Фармацевтика және медицина өнеркәсібін дамыту жөніндегі 2020 - 2025 жылдарға арналған кешенді жоспарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2020 жылғы 6 қазандағы № 132-ө өкімі.

      Фармацевтика және медицина өнеркәсібін дамыту жөніндегі 2020 - 2025 жылдарға арналған кешенді жоспарды бекіту туралы

      1. Қоса беріліп отырған Фармацевтика және медицина өнеркәсібін дамыту жөніндегі 2020 - 2025 жылдарға арналған кешенді жоспар (бұдан әрі - Кешенді жоспар) бекітілсін.

      2. Кешенді жоспардың орындалуына жауапты Қазақстан Республикасының орталық және жергілікті атқарушы органдары, ұйымдары (келісу бойынша):

      1) Кешенді жоспарда көзделген іс-шаралардың уақтылы орындалуын қамтамасыз етсін;

      2) жылдың қорытындысы бойынша 10 қаңтардан кешіктірмей Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне оның іске асырылу барысы туралы ақпарат берсін.

      3. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі жыл қорытындысы бойынша 1 ақпаннан кешіктірмей Қазақстан Республикасының Үкіметіне Кешенді жоспардың орындалу барысы туралы жиынтық ақпарат берсін.

      4. Осы өкімнің орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне жүктелсін.

      Премьер-Министр А. Мамин

  Қазақстан Республикасы
Премьер-министрінің
2020 жылғы 6 қазандағы
№ 132-ө өкімімен
бекітілген

Фармацевтика және медицина өнеркәсібін дамыту жөніндегі 2020 - 2025 жылдарға арналған кешенді жоспары

Р/с №

Іс-шараның атауы

Аяқталу нысаны

Жауапты орындаушылар

Орындау мерзімдері

Қаржыландыру көздері

1

2

3

4

5

6

I. Фармацевтика және медицина өнеркәсібінің нормативтік құқықтық базасын жетілдіру

1.

Заңнамалық актілерге мынадай белікте өзгерістер мен толықтырулар енгізу мәселесін пысықтау:
- МБ және ДЗ айналысын бөлек реттеу;
- тіркеуден кейінгі кезеңде ДЗ және МБ сапасын бағалау рәсімінің тәсілдерін қайта қарау

заң жобасы

ДСМ, ҰЭМ, ИИДМ, Қаржымині, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша) .

2021 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

2.

Дәрілік заттар мен медициналық бұйымдарды, фармацевтикалық көрсетілетін қызметтерді сатып алуды ұйымдастыру және өткізу қағидаларына мынадай бөлікте өзгерістер мен толықтырулар енгізу мәселесін пысықтау:
- келісімшарттық өндіріс шеңберінде өндірілетін ДЗ мен МБ сатып алуды ұйымдастыру тәртібін айқындау;
- ДЗ, МБ жеткізудің ұзақ мерзімді шарттарын жасасу бойынша бағалау өлшемшарттарын, оның ішінде келісімшарттық өндіріс шеңберінде оқшаулау бөлігінде жетілдіру;
- ұзақ мерзімді шарттар шеңберінде ОТӨ өндіретін ДЗ және МБ сатып алу тізімдерінен алып тастау шархтарын айқындау

Үкімет қаулысының жобасы

ДСМ, ИИДМ, ҰЭМ, Қаржымині, СІМ, "СҚ- Фармация" ЖШС (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

3.

Өңірлік деңгейлерде ДЗ және МБ сатып алуды өткізу кезінде жергілікті қамту бойынша нысаналы индикаторларды (КРІ) айқындау және бекіту

ИИДМ-ге ақпарат

облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

жыл сайын

талап етілмейді

4.

Өңірлік деңгейлерде ДЗ және МБ сахып алуды еткізу кезінде жергілікті қамту бойынша нысаналы индикаторлардың (КРІ) орындалуын мониторингтеу

ИИДМ-ге және ДСМ-ге ақпарат

облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

жыл сайын

талап етілмейді

5.

GMP, GDP енгізудің міндеттілік мерзімдерін 2023 жылга дейін ауыстыру мәселесін пысықтау

Үкіметке ақпарат

ДСМ, ҰЭМ, ИИДМ, Қаржымині, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

6.

ДЗ және МБ баға белгілеу тетігін цифрландыру бойынша ұсыныстар енгізу

Үкіметке ақпарат

ДСМ, ҰЭМ, ИИДМ, ЦДИАӨМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

7.

Өңірлердің ТМККК жэне МӘМС шеңберінде ДЗ мен МБ жоспарлауы және қамтамасыз етілу бойынша нысаналы индикаторларды (КРІ) айқындау жәэне бекіту

Үкіметке ақпарат

ДСМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "СҚ- Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

8.

Фармацевтикалық өнеркәсіпті дамытуға коммерциялық банктердің және бюджеттен тыс басқа да көздердің қаржы қаражатын тартудың тиімді тетіктерін әзірлеу жөнінде ұсыныстар енгізу

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, ДСМ, ҰЭМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша), облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

9.

ДЗ-ға тіркелген бағаны тіркеу және қайта тіркеу жөніндегі қызметтерді мемлекеттік көрсетілетін қызмет форматына ауыстыру

бұйрық

ДСМ, ЦДИАӨМ, ҰЭМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 3-тоқсан

талап етілмейді

10.

Сатып алу кезінде медициналық техниканы қоса алғанда, МБ индустриялық сертификатының болуы туралы талапты енгізу мәселесін пысықтау

Үкіметке ақпарат

ДСМ, ИИДМ, СИМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

11.

GLP талаптарына сәйкес келетін қазақстандық зертханаларды дамыту жөніндегі нормативтік құқықтық базаны әзірлеу жөнінде ұсыныстар енгізу

Үкіметке ақпарат

СИМ, АШМ, ДСМ, ИИДМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 2-тоқсан

талап етілмейді

12.

ДЗ міндетті таңбалауды енгізу жөніндегі нормативтік құқықтық базаны әзірлеу бойынша ұсыныстар енгізу

Үкіметке ақпарат

ДСМ, СИМ, "Қазақтелеком" АҚ (келісу бойынаша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

II. ЕАЭО шеңберінде дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы

13.

ЕАЭО рәсімдерімен қатар ұлттық рәсімдер бойынша ДЗ айналысын сақтау жөніндегі мәселені пысықтау

ЕАЭО құқықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу мақсатында ЕЭК-ке ұсыныстар

ДСМ, СИМ, ҰЭМ, ИИДМ, "Атамекен" ҰКП (келісім бойынша)

2021 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

14.

ЕАЭО рәсімдерімен қатар ұлттық рәсімдер бойынша МБ айналысын сақтау жөніндегі мәселені пысықтау

ЕАЭО құқықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу мақсатында ЕЭК-ке ұсыныстар

ДСМ, СИМ, ҰЭМ, ИИДМ, "Атамекен" ҰКП (келісім бойынша)

2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

15.

ДЗ мен МБ қазақстандық өндірісі үшін әкелінетін субстанциялар, шикізат пен жинақтаушы материалдар үшін кедендік әкелу баждарының мөлшерлемелерін төмендету мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлеу

СИМ-ге ақпарат

ИИДМ, ДСМ, Қаржымині, ҰЭМ, АШМ, "QazIndustry" АҚ (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

16.

ДЗ мен МБ қазақстандық өндірісі үшін әкелінетін субстанциялар, шикізат пен жинақтаушы материалдар үшін кедендік әкелу баждарының мөлшерлемелерін төмендету мәселесін пысықтау

ЕЭК-ке ұсыныстар

СИМ, Қаржымині, ҰЭМ, ИИДМ, ДСМ, АШМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 2-тоқсан

талап етілмейді

17.

ДЗ және МБ отандық өндірушілердің бәсекеге қабілеттілігін ұлғайту мақсатында GCP талаптарына сәйкес келетін қазақстандық клиникалық базаларды дамыту женінде ұсыныстар енгізу

Үкіметке ақпарат

ДСМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

III. Мемлекеттік қолдау шаралары

18.

ДЗ-ны мәжбүрлеп лицензиялау/ тіркеу рәсімдерін қолдану шарттарын айқындау (Қазақстан Республикасы нарығының қажеттіліктерін қамтамасыз ету не патент иеленушінің құқықтарынан шығару үшін ОТӨ-ге өнеркәсіптік меншік объектісін пайдалану құқығын беру)

Үкіметке ақпарат

ДСМ, Әділетмині, ИИДМ, ҰЭМ, "Qazlndustry" АҚ (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2022 жыл

талап етілмейді

19.

ДЗ және МБ үшін клиникалық және клиникаға дейінгі сынақтар (зерттеулер) жүргізуге жүмсалған шығындарды өтеу

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, ДСМ, БҒМ, ҰЭМ, Қаржымині, "Qazlndustry" АҚ (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

20.

Өтеуге ұсынылатын соманың 50 %-ы мөлшерінде тауарларды (ДЗ және МБ) таңбалауға байланысты шығындарды өтеу мәселесін пысықтау

ҰЭМ-ге, Қаржыминіне ақпарат

ИИДМ, ДСМ, АШМ, ҰЭМ, Қаржымині, СИМ, БҒМ, "Qazlndustry" АҚ (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

21.

Фармацевтикалық кәсіпорындарды АЭА-ға қосу мақсатында "Оңтүстік" АЭА және "ИТП" АЭА аумақтарын кеңейту мәселесін пысықтау

Үкіметке акпараг

ИИДМ, ҰЭМ, Қаржымині, Шымкент және Алматы қалаларының әкімдіктері

2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

22.

ДЗ және МБ өндірісі үшін Қазақстан Республикасының аумағында өндірілмейтін шикізаттың импортына жұмсалатын шығындарды субсидиялау мәселесін пысықтау

Үісіметке ақпарат

ИИДМ, ДСМ, АШМ, ҰЭМ, Қаржымині, БҒМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша), "Qazlndustry" АҚ (келісу бойынша)

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

23.

Препараттар (вакциналар, тест-жүйелер және басқа да препараттар) өндірісі жөніндегі, оның ішінде ветеринария, өсімдіктерді қорғау және олардың карантині саласындағы инвестициялық жобаларды мемлекеттік қолдау мәселесін пысықтау

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, АШМ, ҰЭМ, СІМ, Қаржымині, "Qazlndustry" АҚ (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

24.

Отандық өңделген тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді және сапа менеджменті жүйелерін тіркеу кезінде шығындарды өтеу мәселесін пысықтау (сертификаттауды алуға техникалық, зертханалық, клиникалық-зертханалық сынақтар жүргізу)

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, СИМ, ДСМ, ҰЭМ, Қаржымині, ИСМ, "Qazlndustry" АҚ (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

25.

ДЗ жэне МБ бойынша аккредиттелген сынақ зертханаларында сынақ түрлерінің тізбесін айқындау мақсатында сынақ зертханаларын аккредиттеу салаларының электрондық базасын құру

Облыстардың электрондық базасы

СИМ, ЦДИАӨМ, ДСМ, ИИДМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

IV. Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар

26.

Кейіннен Қазақстан Республикасының аумағында оқшаулау үшін фармацевтика және медицина өнеркәсібін дамытудың, оның ішінде өнімдерін Бірыңғай дистрибьютор сатып алатын секторларды қоса алғанда, перспективалы секторларын айқындау бойынша орта мерзімді болжам мен талдау жүргізу

Үкіметке ақпарат

СІМ, ДСМ, Еңбекмині, ИИДМ, СИМ, "СҚ-Фармация" ЖШС (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 3-тоқсан

талап етілмейді

27.

Отандық жаңа технологияларды әзірлеуге және шетелдік технологияларды оқшаулауға, оның ішінде мемлекеттік тапсырыс/сатып алу арқылы, сұранысты айқындау

Үкіметке ақпарат

ЦДИАӨМ, ДСМ, ИИДМ, "СҚ- Фармация" ЖШС (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

жыл сайын, 2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

28.

ДДҰ жобалары және отандық әзірлемелер шеңберінде Қазақстан Республикасының аумағында өндірісті оқшаулау кезінде инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың профилактикасы, диагностикасы және оларды емдеу үшін вакциналарды, ДЗ, МБ зерттеулерді, әзірлемелерді және сатып алуды қолдау жөніндегі шаралар кешенін әзірлеу және бекіту

Үкіметке ақпарат

ДСМ, БҒМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

29.

Өсімдіктердің аурулары және зиянкестерімен күресу үшін биофабрикаларды дамыту және биологиялық өндірістер құру; ветеринария, өсімдіктерді қорғау және карантин саласындағы препараттарды тіркеу мәселелерін пысықтау

Үкіметке ақпарат

АШМ, ЭГТРМ, ИИДМ, ҰАҒБО АҚ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жылғы 3-тоқсан

талап етілмейді

30.

Қазақстан Республикасының аумағында өсетін дәрілік өсімдіктерді пайдалана отырып, препараттар өндірісін ұйымдастыру мәселесін пысықтау

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, ЭГТРМ, ДСМ АШМ "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

жыл сайын

талап етілмейді

31.

Биологиялық қауіпсіздік саласындағы ғылыми зерттеулерді қаржыландыру көлемін ұлғайту, оның ішінде стратегиялық зерттеулерді тікелей қаржыландыру мәселесін пысықтау

Үкіметке ақпарат

БҒМ, Қаржымині, ҰЭМ

жыл сайын, 2020 жылғы 3-тоқсаннан бастап

талап етілмейді

32.

БҒМ Биологиялық қауіпсіздік проблемаларының ҒЗИ базасында BSL-4 қауіпсіздік деңгейіндегі зертханалар салу мәселесін пысықтау

Үкіметке ақпарат

БҒМ, ИИДМ, СІМ, ҰЭМ, Қаржымині, АШМ, ДСМ, ЭГТРМ, Жамбыл облысының әкімдігі

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

33.

Халықаралық стандарттарға сәйкес келетін вирустар штамдарын, микроорганизмдерді, өсімдік және жануар клеткаларының дақылдарын, геномдық және гендік-инженерлік материалдарды салу мәселесін пысықтау

Үкіметке ақпарат

БҒМ, ИИДМ, ҰЭМ, Қаржымині, АШМ, ДСМ, ЭГТРМ, Жамбыл облысының әкімдігі

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

34.

Өсімдіктер негізіндегі биологиялық белсенді қоспалар мен өзге де препараттарды отандық өндірушілерді дамыту және олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру мәселелерін пысықтау

Үкіметке ақпарат

ДСМ, АШМ, ИИДМ, СІМ, "Қазақтелеком" АҚ (келісу бойынша)

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

V. Инвестициялар тарту

35.

Қазақстандық ДЗ және МБ өндірушілерінің оң имиджін қалыптастыру бойынша ақпараттық науқан өткізу

ИИДМ-ге ақпарат

АҚДМ, ДСМ, ИИДМ, облыстардың, Нұр-сұлтан, Алматы және

жыл сайын

талап етілмейді

Шымкент қалаларының әкімдіктері, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)


талап етілмейді

36.

Негізгі тауар позицияларын, әлеуетті тауашаларды, сондай-ақ фармацевтика саласына шетелдік инвестицияларды тарту бойынша таргеттеу үшін инвестициялық ұсыныстарды айқындау. Халықаралық консалтингтік компанияны тарта отырып, салалық инвестициялық тизер әзірлеу

инвестициялық салалық тизер

СІМ, ИИДМ, ДСМ, АШМ, "KAZAKH INVEST" ҰК" АҚ (келісу бойынша), "СҚ-Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

37.

Big Pharma - Top 50 жетекші әлемдік фармацевтика өндірушілерінің қатарынан төрт трансұлттық компанияны, сондай-ақ кемінде жиырма шетелдік компанияны олардың өндірісін Қазақстан Республикасының аумағында оқшаулау үшін тарту

іс-шаралар жоспары

СІМ, ДСМ, АШМ, "KAZAKH INVEST" ҰК" АҚ (келісу бойынша), "СҚ- Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

2020 - 2025 жылдар

талап етілмейді

VI. Саланы кадрлық қамтамасыз ету

38.

ДЗ жэне МБ өндірушілерінің қажетгіліктерін ескере отырып, мемлекеттік білім беру тапсырысын қалыптастыру

БҒМ бұйрығы

ДСМ, Еңбекмині, ИИДМ, БҒМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

жыл сайын

2021 -2022 жылдарға арналған республикалық бюджетте көзделген қаражат шеңберінде

39.

ДЗ және МБ айналымы саласындағы кәсіптік стандарттарды өзектілендіру, ұлттық біліхтілік шеңберімен (ҰБШ) үйлестіру)

кәсптік стандарттар

ДСМ. Енбекмикі. БҒМ "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

жыл сайын

талап етілмейді

40.

Биологиялық препараттар өндірісінде, биоқоймаларда, биологиялық қауіпсіздік деңгейі жоғары және басқа зертханаларда биологиялық агенттермен жұмыс істеу үшін жоғары оқу орындарында мамандар даярлау мәселесін пысықтау

Үкіметке акпарат

ДСМ, БҒМ, АШМ, "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

жыл сайын

талап етілмейді

41.

Биологиялық қауіпсіздік, медицина және фармацевтика саласындағы мамандар үшін ғылыми тағылымдамаларды ұйымдастыру мәселесін пысықтау

Үкіметке ақпарат

БҒМ, Қаржымині, АШМ, ДСМ, ЭГТРМ

жыл сайын

талап етілмейді

VII. Дәрілік заттардың таңбалануы және қадағалануы

42.

ДЗ таңбалануының және қадағалануының пилоттық жобасын жүргізу

СИМ-ге ақпарат

ДСМ, СИМ, "Қазақтелеком" АҚ (келісу бойынша)

2021 жылғы 2-тоқсан

талап етілмейді

43.

Бірыңғай дистрибьютор шеңберінде ДЗ айналымына талдау жүргізу

ИИДМ-ге ақпарат

ДСМ, "СҚ-Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

44.

ДЗ таңбалаудың балама тәсілдерін енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу

ДСМ-ге ақпарат

"Қазақтелеком" АҚ (келісу бойынша)

2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

45.

ДЗ тізбесін және ДЗ міндетті таңбалауды енгізу кезеңдерін айқындау мәселесін пысықтау

Үкіметке ақпарат

ДСМ

2020 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

46.

Міндетті таңбалауға жататын тауарлардың (биологиялық белсенді қоспалар және басқа да медициналық өнімдер) тізбесін кеңейту мәселесін пысықтау)

Үкіметке ақпарат

ДСМ, АШМ, ИИДМ, СИМ, "Қазақтелеком" АҚ (келісу бойынша), "Атамекен" ҰКП (келісу бойынша)

2021 жыл

талап етілмейді

VIII. Дәрілік заттар мен медициналық бұйымдарды отандық өндірушілердің қуаттарын ұлғайту

47.

2019 жылмен салыстырғанда фармацевтика саласының өндіріс көлемін 2,5 есеге ұлғайту

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, дсм, облыстардың, Нұр-сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "СҚ- Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

2025 жыл

талап етілмейді

48.

ДЗ және МБ шығару бойынша кемінде отыз жаңа өндірісті іске қосу

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, ДСМ, облыстардың, Нур-султан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "СҚ- Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

2025 жыл

талап етілмейді

49.

ДЗ және МБ экспорты көлемін 2019 жылмен салыстырғанда 3 есеге ұлғайту

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, ДСМ, облыстардың, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "СҚ- Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

2025 жыл

талап етілмейді

50.

Бір рет қолданылатын маскалар шығаратын кәсіпорындардың өндірістік қуатын тәулігіне 2 млн данаға дейін ұлғайту

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, ДСМ, облыстардың, Нурсултан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "СҚ- Фармация" ЖШС (келісім бойынша)

2021 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

51.

Қорғану костюмдерін шығаратын кәсіпорындардың өндірістік қуатын айына 1 млн данаға дейін ұлғайту

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, ДСМ облыстардың. Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларыньщ әкімдіктері, "СҚ- Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

2021 жылғы 4-тоқсан

талап етілмейді

52.

Медициналық қолғап шығаратын кәсіпорындардың өндірістік қуатын тәулігіне 530 мың жұпқа дейін ұлғайту

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, ДСМ, облыстардын, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "СҚ- Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

2021 жылғы 1-тоқсан

талап етілмейді

53.

Нарықтың қажеттілігіне байланысты бір реттік маскалар, қорғану костюмдері мен медициналық қолғаптар өндірісінің куатын одан әрі арттыру

Үкіметке ақпарат

ИИДМ, ДСМ, облыстардын, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "СҚ- Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

жыл сайын

талап етілмейді

54.

Отандық ДЗ мен МБ сатып алу үлесін 50 %-ға дейін ұлғайту

Үкіметке ақпарат

ДСМ, ИИДМ, СІМ, облыстардын, Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларының әкімдіктері, "KAZAKH INVEST" ҰК" АҚ (келісу бойынша), "СҚ-Фармация" ЖШС (келісу бойынша)

2025 жыл

талап етілмейді

      Ескертпе: Кешенді жоспар қажеттілігіне карай өзектілендірілетін болады.

      * кешенді жоспарда ұсынылатын қаржыландыру көздері мен көлемі оларды орындау барысында айқындалатын болады. Бұл ретте кешенді жоспар шараларын қаржыландыру мәселесін қарау кезінде жауапты орындаушылар бюджетке түсетін түсімдер бойынша қаржы-экономикалық есептеулердің және негіздемелердің және бюджет қаражатына қосымша қажеттіліктін болуын, сондай-ақ оларды іске асыру нәтижесінде бюджет шығыстарын оңтайландыру мүмкіндігі бойынша қамтамасыз етуі қажет.


      Аббревиатуралар мен қысқартулар:

      АШМ - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі

      Әділетмині - Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі

      БҒМ - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

      ДСМ - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі

      Еңбекмині - Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі

      ИИДМ - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі

      Қаржымині - Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі

      СИМ - Қазақстан Республикасының сауда және интеграция министрлігі

      СІМ - Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігі

      ҰЭМ - Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі

      ЦДИАӨМ - Қазақстан Республикасының цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

      ЭГТРМ - Қазақстан Республикасының Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі

      "Атамекен" ҰКП - "Атамекен" Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы

      АЭА - арнайы экономикалық аймақ

      ҒЗИ - ғылыми-зерттеу институты

      ДДҰ - Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы

      ДЗ - дәрілік заттар

      ЕАЭО - Еуразиялық экономикалық одақ

      ЕЭК - Еуразиялық экономикалық комиссия

      "ИТП" АЭА – "Инновациялық технологиялар паркі" арнайы экономикалық аймағы

      "Қазақтелеком" АҚ-"Қазақтелеком" акционерлік қоғамы

      МӘМС – міндетті әлуметтік медициналық сақтандыру

      МБ-медициналық бұйымдар

      "Оңтүстік" АЭА - "Оңтүстік" арнайы экономикалық аймағы

      ОТӨ - отандық тауар өндірушілер

      ТМККК — тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі

      "СҚ-Фармация" ЖШС - "СК-Фармация" жауапкершілігі шектеулі серіктестігі

      ҰАҒБО АҚ - "Ұлттық аграрлық ғылыми-білім беру орталығы" акционерлік қоғамы

      "KAZAKH INVEST"ҰК" АҚ - "KAZAKH INVEST" Ұлттық компаниясы" акцонерлік коғамы

      "Qazindystry" АҚ - "Қазақстандық индустрия және экспорт орталығы" акционерлік қоғамы

Об утверждении Комплексного плана по развитию фармацевтической и медицинской промышленности на 2020-2025 годы

Распоряжение Премьер-Министра Республики Казахстан от 6 октября 2020 года № 132-р

      1. Утвердить прилагаемый Комплексный план по развитию фармацевтической и медицинской промышленности на 2020-2025 годы (далее – Комплексный план).

      2. Центральным и местным исполнительным органам Республики Казахстан, организациям (по согласованию), ответственным за исполнение Комплексного плана:

      1) обеспечить своевременное исполнение мероприятий, предусмотренных Комплексным планом;

      2) по итогам года не позднее 10 января представлять информацию о ходе его реализации в Министерство индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Министерству индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан по итогам года не позднее 1 февраля представлять сводную информацию о ходе реализации Комплексного плана в Правительство Республики Казахстан.

      4. Контроль за исполнением настоящего распоряжения возложить на Министерство индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      Премьер-Министр А. Мамин

  Утвержден
распоряжением Премьер-Министра
Республики Казахстан
от 6 октября 2020 года №132-р

Комплексный план
по развитию фармацевтической и медицинской промышленности на 2020 - 2025 годы

№ п/п Наименование мероприятия Форма завершения Ответственные исполнители Сроки исполнения Источники финансирования
1 2 3 4 5 6
I. Совершенствование нормативной правовой базы фармацевтической и медицинской промышленности

1.

Проработка вопроса внесения изменений и дополнений в законодательные акты в части:
- раздельного регулирования обращения МИ и ЛС;
- пересмотра подходов к процедуре оценки качества ЛС и МИ в пострегистрационный период

проект Закона

М3, МНЭ, МИИР, МФ, НИИ "Атамекен" (по согласованию)

4 квартал
2021 года

не требуется

2.

Проработка вопроса внесения изменений и дополнений в Правила организации и проведения закупа лекарственных средств и медицинских изделий, фармацевтических услуг в части:
- определения порядка организации закупа ЛС и МИ, производимых в рамках контрактного производства;
- совершенствования критериев оценки по заключению долгосрочных договоров поставок ЛС, МИ, в том числе в части локализации в рамках контрактного производства;
- определения условий исключения из списков закупа ЛС и МИ, производимых ОТП в рамках долгосрочных договоров

проект постановления Правительства

М3, МИИР, МНЭ, МФ, МИД, ТОО "СК - Фармация" (по согласованию), НПП "Атамекен" (по согласованию)

1 квартал
2021 года

не требуется

3.

Определение и утверждение целевых индикаторов (KPI) по местному содержанию при проведении закупок ЛС и МИ на региональных уровнях

информация в МИИР

акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, НПП "Атамекен" (по согласованию)

ежегодно

не требуется

4.

Мониторинг      выполнения целевых индикаторов (KPI) по местному содержанию при проведении закупок ЛС и МИ на региональных уровнях

информация в МИИР и М3

акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, НПП "Атамекен" (по согласованию)

ежегодно

не требуется

5.

Проработка вопроса переноса сроков обязательности внедрения GMP, GDP до 2023 года

информация в Правительство

М3, МНЭ, МИИР, МФ, НПП "Атамекен" (по согласованию)

4 квартал
2020 года

не требуется

6.

Внесение предложений по цифровизации механизма ценообразования на ЛС и МИ

информация в Правительство

М3, МНЭ, МИИР, МЦРИАП, НПП "Атамекен" (по согласованию)

1 квартал
2021 года

не требуется

7.

Определение и утверждение целевых индикаторов (KPI) по планированию и обеспеченности регионов ЛС и МИ в рамках ГОБМП и ОСМС

информация в Правительство

М3, акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, ТОО "СК-Фармация" (по согласованию)

4 квартал 2020 года

не требуется

8.

Внесение предложений по разработке эффективных механизмов привлечения финансовых средств коммерческих банков и других внебюджетных источников на развитие фармацевтической промышленности

информация в Правительство

МИИР, М3, МНЭ, НПП "Атамекен" (по согласованию), акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента

1 квартал
2021 года

не требуется

9.

Перевод услуг по регистрации цены и перерегистрации зарегистрированной цены на ЛС в формат государственной услуги

приказ

М3, МЦРИАП, МНЭ, НПП "Атамекен" (по согласованию)

3 квартал
2021 года

не требуется

10.

Проработка вопроса введения требования о наличии индустриального сертификата МИ, включая медицинскую технику, при закупках

информация в Правительство

М3, МИИР, МТИ, НПП "Атамекен" (по согласованию)

4 квартал
2020 года

не требуется

11.

Внесение предложений по разработке нормативной правовой базы по развитию казахстанских лабораторий, соответствующих требованиям GLP

информация в Правительство

МТИ, МСХ, М3, МИИР, НПП "Атамекен" (по согласованию)

2 квартал
2021 года

не требуется

12.

Внесение предложений по разработке нормативной правовой базы по внедрению обязательной маркировки ЛС

информация в Правительство

М3, МТИ, АО "Казахтелеком" (по согласованию), НПП "Атамекен" (по согласованию)

4 квартал
2021 года

не требуется

II. Обращение лекарственных средств и медицинских изделий в рамках ЕАЭС

13.

Проработка вопроса по сохранению обращения ЛС по национальным процедурам параллельно с процедурами ЕАЭС

предложения в ЕЭК с целью внесения изменений и дополнений в права ЕАЭС

М3, МТИ, МНЭ, МИИР, НПП "Атамекен" (по согласованию)

4 квартал
2021 года

не требуется

14.

Проработка вопроса по сохранению обращения МИ по национальным процедурам параллельно с процедурами ЕАЭС

предложения в ЕЭК с целью внесения изменений и дополнений в права ЕАЭС

М3, МТИ, МНЭ, МИИР, НПП "Атамекен" (по согласованию)

4 квартал
2020 года

не требуется

15.

Выработка предложений по вопросам снижения ставок ввозных таможенных пошлин для субстанций, сырья и комплектующих материалов, ввозимых для казахстанского производства ЛС и МИ

информация в МТИ

МИИР, М3, МФ, МНЭ, МСХ, АО "Qazlndustry" (по согласованию), НПП "Атамекен" (по согласованию)

4 квартал
2020 года

не требуется

16.

Проработка вопроса снижения ставок ввозных таможенных пошлин для субстанций, сырья и комплектующих материалов, ввозимых для казахстанского производства ЛС и МИ

предложения в ЕЭК

МТИ, МФ, МНЭ, МИИР, М3, МСХ, НПП "Атамекен" (по согласованию)

2 квартал
2021 года

не требуется

17.

Внесение предложений по развитию казахстанских клинических баз, соответствующих требованиям GCP, с целью увеличения конкурентоспособности отечественных производителей ЛС и МИ

информация в Правительство

М3, НПП "Атамекен" (по согласованию)

4 квартал
2020 года

не требуется

III. Меры государственной поддержки

18.

Определение условий применения процедур принудительного лицензирования/регистрации ЛС (передача права на использование объекта промышленной собственности ОТП для обеспечения потребностей рынка Республики Казахстан либо исключения из прав патентообладателя)

информация в Правительство

М3, МЮ, МИИР, МНЭ, АО "Qazlndustry", (по согласованию), НПП "Атамекен" (по согласованию)

2022 год

не требуется

19.

Возмещение затрат на проведение клинических и доклинических испытаний (исследований) для ЛС и МИ

информация в Правительство

МИИР, М3, МОН, МНЭ, МФ, АО "Qazlndustry" (по согласованию), НПП "Атамекен" (по согласованию)

1 квартал
2021 года

требуется *

20.

Проработка вопроса возмещения затрат, связанных с маркировкой товаров (ЛС и МИ), в размере 50 % от суммы, предъявляемой к возмещению

информация в МНЭ, МФ

МИИР, М3, МСХ, МНЭ, МФ, МТИ, МОН, АО "Qazlndustry" (по согласованию), НПП "Атамекен" (по согласованию)

1 квартал
2021 года

требуется*

21.

Проработка вопроса расширения территорий СЭЗ "Оңтүстік" и СЭЗ "ПИТ" в целях включения фармацевтических предприятий в СЭЗ

информация в Правительство

МИИР, МНЭ, МФ, акиматы городов Шымкента и Алматы

4 квартал 2020 года

не требуется

22.

Проработка вопроса субсидирования затрат на импорт сырья, не производящегося на территории Республики Казахстан для производства ЛС и МИ

информация в Правительство

МИИР, М3, МСХ, МНЭ, МФ, МОН, НПП "Атамекен" (по согласованию), АО "Qazlndustry" (по согласованию)

1 квартал
2021 года

не требуется

23.

Проработка вопроса государственной поддержки инвестиционных проектов по производству препаратов (вакцин, тест- систем и других препаратов), в том числе в области ветеринарии, защиты и карантина растений

информация в Правительство

МИИР, МСХ, МНЭ, МИД, МФ, АО "Qazlndustry" (по согласованию), НПП "Атамекен" (по согласованию)

1 квартал
2021 года

не требуется

24.

Проработка вопроса возмещения затрат при регистрации отечественных обработанных товаров, работ и услуг, и систем менеджмента      качества (проведение технических, лабораторных, клинико-лабораторных испытаний на получение сертификации)

информация в Правительство

МИИР, МТИ, М3, МНЭ, МФ, МТИ, АО "Qazlndustry" (по согласованию), НПП "Атамекен" (по согласованию)

1 квартал
2021 года

не требуется

25.

Создание электронной базы областей аккредитации испытательных лабораторий для определения перечня видов испытаний в аккредитованных испытательных лабораториях по ЛС и МИ

электронная база областей

МТИ, МЦРИАП, М3, МИИР,
НПП "Атамекен" (по согласованию)

4 квартал
2021 года

требуется *

IV. Научно-исследовательские и опытно-конструкторские работы

26.

Проведение среднесрочного прогноза и анализа по определению перспективных секторов развития фармацевтической и медицинской промышленности, в том числе закупаемых Единым дистрибьютором, для дальнейшей локализации на территории Республики Казахстан

информация в Правительство

МИД, М3, МТСЗН, МИИР, МТИ, ТОО "СК-Фармация" (по согласованию), НПП "Атамекен" (по согласованию)

3 квартал
2021 года

не требуется

27.

Определение спроса на разработку новых отечественных технологий и локализацию зарубежных технологий, в том числе посредством государственного заказа/закупок

информация в Правительство

МЦРИАП, М3, МИИР, ТОО "СК-Фармация" (по согласованию), НПП "Атамекен" (по согласованию)

ежегодно, 4 квартал 2020 года

не требуется

28.

Разработка и утверждение комплекса мер по поддержке исследований, разработок и закупа вакцин, ЛС, МИ для профилактики, диагностики и лечения инфекционных и неинфекционных болезней при локализации производства на территории Республики Казахстан в рамках проектов ВОЗ и отечественных разработок

информация в Правительство

М3, МОН, НПП "Атамекен" (по согласованию)

1 квартал
2021 года

требуется*

29.

Проработка вопросов развития биофабрик и создания биологических производств для борьбы с болезнями и вредителями растений; регистрации препаратов в области ветеринарии, защиты и карантина растений

информация в Правительство

МСХ, МЭГПР, МИИР, АО НАНОЦ, НПП "Атамекен" (по согласованию)

3 квартал
2021 года

не требуется

30.

Проработка вопроса организации производства препаратов с использованием лекарственных растений, произрастающих на территории Республики Казахстан

информация в Правительство

МИИР, МЭГПР, М3, МСХ, НПП "Атамекен" (по согласованию)

ежегодно

не требуется

31.

Проработка вопроса увеличения объемов финансирования научных исследований в области биологической безопасности, в том числе прямого финансирования стратегических исследований

информация в Правительство

МОН, МФ, МНЭ

ежегодно, начиная с 3 квартала 2020 года

требуется*

32.

Проработка вопроса строительства лабораторий уровня безопасности BSL-4 на базе НИИ проблем биологической безопасности МОН

информация в Правительство

МОН, МИИР, МИД, МНЭ, МФ, МСХ, М3, МЭГПР, акимат Жамбылской области

1 квартал
2021 года

требуется*

33.

Проработка вопроса строительства соответствующего международным стандартам биобанка штаммов вирусов, микроорганизмов, культур растительных и животных клеток, геномных и гено-инженерных материалов

информация в Правительство

МОН, МИИР, МНЭ, МФ, МСХ, М3, МЭГПР, акимат Жамбылской области

1 квартал
2021 года

требуется*

34.

Проработка вопросов развития и повышения конкурентоспособности отечественных производителей биологически активных добавок и иных препаратов на основе растений

информация в Правительство

М3, МСХ, МИИР, МИД, АО "Казахтелеком" (по согласованию)

1 квартал
2021 года

не требуется

V. Привлечение инвестиций

35.

Проведение информационной кампании по формированию положительного имиджа казахстанских производителей ЛС и МИ

информация в МИИР

МИОР, М3, МИИР, акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, НПП "Атамекен" (по согласованию)

ежегодно

не требуется

36.

Определение ключевых товарных позиций, потенциальных ниш, а также инвестиционных предложений для таргетирования по привлечению иностранных инвестиций в фармацевтическую отрасль. Разработка отраслевого инвестиционного тизера с привлечением международной консалтинговой компании

инвестиционный отраслевой тизер

МИД, МИИР, М3, МСХ, АО "НК "KAZAKH INVEST" (по согласованию), ТОО "СК-Фармация" (по согласованию)

4 квартал
2020 года

не требуется

37.

Привлечение четырех транснациональных компаний из числа ведущих мировых фармацевтических производителей Big Pharma - Top 50, а также не менее двадцати иностранных компаний для локализации их производства на территории Республики Казахстан

план мероприятий

МИД, М3, МСХ, АО "НК "KAZAKH INVEST" (по согласованию), ТОО "СК-Фармация" (по согласованию)

2020-2025
годы

не требуется

VI. Кадровое обеспечение отрасли

38.

Формирование государственного образовательного заказа с учетом потребности производителей ЛС и МИ

приказ МОН

М3, МТСЗН, МИИР, МОН, НПП "Атамекен" (по согласованию)

ежегодно

в рамках предусмотренных средств в РБ на 2021 - 2022 годы

39.

Актуализация профессиональных стандартов в области обращения ЛС и МИ, гармонизация с национальной рамкой квалификации (НРК)

профессиональные стандарты

М3, МТСЗН, МОН, НПП "Атамекен" (по согласованию)

ежегодно

не требуется

40.

Проработка вопроса подготовки в вузах специалистов для работы с биологическими агентами на производстве биологических препаратов, в биохранилищах, лабораториях с высоким уровнем биологической безопасности и др.

информация в Правительство

М3, МОН, МСХ, НПП "Атамекен" (по согласованию)

ежегодно

не требуется

41.

Проработка вопроса организации научных стажировок для специалистов в области биологической безопасности, медицины и фармацевтики

информация в Правительство

МОН, МФ, МСХ, М3, МЭГПР

ежегодно

требуется

VII. Маркировка и прослеживаемость лекарственных средств

42.

Проведение пилотного проекта маркировки и прослеживаемости ЛС

информация в МТИ

М3, МТИ, АО "Казахтелеком" (по согласованию)

2 квартал
2021 года

не требуется

43.

Проведение анализа оборота ЛС в рамках Единого дистрибьютора

информация в МИИР

М3, ТОО "СК- Фармация" (по согласованию)

4 квартал
2020 года

не требуется

44.

Выработка предложений по внедрению альтернативных способов маркировки ЛС

информация в М3

АО "Казахтелеком" (по согласованию)

4 квартал
2020 года

не требуется

45.

Проработка вопроса определения перечня ЛС и этапов внедрения обязательной маркировки ЛС

информация в Правительство

М3

4 квартал
2021 года

не требуется

46.

Проработка вопроса расширения перечня товаров, подлежащих обязательной маркировке (биологически активные добавки и другая медицинская продукция)

информация в Правительство

М3, МСХ, МИИР, МТИ, АО "Казахтелеком" (по согласованию), НПП "Атамекен" (по согласованию)

2021 год

не требуется

VIII. Увеличение мощностей отечественных производителей лекарственных средств и медицинских изделий

47.

Увеличение объема производства фармацевтической отрасли в 2,5 раза по сравнению с 2019 годом

информация в Правительство

МИИР, М3, акиматы областей, городов Нур- Султана, Алматы и Шымкента, ТОО "СК- Фармация" (по согласованию)

2025 год

не требуется

48.

Запуск не менее тридцати новых производств по выпуску ЛС и МИ

информация в Правительство

МИИР, М3, МИД, акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, ТОО "СК-Фармация" (по согласованию)

2025 год

не требуется

49.

Увеличение объема экспорта ЛС и МИ в 3 раза по сравнению с 2019 годом

информация в Правительство

МИИР, М3, акиматы областей, городов Нур- Султана, Алматы и Шымкента, ТОО "СК- Фармация" (по согласованию)

2025 год

не требуется

50.

Увеличение производственных мощностей предприятий, выпускающих одноразовые маски до 2 млн штук в сутки

информация в Правительство

МИИР, М3, акиматы областей, городов Нур- Султана, Алматы и Шымкента, ТОО "СК- Фармация" (по согласованию)

4 квартал
2021 года

не требуется

51.

Увеличение производственных мощностей предприятий, выпускающих защитные костюмы до 1 млн штук в месяц

информация в Правительство

МИИР, М3, акиматы областей, городов Нур- Султана, Алматы и Шымкента, ТОО "СК- Фармация" (по согласованию)

4 квартал
2021 года

не требуется

52.

Увеличение производственных мощностей предприятий, выпускающих медицинские перчатки до 530 тыс. пар в сутки

информация в Правительство

МИИР, МЗ, акиматы областей, городов Нур- Султана, Алматы и Шымкента, ТОО "СК- Фармация" (по согласованию)

1 квартал
2021 года

не требуется

53.

Дальнейшее увеличение мощностей производства одноразовых масок, защитных костюмов и медицинских перчаток в зависимости от потребности рынка

информация в Правительство

МИИР, М3, акиматы областей, городов Нур- Султана, Алматы и Шымкента, ТОО "СК- Фармация" (по согласованию)

ежегодно

не требуется

54.

Увеличение доли закупа отечественных ЛС и МИ до 50 %

информация в Правительство

М3, МИИР, МИД, акиматы областей, городов Нур-Султана, Алматы и Шымкента, АО "НК "KAZAKH INVEST" (по согласованию), ТОО "СК-Фармация" (по согласованию)

2025 год

не требуется


      Примечание: Комплексный план будет актуализироваться по мере необходимости.

      * Источники и объемы финансирования, предлагаемых в Комплексном плане, будут определены в ходе их исполнения. При этом, при рассмотрении вопроса финансирования мер Комплексного плана ответственным исполнителям необходимо обеспечить наличие финансово-экономических расчетов и обоснований по поступлениям в бюджет и дополнительной потребности в бюджетных средствах, а также по возможной оптимизации расходов бюджета в результате их реализации.

      Аббревиатуры и сокращения:

      МСХ - Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан

      МЮ - Министерство юстиции Республики Казахстан

      МОН — Министерство образования и науки Республики Казахстан

      М3 - Министерство здравоохранения Республики Казахстан

      МТСЗН — Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан

      МИИР - Министерство индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан

      МФ - Министерство финансов Республики Казахстан

      МТИ - Министерство торговли и интеграции Республики Казахстан

      МИД - Министерство иностранных дел Республики Казахстан

      МНЭ - Министерство национальной экономики Республики Казахстан

      МЦРИАП - Министерство цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан

      МЭГПР - Министерство экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан

      НПП "Атамекен" - Национальная палата предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен"

      СЭЗ - специальная экономическая зона

      НИИ - научно-исследовательский институт

      ВОЗ - Всемирная организация здравоохранения

      ЛС - лекарственные средства

      ЕАЭС - Евразийский экономический союз

      ЕЭК - Евразийская экономическая комиссия

      СЭЗ "ПИТ" - специальная экономическая зона "Парк инновационных технологий"

      АО "Казахтелеком" — акционерное общество "Казахтелеком"

      ОСМС - обязательное социальное медицинское страхование

      МИ - медицинские изделия

      СЭЗ "Оңтүстік" - специальная экономическая зона "Оңтүстік"

      ОТП - отечественные товаропроизводители

      ГОБМП - гарантированный объем бесплатной медицинской помощи

      ТОО "СК-Фармация" - товарищество с ограниченной ответственностью "СК-Фармация"

      АО НАНОЦ - акционерное общество "Национальный аграрный научно-образовательный центр"

      АО "НК "KAZAKH INVEST" - акционерное общество "Национальная компания "KAZAKH INVEST"

      АО "Qazindystry" - акционерное общество "Казахстанский центр индустрии и экспорта"