Қоршаған ортаны ластағаны үшін ақы алудың тәртібін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылғы 1 желтоқсандағы N 1213 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 18 қаңтардағы N 29 Қаулысымен

       Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008.01.18.  N 29  (алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Қоршаған ортаны қорғау туралы" 1997 жылғы 15 шілдедегі Заңына сәйкес мемлекеттің бірыңғай экономикалық саясатын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі Қаулы етеді: 
      1. Қоршаған ортаны ластағаны үшін ақы алудың тәртібі бекітілсін. 
      2. Қоршаған ортаны ластағаны үшін және табиғат қорғау заңдарын бұзғаны үшін төлемдер белгіленген тәртіппен тиісті бюджеттердің кірісіне 03 "Қоршаған ортаны қорғау қорына түсімдер" ерекшелігінің 2 санатының 05 сыныбының 1 кіші сыныбына есептеледі деп белгіленсін. 
      3. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Қазақстан Республикасының Экология және табиғи ресурстар министрлігімен келісім бойынша қаражаттарды есептеудің және мемлекеттік қоршаған ортаны қорғау қорларына енгізудің тәртібі туралы нұсқаулықты әзірлесін және бір айлық мерзім ішінде бекітсін. 
      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді. 

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің 1998 жылғы 
1 желтоқсандағы    
N 1213 қаулысымен   
бекітілген      

Қоршаған ортаны ластағаны үшін ақы алудың
Тәртібі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Тәртіп қоршаған ортаны ластағаны және табиғат қорғау заңдарын бұзғаны үшін мынадай төлемдер: 
      1) ластайтын заттарды шығарып тастағаны (тастағаны), өндіріс қалдықтарын орналастырғаны және белгіленген лимиттердің шегінде тұтынғаны үшін (нормативтік ақы); 
      2) ластайтын заттарды шығарып тастағаны (тастағаны), өндіріс қалдықтарын орналастырғаны және белгіленген лимиттердің шегінен тыс тұтынғаны үшін (нормативтен тыс ақы); 
      3) табиғат қорғау заңдары бұзылуының нәтижесінде қоршаған орта мен табиғи ресурстарға келтірілген зиянды өтеу қаражатын; 
      4) табиғат қорғау заңдарының бұзылуына кінәлі лауазымды тұлғалар мен азаматтардан әкімшілік тәртіппен өндіріліп алынатын айыппұлдар қаражатын алуды көздейді. 
      2. Кәсіпорындардың - табиғатты пайдаланушылардың қоршаған ортаны ластағаны үшін нормативтік төлемдерді өнімдердің (қызмет көрсетулердің) құнына жатқызылады. 
      3. Қоршаған ортаны лимиттен тыс және бетімен ластағаны үшін төлемдер, табиғат қорғау заңдары бұзылуының негізінде табиғи ресурстарға келтірілген зияндарды өтеу қаражаттары тәртіп бұзушы кәсіпорынның таза пайдасынан өндіріліп алынады. 

2. Төлемдерді енгізудің шарттары

      4. Ластайтын заттарды шығарып тастағаны (тастағаны), қалдықтарды орналастырғаны үшін ақы арнайы табиғат пайдалану тәртібімен шаруашылық қызметін жүргізуші заңды және жеке тұлғалардан меншік нысандарына қарамастан алынады. 
      5. Өндірістік есеп пен мемлекеттік статистикалық есептілікте көрініс тапқан қоршаған ортаны лимиттен тыс ластағаны үшін нормативтен тыс ақыны табиғатты пайдаланушылар дербес есептейді және облыстық (қалалық) қоршаған ортаны қорғау қорларымен келісіледі. 
      6. Төлемдерінің көлемі аз (жылдық жиынтық көлемде 100 ең төменгі есепті көрсеткіштерге дейін) кәсіпорындар үшін, төлемдерді есепті жыл үшін алдын ала ақы төлеу арқылы, қоршаған ортаны ластағаны үшін лимитті сатып алу нысанында облыстық (қалалық) қоршаған ортаны қорғау қорларының жүргізуіне рұқсат етіледі. 
      7. Мемлекеттік бақылаудың барысында анықталған және өндірістік есеп пен мемлекеттік статистикалық есептіліктің деректерінде көрініс таппаған қоршаған ортаны лимиттен тыс ластау, сондай-ақ қоршаған ортаны өз бетінше (рұқсатсыз) ластаудың барлық түрлері қарсылық - талап арыздық тәртіппен залалды (зиянды) өндіріп алуға әкеп соқтыратын, табиғат қорғау заңдарын бұзу болып табылады. 
      8. Қоршаған ортаны ластағаны үшін ақы төлеудің ставкаларын, жыл сайын қолданылып жүрген нормативтік-әдістемелік құжаттардың негізінде мемлекеттік облыстық (қалалық) қоршаған ортаны қорғау қорлары есептейді, Қазақстан Республикасы Экология және табиғи ресурстар министрлігімен келісім бойынша облыстардың (қалалардың) әкімдері бекітеді және белгіленген тәртіппен есепті жылдың алдындағы жылдың 31 желтоқсанынан кешіктірілмей табиғатты пайдаланушыларға жеткізіледі. 

3. Жауаптылық

      9. Төлемдерді уақтылы енгізбегені үшін, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі белгілеген қайта қаржыландыру ставкаларының негізінде, есепті кезең аяқталғаннан кейінгі келесі күннен бастап әрбір кешіктірілген күн үшін өсімақы есептеледі. 
      10. Төлемдерді келесі есепті кезеңнен артық мерзімге кешіктіру - салық қызметі органдарының берешектер мен өсім ақыны қолданылып жүрген салық заңдарына сәйкес мәжбүрлеу тәртібімен өндіріп алуы үшін негіз беретін, төлемнен жалтару болып табылады.
      11. Табиғатты пайдаланушылардың қоршаған ортаның ластануының көлемдері туралы ақпараттарды жасыруы немесе бұрмалауы қолданылып жүрген қылмыстық, әкімшілік және салық заңдарына сәйкес тәртіп бұзушылардың жауаптылығына әкеп соқтырады.

4. Бақылау

      12. Есептеудің дұрыстығы мен аударымдардың уақтылығына бақылау жасауды мемлекеттік салық қызметі органдары мен облыстық (қалалық) қоршаған ортаны қорғау қорлары жүзеге асырады.
      13. Қоршаған ортаның ластануына арналған лимиттер мен табиғат қорғау заңдары талаптарының сақталуына бақылау жасауды облыстық (қалалық) экология басқармалары жүзеге асырады, айыппұлдарды өндіріп алуды жергілікті қоршаған ортаны қорғау қорларына ақпарат ұсыну арқылы облыстық (қалалық) экология басқармасы жүзеге асырады.

      

Об утверждении Правил взимания платы за загрязнение окружающей среды

Постановление Правительства Республики Казахстан от 1 декабря 1998 года N 1213. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 января 2008 года N 29.

       Сноска. Постановление Правительства РК от 1 декабря 1998 года N 1213 утратило силу постановлением Правительства РК от 18 января 2008 года  N 29  (вводится в действие по истечении 10 календарных дней со дня первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 июля 1997 года  Z970160_  "Об охране окружающей среды" в целях реализации единой экологической политики государства Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ: 
      1. Утвердить Правила взимания платы за загрязнение окружающей среды. 
      2. Установить, что платежи за загрязнение окружающей среды и за нарушение природоохранного законодательства зачисляются в установленном порядке в доходы соответствующего бюджета на категорию 2, класс 05, подкласс 1, специфику 03 "Поступления в Фонд охраны окружающей среды". 
      3. Министерству финансов Республики Казахстан по согласованию с Министерством экологии и природных ресурсов Республики Казахстан разработать и в месячный срок утвердить инструкцию о порядке исчисления и внесения средств в государственные фонды охраны окружающей среды. 
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания. 

 
        Премьер-Министр 
      Республики Казахстан 

                                                        Утверждены

                                               постановлением Правительства 

                                                    Республики Казахстан 

                                               от 1 декабря 1998 года № 1213

                               Правила 

 
            взимания платы за загрязнение окружающей среды 

 
                         1. Общие положения 
      1. Настоящие Правила предусматривают взимание следующих платежей за загрязнение окружающей среды и нарушение природоохранного законодательства: 
      1) за выбросы (сбросы) загрязняющих веществ, размещение отходов производства и потребления в пределах установленных лимитов (нормативная плата); 
      2) за выбросы (сбросы) загрязняющих веществ, размещение отходов производства и потребления сверх установленных лимитов (сверхнормативная); 
      3) средств возмещения вреда, нанесенного окружающей среде и природным ресурсам в результате нарушения природоохранного законодательства; 
      4) средств штрафов, взыскиваемых в административном порядке с должностных лиц и граждан, виновных в нарушении природоохранного законодательства. 
      2. Нормативные платежи за загрязнение окружающей среды предприятиями - природопользователями относятся на стоимость продукции (услуг). 
      3. Платежи за сверхлимитное и самовольное загрязнение окружающей среды, средства возмещения вреда, нанесенного природным ресурсам в результате нарушения природоохранного законодательства, взыскиваются из чистой прибыли предприятия-нарушителя. 

 
                      2. Условия внесения платежей 
      4. Плата за выбросы (сбросы) загрязняющих веществ, размещение отходов взимается с юридических и физических лиц независимо от формы собственности, ведущих хозяйственную деятельность в порядке специального природопользования. 
      5. Сверхнормативная плата за сверхлимитное загрязнение окружающей среды, нашедшее отражение в производственном учете и государственной статотчетности, рассчитывается природопользователями самостоятельно и согласовывается с областными (городскими) фондами охраны окружающей среды. 
      6. Для предприятий с малыми объемами платежей (до 100 минимальных расчетных показателей в суммарном годовом объеме) допускается доведение платежей областными (городскими) фондами охраны окружающей среды в форме выкупа лимита за загрязнение окружающей среды с предварительной оплатой за отчетный год. 
      7. Сверхлимитное загрязнение окружающей среды, выявленное в ходе государственного контроля и не нашедшее отражения в данных производственного учета и государственной статотчетности, а также все виды самовольного (без разрешения) загрязнения окружающей среды являются нарушением природоохранного законодательства, влекущим взыскание ущерба (вреда) в претензионно-исковом порядке. 
      8. Ставки платы за загрязнение окружающей среды ежегодно рассчитываются государственными областными (городскими) фондами охраны окружающей среды на основании действующих нормативно-методических документов, утверждаются акимами областей (городов) по согласованию с Министерством экологии и природных ресурсов Республики Казахстан и доводятся до природопользователей в установленном порядке не позднее 31 декабря года, предшествующего отчетному. 

 
                         3. Ответственность 
      9. За несвоевременное внесение платежей начисляется пеня в размере 

 

ставки рефинансирования, установленной Национальным банком Республики 

Казахстан, за каждый день просрочки начиная со дня, следующего за окончанием

отчетного периода.

     10. Задержка платежей на срок свыше следующего отчетного периода является 

уклонением от платежа, что дает основания для взыскания органами налоговой 

службы задолженности и пени в принудительном порядке в соответствии с 

действующим налоговым законодательством.

     11. Сокрытие или искажение природопользователями информации об объемах

загрязнения окружающей среды влечет ответственность нарушителей в 

соответствии с действующим уголовным, административным и налоговым 

законодательством.

     

                           4. Контроль 

     12. Контроль за правильностью исчисления и своевременностью перечисления

осуществляется органами государственной налоговой службы и областными 

(городскими) фондами охраны окружающей среды. 

     13. Контроль за соблюдением лимитов на загрязнение окружающей среды и 

требований природоохранного законодательства осуществляется областным 

(городским) управлением экологии, взыскание штрафов осуществляют областные

(городские) управления экологии с предоставлением информации местным фондам

охраны окружающей среды.

     

     

     Специалист Э.П. Жакупова 

     оператор А.Е. Турсынова