Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымына орналасуға арналған кадрлар резерві туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы 2000 жылғы 4 ақпан N 330. Күші жойылды - ҚР Президентінің 2003.12.04. N 1243 жарлығымен.

      "Мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі Заңын  іске асыру мақсатында қаулы етемін:
      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымына орналасуға арналған кадрлар резерві туралы ереже бекітілсін.
     2. "Мемлекеттік қызметтің кадр резервін жасақтау және олармен жұмысты ұйымдастырудың тәртібі туралы Ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 1996 жылғы 12 шілдедегі N 3056  Жарлығының  (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1996 ж., N 31, 280-құжат) күші жойылған деп танылсын.
     3. Осы Жарлық 2000 жылғы 1 қаңтардан бастап күшіне енеді.    

     Қазақстан Республикасының
     Президенті

Қазақстан Республикасы    
Президентінің         
2000 жылғы 4 ақпандағы    
N 330 Жарлығымен       
бекітілген           

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымына
орналасуға арналған кадрлар резерві туралы
ЕРЕЖЕ

      Осы Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымына орналасуға арналған кадрлар резерві туралы ереже (бұдан әрі - Ереже) мемлекеттік қызмет үшін тұрақты кадрлар резервін жасақтау мен қолдау мақсатында "Мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді.

1. Жалпы ережелер

      1. Ереже мемлекеттік қызметшілердің әкімшілік лауазымдарына қолданылады.
      2. Кадр резерві - осы Ережемен анықталған тәртіппен жасақталған жүйелі тізімге деректері енгізілген Қазақстан Республикасының азаматтары (бұдан әрі - азаматтар).
      3. Кадр резервiне есепке алынған азаматтар бiр жыл iшiнде лауазымдар санаттарының бiр тобы шегiнде мемлекеттiк әкiмшiлiк қызмет лауазымдарының тиiстi немесе төменгi санатының лауазымына бiлiктiлiк талаптарына сәйкес келген әрi олардың келiсiмi болған жағдайда конкурстан өтпей тағайындалуы мүмкiн.
     Ескерту. 3-тармақ өзгерді - ҚР Президентінің 2001.05.11. N 605
жарлығымен .
     4. Ережемен белгіленген мерзімді есептеу азаматтық заңдарға сәйкес жүзеге асырылады.     

2. Кадр резервін жасақтау

     5. Кадр резервін мемлекеттік қызмет істері жөніндегі өкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі - өкілетті орган):
      1) конкурстық іріктеуге қатысқан және конкурстық комиссия кадр резервіне есепке алуға ұсынылған;
      2) мемлекеттік тапсырыс негізінде мемлекеттік қызметшілерді даярлау және қайта даярлаудың мемлекеттік бағдарламалары бойынша оқытудан өткен;
      3) халықаралық ұйымдарға немесе басқа мемлекеттерге кәсіби дәрежесін көтеру мақсатында мемлекеттік органдар жұмысқа жіберген;
      4) аттестациядан өткен және аттестация комиссиясы кадр резервiне есепке алу үшiн ұсынған мемлекеттік әкiмшiлiк қызметшiлер болып табылатын азаматтардан құрады. <*>
      Ескерту. 5-тармақ өзгерді - ҚР Президентінің 2003.04.21. N 1071 жарлығымен
      6. Кадр резерві Әкімшілік мемлекеттік қызметшілер лауазымдарының тізіліміне сәйкес әкімшілік мемлекеттік лауазымдардың әрбір санаты үшін құрылады.
      7. Кадр резервіне есепке алу өкілетті органның шешімі мен азаматтардың өздерінің еріктерінің негізінде, Ережеде көрсетілген негіздемелер болғанда жүзеге асырылады.
      8. Өкілетті орган кадр резервіне есепке алу жөнінде өтініш берген азаматты кадр резервіне есепке алу жөнінде шешім қабылдаған сәттен бастап, ол резервші болады.
      9. Резервші жөніндегі деректерді өкілетті орган жүйелі тізімге енгізеді және оған өкілетті орган бекіткен тиісті тіркеу нысаны толтырылады.
      10. Кадр резервінде болу өкілетті орган оны кадр резервіне есепке алу туралы шешім қабылдаған сәттен басталады және бір жылдан артыққа созылмайды.
      11. Резервшіге арналған тиісті әкімшілік лауазым, резервші ұсынылған лауазым санаты болып табылады. Тиісті әкімшілік лауазым нақты мемлекеттік органдағы дәл сол конкурс жарияланған лауазым болуы міндетті емес.
      12. Кадр резервінде болу мерзімі ішінде резервшіні мемлекеттік орган әкімшілік лауазымға орналасу үшін іріктеуі мүмкін. Резервшінің әкімшілік мемлекеттік қызметтің бос лауазымына орналасуы үшін, белгіленген тәртіппен конкурсқа қатысу құқығы сақталады.
      12-1. Уәкiлеттi органның резервшiнiң өтiнiшi бойынша, ол бiлiктiлiк талаптарына сәйкес келген жағдайда, лауазымдар санаттарының бiр тобы шегiнде төменгi санаттағы лауазымдарға орналасу үшiн оны кадр резервiне ауыстыруға құқығы бар.
      Ескерту. 12-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Президентінің 2001.05.11. N 605 жарлығымен .
      13. Кадр резервімен жұмысты ұйымдастыру өкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелеріне жүктеледі.
      14. Кадр резервімен жұмысты ұйымдастыру жөніндегі өкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелерінің өзара іс-қимыл тәртібін өкілетті орган айқындайды.

3. Конкурстық іріктеуге қатысқан азаматтардың
есебінен кадр резервін жасақтаудың тәртібі

      15. Конкурстық комиссияның өкілетті органға конкурсқа қатысушыларды кадр резервіне, әрбір бос лауазым үшін бір үміткерден ғана есепке алуға ұсыным жасау құқығы бар. Егер конкурстың нәтижесiнде бос қызмет орнына орналасуға үмiткер анықталмаса, конкурсқа қатысушылардың ешқайсысы кадр резервiне есепке алуға ұсыныла алмайды.
      Ескерту. 15-тармақ өзгерді - ҚР Президентінің 2001.05.11. N 605 жарлығымен .
      16. Мұндай ұсыным үшін конкурсқа қатысушының тиісті мемлекеттік орган белгілеген бос лауазымға арналған біліктілік талаптарына сәйкестігі және өтпелі пәндерді қанағаттандыратын тестілеудің көрсеткіштері, сондай-ақ, конкурстық комиссия жүргізген әңгімелесу нәтижесі негіздеме болады.
      17. Кадр резервіне есепке алуға ұсыным жасау туралы шешімді конкурстық комиссия дауыс беру жолымен қабылдайды.
      18. Егер мәжіліске оның құрамының кемінде 2/3-і қатысып, ол үшін қатысушы конкурстық комиссияның қатысқан мүшелерінің көпшілігі дауыс берсе, конкурстық комиссияның шешімі заңды болып табылады.
      19. Кадр резервіне есепке алу үшін конкурс өткізуші мемлекеттік орган он күн ішінде кадр резервіне есепке алуға ұсыным жасау жөніндегі конкурстық комиссия мәжілісінің хаттамасынан үзіндіні, конкурсқа қатысушының жеке конкурстық ісін және конкурсқа қатысушының кадр резервіне есепке алынуға берген жазбаша келісім өкілетті органға ұсынады.
      20. Өкілетті орган жеті күн ішінде кадр резервіне есепке алу немесе ондай есепке алудан бас тарту туралы шешім қабылдайды. Конкурсқа қатысушының Ереженің 16-тармағының талаптарына сәйкессіздігі немесе Бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға конкурс өткізу ережелерінің бұзылуы ғана бас тартуға негіз болуы мүмкін.

4. Мемлекеттік тапсырыс негізінде мемлекеттік қызметшілерді
даярлау және қайта даярлаудың мемлекеттік бағдарламалары
бойынша оқытудан өткен азаматтардан кадр резервін
жасақтаудың тәртібі

     21. Мемлекеттік тапсырыс негізінде мемлекеттік қызметшілерді даярлау және қайта даярлаудың мемлекеттік бағдарламалары бойынша оқытудан өткен азаматтар өкілетті органның шешімімен кадр резервіне есепке алынуы мүмкін.
      21-1. Ереженiң 21-тармағында аталған азаматтар үшiн тиiстi санаттар лауазымдарының кадр резервiне есепке алыну құқығы мемлекеттiк тапсырыс негiзiнде мемлекеттiк қызметшiлердi даярлау және қайта даярлаудың мемлекеттiк бағдарламалары бойынша оқуды бiтiрген сәттен бастап туындайды және олар үшiн үш ай бойы сақталады.
      Ескерту. 21-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Президентінің 2001.05.11. N 605 жарлығымен .
      22. Кадр резервіне есепке алыну үшін Ереженің 21-тармағында көрсетілген азаматтар өкілетті органға мынадай құжаттар өткізеді:
      1) өкілетті орган белгілеген нысандағы өтініш;
      2) кадрларды тіркеу жөніндегі толтырылған жеке іс қағазы (нақты тұрғылықты жерінің мекен-жайы және телефоны, соның ішінде байланыс телефоны көрсетілген);
      3) өкілетті орган белгілеген нысанда толтырылған сауалдама;
      4) білімі туралы құжаттарының нотариальдық немесе белгіленген заң тәртібінде өзгеше куәландырылған көшірмелері;
      5) еңбек кітапшасының нотариальдық немесе белгіленген заң тәртібінде өзгеше куәландырылған көшірмелері;
      6) денсаулық жағдайы туралы белгіленген нысандағы анықтама;
      7) мемлекеттік әкімшілік қызметтің тиісті санаттағы лауазымдары үшін белгіленген тестіден өтудің нәтижелері;
      8) 3 х 4 см. үлгідегі екі фотосурет.
      23. Азаматтар өздерінің біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейі мен жеке басына (біліктілігін көтеру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездеме, ұсыным, ғылыми жарияланымдар және т.б.) қатысты қосымша ақпарат бере алады.
      24. Ереженің 22 тармағында көзделгеніндей, өкілетті орган өтініштер мен құжаттардың түскен сәтінен бастап он күн мерзімде, мемлекеттік әкімшілік қызметтің тиісті санаттағы лауазымдарының кадр резервіне есепке алу немесе мұндай есепке алудан бас тарту туралы шешім қабылдайды.
      25. Кадр резервіне есепке алмауға Ереженің 22-тармағында көрсетілген құжаттарды бермеуі немесе ұсынылып отырған мемлекеттік әкімшілік қызметтің тиісті санаттағы лауазымдарға қойылатын біліктілік талаптарына, мемлекеттік қызмет туралы заңдардың өзге де талаптарына сәйкессіздігі бас тартуға негіз болып табылуы мүмкін.
      26. Кадр резервіне есепке алуға құқық беретін мемлекеттік тапсырыс негізінде мемлекеттік қызметшілерді даярлау мен қайта даярлаудың кезекті күнтізбелік жылға арналған мемлекеттік бағдарламаларының тізбесі заңдарға сәйкес бекітіледі.

5. Халықаралық ұйымдарға немесе басқа мемлекеттерге кәсіби
дәрежесін көтеру мақсатында мемлекеттік органдар
жұмысқа жіберген азаматтардан кадр резервін
жасақтаудың тәртібі

     27. Халықаралық ұйымдарда немесе басқа мемлекеттерде кәсіби дәрежесін көтеру мақсатында мемлекеттік органдардың жолдамасымен жұмыс істейтін және мемлекеттік органмен еңбек қатынасын үзген азаматтардың өкілетті органның шешімі негізінде кадр резервіне есепке алыну хақы бар.
      28. Ереженің 27-тармағында көрсетілген азаматтардың кадр резервіне есепке алыну құқығы азаматтың халықаралық ұйымдардағы немесе басқа мемлекеттердегі жұмысынан қайтып оралған сәтінен басталады және қайтып оралғаннан кейін үш ай мерзім ішінде сақталады.
      29. Кадр резервіне есепке алыну үшін азаматтар өкілетті органға мынадай құжаттар ұсынады:
      1) олардың жұмыстан босатылғаны және халықаралық ұйымдарға немесе басқа мемлекеттерге жұмысқа жіберілгені туралы бұйрықтардың үзінді көшірмелері;
      2) өкілетті орган белгілеген нысандағы өтініш;
      3) кадрларды тіркеу жөніндегі толтырылған жеке іс қағазы іспарағы (нақты тұрғылықты жерінің мекен-жайы және телефоны, соның ішінде байланыс телефоны көрсетілген);
      4) өкілетті орган белгілеген нысанда толтырылған сауалдама;
      5) білімі туралы құжаттарының нотариальдық немесе белгіленген заң тәртібінде өзгеше куәландырылған көшірмелері;
      6) еңбек кітапшасының нотариальдық немесе белгіленген заң тәртібінде өзгеше куәландырылған көшірмесі;
      7) мемлекеттік әкімшілік қызметтің тиісті санаттағы лауазымдары үшін белгіленген тестіден өткізудің нәтижелері;
      8) 3 х 4 см. үлгідегі екі фотосурет.
      30. Азаматтар өздерінің шетелдегі қызметтеріне, сондай-ақ, біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейі мен жеке басына (біліктілігін көтеру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездеме, ұсыным, ғылыми жарияланымдар және т.б.) қатысты қосымша ақпарат бере алады.
      31. Осы құжаттардың келіп түскен сәтінен бастап он күн мерзімде өкілетті орган тиісті санаттағы лауазымдарының кадр резервіне есепке алу немесе мұндай есепке алудан бас тарту туралы шешім қабылдайды.
      32. Ереженің 29-тармағында көрсетілген құжаттарды бермеуі немесе ұсынылып отырған мемлекеттік әкімшілік қызметтің тиісті санаттағы лауазымдарға қойылатын біліктілік талаптарына, мемлекеттік қызмет туралы заңдардың өзге де талаптарына сәйкессіздігі бас тартуға негіз болып табылады.

5-1. Аттестациядан өткен және аттестация комиссиясы кадр резервiне есепке алуға ұсыным жасаған мемлекеттiк әкiмшілiк қызметшілерден кадр резервiн жасақтаудың тәртiбi <*>

     Ескерту. 5-1-тараумен толықтырылды - ҚР Президентінің 2003.04.21. N 1071 жарлығымен .

     32-1. Аттестация комиссиясының уәкілеттi органға аттестациядан өткен және атқаратын лауазымында жоғары кәсiби деңгейiне қол жеткiзген мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлердi (бұдан әрi - аттестацияланғандар) олар осы санаттарға қойылатын бiлiктілік талаптарына сәйкес келген жағдайда жоғары санаттағы лауазымдарға кадр резервiне есепке алу үшiн ұсынуға құқығы бар.
      32-2. Аттестация өткiзген мемлекеттiк орган кадр резервiне есепке алу үшiн аттестация комиссиясының шешiмi бекiтiлген күннен бастап он жұмыс күнi iшiнде уәкiлеттi органға аттестациядан өтушiнiң мынадай құжаттарын ұсынады:
      1) аттестация комиссиясының шешiмiн бекiту туралы бұйрықтан үзiндi көшiрме;
      2) уәкiлетті орган белгiлеген нысандағы қызметшiнiң өтiнiшi;
      3) мемлекеттiк органның кадр қызметi куәландырған кадрларды тiркеу жөнiндегi жеке iс парағы.
      32-3. Уәкілеттi орган осы Ереженiң 32-2-тармағында көзделген құжаттар келiп түскен күннен бастап он жұмыс күнi iшiнде кадр резервiне есепке алу немесе мұндай есепке алудан бас тарту туралы шешiм қабылдайды. Кадр резервiне есепке алудан бас тартудың негiздерi аттестацияланушының жоғары санаттағы лауазымға қойылатын бiлiктiлiк талаптарына, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы заңнамасының талаптарына сәйкес келмеуi немесе осы Ереженiң 32-2-тармағында аталған құжаттарды табыс етпеуi болып табылады.

6. Кадр резервіне есепке алынған азаматтардың әкімшілік
мемлекеттік лауазымдарға орналасу тәртібі

     33. Әкімшілік лауазымның бос орны бар мемлекеттік органның, конкурс өткізгенге дейін резервшілердің нақты санатқа тиісті тізімін беру туралы өкілетті органға сұрау салады. Сұрау өкілетті орган бекіткен нысанда жіберіледі.
      Ескерту. 33-тармақ өзгерді - ҚР Президентінің 2001.05.11. N 605 жарлығымен .
      34. Өкілетті орган сұрау алған сәттен бастап екі апта мерзімде оған мемлекеттік қызметтің әкімшілік лауазымдардың санатына сәйкес резервшілердің тізбесі бар жауап жолдайды.
      35. Мемлекеттік органның резервшімен әңгіме өткізуге хақы бар.
      36. Мемлекеттiк орган әкiмшiлiк қызметтiң бос лауазымына резервшiнi орналастыру туралы шешiм қабылдаған кезде осы мемлекеттiк органның конкурстық комиссиясының ұсынысы бойынша кадр резервiне бұрын алынған адамдардың кандидатурасын бiрiншi кезекте қарайды.
      Кадр резервiнде лауазымдардың осы санатына немесе мемлекеттiк органның бос лауазым үшiн белгiлеген бiлiктiлiк талаптарына сәйкес келетiн резервшiлер болмаған немесе резервшiмен әңгiмелесу нәтижесi қанағаттанарлықсыз болған жағдайда, мемлекеттiк органның конкурс өткiзуге құқығы бар.
     Мемлекеттiк орган қабылданған шешiм туралы уәкiлеттi органды он күн мерзiмде хабардар етуге мiндеттi.
     Ескерту. 36-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 2001.05.11. N 605 жарлығымен .
     37. Жоғарыда көрсетілген жазбаша хабырландырудың негізінде өкілетті орган кадр резервіне тиісті өзгерістер енгізеді. Өкілетті орган мемлекеттік орган таңдаған резервшіні хабарландырады, оның жеке іс қағазын мемлекеттік органға жібереді.
     38. Резервшінің мемлекеттік қызметке алынуы заңдарда қаралған тәртіппен және мемлекеттік қызмет туралы заңдарда белгіленген талаптар сақтала отырып жүзеге асырылады.     

7. Кадр резервінен шығару тәртібі

     39. Өкілетті органның азаматтарды кадр резерві есебінен шығаруы мынадай жағдайларда жүзеге асырылады:
     1) резервшінің бос мемлекеттік қызмет лауазымына орналасуы;
     2) резервшінің кадр резервінен шығару туралы өтініш беруі;
     3) мемлекеттік қызмет туралы заңдарға сәйкес азаматтардың мемлекеттік қызметте болуын шектейтін кадр резервіне есепке алу туралы шешім қабылдау сәтіндегі белгісіз немесе болмаған негіздердің пайда болуы;
     4) Ереженің 10-тармағында көрсетілген мерзімнің бітуі;
     5) кадр резервіне есепке алудың осы Ережемен белгіленген тәртібі мен шарттарының бұзылуы.     

Об утверждении Положения о кадровом резерве для занятия должностей административных государственных служащих

Указ Президента Республики Казахстан от 4 февраля 2000 года N 330. Утратил силу - Указом Президента РК от 4 декабря 2003 г. N 1243 (U031243)

      В целях реализации Закона Республики Казахстан от 23 июля 1999 года Z990453_   "О государственной службе" постановляю:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о кадровом резерве для занятия должностей административных государственных служащих.
      2. Признать утратившим силу Указ Президента Республики Казахстан от 12 июля 1996 года N 3056  U963056_   "Об утверждении Положения о порядке формирования и организации работы с кадровым резервом государственной службы" (САПП Республики Казахстан, 1996 г., N 31, ст. 280).
      3. Настоящий Указ вступает в силу с 1 января 2000 года.
    

          Президент
     Республики Казахстан

                                                 Утверждено
                                             Указом Президента
                                           Республики Казахстан
                                        от 4 февраля 2000 г. N 330

                           Положение
             о кадровом резерве для занятия должностей
              административных государственных служащих

 
      Настоящее Положение о кадровом резерве для занятия должностей административных государственных служащих (далее - Положение) разработано в соответствии с пунктом 3 статьи 20 Закона Республики Казахстан "О государственной службе" в целях создания и поддержания постоянного резерва кадров для государственной службы.

                        1. Общие положения

      1. Положение распространяется на административные должности государственных служащих.
      2. Кадровой резерв - это граждане Республики Казахстан (далее - граждане), данные о которых включены в систематизированный список, сформированный в порядке, определенном Положением.
      3. Граждане, зачисленные в кадровый резерв, могут быть назначены в течение года на должность соответствующей или нижестоящей категории должностей административной государственной службы в пределах одной группы категорий должностей без прохождения конкурса при условии соответствия квалификационным требованиям и их согласия.
      Сноска. Пункт 3 - в новой редакции согласно Указу Президента РК от 11 мая 2001 года N 605 U010605_ .
      4. Исчисление сроков, установленных Положением, осуществляется в соответствии с гражданским законодательством.

                 2. Формирование кадрового резерва

      5. Кадровый резерв формируется уполномоченным органом по делам государственной службы и его территориальными подразделениями (далее - уполномоченный орган) из граждан:
      1) принявших участие в конкурсном отборе и рекомендованных конкурсной комиссией для зачисления в кадровый резерв;
      2) прошедших обучение по государственным программам подготовки и переподготовки государственных служащих на основании государственного заказа;
      3) направленных государственными органами на работу в международные организации или другие государства в целях повышения профессионального уровня;

      4) являющихся административными государственными служащими, прошедшими аттестацию и рекомендованными аттестационными комиссиями для зачисления в кадровый резерв. <*>

      Сноска. В пункт 5 внесены изменения - Указом Президента РК от 21 апреля 2003 г. N 1071  (вступает в силу с 14 апреля 2003 г.).
      6. Кадровый резерв формируется в соответствии с Реестром должностей административных государственных служащих для каждой категории административных государственных должностей.
      7. Зачисление в кадровый резерв осуществляется на основе добровольного волеизъявления граждан решением уполномоченного органа при наличии оснований, указанных в Положении.
      8. С момента принятия уполномоченным органом решения о зачислении в кадровый резерв гражданин, подавший заявление о зачислении в кадровый резерв, становится резервистом.
      9. Данные о резервисте вносятся уполномоченным органом в систематизированный список и на него заполняются соответствующие формы регистрации, утвержденные уполномоченным органом.
      10. Пребывание в кадровом резерве начинается с момента принятия решения уполномоченным органом о зачислении его в кадровый резерв и длится не более одного года.
      11. Соответствующей административной должностью для резервиста является должность в категории, к которой отнесен резервист. Соответствующая административная должность не обязательно должна быть именно той, на которую был объявлен конкурс в конкретном государственном органе.
      12. В течение срока пребывания в кадровом резерве резервист может быть отобран государственным органом для занятия административной должности. За резервистом сохраняется право участвовать в конкурсе на занятие вакантной должности административной государственной службы в установленном порядке.
      12-1. Уполномоченный орган имеет право по заявлению резервиста перевести его в кадровый резерв для занятия должностей нижестоящей категории в пределах одной группы категорий должностей при условии его соответствия квалификационным требованиям.
      Сноска. Положение дополнено новым пунктом 12-1 - Указом Президента РК от 11 мая 2001 года N 605 U010605_ .
      13. Организация работы с кадровым резервом возлагается на уполномоченный орган и его территориальные подразделения.
      14. Порядок взаимодействия уполномоченного органа и его территориальных подразделений по организации работы с кадровым резервом определяется уполномоченным органом.

                 3. Порядок формирования кадрового резерва из
              числа граждан, принявших участие в конкурсном отборе

      15. Конкурсная комиссия имеет право рекомендовать уполномоченному органу зачислить участников конкурса в кадровый резерв, но не более одного кандидата для каждой вакантной должности. Если в результате конкурса не был выявлен кандидат для занятия вакантной должности, никто из участников конкурса не может быть рекомендован для зачисления в кадровый резерв.
      Сноска. Пункт 15 - с дополнениями, внесенными Указом Президента РК от 11 мая 2001 года N 605 U010605_ .
      16. Основаниями для такой рекомендации являются соответствие участника конкурса квалификационным требованиям для вакантной должности, установленным соответствующим государственным органом, показатели тестирования, удовлетворяющие пороговым значениям, а также результаты собеседования, проведенного конкурсной комиссией.
      17. Решение о рекомендации на зачисление в кадровый резерв принимается конкурсной комиссией путем согласования.
      18. Решение конкурсной комиссии считается правомочным, если на заседании присутствовало не менее 2/3 от ее состава и за него проголосовало большинство присутствующих членов конкурсной комиссии.
      19. Для зачисления в кадровый резерв государственный орган, проводивший конкурс, предоставляет в десятидневный срок уполномоченному органу выписку из протокола заседания конкурсной комиссии о рекомендации на зачисление в кадровый резерв, личное конкурсное дело участника конкурса и письменное согласие участника конкурса быть зачисленным в кадровый резерв.
      20. Уполномоченный орган в течение семи дней принимает решение о зачислении в кадровый резерв или отказе в таком зачислении. Основаниями отказа могут быть только несоответствие участника конкурса требованиям пункта 16 Положения или нарушение Правил проведения конкурсов на занятие вакантной административной государственной должности.

                 4. Порядок формирования кадрового резерва
              из граждан, прошедших обучение по государственным
           программам подготовки и переподготовки государственных
                служащих на основании государственного заказа

      21. Граждане, прошедшие обучение по государственным программам подготовки и переподготовки государственных служащих на основании государственного заказа, могут быть зачислены в кадровый резерв решением уполномоченного органа.
      21-1. Право быть зачисленным в кадровый резерв на соответствующие категории должностей для граждан, перечисленных в пункте 21 Положения, возникает с момента завершения обучения по государственным программам подготовки и переподготовки государственных служащих на основании государственного заказа и сохраняется за ними в течение трех месяцев.
      Сноска. Положение дополнено новым пунктом 21-1 - Указом Президента РК от 11 мая 2001 года N 605 U010605_ .
      22. Для зачисления в кадровый резерв граждане, указанные в пункте 21 Положения, подают в уполномоченный орган следующие документы:
      1) заявление по форме, установленной уполномоченным органом;
      2) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и телефонов, в том числе контактных);
      3) заполненную анкету по форме, установленной уполномоченным органом;
      4) копии документов об образовании, заверенные нотариально либо в ином установленном законодательством порядке;
      5) копию трудовой книжки, заверенную нотариально либо в ином установленном законодательством порядке;
      6) справку о состоянии здоровья по установленной форме;
      7) результаты прохождения тестов, установленных для соответствующей категории должностей административной государственной службы;
      8) две фотографии размером 3х4 см.
      23. Граждане могут предоставлять дополнительную информацию, касающуюся их образования, опыта работы, профессионального уровня и личностных качеств (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых степеней и званий, характеристики, рекомендации, научные публикации и т.п.).
      24. В десятидневный срок с момента поступления заявления и документов, предусмотренных в пункте 22 Положения, уполномоченный орган принимает решение о зачислении в кадровый резерв соответствующих категорий должностей административной государственной службы или отказе в таком зачислении.
      25. Основаниями для отказа в зачислении в кадровый резерв являются несоответствие типовым квалификационным требованиям, предъявляемым к соответствующей категории административных государственных должностей, требованиям законодательства о государственной службе или непредставление документов, указанных в пункте 22 Положения.
      26. Перечень государственных программ подготовки и переподготовки государственных служащих на основании государственного заказа, дающих право на зачисление в кадровый резерв, на очередной календарный год утверждается в соответствии с законодательством.

     

                5. Порядок формирования кадрового резерва
         из граждан, направленных государственными органами на работу
         в международные организации или другие государства в целях
                    повышения профессионального уровня

      27. Граждане, работавшие по направлению государственных органов в международных организациях или других государствах в целях повышения профессионального уровня и прекратившие трудовые отношения с государственным органом, имеют право быть зачисленными в кадровый резерв на основании решения уполномоченного органа.
      28. Право быть зачисленными в кадровый резерв для граждан, перечисленных в пункте 27 Положения, возникает с момента возвращения граждан с работы в международных организациях или других государствах и сохраняется в течение трех месяцев после возвращения.
      29. Для зачисления в кадровый резерв граждане представляют в уполномоченный орган следующие документы:
      1) выписки из приказов об увольнении и направлении их на работу в международные организации или другие государства;
      2) заявление по форме, установленной уполномоченным органом;
      3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и телефонов, в том числе контактных);
      4) заполненную анкету по форме, установленной уполномоченным органом;
      5) копии документов об образовании, заверенные нотариально либо в ином установленном законодательством порядке;
      6) копию трудовой книжки, заверенную нотариально либо в ином установленном законодательством порядке;
      7) результаты прохождения теста, установленных для соответствующей категории должностей административной государственной службы;
      8) две фотографии размером 3х4 см.
      30. Граждане могут предоставлять дополнительную информацию, касающуюся их деятельности за рубежом, а также образования, опыта работы, профессионального уровня и личностных качеств (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых степеней и званий, характеристики, рекомендации, научные публикации и т.п.).
      31. Уполномоченный орган в десятидневный срок с момента поступления этих документов принимает решение о зачислении в кадровый резерв соответствующих категорий административных государственных должностей или отказе в таком зачислении.
      32. Основаниями для отказа в зачислении в кадровый резерв являются несоответствие типовым квалификационным требованиям, предъявляемым к соответствующей категории административных государственных должностей, требованиям законодательства о государственной службе или непредставление документов, указанных в пункте 29 Положения.

5-1. Порядок формирования кадрового
резерва из административных государственных
служащих, прошедших аттестацию и рекомендованных
аттестационной комиссией для зачисления
в кадровый резерв <*>

      Сноска. Дополнено главой 5-1 - Указом Президента РК от 21 апреля 2003 г. N 1071  (вступает в силу с 14 апреля 2003 г.).

      32-1. Аттестационная комиссия имеет право рекомендовать уполномоченному органу зачислить в кадровый резерв административных государственных служащих, прошедших аттестацию и достигших высокого профессионального уровня на занимаемой должности (далее - аттестованные), на вышестоящие категории должностей при условии их соответствия квалификационным требованиям для данных категорий.
      32-2. Для зачисления в кадровый резерв государственный орган, проводивший аттестацию, представляет в течение десяти рабочих дней со дня утверждения решения аттестационной комиссии уполномоченному органу следующие документы на аттестованного:
      1) выписку из приказа об утверждении решения аттестационной комиссии;
      2) заявление служащего по форме, установленной уполномоченным органом;
      3) личный листок по учету кадров, заверенный кадровой службой государственного органа.
      32-3. Уполномоченный орган в течение десяти рабочих дней со дня поступления документов, предусмотренных в пункте 32-2 настоящего Положения, принимает решение о зачислении в кадровый резерв или отказе в таком зачислении. Основаниями для отказа в зачислении в кадровый резерв являются несоответствие аттестованного квалификационным требованиям, предъявляемым к должности вышестоящей категории, требованиям законодательства Республики Казахстан о государственной службе или непредставление документов, указанных в пункте 32-2 настоящего Положения.

     

             6. Порядок занятия административных государственных
            должностей гражданами, зачисленными в кадровый резерв

      33. Государственный орган, имеющий вакансию административной должности, до проведения конкурса направляет запрос в уполномоченный орган о предоставлении списка резервистов на соответствующую категорию. Запрос направляется по форме, утвержденной уполномоченным органом.
      Сноска. Пункт 33 - с изменениями, внесенными Указом Президента РК от 11 мая 2001 года N 605 U010605_ .
      34. Уполномоченный орган в двухнедельный срок с момента получения запроса направляет на него ответ, содержащий перечень резервистов, соответствующих запрошенной категории административных должностей государственной службы.
      35. Государственный орган имеет право провести собеседование с резервистом.
      36. Государственный орган при принятии решения о занятии вакантной административной должности резервистом в первую очередь рассматривает кандидатуры лиц, ранее зачисленных в кадровый резерв по рекомендации конкурсной комиссии данного государственного органа.
      В случае, если в кадровом резерве отсутствуют резервисты по данной категории должностей или соответствующие квалификационным требованиям для вакантной должности, установленным государственным органом, или же результаты собеседования с резервистом являются неудовлетворительными, государственный орган имеет право провести конкурс.
      Государственный орган обязан уведомить уполномоченный орган о принятом решении в десятидневный срок.
      Сноска. Пункт 36 - в новой редакции согласно Указу Президента РК от 11 мая 2001 года N 605   U010605_ .  
      37. На основании письменного уведомления о вышеуказанном решении уполномоченный орган вносит в кадровый резерв соответствующие изменения. Уполномоченный орган уведомляет резервиста, выбранного государственным органом, направляет его личное дело в государственный орган.
      38. Поступление резервиста на государственную службу осуществляется в порядке, предусмотренном законодательством и с соблюдением требований, установленных законодательством о государственной службе.    

            7. Порядок исключения из кадрового резерва

    

      39. Исключение из кадрового резерва граждан осуществляется уполномоченным органом в случаях:
      1) занятия резервистом вакантной административной должности государственной службы;
      2) подачи резервистом заявления об исключении из кадрового резерва;
      3) возникновения оснований, не известных или отсутствовавших на момент принятия решения о зачислении в кадровый резерв, ограничивающих пребывание на государственной службе граждан в соответствии с законодательством о государственной службе;
      4) истечения срока, указанного в пункте 10 Положения;
      5) нарушения порядка и условий зачисления в кадровый резерв, установленных Положением.    

                            *    *    *