Цифрлық үкімет офисінің кейбір мәселелері туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2022 жылғы 20 мамырдағы № 94-ө өкімі.

      Цифрлық трансформация және "Data-driven government"-ке көшу мақсатында:

      1. Цифрлық үкімет офисі (бұдан әрі – Офис) құрылсын.

      1-1. Жобалық басқару жөніндегі уәкілетті органның базасында Цифрлық үкімет кеңсесінің құрылымында Ұлттық жобалау офисі құрылсын.

      Ескерту. Өкім 1-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Премьер-Министрінің 25.04.2023 № 70-ө өкімімен.

      2. Қоса беріліп отырған Офис туралы ереже бекітілсін.

      Премьер-Министр Ә. Смайылов

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
2022 жылғы 20 мамырдағы
№ 94-ө өкімімен
бекітілген

Цифрлық үкімет офисі туралы ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Цифрлық үкімет офисі туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) Цифрлық үкімет офисінің (бұдан әрі – Офис) міндеттерін, функционалдық қызметін және ұйымдық құрылымын айқындайды.

      2. Офистің негізгі ұйымдық құрылымдары Цифрлық трансформация орталығы, Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің "Цифрлық үкіметті қолдау орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Бірыңғай ахуалдық орталығы және Ұлттық жобалау офисі болып табылады.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің 25.04.2023 № 70-ө өкімімен.

      2-1. Офистің міндеттері мен функцияларын сараптамалық-талдамалық және ұйымдастырушылық-әдіснамалық сүйемелдеу, орындау Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің "Цифрлық үкіметті қолдау орталығы" ШЖҚ РМК (бұдан әрі – ЦҮҚО) жүзеге асырылады.

      Ескерту. 1-тарау 2-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Премьер-Министрінің 25.04.2023 № 70-ө өкімімен.

      2-2. Ұлттық жоба кеңсесі матрицалық құрылым болып табылады, оның құрамына мыналар кіреді:

      Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Жобалық басқару саясаты департаменті;

      Президенттік жобалық офисі (Delivery Unit);

      ЦҮҚО Мониторинг және жобаларды басқару орталығы;

      Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының мемлекеттік басқарудағы Жобалық менеджментті дамыту орталығы;

      мемлекеттік органдардың жобалау офистері.

      Ұлттық жобалау офисі ұлттық жобаларды және мемлекеттік жоспарлау жүйесінің өзге де құжаттарын іске асыруға қатысатын мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өзге де құрылымдық бөлімшелерін, жобаларды басқару, инвестициялар және қаржы саласындағы халықаралық және ұлттық жоғары білікті сарапшыларды тарта алады.

      Ескерту. 1-тарау 2-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Премьер-Министрінің 25.04.2023 № 70-ө өкімімен.

      2-3. Ұлттық жобалау офисі қызметінің регламентін Цифрлық үкімет офисінің басшысы бекітеді.

      Ескерту. 1-тарау 2-3-тармақпен толықтырылды - ҚР Премьер-Министрінің 25.04.2023 № 70-ө өкімімен.

      2-4. Ұлттық жобалық офистің қызметін қамтамасыз ету және оның қызметінің проблемалы мәселелерін жедел шешу мақсатында Офис басшысының шешімімен Ұлттық жобалық офистің Басқарушы кеңесі құрылып, оған мүдделі мемлекеттік органдар енгізіледі.

      Ескерту. 1-тарау 2-4-тармақпен толықтырылды - ҚР Премьер-Министрінің 25.04.2023 № 70-ө өкімімен.

      3. Офис өз қызметін Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

2-тарау. Офистің міндеттері мен функциялары

      4. Офистің негізгі міндеттері:

      1) мемлекеттік басқарудағы, әлеуметтік-экономикалық және қызметтің басқа да салаларындағы тосын оқиғаларды анықтау және (немесе) шешу жөнінде кешенді ұсыныстар тұжырымдау.

      Тосын оқиға деп мемлекеттік органдар мен ұйымдардың тұрақты жұмыс істеуінің, тыныс-тіршіліктің әлеуметтік-экономикалық және басқа да салаларының орнықты дамуының бұзылуын туғызған немесе туғызуы мүмкін және уақтылы араласу мен шұғыл шешуді талап ететін штаттан тыс жағдай түсініледі;

      2) мемлекеттік басқарудың барынша тиімділігіне қол жеткізу және адамға бағдарланған сервистерді құру арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді цифрлық қамтамасыз ету үшін мемлекеттік органдардың бизнес-процестерін реинжинирингтеу жөнінде ұсыныстар тұжырымдау;

      3) мемлекеттік органдар мен ұйымдардың жобалау қызметін үйлестіру және әдіснамалық сүйемелдеу, Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының орындалуына, сондай-ақ басым реформалар мен стратегиялық инвестициялық жобаларына жедел мониторингті қамтамасыз ету, Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының берілген көрсеткіштерінен ауытқуларды уақтылы түзету жөнінде ұсыныстар әзірлеу, жобалық басқаруды мемлекеттік органдар мен ұйымдардың қызметіне бейімдеу және кешенді енгізу.

      4) басқару шешімдерін өзекті және анық деректермен қамтамасыз ету, сондай-ақ үлкен деректерді талдау алгоритмдерін қолдана отырып, нақты уақыт режимінде талдамалық кейстерді тұжырымдау бойынша ведомствоаралық жұмысты ұйымдастыру.

      Ескерту. 4-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Премьер-Министрінің 25.04.2023 № 70-ө өкімімен.

      5. Офистің функциялары:

      1) мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің және өзге де ұйымдардың Офистің құзыретіне жатқызылған мәселелер бойынша қызметін үйлестіру;

      2) Офистің құзыретіне жатқызылған мәселелер бойынша ақпараттық және сараптамалық-талдамалық қолдауды жүзеге асыру;

      3) Қазақстан Республикасы Президентінің немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімін талап ететін мәселелер бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар енгізу;

      4) мемлекеттік органдар мен ұйымдарға, квазимемлекеттік сектор субъектілеріне Офистің құзыретіне жатқызылған мәселелер бойынша ұсынымдар жолдау.

      6. Мыналарды:

      1) Офис қызметінің басым бағыттарын айқындауды;

      2) Офис шешімдерінің орындалу барысы туралы Офис жетекшісінің есебін тыңдауды;

      3) өзінің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Офиске тапсырмалар беруді қоса алғанда, Офистің қызметін стратегиялық басқаруды және жалпы басшылық жасауды Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі жүзеге асырады.

      7. Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Офис жетекшісі болып табылады.

      8. Офис жетекшісі:

      1) Офистің жұмысын ұйымдастырады;

      2) Офис жұмысына мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің өкілдерін тартады;

      3) Офиске жіберілген жұмыскерлердің міндеттері мен функционалдық міндеттерін айқындайды, сондай-ақ қажет болған кезде мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің басшыларына жұмыскерлерді ауыстыру жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      4) мемлекеттік органдар мен ұйымдар, квазимемлекеттік сектор субъектілері басшыларының атына Офиске жіберілген жұмыскерлерді көтермелеу немесе жазалау туралы ұсыныстар енгізеді;

      5) жарты жылда бір реттен сиретпей, Қазақстан Республикасының Премьер-Министрін Офистің жұмысы туралы хабардар етеді;

      6) Офистің міндеттері мен функцияларын жүзеге асыру мақсатында мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің, өзге де ұйымдардың жұмыскерлері мен тұлғалардан тұратын Офистің жұмыс топтарын қалыптастырады.

      9. Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі Офистің жұмыс органы болып табылады.

      10. Офистің міндеттері мен функцияларын жүзеге асыру процесінде оған қатысушылардың жұмыс істеу және өзара іс-қимыл жасау тәртібін Офис жетекшісі бекітеді.

О некоторых вопросах Офиса цифрового правительства

Распоряжение Премьер-Министра Республики Казахстан от 20 мая 2022 года № 94-р.

      В целях цифровой трансформации и перехода к "Data-driven government":

      1. Образовать Офис цифрового правительства (далее – Офис).

      1-1. Создать на базе уполномоченного органа по проектному управлению Национальный проектный офис в структуре Офиса цифрового правительства.

      Сноска. Распоряжение дополнено пунктом 1-1 в соответствии с распоряжением Премьер-Министра РК от 25.04.2023 № 70-р.

      2. Утвердить прилагаемое Положение об Офисе.

      Премьер-Министр А. Смаилов

  Утверждено
распоряжением Премьер-Министра
Республики Казахстан
от 20 мая 2022 года № 94-р

Положение
об Офисе цифрового правительства

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящее Положение об Офисе цифрового правительства (далее – Положение) определяет задачи, функциональную деятельность и организационную структуру Офиса цифрового правительства (далее – Офис).

      2. Основными организационными структурами Офиса являются Центр цифровой трансформации, Единый ситуационный центр республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центра поддержки цифрового правительства" Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстана и Национальный проектный офис.

      Сноска. Пункт 2 - в редакции распоряжения Премьер-Министра РК от 25.04.2023 № 70-р.

      2-1. Экспертно-аналитическое и организационно-методологическое сопровождение, выполнение задач и функций Офиса осуществляется РГП на ПХВ "Центр поддержки цифрового правительства" Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан (далее – ЦПЦП).

      Сноска. Положение дополнено пунктом 2-1 в соответствии с распоряжением Премьер-Министра РК от 25.04.2023 № 70-р.

      2-2. Национальный проектный офис является матричной структурой, в состав которого входят:

      Департамент политики проектного управления Министерства цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан;

      Президентский проектный офис (Delivery Unit);

      Центр мониторинга и управления проектами ЦПЦП;

      Центр развития проектного менеджмента в государственном управлении Академии государственного управления при Президенте Республики Казахстан;

      проектные офисы государственных органов.

      Национальный проектный офис может привлекать иные структурные подразделения государственных органов и организаций, участвующих в реализации национальных проектов и иных документов Системы государственного планирования, международных и национальных высококвалифицированных экспертов в сфере управления проектами, инвестиций и финансов.

      Сноска. Положение дополнено пунктом 2-2 в соответствии с распоряжением Премьер-Министра РК от 25.04.2023 № 70-р.

      2-3. Регламент деятельности Национального проектного офиса утверждается руководителем Офиса.

      Сноска. Положение дополнено пунктом 2-3 в соответствии с распоряжением Премьер-Министра РК от 25.04.2023 № 70-р.

      2-4. В целях обеспечения деятельности Национального проектного офиса и оперативного решения проблемных вопросов его деятельности решением руководителя Офиса создается Управляющий совет Национального проектного офиса с включением в него представителей заинтересованных центральных государственных органов.

      Сноска. Положение дополнено пунктом 2-4 в соответствии с распоряжением Премьер-Министра РК от 25.04.2023 № 70-р.

      3. Офис осуществляет свою деятельность в соответствии с законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

Глава 2. Задачи и функции Офиса

      4. Основными задачами Офиса являются:

      1) выработка комплексных предложений по выявлению и (или) разрешению инцидентов в государственном управлении, социально-экономической и других сферах деятельности.

      Под инцидентом понимается внештатная ситуация, вызвавшая или которая может вызвать нарушение стабильного функционирования государственных органов и организаций, устойчивого развития социально-экономической и других сфер жизнедеятельности и требующая своевременного вмешательства и оперативного разрешения;

      2) выработка предложений по реинжинирингу бизнес-процессов государственных органов для достижения максимальной эффективности государственного управления и цифрового обеспечения государственных услуг путем создания человекоцентричных сервисов;

      3) координация и методологическое сопровождение проектной деятельности государственных органов и организаций, обеспечение оперативного мониторинга исполнения документов Системы государственного планирования, а также приоритетных реформ и стратегических инвестиционных проектов, выработка предложений по своевременной корректировке отклонений от заданных показателей документов Системы государственного планирования, адаптация и комплексное внедрение проектного управления в деятельность государственных органов и организаций;

      4) обеспечение управленческих решений актуальными и достоверными данными, а также организация межведомственной работы по выработке аналитических кейсов в режиме реального времени с применением алгоритмов аналитики больших данных.

      Сноска. Пункт 4 с изменением, внесенным распоряжением Премьер-Министра РК от 25.04.2023 № 70-р.

      5. Функции Офиса:

      1) координация деятельности государственных органов и организаций, субъектов квазигосударственного сектора и иных организаций по вопросам, отнесенным к компетенции Офиса;

      2) осуществление информационной и экспертно-аналитической поддержки по вопросам, отнесенным к компетенции Офиса;

      3) внесение в Правительство Республики Казахстан предложений по вопросам, требующим решения Президента Республики Казахстан или Правительства Республики Казахстан;

      4) направление государственным органам и организациям, субъектам квазигосударственного сектора рекомендаций по вопросам, отнесенным к компетенции Офиса.

      6. Стратегическое управление и общее руководство деятельностью Офиса осуществляет Премьер-Министр Республики Казахстан, включая:

      1) определение приоритетных направлений деятельности Офиса;

      2) заслушивание отчета руководителя Офиса о ходе исполнения решений Офиса;

      3) дачу поручений Офису по вопросам, входящим в его компетенцию.

      7. Руководителем Офиса является Министр цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан.

      8. Руководитель Офиса:

      1) организует работу Офиса;

      2) привлекает к работе Офиса представителей государственных органов и организаций, субъектов квазигосударственного сектора;

      3) определяет задачи и функциональные обязанности направленных в Офис работников, а также при необходимости вносит руководителям государственных органов и организаций, субъектов квазигосударственного сектора предложения по замене работников;

      4) вносит на имя руководителей государственных органов и организаций, субъектов квазигосударственного сектора предложения о поощрении или наказании работников, направленных в Офис;

      5) информирует Премьер-Министра Республики Казахстан не реже одного раза в полугодие о работе Офиса;

      6) в целях осуществления задач и функций Офиса формирует рабочие группы Офиса, состоящие из числа работников государственных органов и организаций, субъектов квазигосударственного сектора, иных организаций и лиц.

      9. Рабочим органом Офиса является Министерство цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан.

      10. Порядок работы и взаимодействия участников Офиса в процессе осуществления его задач и функций утверждается руководителем Офиса.