Облыстардың, Ақмола және Алматы қалалары әкiмдерiнiң жанындағы тәртiптiк кеңестер туралы үлгi ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысы 1997 жылғы 12 қарашадағы N 1547. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 1999.03.10. N 218 қаулысымен.

     Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
     Облыстардың, Ақмола және Алматы қалалары әкiмдерiнiң жанындағы тәртiптiк кеңестер туралы үлгi ереже бекiтiлсiн.

     Қазақстан Республикасының
     Премьер-Министрi

Қазақстан Республикасы            
Үкiметiнiң                  
1997 жылғы 12 қарашадағы           
N 1547 қаулысымен               
бекiтiлген                   

Облыстардың, Ақмола және Алматы қалалары әкiмдерiнiң
жанындағы тәртiптiк кеңестер туралы
ҮЛГI ЕРЕЖЕЛЕР

      Осы Үлгi ереже облыстардың, Ақмола және Алматы қалалары әкiмдерiнiң жанындағы тәртiптiк кеңестердiң өкiлеттiгiн, қызметiн ұйымдастыру мен тәртiбiн айқындайды.
      1. Облыстардың, Ақмола және Алматы қалалары әкiмдерiнiң жанындағы тәртiптiк кеңестер (бұдан әрi - Кеңес) мемлекеттiк тәртiптi нығайту және жергiлiктi атқарушы органдардың лауазымды адамдарының жауапкершiлiгiн қамтамасыз ету мәселелерiн қарайтын консультативтiк-кеңесшi орган болып табылады.
      2. Кеңес өз қызметiнде заңдылық, объективтiлiк және әдiлеттiлiк принциптерiн басшылыққа алады.
      3. Кеңестiң негiзгi мiндеттерi мыналар болып табылады:
      1) тиiсiнше облыстың, Ақмола және Алматы қалаларының әкiмiнiң (бұдан әрi - әкiм) қарауына тәртiптiк терiс қылықтарға, соның iшiнде билiк пен қызмет бабын асыра пайдалануға, қызмет этикасы ережелерiн бұзуға жол берген жергiлiктi атқарушы органдардың лауазымды адамдарын тәртiптiк жауапқа тарту жөнiнде ұсыныстар енгiзу;
      2) әкiм үшiн тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiк шегiнде мемлекеттiк тәртiптi нығайту, жергiлiктi атқарушы органдардың маслихаттар аппараттарының лауазымды адамдарының мемлекеттiк қызмет туралы заң талаптары мен қызмет этикасы ережелерiн сақтауын қамтамасыз ету жөнiнде ұсынымдар мен ұсыныстарды талдап жасау;
      3) жергiлiктi атқарушы органдардың, маслихаттар аппараттарының лауазымды адамдарының билiктi немесе қызмет бабын асыра пайдалану фактiлерi туралы азаматтардың өтiнiш-арыздарын, бұқаралық ақпарат құралдарының хабарламаларын қарау;
      4) Қазақстан Республикасының Жоғарғы тәртiптiк кеңесiнiң қарауына мемлекеттiк тәртiптi нығайтуға және мемлекеттiк қызметтiң жұмыс iстеуiнiң пәрмендiлiгiн арттыруға бағытталған ұсыныстарды енгiзу.
      4. Кеңестiң құрамын әкiм құрады және ол Төраға мен Кеңес мүшелерiнен тұрады, олар: мәслихат депутаттары, жергiлiктi жұртшылықтың беделдi өкiлдерi, лауазымы бойынша - облыс (Ақмола және Алматы қалаларының) прокуроры, аумақтық әдiлет басқармасының бастығы.
      Кеңес Төрағасын Республиканың Жоғары тәртiптiк кеңесi Төрағасымен алдын ала келiскеннен кейiн әкiм тағайындайды.
      Кеңес Төрағасының лауазымы мемлекеттiк қызметшi лауазымы болып табылады.
      Кеңес мүшелерi өз мiндеттерiн қоғамдық негiзде жүзеге асырады.
      5. Кеңес Төрағасы:
      1) Кеңестiң жеке құрамы туралы ұсынысты әкiмнiң қарауына енгiзедi;
      2) Кеңес қызметiн ұйымдастырады және оған басшылық жасайды;
      3) Кеңес отырыстарының күн тәртiбiн белгiлейдi;
      4) Кеңес отырысын шақырады және оған төрағалық етедi. Кеңес Төрағасы болмағанда отырыстарда оның өкiлеттiгi бойынша Кеңес мүшелерiнiң бiрi төрағалық етедi;
      5) Кеңес мүшелерiнiң арасынан Кеңес отырысында қаралатын нақты мәселе бойынша баяндамашыны белгiлейдi;
      6) республиканың Жоғарғы тәртiптiк кеңесiнiң алдында Кеңес жұмысының қорытындылары туралы жүйелi түрде есеп бередi;
      7) оқтын-оқтын (жарты жылда бiр рет) Кеңес жұмысының қорытындылары туралы әкiмге хабарлап отырады;
      8) Кеңестiң регламентiн оның бекiтуiне ұсынады;
      9) осы үлгi ережеде, заңдарда, Кеңес Регламентiнде көзделген өзге өкiлеттiктердi жүзеге асырады.
      6. Кеңес отырыстары:
      1) оларға Кеңес мүшелерiнiң жалпы санының кемiнде үштен екiсi қатысса, заңды деп есептеледi;
      2) қажеттiлiгiне қарай, бiрақ жылына кемiнде төрт рет өткiзiледi;
      3) ашық түрде өткiзiледi. Қажет болған жағдайда, егер мәселенi қарау мемлекеттiк құпияларға қатысты болса, онда Кеңес Төрағасының шешiмi бойынша жабық отырыстар жүргiзiлуi мүмкiн.
      7. Кеңес шешiмдерi отырысқа қатысып отырған Кеңес мүшелерiнiң жалпы санының жай көпшiлiк даусымен қабылдайды. Дауыстар тең болған кезде төрағалық етушiнiң дауысы шешушi дауыс болып табылады.
      8. Кеңес өз құзыретiнiң шегiнде:
      1) өз отырыстарында жергiлiктi атқарушы органдардың басшыларын тыңдауға;
      2) жергiлiктi атқарушы органдардан, мәслихаттар аппараттарынан, Республика Президентiне тiкелей бағынысты және есеп беретiн мемлекеттiк органдардың және орталық атқарушы органдардың аумақтық бөлiмшелерiнен, сондай-ақ ұйымдардан қажеттi құжаттарды, материалдар мен ақпараттарды сұратуға;
      3) жергiлiктi атқарушы органдарға, мәслихаттар аппараттарына орындауға мiндеттi тапсырмалар беруге;
      4) тиiстi лауазымды адамдардан ауызша және жазбаша түсiнiктемелер талап етуге;
      5) тиiстi жергiлiктi атқарушы органдардың, мәслихаттар аппараттарының басшыларынан мемлекеттiк қызметшiлердiң билiктi немесе қызмет бабын асыра пайдалануы, қызмет этикасы ережелерiн бұзуы фактiлерi бойынша тексерiстер мен қызметтен тексерулер жүргiзудi талап етуге;
      6) штаттан тыс инспекторлар ретiнде жергiлiктi жұртшылықтың беделдi және кәсiби даярлығы бар өкiлдерiн тексерiстер, қызметтiк тексерулер жүргiзуге қатысу үшiн тартуға құқылы.
      9. Кеңес жергiлiктi атқарушы органдар басшыларының, олардың орынбасарларының, аталған органдардың, мәслихаттардың лауазымды адамдарының тәртiптiк iстерiн қарайды.
      10. Азаматтардың өтiнiш-арыздарын, бұқаралық ақпарат құралдарының хабарламаларын қарау қорытындылары бойынша Кеңес мүшелерiнiң тексеру жүргiзуi туралы шешiм қабылдауы не оны жүргiзуi жергiлiктi өкiлеттi атқарушы органға немесе лауазымды адамға тексеру қорытындылары туралы Кеңес алдында мiндеттi есеп беретiн етiп тапсыруы мүмкiн.
      11. Кеңес қарауға қабылдаған тәртiптiк iс екi апта мерзiмде қаралуға тиiс.
      Кеңес отырысында тәртiптiк iстi қарағанға дейiн iске қатысы бар жағдайлар мен мәлiметтерге алдын ала тексеру жүргiзiледi, тәртiптiк жауапқа тартылып отырған адамнан жазбаша түсiнiктеме алынады.
      Кеңес отырысында тәртiптiк iстi қарау, әдетте, тәртiптiк жауапқа тартылып отырған адамның қатысуымен жүргiзiледi.
      12. Тәртiптiк iстi қарау қорытындылары бойынша Кеңес мынадай шешiмдердiң бiрiн қабылдай алады:
      1) Әкiмге немесе жергiлiктi атқарушы органдардың, мәслихаттар аппараттарының басшыларына тиiстi тәртiптiк жаза қолдануды ұсыну;
      2) мән-жайы бойынша шешiм қабылдау үшiн тәртiптiк iс материалдарын құзыреттi мемлекеттiк органның немесе лауазымды адамның қарауына жiберу;
      3) тәртiптiк iстi тоқтату.
      13. Мемлекеттiк қызметшiнiң iс-әрекетiнде қылмыс белгiлерi болған кезде, Кеңес бұл қызметшiнi заңдарда белгiленген тәртiппен қылмыстық жауапқа тарту туралы мәселенi шешу үшiн, тиiстi құжаттар мен материалдарды тиiсiнше облыстың, Ақмола және Алматы қалаларының әкiмiне жiбередi.
      14. Әкiм немесе Кеңес Төрағасы Кеңес шешiмiмен келiспеген жағдайда тиiстi ұсыныспен Республиканың Жоғары тәртiптiк кеңесiне жүгiне алады.
      15. Кеңес қызметiнiң тәртiбi, оның iшiнде тәртiптiк iстердi қарау тәртiбi осы Үлгi ережемен қатар, Республика заңдарымен және Кеңес Регламентiмен айқындалады.
      16. Кеңес қызметiн ақпараттық-талдау, ұйымдық және материалдық-техникалық қамтамасыз етудi әкiм аппаратының тиiстi құрылымдық бөлiмшелерi жүзеге асырады.

Об утверждении Типового положения о дисциплинарном совете при акимах областей, городов Акмолы и Алматы

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 ноября 1997 г. N 1547. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 10 марта 1999 г. N 218 ~P990218.

      Правительство Республики Казахстан постановляет:
      Утвердить прилагаемое Типовое положение о дисциплинарном совете при акимах областей, городов Акмолы и Алматы.
 

     Премьер-Министр

  Республики Казахстан



                                        Утверждено



                               постановлением Правительства

                                   Республики Казахстан

                               от 12 ноября 1997 г. N 1547



 
 
                           Типовое положение
             о дисциплинарном совете при акимах областей,
                       городов Акмолы и Алматы
 
      Настоящее Типовое положение определяет полномочия, организацию и порядок деятельности дисциплинарного совета при акиме соответственно области, городов Акмолы и Алматы.
 
      1. Дисциплинарный совет при акиме соответственно области, городов Акмолы и Алматы (в дальнейшем - Совет) является консультативно-совещательным органом, рассматривающим вопросы укрепления государственной дисциплины и обеспечения ответственности должностных лиц местных исполнительных органов.
      2. Совет в своей деятельности руководствуется принципами законности, объективности и справедливости.
      3. Основными задачами Совета являются:
      1) внесение на рассмотрение акима соответственно области, городов Акмолы и Алматы (в дальнейшем - аким) предложений по привлечению к дисциплинарной ответственности должностных лиц местных исполнительных органов, аппаратов маслихатов, допустивших дисциплинарные проступки, в том числе злоупотребление властью и служебным положением, нарушение правил служебной этики;
      2) выработка для акима рекомендаций и предложений по укреплению государственной дисциплины в пределах соответствующей административно-территориальной единицы, обеспечению соблюдения должностными лицами местных исполнительных органов, аппаратов маслихатов требований законодательства о государственной службе и правил служебной этики;
      3) рассмотрение обращений граждан, сообщений средств массовой информации о фактах злоупотреблений должностными лицами местных исполнительных органов, аппаратов маслихатов властью или служебным положением;
      4) внесение на рассмотрение Высшего дисциплинарного совета Республики предложений, направленных на укрепление государственной дисциплины и повышение эффективности функционирования государственной службы.
      4. Состав Совета образуется акимом и состоит из Председателя и членов Совета, которыми являются депутаты маслихатов, авторитетные представители местной общественности, по должности - прокурор области (гг. Акмолы и Алматы), начальник территориального управления юстиции.
      Председатель Совета назначается акимом с предварительного согласия Председателя Высшего дисциплинарного совета Республики.
      Должность Председателя Совета является должностью государственного служащего.
      Члены Совета осуществляют свои обязанности на общественных началах.
      5. Председатель Совета:
      1) вносит на рассмотрение акиму предложения по персональному составу Совета;
      2) организует и осуществляет руководство деятельностью Совета;
      3) определяет повестку дня заседаний Совета;
      4) созывает заседания Совета и председательствует на них. В отсутствие Председателя Совета по его уполномочию председательствует на заседаниях один из членов Совета;
      5) из числа членов Совета определяет докладчика по конкретному вопросу, рассматриваемому на заседании Совета;
      6) систематически отчитывается перед высшим дисциплинарным советом Республики об итогах работы Совета;
      7) периодически (раз в полугодие) информирует акима об итогах работы Совета;
      8) представляет на утверждение Совета его Регламент;
      9) осуществляет иные полномочия, предусмотренные настоящим Типовым положением, законодательством, Регламентом Совета.
      6. Заседания Совета:
      1) считаются правомочными, если на них присутствуют не менее двух третей от общего числа членов Совета;
      2) проводятся по мере необходимости, но не реже четырех раз в год;
      3) проводятся открыто. В случае необходимости, если рассмотрение вопросов затрагивает государственные секреты, по решению Председателя Совета могут проводиться закрытые заседания.
      7. Совет принимает решения простым большинством голосов от числа присутствующих на заседании членов Совета. При равенстве голосов голос председательствующего является решающим.
      8. Совет в пределах своей компетенции вправе:
      1) заслушивать на своих заседаниях руководителей местных исполнительных органов;
      2) запрашивать у местных исполнительных органов, аппаратов маслихатов, территориальных подразделений государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Президенту Республики и центральных исполнительных органов, а также организаций необходимые документы, материалы и информацию;
      3) давать местным исполнительным органам, аппаратов маслихатов обязательные к исполнению поручения;
      4) затребовать устные и письменные объяснения у соответствующих должностных лиц;
      5) требовать от руководителей соответствующих местных исполнительных органов, аппаратов маслихатов проведения проверок и служебных расследований по фактам злоупотребления государственными служащими властью или служебным положением, нарушения правил служебной этики;
      6) привлекать в качестве внештатных инспекторов авторитетных и профессионально подготовленных представителей местной общественности для участия в проведении проверок, служебных расследований.
      9. Совет рассматривает дисциплинарные дела руководителей местных исполнительных органов, их заместителей, иных должностных лиц данных органов, а также маслихатов.
      10. По итогам рассмотрения обращений граждан, сообщений средств массовой информации Совет может принять решение о проведении проверки членами Совета либо поручить ее проведение уполномоченному местному исполнительному органу или должностному лицу с обязательным отчетом перед Советом об итогах проверки.
      11. Принятое к рассмотрению Советом дисциплинарное дело должно быть рассмотрено в двухнедельный срок.
      До рассмотрения дисциплинарного дела на заседании Совета предварительно проводится проверка обстоятельств и сведений, имеющих отношение к делу, истребуется письменное объяснение от лица, привлекаемого к дисциплинарной ответственности.
      Рассмотрение дисциплинарного дела на заседании Совета происходит, как правило, с участием лица, привлекаемого к дисциплинарной ответственности.
      12. По итогам рассмотрения дисциплинарного дела Совет может вынести одно из следующих решений:
      1) рекомендовать акиму или руководителям местных исполнительных органов, аппаратов маслихатов наложить соответствующее дисциплинарное взыскание;
      2) направить материалы дисциплинарного дела на рассмотрение компетентного государственного органа или должностного лица для принятия решения по существу;
      3) прекратить дисциплинарное дело.
      13. При наличии в действиях государственного служащего признаков преступления Совет направляет соответствующие документы и материалы прокурору соответственно области, городов Акмолы и Алматы для решения вопроса о привлечении этого служащего в установленном законом порядке к уголовной ответственности.
      14. Аким или Председатель Совета в случае несогласия с решением Совета может обратиться с соответствующим представлением в Высший дисциплинарный совет Республики.
      15. Порядок деятельности Совета, в том числе порядок рассмотрения дисциплинарных дел, наряду с настоящим Типовым положением, определяется также законодательством республики и Регламентом Совета.
      16. Информационно-аналитическое, организационное и материально-техническое обеспечение деятельности Совета осуществляется соответствующими структурными подразделениями аппарата акима.