып-түйiлуге тиiс. 
      9. Ломбардтар, сатып алу пункттерi, кедендер, Қазақстан Республикасының құқық қорғау, салық органдары асыл тастарды, бағалы металдардан, асыл тастардан жасалған бұйымдарды, сондай-ақ бағалы металдардың сынықтарын бағалы посылкалармен жiбередi. Құндылықтар матамен қапталған ағаш немесе картон қораптарға салынуы қажет. Қаптау - тiгiстi, байламдарды және мөрдi (пломбы) бұзбайынша iшiндегi құндылыққа қол жеткiзуге мүмкiндiк бермейтiндей болуы керек, бұл үшiн тiгiс iш жағынан жасалып, саңылаусыз болуға тиiс. Қаптың аузы түйiндерi жоқ, тұтас жiппен қысып байланып, тiгiледi, оның ұштары сүргiш мөрге арналған ойығы бар ағаш тақташаның тесiгiнен өткiзiледi. 
      Посылка жөнелтушiнiң сүргiш мөрiмен мөрленедi және посылканың теңгемен бағалау құны, жөнелтушi мен алушының мекен-жайлары көрсетiлген белгi қағазбен жабдықталуы қажет. 
      10. Қапталмаған ағаш жәшiктер үзiлмес үшiн оның үстiндегi ойықтар арқылы жүргiзiлген, қырларындағы тесiктерден өткiзiлген жiппен немесе сыммен байланады. Жiптiң немесе сымның ұшы сүргiш мөрмен мөрленедi немесе пломбаланады. 
      11. Құндылықтар салынған посылкалар екi данада ресiмделген iлеспе құжатпен (сипаттама, реестр, т.с.с.): бiреуi жеке пакетте, ал екiншiсi посылканың iшiнде құндылықтармен бiрге жiберiледi. 
      12. Лигатуралық салмағында 30 проценттен астам бағалы металдары бар жалпы техникалық мақсаттағы өнiмдер Үкiмет (бюджет) резервiне Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң жанындағы Қазынашылықтың өкiлеттi органмен немесе дайындаушы-кәсiпорынмен жасаған шарттардың негiзiнде сатылады. 
      13. Үкiмет (бюджет) резервi бағалы емес металдардан және асыл емес тастардан жасалған бұйымдарды, өндiрiсте пайдаланылған қымбат металдар мен асыл тастарды және олардың қалдықтарын, қолданыстағы техникалық талаптарға жауап беретiн алмастарды қоспағанда), сондай-ақ құрамында 10 проценттен кем алтыны, 30 проценттен кем күмiсi бар және бағалы металдары мен асыл тастары жоқ зер бұйымдарды қабылдамайды. 
      14. Мемқоймаға түсетiн және Үкiмет (бюджет) резервiне алынатын құндылықтарды қабылдауды Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi тағайындайтын комиссия қажеттi жабдықтармен және мүкәммалдармен жабдықталған арнаулы үй-жайларда жүргiзедi. Қабылдау кезiнде құндылықтарды тапсыруға және қабылдауға тiкелей қатысы жоқ адамдардың бұл үй-жайларға кiруiне тыйым салынады. 
      15. Үкiмет (бюджет) резервiне есептеуге жататын құндылықтарды өткiзу мен қабылдау тәртiбiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Қазақстан Республикасы Ұлттық банкiнiң келiсiмiмен бекiткен арнаулы нұсқаулықпен (осы Тәртiптiң 6-тармағы) айқындалады. 
      16. Посылкаға (немесе басқа орынға) құндылықтардың дұрыс салынуына оларды салған және мөрлеген (пломбалаған) адамдар жауап бередi. 
      17. Дайындаушы кәсiпорындардан түскен бағалы металдардың және олардан жасалған бұйымдардың сапасы үшiн дайындаушы кәсiпорындар жауап бередi. 
      18. Үкiмет (бюджет) резервiне салық, кеден, құқық қорғау органдарынан алынған, осы тәртiптiң 2-тармағына сәйкес келмейтiн құндылықтар, жiберушiнiң есебiнен, оның өзiне қайтарылады. 
      19. Мемқойма орауы бұзылған посылкаларды, сондай-ақ қағазға оралған құндылықтарды қабылдамайды. 
      20. Мемқоймаға құндылықтарда тасымалдау тәртiбi "Қымбат металдармен және асыл тастармен, сондай-ақ олардан жасалған бұйымдармен жүргiзiлетiн операциялар туралы ережелердi бекiту жөнiндегi" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1994 жылғы 7 қыркүйектегi N 1004 қаулысымен реттеледi. 

III. Үкiмет (бюджет) резервiнен құндылықтарды беру 

      21. Үкiмет (бюджет) резервiндегi бағалы металдарды, асыл тастарды және олардан жасалған бұйымдарды беру мынадай жағдайларда жүргiзiледi: 
      а) Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң жанындағы Қазынашылықтың шетел банктерiнде депозитке немесе металл шоттарда Қазақстан Республикасының Үкiметi жасаған кредиттiк, не басқа да келiсiмдердi кепiлдiкпен қамтамасыз ету ретiнде орналастыруы үшiн; 
      б) Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң жанындағы Қазынашылықтың кейiн сату үшiн дүниежүзiлiк сауда орталықтарына шығаруы үшiн; 
      в) берiлген лицензияларға сәйкес өндiрiстiк, ғылыми-зерттеу және өзге де қызметтердi жүзеге асыруы үшiн екiншi iшкi нарықта заңды және жеке тұлғаларға сату мақсатында; 
      г) бөлшек сауда кәсiпорындары арқылы немесе аукциондық саудада халыққа зергерлiк бұйымдарды сату үшiн; 
      д) мұражайларға, дiни немесе өзге де қоғамдық ұйымдарға пайдалануға беру үшiн. 
      22. Үкiмет (бюджет) резервiне алынған құндылықтарды Мемқоймадан берудiң негiзi Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмi (қаулысы, өкiмi) және Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi бойынша тиiстi бұйрық болып табылады. 
      23. Үкiмет (бюджет) резервiнен құндылықтарды беру тәртiбi Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi бекiткен арнаулы нұсқаулығымен (осы Тәртiптiң 6-тармағы) белгiленедi және ол барлық заңды және жеке тұлғалардың орындауы үшiн мiндеттi. 
      24. Заңды тұлғаларға құндылықтарды беру - олардың қызметкерлерiне немесе Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгiнiң арнаулы байланыс өкiлдерiне берiлетiн бiр жолғы сенiмхат бойынша, оның жеке басын куәландыратын құжатты қоса көрсеткенде, ал жеке тұлғаларға - Қазақстан Республикасы азаматының төлқұжаты мен оның құндылықтарды алуға құқын растайтын құжатты көрсеткенде жүзеге асырылады. 
      25. Бағалы металдарды, асыл тастарды және олардан жасалған бұйымдарды есептеу ерекшелiгiне байланысты ағымдағы айдың соңғы күнi және желтоқсанның 25-iнен 31-iне дейiн Үкiмет (бюджет) резервiнен құндылықтар босатылмайды. 

IV. Бағалы металдар, асыл тастар және олардан жасалған бұйымдар үшiн есеп айырысу

      26. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi жанындағы Қазынашылық Үкiмет (бюджет) резервiне есептеуге алатын құйма және басқа түрдегi тазартылған бағалы металдар, асыл тастар үшiн дүниежүзiлiк бағаны ескере отырып, бастапқы саудада және екiншi iшкi нарықта қалыптасқан келiсiмдi баға бойынша есеп айырысады. 
      27. Ломбардтардан және сатып алу пункттерiнен, сондай-ақ қазына тапқан адамдардан түскен бағалы металдардан, асыл тастардан жасалған бұйымдар үшiн есеп айырысулар прейскуранты Қазақстан Республикасының Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi мемлекеттiк комитетi әзiрлейтiн және ағымдағы баға бойынша жасалады. 
      28. Үкiмет (бюджет) резервiнен заңды және жеке тұлғаларға босатылатын бағалы металдардың, асыл тастардың құнын төлеу 21-тармақтың "в" тармақшасынан сәйкес алдын-ала толық төлеу жағдайында берiлген күнгi әлемдiк ағымдағы бағаларды ескеру арқылы екiншi саудада жинақталатын келiсiмдi бағасы бойынша жүргiзiледi. 
      Төлемге арналған есеп шоттың көшiрмесi берiлген күн болып саналады. 
      29. Үкiмет (бюджет) резервiнен ұйымдардың сатуы немесе пайдалану үшiн босатылатын бағалы металдардан, асыл тастардан жасалынған бұйымдардың құнын осы тәртiптiң 21-тармағындағы "г" және "д" тармақшаларына сәйкес Қазақстан Республикасы Сынамалық қадағалаудың мемлекеттiк инспекциясының, Мемқазынаның, Қаржы министрлiгiнiң, ал қажет болған жағдайда республиканың басқа да министрлiктерiнiң мамандарының сарапшыларының қатысуымен құрылған сараптау комиссиясы анықтайды. 
      30. Көркем, ғылыми және өзге де құндылықтарға жатқызылған бағалы металдардан жасалған зергерлiк және басқа да бұйымдар сараптау комиссиясының қорытындылары бойынша кейiн қайтадан сату немесе мұражайларға, дiни және басқа да ұйымдарға беру мақсатында қайта жаңғыртуға жiберiлуi мүмкiн. 
      31. Бағалы металдармен, асыл тастармен, сондай-ақ үкiмет (бюджет) резервiне есептелген және содан босатылған, осылардан жасалған бұйымдармен операциялар жасау жөнiндегi есеп айырысу кезiнде Қазақстан Республикасының салық заңы белгiлеген салықтар, алымдар мен баждар төленедi. 
      32. Тәркiленген, иесiз және мұрагерлiк құқы бойынша мемлекетке өткен бағалы заттар қайтарусыз үкiмет (бюджет) резервiне есептелiнедi. 

V. Үкiмет (бюджет) резервiнен құндылықтарды сату 

      33. Тазартылған бағалы металдарды шетелдiк банктерде депозит ретiнде енгiзу немесе кейiн сату мақсатында металл есеп шоттарында орналастыру үшiн Қазақстан Республикасы Президентiнiң Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң ұсынысы негiзiнде белгiленген квота шегiндегi өкiмi бойынша Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi жанындағы Қазынашылық арқылы жүргiзiледi. 
      Аталған ұсыныста ұсыныс жiберілген күнгi жағдай бойынша үкiмет (бюджет) резервiнде бар тiстi құндылықтардың жалпы мөлшерi туралы, олардың жоспарланып отырған түсiмi туралы және осы құндылықтармен болжамды операциялардан қаражат жұмсаудың нақты бағыттары туралы ақпарат болуы керек. 
      34. Шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң берiлген лицензия бойынша оларды өндiрiстiк, ғылыми-зерттеу және өзге де қызметтердi жүзеге асыру үшiн тазартылған металдарды, зергерлiк құймалар мен басқа да өндiрiстiк-техникалық мақсаттағы өнiмдердi сатуы өкiлеттi банктердегi металл есеп шоттарда нәтиженi көрсету, сондай-ақ бағалы металдарды нақты алмастыру арқылы екiншi iшкi нарықта жүргiзiледi. 
      35. Халықтан сатып алынған, тәркіленген, иесiз, мұрагерлiк құқығы бойынша үкiмет (бюджет) резервiне өткен құрамында бағалы металдар, асыл тастар бар бұйымдарды сату өкiлеттi банктердегi металл есеп шоттарында нәтижесiн көрсету арқылы екiншi iшкi нарықта жүргiзiледi. 
      36. Құрамында бағалы металдар, асыл тастар бар бұйымдарды пайдалануға мұражайларға, дiни және басқа да ұйымдарға беру осы бұйымдарды сараптау комиссиясы бағалағаннан кейiн Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаржы министрлiгi жанындағы Қазынашылықтың шешiмдерi бойынша жүргiзiледi. 
      37. Саф түрiндегi бағалы металдарды сату Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi жанындағы Қазынашылықтың ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмдерiне сәйкес аукциондарда жүзеге асырылады. 
      Саф түрiндегi бағалы металдарды сараптап бағалау және оларды аукциондарда сату Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң жанындағы Қазынашылық өкiлдерiнiң қатысуымен Мемлекеттiк қойма жүзеге асырады. 
      38. Тәркiленгенi туралы соттың шешiмiнiң (үкiмiнiң) негiзiнде үкiмет (бюджет) резервiне есептелген бағалы металдарды, асыл тастарды және солардан жасалған бұйымдарды заңды және жеке тұлғаларға қайтару, егер олар сатылмаса немесе белгiленген тәртiппен қайта өңделмесе табиғи түрде жүргiзiледi. Аталған бұйымдар сатылған немесе қайта өңделген жағдайда олардың құны Қазақстан Республикасының Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi мемлекеттiк комитетi бекiткен баға бойынша қайтарылады. 
      Жартылай фабрикат, өндiрiстiк және лабораториялық мақсаттағы құйма, қожды, саф түрiндегi, сынық түрiндегi бағалы металдар (алтын, күмiс, платина және платина тобындағы металдар) өңделмеген түрдегi асыл тастар, сондай-ақ революцияға дейiнгi және кеңестiк өрнектелген алтын теңгелер иелерiне қайтарылмайды, осы құндылықтардың құны қайтарылған күнгi әлемдiк баға ескерiле отырып, екiншi саудада қалыптасқан келiсiмдi баға бойынша қайтарылады. 

Об утверждении порядка сдачи, выдачи, расчетов и реализации ценностей, сдаваемых в правительственный (бюджетный) резерв

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 октября 1995 г. N 1391. Утратило силу - постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года N 695 (P040695)

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, от 20 июля 1995 г. N 2372 U952372_ "О государственном регулировании отношений, связанных с драгоценными металлами и драгоценными камнями" Правительство Республики Казахстан постановляет:
 

      1. Утвердить прилагаемый Порядок сдачи, выдачи, расчетов и реализации ценностей, сдаваемых в правительственный (бюджетный) резерв.
      2. Министерствам, государственным комитетам и ведомствам, Национальному Банку Республики Казахстан в двухмесячный срок привести ведомственные решения в соответствие в Порядком, утвержденным настоящим постановлением.

   Премьер-министр
Республики Казахстан

                                             Утвержден
                                   постановлением Правительства
                                      Республики Казахстан
                                   от 27 октября 1995 г. N 1391

                           П О Р Я Д О К
            сдачи, выдачи, расчетов и реализации ценностей,
            сдаваемых в правительственный (бюджетный) резерв

                          I. Общие положения

      1. В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, от 20 июля 1995 г. N 2372 "О государственном регулировании отношений, связанных с драгоценными металлами и драгоценными камнями" Правительство Республики Казахстан устанавливает следующий порядок сдачи, выдачи, расчетов и реализации ценностей, сдаваемых в правительственный (бюджетный) резерв.
      2. Правительственный (бюджетный) резерв состоит из:
      а) монетарного золота, серебра, платины и металлов платиновой группы в слитках, гранулах, порошках, а также в самородках;
      б) драгоценных металлов в ювелирных сплавах, заготовках и другой продукции производственно-технического назначения, включая сусальное золото и серебро;
      в) драгоценных камней в сыром и обработанном видах;
      г) изделий из драгоценных металлов и камней, скупленных у населения, конфискованных, бесхозяйных, перешедших по праву наследования государству, найденных в составе кладов или при археологических раскопках, а также лома таких изделий.
      3. Формирование и пополнение правительственного (бюджетного) резерва производится Казначейством при Министерстве финансов Республики Казахстан путем:
      а) покупки драгоценных металлов в слитках и других видах у казахстанских производителей на первичных торгах и вторичном внутреннем рынке, а также у совместных предприятий, созданных в сфере добычи и производства драгоценных металлов на основании контрактов с Правительством Республики Казахстан, и на мировом рынке;
      б) сдачи в правительственный (бюджетный) резерв конфискованных, бесхозяйных, перешедших по праву наследования государству изделий из драгоценных металлов, драгоценных камней;
      в) покупки у населения ювелирных и других изделий из драгоценных металлов, драгоценных камней через ломбарды и скупочные пункты Казювелирторга;
      г) сдачи (продажи) государству драгоценных металлов, драгоценных камней и изделий из них, найденных в составе кладов или при археологических раскопках, а также подъемного золота;
      д) добровольного пожертвования государству изделий из драгоценных металлов, драгоценных камней гражданами республики и других государств;
      е) покупки самородков драгоценных металлов. Правила отбора самородков предприятиями и старательскими артелями, ведущими разведку и добычу драгоценных металлов на территории Республики Казахстан, их реализации в правительственный (бюджетный) резерв регламентируются специальной инструкцией.
      4. Оплата стоимости ценностей, продаваемых в правительственный (бюджетный) резерв юридическими лицами, а также населением, производится за счет средств, предусмотренных в расходной части республиканского бюджета.
      5. Формирование, использование и реализация правительственного (бюджетного) резерва осуществляется через Казначейство при Министерстве финансов Республики Казахстан в порядке, устанавливаемом Правительством Республики Казахстан. Не допускается использование драгоценных металлов, драгоценных камней и изделий из них, находящихся в составе правительственного (бюджетного) резерва, в качестве средства платежа, а также для предоставления гарантий резидентам и нерезидентам Республики Казахстан при оформлении сделок, за исключением случаев, предусмотренных актами Президента Республики Казахстан.
      6. Ценности, входящие в правительственный (бюджетный) резерв, хранятся в Государственном хранилище ценностей (Гохране) на основании договора, заключенного Казначейством при Министерстве финансов Республики Казахстан с Гохраном.
      7. Установленные настоящим Порядком правила должны соблюдать хозяйствующие субъекты всех форм собственности и подчиненности, в том числе правоохранительные, налоговые, таможенные органы и ломбарды, осуществляющие операции с драгоценными металлами и драгоценными камнями.

                     II. Порядок сдачи ценностей
                в правительственный (бюджетный) резерв

      8. Драгоценные металлы в слитках, гранулах, порошках, в других видах и состояниях, сдаваемые или передаваемые в правительственный (бюджетный) резерв, должны быть упакованы в соответствии с действующими стандартами либо техническими условиями Республики Казахстан или других государств, в которых находятся поставщики.
      9. Драгоценные камни, изделия из драгоценных металлов, драгоценных камней, а также лом драгоценных металлов ломбардами, скупочными пунктами, таможенными, правоохранительными, налоговыми органами Республики Казахстан поставляются в ценных посылках. Ценности должны быть упакованы в деревянные и картонные коробки, обшитые тканью. Упаковка должна исключать возможность доступа к вложению без повреждения обшивки, перевязей и печати (пломб), для чего швы мешка должны быть расположены внутри и не иметь просвета. Горловина мешка плотно обвязывается и прошивается цельным, без узлов, шпагатом, концы которого продеваются в отверстие деревянной дощечки с углублением для сургучной печати.
      Посылка опечатывается сургучной печатью отправителя и снабжается ярлыком, на котором указываются оценочная стоимость посылки в тенге, адреса отправителя и получателя.
      10. Необшитые деревянные ящики должны быть перевязаны шпагатом или проволокой по углублениям на поверхности ящика для исключения прорыва обвязки с продеванием через отверстия на гранях посылки. Концы шпагата или проволоки опечатываются сургучной печатью либо пломбируются.
      11. Посылки с ценностями пересылаются вместе с сопроводительными документами (описями, реестрами и т.п.), оформленными в двух экземплярах: один в отдельном пакете, а другой внутри посылки вместе с ценностями.
      12. Продукция общетехнического назначения, содержащая драгоценные металлы более 30 процентов ее лигатурной массы, продается правительственному (бюджетному) резерву на основании договоров, заключенных Казначейством при Министерстве финансов Республики Казахстан с уполномоченным органом либо с предприятиями-изготовителями.
      13. Правительственный (бюджетный) резерв не принимает изделия из недрагоценных металлов и недрагоценных камней, драгоценные металлы и драгоценные камни, использованные в производстве и их отходы (за исключением природных алмазов, отвечающих действующим техническим условиям), а также предметы, содержащие менее 10 процентов золота или 30 процентов серебра, и парчовые изделия, не содержащие драгоценные металлы и драгоценные камни.
      14. Прием ценностей, поступающих в Гохран и зачисляемых в правительственный (бюджетный) резерв, производится комиссией, назначаемой Министерством финансов Республики Казахстан, в специально отведенных помещениях, оснащенных необходимым оборудованием и инвентарем. Во время приема запрещается посещение этих помещений лицами, не имеющими прямого отношения к сдаче и приемке ценностей.
      15. Порядок сдачи и приемки ценностей, подлежащих зачислению в правительственный (бюджетный) резерв, определяется специальной инструкцией, утвержденной Министерством финансов Республики Казахстан по согласованию с Национальным Банком Республики Казахстан (пункт 6 настоящего Порядка).
      16. Ответственность за правильность вложения ценностей в посылку (или иное место) несут лица, производившие их упаковку и опечатывание (опломбирование).
      17. За качество драгоценных металлов и изделий из них, поступающих от предприятий-изготовителей, ответственность несут предприятия-изготовители.
      18. Ценности, полученные в правительственный (бюджетный) резерв от налоговых, таможенных, правоохранительных органов, не соответствующие пункту 2 настоящего Порядка, возвращаются отправителю за его счет.
      19. Гохран не принимает посылки с нарушенной упаковкой, а также посылки с ценностями в бумажной упаковке.
      20. Порядок транспортировки ценностей в Гохран регламентируется постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 7 сентября 1994 г. N 1004  P941004_   "Об утверждении Правил об операциях с драгоценными металлами и драгоценными камнями, а также изделиями из них".

                      III. Выдача ценностей из
              правительственного (бюджетного) резерва

      21. Выдача драгоценных металлов, драгоценных камней, а также изделий из них, содержащихся в правительственном (бюджетном) резерве, производится в следующих случаях:
      а) для размещения Казначейством при Министерстве финансов Республики Казахстан в иностранных банках на депозит либо на металлические счета в качестве гарантийного обеспечения кредитных или иных соглашений, заключенных Правительством Республики Казахстан;
      б) вывоза Казначейством при Министерстве финансов Республики Казахстан в центры мировой торговли для последующей продажи;
      в) с целью реализации на вторичном внутреннем рынке юридическим и физическим лицам республики - для осуществления производственной, научно-исследовательской и иной деятельности в соответствии с выданными лицензиями;
      г) для продажи ювелирных изделий населению через предприятия розничной торговли или на аукционных торгах;
      д) для передачи в пользование музеям, религиозным или иным общественным организациям.
      22. Основанием для выдачи из Гохрана ценностей, зачисленных в правительственный (бюджетный) резерв является решение (постановление, распоряжение) Правительства Республики Казахстан и соответствующий приказ по Министерству финансов Республики Казахстан.
      23. Порядок выдачи ценностей из правительственного (бюджетного) резерва устанавливается специальной инструкцией, утвержденной Министерством финансов Республики Казахстан (пункт 6 настоящего Порядка), и обязателен к соблюдению всеми юридическими и физическими лицами.
      24. Выдача ценностей юридическим лицам производится по разовой доверенности, выдаваемой их работникам или представителям специальной связи Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан с предъявлением документа, удостоверяющего личность, а физическим лицам - по предъявлении паспорта гражданина Республики Казахстан и документа, подтверждающего его право на получение ценностей.
      25. В связи со спецификой учета драгоценных металлов, драгоценных камней и изделий из них выдача ценностей из правительственного (бюджетного) резерва в последний день текущего календарного месяца и с 25 по 31 декабря не производится.

                 IV. Расчеты за драгоценные металлы,
                  драгоценные камни и изделия из них

      26. Расчеты за аффинированные драгоценные металлы в слитках и других видах, драгоценные камни, приобретаемые Казначейством при Министерстве финансов Республики Казахстан для зачисления в правительственный (бюджетный) резерв, производятся по договорным ценам, складывающимся на первичных торгах и на вторичном внутреннем рынке с учетом уровня мировых цен на них.
      27. Расчеты за изделия из драгоценных металлов, драгоценных камней, поступившие в правительственный (бюджетный) резерв из ломбардов и скупочных пунктов, а также от лиц, нашедших клад, производятся по текущим ценам, прейскуранты которых разрабатываются и утверждаются Государственным комитетом Республики Казахстан по ценовой и антимонопольной политике.
      28. Оплата стоимости драгоценных металлов, драгоценных камней, отпускаемых из правительственного (бюджетного) резерва юридическим и физическим лицам в соответствии с подпунктом "в" пункта 21, производится по договорным ценам, складывающимся на вторичных торгах с учетом текущих мировых цен на дату выдачи на условиях полной предварительной оплаты.
      Датой выдачи считается выписка счета на оплату.
      29. Стоимость изделий из драгоценных металлов, драгоценных камней, отпускаемых из правительственного (бюджетного) резерва для реализации или в пользование организациям в соответствии с подпунктами "г" и "д" пункта 21 настоящего Порядка, определяется экспертными комиссиями, создаваемыми с участием специалистов, экспертов Государственной инспекции пробирного надзора, Гохрана, Министерства финансов Республики Казахстан, а при необходимости и других министерств республики.
      30. По заключениям экспертных комиссий ювелирные и другие изделия из драгоценных металлов, представляющие художественную, научную и иную ценность, могут быть направлены на реставрацию с целью последующей реализации или передачи музеям, религиозным и иным организациям.
      31. При расчетах по операциям с драгоценными металлами, драгоценными камнями, а также изделиями из них, зачисленными в правительственный (бюджетный) резерв и отпускаемыми из него, уплачиваются налоги, сборы и пошлины, установленные налоговым законодательством Республики Казахстан.
      32. Конфискованные, бесхозяйные и перешедшие по праву наследований государству ценности зачисляются в правительственный (бюджетный) резерв безвозмездно.

                      V. Реализация ценностей из
               правительственного (бюджетного) резерва

      33. Вывоз аффинированных драгоценных металлов для депонирования в иностранных банках или размещения на металлических счетах с целью последующей продажи производится Казначейством при Министерстве финансов Республики Казахстан по распоряжениям Президента Республики Казахстан в пределах установленных квот на основании представления Правительства Республики Казахстан.
      Указанное представление должно содержать информацию об общем количестве соответствующих ценностей, находящихся в правительственном (бюджетном) резерве по состоянию на день направления представления, об их планируемых поступлениях и о конкретных направлениях расходования средств от предполагаемых операций с этими ценностями.
      34. Продажа аффинированных драгоценных металлов, ювелирных сплавов и другой продукции производственно-технического назначения хозяйствующим субъектам для осуществления их производственной, научно-исследовательской и иной деятельности по выданным лицензиям производится на вторичном внутреннем рынке с отражением результатов на металлических счетах в уполномоченных банках, а также с физическим перемещением драгоценных металлов.
      35. Реализация изделий, содержащих драгоценные металлы, драгоценные камни, поступивших в правительственный (бюджетный) резерв из числа скупленных у населения, конфискованных, бесхозяйных, перешедших по праву наследования государству, производится на вторичном внутреннем рынке с отражением результатов на металлических счетах в уполномоченных банках.
      36. Передача изделий, содержащих драгоценные металлы, драгоценные камни, в пользование музеям, религиозным и другим организациям производится по решениям Правительства и Казначейства при Министерстве финансов Республики Казахстан после оценки этих изделий экспертными комиссиями.
      37. Реализация самородков драгоценных металлов осуществляется на аукционах согласно решениям Правительства Республики Казахстан по представлению Казначейства при Министерстве финансов Республики Казахстан.
      Экспертная оценка самородков драгоценных металлов и их реализация на аукционах осуществляется Гохраном при участии представителя Казначейства при Министерстве финансов Республики Казахстан.
      38. Возврат юридическим и физическим лицам драгоценных металлов, драгоценных камней и изделий из них, зачисленных в правительственный (бюджетный) резерв на основании решений (приговоров) суда о конфискации, производится в натуральном виде, если они не были реализованы или переработаны в установленном порядке. В случае реализации или переработки указанных изделий их стоимость возвращается по ценам, утвержденным Государственным комитетом Республики Казахстан по ценовой и антимонопольной политике.
      Драгоценные металлы (золото, серебро, платина и металлы платиновой группы) в слитках, шлихе, самородках, ломе, в полуфабрикатах, изделиях производственного и лабораторного назначения, драгоценные камни в необработанном виде, а также золотые монеты дореволюционной и советской чеканки владельцам не возвращаются, им возвращается стоимость этих ценностей по договорным ценам, сложившимся на вторичных торгах с учетом мировых цен на день возврата.