Қазақстан Республикасының әлеуметтiк экономикалық дамуының индикативтiк жоспарларын әзiрлеу мен iске асыру тәртiбiн бекiту туралы

Қазақстан Респубикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1996 жылғы 14 мамыр N 596. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2000.03.21. N 432 қаулысымен. ~P990432

      Орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың республиканың әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарларын қалыптастыру жөнiндегi өзара iс-қимылын ретке келтiру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының

 

индикативтiк жоспарларын әзiрлеу мен iске асырудың қоса берiлiп

отырған тәртiбi бекiтiлсiн.

     2. Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi,

министрлiктер, мемлекеттiк комитеттер, өзге де орталық және

жергiлiктi атқарушы органдар бекiтiлген тәртiпке сәйкес Қазақстан

Республикасының 1997 жылға және бұдан кейiнгi жылдарға арналған

әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарларын жасайтын

болсын.


     Қазақстан Республикасының

        Премьер-Министрi

                                    Қазақстан Республикасы

                                          Үкiметiнiң

                                    1996 жылғы 14 мамырдағы

                                         N 596 қаулысымен

                                               Бекiтiлген


         Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық

           дамуының индикативтiк жоспарларын әзiрлеу мен

                         жүзеге асыру

                           Тәртiбi



 
       1. Осы Тәртiп Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарларын әзiрлеу мен iске асыру ұғымын, ұйымдастырушылық және методологиялық негiздерiн, сондай-ақ орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың өзара iс-қимылының мазмұнын, тетiктерiн айқындайды.
 
              I. Жалпы ережелер
 
      2. Индикативтiк жоспар Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң іс-әрекетi мен мемлекеттiк реттеу шараларының нәтижесiнде қол жеткiзуге болатын елдiң әлеуметтiк-экономикалық дамуының аса маңызды мақсатты көрсеткiштерiнен (индикаторлардан) тұратын құжат.
      3. Әлеуметтiк-экономикалық дамудың индикаторлары ретiнде экономиканың дамуын, құрылымын және тиiмдiлiгiн, қаржы ахуалын, ақша айналымын, тауарлар мен құнды қағаздар рыногын, бағаның өзгеруiн, сыртқы экономикалық байланыстарды, жұмыспен қамтамасыз етудi, халықтың тұрмыс деңгейiн, экологиялық және санитарлық-эпидемиологиялық жағдайды сипаттайтын көрсеткiштер пайдаланылады. Көрсеткiштердiң нақты тiзбесi индикативтiк жоспарды әзiрлеу кезiнде әлеуметтiк-экономикалық дамудың жоспарланатын кезеңге арналған мақсаттарға, мiндеттерге және басымдықтарға сәйкес айқындалады.
      4. Шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң белгiленген мақсаттарға жетуi үшiн экономикалық қызметiне реттеушi ықпал ететiн негiзгi құралдар құқықтық регламенттеу мен экономикалық тетiктер жүйесi (бюджет, салық, ақша-кредит және сыртқы экономикалық саясаты, бағалар мен шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң және халықтың кiрiстерiн қалыптастыру саясаты, мемлекеттiк орталықтандырылған инвестициялар, мемлекеттiк сатып алулар жүйесi болып табылады). Экономикалық реттеушi тетiктер тiзбесi мен iс-қимыл бағдары, реттеушi тетiктер нақты сақтық мәнi елдiң жоспарланатын кезеңге арналған әлеуметтiк-экономикалық дамуының ұсынылатын мақсаттарына, мiндеттерiне және басымдықтарына сәйкес индикативтiк жоспарды қалыптастыру барысында айқындалады.
      5. Индикативтiк жоспарлау осы мақсаттарға сәйкес келетiн әлеуметтiк-экономикалық дамудың мақсаттарын, мiндеттерiн, басымдықтарын, индикаторларын қалыптастыру үрдiсiн, жоспарланатын кезеңге арналған мемлекеттiк экономикалық саясаттың негiзгi бағыттары және белгiленген нәтижелерге қол жеткiзу мақсатында әлеуметтiк және экономикалық үрдiстерге мемлекеттiк ықпал ету шараларын бiлдiредi.
      6. Индикативтiк жоспарлаудың негiзгi мақсаты ұлттық экономикалық серпiндi дамуын және оның құрылымдық қайта құрылуын қамтамасыз ету, дағдарыс құбылыстарының алдын алу және баяулату, елдiң экономикалық қауiпсiздiгi мен қорғаныс қабiлетiн қамтамасыз ету, шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң қызметiн алға қойылған жалпы ұлттық әлеуметтiк-экономикалық мiндеттердi шешуге бағдарлау болып табылады.
      7. Әлеуметтiк-экономикалық даму үрдiстерiнiң бiрлiгi мен мақсаттылығын қолдау үшiн индикативтiк жоспарлау төмендегi негiзгi талаптарды:
      республика экономикасын мемлекеттiк реттеу құралдарын тиiмдi пайдалануды;
      рыноктық тетiктердiң қызметi негiзiнде экономикалық өзiн-өзi реттеуiнiң жоғары деңгейiн, шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң экономикалық бастамалар көтеруiне кеңiнен жол ашуды қамтамасыз етудi;
      әлемдiк тәжiрибеде жалпы қабылданған талдау әдiстерi мен дамуға болжам жасаудың қолданылуын;
      тиiмдi аймақтық саясаттың қамтамасыз етiлуiн қанағаттандыруға тиiс.
 
             II. Индикативтiк жоспарлау жүйесi
 
      8. Әлеуметтiк-экономикалық мiндеттердi шешу ұзақтығына қарай индикативтiк жоспарлау жүйесi стратегиялық (ұзақ мерзiмдi), орта мерзiмдi және жылдық жоспарлардан тұрады. Шешiлетiн мiндеттердiң маңыздылығына қарай индикативтiк жоспарлар макродеңгейде, аймақтық және салалық деңгейлерде жасалады.
      9. Стратегиялық (ұзақ мерзiмдi) жоспар 10-15 жылға жасалады және ұлттық экономиканың дамуының ұзақ мерзiмдi, алдағы мақсаттарын, мiндеттерiн және басымдықтарын, оларды iске асыру кезеңдерiн және мемлекеттiк әлеуметтiк-экономикалық саясаттың жалпы бағыттарын айқындайды.
      10. Кешендi түрде қарауды және ресурстарды артықшылықпен шоғырландыруды талап ететiн аса iрi, маңызы бар әлеуметтiк-экономикалық және ғылыми-техникалық проблемалар бойынша стратегиялық жоспар құрамында мемлекеттiк бағдарламалар жасалады. Олар өндiрiстiк-ресурстық әлеуметтiң өзгеруiн болжамдық бағалауды ескере отырып, осы проблемалардың кезең-кезеңмен шешiлуiн қарастырады, проблемаларды шешу мақсатында әлеуметтiк-экономикалық үрдiстерге өзара байланысты шаралар кешенiн және мемлекеттiк ықпал ету әдiстерiн құрайды. Мемлекеттiк бағдарламалар онда қойылған мақсаттарға қол жеткiзуге қажеттi кезеңге жасалады.
      11. Орта мерзiмдi жоспар (3-5 жылға) әлеуметтiк-экономикалық дамудың ұзақ мерзiмдi мақсаттары мен мiндеттерiн iске асыруға бағытталған мемлекеттiк әлеуметтiк-экономикалық саясатты және экономикалық реттеушi тетiктер жүйесiн айқындайды, стратегиялық жоспарларға, мемлекеттiк бағдарламаларға енген өлшеулердi (индикаторларды) нақтылауды қамтамасыз етедi және экономика мен әлеуметтiк саладағы шаралардың жоспарланатын кезеңге арналған барлық кешенiн бейнелейдi.
      12. Жылдық (ағымдағы) жоспар ағымдағы жылдың макроэкономикалық теңдестiру проблемасын шешуге, қажет болған жағдайда экономикалық реттеушi тетiктердi және қалыптасқан жағдайды ескерiп, орта мерзiмдi жоспарда белгiленген басқа да шараларды түзетiп отыруға бағытталған. Әлеуметтiк-экономикалық дамудың аса маңызды индикаторына тоқсандарға бейiмделiп болжам жасалады.
      13. Шаруашылық дамытудың ерекше, төтенше жағдайларына байланысты кезеңдерде (әлеуметтiк-экономикалық дағдарыстар, iрi табиғи және техногендiк апаттар) осы кезеңдердiң және шешiлуге тиiстi әлеуметтiк-экономикалық проблемалардың ерекшелiгiмен айқындалатын мерзiмдерге арналып арнаулы бағдарламалар мен жоспарлар жасалады.
      14. Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарлары жалпы ұлттық мақсаттар мен мiндеттердi, мемлекеттiк экономикалық саясаттың негiзгi бағыттарын және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң оларды жүзеге асыру жөнiндегi шараларын айқындайды.
      15. Облыстардың және Алматы қаласының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарлары - аймақтық проблемаларды шешуге бағытталған, өз қаржы көздерi есебiнен қаржыландырылатын бөлiгi бойынша дербес әзiрлейдi және жүзеге асырады, ал жалпы ұлттық проблемаларды шешуге және мемлекеттiк орталықтандырылған қаражаттар есебiнен қаржыландыруға қатысты бөлiгi бойынша Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарында айқындалған индикаторлар мен ресурстар қабылданады.
      16. Салаларды әлеуметтiк-экономикалық дамытудың индикативтiк жоспарлары салалық саясаттың негiзгi бағыттарын, саланы дамытудың түйiндi проблемаларын шешу жөнiндегi ұйымдастыру-техникалық және экономикалық шараларын айқындайды.
      17. Кәсiпорындар мен ұйымдар даму жоспарларын қолданылып жүрген заңдарға сәйкес мемлекеттiк әлеуметтiк-экономикалық саясат, экономикалық реттеулер, мемлекеттiк және салалық бағдарламалар, iшкi және сыртқы рыноктардағы сұраным, өнiмдердi, жұмыстарды (қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алу жөнiндегi келiсiм-шарттар тұрғысынан дербес жасайды және iске асырады.
 
          III. Индикативтiк жоспарлардың құрамы
 
      18. Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспары мемлекеттiк әлеуметтiк-экономикалық саясаттың негiзгi бағыттары туралы баяндамадан, республиканың әлеуметтiк-экономикалық дамуының аса маңызды көрсеткiштерiнен (индикаторлардан), Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң мемлекеттiк әлеуметтiк-экономикалық саясаттың негiзгi бағыттарын iске асыру жөнiндегi iс-қимыл жоспарынан, экономикалық реттеушi жүйеден, жоспарланатын кезеңде iске асырылатын мемлекеттiк бағдарламалардан тұрады.
      19. Мемлекеттiк әлеуметтiк-экономикалық саясаттың негiзгi бағыттары туралы баяндама Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң экономикалық қызметiнiң бағдарламасы, бюджеттiк жоспарлау, экономикалық реттеулер жүйесiн жетiлдiру үшiн негiз болып табылады және оған мынадай тауарлар кiредi:
      алға қойылған мақсаттарға қол жеткiзуге, экономика мен әлеуметтiк саланың қазiргi проблемаларына, олардың пайда болу себептерi мен макроэкономикалық индикаторларға ықпалына және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң экономика мен әлеуметтiк саланың түйiндi проблемаларын шешу жөнiнде қолданып отырған шараларының тиiмдiлiгiне баға бере отырып, қалыптасқан әлеуметтiк-экономикалық жағдайға және өткен кезеңге арналған жоспардың iске асырылуына талдау жасау;

 

     жоспарланатын кезеңге арналған негiзгi мақсаттар, мiндеттер

және басымдықтар, олардың сандық және сапалық сипаттамасы;

     жоспарланатын кезеңдегi алға қойылған мақсаттарға қол жеткiзу

және ел экономикасының түйiндi проблемаларын шешу жөнiндегi

мемлекеттiк әлеуметтiк-экономикалық саясаттың негiзгi бағыттары.

     Бұл тарауда мынадай бағыттар айқындалады:

     а) макроэкономикалық саясат:

        ақша-кредит,

        салық салу және бюджет саясаты;

     б) құрылымдық-мекемелiк қайта құрулар:

        меншiк қатынастарын өзгерту,

        мемлекеттiк меншiктi басқаруды жетiлдiру,

        рыноктарды және рыноктық инфрақұрылымды дамыту,

        монополияға қарсы және баға саясаты,

        кәсiпкерлiктi дамыту;

     в) сыртқы экономикалық саясат:

        елдiң төлем балансын нығайту,

        сырттан алып пайдалану және сыртқы қарызды басқару саясаты,

        сыртқы экономикалық қызметтегi тарифтiк және тарифтiк емес

        реттеу саясаты,

        Тәуелсiз Мемлекеттер Достастығына қатысушы мемлекеттерге,

        басқа да елдерге қатысты саясаты,

        шетел инвестицияларын тарту саясаты;

     г) экономикалық саясат;

     д) инвестициялық саясат;

     е) ғылыми-техникалық саясат;

     ж) материалдық өндiрiстiң аса маңызды салаларын және олардың

        инфрақұрылымын дамыту;

     з) әлеуметтiк саясаты:

        әлеуметтiк қорғау,

        кiрiстер саясаты,

        жұмыспен қамту саясаты,

        бiлiм беру,

        денсаулық сақтау,

        мәдениет,

        тұрғын үй саясаты;

     и) экологиялық саясат;

     к) аймақтық саясат.


 
       20. Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының аса маңызды көрсеткiштерi (индикаторлары) елдiң экономикасындағы бағыт-бағдарды, конъюнктуралық және құрылымдық өзгерiстердi, қаржы ахуалын, халықтың тұрмыс деңгейiн, экологиялық және санитарлық-эпидемиологиялық жағдайды және т.б. сипаттайды, оған қол жеткiзу үшiн жоспарланатын кезеңде реттеулердi барлық экономикалық жүйесi жұмылдырылады.
      Көрсеткiштердiң нақты құрамын жоспарланатын кезеңнiң ерекшелiгiне қарай Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi айқындайды және онда негiзiнен болжам жасалатын үрдiстердi бейнелей алатын неғұрлым маңызды макроэкономикалық сипаттамалар болуға тиiс.
      Аса маңызды көрсеткiштер экономика мен әлеуметтiк салаларда мемлекеттiк реттеу саясатын әзiрлеу мен жүзеге асыру үшiн негiз болып табылады.
      21. Мемлекеттiк экономикалық саясаттың негiзгi бағыттарын iске асыру жөнiндегi үкiметтiң iс-қимыл жоспары экономиканы реттеу жөнiндегi заңды және нормативтiк базаларды құруға және жетiлдiруге, аса маңызды әлеуметтiк экономикалық, соның iшiнде экологиялық проблемаларды шешуге бағытталған шаралар кешенi мен орталық және жергiлiктi атқарушы органдарға берiлген тапсырмалардан тұрады.
      22. Экономикалық реттеу жүйесi заттай, құндық және нормативтiк көрсеткiштер кешенiнен тұрады, солар арқылы мемлекет индикативтiк жоспарда белгiленген мақсаттарға қол жеткiзу мүддесi үшiн экономикаға ықпал етедi.
      Экономикалық реттегiштер жүйесiне мыналар кiредi:
      қызметтiң жекелеген түрлерiн лицензиялау, өнiмдердiң жекелеген түрлерiн экспорттау мен импорттауға арналған лицензиялар;
      меншiктiң барлық түрлерiнiң кәсiпорындарында конкурстық және контракт негiзiнде орналастырылатын өнiмдi (жұмыстар мен қызмет көрсетулердi) мемлекеттiң мұқтажы үшiн сатып алу көлемi;
      жекелеген салаларды, аймақтарды, кәсiпорындарды, ғылыми-техникалық прогрестiң басым бағыттарын қолдауға, сондай-ақ мемлекеттiк бағдарламаларды iске асыруға қажеттi орталықтандырылған қаржылық және валюта қаражаты, кредиттер;
      осы қаржыларды пайдалана отырып жүзеге асырылатын орталықтандырылған инвестициялар көлемi және маңызды құрылыстар тiзбесi, сондай-ақ сырттан алынатын қарыз көлемi және қаржыландырудың сыртқы көздерi есебiнен iске асырылатын жобалар тiзбесi;
      салық ставкаларының, амортизациялау нормалары мен есептеу тәртiбiнiң кредит үшiн проценттердiң, кеден бажының, салымдардың және т.б. өзгеруi;
      мемлекеттiк кәсiпорындардың жұмыс iстеуiнiң және экономикалық реформаны жүзеге асырудың шарттарын айқындайтын көрсеткiштер;
      халықты мекен-жайы бойынша әлеуметтiк қорғау мен әлеуметтiк проблемаларды шешу шаралары.
      23. Мемлекеттiк бағдарламалар ұзақ мерзiмдi индикативтiк жоспар құрамында неғұрлым маңызды әлеуметтiк-экономикалық проблемаларды шешу үшiн жасалады. Орта мерзiмдi және жылдық жоспарларды жұмыстың мазмұны мен қаржыландыру көлемi қаржыландырудың нақты жағдайына байланысты реттелiп отырады.
      24. Салалардың, облыстардың және Алматы қаласының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарының құрамын Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарының негiзiнде салалық және аймақтық ерекшелiктердi ескере отырып тиiстi орталық және жергiлiктi атқарушы органдар айқындайды.
      25. Кәсiпорындар мен ұйымдардың индикативтiк жоспарларының құрамын Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi орталық және жергiлiктi атқарушы органдарға жеткiзiлген үлгiлер мен көрсеткiштер негiзiнде өздерi дербес жасайды.
      26. Экономиканы басқарудың барлық деңгейлерiнде жасалатын индикативтiк жоспарлар құрамында Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiлеген көлемде жұмылдырушы қуаттарды құру, дамыту және сақтау, жұмылдырушы резервтiң материалдық құндылықтарын жаңарту көзделуге тиiс.
 
             IV. Индикативтiк жоспарларды жасаудың
                    тәртiбi мен мерзiмдерi
 
      27. Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарын орталық және жергiлiктi атқарушы органдарының қатысуымен Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi, облыстар мен Алматы қаласының индикативтiк жоспарын - тиiстi жергiлiктi атқарушы органдар, салалардың индикативтiк жоспарын - орталық атқарушы органдар жасайды.
      Стратегиялық жоспарлар кәсiпорындар мен ұйымдардың қатысуынсыз жасалады, орта мерзiмдiк және жылдық жоспарлар кәсiпорындар мен ұйымдардың қатысуымен жасалады. Стратегиялық жоспарлар бекiтiлер алдында мiндеттi түрде экологиялық сараптауға тапсырылады.
      28. Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарының макроэкономикалық көрсеткiштерiн жасауды Қазақстан Республикасының Ұлттық банкiмен өзара iс-қимылда (келiсiм бойынша) Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi мен Қаржы министрлiгi жүзеге асырады.
      29. Орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың, кәсiпорындар мен ұйымдардың жоспарлау жөнiндегi жұмыстарына әдiстемелiк басшылықты және үйлестiрудi Қазақстан Республикасының экономика министрлiгi жүзеге асырады.
      30. Стратегия және орта мерзiмдiк жоспарлар жасаудың тәртiбi мен мерзiмдерi Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң арнаулы қаулыларымен айқындалады.
      31. Жылдық жоспар төмендегiдей ретпен жасалады:
      Орталық және жергiлiктi атқарушы органдар жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 мамырына дейiн Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi мен қаржы министрлiгiне орта мерзiмдi индикативтiк жоспарда белгiленген мемлекеттiк экономикалық саясатты нақтылау және нақтылану мүмкiндiгi жөнiнде ұсыныстарды (республикалық бюджеттен қаржыландыруға қатысты бөлiгi бойынша), Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi белгiлеген экономиканың тиiстi салалары мен секторларының аса маңызды көрсеткiштер бойынша даму болжамын ұсынады.
      Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi мен Қаржы министрлiгi жоғарыда аталған ұсыныстарды, сондай-ақ әлеуметтiк-экономикалық процестердi дамытудың болжамдалатын бағыттарын ескере отырып жоспарланатынның алдындағы жылдың 15 мамырына дейiн Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының кеңейтiлген болжамын және келесi жылға арналған мемлекеттiк бюджеттiң кiрiстерi мен шығыстарының негiзгi параметрлерiнiң болжамын жасайды.
      Жоспарланатынның алдындағы жылдың мамырының қалған мерзiмi iшiнде Қазақстан Республикасының экономика министрлiгi мүдделi орталық және жергiлiктi атқарушы органдармен мемлекеттiк бюджеттiң макроэкономикалық көрсеткiштерiн және кiрiстерi мен шығыстарының негiзгi параметрлерiнiң болжамын, Қазақстан Республикасы Ұлттық банкiнiң ақшалай-кредит саясатын қосқандағы экономикалық саясаттың негiзгi бағыттарын келiседi.
      Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 маусымына дейiн орталық және жергiлiктi атқарушы органдарға мемлекеттiк әлеуметтiк-экономикалық саясаттың негiзгi бағыттарының түзетiлген нұсқасын, сондай-ақ рыноктық конъюнктураны сипаттайтын аса маңызды параметрлердi, мемлекеттiк бағдарламаларды жүзеге асыру жөнiндегi негiзгi көрсеткiштердi, жоспарланатын жылға арнап республикалық бюджеттен инвестициялық жобаларға және тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алуға арналған қаражат мүмкiндiгiн, сондай-ақ индикативтiк жоспар жасау үшiн нысандар мен көрсеткiштердi хабарлайды.
      Орталық және жергiлiктi атқарушы органдар бiр апта мерзiм iшiнде индикативтiк жоспар жасауға тартылатын кәсiпорындар мен ұйымдарға осы ақпаратты хабарлайды.
      Экономиканың мемлекеттiк емес секторларының кәсiпорындары мен ұйымдарына (бақылау пакетi мемлекет қолында тұрған акционерлiк қоғамдардан басқа өндiрiстiк кооперативтерге, шаруашылық серiктестiктерiне) жергiлiктi атқарушы органдардың тарапынан хабарлайды.
      Кәсiпорындар мен ұйымдар, алынған ақпараттардың негiзiнде өзiнiң даму жоспарын өз бетiнше қалыптастырады және өздерiнiң келесi жылға арналған ниеттерi туралы жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 шiлдесiнен кешiктiрмей тиiстi орталық және жергiлiктi атқарушы органдарға хабарлайды.
      Акциялардың бақылау пакетi мемлекет қолында тұрған мемлекеттiк кәсiпорындар мен ұйымдар, акционерлiк қоғамдар келесi жылға арналған өздерiнiң ниеттерi туралы Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi айқындайтын көрсеткiштердiң шектеулi тiзбесi бойынша тиiстi орталық және жергiлiктi атқарушы органдарға хабарлайды.
      Экономиканың мемлекеттiк емес секторындағы кәсiпорындар мен ұйымдар өздерiнiң ниеттерi туралы сауалнама жүргiзу тәртiбiмен мемлекеттiк басқарудың жергiлiктi органдарына хабарлайды. Әлеуметтiк-экономикалық дамуды талдау мен болжамдауға қатысты сауалнама жүргiзу тәртiбiн Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi айқындайды.
      Орталық және жергiлiктi атқарушы органдар кәсiпорындар мен ұйымдардың ниеттерi туралы жинақталған ақпаратты жоспарланатынның алдындағы жылдың 1 тамызынан кешiктiрмей Экономика министрлiгiне хабарлайды.
      Экономика министрлiгi мен қаржы министрлiгi Қазақстан Республикасының Ұлттық банкiнiң қатысуымен тамыз айында экономикалық реттеушiлер жүйесi мен мемлекеттiк мұқтаждықтарды ресурстық қамтамасыз етудi қоса есептегендегi индикативтiк жоспар мен бюджет көрсеткiштерiнiң өзара байланысын жүргiзедi.
      Республиканың әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарының жобасы республикалық бюджет жобасымен бiр мезгiлде жоспарланатынның алдындағы жылдың қыркүйегiнен кешiктiрiлмей Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсынылады.
      Индикативтiк жоспардың жобасы Қазақстан Республикасының Үкiметiне қаралғаннан кейiн Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың қатысуымен оны жетiлдiрудi қамтамасыз етедi және оның ақырғы нұсқасын жоспарланатынның алдындағы жылдың қарашасынан кешiктiрмей Үкiметке ұсынады.
      Өнiмдердi әзiрлеу, өндiру, жеткiзу, қорғанысты, қауiпсiздiктi және құқықтық тәртiптi қамтамасыз ету үшiн жұмыстар мен қызмет көрсетулердi орындау (мемлекеттiк қорғаныс тапсырысы) жөнiндегi жоспарларды құру Қазақстан Республикасының заңында белгiленген тәртiпте жүзеге асырылады.
 
            V. Индикативтiк жоспарларды қараудың және
                      қабылдаудың тәртiбi
 
      32. Қазақстан Республикасының Үкiметi жоспарланатынның алдындағы жылдың желтоқсанында Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Мемлекеттiк экономикалық саясатты жүзеге асыру жөнiндегi iс-қимыл жоспарын, құрылысы мемлекеттiк орталықтандырылған қаржыландыру көздерiнiң есебiнен жүзеге асырылатын объектiлердiң тiзбесiн, басқа да реттеушi көрсеткiштердi бекiтедi.
      33. Облыстар мен Алматы қаласының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарлары "Қазақстан Республикасының жергiлiктi өкiлеттi және атқару органдары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, салалар тиiстi орталық атқарушы органдардың басшылары тарапынан қаралады және бекiтiледi.
      34. Кәсiпорындар мен ұйымдар үшiн Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспары ұсыным сипатында болады. Экономиканы дамытудың негiзгi индикаторлары шаруашылық жүргiзушi субъектiлер үшiн Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген шекте олардың өз дамуының жоспарлары мен бағдарламаларын жасау кезiнде бағдар болып табылады.
      35. Акциялардың бақылау пакетi мемлекеттiң қолындағы мемлекеттiк кәсiпорындар мен акционерлiк қоғамдар үшiн салалық және аймақтық индикативтiк жоспарлар оларды жүзеге асыру үшiн республикалық және жергiлiктi бюджеттен, соларға теңестiрiлген басқа көздерден бөлiнген қаражат бөлiгiнде орындауға мiндеттi болуы мүмкiн.
      36. Өнiмдердi (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алулар Қазақстан Республикасында тауарларды (жұмыстарды, қызмет көрсетулердi) мемлекеттiк сатып алулар жүйесi туралы Ережеге және жергiлiктi атқарушы органдардың сол секiлдi ережелерiне сәйкес жүзеге асырылады.
 
            VI. Индикативтiк және бюджеттiк жоспарлаудың
                        өзара қарым-қатынасы
 
      37. Индикативтiк жоспарларды әзiрлеу кезiнде оларды алдағы жылы жүзеге асыру үшiн қажеттi қаражат көлемi мен экономикалық реттеушiлер жүйесi республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң кiрiстерiмен және шығыстарымен өзара байланысады.
      Бюджеттердiң кiрiс бөлiгi макроэкономикалық көрсеткiштерден туындап жоспарланады, ал шығын бөлiгi әлеуметтiк-экономикалық дамудың индикативтiк жоспарының мақсаттарына, мiндеттерiне және басымдылықтарына бағдарланады.
      38. Қазақстан Республикасының Үкiметi республикалық бюджеттiң жобасын Қазақстан Республикасының алдағы жылға арналған әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарымен бiр мезгiлде қарайды.
 
           VII. Орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың
                облыстардың және Алматы қаласының
                әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк
                жоспарларын қалыптастыру жөнiндегi өзара iс-қимылы
 
      39. Облыстардың және Алматы қаласының аумақтарында орналасқан меншiктiң барлық нысандарындағы кәсiпорындар мен ұйымдардың тиiстi облыстардың және Алматы қаласының әкiмдерiне аймақтың орта мерзiмдi және қысқа мерзiмдi кезеңдерге арналған әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарының жобасына өздерiнiң ниеттерiн ұсынуы IV бөлiмде мазмұндалған тәртiпте жүзеге асырылады.
      Акциялардың бақылау пакетi мемлекеттiң қолындағы мемлекеттiк кәсiпорындар мен ұйымдардың, акционерлiк қоғамдардың ниеттерi жергiлiктi атқарушы органдарға ұсынылар алдында мiндеттi түрде тиiстi орталық атқарушы органдардың индикативтiк жоспарларының жобаларына ұқсастырылуы және байланыстырылуы қажет.
      Облыстардың және Алматы қаласының Әкiмдерi кәсiпорындар мен ұйымдардың ниеттерiн жинақтап қорытады, және облыстар мен Алматы қаласының әлеуметтiк-экономикалық дамуының негiзгi көрсеткiштерiн әзiрлейдi және тиiстi түсiндiрме жазбамен, есептеулермен және негiздемелермен бiрге Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгiне ұсынады.
      Сонымен бiр мезгiлде жергiлiктi атқарушы органдар Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгiне орталық атқарушы органдарымен келiспеушiлiк қалған көрсеткiштердiң тiзбесiн тапсырады.
      Егер тиiстi аумақтарда орналасқан кәсiпорындар мен ұйымдар, концерндердiң, корпорациялардың, консорциумдардың, жалдамалы кәсiпорындардың және т.б. (бұдан әрi - бiрлестiк) құрамына кiрсе, көрсеткiштер жалпы бiрлестiк бойынша берiледi.
      Егер бiрлестiктердiң құрамына кiретiн кәсiпорындар Қазақстанның бiрнеше облыстарының аумағына орналасса, олардың қызметiнiң көрсеткiштерi тиiстi аумақтар бойынша жеке-жеке ұсынылады.
      Бiрлестiктердiң құрамына қызметiнiң сипаты жағынан әр алуан салаларға жататын бiрнеше кәсiпорындар мен ұйымдар кiретiн жағдайда көрсеткiштер салалық кенiште ұсынылады.
 
            VIII. Индикативтiк жоспарларды жасауды ақпараттармен
                                 қамтамасыз ету
 
      40. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi, Еңбек министрлiгi, Қазақстан Республикасының Статистика және талдау жөнiндегi мемлекеттiк комитетi, Қазақстан Республикасының Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi мемлекеттiк комитетi, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк мүлiктi басқару жөнiндегi мемлекеттiк комитетi, Қазақстан Республикасының жекешелендiру жөнiндегi мемлекеттiк комитетi және оның жергiлiктi жердегi органдары, мемлекеттiк Экспорт-импорт банкi, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi (келiсiм бойынша), өзге де орталық және жергiлiктi атқарушы органдар әлеуметтiк-экономикалық дамудың индикативтiк жоспарын жасау үшiн қажеттi ақпараттық-статистикалық материалдарды, сондай-ақ олардың белгiленген мерзiмге жүзеге асырылу барысына талдауларды Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгiне және облыстар мен Алматы қаласының әкiмдерiне ұсынады.
 
           IХ. Индикативтiк жоспардың жүзеге асуын бақылау
 
      41. Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi тоқсан сайын, Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының ағымдағы жоспарын жүзеге асырудың барысы туралы Үкiметке ақпарат бередi.
      42. Қазақстан Республикасының Үкiметi әлеуметтiк-экономикалық дамуының индикативтiк жоспарының орындалуы туралы Қазақстан Республикасының Президентiне ақпарат бередi.
 

Об утверждении Порядка разработки и реализации индикативных планов социально-экономического развития Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 14 мая 1996 г. N 596. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 21 марта 2000 г. N 432 ~P000432.

      В целях упорядочения взаимодействия центральных и местных исполнительных органов по формированию индикативных планов социально-экономического развития республики Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить, прилагаемый Порядок разработки и реализации индикативных планов социально-экономического развития Республики Казахстан.
      2. Министерству экономики Республики Казахстан, министерствам, государственным комитетам, иным центральным и местным исполнительным органам осуществлять, разработку индикативных планов социально-экономического развития Республики Казахстан на 1997 год и последующие годы в соответствии с утвержденным Порядком.
 

     Премьер-Министр

  Республики Казахстан



                                          УТВЕРЖДЕН



                                 постановлением Правительства

                                     Республики Казахстан

                                   от 14 мая 1996 г. N 596



 
 
                             П О Р Я Д О К
             разработки и реализации индикативных планов
             социально-экономического развития Республики
                              Казахстан
 
                          1. Общие положения
 
      1. Настоящий Порядок определяет понятие, организационные и методологические основы разработки и реализации индикативных планов социально-экономического развития Республики Казахстан, а также содержание, механизм взаимодействия центральных и местных исполнительных органов по их формированию.
      2. Индикативный план представляет собой документ, содержащий важнейшие целевые показатели (индикаторы) социально-экономического развития страны, на достижение которых направлены действия Правительства Республики Казахстан и меры государственного регулирования.
      3. В качестве индикаторов социально-экономического развития используются показатели, характеризующие динамику, структуру и эффективность экономики, состояние финансов, денежного обращения, рынка товаров и ценных бумаг, изменение цен, внешнеэкономические связи, занятость, уровень жизни населения, экологическую и санитарно-эпидемиологическую обстановку. Конкретный перечень показателей определяется при разработке индикативного плана в соответствии с целями, задачами и приоритетами социально-экономического развития на планируемый период.
      4. Основным инструментом регулирующего воздействия на экономическую деятельность хозяйствующих субъектов для достижения намеченных целей является система правовой регламентации и экономических рычагов (бюджетная, налоговая, денежно-кредитная и внешнеэкономическая политика, политика формирования цен и доходов хозяйствующих субъектов и населения, государственные централизованные инвестиции, система государственных закупок). Перечень и направленность действия экономических регулирующих рычагов, конкретные количественные значения регуляторов определяются в процессе формирования индикативного плана в соответствии с выдвигаемыми целями, задачами и приоритетами социально-экономического развития страны на планируемый период.
      5. Индикативное планирование представляет собой процесс формирования задач, приоритетов, индикаторов социально-экономического развития, соответствующих основным целям и направлениям государственной экономической политики на планируемый период и мерам государственного воздействия на социальные и экономические процессы с целью достижения намеченных результатов.
      6. Основными целями индикативного планирования являются обеспечение динамичного развития национальной экономики и ее структурной перестройки, предупреждение и смягчение кризисных явлений, обеспечение экономической безопасности и обороноспособности страны, ориентация деятельности хозяйствующих субъектов на решение поставленных общенациональных социально-экономических задач.
      7. Для поддержания единства и целенаправленности процессов социально-экономического развития индикативное планирование должно отвечать следующим основным требованиям:
      эффективности применяемых инструментов государственного регулирования экономики республики;
      обеспечению высокого уровня саморегуляции экономики на основе действия рыночных механизмов, простора для проявления экономической инициативы хозяйствующих субъектов;
      использованию общепринятых в мировой практике методов анализа и прогнозирования развития;
      обеспечению эффективной региональной политики.
 
                II. Система индикативного планирования
 
      8. Система индикативного планирования в зависимости от продолжительности решения социально-экономических задач состоит из стратегического (долгосрочного), среднесрочного и годового планов. В зависимости от значимости решаемых задач индикативные планы разрабатываются на макроуровне, региональном и отраслевом уровнях.
      9. Стратегический (долгосрочный) план разрабатывается на 10-15 лет и определяет долгосрочные, перспективные цели, задачи и приоритеты развития национальной экономики, этапы их реализации и общие направления государственной социально-экономической политики.
      10. По наиболее крупным, значимым социально-экономическим и научно-техническим проблемам, требующим комплексного подхода и преимущественной концентрации ресурсов, в составе стратегического плана разрабатываются государственные программы. Они предусматривают поэтапное решение данных проблем с учетом прогнозной оценки изменения производственно-ресурсного потенциала, содержат комплекс взаимоувязанных мер и методов государственного воздействия на социально-экономические процессы с целью решения проблем. Государственные программы разрабатываются на период, необходимый для достижения поставленных в них целей.
      11. Среднесрочный план (на 3-5 лет) определяет государственную социально-экономическую политику и систему экономических регуляторов, направленных на реализацию долгосрочных целей и задач социально-экономического развития, обеспечивает конкретизацию параметров (индикаторов), заложенных в стратегическом плане, государственных программах, и отражает весь комплекс мероприятий в экономике и социальной сфере на планируемый период.
      12. Годовой (текущий) план направлен на решение проблемы текущей макроэкономической сбалансированности, корректировку, при необходимости, экономических регуляторов и других мер, определенных среднесрочным планом, с учетом складывающейся социально-экономической ситуации. Прогноз важнейших индикаторов социально-экономического развития разрабатывается в разрезе кварталов.
      13. В периоды, связанные с особыми, экстремальными условиями хозяйственного развития (социально-экономические кризисы, крупные природные и техногенные катастрофы), могут разрабатываться специальные программы и планы на сроки, определяемые спецификой данных периодов и решаемыми социально-экономическими проблемами.
      14. Индикативный план социально-экономического развития Республики Казахстан определяет общенациональные цели и задачи, основные направления государственной экономической политики и меры Правительства Республики Казахстан по их реализации.
      15. Индикативные планы социально-экономического развития областей и г. Алматы направлены на решение региональных проблем, разрабатываются и реализуются акимами областей и г. Алматы самостоятельно в части, финансируемой за счет собственных источников, а в части, касающейся решения общенациональных проблем и финансируемой за счет государственных централизованных средств, принимаются индикаторы и ресурсы, определенные в индикативном плане социально-экономического развития Республики Казахстан.
      16. Индикативные планы социально-экономического развития отраслей определяют основные направления отраслевой политики, организационно-технические и экономические мероприятия по решению узловых проблем развития отрасли.
      17. Предприятия и организации самостоятельно разрабатывают и реализуют планы развития в соответствии с действующим законодательством, исходя из государственной социально-экономической политики, экономических регуляторов, государственных и отраслевых программ, спроса на внутреннем и внешнем рынках, контрактов по государственным закупкам продукции, работ (услуг).
 
                   III. Состав индикативных планов
 
      18. Индикативный план социально-экономического развития Республики Казахстан состоит из доклада об основных направлениях государственной социально-экономической политики, важнейших показателей (индикаторов) социально-экономического развития республики, Плана действий Правительства Республики Казахстан по реализации основных направлений социально-экономической политики, системы экономических регуляторов, государственных программ, реализуемых в планируемом периоде.
      19. Доклад об основных направлениях государственной социально-экономической политики является программой экономической деятельности Правительства Республики Казахстан, основой для бюджетного планирования, совершенствования системы экономических регуляторов и включает в себя следующие разделы:
      анализ сложившейся социально-экономической ситуации и реализации плана за предыдущий период, включающий оценку достижения поставленных целей, существующих проблем экономики и социальной сферы. Причины возникновения и влияние их на макроэкономические индикаторы и эффективность принимаемых Правительством Республики Казахстан мер по решению узловых проблем экономики и социальной

 

сферы;

     основные цели, задачи и приоритеты на планируемый период,

их количественную и качественную характеристики;

     основные направления государственной социально-экономической

политики по достижению поставленных целей и решению узловых проблем

экономики страны в планируемом периоде.

     В этом разделе выделяются следующие направления:

     а) макроэкономическая политика:

     денежно-кредитная;

     налогообложение и бюджетная политика;

     б) структурно-институциональные преобразования:

     изменения отношений собственности,

     совершенствование управления государственной собственностью,

     развитие рынков и рыночной инфраструктуры,

     антимонопольная и ценовая политика,

     развитие предпринимательства;

     в) внешнеэкономическая политика:

     укрепление платежного баланса страны,

     политика внешнего заимствования и управление внешним долгом,

     политика тарифного и нетарифного регулирования

внешнеэкономической деятельности,

     политика в отношении государств - участников Содружества

Независимых Государств, других стран,

     политика привлечения иностранных инвестиций;

     г) управление экономикой;

     д) инвестиционная политика;

     е) научно-техническая политика;

     ж) развитие важнейших отраслей материального производства и

их инфраструктуры;

     з) социальная политика:

     социальная защита,

     политика доходов,

     политика занятости,

     образование,

     здравоохранение,

     культура,

     жилищная политика;

     и) экологическая политика;

     к) региональная политика.


 
       20. Важнейшие показатели (индикаторы) социально-экономического развития Республики Казахстан характеризуют тенденции, конъюнктурные и структурные изменения в экономике страны, состояние финансов, уровень жизни населения, экологическую и санитарно-эпидемиологическую обстановку и т. д., для достижения которых задействуется вся система экономических регуляторов в планируемом периоде.
      Конкретный состав показателей определяется Министерством экономики Республики Казахстан в зависимости от особенностей планируемого периода и должен содержать в основном наиболее важные макроэкономические характеристики, способные отражать прогнозируемые процессы.
      Важнейшие показатели являются основой для выработки и осуществления политики государственного регулирования экономики и социальной сферы.
      21. План действий Правительства по реализации основных направлений государственной экономической политики содержит комплекс мероприятий и заданий центральным и местным исполнительным органам, направленных на создание и совершенствование законодательной и нормативной базы по регулированию экономики, решение важнейших социально-экономических проблем, включая экологические.
      22. Система экономических регуляторов состоит из комплекса натуральных, стоимостных и нормативных показателей, посредством которых государство воздействует на экономику в интересах достижений целей, определенных в индикативном плане.
      Система экономических регуляторов включает и себя:
      лицензирование отдельных видов деятельности, лицензии на экспорт и импорт отдельных видов продукции;
      объемы закупок продукции (работ и услуг) для государственных нужд, размещаемых на конкурсной и контрактной основе на предприятиях всех форм собственности;
      централизованные финансовые и валютные средства, кредиты, необходимые для поддержания отдельных отраслей, регионов, предприятий, приоритетных направлений научно-технического прогресса, а также реализации государственных программ;
      объемы централизованных инвестиций и перечень важнейших строек, осуществляемых с использованием этих средств, а также объемы внешнего заимствования и перечень проектов, реализуемых за счет внешних источников финансирования;
      изменение налоговых ставок, норм и порядка начисления амортизации, процентов за кредит, таможенных пошлин, сборов и т.д.;
      показатели, определяющие условия функционирования государственных предприятий и осуществления экономической реформы;
      меры по адресной социальной защите населения и решению социальных проблем.
      23. Государственные программы в составе долгосрочного индикативного плана разрабатываются для решения наиболее важных социально-экономических проблем. В среднесрочных и годовых планах содержание работ и объемы финансирования корректируются в зависимости от реальных условий финансирования.
      24. Состав индикативных планов социально-экономического развития отраслей, областей и г. Алматы определяется соответствующими центральными и местными исполнительными органами на основе индикативного плана социально-экономического развития Республики Казахстан с учетом отраслевых и региональных особенностей.
      25. Состав индикативных планов предприятий и организаций определяется ими самостоятельно на основе форм и показателей, доведенных Министерством экономики Республики Казахстан до центральных и местных исполнительных органов.
      26. В составе индикативных планов, разрабатываемых на всех уровнях управления экономикой, должны предусматриваться создание, развитие и сохранение мобилизационных мощностей, обновление материальных ценностей мобилизационного резерва в объемах, установленных Правительством Республики Казахстан.
 
          IV. Порядок и сроки разработки индикативных планов
 
     27. Индикативные планы социально-экономического развития Республики Казахстан разрабатываются Министерством экономики Республики Казахстан с участием центральных и местных исполнительных органов, индикативные планы областей и г. Алматы - соответствующими местными исполнительными органами, индикативные планы отраслей - соответствующими центральными исполнительными органами.
     Стратегические планы разрабатываются без привлечения предприятий и организаций, среднесрочные и годовые планы - с участием предприятий и организаций. Стратегические планы перед утверждением представляются в обязательном порядке на экологическую экспертизу.
      28. Разработка макроэкономических показателей индикативных планов социально-экономического развития Республики Казахстан осуществляется Министерством экономики и Министерством финансов Республики Казахстан во взаимодействии с Национальным Банком Республики Казахстан (по согласованию).
      29. Методическое руководство и координация работы центральных и местных исполнительных органов, предприятий и организаций по планированию осуществляются Министерством экономики Республики Казахстан.
      30. Порядок и сроки разработки стратегического и среднесрочного планов определяются специальными постановлениями Правительства Республики Казахстан.
      31. Годовой план разрабатывается в следующей последовательности:
      Центральные и местные исполнительные органы до 1 мая года, предшествующего планируемому, представляют Министерству экономики и Министерству финансов Республики Казахстан (в части касающейся финансирования из республиканского бюджета) предложения по конкретизации и возможному уточнению государственной экономической политики, определенной в среднесрочном индикативном плане, прогноз развития соответствующих отраслей и секторов экономики по важнейшим показателям, определенным Министерством экономики Республики Казахстан.
      Министерство экономики и Министерство финансов Республики Казахстан с учетом вышеназванных предложений, а также прогнозируемых тенденций развития социально-экономических процессов до 15 мая года, предшествующего планируемому, разрабатывают укрупненный прогноз социально-экономического развития Республики Казахстан и прогноз основных параметров доходов и расходов государственного бюджета на будущий год.
      В течение оставшегося периода мая года, предшествующего планируемому, Министерство экономики Республики Казахстан согласовывает макроэкономические показатели и прогноз основных параметров доходов и расходов государственного бюджета, основные направления экономической политики, включая денежно-кредитную политику Национального Банка Республики Казахстан, с заинтересованными центральными и местными исполнительными органами.
      Министерство экономики Республики Казахстан до 1 июня года, предшествующего планируемому, сообщает центральным и местным исполнительным органам скорректированный вариант основных направлений государственной социально-экономической политики, а также важнейшие параметры, характеризующие рыночную конъюнктуру, основные показатели по реализации государственных программ, возможные ассигнования из республиканского бюджета на инвестиционные проекты и государственные закупки товаров (работ, услуг) на планируемый год, а также формы и показатели для разработки индикативного плана.
      Центральные и местные исполнительные органы в недельный срок сообщают эту информацию предприятиям и организациям, привлекаемым к разработке индикативного плана.
      Предприятиям и организациям негосударственного сектора экономики (производственным кооперативам, хозяйственным товариществам, за исключением акционерных обществ, контрольный пакет акций которых находится у государства) информация сообщается местными исполнительными органами.
      Предприятия и организации на основе полученной информации самостоятельно формируют планы своего развития и о своих намерениях на будущий год не позднее 1 июля года, предшествующего планируемому, сообщают соответствующим центральным и местным исполнительным органам.
      Государственные предприятия и организации, акционерные общества, контрольный пакет акций которых находится у государства, сообщают о своих намерениях на будущий год соответствующим центральным и местным исполнительным органам по ограниченному перечню показателей, определяемому Министерством экономики Республики Казахстан.
      Предприятия и организации негосударственного сектора экономики сообщают о своих намерениях местным исполнительным органам в порядке анкетного опроса. Порядок проведения анкетных опросов, касающихся анализа и прогнозирования социально-экономического развития, определяется Министерством экономики Республики Казахстан.
      Центральные и местные исполнительные органы обобщенную информацию о намерениях предприятий и организаций сообщают Министерству экономики Республики Казахстан не позднее 1 августа года, предшествующего планируемому. В августе Министерство экономики и Министерство финансов с участием Национального Банка Республики Казахстан проводят взаимоувязку показателей индикативного плана и бюджета, включая систему экономических регуляторов и ресурсного обеспечения государственных нужд.
      Проект индикативного плана социально-экономического развития республики представляется Правительству Республики Казахстан одновременно с проектом республиканского бюджета не позднее 1 сентября года, предшествующего планируемому.
      Министерство экономики Республики Казахстан после рассмотрения в Правительстве Республики Казахстан проекта индикативного плана обеспечивает его доработку с участием центральных и местных исполнительных органов и окончательный его вариант представляет Правительству Республики Казахстан не позднее 1 ноября года, предшествующего планируемому.
      Формирование планов по разработке, производству, поставке продукции, выполнению работ и услуг для обеспечения обороны, безопасности и правопорядка (государственный оборонный заказ) осуществляется в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
 
           V. Порядок рассмотрения и принятия индикативных
                                планов
 
      32. Правительство Республики Казахстан в декабре года, предшествующего планируемому, утверждает План действий Правительства Республики Казахстан по реализации государственной экономической политики, перечень объектов, строительство которых осуществляется за счет государственных централизованных источников финансирования, другие регулирующие показатели.
      33. Индикативные планы социально-экономического развития областей и г. Алматы рассматриваются и утверждаются в соответствии с Законом Республики Казахстан Z934100_ "О местных представительных и исполнительных органах Республики Казахстан", отраслей - руководителями соответствующих центральных исполнительных органов.
      34. Для предприятий и организаций индикативные планы социально-экономического развития Республики Казахстан носят рекомендательный характер. Основные индикаторы развития экономики являются ориентирами для хозяйствующих субъектов при разработке ими планов и программ своего развития и пределах, установленных законодательством Республики Казахстан.
      35. Отраслевые и региональные индикативные планы для государственных предприятий и акционерных обществ, контрольный пакет акций которых находится у государства, могут быть обязательными к выполнению в той части, где для их реализации выделяются ассигнования из республиканского и местных бюджетов, других приравненных к ним источников.
      36. Государственные закупки продукции (работ, услуг) осуществляются в соответствии с Положением о системе государственных закупок товаров (работ, услуг) в Республике Казахстан и аналогичными положениями местных исполнительных органов.
 
            VI. Взаимоотношения индикативного и бюджетного
                             планирования
 
      37. При разработке индикативных планов объемы средств, необходимых для их реализации в предстоящем году, и система экономических регуляторов взаимоувязываются с доходами и расходами республиканского и местных бюджетов.
      Доходная часть бюджетов планируется, исходя из макроэкономических показателей, а расходная часть ориентируется на реализацию целей, задач и приоритетов индикативного плана социально-экономического развития.
      38. Правительство Республики Казахстан рассматривает проект республиканского бюджета одновременно с индикативным планом социально-экономического развития Республики Казахстан на предстоящий год.
 
              VII. Взаимодействие центральных и местных
                  исполнительных органов по формированию
              индикативных планов социально-экономического
                    развития областей и г. Алматы
 
      39. Представление предприятиями и организациями всех форм собственности, находящимися на территории областей и г. Алматы, акимам соответствующих областей и г. Алматы своих намерений к проекту индикативного плана социально-экономического развития региона на среднесрочный и краткосрочный периоды осуществляется в порядке, изложенном в разделе IV.
      Намерения государственных предприятий и организаций, акционерных обществ, контрольный пакет акций которых находится у государства, перед представлением в местные исполнительные органы должны быть в обязательном порядке проработаны и увязаны с проектами индикативных планов соответствующих центральных исполнительных органов.
      Акимы областей и г. Алматы обобщают намерения предприятий и организаций, разрабатывают основные показатели социально-экономического развития областей и г. Алматы и с соответствующими пояснительными записками, расчетами и обоснованиями представляют Министерству экономики Республики Казахстан.
      Одновременно местные исполнительные органы представляют в Министерство экономики Республики Казахстан перечень показателей, по которым остались разногласия с центральными исполнительными органами.
      Если предприятия и организации, расположенные на соответствующей территории, входят в состав концернов, корпораций, консорциумов, арендных предприятий и т. д. (далее - объединение) показатели представляются в целом по объединению.
      Если предприятия, входящие в состав объединения, расположены на территории нескольких областей Республики Казахстан, показатели их деятельности представляются раздельно по соответствующим регионам. В случае, когда в состав объединения входят несколько предприятий и организаций, которые по характеру деятельности относятся к различным отраслям, показатели представляются в отраслевом разрезе.
 
             VIII. Информационное обеспечение разработки
                         индикативных планов
 
      40. Министерство финансов, Министерство труда Республики Казахстан, Государственный комитет Республики Казахстан по статистике и анализу, Государственный комитет Республики Казахстан по ценовой и антимонопольной политике, Государственный комитет Республики Казахстан по управлению государственным имуществом, Государственный комитет Республики Казахстан по приватизации и их органы на местах, Государственный Экспортно-импортный банк, Национальный Банк Республики Казахстан (по согласованию), иные центральные и местные исполнительные органы представляют Министерству экономики Республики Казахстан, акимам областей и г. Алматы информационно-статистические материалы, необходимые для разработки индикативных планов социально-экономического развития, а также анализа хода их реализации в установленные сроки.
 
           IХ. Контроль за реализацией индикативных планов
 
      41. Министерство экономики Республики Казахстан ежеквартально информирует Правительство о ходе реализации текущего плана социально-экономического развития Республики Казахстан.
      42. Правительство Республики Казахстан информирует о выполнении индикативного плана социально-экономического развития Президента Республики Казахстан.