Қазақстан Республикасының мемлекеттiк салық комитетi туралы ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1996 жылғы 27 қыркүйек N 1181. Күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1997.05.20. N 851 қаулысымен. ~P970851

      "Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1996 жылғы 14 қыркүйектегi N 3113 U963113_ Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi туралы

 

ұсынылып отырған Ереже бекiтiлсiн.

     2. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi Әдiлет

министрлiгiмен бiрлесе отырып, бiр ай мерзiмде Қазақстан

Республикасы Үкiметiнiң бұрын қабылдаған шешiмдерiн осы қаулыға

сәйкес келтiру жөнiнде ұсыныс енгiзсiн.


     Қазақстан Республикасының

        Премьер-Министрi

                                       Қазақстан Республикасы

                                            Үкiметiнiң

                                       1996 жылғы 27 қыркүйектегi

                                       N 1181 қаулысымен

                                              Бекiтiлген


            Қазақстан Республикасының мемлекеттiк салық

                        комитетi туралы

                            ЕРЕЖЕ


           1. Жалпы ережелер



 
       1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi барлық деңгейдегi бюджеттiң кiрiс бөлiгiнiң атқарылуына жауап беретiн, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң құрамына кiретiн орталық атқарушы орган болып табылады, ол сондай-ақ:
      салық заңдары мен салық салу мәселелерiн реттейтiн өзге де нормативтiк-құқықтық актiлердiң сақталуына бақылауды;
      салық және басқа да мiндеттi төлемдердiң дұрыс есептелуiн, олардың бюджетке толығымен және уақтылы енгiзiлуiн қамтамасыз етуге бақылауды;
      салық төлеуден жалтару немесе мемлекет алдында бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi орындамауға байланысты iс жүргiзудi жүзеге асырады.
      2. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетiнiң облыстық, қалалық және аудандық басқармалары мен бөлiмдерiнен тұратын жоғарыдан төмен қарай бағынысты органдары болады.
      Салық қызметiнiң құрылымында жоғарғыдан төмен қарай бағыныстағы және Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң Салық полициясы бас басқармасынан, облыстар және Алматы қаласы бойынша салық полициясы басқармаларынан және аудандар, қалалар және қалалардағы аудандар бойынша оларға тiкелей бағынысты салық полициясы бөлiмдерiнен тұратын салық полициясы органдары қызмет iстейдi. Салық полициясы органдары заңды тұлға болып табылады және банктерде ағымдағы және арнаулы шоттары, гербi бар мөрлерi мен белгiленген үлгiдегi бланкiлерi болады.
      3. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi және оның жергiлiктi жерлердегi органдары өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Консутитуциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Парламентiнiң, Үкiметiнiң нормативтiк-құқықтық актiлерiн, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң нормативтiк құжаттарын және осы Ереженi басшылыққа алады.
      4. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң төрағасын Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Президентi тағайындайды. Төрағаның орынбасарларын, оның iшiнде Салық полициясы бас басқармасының бастығын Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi төрағасының ұсынуымен Қазақстан Республикасының Үкiметi тағайындайды.
      5. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң төрағасы материалдық-тұрмыстық қамтамасыз ету, көлiк, медициналық қызмет көрсету жағдайлары бойынша - Қазақстан Республикасының министрiне, төрағаның орынбасарлары министрдiң орынбасарларына теңестiрiледi.
      6. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң төрағасы мыналарды:
      Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi орталық аппаратының қызметкерлерiн:
      облыстар және Алматы қаласы бойынша салық басқармаларының бастықтары мен олардың орынбасарларын;
      Салық полициясы бас басқармасы бастығының ұсынуымен облыстар және Алматы қаласы бойынша салық полициясы басқармаларының бастығын;
      аудандар, қалалар мен қалалардағы аудар бойынша салық бөлiмдерiнiң бастықтарын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      Аудандар, қалалар, қалалардағы аудар бойынша салық бөлiмдерiнiң бастықтарының орынбасарларын, облыстар, аудандар, қалалар мен қалалардағы аудандар бойынша салық басқармалары бөлiмдерiнiң бастықтарын облыстар және Алматы қаласы бойынша салық басқармаларының бастықтары тағайындайды.
      Барлық деңгейдегi салық органдарының бiлiктiлiк сипаттамасының талаптарына сәйкес келетiн басқа да қызметкерлерiн тиiстi салық басқармалары мен бөлiмдерiнiң бастықтары қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      Салық полициясының қызметкерлерi қолданылып жүрген заңдарда белгiленген тәртiппен қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.
      7. Салық қызметi органдарының қызметкерлерiне педагогтiк, ғылыми және басқа шығармашылық қызметтен өзге ақы төленетiн басқа қызметпен шұғылдануға тыйым салынады.
      8. Салық полициясы және оның жергiлiктi жерлердегi органдары Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi Төрағасының орынбасары болып табылатын Салық полициясы бас басқармасының бастығына тiкелей бағыныста болады.
 
      2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң
                           негiзгi мiндеттерi
 
      9. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң негiзгi мiндеттерi:
      салықтардың және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердiң тиiстi жылға арналған республикалық және жергiлiктi бюджеттерде бекiтiлген мөлшер мен сомада толығымен және уақтылы түсуiн қамтамасыз ету;

 

     салық заңдарының орындалуын қамтамасыз ету, оның тиiмдiлiгiн

зерделеу;

     салық заңдарын бұзуға байланысты қылмыстарды болдырмау, анықтау

және тергеу;

     салық төлеушiлерге олардың құқықтары мен мiндеттерiн түсiндiру,

салық заңдары мен салық салу жөнiндегi нормативтi актiлердегi

өзгерiстер туралы салық төлеушiлердi уақтылы хабарландырып отыру;

     салық қызметi органдарының жұмысына басшылықты жүзеге асыру

болып табылады.


     3. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң

                       атқаратын қызметi


     10. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi

мынадай қызметтер атқарады:


 
       бюджеттерде көзделген салықтар мен басқа да мiндеттi төлемдердiң бюджетке түсуiн қамтамасыз ету жөнiндегi шараларды жүргiзедi және салықтар мен бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер туралы заңдардың сақталуына бақылауды жүзеге асыру жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастырады;
      Қазақстан Республикасы қатысушы болып табылатын халықаралық келiсiмдердiң, шарттардың, контрактiлердiң жобаларына салықтың сараптама жасауға қатысады;
      салық сату мәселелерi жөнiндегi заңдар басқа да нормативтi құқықтық актiлер мен құжаттардың жобаларын әзiрлеуге қатысады;
      салық заңдарын бұзушылық жайындағы арыздарды, хабарламаларды және басқа ақпараттарды тексерудi жүзеге асырады;
      салық төлеушiлерi арасында салық заңдарының қолданылуы жөнiнде түсiндiру жұмысын жүргiзедi;
      салық заңдарын бұзушылыққа талдау жүргiзiп, баға бередi және салықтық құқық бұзушылық пен қылмыс жасауға ықпал ететiн себептер мен жағдайларды жою жөнiнде тиiстi ұсыныстар енгiзедi;
      салықтардың түсуi туралы есеп алады, оны жинақтап, талдайды, сондай-ақ бюджетке есептелген және төленген салықтардың есебiн жүргiзедi;
      облыстар, Алматы қаласы, аудандар, қалалар және қалалардағы аудандар бойынша салық органдары жұмысының ұйымдастырылуына тексеру жүргiзедi, олардың нәтижелерi бойынша ашылған кемшiлiктер мен тәртiп бұзушылықтарды жою жөнiнде шаралар қабылдайды, салық органдары басшыларының есебiн тыңдайды, оны ұйымдастыруға әдiстемелiк және iс жүзiнде көмек көрсетедi, салық органдарының жұмыс тәжiрибесiн зерттеп, енгiзедi;
      облыстар, Алматы қаласы, аудандар, қалалар мен қалалардағы аудандар бойынша салық органдарының салық пен бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi жинау жөнiндегi бақылауды жүзеге асырады;
      кадрларды кәсiптiк даярлау және қайта даярлау жөнiнде шаралар жүргiзедi;
      жасалған келiсiмдерге сәйкес шетелдiк мемлекеттердiң салық қызметiмен және халықаралық салық ұйымдарымен байланысты жүзеге асырады, шет елдердiң салық қызметiнiң жұмыс ұйымдастыру тәжiрибесiн зерттейдi және оны Қазақстан Республикасы салық қызметiнiң жұмысына iс жүзiнде қолдану жөнiнде ұсыныстар әзiрлейдi;
      салық салу мәселелерi жөнiндегi шарттар жобасын әзiрлеуге қатысады және үкiметаралық келiсiмдердi жүзеге асырады;
      ақпараттық жүйе және автоматтандыру мен компьютерлендiрудiң басқа да құралдарын жасау жөнiндегi шараларды жүзеге асырады;
      Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi белгiлеген нысан бойынша және мерзiмдерде қаржы органдарына салықтардың және бюджеттiң алдындағы басқа да қаржылық мiндеттемелердiң түсу сомасы туралы есеп ұсынады.
      Салық полициясының бас басқармасы өзiнiң жергiлiктi жерлердегi бөлiмшелерi арқылы:
      шұғыл-iздестiру қызметiн, жауап алу және салық тергеуiн ұйымдастырады және жүзеге асырады;
      заңды және жеке тұлғалардың пайданы (табысты) жасыру немесе кемiтiп көрсету, салық салынатын объектiлердi көрсетпеу мақсатында жасаған қылмыстары мен өзге де құқық бұзушылықтарын, салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi төлеуден жалтарудың өзге де түрлерiн, сондай-ақ бюджетке салық пен басқа да төлемдердiң түспеуiне немесе толық түспеуiне байланысты мемлекетке шығын келтiрген өзге де қылмыстар мен құқық бұзушылықтарды анықтайды және тыйым салады;
      тексеру материалдарын шешу және қылмыстық iс қозғау туралы мәселенi шешу кезiнде қолданылып жүрген заңдарға сәйкес қаржы-шаруашылық қызметтерiне тексерулер және алдын ала қылмыстық тергеу жүргiзедi;
      салық қызметi жұмысының қауiпсiздiгiн, оның қызметкерлерiн қызмет мiндеттерiн атқаруы кезiнде қылмыстық және өзге де құқыққа қол сұғудан өз құзыры шегiнде қорғауды ұйымдастырады және қамтамасыз етедi;
      салық және басқа да мiндеттi төлемдердi бюджетке төлеуден жалтарып жүрген тұлғаларға қатысты олардың мемлекет алдында борышты екендiгi немесе декларация тапсырудан жалтарғаны жөнiнде ресми мәлiмет болған жағдайда оларды iздестiрудi ұйымдастырады және жүзеге асырады;
      салықтық құқық бұзушылықтар бойынша мемлекетке келген зиянның толық және уақтылы қайтарылуы жөнiндегi шараларды ұйымдастырады және өз құзыретi шегiнде шара қолданады;
      салық қылмыстары және басқа құқық бұзушылықтар жөнiндегi ақпаратты ұйымдастырады және өз құзыретi шегiнде жинақтайды және талдайды;
      салық қылмыстары туралы арыздарды, хабарламалар мен өзге де ақпараттарды қарау жөнiнде өз құзыретi шегiнде жұмысты ұйымдастырады.
 
      4. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң
                       жұмысын ұйымдастыру
 
      11. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетiнде алқа құрылады.
      Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетi алқасының адам құрамын Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң төрағасы бекiтедi.
      12. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi және оның жергiлiктi жерлердегi салық қызметi органдары заңды тұлға болып табылады, банк мекемелерiнде шоттары (оның iшiнде валюталық) және белгiленген үлгiде мөрi болады.
      13. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi мен салық қызметi органдары республикалық бюджет есебiнен ұсталады.
      14. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi өз жұмысында орталық және жергiлiктi атқарушы органдармен, құқық қорғау және өзге де мемлекеттiк бақылау органдарымен өзара қатынаста болады, бiрлескен бақылау шараларын қабылдайды, өзара ақпарат алмасуды қамтамасыз етедi.
      15. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетiнiң қызметкерлерi қызметтiк мiндеттерiн атқару кезiнде заңмен қорғалады.
      16. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң қызметкерлерi республикалық бюджет қаражаты есебiнен мiндеттi жеке сақтандырылуға жатады.
      17. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң құрылымы мен қызметкерлер санын - Қазақстан Республикасының Үкiметi, ал бекiтiлген құрылым, қызметкерлер саны және еңбекке ақы төлеу шегiндегi штат кестесiн Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң төрағасы бекiтедi. Облыстар, Алматы қаласы бойынша салық басқармаларының құрылымы мен санын - Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң төрағасы; аудандар, қалалар және қалалардағы аудандар бойынша салық бөлiмдерiнiң құрылымы мен санын бағыныстылығы бойынша жоғары тұрған тиiстi салық органдарының бастықтары белгiленген еңбекке ақы төлеу қоры және қызметкерлер санының лимитi шегiнде бекiтедi. Штат кестесiн тиiстi мемлекеттiк салық органдарының бастықтары бекiтедi.
      18. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң төрағасы облыстар, Алматы қаласы бойынша, аудандар, қалалар және қалалардағы аудандар бойынша салық органдары туралы ереженi және Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң басқармалары мен бөлiмдерi туралы ереженi бекiтедi.
      19. Салық қызметi органдарында әлеуметтiк даму, материалдық-техникалық қамтамасыз ету және материалдық ынталандыру қоры:
      1) осы органдары қызметкерлерiнiң еңбекақы төлеу қоры сомасының 25 процентi мөлшерiнде республикалық бюджет қаражаты;
      2) жыл iшiнде жинақталған еңбекке ақы төлеу қорын үнемдеу есебiнен құрылады.
      20. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi салық қызметiнiң әлеуметтiк даму, материалдық-техникалық қамтамасыз ету қорын пайдалану тәртiбiн бекiтедi.
      21. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк салық комитетi облыстар, Алматы қаласы бойынша, аудандар, қалалар және қалалардағы аудандар бойынша салық органдарының қылмыстық iс жүргiзу заңдарына сәйкес шығарылған шешiмдерiнен басқа шешiмдерi қолданылып жүрген заңдарға қайшы келген жағдайда оларды жоюға немесе тоқтата тұруға құқылы.
      22. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң қызметкерлерi салық төлеушiлер туралы өздерiне белгiлi болған мәлiметтердi "Салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң Заң күшi бар Жарлығы 175-бабының шарттарын есепке ала отырып, құпия ұстауға мiндеттi.
      23. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң лауазымды адамдарының өзiнiң қызмет мiндеттерiн орындамағаны немесе тиiсiнше орындамағаны үшiн заңдарда көзделген тәртiптiк, материалдық және өзге жауапкершiлiкке тартылады.
      24. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетiнiң қызметкерлерi тiкелей туыстық қатынастағы немесе қызметкердiң яки оның тiкелей туыстық қатынастағы туысқанының оған тура немесе жанама қаржылық мүддесi болған салық төлеушiлерге қатысты кәсiптiк мiндетiн жүзеге асыруға тыйым салынады.
      25. Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк салық комитетi лауазымды қызметкерлерiнiң жөнсiз iс-әрекетi салдарынан салық төлеушiге келтiрiлген зиян сот шешiмi бойынша республикалық бюджеттен (бес жылдан аспайтын уақыт үшiн) төленедi.
 

Об утверждении Положения о Государственном налоговом комитете Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 27 сентября 1996 г. N 1811. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 20 мая 1997 г. N 851 ~P970851.

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 14 сентября 1996 г. N 3113 U963113_ "О Государственном налоговом комитете Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о Государственном налоговом комитете Республики Казахстан.
      2. Государственному налоговому комитету совместно с Министерством юстиции Республики Казахстан внести в месячный срок предложение по приведению ранее принятых решений Правительства Республики Казахстан в соответствие с настоящим постановлением.
 

     Премьер-Министр

   Республики Казахстан



                                            УТВЕРЖДЕНО



                                   постановлением Правительства

                                       Республики Казахстан

                                  от 27 сентября 1996 г. N 1181



 
 
                           П О Л О Ж Е Н И Е
                 о Государственном налоговом комитете
                         Республики Казахстан
 
                          1. Общие положения
 
      1. Государственный налоговый комитет Республики Казахстан является центральным исполнительным органом, входящим в состав Правительства Республики Казахстан, несущим ответственность за исполнение доходной части бюджетов всех уровней, а также осуществляющим:
      контроль за соблюдением налогового законодательства и иных нормативных правовых актов, регулирующих вопросы налогообложения;
      контроль за обеспечением правильного исчисления, полного и своевременного внесения в бюджет налогов и других обязательных платежей;
      производство по делам, связанным с уклонением от налогообложения или невыполнением других обязательных платежей перед государством.
      2. Государственный налоговый комитет Республики Казахстан имеет органы с вертикальной подчиненностью, состоящие из областных, городских и районных управлений и отделов.
      В структуре налоговой службы действуют органы налоговой полиции, имеющие вертикальную подчиненность и состоящие из Главного управления налоговой полиции, Государственного налогового комитета Республики Казахстан, управлений налоговой полиции по областям и городу Алматы и непосредственно подчиненных им отделов налоговых полиций по районам, городам и районам в городах. Органы налоговой полиции являются юридическими лицами и имеют текущие и специальные счета в банках, гербовые печати и бланки установленного образца.
      3. Государственный налоговый комитет Республики Казахстан и его органы на местах в своей деятельности руководствуются Конституцией Республики Казахстан, законами, нормативными правовыми актами Президента, Парламента, Правительства Республики Казахстан, а также нормативными документами Государственного налогового комитета Республики Казахстан и настоящим Положением.
      4. Председатель Государственного налогового комитета Республики Казахстан назначается Президентом Республики Казахстан по представлению Премьер-Министра Республики Казахстан. Заместители Председателя, включая начальника Главного управления налоговой полиции, назначаются Правительством Республики Казахстан по представлению Председателя Государственного налогового комитета Республики Казахстан.
      5. Председатель Государственного налогового комитета Республики Казахстан приравнивается по условиям материально-бытового обеспечения, транспортного, медицинского обслуживания к министру Республики Казахстан, заместители Председателя - к заместителям министра.
      6. Председатель Государственного налогового комитета Республики Казахстан назначает и освобождает от должности:
      работников центрального аппарата Государственного налогового комитета Республики Казахстан;
      начальников и их заместителей налоговых управлений по областям и г. Алматы;
      начальников управлений налоговых полиций по областям и г. Алматы по представлению начальника Главного управления налоговой полиции;
      начальников налоговых отделов по районам, городам и районам в городах.
      Заместители начальников налоговых отделов по районам, городам и районам в городах, начальники отделов налоговых управлений по областям, районам, городам и районам в городах назначаются и освобождаются от должностей начальниками налоговых управлений по областям и г. Алматы.
      Другие работники налоговых органов всех уровней, отвечающие требованиям квалификационных характеристик, назначаются и освобождаются от должностей начальниками соответствующих налоговых управлений и отделов.
      Работники налоговой полиции назначаются и освобождаются от должностей в установленном действующим законодательством порядке.
      7. Работникам органов налоговой службы запрещается заниматься другой оплачиваемой деятельностью, кроме педагогической, научной и иной творческой деятельности.
      8. Налоговая полиция и ее органы на местах находятся в прямом подчинении у начальника Главного управления налоговой полиции, который является заместителем Председателя Государственного налогового комитета Республики Казахстан.
 
       2. Основные задачи Государственного налогового комитета
                         Республики Казахстан
 
      9. Основными задачами Государственного налогового комитета Республики Казахстан являются:
      обеспечение полного и своевременного поступления налогов и других обязательных платежей в бюджет в размерах и суммах, утвержденных в республиканском и местных бюджетах на соответствующий год;
      обеспечение исполнения налогового законодательства, изучение его эффективности;
      пресечение, выявление и расследование преступлений, связанных с нарушениями налогового законодательства;
      разъяснение налогоплательщикам их прав и обязанностей, своевременное информирование налогоплательщиков об изменениях налогового законодательства и нормативных актов по налогообложению;
      осуществление руководства работой органов налоговой службы.
 
           3. Функции Государственного налогового комитета
                         Республики Казахстан
 
      10. Государственный налоговый комитет Республики Казахстан осуществляет следующие функции:
      проводит мероприятия по обеспечению поступления всех предусмотренных в бюджетах налогов и других обязательных платежей в бюджет и организует работу по осуществлению контроля за соблюдением законодательства о налогах и других обязательных платежах в бюджет;
      участвует в налоговой экспертизе проектов международных соглашений, договоров, контрактов, участником которых является Республика Казахстан;
      участвует в разработке проектов законодательных и иных нормативных правовых актов и документов по вопросам налогообложения;
      осуществляет проверки заявлений, сообщений и другой информации о нарушениях налогового законодательства;
      проводит среди налогоплательщиков разъяснительную работу по применению налогового законодательства;
      проводит анализ и оценку нарушений налогового законодательства и вносит соответствующие предложения по устранению причин и условий, способствующих налоговым правонарушениям и преступлениям;
      получает, обобщает и анализирует отчеты о поступлении налогов, а также ведет учет начисленных и уплаченных налогов в бюджет;
      проводит проверки организации работы налоговых органов по областям, г. Алматы, по районам, городам и районам в городах, по результатам которых принимает меры к устранению выявленных недостатков и нарушений, заслушивает отчеты руководителей налоговых органов, оказывает методическую и практическую помощь в ее организации, изучает и внедряет опыт работы налоговых органов;
      осуществляет контроль по сбору налогов и других обязательных платежей в бюджет налоговыми органами по областям, г. Алматы, по районам, городам и районам в городах;
      проводит мероприятия по профессиональной подготовке и переподготовке кадров;
      осуществляет связь с налоговыми службами иностранных государств и международными налоговыми организациями в соответствии с имеющимися соглашениями, изучает опыт организации деятельности налоговых служб зарубежных стран и разрабатывает предложения по его практическому применению в деятельности налоговой службы Республики Казахстан;
      участвует в подготовке проектов договоров и реализует межправительственные соглашения по вопросам налогообложения;
      осуществляет меры по созданию информационных систем и других средств автоматизации и компьютеризации;
      представляет отчеты в финансовые органы о суммах поступления налогов и других финансовых обязательств перед бюджетом по форме и в сроки, установленные Министерством финансов Республики Казахстан.
      Главное управление налоговой полиции через свои подразделения на местах:
      организует и осуществляет оперативно-розыскную деятельность, дознание и налоговое расследование;
      пресекает, выявляет и расследует преступления и иные правонарушения, совершенные с целью сокрытия или занижения прибыли (доходов), укрытия объектов налогообложения юридическими и физическими лицами, иного уклонения от уплаты налогов и других платежей в бюджет, а также иных преступлений и правонарушений, повлекших причинение ущерба государству, связанного с неполучением или недополучением налогов и других платежей в бюджет;
      проводит ревизии финансово-хозяйственной деятельности и предварительные криминалистические исследования в соответствии с действующим законодательством при разрешении материалов проверки и решении вопроса о возбуждении уголовного дела;
      организует и в пределах своей компетенция обеспечивает безопасность деятельности налоговой службы, защиту ее работников от преступных и иных противоправных посягательств при исполнении служебных обязанностей;
      организует и осуществляет розыск лиц, уклонившихся от уплаты налогов и других платежей в бюджет, в отношении которых имеются официальные сведения о том, что они имеют долг перед государством, или уклонившихся от подачи декларации;
      организует и в пределах своей компетенции принимает меры по полному и своевременному возмещению государству ущерба по налоговым правонарушениям;
      организует и в пределах своей компетенции собирает и анализирует информацию о налоговых преступлениях и иных правонарушениях;
      в пределах компетенции организует работу по рассмотрению заявлений, сообщений и иной информации о налоговых преступлениях.
 
                4. Организация работы Государственного
               налогового комитета Республики Казахстан
 
      11. В Государственном налоговом комитете Республики Казахстан создается коллегия.
      Персональный состав коллегии Государственного налогового комитета Республики Казахстан утверждается Председателем Государственного налогового комитета Республики Казахстан.
      12. Государственный налоговый комитет Республики Казахстан и органы налоговой службы на местах являются юридическими лицами, имеют счета в учреждениях банков (в том числе валютный), печати и бланки установленного образца.
      13. Государственный налоговый комитет Республики Казахстан и органы налоговой службы содержатся за счет республиканского бюджета.
      14. Государственный налоговый комитет Республики Казахстан в работе взаимодействует с центральными и местными исполнительными органами, правоохранительными и другими государственными контролирующими органами, принимает совместные меры контроля, обеспечивает взаимный обмен информацией.
      15. Работники Государственного налогового комитета Республики Казахстан при исполнении служебных обязанностей охраняются законом.
      16. Работники Государственного налогового комитета Республики Казахстан подлежат обязательному личному страхованию за счет средств республиканского бюджета.
      17. Структура и численность Государственного налогового комитета Республики Казахстан утверждаются Правительством Республики Казахстан, а штатное расписание в пределах утвержденной структуры, численности и фонда оплаты труда - Председателем Государственного налогового комитета Республики Казахстан. Структура и численность Налоговых управлений по областям, г. Алматы утверждаются Председателем Государственного налогового комитета Республики Казахстан; налоговых отделов по районам, городам и районам в городах - начальниками соответствующих вышестоящих по подчиненности налоговых органов в пределах установленного фонда оплаты труда и лимита численности. Штатное расписание утверждается начальниками соответствующих налоговых органов.
      18. Председатель Государственного налогового комитета Республики Казахстан утверждает положения о налоговых органах по областям, г. Алматы, по районам, городам и районам в городах и положения об управлениях и отделах Государственного налогового комитета Республики Казахстан.
      19. В органах налоговой службы создается фонд социального развития, материально-технического обеспечения за счет:
      1) средств республиканского бюджета в размере 25 процентов от суммы фонда оплаты труда работников этих органов;
      2) экономии фонда оплаты труда, образованной в течение года.
      20. Государственный налоговый комитет Республики Казахстан утверждает порядок использования фонда социального развития, материально-технического обеспечения налоговой службы.
      21. Государственный налоговый комитет Республики Казахстан имеет право отменять или приостанавливать решения налоговых органов по областям, г. Алматы, по районам, городам и районам в городах в случае их несоответствия действующему законодательству, за исключением решений, вынесенных в соответствии с уголовно-процессуальными законами.
      22. Работники Государственного налогового комитета Республики Казахстан обязаны сохранять в тайне сведения о налогоплательщиках, которые стали им известны, с учетом условий статьи 175 Указа Президента Республики Казахстан, имеющего силу Закона, "О налогах и других обязательных платежах в бюджет".
      23. Должностные лица Государственного налогового комитета Республики Казахстан за неисполнение или ненадлежащее исполнение своих служебных обязанностей несут дисциплинарную, материальную и иную ответственность, установленную законодательством.
      24. Работникам Государственного налогового комитета Республики Казахстан запрещается осуществление профессиональных обязанностей в отношении налогоплательщиков, с которыми у него имеются родственные отношения по прямой линии или к которым у работника или у его

 

родственников по прямой линии имеется прямая или косвенная

финансовая заинтересованность.

     25. Убытки, причиненные налогоплательщику неправомерными

действиями должностных лиц Государственного налогового комитета

Республики Казахстан, возмещаются (за период не более пяти лет) из

республиканского бюджета по решению суда.