Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң Су ресурстары жөнiндегi комитетiнiң мәселелерi

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң Қаулысы 1997 жылғы 18 наурыз N 1786. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 1999.05.06. N 536 қаулысымен.

      ЕСКЕРТУ. Қаулы күшін жойды - ҚР Үкіметінің 1999.05.06. N 536
               қаулысымен. P990536_
      "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттiк басқарудың пәрмендiлiгiн одан әрi арттыру жөнiндегi шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 10 қазандағы N 3655 U973655_ Жарлығына және "Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1997 жылғы 10 қазандағы N 3655 Жарлығын iске асыру мәселелерi" туралы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 12 қарашадағы N 1551 P971551_ қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Қоса берiлiп отырған:
      Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң Су ресурстары жөнiндегi комитетi туралы ереже;
      Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң Су ресурстары жөнiндегi комитетiнiң қарауындағы су шаруашылығы ұйымдарының және аумақтық органдарының тiзбесi бекiтiлсiн.
      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң Су

ресурстары жөнiндегi комитетiнiң құрылымы қосымшаға сәйкес
бекiтiлсiн.
     3. "Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң Су
ресурстары жөнiндегi комитетi туралы ереженi бекiту туралы"
Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1997 жылғы 23 шiлдедегi N 1153
қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1997 ж., N 34,
311-құжат) күшi жойылған деп танылсын.

     Қазақстан Республикасының
        Премьер-Министрi
                                       Қазақстан Республикасы
                                              Үкiметiнiң
                                       1997 жылғы 18 наурыздағы
                                       N 1786 қаулысымен
                                              бекiтiлген

       Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң
          Су ресурстары жөнiндегi комитетi (Ауылшарминiнiң
                        Суресурскомы) туралы
                               ЕРЕЖЕ

                              Миссиясы



      Қазақстан Республикасының халқының, экономика салаларының, табиғи кешендерiнiң сумен тұрақты жабдықталуына қол жеткiзу.

                          I. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң Су ресурстары жөнiндегi комитетi (бұдан әрi - Комитет) су ресурстарын басқару жөнiндегi мемлекеттiк орган болып табылады және құрамына өзендер, көлдер, батпақтар, тоғандар, су қоймалары, басқа да жерүстi су көздерi, сондай-ақ каналдардың және арналы су айдағыштар, жерасты сулары, мұздықтар, Каспий және Арал теңiздерiнiң Қазақстан Республикасының мемлекеттiк шекарасы шегiндегi сулары кiретiн республиканың су қорын басқаруды жүзеге асырады, суды ластанудан, қоқыстану мен сарқылудан қорғауды ұйымдастырады, сондай-ақ мемлекеттiк органдар мен ұйымдардың су шаруашылығы қызметiн жергiлiктi атқарушы органдармен өзара iс-қимыл жасай отырып үйлестiредi.
      2. Комитет заңды тұлға болып табылады, оның банктерде шоттары, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк елтаңбасы бейнеленген және өз атауы мемлекеттiк тiлде жазылған мөрi болады.
      Комитет аппаратын ұстауға арналған шығыстарды қаржыландыру республикалық бюджетте Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлiгiн ұстауға көзделген қаржы есебiнен жүзеге асырылады.
      Судың пайдаланылуы мен қорғалуын басқарумен және бақылаумен байланысты шараларды қаржыландыру Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлiгiне бөлiнетiн республикалық бюджет қаражатының есебiнен жүзеге асырылады.
      3. Комитет өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасының Президентi мен Үкiметiнiң актiлерiн, өзге де нормативтiк құқықтық актiлердi, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады.

                           II. Басымдықтары

      Комитет қызметiнiң негiзгi басым бағыттары мыналар болып табылады:
      халықты экономика салаларын, табиғи кешендердi тиiстi сападағы және қажеттi мөлшердегi сумен қамтамасыз ету;
      су ресурстарын қалпына келтiру, олардың қолда бар көлемiн арттыру, су көздерiнiң ластануы мен сарқылуын болдырмау;
      су ресурстарын мемлекетаралық аумақаралық және салааралық бөлу.

                           III. Мiндеттерi

      4. Комитеттiң негiзгi мiндеттерi мыналар болып табылады:
      Қазақстан Республикасының аумағында су ресурстарының пайдаланылуы мен қорғалуын реттеу;
      экологиялық талаптарды, халықтың және экономика салаларының суға деген қажеттiлiгiн, су қорының сарқылуын және суды ластанудан, қоқыстанудан және сарқылудан қорғауды, өзендердiң, көлдер мен су қоймаларының жай-күйiн жақсартуды ескере отырып, оның кешендi пайдаланылуын қамтамасыз ету;
      министрлiктердiң, ведомстволардың және өзге де орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың су шаруашылығы қызметiн үйлестiру;
      шекарааралық су бассейндерi мен мемлекетаралық су өткiзу арналарының су ресурстарын бiрлесiп пайдалану мен қорғау мәселелерi бойынша iргелес мемлекеттермен ынтымақтастық жасау;
      су шаруашылығын аудандастыру принциптерiне және халықтың, экономика салалары мен табиғи кешендердiң суға деген қажеттiлiгiне сәйкес аумақтар мен өзендер бассейндерi тұрғысынан су ресурстарын пайдалану мен қорғаудың негiзгi бағыттарын әзiрлеу;
      судың пайдаланылуы мен қорғалуын реттеу саласында ғылыми-техникалық және инвестициялық саясатты жүзеге асыру;
      су ресурстарын пайдаланудың экономикалық тетiгiн жетiлдiру;
      су шаруашылығы объектiлерi мен кешендi мақсаттағы су құбырларын, сондай-ақ су ресурстарының қалыптасуына және оларды бөлуге ықпал ететiн су көздерiне орналасқан гидротехникалық құрылғыларды пайдалану.

                           IV. Функциялары

      5. Комитет өзiне жүктелген мiндеттерге сәйкес:
      су қатынастары және жердi мелиорациялау мәселелерi жөнiндегi заң және өзге де нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын әзiрлейдi;
      су қорын жинау мен оны тұтыну лимиттерiн белгiлеудi қоса алғанда, су ресурстарын реттеу мен бөлудi өзен бассейндерiнiң су шаруашылығы учаскелерiнде су ресурстарын аймақаралық және облысаралық бөлу мен қайта бөлудi жүзеге асырады;
      табиғат қорғау органдарымен келiсе отырып, жерүстi су көздерiнен арнайы су пайдалануға рұқсаттамалар бередi және жерасты су көздерiнен арнайы су пайдалануға рұқсаттамалар берудi келiседi;
      кәсiпорындар мен объектiлердi салу, қайта жаңғырту, кәсiпорындарды, ғимараттарды орналастыру жобаларын келiсу кезiнде су пайдаланудың барлық түрлерiне техникалық шарттарды берудi ұйымдастырады;
      су тұтынуға норма белгiлеуге арналған ережелердi әзiрлейдi және бекiтедi;
      су қорын ұтымды пайдалануда мемлекеттiк бақылауды ұйымдастырады;
      су тұтынудың техникалық шарттарының, белгiленген лимиттерiнiң сақталуына, жерүстi су объектiлерiне сарқынды сулардың құйылуына, жерүстi суларының сапасына жедел бақылауды ұйымдастырады, сондай-ақ жерүстi суларынан арнайы су пайдалануға берiлген рұқсаттамалардың күшiн жояды;
      салааралық және кешендi мақсаттағы су шаруашылығы объектiлерiнiң жұмыс режимiн реттеудi жүзеге асырады;
      су қоймаларын, кешендi мақсаттағы арналы су құбырларын, мемлекетаралық, салааралық және облысаралық, ауданаралық және шаруашылықаралық мақсаттағы каналдарды, су бөгендерiн, гидротораптарды, арна реттеу, жаға бекiту құрылғыларын, қорғау дамбалары мен тiкелей су көздерiнде орналасқан басқа да объектiлердi пайдалануды жүзеге асырады;
      су шаруашылығы объектiлерi мен құрылғыларын, мелиорация жүйелерiн пайдаланудың техникалық деңгейiн көтеру жөнiнде жұмыс жүргiзедi;
      су ресурстарын кешендi пайдалану мен қорғау тораптарын әзiрлеуге, ғылыми-зерттеу және жобалау жұмыстарын жүргiзуге, салааралық, облысаралық, аймақаралық және шаруашылықаралық мақсаттағы су шаруашылығы объектiлерiн салуға, мелиорациялау шараларын жүзеге асыруға, қала және қала үлгiсiндегi елдi мекендердiң аумақтарынан тысқары жерлерде, көлдерде, су қорғау аймақтарында жағалауды бекiту және басқа да жұмыстарды, су қоймаларын көркейтудi орындауда тапсырысшы функцияларын атқарады;
      жер қойнауын қорғау және гидрометерология органдарымен бiрлесiп суды мемлекеттiк есепке алуды және мемлекеттiк су кадастрын, мониторингiн жүргiзудi жүзеге асырады;
      суды пайдаланудың жиынтық жоспарларын дайындауды, сондай-ақ өзен бассейндерi, экономикалық және өндiрiс аудандары мен облыстары үшiн қысқа мерзiмдi және перспективалық су шаруашылық балансын жасауды қамтамасыз етедi;
      ұйымдардың су ресурстарын ұтымды пайдалануға және су көздерiнiң ластануының, қоқыстануының және сарқылуының алдын алуға қатысты су шаруашылығы және су қорғау қызметiн үйлестiредi;
      су қорғау шараларының орындалуына және судың пайдаланылуын алғашқы есепке алу талаптарының сақталуына басшылық пен бақылауды жүзеге асырады;
      мүдделi мемлекеттiк органдармен бiрлесе отырып заңдарда белгiленген тәртiппен шекарааралық суларды бiрлесiп пайдалану мен қорғау бойынша келiссөздер жүргiзуге, екiжақты және көпжақты келiсiмдер жасасуға қатысады;
      су қоймаларының, өзендердiң, көлдердiң, су қорғау аймақтары мен алаптарының жай-күйiн сақтау мен жақсарту жөнiндегi шараларды жүзеге асырады;
      су объектiлерiндегi табиғи апаттар мен авариялық жағдайлардың салдарын болдырмау және жою жөнiндегi шараларды әзiрлеудi ұйымдастырады;
      мемлекеттiк табиғат, балық қорын қорғау, санитарлық қадағалау органдарымен және өзге де мүдделi мемлекеттiк органдармен келiсе отырып, кешендi мақсаттағы су қоймаларының пайдалану ережелерiн бекiтедi;
      кешендi, салааралық және шаруашылықаралық мақсаттағы жаңадан салынған және қайта жаңғыртылған су шаруашылығы объектiлерiн пайдалануға қабылдауды жүзеге асырады;
      су шаруашылығы объектiлерiн (iске қосу кешендерiн) пайдалануға қабылдайтын мемлекеттiк комиссиялардың жұмыстарына қатысады;
      жерүстi су объектiлерiн оқшау пайдалануға беру туралы қорытындылар бередi және оқшау пайдалануға берiлген су объектiлерiндегi суды қайталама пайдалану шарттарын келiседi;
      су ресурстарының жай-күйiне әсер ететiн су шаруашылығы объектiлерiнiң (олардың мақсатына, ведомстволық бағыныстылығына және меншiк нысанына қарамай) жобаларын және құрылыс салу, арна түбiн тереңдету және өзге де жұмыстар жүргiзу тәртiбiне сараптама жүргiзедi және келiседi;
      су қоймаларын, көлдер мен өзендердi, суармалы жерлердi, сондай-ақ салааралық және шаруашылықаралық маңызы бар су шаруашылығы объектiлерiн сақтау мен олардың жай-күйiн жақсарту жөнiндегi жобалық құжаттаманы әзiрлеудi ұйымдастырады;
      су пайдаланудың барлық түрлерiне, су жеткiзiп беру қызметi үшiн тарифтердi, оларды қолдану шарттарын мүдделi министрлiктермен, ведомстволармен келiсе отырып әзiрлейдi және Қазақстан Республикасы Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi агенттiгiнiң Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi комитетiне бекiтуге ұсынады;
      су ресурстарының жай-күйi және пайдаланылуы туралы ғылыми-техникалық ақпаратты басып шығарады;
      су үнемдеу технологияларын игеру, ауыз судың сапасын жақсарту және су көздерiн қорғау жөнiнде ұсынымдар әзiрлейдi.

                             V. Құқықтары

      6. Комитеттiң:
      бұйрықтар шығаруға, Комитет жүйесiне кiретiн барлық ұйымдарға өкiмдер беруге және олардың орындалуын тексеруге;
      суды пайдалану мен қорғау мәселелерi бойынша өз құзыретiнiң шегiнде азаматтар, министрлiктер, мемлекеттiк комитеттер, ведомстволар, кәсiпорындар мен ұйымдар үшiн нұсқаулар беруге;
      заңдарда белгiленген тәртiппен ведомстволық бағынысты ұйымдарды құру, қайта ұйымдастыру және тарату мәселелерi бойынша Министрлiктiң басшылығына ұсыныстарды әзiрлеуге және енгiзуге;
      саланы және оның жекелеген бағыттарын дамыту жөнiндегi ұсыныстарды әзiрлеу үшiн қажет болған жағдайда шарттық негiзде ғылыми-зерттеу және басқа да ұйымдарды қатыстыра отырып, тиiстi мамандарды, сондай-ақ тиiстi сараптама жүргiзу үшiн тәуелсiз сарапшыларды таратуға;
      су ресурстарының ұтымды пайдаланылуына, су көздерiнiң сақталуы мен жай-күйiнiң жақсаруына мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыруға және жергiлiктi атқарушы органдардың қарауына жер үстi су объектiлерiн пайдалану құқықтарын тоқтату жөнiнде ұсыныстар енгiзуге;
      министрлiктердiң, ведомстволардың және өзге де орталық атқарушы органдардың су ресурстарын бөлу мен пайдалануды регламенттейтiн нормативтiк құқықтық актiлерi Қазақстан Республикасының заңдарына қайшы келген жағдайда олардың күшiн Қазақстан Республикасының аумағында уақытша тоқтату немесе жою жөнiнде заңдарда белгiленген тәртiппен ұсыныс енгiзуге;
      мемлекеттiк меншiк иелiгiндегi мүлiктердi өз құзыретi мен өкiлеттiгiнiң шегiнде пайдалануға;
      су ресурстарының, су объектiлерiнiң, суармалы жерлердiң жай-күйi, пайдаланылуы мен қорғалуы мәселелерi жөнiнде тиiстi министрлiктерден, ведомстволардан және өзге де орталық атқарушы органдардан, заңды тұлғалардан белгiленген тәртiппен ақпарат сұратуға және алуға, қажет болғанда оларға осындай ақпарат беруге құқығы бар.

                       VI. Қызметiн ұйымдастыру
      7. Комитеттi Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрiнiң ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Үкiметi қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын Төраға басқарады.
      Комитет Төрағасының орынбасары болады, оны Комитет Төрағасының ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрi қызметке тағайындайды және қызметтен босатады. Комитет Төрағасы лауазымы бойынша сонымен бiр уақытта Республикалық су шаруашылығы кеңесiнiң (Ирригация және дренаж жөнiндегi ұлттық комитеттiң) төрағасы және Мемлекетаралық су шаруашылығы үйлестiру комиссиясының мүшесi болып табылады.
      Комитеттiң штат санын Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрi бекiтедi.
      8. Комитет Төрағасы:
      Комитеттiң және оған бағынысты мекемелердiң, ұйымдардың кәсiпорындардың қызметiне басшылық жасайды;
      Комитетке жүктелген мiндеттер мен функциялардың орындалуына жеке жауап бередi;
      Комитет аппараты қызметкерлерiнiң қызметтiк мiндеттерiн бекiтедi;
      өз құзыретiнiң шегiнде бұйрықтар шығарады, Комитетке ведомстволық бағынысты ұйымдардың құрылымы мен штат санын, сондай-ақ олар туралы ережелердi бекiтедi;
      Комитет қызметкерлерiн, Комитет жүйесiне кiретiн ведомстволық

бағынысты ұйымдардың басшыларын, облыс әкiмiнiң келiсiмi бойынша
қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
<*>

     қолданылып жүрген заңдарға сәйкес мемлекеттiк органдар мен
ұйымдарда Комитеттi бiлдiредi;
     өз құзыретiне жатқызылған басқа да мәселелер бойынша шешiмдер
қабылдайды.
     ЕСКЕРТУ. 8-тармақ өзгердi - ҚРҮ-нiң 1998.12.30. N 1359
              қаулысымен. 

P981359_

 
     9. Республикада су шаруашылығы мен жердi мелиорациялауды
дамыту, халықты және экономика салаларын сумен қамтамасыз ету, су
ресурстарын ұтымды пайдалану мен қорғау, ведомстволық бағынысты
ұйымдарды басқару әдiстерiн жетiлдiру мәселелерi жөнiнде Қазақстан
Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлiгi алқасының қарауына
материалдар дайындайды.
     10. Комитеттi тарату мен қайта ұйымдастыру қолданылып жүрген
заңдарға сәйкес жүзеге асырылады.

                                       Қазақстан Республикасы
                                              Үкiметiнiң
                                       1997 жылғы 18 наурыздағы
                                       N 1786 қаулысымен
                                              бекiтiлген

       Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң
         Су ресурстары жөнiндегi комитетiнiң қарауындағы су
         шаруашылығы ұйымдарының және аумақтық органдарының
                              ТIЗБЕСI

     Арал-Сырдария бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Қызылорда
қаласы
     Балқаш-Алакөл бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Алматы
қаласы
     Ертiс бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Семей қаласы
     Есiл бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Ақмола қаласы
     Нұра-Сары су бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Қарағанды
қаласы
     Тобыл-Торғай бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Қостанай
қаласы
     Орал-Каспий бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Атырау қаласы
     Шу-Талас бассейндiк су шаруашылығы бiрлестiгi, Тараз қаласы
     "Союзцелинвод" тресi, Петропавл қаласы (шаруашылық жүргiзу
құқығында)
     Ертiс-Қарағанды каналын пайдалану жөнiндегi кәсiпорын,
Қарағанды қаласы (шаруашылық жүргiзу құқығында)
     "Қызылордаауылшарсуқұбыры" тресi, Қызылорда қаласы (шаруашылық
жүргiзу құқығында)
     Тасөткел су қоймасын пайдалану жөнiндегi басқарма, Жамбыл облысы,
Шу ауданы, Тасөткел селосы
     "Суавтоматика" ғылыми-өндiрiстiк орталығы, Шымкент қаласы
     Д.Қонаев атындағы Үлкен Алматы каналын және Бартоғай су
қоймасын пайдалану жөнiндегi басқарма, Алматы қаласы (шаруашылық
жүргiзу құқығында)
     "Арал" салынып жатқан кәсiпорындардың бiрiктiрiлген дирекциясы,
Қызылорда қаласы
     "Қазсуресурстары" "ғылыми-техникалық ақпарат орталығы, Алматы
қаласы
     ЕСКЕРТУ. Тiзбеден жолдар алынып тасталды - ҚРҮ-нiң 1998.12.30.
              N 1359 қаулысымен. 

P981359_

 

                                       Қазақстан Республикасы
                                              Үкiметiнiң
                                       1997 жылғы 18 наурыздағы
                                       N 1786 қаулысына
                                              қосымша

       Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң
            Су ресурстары жөнiндегi комитетiнiң құрылымы

     Су ресурстары бөлiмi
     Мелиорация, су шаруашылығы құрылыстары және инвестиция бөлiмi
     Қаржы - экономика бөлiмi
      
      


Вопросы Комитета по водным ресурсам Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 18 декабря 1997 г. N 1786. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 6 мая 1999 г. N 536 ~P990536.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 06.05.1999 № 536.

      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 10 октября 1997 г. N 3655 "О мерах по дальнейшему повышению эффективности государственного управления в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 ноября 1997 г. N 1551 "Вопросы реализации Указа Президента Республики Казахстан от 10 октября 1997 г. N 3655" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      Положение о Комитете по водным ресурсам Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан;

      перечень водохозяйственных организаций и территориальных органов, находящихся в ведении Комитета по водным ресурсам Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.

      2. Утвердить структуру Комитета по водным ресурсам Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан согласно приложению.

      3. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 23 июля 1997 г. N 1153 "Об утверждении Положения о Комитете по водным ресурсам Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., N 34, ст. 311).

     
      Премьер-Министр
Республики Казахстан

  Утверждено
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 18 декабря 1997 г. N 1786

      ПОЛОЖЕНИЕ

      о Комитете по водным ресурсам

      Министерства сельского хозяйства

      Республики Казахстан (Комводресурсы)

      Миссия

      Достижение устойчивого водообеспечения населения, отраслей экономики и природных комплексов Республики Казахстан.

      I. Общие положения

      1. Комитет по водным ресурсам Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (далее - Комитет) является государственным органом по управлению водными ресурсами и осуществляет управление водным фондом республики, включающим реки, озера, болота, пруды, водохранилища, другие поверхностные водные источники, а также воды каналов и магистральных водоводов, подземные воды, ледники, воды Каспийского и Аральского морей в пределах государственной границы Республики Казахстан, организует охрану вод от загрязнения, засорения и истощения, а также координирует водохозяйственную деятельность министерств, ведомств, предприятий и организаций во взаимодействии с местными исполнительными органами.

      2. Комитет является юридическим лицом, имеет счета в банках, печать с изображением Государственного герба Республики Казахстан и со своим наименованием на государственном языке.

      Финансирование расходов на содержание аппарата Комитета осуществляется за счет ассигнований, предусмотренных в республиканском бюджете на содержание Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.

      Финансирование мероприятий, связанных с управлением и контролем за использованием и охраной вод, осуществляется за счет средств республиканского бюджета, выделяемых Министерству сельского хозяйства Республики Казахстан.

      3. Комитет в своей деятельности руководствуется Конституцией, законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      II. Приоритеты

      Основными приоритетными направлениями деятельности Комитета являются:

      обеспечение населения, отраслей экономики, природных комплексов водой необходимого качества и в достаточном количестве;

      воспроизводство водных ресурсов, увеличение их располагаемых объемов, предотвращение загрязнения и истощения водных источников;

      межгосударственное, межтерриториальное и межотраслевое распределение водных ресурсов.

      III. Задачи

      4. Основными задачами Комитета являются:

      осуществление регулирования использования и охраны водных ресурсов на территории Республики Казахстан;

      обеспечение потребностей населения и отраслей экономики в воде, комплексного ее использования с учетом экологических требований, сохранности водного фонда и защиты вод от загрязнения, засорения и истощения, улучшения состояния рек, озер и водохранилищ;

      координация водохозяйственной деятельности министерств, ведомств и иных центральных и местных исполнительных органов;

      сотрудничество с сопредельными государствами по вопросам совместного использования и охраны водных ресурсов трансграничных водных бассейнов и межгосударственных водопроводящих трактов;

      разработка основных направлений использования и охраны водных ресурсов в разрезе территорий и бассейнов рек в соответствии с принципами водохозяйственного районирования и потребностями в воде населения, отраслей экономики и природных комплексов;

      реализация научно-технической и инвестиционной политики в области регулирования использования и охраны вод;

      совершенствование экономического механизма пользования водными ресурсами;

      осуществление эксплуатации водохозяйственных объектов и водопроводов комплексного назначения, а также гидротехнических сооружений на водных источниках, оказывающих влияние на формирование и распределение водных ресурсов.

      IV. Функции

      5. Комитет в соответствии с возложенными на него задачами:

      разрабатывает проекты законодательных и иных нормативных правовых актов по вопросам водных отношений и мелиорации земель;

      осуществляет регулирование и распределение водных ресурсов, включая определение лимитов забора воды и водопотребления, межрегиональное и межобластное распределение и перераспределение водных ресурсов на водохозяйственных участках бассейнов рек;

      выдает разрешения на специальное водопользование из поверхностных водных источников по согласованию с органами охраны природы и согласовывает выдачу разрешений на специальное водопользование из подземных источников;

      организует выдачу технических условий на все виды водопользования при согласовании проектов строительства, реконструкции предприятий и объектов, размещения предприятий, сооружений;

      разрабатывает и утверждает правила для нормирования водопотребления;

      организует государственный контроль за рациональным использованием водного фонда;

      организует оперативный контроль за соблюдением технических условий, установленных лимитов водопотребления, сброса сточных вод в поверхностные водные объекты, качественным состоянием поверхностных вод, а также аннулирует выданные разрешения на специальное водопользование из поверхностных вод;

      осуществляет регулирование режима работы водохозяйственных объектов межотраслевого и комплексного назначения;

      осуществляет эксплуатацию водохранилищ, магистральных водопроводов комплексного назначения, каналов межгосударственного, межотраслевого и межобластного, межрайонного и межхозяйственного назначения, плотин, гидроузлов, руслорегулировочных, берегоукрепительных сооружений, защитных дамб и других объектов, расположенных непосредственно на водоисточниках;

      проводит работу по повышению технического уровня эксплуатации водохозяйственных объектов и сооружений, мелиоративных систем;

      осуществляет функции заказчика на разработку схем комплексного использования и охраны водных ресурсов, проведение научно-исследовательских и проектных работ, строительство водохозяйственных объектов межотраслевого, межобластного, межрегионального и межхозяйственного назначения, выполнение мелиоративных мероприятий, берегоукрепительных и других работ на реках, вне территорий городов и поселков городского типа, озерах, водоохранных зонах, благоустройство водохранилищ;

      осуществляет ведение государственного учета вод и государственного водного кадастра, мониторинга водных ресурсов совместно с органами охраны недр и гидрометеорологии;

      обеспечивает подготовку сводных планов использования вод, а также составление краткосрочных и перспективных водохозяйственных балансов для речных бассейнов, экономических и промышленных районов и областей;

      координирует водохозяйственную и водоохранную деятельность организаций в части рационального использования водных ресурсов и предупреждения загрязнения, засорения и истощения водных источников;

      осуществляет руководство и контроль за выполнением водоохранных мероприятий и соблюдением требований первичного учета использования вод;

      совместно с другими заинтересованными государственными органами в установленном законодательством порядке участвует в переговорах и заключении двусторонних и многосторонних соглашений по совместному использованию и охране трансграничных вод;

      осуществляет мероприятия по сохранению и улучшению состояния водохранилищ, озер, рек, водоохранных зон и полос;

      организует разработку мероприятий по предотвращению и ликвидации последствий стихийных бедствий и аварийных ситуаций на водных объектах;

      утверждает правила эксплуатации водохранилищ комплексного назначения по согласованию с государственными органами охраны природы, рыбных запасов, санитарным надзором и другими заинтересованными государственными органами;

      осуществляет приемку в эксплуатацию вновь построенных и реконструированных объектов водного хозяйства комплексного, межотраслевого и межхозяйственного назначения;

      участвует в работе государственных комиссий по приемке в эксплуатацию водохозяйственных объектов (пусковых комплексов);

      дает заключения о предоставлении поверхностных водных объектов в обособленное пользование и согласовывает условия вторичного водопользования на водных объектах, предоставленных в обособленное пользование;

      проводит экспертизу и согласование проектов водохозяйственных объектов (независимо от их назначения, ведомственной принадлежности и форм собственности), влияющих на состояние водных ресурсов, и порядка производства строительных, дноуглубительных и иных работ;

      организует разработку проектной документации по сохранению и улучшению состояния водохранилищ, озер и рек, орошаемых земель, а также водохозяйственных объектов межотраслевого и межхозяйственного значения;

      разрабатывает по согласованию с заинтересованными министерствами и ведомствами тарифы на все виды водопользования, за услуги по подаче воды, условия их применения и представляет на утверждение Комитету по ценовой и антимонопольной политике Агентства


      по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан;

      - осуществляет издание научно-технической информации о

      состоянии и использовании водных ресурсов;

      - подготавливает рекомендации по освоению водосберегающих

      технологий, улучшению качества питьевой воды и охраны водных

      источников.

      V. Права

      6. Комитет имеет право:

      издавать приказы, давать распоряжения всем учреждениям системы

      Комитета и проверять их выполнение;

      давать указания по вопросам использования и охраны вод в пределах его компетенции для граждан, министерств, государственных комитетов, ведомств, предприятий и организаций;

      разрабатывать и вносить предложения руководству Министерства по вопросу создания, реорганизации и ликвидации подведомственных организаций в установленном законодательством порядке;

      привлекать соответствующих специалистов для подготовки предложений по развитию отрасли и отдельных ее направлений, с участием в необходимых случаях на договорной основе научно-исследовательских и других организаций, а также независимых экспертов для проведения соответствующих экспертиз;

      осуществлять государственный контроль за рациональным использованием водных ресурсов, сохранением и улучшением состояния водных источников и вносить на рассмотрение местных исполнительных органов представления о прекращении прав пользования поверхностными водными объектами;

      вносить в установленном законом порядке предложения о приостановлении или отмене действия на территории Республики Казахстан нормативных правовых актов министерств, ведомств и иных центральных исполнительных органов, регламентирующих распределение и использование водных ресурсов, в случаях, когда эти документы противоречат законодательству Республики Казахстан;

      в пределах своей компетенции и полномочий осуществлять пользование имуществом, находящимся в государственной собственности;

      запрашивать и получать в установленном порядке информацию по вопросам состояния водных ресурсов, объектов и орошаемых земель, их использования от соответствующих министерств, ведомств и иных центральных исполнительных органов, юридических лиц и предоставлять им при необходимости аналогичную информацию.

     

      VI. Организация деятельности

     

      7. Комитет возглавляет Председатель, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Правительством Республики Казахстан по представлению Министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      Председатель Комитета имеет заместителя, который назначается на должность и освобождается от должности Министром сельского хозяйства по представлению Председателя Комитета. Председатель Комитета одновременно по должности является председателем Республиканского водохозяйственного совета (Национального комитета по ирригации и дренажу) и членом Межгосударственной координационной водохозяйственной комиссии.

      Штатная численность Комитета утверждается Министром сельского хозяйства Республики Казахстан.

      8. Председатель Комитета:

      руководит деятельностью Комитета и подчиненных ему учреждений, организаций, предприятий;

      несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет задач и функций;

      утверждает должностные обязанности сотрудников аппарата Комитета;

      в пределах своей компетенции издает приказы, утверждает структуру и штатную численность подведомственных Комитету организаций, а также положения о них;

      назначает на должность и освобождает от должности работников Комитета, руководителей учреждений, входящих в его систему, по согласованию с акимом области;

      представляет Комитет в государственных органах и организациях в соответствии с действующим законодательством;

      принимает решения по другим вопросам, отнесенным к его компетенции.

      Сноска. В пункт 8 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 30 декабря 1998 г. N 1359 P981359_ .

      9. Готовит материалы на рассмотрение коллегии Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан по вопросам развития водного хозяйства и мелиорации земель в республике, водообеспечения населения и отраслей экономики, рационального использования и охраны водных ресурсов, совершенствования методов управления подведомственными организациями.

      10. Ликвидация и реорганизация Комитета осуществляется в установленном законодательством порядке.

  УТВЕРЖДЕН
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 18 декабря 1997 г. N 1786

      ПЕРЕЧЕНЬ

     

      водохозяйственных организаций и территориальных органов,

      находящихся в ведении Комитета по водным ресурсам

      Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан

      Сноска. Внесены изменения - постановлением Правительства РК от 30

      декабря 1998 г. N 1359

      P981359_

      .

      Арало-Сырдарьинское бассейновое водохозяйственное

      объединение, г. Кызылорда

      Балхаш-Алакольское бассейновое водохозяйственное объединение,

      г. Алматы

      Иртышское бассейновое водохозяйственное объединение, г. Семипалатинск

      Ишимское бассейновое водохозяйственное объединение, г. Акмола

      Нура-Сарысуское бассейновое водохозяйственное объединение,

      г. Караганда

      Тобол-Тургайское бассейновое водохозяйственное объединение,

      г. Костанай

      Урало-Каспийское водохозяйственное объединение, г. Атырау

      Шу-Таласское бассейновое водохозяйственное объединение, г. Тараз

      Трест "Союзцелинвод", г. Петропавловск (на праве хозяйственного

      ведения)

      Предприятие по эксплуатации канала Иртыш-Караганда, г.Караганда

      (на праве хозяйственного ведения)

      Трест "Кызылордасельхозводопровод" г. Кызылорда (на праве

      хозяйственного ведения)

      Управление по эксплуатации Тасоткельского водохранилища,

      с. Тасоткель Шуского района Жамбылской области

      Научно-производственный центр "Суавтоматика", г. Шымкент

      Управление по эксплуатации Большого Алматинского канала

      им. Д. Кунаева и Бартогайского водохранилища, г. Алматы (на праве

      хозяйственного ведения)

      Объединенная дирекция строящихся предприятий "Арал", г. Кызылорда

      Научно-технический информационный центр "Казводресурсы", г. Алматы

  Приложение
 
 
  к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 18 декабря 1997 г. N 1786
 
 

      Структура

     

      Комитета по водным ресурсам

      Министерства сельского хозяйства

      Республики Казахстан

      Отдел водных ресурсов

      Отдел мелиорации, водохозяйственных сооружений и инвестиции

      Финансово-экономический отдел