Қазақстан Республикасының Су ресурстары жөнiндегi комитетi туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1996 жылғы 3 қазан N 1225. Күшi жойылды - ҚРҮ-нiң 1997.05.20. N 851 қаулысымен. ~P970851

      "Қазақстан Республикасы орталық атқарушы органдарының құрылымын жетiлдiру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылғы 19 қазандағы N 2541 U952541_ Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Қазақстан Республикасының Су ресурстары жөнiндегi комитетi

 

туралы Ереже бекiтiлсiн (қоса берiлiп отыр).

     2. Қазақстан Республикасы Үкiметi кейбiр шешiмдерiнiң қоса

берiлiп отырған тiзбеге сәйкес күшi жойылған деп танылсын.


     Қазақстан Республикасының

       Премьер-Министрi

                                         Қазақстан Республикасы

                                              Үкiметiнiң

                                         1996 жылғы 3 қазандағы

                                           N 1225 қаулысымен

                                                  Бекiтiлген


            Қазақстан Республикасының Су ресурстары

                   жөнiндегi комитетi туралы

                            ЕРЕЖЕ


               I. Жалпы ережелер



 
       1. Қазақстан Республикасының Су ресурстары жөнiндегi комитетi (Қазақстан Республикасының Суресурскомы) Үкiмет құрамына кiрмейтiн, Қазақстан Республикасының аумағында су ресурстарын пайдалану мен қорғауды басқару және бақылау жөнiндегi орталық атқарушы орган болып табылады.
      2. Қазақстан Республикасының Су ресурстары жөнiндегi комитетi

 

(бұдан әрi - Комитет) өз құрамына кiретiн республикалық, облыстық,

қалалық және аудандық бөлiмшелермен бiрлесе отырып (осы Ережеге

қосымшаға сәйкес) Қазақстан Республикасының аумағында су ресурстарын

пайдалану мен қорғауды мемлекеттiк басқару және бақылаудың бiрыңғай

жүйесiн құрайды.

     3. Комитет өз қызметiнде Қазақстан Республикасының

Конституциясын, Қазақстан Республикасының Президентi мен Қазақстан

Республикасы Үкiметiнiң актiлерiн, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа

алады.


                 II. Мiндеттерi мен функциялары


     4. Комитеттiң негiзгi мiндеттерi:

     Қазақстан Республикасының аумағында су ресурстарын пайдалану

мен қорғауды реттеудi жүзеге асыру;


 
       экологиялық талаптарды ескере отырып суға халық пен экономика салаларының қажеттiлiгiн, оның кешендi пайдаланылуын, су қорының сақталуы мен суды ластаудан, сор тартудан және сарқылудан қорғауды, өзендер, көлдер мен су қоймаларының жағдайын жақсартуды қамтамасыз ету;
      министрлiктердiң, мемлекеттiк комитеттердiң және өзге орталық атқарушы органдардың су шаруашылық қызметтерiн жергiлiктi өкiлеттi және атқарушы органдармен өзара iс-қимылда үйлестiру;
      шекаралық су бассейндерi мен мемлекетаралық су өткiзу жүйелерiнiң су ресурстарын бiрлесiп пайдалану мен қорғау мәселелерi бойынша iргелес мемлекеттермен ынтымақтастық жасау;
      су шаруашылығын аудандастыру қағидалары мен тұрғындардың, экономика салалары және табиғи кешендердiң суға қажеттiлiгiне сәйкес аумақтар мен өзендер бассейндерiнде су ресурстарын пайдалану мен қорғаудың негiзгi бағыттарын әзiрлеу;
      суды пайдалану және қорғауды реттеу саласында ғылыми-техникалық және инвестициялық саясатты жүзеге асыру;
      су ресурстарын пайдаланудың экономикалық механизмiн жетiлдiру;
      су ресурстарының қалыптасуына және бөлуге ықпал ететiн су шаруашылығы объектiлерi мен кешендi мақсаттағы су құбырларын, сондай-ақ су көздерiнде орналасқан гидротехникалық құрылғыларды пайдалану жұмыстарын жүзеге асыру болып табылады.
      5. Комитет өзiне жүктелген мiндеттерге сәйкес:
      Республиканың су шаруашылығы мәселелерi жөнiнде Қазақстан Республикасының Үкiметiне ұсыныстар дайындауды және тұрғындар мен экономика салаларын сумен қамтамасыз ету жөнiндегi ғылыми негiзделген мақсатты кешендi бағдарламаларды әзiрлеудi ұйымдастырады;
      Республиканың өзендер бассейндерi мен аумағының су шаруашылығы учаскелерiнде су ресурстарын аймақаралық және облысаралық бөлудi және қайта бөлудi, су алу мен су тұтыну шегiн анықтауды қоса отырып, су ресурстарын реттеудi және бөлудi жүзеге асырады;
      табиғат қорғау органдарымен келiсе отырып жер бетi су көздерiн арнайы су пайдалануға рұқсаттар және жер асты су көздерiнен арнайы су пайдалануға берiлетiн рұқсаттарға келiсiм бередi;
      құрылыстар салу, кәсiпорындар мен объектiлердi қайта жаңғырту, кәсiпорындарды, ғимараттарды орналастыру жобаларына келiсiм бергенде су пайдаланудың барлық түрлерiне техникалық шарттарды берудi ұйымдастырады;
      су тұтынуды мөлшерлеу үшiн ережелер мен стандарттарды әзiрлейдi және бекiтедi;
      су қорларын тиiмдi пайдалануға, су көздерiнiң сақталуы мен жай-күйiн жақсарту үшiн мемлекеттiк бақылауды және су қорғау жөнiндегi инспекторлық қызметтi ұйымдастырады;
      техникалық шарттардың, белгiленген су тұтыну шегiнiң сақталуына, жер үстi су объектiлерiне сарқынды су төгуге, жер үстi сулары сапасына жедел бақылау ұйымдастырады, сондай-ақ экологиялық қолайсыз объектiлер бойынша жер бетi суларынан арнайы су пайдаланудың бұрын берiлген рұқсатын, олардың күшiне қарамастан, қайта қарайды;
      салааралық және кешендi мақсаттағы су шаруашылығы объектiлерiнiң жұмыс тәртiбiн диспетчерлiк және жедел түрде реттеудi жүзеге асырады;
      су қоймаларын, кешендi мақсаттағы магистральды су құбырларын, мемлекетаралық, салааралық және облысаралық, ауданаралық және шаруашылықаралық мақсаттағы каналдарды, су бөгендерiн, гидротораптарды, арна реттеу, жаға бекiту ғимараттарын, қорғау бөгеттерi мен тiкелей су көздерiнде орналасқан басқа да объектiлердi тиiмдi пайдалануды жүзеге асырады;
      су шаруашылығы объектiлерi мен құрылғыларын пайдаланудың техникалық деңгейiн көтеру жөнiнде жұмыстар жүргiзедi;
      су ресурстарын кешендi пайдалану мен қорғау схемасын әзiрлеуге, ғылыми-зерттеу және жобалау жұмыстарын жүргiзуге, салааралық, облысаралық, аумақаралық және шаруашылықаралық мақсаттағы су шаруашылығы объектiлерiн салуға, қала және қала түрiндегi елдi мекендердiң аумақтарынан тысқары жерлерде, көлдерде, су қорғау аймақтарында жағалауды бекiту және басқа жұмыстарды, су қоймаларын көркейтудi орындауға тапсырыс беру функциясын атқарады;
      су объектiлерi мен су шаруашылығы жүйелерiнде ведомстволық гидрометриялық жүйелердi және гидротехникалық құрылғыларды метрологиялық қамтамасыз ету жұмыстарын ұйымдастырады;
      жер қойнауын қорғау және гидрометрология органдарымен бiрлесiп суды мемлекеттiк есепке алуды және мемлекеттiк су кадастрын жүргiзудi жүзеге асырады;
      суды пайдалану жоспарларының жиынтығын даярлауды, сондай-ақ өзен бассейндерi, экономикалық және өндiрiс аудандары мен облыстары үшiн қысқа мерзiмдi және болашақ су шаруашылық балансын жасауды қамтамасыз етедi;
      ұйымдардың, су ресурстарын тиiмдi пайдалану және су көздерiн ластауға, былғауға және сарқылуға жол бермеу бөлiгiндегi олардың су шаруашылық және су қорғау қызметiн үйлестiредi;
      су қорғау шараларының орындалуын және су пайдалануды алғашқы есепке алу талаптарының сақталуына басшылық жасайды және бақылау жүргiзедi;
      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң тапсыруы бойынша шекаралық суларды бiрлесiп пайдалану мен қорғау жөнiндегi жақты көп жақты келiссөздер жүргiзедi және шарт жасасады;
      су қоймаларының, өзендердiң, көлдердiң, су қорғау аймақтары мен белдеулерiнiң жай-күйiн сақтау және жақсарту шараларын жүзеге асырады;
      су объектiлерiндегi табиғи апаттар мен авариялық жағдайлардың салдарын болдырмау және жою шараларын әзiрлеудi ұйымдастырады;
      кешендi мақсаттағы су қоймаларын пайдалану ережелерiн органдардың ұсыныстарын ескере отырып бекiтедi;
      кешендi, салааралық және шаруашылықаралық мақсаттағы және салынған және қайта жаңғыртылған су шаруашылығы объектiлерiн пайдалануға қабылдауды жүзеге асырады;
      объектiлердi (iске қосу кешендерiн) пайдалануға қабылдайтын мемлекеттiк комиссияларының жұмыстарына қатысады;
      жер бетiндегi су объектiлерiн және пайдалануға беру туралы қорытынды бередi және жеке пайдалануға берiлген су объектiлерiндегi қосалқы су пайдалану шарттарына, су объектiлерiн заңды ұйымдардың пайдалануына беру туралы ұсыныстарға келiсiм бередi;
      су шаруашылығы объектiлерiнiң жобаларын сараптан өткiзедi, су ресурстарының жай-күйiне ықпал ететiн объектiлер (олардың мақсатына, ведомстволық бағыныстылығына және меншiк нысанына қарамастан) жобаларына, құрылыс, арна түбiн тереңдету және басқа жұмыстар жүргiзу тәртiбiне келiсiм бередi;
      су қоймаларын, көлдер мен өзендердi, сондай-ақ салааралық және шаруашылықаралық мақсаттағы су шаруашылығы объектiлерiн сақтау мен жай-күйiн жақсарту жөнiндегi жобалық құжаттаманы әзiрлеудi ұйымдастырады;
      су пайдаланудың барлық түрлерiне, су жеткiзу қызметтерiне ақы төлеу тарифтерiн, оларды қолдану шарттарын Қазақстан Республикасының мүдделi министрлiктерiмен, мемлекеттiк комитеттерiмен және өзге де орталық атқарушы органдарымен бiрлесе отырып әзiрлейдi;
      су заңдарын, су шаруашылығы саласындағы өзге де нормативтi құқықтық актiлердi жетiлдiру жөнiндегi ұсыныстарды дайындап, ұсынады;
      су ресурстарын басқару, суларды ұтымды пайдалану және қорғау мәселелерi жөнiнде өз құзыры шегiнде халықаралық ынтымақтастықты ұйымдастырады және жүзеге асырады;
      су ресурстарының жай-күйi және пайдаланылуы туралы жыл сайын ғылыми-техникалық ақпараттар даярлайды және басып шығарады, осы туралы ақпараттарды мемлекеттiк органдар мен көпшiлiкке ұсынады;
      су үнемдеу технологияларын игеру, ауыз су даярлау, су көздерiн қорғау жөнiндегi ұсыныстар даярлайды;
      басшы қызметкерлерi мен мамандарды даярлау, қайта даярлау және олардың бiлiктiлiгiн арттыруды ұйымдастырады;
      азаматтық қорғаныс және жұмылдыру даярлығы жөнiндегi шараларды орындауды белгiленген тәртiппен жүзеге асырады;
      техника қауiпсiздiгi және өндiрiстiк санитария жөнiндегi ережелердi сақтау, Комитет қызметкерлерiнiң тұрғын үй және әлеуметтiк-тұрмыстық жағдайын жақсарту бойынша шараларды жүргiзедi;
 
         III. Құқықтары мен мiндеттерi
 
      6. Комитеттiң мыналарға:
      өз құзыры шегiнде бұйрықтар шығарады, Комитет жүйесiне кiретiн ұйымдар үшiн мiндеттi, ал суларды кешендi пайдалану мен қорғауды реттеу мәселелерi жөнiнде министрлiктер, мемлекеттiк комитеттер мен өзге де орталық атқарушы органдар, сондай-ақ заңды ұйымдар үшiн мiндеттi болып табылатын тапсырмалар беруге және олардың орындалуын тексеруге;
      заңда белгiленген тәртiппен өз қарамағындағы ұйымдарды құру, қайта құру және тарату мәселелерiн шешуге;
      саланы және оның жекелеген бағыттарын дамыту жөнiндегi ұсыныстарды даярлау үшiн жұмыс топтарын ұйымдастыруға, қажет болған жағдайда шарттық негiзде ғылыми-зерттеу, жобалау-iздестiру және басқа ұйымдарды, сондай-ақ тиiстi сараптау жүргiзу үшiн дербес сарапшыларды жұмысқа тартуға;
      су ресурстарын ұтымды пайдалануға: су көздерiнiң сақталуы мен жай-күйiнiң жақсаруына мемлекеттiк бақылауды жүзеге асырады және жер бетiндегi су объектiлерiн пайдалану құқығын тоқтату жөнiнде жергiлiктi атқарушы органдардың қарауына ұсыныстар енгiзедi;
      Қазақстан Республикасының министрлiктерiнiң, мемлекеттiк комитеттерiнiң және өзге де орталық атқарушы органдарының су ресурстарын бөлу мен пайдалануды реттейтiн нормативтiк және құқықтық құжаттарының күшiн, олар Қазақстан Республикасы заңдарына қайшы келген жағдайда, уақытша тоқтату немесе жою жөнiнде белгiленген тәртiппен ұсыныс енгiзуге;
      су заңдарын бұзуға жол берген лауазымды адамдар мен азаматтарды әкiмшiлiк, ал қажет болған жағдайда, қылмыстық жауапкершiлiкке тарту жөнiндегi мәселенi белгiленген тәртiппен енгiзуге;
      табиғат қорғау, жер қойнауын қорғау және гидрометеорологиялық қызмет органдарынан су объектiлерiнiң жай-күйi, су ресурстарын пайдалану мен қорғау мәселелерi бойынша белгiленген тәртiппен ақпараттар алуға және оларға осындай ақпараттар беруге құқығы бар.
 
                    IY. Басшылық органдары
 
      7. Комитеттi Қазақстан Республикасының Үкiметi тағайындайтын және босататын Төраға басқарады, Комитет төрағаларының орынбасарлары болады, оларды Төрағаның ұсынуымен Қазақстан Республикасының Үкiметi тағайындайды.
      Комитетте алқа құрылады, оның құрамында Төраға және лауазымы бойынша орынбасарлары, Комитеттiң басшы қызметкерлерi кiредi. Алқаның адам құрамын Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтедi.
      Комитеттiң орталық аппаратының құрылымы мен қызметкерлерiнiң санын Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiтедi.
      8. Комитет Төрағасы:
      Комитеттiң және оның қарамағындағы ұйымдардың қызметiне басшылық жасайды;
      Комитетке жүктелген мiндеттердiң орындалуына дербес жауапты болады және Төраға орынбасарларының өзара мiндеттерiн бөледi;
      ведомстволық бағыныстағы ұйымдардың құрылымы мен штатын, сондай-ақ ол туралы ережелердi бекiтедi.
      Комитеттiң орталық аппаратының қызметкерлерiн және Комитет жүйесiне кiретiн, ведомстволық бағыныстағы ұйымдардың басшы қызметкерлерiн лауазымға тағайындайды және босатады;
      Комитеттiң құзырындағы жекелеген мәселелердi шешуге құрылымдық бөлiмшелерге, сондай-ақ Комитет жүйесiне кiретiн ведомстволық бағыныстағы ұйымдарға өкiлеттiк бередi.
      9. Комитеттiң алқасы республикадағы су шаруашылығын дамытудың негiзгi мәселелерiн, халықты және экономика салаларын сумен қамтамасыз ету, су ресурстарын ұтымды пайдалану және қорғау, ведомстволық бағыныстағы ұйымдарды басқару әдiстерiн жетiлдiру, қабылданған шешiмдердiң орындалу мәселелерiн қарайды, аса маңызды бұйрықтардың жобаларын талқылайды, бөлiмдердiң, облыстық су ресурстары жөнiндегi комитеттердiң және басқа да құрылымдық бөлiмшелердiң қызметтерi туралы есептердi тыңдайды.
      Алқаның шешiмдерi ведомстволық бағыныстағы ұйымдарға Комитет төрағасының бұйрықтары арқылы жеткiзiледi.
      10. Су шаруашылығын дамытудың негiзгi бағыттары мен тұжырымдарын, ғылыми-техникалық прогресс және озат тәжiрибе мәселелерiн қарау үшiн Комитет жанынан ғалымдардан, жоғары бiлiктi мамандардан, сондай-ақ ғылыми-техникалық қоғамдар мен басқа

 

ұйымдардың өкiлдерiнен ғылыми-техникалық кеңес құрылады.

     Ғылыми-техникалық кеңестiң құрамын және ол туралы ереженi

Комитет төрағасы бекiтедi.

     11. Комитет заңды ұйым болып табылады, оның өз есеп айырысу

шоты, Қазақстан Республикасының мемлекеттiк Елтаңбасы бейнеленген

және қазақ, орыс тiлдерiнде атауы жазылған мөрi болады.


                                                 ҚОСЫМША


          Қазақстан Республикасы Су ресурстары жөнiндегi

          комитетiнiң құрамына кiретiн су шаруашылығы

          ұйымдарының, аумақтық органдары мен объектiлерiнiң

                             ТIЗБЕСI


     Арал-Сырдария бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Қызылорда

қаласы

     Балқаш-Алакөл бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Алматы

қаласы

     Ертiс бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Семей қаласы

     Есiл бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Ақмола қаласы

     Нұра-Сарысу бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Қарағанды

қаласы

     Тобыл-Торғай бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Қостанай

қаласы

     Орал-Каспий бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Атырау қаласы

     Шу-Талас бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Жамбыл қаласы

     Ақмола облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Ақмола қаласы

     Ақтөбе облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Ақтөбе қаласы

     Алматы облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Алматы қаласы

     Атырау облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Атырау қаласы

     Шығыс Қазақстан облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi,

Өскемен қаласы

     Жамбыл облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Жамбыл қаласы

     Жезқазған облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Жезқазған

қаласы

     Батыс Қазақстан облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi,

Орал қаласы

     Қарағанды облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Қарағанды

қаласы

     Қызылорда облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Қызылорда

қаласы

     Көкшетау облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Көкшетау

қаласы

     Қостанай облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Қостанай

қаласы

     Маңғыстау облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Ақтау

қаласы

     Павлодар облыстық су ресуратары жөнiндегi комитетi, Павлодар

қаласы

     Солтүстiк Қазақстан облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi,

Петропавл қаласы

     Семей облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Семей қаласы

     Талдықорған облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi,

Талдықорған қаласы

     Торғай облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi, Арқалық қаласы

     Оңтүстiк Қазақстан облыстық су ресурстары жөнiндегi комитетi,

Шымкент қаласы

     "Союзцелинвод" тресi, Петропавл қаласы

     "Спецводопроводсельстрой" жалгерлiк кәсiпорны, Петропавл қаласы

     "Целиноградсельхозводоснабжение" өндiрiстiк-пайдалану бiрлестiгi,

Ақмола қаласы

     Ертiс-Қарағанды каналын пайдалану кәсiпорны, Қарағанды қаласы

     Шардара ГЭС-ы су қоймасымен, Шардара қаласы, Оңтүстiк Қазақстан

облысы

     Тасөткел су қоймасын пайдалану басқармасы, Жамбыл облысы, Шу

ауданы, Тасөткел селосы

     "Суавтоматика" ғылым-өндiрiстiк орталығы, Шымкент қаласы

     Әкiмшiлiк үйi, Алматы қаласы, Желтоқсан көшесi, 118 үй

     Жатақхана, Алматы қаласы, Төле би көшесi, 142 үй.


                                         Қазақстан Республикасы

                                              Үкiметiнiң

                                         1996 жылғы 3 қазандағы

                                           N 1225 қаулысымен

                                                  ҚОСЫМША


           Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң күшi жойылған

                        кейбiр шешiмдерiнiң

                             ТIЗБЕСI



 
       1. "Қазақстан Республикасының су ресурстары жөнiндегi мемлекеттiк комитетi және оның ұйымдық құрылымы туралы" Қазақ КСР Министрлер Кабинетiнiң 1991 жылғы 25 қаңтардағы N 62 қаулысы.
      2. "Қазақстан Республикасының Су ресурстары жөнiндегi мемлекеттiк комитетi туралы Ереженi бекiту туралы" Қазақ КСР Министрлер Кабинетiнiң 1991 жылғы 20 маусымдағы N 388 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1991 ж., N 16, 99-бап).
      3. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң су заңдары мәселелерi жөнiндегi кейбiр шешiмдерiне өзгерiстер енгiзу және күшi жойылған деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1994 жылғы 4 мамырдағы N 473 қаулысымен (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1994 ж., N 21, 473-бап) бекiтiлген Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң су заңдары мәселелерi жөнiндегi шешiмдерiне енгiзiлген өзгерiстердiң 15, 17-тармақтары.
      4. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң сәулет-қала құрылысы құжаттамаларын сараптау мәселелерi жөнiндегi кейбiр шешiмдерiне өзгерiстер енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1994 жылғы 8 желтоқсандағы N 1395 қаулысымен (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1994 ж., N 46, 517-бап) бекiтiлген объектiлер мен кешендердi салудың, кеңейтудiң, қайта жаңғыртудың, техникалық қайта жарақтандыру мен күрделi жөндеудiң сәулет-қала құрылысы құжаттамаларын сараптау мәселелерi жөнiндегi Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне енгiзiлген өзгерiстердiң 1-тармағы.
      5. "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмдерiне өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1995 жылғы 6 ақпандағы N 115 қаулысымен (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1995 ж., N 5, 62-бап) бекiтiлген Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмдерiне енгiзiлген өзгерiстер мен толықтырулардың 2-тармағы.
 

О Комитете по водным ресурсам Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 3 октября 1996 г. N 1225. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 20 мая 1997 г. N 851 ~P970851.

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 19 октября 1995 г. N 2541 U952541_ "О совершенствовании структуры центральных исполнительных органов Республики Казахстан" Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Утвердить Положение о Комитете по водным ресурсам Республики Казахстан (прилагается).
      2. Признать утратившими силу некоторые решения Правительства Республики Казахстан согласно прилагаемому перечню.
 

     Премьер-Министр

   Республики Казахстан



                                            УТВЕРЖДЕНО



                                   постановлением Правительства

                                       Республики Казахстан

                                   от 3 октября 1996 г. N 1225



 
 
                               ПОЛОЖЕНИЕ
          о Комитете по водным ресурсам Республики Казахстан
 
                          I. Общие положения
 
      1. Комитет по водным ресурсам Республики Казахстан (Комводресурсы Республики Казахстан) является центральным исполнительным органом, не входящим в состав Правительства, по управлению и контролю за использованием и охраной водных ресурсов на территории Республики Казахстан.
      2. Комитет по водным ресурсам Республики Казахстан (далее - Комитет) совместно с входящими в его структуру республиканскими, областными, городскими и районными подразделениями (согласно приложению к настоящему Положению) образуют единую систему государственного управления и контроля за использованием и охраной водных ресурсов на территории Республики Казахстан.
      3. Комитет в своей деятельности руководствуется Конституцией Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, а также настоящим Положением.
 
                         II. Задачи и функции
 
      4. Основными задачами Комитета являются:
      осуществление регулирования использования и охраны водных ресурсов на территории Республики Казахстан;
      обеспечение потребностей населения и отраслей экономики в воде, комплексного ее использования с учетом экологических требований, сохранности водного фонда и защиты вод от загрязнения, засорения и истощения, улучшения состояния рек, озер и водохранилищ;
      координация водохозяйственной деятельности министерств, государственных комитетов и иных центральных исполнительных органов во взаимодействии с местными представительными и исполнительными органами;
      сотрудничество с сопредельными государствами по вопросам совместного использования и охраны водных ресурсов трансграничных водных бассейнов и межгосударственных водопроводящих трактов;
      разработка основных направлений использования и охраны водных ресурсов в разрезе территорий и бассейнов рек в соответствии с принципами водохозяйственного районирования и потребностями в воде населения и отраслей экономики и природных комплексов;
      реализация научно-технической и инвестиционной политики в области регулирования использования и охраны вод;
      совершенствование экономического механизма пользования водными ресурсами;
      осуществление эксплуатации водохозяйственных объектов и водопроводов комплексного назначения, а также гидротехнических сооружений на водных источниках, оказывающих влияние на формирование и распределение водных ресурсов.
      5. Комитет в соответствии с возложенными на него задачами:
      организует подготовку предложений в Правительство Республики Казахстан по вопросам водного хозяйства республики и разработку научно обоснованных целевых комплексных программ по обеспечению населения и отраслей экономики водой;
      осуществляет регулирование и распределение водных ресурсов, включая определение лимитов забора воды и водопотребления, межрегиональное и межобластное распределение и перераспределение водных ресурсов на водохозяйственных участках бассейнов рек и территории республики;
      выдает разрешения на специальное водопользование из поверхностных водных источников по согласованию с органами охраны природы и согласует выдачу разрешений на специальное водопользование из подземных водных источников;
      организует выдачу технических условий на все виды водопользования при согласовании проектов строительства, реконструкции предприятий и объектов, размещения предприятий, сооружений;
      разрабатывает и утверждает правила и стандарты для нормирования водопотребления;
      организует государственный контроль за рациональным использованием водного фонда, сохранением и улучшением состояния водоисточников и инспекторскую службу по охране вод;
      организует оперативный контроль за соблюдением технических условий, установленных лимитов водопотребления, сброса сточных вод в поверхностные водные объекты, качественным состоянием поверхностных вод, а также пересматривает ранее выданные разрешения на специальное водопользование из поверхностных вод, независимо от сроков их действия, по экологически неблагоприятным объектам;
      осуществляет диспетчерское и оперативное регулирование режима работы водохозяйственных объектов межотраслевого и комплексного назначения;
      осуществляет эксплуатацию водохранилищ, магистральных водопроводов комплексного назначения, каналов межгосударственного, межотраслевого и межобластного, межрайонного и межхозяйственного назначения, плотин, гидроузлов, руслорегулировочных, берегоукрепительных сооружений, защитных дамб и других объектов, расположенных непосредственно на водоисточниках;
      проводит работу по повышению технического уровня эксплуатации водохозяйственных объектов и сооружений;
      осуществляет функции заказчика на разработку схем комплексного использования и охраны водных ресурсов, проведение научно-исследовательских и проектных работ, строительство водохозяйственных объектов межотраслевого, межобластного, межрегионального и межхозяйственного назначения, выполнение берегоукрепительных и других работ на реках, вне территорий городов и поселков городского типа, озерах, водоохранных зонах, благоустройство водохранилищ;
      организует на водных объектах и водохозяйственных системах ведомственную гидрометрическую сеть и метрологическое обеспечение гидротехнических сооружений;
      осуществляет ведение государственного учета вод и государственного водного кадастра совместно с органами охраны недр и гидрометеорологии;
      обеспечивает подготовку сводных планов использования вод, а также составление краткосрочных и перспективных водохозяйственных балансов для речных бассейнов, экономических и промышленных районов и областей;
      координирует водохозяйственную и водоохранную деятельность организаций в части рационального использования водных ресурсов и предупреждения загрязнения, засорения и истощения водных источников;
      осуществляет руководство и контроль за выполнением водоохранных мероприятий и соблюдением требований первичного учета использования вод;
      проводит переговоры и заключает по поручению Правительства Республики Казахстан двусторонние и многосторонние соглашения по совместному использованию и охране трансграничных вод;
      осуществляет мероприятия по сохранению и улучшению состояния водохранилищ, озер, рек, водоохранных зон и полос;
      организует разработку мероприятий по предотвращению и ликвидации последствий стихийных бедствий и аварийных ситуаций на водных объектах;
      утверждает с учетом предложений заинтересованных министерств, государственных комитетов и иных центральных исполнительных органов правила эксплуатации водохранилищ комплексного назначения;
      осуществляет приемку в эксплуатацию вновь построенных и реконструированных объектов водного хозяйства комплексного, межотраслевого и межхозяйственного назначения;
      участвует в работе государственных комиссий по приемке в эксплуатацию объектов (пусковых комплексов);
      дает заключения о предоставлении поверхностных водных объектов в обособленное пользование и согласовывает условия вторичного водопользования на водных объектах, предоставленных в обособленное пользование, предложения юридических лиц о предоставлении им в пользование водных объектов;
      проводит экспертизу проектов водохозяйственных объектов и согласование проектов на объекты (независимо от их назначения, ведомственной принадлежности и форм собственности), влияющих на состояние водных ресурсов, и порядка производства строительных, дноуглубительных и иных работ;
      организует разработку проектной документации по сохранению и улучшению состояния водохранилищ, озер и рек, а также водохозяйственных объектов межотраслевого и межхозяйственного значения;
      разрабатывает совместно с заинтересованными министерствами, государственными комитетами и иными центральными исполнительными органами Республики Казахстан тарифы на все виды водопользования, за услуги по подаче воды, условия их применения;
      готовит и представляет предложения по совершенствованию водного законодательства и других нормативных правовых актов в области водного хозяйства;
      организует и осуществляет международное сотрудничество в пределах своей компетенции по вопросам управления водными ресурсами, рационального использования и охраны вод;
      подготавливает и осуществляет издание ежегодной научно-технической информации о состоянии и использовании водных ресурсов, представляет информацию по этим вопросам государственным органам и общественности;
      подготавливает рекомендации по освоению водосберегающих технологий, приготовлению питьевой воды и охраны водных источников;
      организует подготовку, переподготовку и повышение квалификации руководящих работников и специалистов;
      осуществляет в установленном порядке выполнение мероприятий по гражданской обороне и мобилизационной подготовке;
      проводит мероприятия по соблюдению правил по технике безопасности и производственной санитарии, улучшению жилищных и социально-бытовых условий работников Комитета.
 
                       III. Права и обязанности
 
      6. Комитет имеет право:
      в пределах своей компетенции издавать приказы, давать указания, обязательные для организаций системы Комитета, а по вопросам регулирования комплексного использования и охраны вод - обязательные для министерств, государственных комитетов и иных центральных исполнительных органов, а также юридических лиц и проверять их исполнение;
      решать вопросы создания, реорганизации и ликвидации подведомственных организаций в установленном законом порядке;
      формировать рабочие группы для подготовки предложений по развитию отрасли и отдельных ее направлений, привлекать в необходимых случаях на договорной основе научно-исследовательские, проектно-изыскательские и другие организации, а также независимых экспертов для проведения соответствующей экспертизы;
      осуществлять государственный контроль за рациональным использованием водных ресурсов, сохранением и улучшением состояния водоисточников и вносить на рассмотрение местных исполнительных органов представления о прекращении права пользования поверхностными водными объектами;
      вносить в установленном порядке предложения о приостановлении или отмене действия на территории Республики Казахстан нормативных и правовых документов министерств, государственных комитетов и иных центральных исполнительных органов Республики Казахстан, регламентирующих распределение и использование водных ресурсов, в случаях, когда эти документы противоречат законодательству Республики Казахстан;
      вносить в установленном порядке вопросы о привлечении к административной, а в необходимых случаях, уголовной ответственности должностных лиц и граждан, допустивших нарушение водного законодательства;
      получать в установленном порядке информацию по вопросам состояния водных объектов, использования и охраны водных ресурсов от органов охраны природы, охраны недр и гидрометеослужбы, представлять им аналогичную информацию.
 
                        IV. Руководящие органы
 
      7. Комитет возглавляет Председатель, назначаемый и освобождаемый Правительством Республики Казахстан. Председатель Комитета имеет заместителей, назначаемых по его представлению Правительством Республики Казахстан.
      В Комитете создается коллегия, в состав которой входят Председатель и его заместители по должности, руководящие работники Комитета. Численный состав коллегии утверждается Правительством Республики Казахстан.
      Структура и численность работников центрального аппарата Комитета утверждаются Правительством Республики Казахстан.
      8. Председатель Комитета:
      руководит деятельностью Комитета и подчиненных организаций;
      несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет функций, распределяет обязанности между заместителями Председателя;
      утверждает структуру и штаты подведомственных организаций, а также положения о них;
      назначает на должность и освобождает от должности работников центрального аппарата Комитета, руководителей подведомственных организаций, входящих в систему Комитета;
      делегирует решение отдельных вопросов, входящих в компетенцию Комитета, структурным подразделениям, а также подведомственным организациям, входящим в систему Комитета.
      9. Коллегия Комитета рассматривает основные вопросы развития водного хозяйства в республике, водообеспечения населения и отраслей экономики, рационального использования и охраны водных ресурсов, совершенствования методов управления подведомственными организациями, исполнения принятых решений, обсуждает проекты важнейших приказов, заслушивает отчеты о деятельности отделов, областных комитетов по водным ресурсам и других структурных подразделений.
      Решения коллегии доводятся до подведомственных организаций приказами Председателя Комитета.
      10. Для рассмотрения основных направлений и концепций развития водного хозяйства, вопросов научно-технического прогресса и передового опыта при Комитете создается научно-технический совет из ученых, высококвалифицированных специалистов, а также представителей научно-технических обществ и других организаций.

 

     Состав научно-технического совета и положение о нем утверждаются

Председателем Комитета.

     11. Комитет является юридическим лицом, имеет расчетный счет,

печать с изображением Государственного герба Республики Казахстан и

со своим наименованием на казахском и русском языках.



                                            Приложение


                          П Е Р Е Ч Е Н Ь

        водохозяйственных организаций, территориальных органов

              и объектов, входящих в систему Комитета по

                 водным ресурсам Республики Казахстан


     Арало-Сырдарьинское бассейновое водохозяйственное объединение,

г.Кзыл-Орда

     Балхаш-Алакольское бассейновое водохозяйственное объединение,

г.Алматы

     Иртышское бассейновое водохозяйственное объединение,

г. Семипалатинск

     Ишимское бассейновое водохозяйственное объединение, г.Акмола

     Нура-Сарысуское бассейновое водохозяйственное объединение,

г. Караганда

     Тобол-Торгайское бассейновое водохозяйственное объединение,

г. Кустанай

     Урало-Каспийское бассейновое водохозяйственное объединение,

г. Атырау

     Шу-Таласское бассейновое водохозяйственное объединение,

г. Жамбыл

     Акмолинский областной комитет по водным ресурсам, г. Акмола

     Актюбинский областной комитет по водным ресурсам, г. Актюбинск

     Алматинский областной комитет по водным ресурсам, г. Алматы

     Атырауский областной комитет по водным ресурсам, г. Атырау

     Восточно-Казахстанский областной комитет по водным ресурсам,

г. Усть-Каменогорск

     Жамбылский областной комитет по водным ресурсам, г. Жамбыл

     Жезказганский областной комитет по водным ресурсам,

г. Жезказган

     Западно-Казахстанский областной комитет по водным ресурсам,

г. Уральск

     Карагандинский областной комитет по водным ресурсам,

г. Караганда

     Кзыл-Ординский областной комитет по водным ресурсам,

г. Кзыл-Орда

     Кокшетауский областной комитет по водным ресурсам, г. Кокшетау

     Кустанайский областной комитет по водным ресурсам, г. Кустанай

     Мангистауский областной комитет по водным ресурсам, г. Актау

     Павлодарский областной комитет по водным ресурсам, г. Павлодар

     Северо-Казахстанский областной комитет по водным ресурсам,

г. Петропавловск

     Семипалатинский областной комитет по водным ресурсам,

г. Семипалатинск

     Талдыкорганский областной комитет по водным ресурсам,

г. Талдыкорган

     Тургайский областной комитет по водным ресурсам, г. Аркалык

     Южно-Казахстанский областной комитет по водным ресурсам,

г. Шымкент

     Трест "Союзцелинвод", г. Петропавловск

     Арендное предприятие "Спецводопроводсельстрой", г. Петропавловск

     Производственно-эксплуатационное объединение

"Целиноградсельхозводоснабжение", г. Акмола

     Предприятие по эксплуатации канала Иртыш-Караганда,

г. Караганда

     Шардаринская ГЭС с водохранилищем, г. Шардара Южно-Казахстанской

области

     Управление по эксплуатации Тасоткельского водохранилища,

с. Тасоткель Шуского района Жамбылской области

     Научно-производственный центр "Суавтоматика", г. Шымкент

     Административное здание, г. Алматы, ул. Желтоксан, 118

     Общежитие, г. Алматы, ул. Толе би, 142




                                            ПРИЛОЖЕНИЕ



                                    постановлению Правительства

                                       Республики Казахстан

                                    от 3 октября 1996 г. N 1225



 
 
                            П Е Р Е Ч Е Н Ь
           утративших силу некоторых решений Правительства
                         Республики Казахстан
 
      1. Постановление Кабинета Министров Казахской ССР от 25 января 1991 г. N 62 "О Государственном комитете Республики Казахстан по водным ресурсам и его организационной структуре".
      2. Постановление Кабинета Министров Казахской ССР от 20 июня 1991 г. N 388 "Об утверждении Положения о Государственном комитете Республики Казахстан по водным ресурсам" (САПП Республики Казахстан, 1991 г., N 16, ст.99).
      3. Пункты 15, 17 изменений, которые вносятся в решения Правительства Республики Казахстан по вопросам водного законодательства, утвержденных постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 4 мая 1994 г. N 473 "О внесении изменений и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан по вопросам водного законодательства" (САПП Республики Казахстан, 1994 г., N 21, ст. 473).
      4. Пункт 1 изменений, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан по вопросам экспертизы архитектурно-градостроительной документации на строительство, расширение, реконструкцию, техническое перевооружение и капитальный ремонт объектов и комплексов, утвержденных постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 8 декабря 1994 г. N 1395 "О внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан по вопросам экспертизы архитектурно-градостроительной документации" (САПП Республики Казахстан, 1994 г., N 46, ст. 517).
      5. Пункт 2 изменений и дополнений, которые вносятся в решения

 

Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением

Кабинета Министров Республики Казахстан от 6 февраля 1995 г. N 115

"О внесении изменений и дополнений в решения Правительства

Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1995 г., N 5,

ст.62).