Агроөнеркәсiп кешенiнде бiрыңғай ақпараттық-маркетингтiк жүйе құру туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң қаулысы 1997 жылғы 22 желтоқсан N 1815. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2000.10.30. N 1627 қаулысымен. ~P001627

      Саланы тиiмдi мемлекеттiк басқаруды қамтамасыз ету, ауыл шаруашылығы өндiрiсi субъектiлерiнiң рыноктың барлық инфрақұрылымымен өзара iс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етедi:
      1. Агроөнеркәсiп кешенiнде бiрыңғай ақпараттық-маркетингтiк жүйе (бұдан әрi - жүйе) құруға арналған тендер жариялансын.
      2. Жүйенiң мiндеттерi:
      Қазақстан Республикасының аумағы бойынша агроөнеркәсiп кешенiнiң, оның материалдық-техникалық базасының тұқыммен, тыңайтқыштармен, улы химикаттармен, жанар-жағармай материалдармен қамтамасыз етуiнiң жай-күйi туралы ақпаратты жинау, өңдеу, жинақтау;
      ауыл шаруашылығы өнiмi әлемдiк рыногының жай-күйi туралы ақпаратты жинау, өңдеу, жинақтау;
      ақпаратты талдамалық өңдеу, болжамдар, ұсынымдар жасау және т.б.;
      Қазақстан Республикасының аумағы бойынша және әлемдiк ақпараттық желiлерде талдамалық, баға және өзге де ақпаратты тарату болып табылады деп айқындалсын.
      3. Жүйе:
      Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлiгiнiң және тауар биржаларының жергiлiктi желiлерiн бiрыңғай желiге бiрiктiрудi;
      ақпаратты құпиялық және қол жеткiзу дәрежесi бойынша:
      құпия - мемлекеттiк органдар мен корпоративтiк желi мүшелерiнiң қолы жететiн;
      ақылы - жекелеген келiсiмдер бойынша ақы төлей отырып кең түрде пайдаланылатын;
      еркiн - Қазақстан Республикасының аумағындағы және оның шегiнен

 

тысқары жерлердегi ақпараттық желiнiң ашық арналары арқылы қол

жеткiзетiн деп бөлудi;

     Қазақстан Республикасының Үкiметi шешiмiнiң негiзiнде жеке

шарттар бойынша мемлекеттiк құрылымдар желiлерiн ақпараттық базаларға

қосуды;

     Қазақстан Республикасы агроөнеркәсiп кешенi субъектiлерiн

корпоративтiк желiге қосуды;

     Қазақстан Республикасының аумағы бойынша ақпарат жинауды және оны

жүйенiң орталық торабына жеткiзудi;

     әлемдiк ақпараттық жүйелермен тұрақты байланысты қамтамасыз етедi

деп белгiленсiн.

     4. Ақпараттық-маркетингтiк жүйе:

     бағдарламалық - математикалық қамтамасыз етудi;

     телекоммуникациялық желiнi;

     банк мекемелерiмен бағдарламалық байланысты қамтиды деп

белгiленсiн.

     5. Тендерге берiлетiн ұсыныстар жүйенiң мiндеттерiн кешендi

шешудi қамтамасыз етуi тиiс.


 
       6. Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлiгiне

 

тендердi өткiзудiң талаптары мен шарттарын әзiрлеу тапсырылсын.

     7. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Қазақстан

Республикасының Стратегиялық жоспарлау және реформалар жөнiндегi

агенттiгiмен бiрлесе отырып құрылатын жүйенi тендерде жеңiп шыққан

ұйымның қаражатын барынша тарта отырып, қаржыландыру көздерiн

белгiлесiн.

     Ақпараттық-маркетингтiк жүйенiң ұйымдастырушысы мемлекет

тарапынан салынған қаражатты қайтару шартымен, оның меншiк иесi болып

табылады.


     Қазақстан Республикасының

          Премьер-Министрi





О создания единой информационно-маркетинговой системы в агропромышленном комплексе

Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 декабря 1997 г. N 1815. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 30 октября 2000 г. N 1627 ~P001627.

      С целью обеспечения эффективного государственного управления отраслью, взаимодействия субъектов сельскохозяйственного производства со всей инфраструктурой рынка Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Объявить тендер на создание единой информационно-маркетинговой системы (далее - система) в агропромышленном комплексе.
      2. Определить, что задачами системы являются:
      сбор, обработка, накопление информации о состоянии агропромышленного комплекса, его материально-технической базы, обеспеченности семенами, удобрениями и ядохимикатами, горюче-смазочными материалами по территории Республики Казахстан;
      сбор, обработка, накопление информации о состоянии мирового рынка сельскохозяйственной продукции;
      аналитическая обработка информации, построение прогнозов, рекомендации и т.д.;
      распространение аналитической, ценовой и прочей информации по территории Республики Казахстан и в мировых информационных сетях.
      3. Установить, что система должна обеспечить:
      объединение локальных сетей Министерства сельского хозяйства

 

Республики Казахстан и товарных бирж в единую сеть;

     разделение информации по степени конфиденциальности и уровням

доступа на:

     конфиденциальную - доступную государственным органам и

членам корпоративной сети;

     платную - широкого пользования с оплатой по отдельным соглашениям;

     свободную - доступную через открытые каналы информационной сети в

Республике Казахстан и за ее пределами;

     подключение к информационным базам сети государственных структур на

основании решения Правительства Республики Казахстан по отдельным

договорам;

     подключение к корпоративной сети субъектов агропромышленного

комплекса Республики Казахстан;

     сбор информации по территории Республики Казахстан и доставку

ее в центральный узел системы;

     постоянную связь с мировыми информационными системами.

     4. Установить, что система должна включать в себя:

     программно-математическое обеспечение;

     телекоммуникационную сеть;

     программную связь с банковскими учреждениями.

     5. Представляемые на тендер предложения должны обеспечивать

комплексное решение задач системы.


 
       6. Поручить Министерству сельского хозяйства Республики Казахстан разработать требования и условия проведения тендера.
      7. Министерству финансов совместно с Агентством по стратегическому планированию и реформам Республики Казахстан определить источники финансирования создаваемой системы с максимальным привлечением средств организации, выигравшей тендер.
      Организатор информационно-маркетинговой системы будет являться ее собственником с условием возврата средств, вложенных со стороны государства.
 

     Премьер-Министр

   Республики Казахстан